- x
MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı
47 Cevap6062 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
1334 Mesaj
16 Temmuz 2011; 16:12:14 

MSI, anakart, ekran kartı, notebook ve All in One PC'lerinin Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı.

0


Yeni servis merkezi ile beraber MSI, Notebook ve All in One PC'lerde kapıdan kapıya servis hizmeti sunacak.


Dünyaca ünlü anakart ve ekran kartı üreticisi MSI, Türkiye'de satışa sunduğu anakart, ekran kartı, notebook ve All in One PC'lerin teknik servisi için ServisPoint ile anlaştığını duyurdu. Yeni servis noktası ile beraber MSI satış sonrası hizmet kalitesini de bir üst seviyeye taşıyor.

Anakart ve Ekran Kartında Üstün Hizmet

0


Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de en çok tercih edilen anakart ve ekran kartı markalarından olan MSI, ABD ordusu standartlarına uygunluğu sertifikalandırılmış Military Class II bileşenleriyle kalite ve kararlılıkta rakip tanımıyor. Ürün kalitesinde geldiği noktaya satış sonrası destekle de arka çıkan MSI, Türkiye'de bileşen grubu ürünleri için ServisPoint ile anlaştı. Toplam 14 mühendis ve teknisyenden oluşan tecrübeli ekibiyle arıza tespiti ve tamirini hızlı bir şekilde gerçekleştiren ServisPoint, sahip olduğu yüksek teknoloji ekipmanlarla çok katmanlı dijital kartların BGA chipset ve SMD komponent değişimlerini de başarıyla gerçekleştiriyor.

All in One PC ve Notebook'larda Kapıdan Kapıya Garanti


MSI, ServisPoint ile yaptığı anlaşma kapsamında hepsi bir arada bilgisayarlar ve notebooklarda ise kapıdan kapıya eksiksiz bir garanti hizmeti sunuyor. Arızalı ürün müşteri talebi üzerine kapıdan alınarak servise gidiyor ve garanti koşulları dahilinde tamir edilerek yine kullanıcının adresine teslim ediliyor. ServisPoint ile yapılan anlaşma ile ilgili konuşan MSI notebook ve All in One bilgisayarlardan sorumlu ürün müdürü Bora Demirkan, yeni garanti koşulları ile ilgili olarak "MSI olarak ürün kalitesi kadar satış sonrası destek konusuna önem veriyoruz. ServisPoint ile yaptığımız anlaşma kapsamında bundan sonra MSI notebook veya All in One bilgisayarı arızalanan kullanıcılar garanti koşulları kapsamında hiçbir kargo ücreti ödemeden ürünlerini ServisPoint'e gönderebilecekler" dedi.

Tüketici Elektroniği ve Bilişim Ürünlerinde Uzman

0

MSI'ın yeni yetkili servisi olan Servis Noktası A.Ş., Tüketici Elektroniği ve Bilişim ürünlerinde uzmanlaşmış kadrosuyla 2006 yılından beri hizmet veriyor. 6 farklı TSE belgesi ile kalite standartlarını belgeleyen ServisPoint, ESD standartları ile yapılandırılmış tamir alanlarıyla merkez servisinde elektronik ve bilişim alanında onarım hizmetleri sunuyor. 2009 yılında yaptığı yatırımlarla çok katmanlı dijital kart onarımlarını komponent bazında gerçekleştiren ServisPoint, kalite ve müşteri odaklı çözümleriyle kurulduğu günden bugüne 250.000'in üstünde son kullanıcıya hizmet vermiş durumda. MSI müşterileri arızalı ürünleri ile ilgili olarak ServisPoint'e 0212 288 4230 no'lu telefondan veya msidestek@servispoint.com e-posta adresinden ulaşabiliyorlar.


MSI Hakkında

1986 yılında kurulan MSI, müşterilerine üstün teknoloji ve inovasyonu bir araya getiren ürünleri seçkin bir hizmet anlayışıyla sunmayı hedefler. İş felsefesi olarak her zaman “Ödül kazanan ürün kalitesi ve üstün servis” anlayışını benimseyen MSI, anakart, ekran kartı, masaüstü bilgisayar, hepsi bir arada bilgisayar ve dizüstü bilgisayarların tasarımı ve üretiminde uzmanlaşmıştır. MSI’ın geniş ürün yelpazesi hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.msi.com adresi ziyaret edilebilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azk -- 16 Temmuz 2011; 16:13:59 >


_____________________________



 
1334 Mesaj
16 Temmuz 2011; 16:17:37 

Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
yenisi veya para iadesi



_____________________________



8004 Mesaj
16 Temmuz 2011; 16:22:17 

Teşekkürler Ahmet Bey

eğer üretici hatası dışında kullanıma bağlı hatalar meydana gelirse nasıl bir durum izlenecek forumun meşhur bazı teknik servisleri var her duruma kullanıcı hatası diyor böyle bir durum bu firmada gerçekleşir mi ?


