- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
TTNET( Türk Telekom) Abonelik İptali Hakkında Önemli !!!
Bu konudaki kullanıcılar:
 
51
Cevap
1
Favori
39811
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


4287 Mesaj
2 Haziran 2012; 4:18:22 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM



Bugünlerde ttnet'in yeni taktiği: İmzalı dilekçenizi verseniz dahi hattınızı 6 veya 3 ay için dondurup tekrar faturalandırmaya alınıyor. Gerek ben gerekse çevremde bu sorun ile karşılasan onlarca insan mağdur edildi. Eğer sizinde başınıza benzer bir olay geldiyse dakikalarca telefonda derdinizi anlatmaya çalışmak yerine hukuki yollara başvurun. Bu konuda yardım talep eden arkadaşlara elimden geldiğinde destek olmaya çalışacağım. Öncelikle bu ve buna benzer durumlarla karşılaşan kişilerin BTK'nın sitesinden şikayet oluşturmaları daha sonra Tüketi Hakem Heyeti yoluna gitmesini tavsiye ediyorum. Böylece şirketin müşteriyi mağdur eden hukuk dışı uygulamaları son bulabilir.


Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlülüğünü anlamış oldum.

25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliği iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir Türk Telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki Türk Telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyor muşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkardı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atacağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umursamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöpe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işlemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.


---------------------------------------------------------------------------


Hattım türk telekom müdürlüğüne verdiğim dilekçe sonrası kapatıldı.

Benden size tavsiye eğer hattınızı iptal ettirmek istiyorsanız 444 0 375 ile hiç muhatap olmayın bir türk telekom müdürlüğüne dilekçe vererek bu işi halledin aksi halde benim başıma gelen başınıza gelebilir.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: Arkadaşlar aradan geçen uzun zamanın ardından bir kapatma işlemiyle daha karşılaştım. Olay 2015 Haziran ayı sonunda abonelik sonlandırma dilekçemi vermemle başladı. Aradan yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ttnet müşteri hizmetleri tarafından tarafıma bir arama yapıldı ve aboneliğin sona erdirilmesini kabul edip edilmediğim soruldu; ben kabul ettiğimi belirttim ve görüşme sonlandı. Son faturalar vs ödendi ve süreç sonlandı sanıyordum ki tarafıma tam altı ay sonra gelen bir sms ile aboneliğin tekrar aktif hale getirildiğini belirtiyordu. Hemen müşteri hizmetleri aradım ve verdikleri bilgi: Sizinle yapılan görüşmede hattınızı dondurmak istediğini beyan ettiniz ve bizde altı ay süreyle dondurduk cevabını verdiler. Böyle bir beyanda bulunmadığımı belirterek yapılan görüşmenin ses kaydının incelenmesini istedim. Birkaç gün sonra yapılan aramada bir hata sonucu dondurma işlemi yapıldığı belirttiler.

Sonuç olarak aboneliğin iptali işlemi ardından en azından altı ay kadar fatura kontrolleri gelen mail ve smsleri takip etmek gerekiyor. Aksi takdirde kullanmadığınız internet faturalarının icra yoluyla takibine kadar devam eden bir süreç içinde kendinizi bulabilirsiniz.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 25 Şubat 2016; 13:04:16 >
_____________________________

Tüketici Hakları Rehberi


223 Mesaj
2 Haziran 2012; 10:51:43 

quote:

Orijinalden alıntı: Augias

Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

bence takip et ben kapattırdığım hat için 3 ay sora yasal işlem uyarısı aldım telefon ve internet hattımın kapatılması için başvuru yaptım ama sadece neti kapatıp tel i açık bırakmışlar 3 ay sora ödenmemiş borç var yasal takip başlatıcaz dediler tekrar başvurdum dilekçe yazdım müdürlüğe o şekilde iptal ettirebildim çıkan faturalarıda iptal ettirdim ayrıca fazladan ödediğim bir faturayıda geri aldım 51 tl
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

bir imza attım kural dışı dediler...

daha da atmam


468 Mesaj
2 Haziran 2012; 10:56:58 

O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
423 Mesaj
2 Haziran 2012; 11:31:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Augias

Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

İnanır mısın aynı olay 1 hafta önce başıma geldi. Online işlemlerden adsl hattımı kapattım. Turk Telekom Ümraniye müdürlüğüne gittim ıslak imza atmak için. Oradaki görevli inatla imzaya gerek olmadığını hattınızın tamamen kapandığını söyledi.Bende ikna olup çıktım. Keşke senin gibi zorla imza atsaydım. ttnet bu ne olacağı belli olmaz bir dahaki ay yeni fatura gönderirlerse eve o zaman karıştırırım telekomu.
_____________________________



3978 Mesaj
2 Haziran 2012; 12:54:29 

btkya şikayette bulunun veda şikayetvar.com a dönüyorlar
_____________________________

ingilizce kısaltmalı küfre iizn veridği için yönetime lanet olsun.


