Şimdi Ara

Clio Nasıl bir araçtır...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
38.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba

    beyler, googledan arattım ama clio sembol'un dizeli çıkıyor.
    ben normal HB 5 kpı olanı soruyorum. sedan olan değil.
    - yakıtı nasıldır
    -kronik problemi varmı
    -çok arıza çıkarırmı
    -50-75 beygir arası oluyor çoğu, hız konusunda nasıldır
    -motoru kaç bin km'ye kadar gider.
    -96 model den itibaren tavsiye edermisiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sayko1933 -- 21 Şubat 2012; 23:34:21 >



  • Ben de clio düşünüyorum da, hakkında en çok merak ettiğim nasıl 2000-2001 modeline 2005-2006 model ile aynı fiyatı çekebildikleri?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigen

    Ben de clio düşünüyorum da, hakkında en çok merak ettiğim nasıl 2000-2001 modeline 2005-2006 model ile aynı fiyatı çekebildikleri?

    o nasıl oluyor. ben niye göremedim. ama hangisi için. 1.2'mi, 1.4'mü, 1.6'mı...dur bir bakayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sayko1933 -- 22 Şubat 2012; 1:06:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigen

    Ben de clio düşünüyorum da, hakkında en çok merak ettiğim nasıl 2000-2001 modeline 2005-2006 model ile aynı fiyatı çekebildikleri?

    o nasıl oluyor. ben niye göremedim. ama hangisi için. 1.2'mi, 1.4'mü, 1.6'mı...dur bir bakayım.

    sahibinden.com da incele hocam, 1.4 tü sanırsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigen

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigen

    Ben de clio düşünüyorum da, hakkında en çok merak ettiğim nasıl 2000-2001 modeline 2005-2006 model ile aynı fiyatı çekebildikleri?

    o nasıl oluyor. ben niye göremedim. ama hangisi için. 1.2'mi, 1.4'mü, 1.6'mı...dur bir bakayım.

    sahibinden.com da incele hocam, 1.4 tü sanırsam


    tmm inceliyorum. bir de bu clio HB lerin motorları kaç km dayanıyor. mesela hondalar 500 bine kadar sonra rektefeye girmek zorunda.
    clioları bilen varmı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigen

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigen

    Ben de clio düşünüyorum da, hakkında en çok merak ettiğim nasıl 2000-2001 modeline 2005-2006 model ile aynı fiyatı çekebildikleri?

    o nasıl oluyor. ben niye göremedim. ama hangisi için. 1.2'mi, 1.4'mü, 1.6'mı...dur bir bakayım.

    sahibinden.com da incele hocam, 1.4 tü sanırsam


    tmm inceliyorum. bir de bu clio HB lerin motorları kaç km dayanıyor. mesela hondalar 500 bine kadar sonra rektefeye girmek zorunda.
    clioları bilen varmı...

    gerçekden öyle ama şehir fakları var arada.




  • Ne kadar gider bilmem ama 1.4 16w clio privilege 150 bin de hala saat gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigen

    Ben de clio düşünüyorum da, hakkında en çok merak ettiğim nasıl 2000-2001 modeline 2005-2006 model ile aynı fiyatı çekebildikleri?

    2000 model güvenlik paketli Clio mu 13250 ye sattım.Arz talep ilişkisi.Benzinli motorlar 300binden aşağı devirmez.Ustaların ve galericilerin ağzından duyduğum bu yönde.212bin km de bir scenic im vardı.satarken ekspertize gittik.servistekiler hayran kaldı motorun performansına.
  • clio nasıl bir araçtır derken bu çok genel bir soru olmus aslında


    bunu biraz daha indirgesek bence daha ii olurdu

    mesela benzinli clio mu

    yoksa dizel clio mu

    benzinli ise 1,2 1,4 1,6 1,8 hangi motor

    hangi model 1996-2012 arası

    kasa tipi olarak hangisi

    sedan

    hatcback 3 kapı

    hatcback 5 kapı

    station vagon


    bu genellemeleri yaparsak bence daha sağlıklı bir sonuca varırırz




    ben 1996 model hatcback 5 kapı 1,4 clio rt modeli kullanıyorum 75hp (clionun ilk kasası dır )