_____________________________

İçim ürperiyor ya beyni yoksa

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Temmuz 2011; 16:24:01 

Teşekkürler Ahmet Bey

Bazı ürünleri aldığımız yere verdiğimizde servise gidene kadar orası burası darbe alıp ulaşınca kullanıcı hatası diye garanti dışı bırakılmasına yönelik nasıl bir yol izleyeceksiniz? Çok sıklıkla yaşanan bir sorun zira. Kullanıcı göz göre göre haksız duruma düşürülüyor.

Ben kartımın üzerindeki kompeneti kırmaktan ne anlayayım mesela orayı bantlayıp bezeyip kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakan çok firma var. O yüzden ha garantili almışım ha garantisiz diyorum nasılsa her şekilde para çöpe gidiyor mantığıyla kartları yurtdışından almayı planlıyorum en fazla kargo parası veririm kafam dinç olur bir şekilde çözümleyip gönderiyorlar çünkü Türkiye`deki birçok servis henüz o olgunluğa ulaşamadı hatta hiçbiri.


7118 Mesaj
16 Temmuz 2011; 16:30:15 


quote:

Orijinalden alıntı: azk

Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
yenisi veya para iadesi




Buradaki farklilik nedir anlayamadim zaten hatali urun degistirilir.Yani uretici hatasi varsa degistirilir ki zaten uretici hatasi anlasilirsa ureticiler geri bile topluyorlar urunlerini.


_____________________________




1424 Mesaj
16 Temmuz 2011; 16:43:19 


quote:

Orijinalden alıntı: killnOd




Buradaki farklilik nedir anlayamadim zaten hatali urun degistirilir.Yani uretici hatasi varsa degistirilir ki zaten uretici hatasi anlasilirsa ureticiler geri bile topluyorlar urunlerini.


Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil


_____________________________

I'm fueled by SAPPHIRE

Donanım Haber
## Doktorlar ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Topluluğu ##


7118 Mesaj
16 Temmuz 2011; 16:54:01 


quote:

Orijinalden alıntı: Sajuuk




Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil


Sikayetlerden haberim var ama bu sikayetler genelde butun firmalar icin yapiliyor TR de su bir gercekki kimse urun degisimine yanasmiyor.Ama yukarida bahsettiginiz mersa hatali bir ekran kartimi sifiriyla degistirdi.Sanirim bu birazda sans isi oluyor.


_____________________________




1424 Mesaj
16 Temmuz 2011; 16:57:05 


quote:

Orijinalden alıntı: killnOd




Sikayetlerden haberim var ama bu sikayetler genelde butun firmalar icin yapiliyor TR de su bir gercekki kimse urun degisimine yanasmiyor.Ama yukarida bahsettiginiz mersa hatali bir ekran kartimi sifiriyla degistirdi.Sanirim bu birazda sans isi oluyor.


O şanslı kişilerden biri de benim. 8800 GTS'imi GTS 250 ile değiştirdiler sağolsun ama o da 3 ay içinde yandı. Ama şans mı zorla mı açıklayamayacağım, ancak arkadaşın yanmış kartını 1 yıl sonra değiştirdiler. 1 tane bile olsa bu benim gözümde onları kötü gösterir. Yani kazandıkları onca paradan bir 3450 değiştiremeyecekseler bence hiç bu işi yapmasınlar


_____________________________

I'm fueled by SAPPHIRE

Donanım Haber
## Doktorlar ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Topluluğu ##


31518 Mesaj
16 Temmuz 2011; 18:28:15 

Firmalar zaten yasalara göre servis vermek zorundalar, bu olası bir durumdur, bir de MERSA gibi beş para etmeyen firmalar var bunlarda zamanında x-y-z markalarının ürünlerini alarak bu işe girmişler sonradan da canları sıkılmıış hadi bir de pc sektöründe insanları sömürelim demişler ve hiç bir şeyden anlamayarak bu işe girişmişler.

Yakında hiç bir firmanın ürünün almayıp nasılsa saçma sapan sebeplerle "kullanıcı hatası" diyorlar, garantisiz ürün alıp çok ucuza, bozulunca da çöpe atacağız.

Elbette istisna firmalarda vardır bu da bir yada iki tanedir.

Koskoca Vatan Bilgisayar arızalı çıkan 80-90 TL'lik bir hdd'i değiştiremiyorsa istediği kadar garantili ürün satsa ne yazar ! Müşterisi ile ilgilenmeyen "servis böyle dediyse biz ne yapalım" yani malı satarım sonrası beni ilgilendirmez mantığıyla hareket eden bir firmadan ne beklenir başka...


Msi'a yeni iş ortaklarıyla beraber başarılar dilerim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 16 Temmuz 2011; 18:34:36 >


_____________________________



7118 Mesaj
16 Temmuz 2011; 19:26:03 

Bu konuda isini en iyi yapan benim bildigim firma suanda "cizgi" dir.Umarim MSI da ServisPoint ile bu konuda basarili olur.


_____________________________




9533 Mesaj
16 Temmuz 2011; 20:11:22 


quote:

Orijinalden alıntı: Gpucu

Teşekkürler Ahmet Bey

Bazı ürünleri aldığımız yere verdiğimizde servise gidene kadar orası burası darbe alıp ulaşınca kullanıcı hatası diye garanti dışı bırakılmasına yönelik nasıl bir yol izleyeceksiniz? Çok sıklıkla yaşanan bir sorun zira. Kullanıcı göz göre göre haksız duruma düşürülüyor.