1749 Mesaj
2 Haziran 2012; 13:07:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Augias

Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

Yaptıkları olaya bak cidden ağzım açık okudum
_____________________________


Apple iPhone 4S 16GB White - Apple iPad 4 16GB White
---
Corsair Graphite 600T White Case | AsRock Fatal1ty Killer | Intel i7 4770K | Noctua NH-D14 | Kingston HyperX Genesis XMP 2x4 DDR3 1600mhz | Asus GTX760 Direct CU II
OCZ Vertex 3 120 GB | Western Digital Green Power 1 TB | Corsair AX860i PSU
Razer Blackwidow 2012 Ultimate Edition | Logitech G500 | Razer Goliathus Speed Edition | Logitech G930


4287 Mesaj
2 Haziran 2012; 14:09:38 

quote:

Orijinalden alıntı: youbaz


bence takip et ben kapattırdığım hat için 3 ay sora yasal işlem uyarısı aldım telefon ve internet hattımın kapatılması için başvuru yaptım ama sadece neti kapatıp tel i açık bırakmışlar 3 ay sora ödenmemiş borç var yasal takip başlatıcaz dediler tekrar başvurdum dilekçe yazdım müdürlüğe o şekilde iptal ettirebildim çıkan faturalarıda iptal ettirdim ayrıca fazladan ödediğim bir faturayıda geri aldım 51 tl

Benzer bir durum arkadaşımın başınada geldi yaklaşık 400 tl ödemek zorunda bırakıldı bende bu durumun takipçiyim.
_____________________________

Tüketici Hakları Rehberi


4287 Mesaj
2 Haziran 2012; 14:10:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Ironeagle

O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.

Aynen öyle dilekçeyi yazarken görevli tarih atma diyince çıkartıp cep telefonuyla çekmek istedim ama karşı tarafa saygısızlık olur diye bunu yapmadım ama şuan keşke yapsaydın diyorum.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Tüketici Hakları Rehberi


694 Mesaj
2 Haziran 2012; 14:15:22 

quote:

Orijinalden alıntı: Augias


Aynen öyle dilekçeyi yazarken görevli tarih atma diyince çıkartıp cep telefonuyla çekmek istedim ama karşı tarafa saygısızlık olur diye bunu yapmadım ama şuan keşke yapsaydın diyorum.

dilekçeyi doldurup tarih ve imza attıktan sonra bir fotokopisini alsaydın olurmuş hocam
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4287 Mesaj
2 Haziran 2012; 14:17:56 

quote:

Orijinalden alıntı: kimano


dilekçeyi doldurup tarih ve imza attıktan sonra bir fotokopisini alsaydın olurmuş hocam

Fotokopi alsam bile onlara teslim ettiğimi nasıl ispatlaycaktım, her şeyi geçtim şu halimize bak bir kurum bu kadar güvenilmez olur mu



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 2 Haziran 2012; 14:18:23 >
_____________________________

Tüketici Hakları Rehberi


4576 Mesaj
2 Haziran 2012; 16:35:45 

TTNET;bildiğin taşra uyanığı şu tahtakale çevresinde takılan tiplerin kurumlaşmış hali
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

PC: CPU: i5-3570k & Cooler: Zalman CNPS10xOptima / Anakart: Gigabyte Z77x-UD3H / GPU: Gigabyte gtx 660 OC. / Ram: Corsair Vengeance 16gbDDR3_2133 / SSD: Corsair GT 120gb / mSATA: Kingston SSDNow 60gb /HDD: 2x WD 1tb ezex / PSU: AeroCool Strike X 800wat-%80silver / Kasa: Zalman Z11 plus / Monitör: AsusVX239H / Fan kontrolcüleri: AeroCool F6XT & X-Vision / Direksiyon: Saitek R660gt & Gamepad: x360 wireless / Klavye: Logitech g510 Gaming / Mouse: Logitech g300 gaming / Kulaklık: Tt eSPORTS Cronos //PSN: Man1aC00L
Çok mantık teptim, Hiç değil heptim, Koyu karamsar renktim, Velhasıl çiftesinde pektim, Binlercesine karşı yektim...Bitmedim teke tek hep indirdim...