    144000km de lpg 139000de takıldı motorun maşallahı var saaat gibi tıkır tıkır çalısıyor motor ömrünün kullanımla ve bakımla çok büyük alakalı olduğunu dşünüyorum

    ben aracımda 0-30 tam sentetik 15000km lik yağ kullanıyorum ve 10000 km dolmadan da yağını değiştiriyorum her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiririm hava filtresini de 5000km de bir değiştiririm çünkü temiz hava motor için ve yakıt ekonomisi için çok önemlidir bujileri 10000-20000 km aralığında değiştiririm lpg yide sürekli aynı yerden alırım benzinide aynı yerden alırım. bunların önemli faktörler olduğunu düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    clio nasıl bir araçtır derken bu çok genel bir soru olmus aslında


    bunu biraz daha indirgesek bence daha ii olurdu

    mesela benzinli clio mu

    yoksa dizel clio mu

    benzinli ise 1,2 1,4 1,6 1,8 hangi motor

    hangi model 1996-2012 arası

    kasa tipi olarak hangisi

    sedan

    hatcback 3 kapı

    hatcback 5 kapı

    station vagon


    bu genellemeleri yaparsak bence daha sağlıklı bir sonuca varırırz




    ben 1996 model hatcback 5 kapı 1,4 clio rt modeli kullanıyorum 75hp (clionun ilk kasası dır )


    144000km de lpg 139000de takıldı motorun maşallahı var saaat gibi tıkır tıkır çalısıyor motor ömrünün kullanımla ve bakımla çok büyük alakalı olduğunu dşünüyorum

    ben aracımda 0-30 tam sentetik 15000km lik yağ kullanıyorum ve 10000 km dolmadan da yağını değiştiriyorum her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiririm hava filtresini de 5000km de bir değiştiririm çünkü temiz hava motor için ve yakıt ekonomisi için çok önemlidir bujileri 10000-20000 km aralığında değiştiririm lpg yide sürekli aynı yerden alırım benzinide aynı yerden alırım. bunların önemli faktörler olduğunu düşünüyorum

    clio hb lpg li.

    uno gibi kaportası ince mi, uzun yolda rüzgar vesilesi ile çok savrulur mu???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    clio nasıl bir araçtır derken bu çok genel bir soru olmus aslında


    bunu biraz daha indirgesek bence daha ii olurdu

    mesela benzinli clio mu

    yoksa dizel clio mu

    benzinli ise 1,2 1,4 1,6 1,8 hangi motor

    hangi model 1996-2012 arası

    kasa tipi olarak hangisi

    sedan

    hatcback 3 kapı

    hatcback 5 kapı

    station vagon


    bu genellemeleri yaparsak bence daha sağlıklı bir sonuca varırırz




    ben 1996 model hatcback 5 kapı 1,4 clio rt modeli kullanıyorum 75hp (clionun ilk kasası dır )


    144000km de lpg 139000de takıldı motorun maşallahı var saaat gibi tıkır tıkır çalısıyor motor ömrünün kullanımla ve bakımla çok büyük alakalı olduğunu dşünüyorum

    ben aracımda 0-30 tam sentetik 15000km lik yağ kullanıyorum ve 10000 km dolmadan da yağını değiştiriyorum her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiririm hava filtresini de 5000km de bir değiştiririm çünkü temiz hava motor için ve yakıt ekonomisi için çok önemlidir bujileri 10000-20000 km aralığında değiştiririm lpg yide sürekli aynı yerden alırım benzinide aynı yerden alırım. bunların önemli faktörler olduğunu düşünüyorum

    clio hb lpg li.

    uno gibi kaportası ince mi, uzun yolda rüzgar vesilesi ile çok savrulur mu???

    sayın ali_candan

    benim aracım (96 clio hb 1,4 RT 75hp) ruhsatta 865 kg görünüyor bu kadar az olmamalı die tereddüte düştüm ve bir kantara giderek aracımı tarttırdım içindeki ıvır zıvır ile 905kg geldi

    4 kişi ve normal bir yük ile aracın ağırlığı 1250kg civarında bir ağırlık oluyordur die tahmin ediyorum. ve bu araçlar 120-130 km hızdan sonra çok savrulma yapabilir.

