Şimdi Ara

Bilgisayarımın ekranı karıncalanarak donuyor (video ekledim)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar son bir kaç haftadır oluşan bu sorun artık sıklaşmaya başladı ve sinir bozucu bir hal aldı . ilk zamanlar önemsemiyordum . yani bir kaç hafta önce . ama sadece bugün 3 defa karşılaştım bu sorunla . sorunu videoya alarak youtubeye yükledim . belki yardımcı olan olur . bilgisayarda bu sorun oluştuğunda komple kitleniyor hiçbir şekilde işlem yapılamaz hale geliyor . bilgisayarı güçten kapatmak dışında yapacak bişi kalmıyor . bilgisayarın garantisi var . donanımsal sorun gibi görünüyor. eğer benim yapabileceğim birşey yoksa servise yollayacam . ürün : MSI CR640

    video burda :http://www.youtube.com/watch?v=cNL3fOyvgn4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elbetbirgun -- 20 Ocak 2012; 10:14:22 >







  • garantisi varsa garantiye gönderin hocam
  • Kötü bir durum kesinlikle varsa garantiye götürün.

    Monitör bazlı bir arıza gibi görünse de ara kablolarla ilgili bir sorun olabilir . Ekran kartından monitöre giden kablolar da temassızlık olmuş olabilir.
  • arkadasa katılıyorum garantiye gönderin eger garantisi varsa hiç ugraşmayın
  • servisi aradım görüştüm böye böyle dedim . tamam çektiğin videoyu masaüstüne ekle gönder dediler . bugün göndericem .
    daha hevesimi alamamıştım 2 ay oldu notebooku alalı . böyle şeyler moral bozuyor . en az iki hafta göremem artık .
    umarım sağ salim geri gelir
  • hocam sorunun giderilsinde tek 15 gün görme ayrıca yetkili teknik servise gönderiyorsunuz degilimi
  • kesinlikle teknik bi arızadır bu. servis süresi arızanın durumuna ve servisin yogunluguna göre değişir.
  • evet yetkili servise . servispoint e . ürünü aldığım siteyi aradım onlar bana direk servis numarası verdi . onların yönlendirdiği yerde . bana servispointin telefon numarasını verdi . ben de baktım msi garanti işlerinde servispoint le anlaşmış , yani yetkili servis onlar görünüyor .

    http://forum.donanimhaber.com/m_50788927/tm.htm

    aradım konuştum şu marka şu model . yetkili servis sizmişsiniz . garanti kapsamında arıza için göndericem dedim . gerisi malum .

    dediğinizde haklısınız hocam . sorun giderilsinde . varsın bir süre görmeyelim bilgisayarı .

    ayrıca daha önce yazdığım ama pek önemsemediğim şu sorunu da yazdım arıza olarak .

    http://forum.donanimhaber.com/m_55530404/tm.htm




  • göndermen önce seri nosu ile sitesinden kontrol edin

    bence tüm agrızalarını bir kagıda yazın arıza videosunuda cd cekip gönderin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 22 Ocak 2012; 11:05:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: notebook-yk

    göndermen önce seri nosu ile sitesinden kontrol edin

    bence tüm agrızalarını bir kagıda yazın arıza videosunuda cd cekip gönderin

    nasıl bir kontrol , açarmısınız ?

    arızalarıda masaüstüne oluşturduğum bir not defterinin içine teker teker yazdım .
    bunu görmeme olasılığına karşı bir de kutunun içine bir not koyup arıza ile ilgili açıklama ve video bilgisayarda masaüstünde ekldidir diye belirttim .
  • arkadaşım bu sorunun aynısı benim casper i5 2410 gt540 ekran kartlı laptoptada var. zamanım olmadıgı icin bende servise gönderemedim daha. servisten geldiğinde cihazın ne arızası oldugu hakkında bilgi verirsen sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sol!D SnAk3

    quote:

    Orijinalden alıntı: notebook-yk

    göndermen önce seri nosu ile sitesinden kontrol edin

    bence tüm agrızalarını bir kagıda yazın arıza videosunuda cd cekip gönderin

    nasıl bir kontrol , açarmısınız ?

    arızalarıda masaüstüne oluşturduğum bir not defterinin içine teker teker yazdım .
    bunu görmeme olasılığına karşı bir de kutunun içine bir not koyup arıza ile ilgili açıklama ve video bilgisayarda masaüstünde ekldidir diye belirttim .



    Hocam yanlış yapıyorsun notu masaüstünde bırakarak. notu kağıda yaz ekran ile klavye arasına bırak ayrıca cektiğin video yu cd cek onuda oraya koy masaüstüne dikkat etmeyebilirler orada kalsın ama dediğim gibide yap teknik servisdekiler acar acmaz okusunlar diye arızayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: someone1234

    arkadaşım bu sorunun aynısı benim casper i5 2410 gt540 ekran kartlı laptoptada var. zamanım olmadıgı icin bende servise gönderemedim daha. servisten geldiğinde cihazın ne arızası oldugu hakkında bilgi verirsen sevinirim



    tabii bilgi veririm

    quote:

    Orijinalden alıntı: wepaslan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sol!D SnAk3

    quote:

    Orijinalden alıntı: notebook-yk

    göndermen önce seri nosu ile sitesinden kontrol edin

    bence tüm agrızalarını bir kagıda yazın arıza videosunuda cd cekip gönderin

    nasıl bir kontrol , açarmısınız ?

    arızalarıda masaüstüne oluşturduğum bir not defterinin içine teker teker yazdım .
    bunu görmeme olasılığına karşı bir de kutunun içine bir not koyup arıza ile ilgili açıklama ve video bilgisayarda masaüstünde ekldidir diye belirttim .



    Hocam yanlış yapıyorsun notu masaüstünde bırakarak. notu kağıda yaz ekran ile klavye arasına bırak ayrıca cektiğin video yu cd cek onuda oraya koy masaüstüne dikkat etmeyebilirler orada kalsın ama dediğim gibide yap teknik servisdekiler acar acmaz okusunlar diye arızayı.


    bugün beni servispointten aradılar gönderiniz elimize ulaştı diye . notu okumuşlar ama bilgisayarı açmamışlar galiba daha nasıl bir arıza dediler . ben de hem anlattım hem de bilgisayarın içinde bir videoda ekli dedim . onlar da tamam servis kaydına alıyoruz dediler . ne kadar sürer dedim . servis şu an yoğun ama 1 hafta - 10 güne neticeye ulaşacaklarını söylediler .




  • zaten 1 hafta icinde hallederler
  • bunuda gördük :) arkadasların dedigi gibi varsın 1 hafta uzak kalsın işin hallolsun. iyi günlerde kullan.
  • hocam pc nin sorunu nun ne olduğu belli oldumu acaba ?
  • bilgisayar geçtiğimiz cumartesi elime geçti . arızayı belirten herhangi bir kağıt eklememişler . arayıp sorduğumda ise işlemci kaynaklı bir arıza olduğunu söylediler . ama detay alamadım . en azından işlemcim değiştimi yoksa tamir mi edildi bilmiyorum .
    bildiğim tek şey sorunun çözüldüğü
  • teşekkür ederim en azından donanımsal bir arıza olduğu kesinleşti.
  • teşekkür ederiz.. geçmiş olsun bu arada. :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.