 
10 Mesaj
5 Eylül 2012; 18:12:15 

sonuç nedir hocam?
benzer bir kapatma olayını ben yaptım ve müdürlüğe henüz gitmedim.
gitmeden önce hazırlıklı olmak adına google da araştırdım ve bu iletinizi gördüm.
sonuç ? kapatıldı mı hattınız, takibi nasıl yaptınız?

yaşasın superonline fiber!
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

ne mutlu Türk'üm diyene!


7971 Mesaj
5 Eylül 2012; 19:31:14 

quote:

Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC

TTNET;bildiğin taşra uyanığı şu tahtakale çevresinde takılan tiplerin kurumlaşmış hali

_____________________________



4287 Mesaj
5 Eylül 2012; 19:58:39 

quote:

Orijinalden alıntı: tunjay

sonuç nedir hocam?
benzer bir kapatma olayını ben yaptım ve müdürlüğe henüz gitmedim.
gitmeden önce hazırlıklı olmak adına google da araştırdım ve bu iletinizi gördüm.
sonuç ? kapatıldı mı hattınız, takibi nasıl yaptınız?

yaşasın superonline fiber!

Hattım imzalı dilekçemi vermemin ardından kapatıldı. İlk mesaja detayları ekledim.
_____________________________

Tüketici Hakları Rehberi


9678 Mesaj
5 Eylül 2012; 20:35:57 

Doğal olarak uğraştırmışlar ama mutlu sona ulaşmışsın. Darısı aynı yola baş koyanlara.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


489 Mesaj
5 Eylül 2012; 20:43:57 

Ordaki görevlinin cebine ne giriyor ki zorluk çıkarıyor maaşına prim mi ekliyorlar. ? Kesinlikle kapattırdığınız hizmetin arkasını belli bir süre sonra kontrol edin. Kredi kartı banka kartı hatta kontörlü hattınızın kırıp attığınız sim kartı bile borç olarak geri dönebiliyormuş.
_____________________________



 
588 Mesaj
14 Şubat 2013; 11:00:31 

Her tarafı aç gözlü şerefsizler kapladı, devlet vatandaşı koruyacağına bizzat bunlara izin veriyor, destek çıkıyor. Emeksiz paraya, kazançlarının ivemelenerek artmasına öyle alıştılar ki, bırak karlarının azalmasını karlarındaki artışın ivmesinin azalmasına bile tahammülleri yok, bütün büyük kurumlar başlarında devlet baba! çembere almışlar vatandaşı ortaoğlanına çeviriyorlar. Eğer elimde güç olsun katrilyonlarca ceza kesmezsem neyim bu uyanıklara.
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



9678 Mesaj
14 Şubat 2013; 11:56:51 


quote:

Orijinalden alıntı: serafon

Her tarafı aç gözlü şerefsizler kapladı, devlet vatandaşı koruyacağına bizzat bunlara izin veriyor, destek çıkıyor. Emeksiz paraya, kazançlarının ivemelenerek artmasına öyle alıştılar ki, bırak karlarının azalmasını karlarındaki artışın ivmesinin azalmasına bile tahammülleri yok, bütün büyük kurumlar başlarında devlet baba! çembere almışlar vatandaşı ortaoğlanına çeviriyorlar. Eğer elimde güç olsun katrilyonlarca ceza kesmezsem neyim bu uyanıklara.

+ daimi lisans iptali.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


 
199 Mesaj
14 Şubat 2013; 17:19:08 

quote:

Orijinalden alıntı: serafon

Her tarafı aç gözlü şerefsizler kapladı, devlet vatandaşı koruyacağına bizzat bunlara izin veriyor, destek çıkıyor. Emeksiz paraya, kazançlarının ivemelenerek artmasına öyle alıştılar ki, bırak karlarının azalmasını karlarındaki artışın ivmesinin azalmasına bile tahammülleri yok, bütün büyük kurumlar başlarında devlet baba! çembere almışlar vatandaşı ortaoğlanına çeviriyorlar. Eğer elimde güç olsun katrilyonlarca ceza kesmezsem neyim bu uyanıklara.