    öyleki ben otobanda orta şeritte 150km hızla giderken sollama yapmak için sol şeride çıktığım bir sırada yolun geliş istikametinden sol şeride bir tır sollamaya çıktı ve 3 şeritli otobanda iki yol arasında 2 metreye yakın bir aralık var iken o tırın rüzgarından benim aracım resmen sarsıldı. bu araçlar o denli hassas araçlar saten hız için değilde ekonomi için üretildikleri için aerodinamik konusunda pek bişy beklememek lazım ve max hız bence 130 km/h nin üstüne çıkmamalı yoksa araç kendini kaybediyor. Tecrübe ile sabit.

    kaporta konusuna gelince uno dan 1gömlek olmasada yarım gömlek daha iyidir die düşünüyorum ama hafif bir araç olduğu için rüzgarda savrulma olayı hıza bağlı olmakla birlikte mutlaka yaşanır.

    ama şöyle bir durum var aracın orjinal süspansiyonlarını ni biraz daha sert bir süspansiyonla değiştirirseniz yol tutuş konusunda daha iyi neticeler alabilirsiniz ben bugün muayaneye gireceğim muayaneden sonra süspansiyonları değiştirmeyi düşünüyorum.

    tecrübelerimi buradan aktarmaya çalısırım

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    clio nasıl bir araçtır derken bu çok genel bir soru olmus aslında


    bunu biraz daha indirgesek bence daha ii olurdu

    mesela benzinli clio mu

    yoksa dizel clio mu

    benzinli ise 1,2 1,4 1,6 1,8 hangi motor

    hangi model 1996-2012 arası

    kasa tipi olarak hangisi

    sedan

    hatcback 3 kapı

    hatcback 5 kapı

    station vagon


    bu genellemeleri yaparsak bence daha sağlıklı bir sonuca varırırz




    ben 1996 model hatcback 5 kapı 1,4 clio rt modeli kullanıyorum 75hp (clionun ilk kasası dır )


    144000km de lpg 139000de takıldı motorun maşallahı var saaat gibi tıkır tıkır çalısıyor motor ömrünün kullanımla ve bakımla çok büyük alakalı olduğunu dşünüyorum

    ben aracımda 0-30 tam sentetik 15000km lik yağ kullanıyorum ve 10000 km dolmadan da yağını değiştiriyorum her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiririm hava filtresini de 5000km de bir değiştiririm çünkü temiz hava motor için ve yakıt ekonomisi için çok önemlidir bujileri 10000-20000 km aralığında değiştiririm lpg yide sürekli aynı yerden alırım benzinide aynı yerden alırım. bunların önemli faktörler olduğunu düşünüyorum

    clio hb lpg li.

    uno gibi kaportası ince mi, uzun yolda rüzgar vesilesi ile çok savrulur mu???

    sayın ali_candan

    benim aracım (96 clio hb 1,4 RT 75hp) ruhsatta 865 kg görünüyor bu kadar az olmamalı die tereddüte düştüm ve bir kantara giderek aracımı tarttırdım içindeki ıvır zıvır ile 905kg geldi

    4 kişi ve normal bir yük ile aracın ağırlığı 1250kg civarında bir ağırlık oluyordur die tahmin ediyorum. ve bu araçlar 120-130 km hızdan sonra çok savrulma yapabilir.

    öyleki ben otobanda orta şeritte 150km hızla giderken sollama yapmak için sol şeride çıktığım bir sırada yolun geliş istikametinden sol şeride bir tır sollamaya çıktı ve 3 şeritli otobanda iki yol arasında 2 metreye yakın bir aralık var iken o tırın rüzgarından benim aracım resmen sarsıldı. bu araçlar o denli hassas araçlar saten hız için değilde ekonomi için üretildikleri için aerodinamik konusunda pek bişy beklememek lazım ve max hız bence 130 km/h nin üstüne çıkmamalı yoksa araç kendini kaybediyor. Tecrübe ile sabit.

    kaporta konusuna gelince uno dan 1gömlek olmasada yarım gömlek daha iyidir die düşünüyorum ama hafif bir araç olduğu için rüzgarda savrulma olayı hıza bağlı olmakla birlikte mutlaka yaşanır.

    ama şöyle bir durum var aracın orjinal süspansiyonlarını ni biraz daha sert bir süspansiyonla değiştirirseniz yol tutuş konusunda daha iyi neticeler alabilirsiniz ben bugün muayaneye gireceğim muayaneden sonra süspansiyonları değiştirmeyi düşünüyorum.

