Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (4015. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
88.285
Cevap
298
Favori
4.431.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 40134014401540164017
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siderya

    evet evet ''herkeş'' ama ''herkeş'' güzel konuşmalı zeki müren de bizi görmeli yahya kemal taktir etmeli türk dil kurumu onaylamalı küçük emrah ağlamalı ....






  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    on numero degerlendirme olmus tebrik ederim
  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    Valla çok objektif bir değerlendirme yapmışsınız. Meğer araba değil ucubeye biniyormuşuz da haberimiz yokmuş.

    Kişisel zevklerdir kimi beğenir kimi beğenmez saygı da duyarım yalnız izninizle bir iki noktada beğeni ile gerçeklik arasında uçurum olduğu için düzeltmek isterim.

    Süspansiyonlar sert spor değil orta yumuşak ve yüksek ayarlanmıştır.

    Kol dayama yeri dediğiniz ortadaki kısım ise zaten yumuşak kumaş ile kaplı durumda. Bilmediğim için soruyorum diğer araçlarda o kısım sünger dolgu olarak mı yapılmış.

    Aracın dönüş mesafesi gayet iyi hatta hb araçların zor döndüğü yerlerden tek hamlede dönebiliyorum ancak aracın uzunluğu fazla olduğundan dar yerlerde manevra yapmak gerekebiliyor.

    Diğerleri kişisel zevktir ben beğenirim siz beğenmezsiniz.




  • ismet berker İ kullanıcısına yanıt
    Asfalt yolda aracın ok gibi gitmesi gerekiyor. Tüm asfalt yollarda bunu yapıyor mu yoksa belli bölgelerde mi yapıyor?

    Bunu neden soruyorum? Örneğin Aydın'ın girişindeki yolu araçlar hızlı gitmesin diye kasten dalgalı yapmışlar. Ben ilk geçtiğimde araba bozuldu ya da tekerlek patladı zannetmiştim. Hatta sizin gibi aracı götürüp balans ayarı yaptırmayı da düşündüm. Sonra fark ettim ki sadece o bölgede yapıyor yolu dalgalı yaptıklarını anladım.
  • her zaman yazıyorum,
    araç alırken incelemeyen test yapmayanlar yani sıfır bilgiyle alanların görüşleri bence pek değer taşımıyor.
    bugün değeri 70 binlere dayanmış bir otomobil almış olmak için alınmaz, karpuz alırken bile elinizle şöyle bir tartarsınız.

    memnun kamadıklarım diye 10 madde sayıyorsanız ve bunların çoğunun test sürüşü sırasında görülüp hissedilecek unsurlarsa,
    o zaman hata araçda değil sizdedir.

    3.5 yıldır kullanıyorum, beni rahatsız eden maddeler var tabi ki ama bunlar test ve deneyimlerde görülemeyecek konular ise takmıyorum kafama, çünkü genel değerlendirmelerimle kıyaslandığında devede kulak deyip geçiyorum.

    asıl üzücü olan ise kulaktan dolma yanlış bilgilerin devamlı tekrarlanması,
    örneğin ses yalıtımı konusu,
    bu konuda yaptığım ses ölçüm değerleri başlarda yer alıyor ama nedense kimse ona itibar etmiyor, devamlı bir " kötü ses yalıtımı" yakıştırması almış başını gidiyor. bir inceleyin o testi derim.