Ben kartımın üzerindeki kompeneti kırmaktan ne anlayayım mesela orayı bantlayıp bezeyip kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakan çok firma var. O yüzden ha garantili almışım ha garantisiz diyorum nasılsa her şekilde para çöpe gidiyor mantığıyla kartları yurtdışından almayı planlıyorum en fazla kargo parası veririm kafam dinç olur bir şekilde çözümleyip gönderiyorlar çünkü Türkiye`deki birçok servis henüz o olgunluğa ulaşamadı hatta hiçbiri.



Orada iş sana düşüyor.

Kargoya ya da servise verdiğin günün gazetesi üzerinde çekilmiş fotografları olacak ürünün ayrıntılı biçimde. Bunları ülkemizde çemen gerekir.

Bahsi geçen şekildeki bir sorunda ise dolandırıcılıktan dava açıp don paça soyacaksın adamları olay bu.


quote:

Orijinalden alıntı: Sajuuk

Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil



Valla bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum.

Çünki zaten olması gereken bu. Ama çevre o kadar şerefsiz firma ile dolu ki olması gerekenleri gerçekleşince ayakta alkışlamak zorunda kalıyoruz. Yani o kadar umutsuz bir durumdayız.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 17 Temmuz 2011; 9:15:06 >


_____________________________

Deneme Bakalım İmza Düzeldi Mi


 
535 Mesaj
16 Temmuz 2011; 21:46:54 




quote:

Orada iş sana düşüyor.

Kargoya ya da servise verdiğin günün gazetesi üzerinde çekilmiş fotografları olacak ürünün ayrıntılı biçimde. Bunları ülkemizde çemen gerekir.

Bahsi geçen şekildeki bir sorunda ise dolandırıcılıktan dava açıp don paça soyacaksın adamları olay bu.


Güzel bir çözüm.Başka ürünlerde de bunu kullanabilieriz.
bu arada servispoint kendini kanıtlamış bir teknik servis ağı, daha önce birkaç defa hizmetlerinden yararlanmış biri olarak güvenim sonsuzdur.
bu işten de yüzünün akıyla çıkacaktır.
teşekkürler.


_____________________________



2934 Mesaj
27 Temmuz 2011; 19:22:12 

Servis point maillerime cevap vermiyor?


_____________________________

---------- EV TÜPÜ FİYATI 80 TL - Bezin 5 TL ----------

------------------------- D E V A M ! -------------------------

--- EMRE KULAKSIZ DOLANCIRICISINA DİKKAT ----


 
3960 Mesaj
27 Temmuz 2011; 20:33:46 

quote:

Orijinalden alıntı: DigitalWorld




Valla bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum.

Çünki zaten olması gereken bu. Ama çevre o kadar şerefsiz firma ile dolu ki olması gerekenleri gerçekleşince ayakta alkışlamak zorunda kalıyoruz. Yani o kadar umutsuz bir durumdayız.

bunlar muallakta olan şeyler. O günün gazetesi üzerinde fotoğrafı çekip kargoya vermeden önce bir komponente zarar verilmiş olabilir ya da firma bunu iddia edebilir. Bence en doğrusu teknik servise elle götürüp teslip edip kartın yanındayken servis elemanının yapacağı kontrolde kartta herhangi bir fiziksel sorun yoktur şeklinde onay verip belge düzenlemesidir. Exa ve eksen kartları teslim alırken inceliyor mesela sizin yanınızda direk göndermiyor servise.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x_tol -- 27 Temmuz 2011; 20:40:44 >


_____________________________




 
3960 Mesaj
27 Temmuz 2011; 20:55:23 

istediğin kadar fotoğraf çek hocam teknik servis kartı sorunsuz aldık diye belge düzenleyip kaşe basmıyorsa mahkeme durumu olursa geçersiz delillerdir bunlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




684 Mesaj
28 Temmuz 2011; 16:36:52 


quote:

Orijinalden alıntı: killnOd




Sikayetlerden haberim var ama bu sikayetler genelde butun firmalar icin yapiliyor TR de su bir gercekki kimse urun degisimine yanasmiyor.Ama yukarida bahsettiginiz mersa hatali bir ekran kartimi sifiriyla degistirdi.Sanirim bu birazda sans isi oluyor.


bence ortada bir realite varsa onu herkes uygular, bunun adı "A" olmuş "B" olmuş fark etmez. eğer üretici hatalı ise herkes değiştirir ben buna inanıyorum.

hatalı olduğunu düşündüğüm tüm ürünler de değiştirildi. yani çok extra bir durum değil bana göre


_____________________________

Bilirken susmak, bilmezken söylemek kadar kötüdür ...Chevrolet Yeni Aveo Sedan 1.3 75HP Dizel LT - Beyaz


 
2168 Mesaj
2 Ağustos 2011; 17:59:51 

mosfeti ynamış g54 um suan service point de (vatan oyle soyluyor)

lakin service pointde ki eleman ın daha geldiğinden haberi yok


_____________________________

AMD FX 8320 @ 4.2


 
6549 Mesaj
11 Ekim 2011; 16:12:34 

quote:

Orijinalden alıntı: Ahm3tt

mosfeti ynamış g54 um suan service point de (vatan oyle soyluyor)

lakin service pointde ki eleman ın daha geldiğinden haberi yok

vah vah ankoya kötü diyorduk nedir bu msi kullanıcılarının çilesi adam gibi bir servis bulamadılar onca yıldır


_____________________________



31518 Mesaj
11 Ekim 2011; 16:21:17 

Mascom diye aldım MSI GTX460 HAWK modelini, az önce servise verdim Mascom yakın olduğu için, ServisPoint'e gidecek yarın bakalım ne diyecekler çok merak ediyorum...

