Şimdi Ara

İnternetim Sürekli Kopuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
2
Favori
87.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar nerdeyse ilk çıktığından beri netlimitsiz (8mbite kadar olan) tarfiyi kullanıyorum sımdıye kadar hiç sorun yaşamadım hızı tam geliyordu hatta torrente 1mb download hızını bile gördüğüm oldu.Şu son 3 haftadır sadece hafta sonları sürekli net gidiyordu.Ama bu cumadan beri dakikada bir net kopuyor.İnternetten araştırdım hat 8mbiti kaldırmayınca böle oluyormuş diye duydum ama 1 yıldan fazladır kullanıyorum bu tarfiyeyi şimdiye kadar sorun çıkmadı.
    Neden olabilir yardımlarınız ıcın cok teşekkürler



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChelseaSmile

    Arkadaşlar nerdeyse ilk çıktığından beri netlimitsiz (8mbite kadar olan) tarfiyi kullanıyorum sımdıye kadar hiç sorun yaşamadım hızı tam geliyordu hatta torrente 1mb download hızını bile gördüğüm oldu.Şu son 3 haftadır sadece hafta sonları sürekli net gidiyordu.Ama bu cumadan beri dakikada bir net kopuyor.İnternetten araştırdım hat 8mbiti kaldırmayınca böle oluyormuş diye duydum ama 1 yıldan fazladır kullanıyorum bu tarfiyeyi şimdiye kadar sorun çıkmadı.
    Neden olabilir yardımlarınız ıcın cok teşekkürler

    modem arayüzündeki değerleri alabilirmiyiz ?
  • nasıl veriliyor hocam uzağım bu konulara biraz
  • Modeminizin marka ve modelini Google'da aratıp IP numarasını bulun. Kullanıcı adı ve şifreyi değiştirmediyseniz yine Google'dan bulabilirsiniz. Genellikle admin/admin olur. Daha sonra sayfa içerisinde hat zayıflaması , snr gibi değerlerin bulunduğu sayfanın resmini ya da rakamları bizle paylaşın , yardımcı olalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    Modeminizin marka ve modelini Google'da aratıp IP numarasını bulun. Kullanıcı adı ve şifreyi değiştirmediyseniz yine Google'dan bulabilirsiniz. Genellikle admin/admin olur. Daha sonra sayfa içerisinde hat zayıflaması , snr gibi değerlerin bulunduğu sayfanın resmini ya da rakamları bizle paylaşın , yardımcı olalım.

    Merhabalar, konu ya yakın bir sorunum var yardımcı olabilir misiniz.
    kablosuz modem üzerinde ADSL ve PPP ışığı sıklıkla yanıp sönüyor bunun sebebi nedir. defalarca ttneti aradım çözemediler.
    Sorun modem de mi? Hatta mı? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    Modeminizin marka ve modelini Google'da aratıp IP numarasını bulun. Kullanıcı adı ve şifreyi değiştirmediyseniz yine Google'dan bulabilirsiniz. Genellikle admin/admin olur. Daha sonra sayfa içerisinde hat zayıflaması , snr gibi değerlerin bulunduğu sayfanın resmini ya da rakamları bizle paylaşın , yardımcı olalım.

    Merhabalar, konu ya yakın bir sorunum var yardımcı olabilir misiniz.
    kablosuz modem üzerinde ADSL ve PPP ışığı sıklıkla yanıp sönüyor bunun sebebi nedir. defalarca ttneti aradım çözemediler.
    Sorun modem de mi? Hatta mı? Teşekkürler.

    Merhaba.

    İnternete bağlanamıyorsanız ki ADSL ışığı sabitlenmiyor diyorsunuz sorun hattadır. Ya size verilen hızı hattınız kaldırmıyordur ya da hatlarda bir sorun vardır. Arıza kaydı bıraktığınız halde çözemediler mi sorunu ?

    Size önerebileceğim hat kablosunu splitter kullanmadan direk modeme takın. İşe yaramazsa santralin çözmesinden başka yol yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    Modeminizin marka ve modelini Google'da aratıp IP numarasını bulun. Kullanıcı adı ve şifreyi değiştirmediyseniz yine Google'dan bulabilirsiniz. Genellikle admin/admin olur. Daha sonra sayfa içerisinde hat zayıflaması , snr gibi değerlerin bulunduğu sayfanın resmini ya da rakamları bizle paylaşın , yardımcı olalım.

    Merhabalar, konu ya yakın bir sorunum var yardımcı olabilir misiniz.
    kablosuz modem üzerinde ADSL ve PPP ışığı sıklıkla yanıp sönüyor bunun sebebi nedir. defalarca ttneti aradım çözemediler.
    Sorun modem de mi? Hatta mı? Teşekkürler.