    neyse, kimseyi suçlamak değil amacım, ancak bu paraya alınabilecek en uygun aracı aldığınızı unutmayın,
    keyfini sürün, sapsız armut, çöpsüz üzüm olmaz bunu unutmayın....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende fd6 kasa var.eşime yeni kasanın ses izolasyonu biraz daha iyiymiş dedim.Eşim "bizim araba sesmi alıyor" dedi 2 çocuk birde müzik açık olunca yol sesi devede kulak kalıyor tabii .
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Yüksek yanaklı lastikler hafif darbeleri süspansiyona yansıtmadan emiyor; ancak yol tutuşta bazı sorunları da beraberinde getiriyor. Önde, lastiğin gövdeye göre yaptığı açıya hassas olan MacPherson tipi süspansiyon sistemi kullanılan Civic, hızlı dönülen geniş virajlarda çizgisini koruyabiliyor. Ancak limitler zorlandığında aracın çapraz salınıma girmesi keyif kaçırabilir. Ayrıca, Türkiye yollarına uygun olması için yerden yüksekliği 1.5 cm kadar artırılan araç virajlarda yana biraz fazla yatıyor. Slalom testinde zor kontrol edilmesi de süspansiyon geometrisinde yapılan bu değişikliklerin de olumsuz etkisi bulunuyor. Başarılı direksiyon sistemi, hassaslığını ve özellikle yüksek hızlardaki tepkilerinin çabukluğunu, daha önce Honda NSX, S2000 ve Insight'ta kullanılan elektrikli hidrolik direksiyon sistemi EPS'ye borçlu. Ancak oldukça ince tasarlanmış direksiyon simidi hoş değil. Civic'in iç mekanında kullanımı sorunlu tek unsur, düğmeleri çok küçük kalan, karmaşık yapılı radyo-teyp. Bunun dışında fonksiyonellik ve ergonomi konusunda sorun yok. Yalıtımın iyileştirilmesi, Civic'in iç mekanındaki lastik sesini oldukça azaltmış Motor gürültüsü zaten çok yüksek olmayan otomobilin sessizliği fark edilmeyecek gibi değil. Özellikle rölantideyken motorun çalıştığı pek anlaşılmıyor Yaptığımız gürültü düzeyi ölçümlerinde Civic'in dördüncü viteste 100 km/s hızdaki 63 dB(A), beşinci viteste 130 km/s hızdaki 67 dB(A)'hk gürültü düzeyi eskisinden (68 dB(A)/70 dB(A)) oldukça iyi. ABS ve elektronik fren gücü dağıtıcısı (EBD)'ye ek olarak fren destek sistemi standart donanımda sunulan Civic, eskisinden daha kısa mesafede dengeli ve güvenli olarak duruyor. 100 km/s hızda yaptığımız panik frenlerde yeni Civic, eskisinden 5 metre daha kısa mesafede, 40 metrede durdu. Bu da hayli önemli bir gelişme

    SONUÇ:MOTOR GÜRÜLTÜSÜ RAKİPLERİNE GÖRE O KADAR AZ Kİ LASTİK GÜRÜLTÜSÜ DUYULUYOR......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Asfalt yolda aracın ok gibi gitmesi gerekiyor. Tüm asfalt yollarda bunu yapıyor mu yoksa belli bölgelerde mi yapıyor?

    Bunu neden soruyorum? Örneğin Aydın'ın girişindeki yolu araçlar hızlı gitmesin diye kasten dalgalı yapmışlar. Ben ilk geçtiğimde araba bozuldu ya da tekerlek patladı zannetmiştim. Hatta sizin gibi aracı götürüp balans ayarı yaptırmayı da düşündüm. Sonra fark ettim ki sadece o bölgede yapıyor yolu dalgalı yaptıklarını anladım.

    Her zaman olmuyor. Ama durum şu: Kullandığım güzergah yıllardır aynı sayılır. Ayrıca bu olay son 7-8 aydır var.
    Sürate de bağlı değil. Bazan 80-90km arasında bazan 110 km'den sonra oluyor. Çok belirgin değil. Yanımdakilere soruyorum hissedince, çoğu zaman hissetmiyorlar. Aklıma gelenleri servise de söyledim; amortisörler, motor takozları vs. ama netice yok. Direksiyonda titreşim yok. Bu nedenle akla hep arka teker balansları geliyor, o da serviste yapıldı.........
    Keşke yoldan olsa, haritadan o yolu silerim iş biter.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismet berker -- 31 Temmuz 2015; 12:32:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • siderya kullanıcısına yanıt
    2016-2017 yeni kasa cıvıc yeni görüntüler gelir mi buraya bilinmez..... 2016 Honda Civic Sedan Dizel Otomatik Göründü. Honda'nın yeni nesil Civic sedan versiyonu,Amerika Birleşik Devletleri'nde görüntülendi.Teksas'ta görüntülenen 2016 Honda Civic Sedan,led teknolojili far sistemine sahip olacak.Ayrıca şuanki versiyonuna göre boyut olarak biraz daha büyük olacak olan 2016 Honda Civic Sedan,yere de daha düşürülmüş.