Ürünün fanlarında belli bir süreden sonra ses oluşmaya başlıyor, zamanla fanların bilyalarında sanırım sıkıntı oluyor, açılışta motor sesi gibi ses çıkarıyor bir süre çalıştıktan sonra ses kesiliyor son 1 aydır böyle, bir kaç kişiye daha aynısı omuştu forumlarda var bu sorunu yaşayanlar, umarım çözerler.

Ancak servis hakkında olumlu mesajlar okumuyorum !


_____________________________



 
6549 Mesaj
28 Ekim 2011; 1:44:38 

Servispointle sorun yaşayanlar için bu konuyu üste çıkarıyorum.

Msi alacaklar bir kez daha düşünsün derim. Servispointle ilgili süreci, msi kullanıcılarından bizzat bilgi edinme amacıyla yardımcı olacağını umuyorum.


_____________________________



31518 Mesaj
28 Ekim 2011; 3:19:12 

Müşavir (Yalçın abi) 'in ekran kartı da yalan oldu, kaç aydır sürünüyor serviste, umarım konuyu açan arkadaş bu öz veriyi işlemlerin yürümesi için de gösterir diyemiyorum tek kelime bile yazmamış


_____________________________



 
6549 Mesaj
28 Ekim 2011; 11:14:25 

quote:

Orijinalden alıntı: LEON-X

Müşavir (Yalçın abi) 'in ekran kartı da yalan oldu, kaç aydır sürünüyor serviste, umarım konuyu açan arkadaş bu öz veriyi işlemlerin yürümesi için de gösterir diyemiyorum tek kelime bile yazmamış

Vatan-Servispoint arasında git gel yapa yapa 30 günü geçirdiler 2 kere servise gitti ama sorun yoktur şeklinde geri yolladılar yazık günah adam sorun olmadığı halde niye keyfi yollasın ekran kartından sorun olduğu da bal gibi aşikarken


_____________________________



17495 Mesaj
28 Ekim 2011; 11:22:19 

Dediğiniz gibi kart 2. kez serviste.

MSI N570GTX TFIIOC modeli, tüm testleri sorunsuz geçiyor, furmarkından, mark11 ine kadar. Ama gel görki ne zaman dx11 oyunlarını açsam bazen birkaç dk içinde bazen yarım saat içinde ekran noktacıklarla kaplanıyor, görüntüler aşağıda.

0


0


0


0


0


Yukarıdaki görüntülere rağmen ilk seferinde servisten, bize verilen prosedüre göre test ediyoruz sorun çıkmazsa yapacak bir şey yok dediler. Şimdi aradığımda yine aynı cevabı veriyorlar. Yine bir çözüm bulmadan gönderirlerse, VATAN ın müşteri hizmetleri servisinde kartı parçalayıp, bu görüntüleride videoya çekip koyacam buraya.


_____________________________

->Köleler efendilerinden nefret etmektense, özgür ruhlu kölelerden nefret etmeyi tercih ederler. Böylesi daha güvenli ve kolaydır. Kişilik sahibi olmak gibi bir külfete katlanmayı gerektirmediği gibi, efendilerinin gözüne girme fırsatıdır aynı zamanda. Konu bu olduğunda, öyle çabuk birleşirler ki, şaşarsın.
->Ve döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Nazım Hikmet RAN
-> Eğer dikkatli ve araştırmacı değilseniz, medya ve yöneticiler zalim teröristleri masum halk hareketi gibi görmenize ve seçilmiş yöneticileri de diktatör olarak görmenize neden olur. MÜŞAVİR
-> "Ya Rabbi bizi dûr eyleme evladı Ali’den, Biz onların bendesiyiz severiz gâlû belîden"



8004 Mesaj
28 Ekim 2011; 11:23:43 

yalcin abi icin elimden gelen herseyi yaptim bu gidiste degisim ile sonuclanmazsa vay ki vay



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İçim ürperiyor ya beyni yoksa


2123 Mesaj
28 Ekim 2011; 11:48:06 

kartı direk msi a gönderseniz olmazmı? bendede arena gigabyte anakart için sorun çıkardı direk gigabyte a gönderdim kartı değiştirdiler..


_____________________________



17495 Mesaj
28 Ekim 2011; 11:55:51 

quote:

Orijinalden alıntı: fbsrkc06

kartı direk msi a gönderseniz olmazmı? bendede arena gigabyte anakart için sorun çıkardı direk gigabyte a gönderdim kartı değiştirdiler..