    Merhaba.

    İnternete bağlanamıyorsanız ki ADSL ışığı sabitlenmiyor diyorsunuz sorun hattadır. Ya size verilen hızı hattınız kaldırmıyordur ya da hatlarda bir sorun vardır. Arıza kaydı bıraktığınız halde çözemediler mi sorunu ?

    Size önerebileceğim hat kablosunu splitter kullanmadan direk modeme takın. İşe yaramazsa santralin çözmesinden başka yol yok.


    sAĞ OLUN cevap için.
    arıza kaydı bıraktım ancak turk telekomdan geldiler herhangi bir sorun yok dediler.
    aynen dedğiniz gibi kablo direk modeme bağlı splitter kullanmıyorum hani kablosuz telefondan etkilenmesin diye ama işe yaramıyor.
    santral derken telekom mu? çözemediler onlara nasıl ulaşacağım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    Modeminizin marka ve modelini Google'da aratıp IP numarasını bulun. Kullanıcı adı ve şifreyi değiştirmediyseniz yine Google'dan bulabilirsiniz. Genellikle admin/admin olur. Daha sonra sayfa içerisinde hat zayıflaması , snr gibi değerlerin bulunduğu sayfanın resmini ya da rakamları bizle paylaşın , yardımcı olalım.

    Merhabalar, konu ya yakın bir sorunum var yardımcı olabilir misiniz.
    kablosuz modem üzerinde ADSL ve PPP ışığı sıklıkla yanıp sönüyor bunun sebebi nedir. defalarca ttneti aradım çözemediler.
    Sorun modem de mi? Hatta mı? Teşekkürler.

    Merhaba.

    İnternete bağlanamıyorsanız ki ADSL ışığı sabitlenmiyor diyorsunuz sorun hattadır. Ya size verilen hızı hattınız kaldırmıyordur ya da hatlarda bir sorun vardır. Arıza kaydı bıraktığınız halde çözemediler mi sorunu ?

    Size önerebileceğim hat kablosunu splitter kullanmadan direk modeme takın. İşe yaramazsa santralin çözmesinden başka yol yok.


    sAĞ OLUN cevap için.
    arıza kaydı bıraktım ancak turk telekomdan geldiler herhangi bir sorun yok dediler.
    aynen dedğiniz gibi kablo direk modeme bağlı splitter kullanmıyorum hani kablosuz telefondan etkilenmesin diye ama işe yaramıyor.
    santral derken telekom mu? çözemediler onlara nasıl ulaşacağım?

    Siz arıza kaydı bırakınca TTNet bağlı olduğunuz santrale yani evet Türk Telekom binasına sorununuzu gönderir onlar da çözerler. Eğer bir sorun çıkarsa telefonla geri dönüyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    Modeminizin marka ve modelini Google'da aratıp IP numarasını bulun. Kullanıcı adı ve şifreyi değiştirmediyseniz yine Google'dan bulabilirsiniz. Genellikle admin/admin olur. Daha sonra sayfa içerisinde hat zayıflaması , snr gibi değerlerin bulunduğu sayfanın resmini ya da rakamları bizle paylaşın , yardımcı olalım.

    Merhabalar, konu ya yakın bir sorunum var yardımcı olabilir misiniz.
    kablosuz modem üzerinde ADSL ve PPP ışığı sıklıkla yanıp sönüyor bunun sebebi nedir. defalarca ttneti aradım çözemediler.
    Sorun modem de mi? Hatta mı? Teşekkürler.

    hocam advanced systemcare 5 diye free bir program var.Onula inidrip onarma yaptım 45 dkdır fılan hıc kopmuyor sanırım sorunum çözüldü.Sizde deneyin derim.
    eğer yine giderse bu bahsedilen modem değerlerine bakıcam




  • Çok sık rastlanan bir sorun size iki alternatif seçenek sunuyorum;

    Modem Arayüzüne ulaşmak için buraya tıklarsanız bağlantı hızını denetleyip internette oluşan sorunlarınızı kontrol edebilirsiniz;http://192.168.2.1/login.html mevcut kullanıcı adınız(abone olurken verdiğiniz telefon numarasıdır muhtemelen)ve şifre admin yazarak ulaşmanız mümkündür.