bu yine kötünün iyisi siz birde turkcell wınn iptali verinde bakın ne oluyor vergiler+depozitosu+kullanmadığınız ayların ücreti falan filan müşteri hizmetleri bir saydırıyor vazgeçmen nerdeyse imkansızlaşıyor
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



9678 Mesaj
14 Şubat 2013; 17:38:39 

quote:

Orijinalden alıntı: nurdan_ner


bu yine kötünün iyisi siz birde turkcell wınn iptali verinde bakın ne oluyor vergiler+depozitosu+kullanmadığınız ayların ücreti falan filan müşteri hizmetleri bir saydırıyor vazgeçmen nerdeyse imkansızlaşıyor

...."kullanmadığınız ayların ücreti" talep edemezler çünkü hukuk dışıdır. Tüketici hakem heyetine giderseniz kazanırsınız. Faydalandığınız indirimleri talep edebilirler sadece.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


 
199 Mesaj
14 Şubat 2013; 17:40:40 

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur


...."kullanmadığınız ayların ücreti" talep edemezler çünkü hukuk dışıdır. Tüketici hakem heyetine giderseniz kazanırsınız. Faydalandığınız indirimleri talep edebilirler sadece.

elimde taahütün var dediler bir şey yapamazsınız deniliyor denedim
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



9678 Mesaj
14 Şubat 2013; 17:53:16 


quote:

Orijinalden alıntı: nurdan_ner


elimde taahütün var dediler bir şey yapamazsınız deniliyor denedim

Sözleşmeye bakmak lazım. Eğer araya 'kalan ayların ücreti tahsil edilir' diye bir madde sıkıştırdılarsa yapabileceğin pek birşey yok. Böyle bir madde yoksa veya aksine 'faydalandığın aylardaki indirimler tahsil edilir' diye bir madde varsa sen haklı tarafsın. Ben şirket adına Turkcell sözleşmesi imzalarken buna bakmıştım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


 
199 Mesaj
14 Şubat 2013; 18:16:18 

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur



Sözleşmeye bakmak lazım. Eğer araya 'kalan ayların ücreti tahsil edilir' diye bir madde sıkıştırdılarsa yapabileceğin pek birşey yok. Böyle bir madde yoksa veya aksine 'faydalandığın aylardaki indirimler tahsil edilir' diye bir madde varsa sen haklı tarafsın. Ben şirket adına Turkcell sözleşmesi imzalarken buna bakmıştım.

sanırım sözleşmede böyle bir şey var yani 12 ay taahüt ettiği ayın altında çıkarsa wınn ın ücretini + kullan veya kullanma sana verilen tarife ücretini alıyorlar
_____________________________



2027 Mesaj
14 Şubat 2013; 18:19:37 

şerefsizim aynısını babama yaptılar kötünün iyisi diye hala kullanıyoruz mecburuz cunku superonline ve kablolu net buradaki yer altı döşemesi henüz yapılmadı adam akıllı ,bi fiber döşensin ttneti bıraktırcam bende
_____________________________


PSN:Darkhate90


2018 Mesaj
15 Şubat 2013; 10:15:14 

iptal için mh ile oylanıyoruz hiç bir işlemin halolmadığı gibi iptal işlemleri de halolmuyar artık akılamnamız lazım ipraller inanırmısın ben dopingden ipal ederken başıma şü geldi mh aradık iptal için adam kaltı yasal hat sahibi yanıdamı diyer sordu neyse ki annem yanımdaydı sonra hatın yasal sahibinin kimlik numarsaını kendi sesiyle söylemesi gerektiğini söyledi mh annem de okuma yazması zayıf zorla cebeleşe cebeleşe okutuk sonrada iptal için gitim ptt cektim fax 3 gün içinde iptal edilmiştir mesajı geldi telefonuma


9678 Mesaj
1 Mayıs 2013; 17:00:41 

Şu formdaki ilk 2 sayfadan 2'şer nüsha bastırıp 2'sinide doldursam, birini müdürlüğe versem biride bende kalsa:

http://www.ttnet.com.tr...2-YALIN_iptal_formu.pdf

İşi sağlama almış olur muyum? Başka öneriler var mı bu iptal konusunda? Birde taahütüm olmadığını biliyorum ve faturamda da herhangi bir "indirim" kalemi görünmüyor. Aksini iddia ederlerse bunu ispatlamaları için ses kaydı veya ıslak imzalı sözleşme örneğini çıkartmak zorundalar değil mi?
_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