MSI Türkiye bu konularda destek sağlamıyor bildiğim kadarıyla.


_____________________________

->Köleler efendilerinden nefret etmektense, özgür ruhlu kölelerden nefret etmeyi tercih ederler. Böylesi daha güvenli ve kolaydır. Kişilik sahibi olmak gibi bir külfete katlanmayı gerektirmediği gibi, efendilerinin gözüne girme fırsatıdır aynı zamanda. Konu bu olduğunda, öyle çabuk birleşirler ki, şaşarsın.
->Ve döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Nazım Hikmet RAN
-> Eğer dikkatli ve araştırmacı değilseniz, medya ve yöneticiler zalim teröristleri masum halk hareketi gibi görmenize ve seçilmiş yöneticileri de diktatör olarak görmenize neden olur. MÜŞAVİR
-> "Ya Rabbi bizi dûr eyleme evladı Ali’den, Biz onların bendesiyiz severiz gâlû belîden"



17495 Mesaj
28 Ekim 2011; 12:02:58 

quote:

Orijinalden alıntı: azk

Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
yenisi veya para iadesi





İnanmak isterdim ama tecrübelerim böyle olmadığını gösterdi.


_____________________________

->Köleler efendilerinden nefret etmektense, özgür ruhlu kölelerden nefret etmeyi tercih ederler. Böylesi daha güvenli ve kolaydır. Kişilik sahibi olmak gibi bir külfete katlanmayı gerektirmediği gibi, efendilerinin gözüne girme fırsatıdır aynı zamanda. Konu bu olduğunda, öyle çabuk birleşirler ki, şaşarsın.
->Ve döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Nazım Hikmet RAN
-> Eğer dikkatli ve araştırmacı değilseniz, medya ve yöneticiler zalim teröristleri masum halk hareketi gibi görmenize ve seçilmiş yöneticileri de diktatör olarak görmenize neden olur. MÜŞAVİR
-> "Ya Rabbi bizi dûr eyleme evladı Ali’den, Biz onların bendesiyiz severiz gâlû belîden"



2123 Mesaj
28 Ekim 2011; 12:05:17 

bence msi türkiyeyi ara bir sor derim..

TurkeyMicro-Star NL Holding BV Turkey Liaison Office
Tel: +90-216-456-4876,/4568583
Fax: +90-216-456-4877
Website:http://tr.msi.com/


_____________________________



17495 Mesaj
28 Ekim 2011; 12:06:24 

quote:

Orijinalden alıntı: fbsrkc06

bence msi türkiyeyi ara bir sor derim..

TurkeyMicro-Star NL Holding BV Turkey Liaison Office
Tel: +90-216-456-4876,/4568583
Fax: +90-216-456-4877
Website:http://tr.msi.com/


Sağolsun olayın başından beri @Mckhan zaten kendileriyle irtibatta, bu sefer umuyorumki çözecekler. Şu an bekliyorum.


_____________________________

->Köleler efendilerinden nefret etmektense, özgür ruhlu kölelerden nefret etmeyi tercih ederler. Böylesi daha güvenli ve kolaydır. Kişilik sahibi olmak gibi bir külfete katlanmayı gerektirmediği gibi, efendilerinin gözüne girme fırsatıdır aynı zamanda. Konu bu olduğunda, öyle çabuk birleşirler ki, şaşarsın.
->Ve döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Nazım Hikmet RAN
-> Eğer dikkatli ve araştırmacı değilseniz, medya ve yöneticiler zalim teröristleri masum halk hareketi gibi görmenize ve seçilmiş yöneticileri de diktatör olarak görmenize neden olur. MÜŞAVİR
-> "Ya Rabbi bizi dûr eyleme evladı Ali’den, Biz onların bendesiyiz severiz gâlû belîden"



2123 Mesaj
28 Ekim 2011; 13:35:50 

iyi kardeşim çok geçmiş olsun..inş. en kısa sürede çözülür..kib..
hayırlı cumalar...



_____________________________



1490 Mesaj
9 Aralık 2011; 20:23:46 

bende de bir kart var. dağıtıcısını bulamıyorum. direk servis pointe göndersem bakarlar mı ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 9 Aralık 2011; 20:24:34 >


_____________________________

Satarken, alırken, alacagını isterken kolaylık gösteren kimseye Allahu teala rahmet etsin.


2339 Mesaj
16 Aralık 2011; 23:21:18 

merhaba M670 bilgisayarımın ekran kartı çipsetinde sorun var

pm gönderdim size

ilgilenmeniz dileğiyle


_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


1490 Mesaj
21 Aralık 2011; 19:55:45 

MSI anakartlar yetim ve kimsesiz.. Kimse bakmıyor. Herkes topu birbirine atıyor şu an.. KONT çıkışlı arızalı anakartıma KONT bakmadı..

Biz artık bakmıyoruz diyor..ANKO ya yönlendridiler.. ANKO da biz bakmıyoruz diyor... Bekle Servis Pointi..


_____________________________

Satarken, alırken, alacagını isterken kolaylık gösteren kimseye Allahu teala rahmet etsin.