    tecrübelerimi buradan aktarmaya çalısırım

    iyi günler

    teşekkürler.
    bu tarz araçlarla uzun yola çıkılır ama o kadar da basmamak lazım demekki.
    teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    clio nasıl bir araçtır derken bu çok genel bir soru olmus aslında


    bunu biraz daha indirgesek bence daha ii olurdu

    mesela benzinli clio mu

    yoksa dizel clio mu

    benzinli ise 1,2 1,4 1,6 1,8 hangi motor

    hangi model 1996-2012 arası

    kasa tipi olarak hangisi

    sedan

    hatcback 3 kapı

    hatcback 5 kapı

    station vagon


    bu genellemeleri yaparsak bence daha sağlıklı bir sonuca varırırz




    ben 1996 model hatcback 5 kapı 1,4 clio rt modeli kullanıyorum 75hp (clionun ilk kasası dır )


    144000km de lpg 139000de takıldı motorun maşallahı var saaat gibi tıkır tıkır çalısıyor motor ömrünün kullanımla ve bakımla çok büyük alakalı olduğunu dşünüyorum

    ben aracımda 0-30 tam sentetik 15000km lik yağ kullanıyorum ve 10000 km dolmadan da yağını değiştiriyorum her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiririm hava filtresini de 5000km de bir değiştiririm çünkü temiz hava motor için ve yakıt ekonomisi için çok önemlidir bujileri 10000-20000 km aralığında değiştiririm lpg yide sürekli aynı yerden alırım benzinide aynı yerden alırım. bunların önemli faktörler olduğunu düşünüyorum

    clio hb lpg li.

    uno gibi kaportası ince mi, uzun yolda rüzgar vesilesi ile çok savrulur mu???

    sayın ali_candan

    benim aracım (96 clio hb 1,4 RT 75hp) ruhsatta 865 kg görünüyor bu kadar az olmamalı die tereddüte düştüm ve bir kantara giderek aracımı tarttırdım içindeki ıvır zıvır ile 905kg geldi

    4 kişi ve normal bir yük ile aracın ağırlığı 1250kg civarında bir ağırlık oluyordur die tahmin ediyorum. ve bu araçlar 120-130 km hızdan sonra çok savrulma yapabilir.

    öyleki ben otobanda orta şeritte 150km hızla giderken sollama yapmak için sol şeride çıktığım bir sırada yolun geliş istikametinden sol şeride bir tır sollamaya çıktı ve 3 şeritli otobanda iki yol arasında 2 metreye yakın bir aralık var iken o tırın rüzgarından benim aracım resmen sarsıldı. bu araçlar o denli hassas araçlar saten hız için değilde ekonomi için üretildikleri için aerodinamik konusunda pek bişy beklememek lazım ve max hız bence 130 km/h nin üstüne çıkmamalı yoksa araç kendini kaybediyor. Tecrübe ile sabit.

    kaporta konusuna gelince uno dan 1gömlek olmasada yarım gömlek daha iyidir die düşünüyorum ama hafif bir araç olduğu için rüzgarda savrulma olayı hıza bağlı olmakla birlikte mutlaka yaşanır.

    ama şöyle bir durum var aracın orjinal süspansiyonlarını ni biraz daha sert bir süspansiyonla değiştirirseniz yol tutuş konusunda daha iyi neticeler alabilirsiniz ben bugün muayaneye gireceğim muayaneden sonra süspansiyonları değiştirmeyi düşünüyorum.

    tecrübelerimi buradan aktarmaya çalısırım

    iyi günler

    teşekkürler.
    bu tarz araçlarla uzun yola çıkılır ama o kadar da basmamak lazım demekki.
    teşekkürler...

    küçük aileler için bu araç tabiri caiz se biçilmiş kaftandır. ama tabki fazla zorlamamak lazım güvenlik zayıf

    yardımcı olabiliysem sevindim

    iyi günler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    clio nasıl bir araçtır derken bu çok genel bir soru olmus aslında


    bunu biraz daha indirgesek bence daha ii olurdu

    mesela benzinli clio mu

    yoksa dizel clio mu

    benzinli ise 1,2 1,4 1,6 1,8 hangi motor

    hangi model 1996-2012 arası

    kasa tipi olarak hangisi

    sedan

    hatcback 3 kapı

    hatcback 5 kapı

    station vagon


    bu genellemeleri yaparsak bence daha sağlıklı bir sonuca varırırz




    ben 1996 model hatcback 5 kapı 1,4 clio rt modeli kullanıyorum 75hp (clionun ilk kasası dır )


