Şimdi Ara

C segment -Yol Tutuşu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
4
Favori
33.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C segmentte yol tutuşu en iyi araç hangisi sizce

    Jetta mı ? Focus mu?Ya da başkası.Bu iki araca deneme sürüşü yaptım ,karar veremedim.



  • Eski kasa focus çok iyiydi ve o zamanlar en iyiydi ancak şimdi çok kötü. Acayip dengesiz bir araç haline gelmiş. Virajlarda acayip yatıyor. Cruze ve astra j sanırım en iyiler. Ancak çok sert süspansiyonları var.
    http://automovilonline.autoplaza.com.mx/nota-18536--master-test-sedanes-compactos
  • Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..



    -Ek olarak-

    Volkswagen Jetta: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-volkswagen-jetta-s-short-take-road-test

    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.Ayrıca bazı markaların (Opel gibi) değerleri yok.Çünkü bu site Amerika kaynaklı ve bilirsiniz ki orada Opel satışı yok.Zaten Astra'nın da yol tutuş iddası yok.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.


    Aylar sonra gelen düzenleme: Chevrolet Cruze'un 0.85g'ye ulaştığı test de varmış:
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-chevrolet-cruze-ltz-test-chevy-cruze-review



    Saygılarımla ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 29 Ağustos 2012; 0:44:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..




    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.

    Saygılarımla ..

    Forumda herkes test pilot olmuşta haberimiz yok bu liste güzel kapak olmuş .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Chevrolet Cruze.

    çok C segmenti araba sürdüm, hiç birisi Cruze kadar oturaklı degildi, cruze kadar insana güven vermiyordu yüksek hızlarda dönüşlerde vs.

    fakat şunu söyleyeyim focus ve jetta kesinlikle degil


    http://www.youtube.com/watch?v=SATsk7Enp4g

    http://www.youtube.com/watch?v=r-o8wYnpjoA

    yanlıs bılgıye gerek yok....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaaslan62

    http://www.youtube.com/watch?v=SATsk7Enp4g

    http://www.youtube.com/watch?v=r-o8wYnpjoA
    ...

    Kesin testteki Cruze'a kötü lastik takmışlardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..



    -Ek olarak-

    Volkswagen Jetta: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-volkswagen-jetta-s-short-take-road-test

    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.Ayrıca bazı markaların (Opel gibi) değerleri yok.Çünkü bu site Amerika kaynaklı ve bilirsiniz ki orada Opel satışı yok.Zaten Astra'nın da yol tutuş iddası yok.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.

    Saygılarımla ..

    +1 Paylaşım ıcın tesekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..



    -Ek olarak-

    Volkswagen Jetta: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-volkswagen-jetta-s-short-take-road-test

    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.Ayrıca bazı markaların (Opel gibi) değerleri yok.Çünkü bu site Amerika kaynaklı ve bilirsiniz ki orada Opel satışı yok.Zaten Astra'nın da yol tutuş iddası yok.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.

    Saygılarımla ..

    +1 Paylaşım ıcın tesekkurler

    Cruze un skidpad degeri 85 civari.

    Yani bu sıralama yanlis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.

    Aynen öyle kisslerim bazen benArada olur kusura kalmayacasan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.

    Aynen öyle kisslerim bazen benArada olur kusura kalmayacasan



    offf cıdden can sıkıcısın ama ya...

    tam bır fukara edebıyatcısı.

    daha dıreksıyonuna gecmemıssın, gecsen bıle suremıycegını adım gıbı bılıyorum.


    anca salak sacma kımın surdugu, hangı lastıkle hangı hava kosulunda hangı ruzgar etkısınde atıldıgı bellı olmayan lap zamanlarına bakarsın sen. cunku amator bıle degılsın.


    daha da benle muhattap olup uste cıkmaya calısma.


    ne yuzsuzsun arkadas ya... adama kıss u bang bang yazıyorum hala pısmıs kelle gıbı sırıtıp eheee ben kazandım dıyor...


    bastan uyarayım moderatorlerı mesajımda hakaret yok. sılemezsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.