2403 Mesaj
6 Mart 2012; 13:07:23 

Ekran kartımın olmayan arızasına 175 dolar istediler. Tespit ettim, kart çalışıyor. Boş bulunup kansam 175 dolar ödeyecektim. MSI Türkiye başta ilgili gibi görünsede, onlarda cevap yazmıyor artık. Durumu Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na taşıyacağım.

Süreçten Mascom, MSI Türkiye ve Servis Point'in haberi var. 1 ayı geçti ve durum çözülemedi. O kadar parayı dandik 2 fan için ödemiyoruz, servis hizmetlerinide satın alıyoruz. Ancak vaadilen servis hizmeti verilmiyor ve tüketici mağdur bırakılıyor.

MSI'a tövbe....




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cybernoid -- 6 Mart 2012; 13:10:20 >


_____________________________

Intel i7 2600K 4600Mhz - Asus P8Z68 Deluxe Gen 3 - Sandisk Extereme 240 SSD - GSkill Ares 1866Mhz 16GB (OC 2133Mhz) - ASUS GTX 780ti - Corsair AX860i - ASUS 27" PB278Q 2560 - 1440 - M-Audio Profire 610 - CoolerMaster Hyper 412S - Corsair Obsidian 750D - Razer Mamba 2012 - Logitech G710+ - WD Caviar Black - Enermax / Noctua / Gelid / Xilence

ASUS HD 7970 DCU II TOP CF İncelemesi - ASUS GTX 780Ti İncelemesi Referans Kart - Corsair Obsidian 750D Kasa incelemem


2403 Mesaj
6 Mart 2012; 15:51:17 

Ek bilgi : Servis Point bu gün aradı ve yurt dışı ile görüştüklerini belirterek ürünü iade alıp bedelini ödeyeceklerini belirtti. Fatura bedeli harici kabul etmeyeceğimi belirttim, bu konu yarın netlik kazanacak.


_____________________________

Intel i7 2600K 4600Mhz - Asus P8Z68 Deluxe Gen 3 - Sandisk Extereme 240 SSD - GSkill Ares 1866Mhz 16GB (OC 2133Mhz) - ASUS GTX 780ti - Corsair AX860i - ASUS 27" PB278Q 2560 - 1440 - M-Audio Profire 610 - CoolerMaster Hyper 412S - Corsair Obsidian 750D - Razer Mamba 2012 - Logitech G710+ - WD Caviar Black - Enermax / Noctua / Gelid / Xilence

ASUS HD 7970 DCU II TOP CF İncelemesi - ASUS GTX 780Ti İncelemesi Referans Kart - Corsair Obsidian 750D Kasa incelemem


2403 Mesaj
7 Mart 2012; 16:10:10 

Konu havada kalmasın bilgi notu düşeyim; ürün bedeli, fatura bedeli üzerinden geri ödenecek. Süreç en fazla bir kaç gün olacak.

Sonuç itibarı ile firma ile aramda bir anlaşmazlık kalmadı (yeni bir sıkıntı yaşanmaz ise). Bu aşamada konuya gösterdiği ilgi ve yakınlık için MSI Türkiye yetkilisi Cenk Onuk'a teşekkür ediyorum.


_____________________________

Intel i7 2600K 4600Mhz - Asus P8Z68 Deluxe Gen 3 - Sandisk Extereme 240 SSD - GSkill Ares 1866Mhz 16GB (OC 2133Mhz) - ASUS GTX 780ti - Corsair AX860i - ASUS 27" PB278Q 2560 - 1440 - M-Audio Profire 610 - CoolerMaster Hyper 412S - Corsair Obsidian 750D - Razer Mamba 2012 - Logitech G710+ - WD Caviar Black - Enermax / Noctua / Gelid / Xilence

ASUS HD 7970 DCU II TOP CF İncelemesi - ASUS GTX 780Ti İncelemesi Referans Kart - Corsair Obsidian 750D Kasa incelemem


 
2568 Mesaj
11 Mart 2012; 14:39:17 

Galiba burdan msı ile destek alabiliyoruz çünkü hafta sonu olduğu için aradığım numara hafta içi araryın çalışma saatleri içinde değiliz dedi
ben burdan sorunumu dile getireyim
MSI 6850 cyclone modeli ekran kartım var
karttımı msı sınırları içinde broşüründe de gösterdiği gibi bir kere overclock denemesi yapayım istedim (kartı da bu özelliği için almıştım)
kartı 950 mhz 12xx küsür voltajda denedim ilk baş çok güzel çalıştı bi güzel oyunlarımı oynadım
sonra film izliyordum birden ekran gitti stabil problemler oldu sonra geri standart ayalarınma aldım
Ama standart ayarlarda olmasına rağmen oyuna girdiğim bir sürü sonra oyun takıldı ve ekran dondu
ve aldığım mavi ekranlardada sürekli ekran kartının ramini taradı bu konuda ne yapabiliriz.
Garanti kapsamına girer mi girmez mi çünkü şuan kart çalışıyor fakat yüke girince kart donuyor nasıl yardımcı olabilirsiniz ?