 
9 Mesaj
8 Temmuz 2013; 14:50:42 

Bende 5-6 gün önce telefon aboneliğimi iptal ettirdim (çok çabuk oldu hatta) ve yalın internete geçiş yaptım. Fakat dün telefonuma bir mesaj geldi. ''İptal işleminden vazgeçip hattınızı kullanmaya devam ettiğiniz için teşekkür ederiz.'' diye. Müşteri hizmetlerini arayıp sordum fakat sistemde iptal işlemi gözükmediğini söylediler. Bunun üzerine müdürlğe gidip orada durumu anlattım. İptal işleminin sistemde gözüktüğünü ve benim başka bir firmaya geçmiş olduğumu söylediler. Haberim olmadan başka bir firmaya nasıl geçmiş olabilirim anlamıyorum. Çok saçma bir durum.
_____________________________



35 Mesaj
31 Temmuz 2013; 20:17:32 

telefon hattı almıştım bende pişman oldum kapatırsam bir yığın para vericem şimdi kullanmaya devam ediyorum meçvuren
_____________________________



3220 Mesaj
31 Temmuz 2013; 23:01:33 

hocam hala kötünün iyisi ttnet

d-smart kullanıcılarının iptal etmek için muhattap olacakları bir bayi de yok faks falan çekiyorlar yine iptal olmuyor
_____________________________



827 Mesaj
15 Eylül 2014; 16:07:23 

konu eski ama bende interneti kapatmak istiyorum ama online işlemlerden kaldırılmış iptal işlemi.

quote:


Kampanya Bilgisi Kampanya Bitiş Tarihi Kampanya İndiriminin Bitiş Tarihi
TTNET 3LÜ AVANTAJ KAMPANYASI_Modemli 23/09/2014 23/09/2014


İstanbula taşındım, nakil istesem 15lira alıyorlar, bekleyip iptal etmeyi düşünüyorum. kampanya bitiminde 2 yıl sözleşme yapalım diye aradılar, 24 ay çok geldi gözüme. kampanya bittikten sonra yine fatura gelirmi acaba yoksa ayın birinden birinemi fatura günü.
_____________________________


2009 Ford Focus 1.6 tdci titanium sedan 109hp 240Nm tork - Blazer Mavi
ilk göz ağrım - 1992 Honda İntegra 1,8 LS - Bordo


928 Mesaj
15 Eylül 2014; 17:16:58 

Tamaman oradaki adamın işgüzarlığı diyebilirim. Az önce arkadaşımla beraber bir iptal işlemi gerçekleştirdik 2 dk sürmedi. Yer Narlıdere/İZMİR.
_____________________________



158 Mesaj
23 Eylül 2014; 17:50:55 

bu iptal dilekcesi bu mu oluyor? Bende az once iptal islemlerini baslattim gidip dilekce ve modemi geri vermem gerekiyormus


https://www.ttnet.com.t...2-YALIN_iptal_formu.pdf



Eger bu degilse ne oldugu hakkinda bilgi verirmisiniz?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bahsedilenler: Augias, Bomanti, omrkara
_____________________________



4147 Mesaj
23 Eylül 2014; 18:33:53 

Evet bu oluyor. Zaten bayiye gittiğnizde bu formun aynısını verirler.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Kişisel bilgi hırsızlığı ve ticari ileti tacizi konusunda lütfen duyarlı olalım, ilgili devlet kurumlarına şikayetlerimizi yapalım
TİCARİ İLETİ ŞİKAYET SİSTEMİ: https://tiss.gtb.gov.tr


158 Mesaj
23 Eylül 2014; 18:49:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Dr. Boone

Evet bu oluyor. Zaten bayiye gittiğnizde bu formun aynısını verirler.

Tesekkur ederim. Hat babamin ustune evde doldurup imzalatsam yanimada kimlik fotokopisini alsam ben iade edebilirmiyim acaba? Bilginiz varmi?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2155 Mesaj
23 Eylül 2014; 18:57:43 

İptal dilekçesini iadeli taahhütlü göndersek olmaz mı? TTNET'in Almadım deme şansı yok o zaman.


