Şimdi Ara

Assetto Corsa (2014) [ANA KONU] (259. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.487
Cevap
75
Favori
315.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    quote:

    Orijinalden alıntı: dart vader88

    Fren mesafesi her viraja ve hızınıza göre değişiyor tabiiki fren mesafesindeki en önemli hile yolun yanındaki 100 150 metre yazan panolar abs kapalı bende ilk bi yirmi metre tam fren yapıp lastiklerin anasını belliyorum sonra yarım basıyorum tam tersini yaptığımda araç önden kayıyor , lastikleri kitlememeye de gayret ediyorum çünkü o zman da sonraki turlarda derecerim yavaşlıyor viraja girdiğinizde de hafif frene basarsanız hem lastikleri kitlememiş hem de yarıl çizginizi korumuş olursunuz

    Söz gelimi monza ilk virajda 100- 150 metre arasında frene basıyorum en son virajda da 100 - 50 metre çünkü ilk virajda 1. vitese kadar düşüyoruz sonda ise 3 le dönülebiliyor tabi gerisi sizin hissiyatınıza kalıyor

    hocam sen baya geç fren yapıyorsun

    Gayet mantıklı fren yapıyor arkadaş abs kapalı iken. 50m kala fren çok zor.




  • Oyunda fps ölçemiyorum neden?

    MSI Afterburner ile ölçtüm yalnız oyunda 60 ve üzeri fps aldığım halde slayt gösterisi gibi oynanıyor oyun bunun sebebi nedir? Böyle lag gibi bir şey oluyor sesler bile farklı zamanlarda geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zebercet -- 25 Temmuz 2015; 17:24:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaúL

    quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    quote:

    Orijinalden alıntı: dart vader88

    Fren mesafesi her viraja ve hızınıza göre değişiyor tabiiki fren mesafesindeki en önemli hile yolun yanındaki 100 150 metre yazan panolar abs kapalı bende ilk bi yirmi metre tam fren yapıp lastiklerin anasını belliyorum sonra yarım basıyorum tam tersini yaptığımda araç önden kayıyor , lastikleri kitlememeye de gayret ediyorum çünkü o zman da sonraki turlarda derecerim yavaşlıyor viraja girdiğinizde de hafif frene basarsanız hem lastikleri kitlememiş hem de yarıl çizginizi korumuş olursunuz

    Söz gelimi monza ilk virajda 100- 150 metre arasında frene basıyorum en son virajda da 100 - 50 metre çünkü ilk virajda 1. vitese kadar düşüyoruz sonda ise 3 le dönülebiliyor tabi gerisi sizin hissiyatınıza kalıyor

    hocam sen baya geç fren yapıyorsun

    Gayet mantıklı fren yapıyor arkadaş abs kapalı iken. 50m kala fren çok zor.

    Yok ben 150 de basliyorum. 100de yaparsam lastikleri kitlemem gerekiyor. Buda asiri isinma ve lastik yipranmasi yapiyor.

    biraz araştırma yaptım. Kitlemeyi önlemek için baya pratik lazım. Frenlerin kitlenmeden önce ki son noktasını bulup o raya kadar frene basmak gerek burda baya bir uğraş ve hassaslık istiyor.

    Bir şey sorayım bu kitlenmeyi her hangi bir setup ayarı ile daha da geciktirebiliyormuyuz. Brake bias dışında. Brake bias çok kayma yaptırıyor arabaya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antking -- 26 Temmuz 2015; 12:10:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler oyuna yeni başladım. Beğendim ama şu an oyunum kopya. İndirime falan giriyor mu bu. Oyun + dlc 79 lira şu an
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    quote:

    Orijinalden alıntı: RaúL

    quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    quote:

    Orijinalden alıntı: dart vader88

    Fren mesafesi her viraja ve hızınıza göre değişiyor tabiiki fren mesafesindeki en önemli hile yolun yanındaki 100 150 metre yazan panolar abs kapalı bende ilk bi yirmi metre tam fren yapıp lastiklerin anasını belliyorum sonra yarım basıyorum tam tersini yaptığımda araç önden kayıyor , lastikleri kitlememeye de gayret ediyorum çünkü o zman da sonraki turlarda derecerim yavaşlıyor viraja girdiğinizde de hafif frene basarsanız hem lastikleri kitlememiş hem de yarıl çizginizi korumuş olursunuz

    Söz gelimi monza ilk virajda 100- 150 metre arasında frene basıyorum en son virajda da 100 - 50 metre çünkü ilk virajda 1. vitese kadar düşüyoruz sonda ise 3 le dönülebiliyor tabi gerisi sizin hissiyatınıza kalıyor

    hocam sen baya geç fren yapıyorsun

    Gayet mantıklı fren yapıyor arkadaş abs kapalı iken. 50m kala fren çok zor.