_____________________________

Amd BE 1090t Msı 890FX-GD65 MSI Cyclone 6850 WD Claviar Black 1TB AreoCool Syclone II 600W Geil Enache Plus 1600&1750 Mhz XMP Tunçmatik 600W UPS CREATİVE İNSPIRE 4400 MODEL 4+1 SES SİSTEMİ A4 Tech X7 klavye ve XL-750BH mouse Hp 2060 yazıcı
FORD TRANSİT CONNECT 1.8 GLX SİLVER 210S
SAMSUNG S3 MİNİ


1367 Mesaj
15 Nisan 2012; 14:12:02 

quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR


Sağolsun olayın başından beri @Mckhan zaten kendileriyle irtibatta, bu sefer umuyorumki çözecekler. Şu an bekliyorum.

Konu biraz eski ama sonuç ne oldu acaba ?


_____________________________

MSI 970A-G45 |AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor (6 CPUs), ~4.3 GHz |8gb G.Skill 1600Mhz Ripjaws |Shappire Vapor-X R9 270X |ASUS 23" VS238H | Sandisk Ultra Plus 128Gb SSD | SEAGATE 3,5" 2x 1TB Barracuda Sata 3.0 32MB |Akasa İnfiniti |HighPower 750W Element ...


2382 Mesaj
20 Haziran 2012; 14:41:27 

Notebook aldım 3 ay kadar önce , ısınma sorunu var şu an , Chrome ve MSN açık sadece ve 65-70 derece civarlarında geziyor sıcaklık. Oyunda ise ( PES 12 ) ortalama 98 derece. Bilgisayar CX640DX - 658XTR. Diğer kullanıcılara sordum onlarda ortalama 45-60 derece arası.

2 yıl garantisi var ama servisi için neredeyse hiç olumlu yorum yok. Isınma sorunu dışında sorunu yok bilgisayarım korkuyorum servise yollarım bir tarafını bozup geri yollarlar veya 2-3 ay süründürürler. Ne yapsam bilemedim Valla.


_____________________________

...Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!



 
18 Mesaj
5 Ağustos 2012; 21:23:38 

konu biraz hortlayacak ama olsun yazayım dedim, vatan bilgisayardan almış olduğum hd6950 ekran kartını kullanamdan aldığım yere geri götürdüm, ekrana görüntü vemediği için. servise gitti geldi, geldide R1010 ve R2005 komponetleri kırılmış bu nedenle garanti dışı ibaresi eklenmiş servispoint tarafından. sıfır ürün kullanılmamış daha doğrusu kullanılamamış bir ürün nasıl oluyorda garanti dışı kalabiliyor anlamıyorum.
iskenderun vatan sipariş tarihi 2 temmuz 2012,
teslim aldığım tarih 10 temmuz 2012,
ürünü taktım çalışmadı 10 temmuz 2012,
aynı ürünü farklı 2 anakartta daha denedim yine çalışmadı 13 temmuz 2012,
ürünü aldığım şubeyi aradım durum bundan bundan ibarettir ama ben iskenderunda değilim 13 temmuz 2012
götürüp teslim ettim sorunu söyledim 16 temmuz 2012,
4 ağustos 2012 ürün gelmiş iskenderun şubeye,
5 ağustos 2012 almaya gittim, sonuç servispoint telefon numarası verildi orayla görüşün.
hafta sonu kapalı olduğu için ''lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakın.''
ürünü şubeden teslim almadım oradaki BEYEFENDİ ben pazartesi servis ile görüşürüm dedi. bakalım neler olacak yarın.


_____________________________

core2quad 8200 2.33 - 4 gb kingston 1333 mhz - Rodeon hd 6870 - gigabyte g41 combo - venom voodoo http://b1211.hizliresim.com/13/3/fllrl.jpg


 
43 Mesaj
24 Ağustos 2012; 14:08:30 

servispoint anlaşması hiç iyi olmamış belli adamlara ulaşamıyorum ulaştıgımda seri no istiyorlar dogru verdigim halde ürün bulamıyorlar 7/26/2011 hepsi buradanın servise cıktıgı ürün halen yok 1 ay oldu ya bu ne iştir anlamıyorum artık msi mı artık tövbe asus anakarttan şaşmıyacan arkadaş hizmet servis sıfır ilgilenen kimse yok tek çare tüketici mahkemesine vermek ondan anlarlar belkide


_____________________________



 
1 Mesaj
27 Mart 2013; 17:34:04 

Arkadaşlar ben böyle REZİL bir servis görmedim. Msi - Cx640 marka bilgisayarımı aşırı ısınma , ekrandaki donmalar ve batarya için servispoint'e göndermiştim. Bataryanın 1 yıl diğer parçaların 2 yıl garantisi olduğunu söylediler. Bilgisayar alındığından itibaren 1 yıl süreyi geçtiği için bataryayı değiştirmediler. Buna eyvallah.