    Ya da olmadı internet hız testi olan bir programa girersiniz o da şu sitelerden biri olabilir;http://speedtest.biri.com.tr/

    Buyrun işinize yararsa sorunuzu belki çözmekte yardımcı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_Ugur -- 25 Ocak 2012; 22:15:07 >




  • Edit...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dyo -- 31 Ocak 2012; 0:41:35 >
  • Konuyu hortlatayım birazcık. Arkadaşlar hemen hemen aynı problemi yaşıyorum. Yardımcı olabilir misiniz ? Pikatel Airmax modem markam.
  • Ttnet abonesiyim her bağlantıda en az 3-4 kez kopuyor. Modem'de mi sıkıntı var acaba. Çünkü sadece kablosuz kullandığımda oluyor. Kablo takınca kopma yok. Modem airties
  • Kablosuz aginda sorunvardir,cihazinizin garantisi bitmediyse garantiye gonderebilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorunu yaşıyorum modem markam d-link

    veri indirme 1023
    veri gönderme 797
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KadranqueL

    aynı sorunu yaşıyorum modem markam d-link

    veri indirme 1023
    veri gönderme 797

    Sizin tarife 8 mbps'dir ve 1 mbps'ye sabitlemişler. Üst konulardaki hat değerleri hususuna göz atın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizde yine iyiymiş Bende bu sorun 2 yıldır var ve halen çözemediler.

    Şu an bile bağlantım dakika başı gidip geliyor.
    Evim saha dolabına çok yakın eskiden 8 Mbit bağlantı ile saniyede 1,2 MB ile download yapabiliyordum ve kopma nedir bilmezdim.
    Sonra ne olduysa oldu ve bu hale geldi.
    Modemi de yenilelim fayda etmedi.
    Bazı günler normale biniyor 1-2 gün sorunsuz kullanıyorum ama tekrar başlıyor.

    Modem arayüzündeki SNR Margin değeri devamlı oynuyor. Upstreaming değeri bir bakıyorsunuz 4'e düşmüş bir bakıyorsunuz 100'e çıkmış.
    Santrali arıyorum normal görünüyor diyor.
    Splitter'li splittersiz her türlü denedim olmadı.

    Allah rızası için ne yapmam gerekir internetten soğudum artık, TTNET denen kurumda 1 tane Network uzmanı yok kimse işten anlamıyor. Sadece hat ölçmeyi biliyorlar.

    Bu problem Adil Kullanım Kotası devreye girdikten sonra baş gösterdi.
    Bağlantın kaldırmıyor demeyin 8 Mbit'i canavar gibi kullanıyordum ben ilk zamanlar. Modemi de değiştirdim.
    Defalarca arıza kaydı oluşturdum ama yok yok yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAMEHUNTER

    Sizde yine iyiymiş Bende bu sorun 2 yıldır var ve halen çözemediler.

    Şu an bile bağlantım dakika başı gidip geliyor.
    Evim saha dolabına çok yakın eskiden 8 Mbit bağlantı ile saniyede 1,2 MB ile download yapabiliyordum ve kopma nedir bilmezdim.
    Sonra ne olduysa oldu ve bu hale geldi.
    Modemi de yenilelim fayda etmedi.
    Bazı günler normale biniyor 1-2 gün sorunsuz kullanıyorum ama tekrar başlıyor.

    Modem arayüzündeki SNR Margin değeri devamlı oynuyor. Upstreaming değeri bir bakıyorsunuz 4'e düşmüş bir bakıyorsunuz 100'e çıkmış.
    Santrali arıyorum normal görünüyor diyor.
    Splitter'li splittersiz her türlü denedim olmadı.

    Allah rızası için ne yapmam gerekir internetten soğudum artık, TTNET denen kurumda 1 tane Network uzmanı yok kimse işten anlamıyor. Sadece hat ölçmeyi biliyorlar.

    Bu problem Adil Kullanım Kotası devreye girdikten sonra baş gösterdi.
    Bağlantın kaldırmıyor demeyin 8 Mbit'i canavar gibi kullanıyordum ben ilk zamanlar. Modemi de değiştirdim.
    Defalarca arıza kaydı oluşturdum ama yok yok yok.

    Bina içi kablolamayı yenile.




  • bende neti sorunsuz kullanıyodum ne olduysa geçen haftadan beri gidip geliyo kafayı yemek üzereyim 2 modem 3 bilgisayarım var sorun modem veya bilgisayar kaynaklı değil ev içinde kabloları deyiştirdim gene aynı bölücüyü çıkarıp düz bağladım gene aynı dicemki apartman kablosunda sorun var ozaman ev telefonunda kesilmesi lazım ama telefon sağlam ttneti aradığımda hiç bir sorun yok diyorlar yokmudur bunun çözümü :S
  • sanırım bu sorun çoğu kullanıcıda var. nisandan öncesine kadar netimde hiçbir problem yoktu fakat nisanın başlarında ufak ufak kopmalar başladı. şimdi dakikada bir gidiyor nerdeyse ama bazende çok uzun kullanıyorum (3-4 saat).
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.