4147 Mesaj
23 Eylül 2014; 19:09:40 

Zorluk çıkarabilirler çünkü işlerine gelir
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Kişisel bilgi hırsızlığı ve ticari ileti tacizi konusunda lütfen duyarlı olalım, ilgili devlet kurumlarına şikayetlerimizi yapalım
TİCARİ İLETİ ŞİKAYET SİSTEMİ: https://tiss.gtb.gov.tr


158 Mesaj
23 Eylül 2014; 19:25:08 

ben elimden geleni yapip en son atarimida yapicam yine olmassa mecbur pederi goturucez :D



edit: Bugun Turk telekom mudurlugune internetten indirdigim iptal formunu doldurup ve babamin kimlik fotokopisi ile gittim. Iptal islemini gerceklestirip modemi geri verebildim bir sorunda cikmadi. Tek sorun iptaller icin tek kisi calisiyor dolayisiyla sira oluyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nyroy -- 25 Eylül 2014; 16:50:43 >
_____________________________



6 Mesaj
27 Ekim 2014; 11:42:09 

Ben de iptal ettireceğim. sakın telefon üzerinden şikayet dilekçesi doldurmayın arkadaşlar. yoksa iptal etmeleri için o şikayet dilekçesinin degerlendirme sonucunun çıkmasını bekliyorsunuz. yani bekletiyorlar. benim sorunum 28.09.2014 tarihinde Şırnak/İdil ilçesine nakil işlemi gerçekleştirdim. falan 3 hafta geçti hala peşinde kovaladım. şikayet var a şikayet yazısı yazdım. döndüler. şikayet dilekçesi doldurmamızı istediler. biz de doldurduk. doldurmaz olaydık. 3 hafta netimizi baglamadılar.türktelekom evimin tam karşısında. 4 gün hergün 2.40 da gittim türktelekoma fakat kapıyı açmadılar. 5. gün yumrukladım içeridelermiş. açtıılar şahsiyetsizler. boyle boyle dedim niye bekletiyorsunuz dedim. şırnaktan ekibin gelmesini bekliyoruz bizim techizatımız yok falan filan. çekecegı 10 metrelik kablo. bana iş bekleyenlerin fişlerini gösterdi yıgınla. üst sırada da biz varız. o günden 2 hafta sonra bagladılar. ben de nakil işlemini iptal ettim. dsamart ın neti ile ugrasamayacagım cunku muhattap olacagım somut kimse yok. çagrı atın biz sizi arayıp baglayalım hemen diye mesaj geldi bugun. somut kişilerle görüşüp halledemediğim problemleri faxla falan halledemem. en yakın zamanda iptal dilekçesinin çıktısını alıp götürüp verecem türktelekoma. dilekçelere cevap verilmek zorunda. fotosunu da çekecem. yanımda da arkadasımı götürecem. bu şerefsizlerin ne yapacagı belli olmaz. çöpe atar dilekçeyi. unutur işlem yapmayı. benim yetkim yok der. der de der yani. SİZ SİZ OLUN TTNET ÇOK ÇOK ZORDA KALMADIĞINIZ SÜRECE KULLANMAYIN. . akıllı telefonunuzu modem olarak kullanın oradan baglanın normal internetinize. bu ttnet e inat akıllı telefon aalacagım. doscovery 2. oradan net ihtiyacımı karşılarım gene de ttnet kullanmam artık.
Şikayet edebilecegınız noktalar: Bimer.gov şikayetvar.net tüketici hakları mahkemesi.
_____________________________



98 Mesaj
28 Şubat 2015; 23:06:19 

Bende 3 ay önce TTNET ile olan sözleşmemin bitmesine müteakip bu firma ile olan aboneliğimi sonlandırmak ve gerekli evrakları imzalamak için TTNET ilçe merkezine gittim. Burada, iptalin müşteri hizmetlerinden yapılacağı bilgisi verildi. Eleman bi ara gelir imza atarsın sonra abi dedi . Sonra müşteri hizmetlerini arayıp iptali gerçekleştirdim. Aradan 3 ay geçtikten sonra üyeliğimin hala devam ettiğini ve ödenmemiş faturalarım olduğu uyarısı yapıldı. Hiçbir şekilde TTNET'ten hizmet almamış olmama rağmen, bana bilgi verilmeden aboneliğimi aktif hale getirmişler ve 3 ay boyunca fatura kesmişler. adamlar resmen ortaya çıkan boşluğu suistimal etmişler. koskoca şirket. milyarlarca lira kazanan şirket, benim üç kuruşluk parama gözünü dikmiş. katakulli yapıp paramı alma peşinde. Bunlarda allah korkusu yok. ülkede adalet hep zenginden, gücü yetenden yana olduğu için küfürümüzü içimize atıp ( şimdi küfür etsek suratlarına adamların, gözümüzün içine bakıp sırıtırlar, tazminat davası da açıp kalan 3 kuruşumu da alırlar ) parayı teslim edicez bu resmi, zengin gaspçılara.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayatmallaşıncagüzel -- 28 Şubat 2015; 23:10:18 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