1) Bilgisayara image atmışlar ama kurulumu tam olarak yapmamışlar , ürün anahtarını ben yazdım ve kurulumu tam olarak gerçekleştirdim.
2) Bilgisayarı temiz verdim ama kirli aldım.
3) Sürücüleri yüklememişler.
4) Bilgisayarla birlikte gönderdiğim orjinal faturayı geri yollamadılar. Arayıp sorduğumda ise T******* Bey bana "faturanın fotokopisi olursa daha iyi olur sorun çıkmaması için" böyle bişey söylemiş olmaları gerekiyordu dedi. Ama bana hiçbir şey söylememişlerdi.

5) Bilgisayarı 8 mart ta gönderdim. Bana gelişi 24 mart (İstanbul'da oturmama rağmen). Üstelik beni hiçbir şekilde arayıp bilgilendirmediler. Ben aradım hep ancak o şekilde bilgi alabildim.

Kısacası tam bir REZALET!


_____________________________



2382 Mesaj
27 Mart 2013; 23:14:22 

quote:

Orijinalden alıntı: ketchumkillem

Arkadaşlar ben böyle REZİL bir servis görmedim. Msi - Cx640 marka bilgisayarımı aşırı ısınma , ekrandaki donmalar ve batarya için servispoint'e göndermiştim. Bataryanın 1 yıl diğer parçaların 2 yıl garantisi olduğunu söylediler. Bilgisayar alındığından itibaren 1 yıl süreyi geçtiği için bataryayı değiştirmediler. Buna eyvallah.

1) Bilgisayara image atmışlar ama kurulumu tam olarak yapmamışlar , ürün anahtarını ben yazdım ve kurulumu tam olarak gerçekleştirdim.
2) Bilgisayarı temiz verdim ama kirli aldım.
3) Sürücüleri yüklememişler.
4) Bilgisayarla birlikte gönderdiğim orjinal faturayı geri yollamadılar. Arayıp sorduğumda ise T******* Bey bana "faturanın fotokopisi olursa daha iyi olur sorun çıkmaması için" böyle bişey söylemiş olmaları gerekiyordu dedi. Ama bana hiçbir şey söylememişlerdi.

5) Bilgisayarı 8 mart ta gönderdim. Bana gelişi 24 mart (İstanbul'da oturmama rağmen). Üstelik beni hiçbir şekilde arayıp bilgilendirmediler. Ben aradım hep ancak o şekilde bilgi alabildim.

Kısacası tam bir REZALET!

Hocam bende 1 haftaya aşırı ısınma için yollayacağım , düzeldi mi sizdeki ısınma sorunu?

Servisin rezil olduğunu bilmeyen kalmadı sanırım , MSI kendi kendini yakıyor. 1-2 tane daha MSI kullanan arkadaşım var onlarda benimle aynı fikirde , bir dahaki bilgisayarımız bu servis olayı yüzünden kesinlikle MSI olmayacak.


_____________________________

...Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!



219 Mesaj
5 Aralık 2013; 18:37:01 

çalışma saatleri nedir bilen var mı?


_____________________________



 
1401 Mesaj
9 Şubat 2014; 11:47:13 

berbat bir servis telefonlarda bi saat bekletiyorlar ürünün sorununu cözemiyorlar yedek parçalari yok


_____________________________



1 Mesaj
20 Haziran 2014; 21:00:46 

MSI GE70-ONC notebookumun uzun zamandır fanı sorunluydu, harddiski de son bir kaç haftadır ciddi sorunlar vermeye başlayınca artık tamir zamanı geldi dedim. Servispoint ismini internette araştırınca açıkçası korktum, çok fazla olumsuz yorum vardı hakkında ve de bilgisayarı aldığım firma faturaya bilgisayarın tam adını yanlış yazmıştı bu da benim için büyük bir çekinceydi. Servispointi aradım durumu izah ettim; bana faturayı, bilgisayarı(mümkünse kutusuyla) ve arızayı açıklayan bir not ile kendilerine göndermem için bir kargo numarası verdiler. Bilgisayarı paketledim, ayrıntılı bir şekilde arızayı tarif ettim, hard disk arızası ile ilgili bir kaç screenshotda koydum bir cdye ve 10 Haziran'da eve gelen kuryeye teslim ettim. 12 Haziran'da servispointe mail attım bilgi almak için, aynı günün akşamı bilgisayarımın servise giriş yaptığına ilişkin beni bilgilendirdiler. 19 Haziran'da da bilgisayarım fanı ve harddiski yenisiyle değiştirilmiş, temizlenmiş ve güzelce paketlenmiş olarak kapıma teslim edildi. 1996'dan beri bilgisayarla içli dışlıyım, şimdiye kadar gördüğüm en iyi servis için servispointe teşekkür ederim. Benim gibi bu firmayla ilgili şüphesi olanlarla birinci elden tecrübemi paylaşmak istedim.


 
1334 Mesaj
20 Haziran 2014; 21:24:23 

boyle guzel örnekler görmek ne güzel


_____________________________



558 Mesaj
17 Temmuz 2014; 18:55:58 

quote:

Orijinalden alıntı: azk

Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
yenisi veya para iadesi



Hocam servispoint yetkilisi misiniz?


_____________________________

~MSI GT70, Logitech Driving Force GT, Saitek Aviator; Canon EOS Rebel T3i; Sedona 601; Renault Laguna II Privilege ~
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Dahili Bileşenler » MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.570