    Aynen öyle kisslerim bazen benArada olur kusura kalmayacasan



    offf cıdden can sıkıcısın ama ya...

    tam bır fukara edebıyatcısı.

    daha dıreksıyonuna gecmemıssın, gecsen bıle suremıycegını adım gıbı bılıyorum.


    anca salak sacma kımın surdugu, hangı lastıkle hangı hava kosulunda hangı ruzgar etkısınde atıldıgı bellı olmayan lap zamanlarına bakarsın sen. cunku amator bıle degılsın.


    daha da benle muhattap olup uste cıkmaya calısma.


    ne yuzsuzsun arkadas ya... adama kıss u bang bang yazıyorum hala pısmıs kelle gıbı sırıtıp eheee ben kazandım dıyor...


    bastan uyarayım moderatorlerı mesajımda hakaret yok. sılemezsınız.

    HE yaw siz zaten Nord da test ettiniz araçları tamamen aynı ortamlarda hemde:D

    YÜzsüz olan sizlersiniz.Ayrıca kompleksli olanda.Kusura bakmayacaksın arkadaş ama öylesiniz.

    Bİrde kimin sürdüğü belli olmayan testler diyor.En azından onlar profesyonel veriler ve bu iş için atılmış turları gösteriyor.Benimde izlenimlerim bu yönde.Bu sizin o kompleksli olan yorumlarınız yanında dediğim gibi yerçekimi yasası gibi kalır.Okullarda ders olarak okutulur.

    Siz giuyu daha iyi bulabilirsiniz o senin görüşündür fakat giu ve golfü aşşağı yukarı aynı gören adamla dalga geçmeye kalkarsanız bu durumlara düşebilirsiniz.

    Kibirli insanlar kendilerine cevap verebilen insanları sevmez.Üstelik hatalarının yüzüne vurulmasını hiç sevmez.Normaldir.Her toplumda olur böyle şeyler.

    Not:ben araçları kullanamam haklısın.Ne desen haklısın yüzlü arkadaşım ne desen haklısın.

    http://inciswf.com/15kisi.swf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 20 Nisan 2012; 2:53:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Burada testleri var.
    http://www.youtube.com/results?search.......


    Video 1
    Video 2
    Video 3
    Video 4
    Video 5

    Araçlar genel olarak birbirine yakın performanslar çıkarmışlar.
    jetta ve focus 3 beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı, fluance ise korku filmi gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Intimate -- 20 Nisan 2012; 4:51:59 >




  • Bundan daha iyisi olduğunu sanmam,

    http://www.youtube.com/watch?v=UOZTCSSnp-c&feature=relmfu

    bmw 116 ya da bakmak lazım.


    Diğerlerinin kuru yolda yaptığını bu kar üzerinde yapıyor,

    http://www.youtube.com/watch?v=nqEGDrkoPqI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 21 Nisan 2012; 20:20:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..



    -Ek olarak-

    Volkswagen Jetta: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-volkswagen-jetta-s-short-take-road-test

    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.Ayrıca bazı markaların (Opel gibi) değerleri yok.Çünkü bu site Amerika kaynaklı ve bilirsiniz ki orada Opel satışı yok.Zaten Astra'nın da yol tutuş iddası yok.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.

    Saygılarımla ..

    Aslinda bunun eurospec araclar uzerinde yapilani olsa daha iyi olur. Bir cok markanin amerika versiyonu daha yumusak suspansiyona sahip. Yaniltici olanibilir. Yine de hissetmekten iyidir tabi karsilastirma icinn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iakbay06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..




    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.

    Saygılarımla ..

    Forumda herkes test pilot olmuşta haberimiz yok bu liste güzel kapak olmuş .

    şaşırmana gerek yok yazılınca inanmıyorsanız bi binin görün..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..



    -Ek olarak-

    Volkswagen Jetta: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-volkswagen-jetta-s-short-take-road-test

    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.Ayrıca bazı markaların (Opel gibi) değerleri yok.Çünkü bu site Amerika kaynaklı ve bilirsiniz ki orada Opel satışı yok.Zaten Astra'nın da yol tutuş iddası yok.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.

    Saygılarımla ..

    hocam klavyene sağlık süper kapak olmuş. gerçi arkadaşın anladığını sanmıyorum ama




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.