çorbada bizim de kaşığımız olsun


 
122 Mesaj
11 Haziran 2015; 14:23:31 

ne farkediyorki, ben tüm işlemleri yaptırdım,
ıslak imzalı dilekçem bile var, kabul ediyorlar. ancak sizi 2 gün sonra aradık. iptaldan vazgeçtiğinizi söylediniz diyor. ses kaydı çıkarın dedim. biz çıkaramayız. savcılığa başvurun diyerek dalga geçti.

ne diyeyim ki şimdi. ne yapmam gerek. 85 tl için şimdi savcı mı gezeyim.
_____________________________

Kullandığım Cihazlar:
Toshiba P50-b-11U Notebook
Himedia Q5 Quad Core Android TV
Asus All in one PC Dokunmatik
Samsung S6 Edge +


 
71 Mesaj
11 Haziran 2015; 15:18:42 

Sadece ttnet icin degil,nerede olursa olsun bu tip seylerde direkt olarak telefonu cikarin ve fotograf cekin.daha onceki calistigim isg ile ilgili isyerinde bu tip seylere cok onem verirdik ve bi cok seyden bu taktikler sayesinde kendimizi kurtarmisligimiz var.sozlu olarak bisey varsa cikarin ses kaydini acin bu sekilde tekrar etmesini soyleyin bakin nasil çark ediyorlar.kanun %90 oraninda tuketicinin yaninda arkadaslar,bu tip seyleri goz ardi etmeyin 5 tl bile olsa para kolay kazanilmiyor.hakkinizi kolay yoldan calmak isteyenlere goz actirmayin.kanunu arkaniza aldiktan sonra hepsi karsinizda kedi oluyor tecrubeyle sabittir..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emofemi -- 11 Haziran 2015; 15:20:04 >
_____________________________



4287 Mesaj
10 Ocak 2016; 22:54:59 

Yaşanan bir olay daha dahil edildi.
_____________________________

Tüketici Hakları Rehberi


 
703 Mesaj
20 Ocak 2016; 17:22:32 

Tahhaut bitti kaptilamasi icin islak imzada verdim dumbulluler 3 ay dondurmuslar 3 ay sonra tekrar acilacakmis istege bagli kapatilacakmis bu nasil is ya yerin altini dusunen yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



16 Mesaj
6 Şubat 2016; 22:19:01 

arkadaşlar benim sözleşme bitiş tarihi de 4 mart fakat cuma gününe denk geliyor. cuma günü mü gidip kapattırayım yoksa hafta sonu mu-pazartesi mi? bir de tüm konuyu baştan okudum ama pek anlamadım. kapattırmak için herhangi bir ttnet ofisine gitsek oluyor mu? yardım edecekler şimdiden teşekkür ederim
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



 
35 Mesaj
6 Şubat 2016; 23:29:11 


quote:

Orijinalden alıntı: hellyeee

arkadaşlar benim sözleşme bitiş tarihi de 4 mart fakat cuma gününe denk geliyor. cuma günü mü gidip kapattırayım yoksa hafta sonu mu-pazartesi mi? bir de tüm konuyu baştan okudum ama pek anlamadım. kapattırmak için herhangi bir ttnet ofisine gitsek oluyor mu? yardım edecekler şimdiden teşekkür ederim

telekom müdürlüğüne gidiyorsun hat sahibi kimse ıslak imza ve cep telefona mesaj geliyor iptal edildi diye
ben telefondan kapatmıştım ama tam kapanmıyormuş 3 aylık fatura ve avukat masrafı ödettiler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



1496 Mesaj
9 Şubat 2016; 18:30:37 

Öncelikle şunu belirteyim okadar çok sövüyorumki bu şahsiyetsizlere akıl alır cinsten değil.

1993 yılından beri aynı yerde oturuyorum ve bütün semt benim pc den internetten anladığımı bilir.

Ey TÜRK olmayan gevur telecom şu zamana kadar ttnet denen olmayan internetinizi insanlardan kurtarma çabasındayım.