    Yok ben 150 de basliyorum. 100de yaparsam lastikleri kitlemem gerekiyor. Buda asiri isinma ve lastik yipranmasi yapiyor.

    biraz araştırma yaptım. Kitlemeyi önlemek için baya pratik lazım. Frenlerin kitlenmeden önce ki son noktasını bulup o raya kadar frene basmak gerek burda baya bir uğraş ve hassaslık istiyor.

    Bir şey sorayım bu kitlenmeyi her hangi bir setup ayarı ile daha da geciktirebiliyormuyuz. Brake bias dışında. Brake bias çok kayma yaptırıyor arabaya

    aynen fren noktası çok önemli azıcık fazla basınca kitliyor az basarsanda araç durmuyor ben az çok o noktayı belirledim ama yinede çalışmak gerekiyor




  • Hobar kullanıcısına yanıt
    Evet giriyor, steam indiriminde oyun + dlc 40 liraydı
  • Arkadaşlar oyunda tüm ayarlar yüksek anti aliasing x16 dahil.Fakat oyunda sanki anti aliasing kapalıymış gibi gösteriyor ufak tefek sert noktalar mevcut ve ileriye bakarken ağaçlar bulanık gözüküyor,araç içerisinde ibreleri tam net göremiyorum neden olabilir herşey full,1360x768 p ile oynuyorum , kasma yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhysCopat

    Arkadaşlar oyunda tüm ayarlar yüksek anti aliasing x16 dahil.Fakat oyunda sanki anti aliasing kapalıymış gibi gösteriyor ufak tefek sert noktalar mevcut ve ileriye bakarken ağaçlar bulanık gözüküyor,araç içerisinde ibreleri tam net göremiyorum neden olabilir herşey full,1360x768 p ile oynuyorum , kasma yok.

    hocam depth of field ayarı var ayarlarda onu kapat. Ama gene de olmuyor diyorsan project carsa yönelebilirsin. Ama kendi adıma söyleyim asettodan sonra beni tatmin etmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    quote:

    Orijinalden alıntı: PhysCopat

    Arkadaşlar oyunda tüm ayarlar yüksek anti aliasing x16 dahil.Fakat oyunda sanki anti aliasing kapalıymış gibi gösteriyor ufak tefek sert noktalar mevcut ve ileriye bakarken ağaçlar bulanık gözüküyor,araç içerisinde ibreleri tam net göremiyorum neden olabilir herşey full,1360x768 p ile oynuyorum , kasma yok.

    hocam depth of field ayarı var ayarlarda onu kapat. Ama gene de olmuyor diyorsan project carsa yönelebilirsin. Ama kendi adıma söyleyim asettodan sonra beni tatmin etmedi.

    Valla durum aynı BMW M ile kaç basıyor göremiyorum Monitör HD olmadığı için olabilir mi ?




  • Fren meselesinde araca göre de bi farklılık var aynı araçla denerseniz daha çok alışırsınız şahsen bana Ferrari gt2 çok dengesiz gelmişti hem fren hem de hızlanma konusunda ama baktımki zamanlarım daha hızlıymış oyunun yapımcıları bi kıyak yapmışlar herhalde kendilerine ayrıca Ferrari gt2 vitesleri biraz kısaltınca özellikle 5. ve 6. vitesler spada 2.21 iken 2.18 kadar indim. ama her tur 2.18 atılmıyor 2.20 civarı falanda olabiliyor iyi odaklanmak lazım ilk sürüşlerimde 2.25 civarıydı çalışa çalışa gelişti tabi oyunu 2 ay önce aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dart vader88 -- 26 Temmuz 2015; 18:19:37 >
  • PhysCopat kullanıcısına yanıt
    olabilir hocam.

    bende ferrariye alıştım baya sadece fren noktası sıkıntı. bende zaman 2 23 oda frenleme kaynaklı eminim buna :D
  • Herifler oyunu sattı peşini bıraktılar galiba. Nissan gtr r35 nerde, ne zaman gelecek.
  • Valla hocam herkes bekliyor. Arayuze de bi el atmalilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapimciyi kizdirmislar adamlar gider yapiyo