    144000km de lpg 139000de takıldı motorun maşallahı var saaat gibi tıkır tıkır çalısıyor motor ömrünün kullanımla ve bakımla çok büyük alakalı olduğunu dşünüyorum

    ben aracımda 0-30 tam sentetik 15000km lik yağ kullanıyorum ve 10000 km dolmadan da yağını değiştiriyorum her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiririm hava filtresini de 5000km de bir değiştiririm çünkü temiz hava motor için ve yakıt ekonomisi için çok önemlidir bujileri 10000-20000 km aralığında değiştiririm lpg yide sürekli aynı yerden alırım benzinide aynı yerden alırım. bunların önemli faktörler olduğunu düşünüyorum

    clio hb lpg li.

    uno gibi kaportası ince mi, uzun yolda rüzgar vesilesi ile çok savrulur mu???

    sayın ali_candan

    benim aracım (96 clio hb 1,4 RT 75hp) ruhsatta 865 kg görünüyor bu kadar az olmamalı die tereddüte düştüm ve bir kantara giderek aracımı tarttırdım içindeki ıvır zıvır ile 905kg geldi

    4 kişi ve normal bir yük ile aracın ağırlığı 1250kg civarında bir ağırlık oluyordur die tahmin ediyorum. ve bu araçlar 120-130 km hızdan sonra çok savrulma yapabilir.

    öyleki ben otobanda orta şeritte 150km hızla giderken sollama yapmak için sol şeride çıktığım bir sırada yolun geliş istikametinden sol şeride bir tır sollamaya çıktı ve 3 şeritli otobanda iki yol arasında 2 metreye yakın bir aralık var iken o tırın rüzgarından benim aracım resmen sarsıldı. bu araçlar o denli hassas araçlar saten hız için değilde ekonomi için üretildikleri için aerodinamik konusunda pek bişy beklememek lazım ve max hız bence 130 km/h nin üstüne çıkmamalı yoksa araç kendini kaybediyor. Tecrübe ile sabit.

    kaporta konusuna gelince uno dan 1gömlek olmasada yarım gömlek daha iyidir die düşünüyorum ama hafif bir araç olduğu için rüzgarda savrulma olayı hıza bağlı olmakla birlikte mutlaka yaşanır.

    ama şöyle bir durum var aracın orjinal süspansiyonlarını ni biraz daha sert bir süspansiyonla değiştirirseniz yol tutuş konusunda daha iyi neticeler alabilirsiniz ben bugün muayaneye gireceğim muayaneden sonra süspansiyonları değiştirmeyi düşünüyorum.

    tecrübelerimi buradan aktarmaya çalısırım

    iyi günler

    teşekkürler.
    bu tarz araçlarla uzun yola çıkılır ama o kadar da basmamak lazım demekki.
    teşekkürler...

    küçük aileler için bu araç tabiri caiz se biçilmiş kaftandır. ama tabki fazla zorlamamak lazım güvenlik zayıf

    yardımcı olabiliysem sevindim

    iyi günler...

    polo o zaman daha sağlam durur uzun yolda.
    tercih polodan yana olabilir.
    teşekkürler bilgi için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    clio nasıl bir araçtır derken bu çok genel bir soru olmus aslında


    bunu biraz daha indirgesek bence daha ii olurdu

    mesela benzinli clio mu

    yoksa dizel clio mu

    benzinli ise 1,2 1,4 1,6 1,8 hangi motor

    hangi model 1996-2012 arası

    kasa tipi olarak hangisi

    sedan

    hatcback 3 kapı

    hatcback 5 kapı

    station vagon


    bu genellemeleri yaparsak bence daha sağlıklı bir sonuca varırırz




    ben 1996 model hatcback 5 kapı 1,4 clio rt modeli kullanıyorum 75hp (clionun ilk kasası dır )


    144000km de lpg 139000de takıldı motorun maşallahı var saaat gibi tıkır tıkır çalısıyor motor ömrünün kullanımla ve bakımla çok büyük alakalı olduğunu dşünüyorum

    ben aracımda 0-30 tam sentetik 15000km lik yağ kullanıyorum ve 10000 km dolmadan da yağını değiştiriyorum her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiririm hava filtresini de 5000km de bir değiştiririm çünkü temiz hava motor için ve yakıt ekonomisi için çok önemlidir bujileri 10000-20000 km aralığında değiştiririm lpg yide sürekli aynı yerden alırım benzinide aynı yerden alırım. bunların önemli faktörler olduğunu düşünüyorum

    clio hb lpg li.