Çevremizde 7x20 daire herkesi superonline a 2 yılda döndürdük ve her apartmanda fiber kutuları var adamların ama sizin yok :D Resmen komedi bunlar sallamasyon bir reklamla YILLARDIR olan Fiber kabloyu bize yeniymiş gibi gösteriyorsunuz ya başka taraflarımızla gülüyoruz. Yaw mantığı ne HERKES FİBERLİYOO ne demek hacı ?

Bunlardan kurtulun bunlar insanların 3 kuruşuna göz diken şeytanın bekçileri.

Arkadaş aradı ya uğur telefondan internetimi kapatıcam kapatmıyorlar dedi , dedim kapatmazlar havada 3 parande 4 salto atıcaksın oda belki. Bu şahsiyetsizler öyle bi tezgah kurmuşki resmen bu işten anlamayanları dolandırma çabasındalar. Müdürlüğe git en az önünde 150 kişi var makinadan sıra almak için bile sıra var . Ya okadar beddua ediyorumki anlatılmaz. Bu işte kimin emeği varsa çoluğundan çocuğundan çıksın hastalıktan çıkamasınlar ..
_____________________________



10075 Mesaj
9 Şubat 2016; 23:22:10 

Umarım bu telekomun batışını bizim nesil görür. Bize nasip olur umarım


bir firma neden haksız yere insanlardan para toplar ki ? bir insan hattımı kapattirmak istiyorum diye beyan vermesi yetmiyor mu ?
yahu tamam bir katakulli yapiyorsun. peki neden 6 ay sonra fatura çıkartıyorsun adama ? 2.bir şans ver müşteriye ? ama ücretlendirme arkadaşım !
Sen Hırsız mısın ? Sen dolandırıcı mısın ? bir oyun oynuyorsun adama bari maddiyata dökerek daha fazla kendinden nefret ettirme !


ve malesef bu durumu düzeltebilen çok az insan var. bir çogu aman ceza gelmesin, ben korkarım bişey olur diye hiç kullanmadıgı 6 ay'lık faturayı ödüyorlar.
Ayıp ve yazık ! Türkiyenin en büyük firmasından biri ve alınan haksız kazançlar...

_____________________________

Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB


 
48 Mesaj
10 Şubat 2016; 18:50:47 

quote:

Orijinalden alıntı: hellyeee

arkadaşlar benim sözleşme bitiş tarihi de 4 mart fakat cuma gününe denk geliyor. cuma günü mü gidip kapattırayım yoksa hafta sonu mu-pazartesi mi? bir de tüm konuyu baştan okudum ama pek anlamadım. kapattırmak için herhangi bir ttnet ofisine gitsek oluyor mu? yardım edecekler şimdiden teşekkür ederim

Şikayet hocam btk bu durumda yok öle şey dondurulcakmış vs hakkınızı arayın elinizdeki ıslak imzalı iptal formunuda sakla ki sonradan sana fatura çıktığında itiraz et sonuna kadarda git haklı çıkarsın.
_____________________________



28 Mesaj
21 Şubat 2016; 21:27:53 

quote:

3 ay geçtikten sonra üyeliğimin hala devam ettiğini ve ödenmemiş faturalarım olduğu uyarısı yapıldı. Hiçbir şekilde TTNET'ten hizmet almamış olmama rağmen, bana bilgi verilmeden aboneliğimi aktif hale getirmişler ve 3 ay boyunca fatura kesmişler.

Benimde TTnet ile taahhütlü aboneliğim var yaklaşık 1 yıldır ve ocak 2016 faturam 121,25 TL geldi.
Faturayı öderken fatura ödeme merkezindeki görevliye sordum, "tek ayın faturasını mı görüyorsunuz" diye, evet dedi. 121 TL faturaya o da şaşırdı.
Zaten hep 75 TL seviyelerinde ödüyordum ne oldu da 121 TL'ye çıktı anlamadım. Yarın TTnet bayiisine gidip kapatmayı düşünüyorum ama benim de başıma dalavere gelir diye korkuyorum. Antensiz zyxel modem vermişlerdi 5 mt zar-zor çekiyordu, ben de onu başka bir marka antenli kablosuz modemle değiştirmiştim ilk haftasında. Oradan bir bahaneyle bana ceza kesebileceklerinden çekiniyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bmp61 -- 21 Şubat 2016; 21:33:52 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________