    sakin ol kedicik

    #assettocorsa devs are not only keyboard warriors. .@Aristotelis "tyre test" with .@maurispi from .@corriere_motori youtu.be/BT3h_l8ofuU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyunun şu an %29 undayım. %25 e kadar yani ilk formula araçlarını açıncaya kadar her şey mükemmeldi. ama artık standart ayarlarda hile de yapsam(kestirmelerden sıyırıp çıkmak), kendimi de paralasam ilk 3 e giremiyorum. galiba arabanın ayarlarıyla oynamam lazım. bana bu konuda ne önerirsiniz?
  • Yes, we know. Lately we left you a bit alone. We understand that lack of news can give a wrong impression, but we have never gone away. We had an awesome experience at E3, that has followed the announcement of Assetto Corsa on console for next year, and we came back with a lot of exciting new opportunities for Assetto Corsa. We are working on more than 30 new cars and new tracks that are being produced for all formats, as well as a completely new interface and new and improved features. It is obvious that the Assetto Corsa project grows more and more and so we decided to enlarge our team, and in the last six weeks we hired new talented people to help us on our task even more. These activities have required all our attention, in order to organise the workflow of the next months. Contemporary, we paid a visit to Brands Hatch circuit for our Laserscan survey of the track, and we also visited the McLaren Technology Centre, as well as the Ferrari Factory. We have exciting news to share about the reasons of these journeys and we will keep you updated in the following months.
    In the meantime, after some testing made during the 24H race weekend, we have started to use a new technology and approach to record sounds, directly at Vallelunga race circuit, where our HQ is located. More details will be revealed soon, but we think you will appreciate the new level of sound environment we are achieving.
    As you can see, despite of the lack of news, we are working hard behind the scenes. The free bonus pack will not introduce only new exciting content but, more importantly, new features and sensible improvements, in all sectors: artificial intelligence, physics, multiplayer features, graphics and general performance.
    The changelog will give you only a rough idea of what you will find under the hood. The updates related to the physics engine and force feedback will allow you to appreciate even more the new cars included in the bonus pack and rediscover the old ones. Our aim is to guarantee you the best driving experience whichever car model you choose to drive, and we continuously work hard to tweak, update and refresh all the previous content available in Assetto Corsa. Other features are a small preview of the updates that will arrive in future, like for example, the glowing brakes,frequently asked by our fans. That is another reason why we taken more time to complete and test the new build.
    Regarding the selection of the new cars, the Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde will join the fight versus the 500 Abarth EsseEsse and can also teach a thing or two against some older RWD machinery; the Audi Quattro is a legendary car so loved by car enthusiasts. When it was presented everybody else was struggling to put on the road around 200bhp. The Audi had over 300bhp and 4 wheel drive in the mid 80s! Not enough? We give also a tuned step1 version with locked differentials and “moar powaaah”! The Lamborghini Miura SV is one of the most beautiful car ever created and welcomes the Automobili Lamborghini Brand in Assetto Corsa. It defined the term supercar back in the 60s and now we give you the opportunity to drive this million value piece of car history . The Toyota GT86 has been developed in cooperation with RSR Nurburg, that knows each single secret of this modern hachi-roku (eighty six), a car that makes every car enthusiast yell with excitement and every tyre tremble with fear. Our developers tried hard to learn every aspect of the car dynamics. Some tyres have been sacrificed for the cause… Last but not least, the Nissan GT-R Nismo doesn't need to be introduced: reproducing its dynamic behaviour has been a true and exciting challenge, due to active central differential and the well known performances on the Nordschleife. Thanks to the precious support of RSR Nurburg, the help of engineers that work on the car from around the world and our own research, we have been able to replicate the "Godzilla" at its best.
    When? VERY soon!

    https://www.facebook.com/Assetto.Corsa




  • Diyo ki cok calisiyoz.fizikleri grafikleri multiplayeri gelistiriyoruz. En iyi simulasyon deneyimini yasaticaz. 30 arac ve yeni pistler gelicekmis. Sonu cok guzel cok yakinda...


    Okumaya usenen arkadaslar olursa diye ozet gectim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antking -- 29 Temmuz 2015; 15:54:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugun twitterdan isyan etmistim okuyorlarmis demekki :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    Diyo ki cok calisiyoz.fizikleri grafikleri multiplayeri gelistiriyoruz. En iyi simulasyon deneyimini yasaticaz. 30 arac ve yeni pistler gelicekmis. Sonu cok guzel cok yakinda...


    Okumaya usenen arkadaslar olursa diye ozet gectim

    '' Sonu cok guzel cok yakinda... ''





  • quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    Diyo ki cok calisiyoz.fizikleri grafikleri multiplayeri gelistiriyoruz. En iyi simulasyon deneyimini yasaticaz. 30 arac ve yeni pistler gelicekmis. Sonu cok guzel cok yakinda...


    Okumaya usenen arkadaslar olursa diye ozet gectim

    '' Sonu cok guzel cok yakinda... ''



    Bak abi deli gibi keyifle oynadigim oyun. Versiyon yukselttikten sonra kayboldular. Oyuncuyla iletisim kurun bir iki kucuk gelistirme yapin veya bu aciklamayi en basindan yapin. Simdi yaptilar aciklamayi bakalim sonuc ne olucak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.