    uno gibi kaportası ince mi, uzun yolda rüzgar vesilesi ile çok savrulur mu???

    sayın ali_candan

    benim aracım (96 clio hb 1,4 RT 75hp) ruhsatta 865 kg görünüyor bu kadar az olmamalı die tereddüte düştüm ve bir kantara giderek aracımı tarttırdım içindeki ıvır zıvır ile 905kg geldi

    4 kişi ve normal bir yük ile aracın ağırlığı 1250kg civarında bir ağırlık oluyordur die tahmin ediyorum. ve bu araçlar 120-130 km hızdan sonra çok savrulma yapabilir.

    öyleki ben otobanda orta şeritte 150km hızla giderken sollama yapmak için sol şeride çıktığım bir sırada yolun geliş istikametinden sol şeride bir tır sollamaya çıktı ve 3 şeritli otobanda iki yol arasında 2 metreye yakın bir aralık var iken o tırın rüzgarından benim aracım resmen sarsıldı. bu araçlar o denli hassas araçlar saten hız için değilde ekonomi için üretildikleri için aerodinamik konusunda pek bişy beklememek lazım ve max hız bence 130 km/h nin üstüne çıkmamalı yoksa araç kendini kaybediyor. Tecrübe ile sabit.

    kaporta konusuna gelince uno dan 1gömlek olmasada yarım gömlek daha iyidir die düşünüyorum ama hafif bir araç olduğu için rüzgarda savrulma olayı hıza bağlı olmakla birlikte mutlaka yaşanır.

    ama şöyle bir durum var aracın orjinal süspansiyonlarını ni biraz daha sert bir süspansiyonla değiştirirseniz yol tutuş konusunda daha iyi neticeler alabilirsiniz ben bugün muayaneye gireceğim muayaneden sonra süspansiyonları değiştirmeyi düşünüyorum.

    tecrübelerimi buradan aktarmaya çalısırım

    iyi günler

    teşekkürler.
    bu tarz araçlarla uzun yola çıkılır ama o kadar da basmamak lazım demekki.
    teşekkürler...

    küçük aileler için bu araç tabiri caiz se biçilmiş kaftandır. ama tabki fazla zorlamamak lazım güvenlik zayıf

    yardımcı olabiliysem sevindim

    iyi günler...

    polo o zaman daha sağlam durur uzun yolda.
    tercih polodan yana olabilir.
    teşekkürler bilgi için...

    polo clioya göre performans ve yol tutuş açısından daha iyi bir seçenek olabilir..

    hele birde tdı olursa açıkcası tadından yenmez :)




  • clio privilegeyi veya dinamiği Konfor performans yakıt tüketimi çok iyi hele clio 3 harika ha:polonun sadce motoru Dizel motoru (sadece motor) iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    clio privilegeyi veya dinamiği Konfor performans yakıt tüketimi çok iyi hele clio 3 harika ha:polonun sadce motoru Dizel motoru (sadece motor) iyidir.


    malzeme kalitesi kötümü? yani sadece dizelleri mi iyi diyorsunuz?
  • Polonun hingline ve comfort dizeli- Clionun benzinli Dinamik ve privilege donım seviyeleri iyidir. dizelde polo benzinli ise clio aracın kalbi önemlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    Polonun hingline ve comfort dizeli- Clionun benzinli Dinamik ve privilege donım seviyeleri iyidir. dizelde polo benzinli ise clio aracın kalbi önemlidir.

    eğer amaç ekonomi ise cliodan daha ekonemik bir dizel ben henüz duymadım ve açıkcası tecrübe etmedim 1,5 dcı motor fiatın 1,3 multijetinden bile daha az yakıt tüketiyor

    ama tabiki vw dizel motoru renaultun dizel motorundan daha uzun ömürlü olur die düşünüyorum malzeme kalitesine gelince vw polo 1 adım önde olur bence

    helede highline modelinde clionun prilvage modeli bence bence başa çıkamaz..

    bunlar benim fikirlerim...
  • 2007 1.5 symbol var

    km .22 tl yakıyor trafıkte
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.