    2016 yılında satışa çıkarılacak olan 2016 Honda Civic Sedan,kaputunun altında 1.5 litrelik ya da 1.6 litrelik dizel ünite ile yollara çıkacak.2016 Honda Civic Sedan,manuel ya da otomatik vites ile tercih edilebilecek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siderya -- 2 Ağustos 2015; 11:33:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismet berker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Asfalt yolda aracın ok gibi gitmesi gerekiyor. Tüm asfalt yollarda bunu yapıyor mu yoksa belli bölgelerde mi yapıyor?

    Bunu neden soruyorum? Örneğin Aydın'ın girişindeki yolu araçlar hızlı gitmesin diye kasten dalgalı yapmışlar. Ben ilk geçtiğimde araba bozuldu ya da tekerlek patladı zannetmiştim. Hatta sizin gibi aracı götürüp balans ayarı yaptırmayı da düşündüm. Sonra fark ettim ki sadece o bölgede yapıyor yolu dalgalı yaptıklarını anladım.

    Her zaman olmuyor. Ama durum şu: Kullandığım güzergah yıllardır aynı sayılır. Ayrıca bu olay son 7-8 aydır var.
    Sürate de bağlı değil. Bazan 80-90km arasında bazan 110 km'den sonra oluyor. Çok belirgin değil. Yanımdakilere soruyorum hissedince, çoğu zaman hissetmiyorlar. Aklıma gelenleri servise de söyledim; amortisörler, motor takozları vs. ama netice yok. Direksiyonda titreşim yok. Bu nedenle akla hep arka teker balansları geliyor, o da serviste yapıldı.........
    Keşke yoldan olsa, haritadan o yolu silerim iş biter.....

    önemli bilgi notu,

    Araçta balans bozukluğu varsa, 120 km kadar yapanlar ön lastikten, 120-130 km.den sonra yapanlar arka lastik balanslarındandır.

    Tabi bu konu sizin araçla ilgili olmayabilir.




  • siderya kullanıcısına yanıt
    Eyvah pek bir degisiklik yok gibi vites kolu kuculmus yine anahtarlı kontak
  • ismet berker İ kullanıcısına yanıt
    Ben de yıllarca aynı yolu kullandıktan sonra yolun dalgalı olduğunu yeni fark ettim. Hatta civic ile o yolu bir kaç defa kullandığımda sorun yoktu sonradan yolu dalgalandırdılar. Farklı bir yolda, mesela şehirler arası otobanda bu şekilde bir titreşim yapıyor mu?
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Yapmış olduğunuz ses ölçümünü görmüştüm ancak araç tercih kıyas bölümünde honda kullanıcıları bile yol sesi var diyor. Ses almadığı iddia edilen jetta'ya bindim bizim araçlardan daha çok ses alıyor. Bu ne yaman çelişkidir bilemedim.

    Hangi modeli çıkarırsa çıkarsın kaç para olursa olsun Türk halkı için Fransızın yedek parçası pahalı, Japonlar ses alıyor, Almanları aldığın paraya satarsın, Fiat teneke gibi...

    Araştırma var mı yok? Karşılaştırma var mı yok? Ne var peki? ön yargılar var, kulaktan duyma bilgiler var, şehir efsaneleri var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    her zaman yazıyorum,
    araç alırken incelemeyen test yapmayanlar yani sıfır bilgiyle alanların görüşleri bence pek değer taşımıyor.
    bugün değeri 70 binlere dayanmış bir otomobil almış olmak için alınmaz, karpuz alırken bile elinizle şöyle bir tartarsınız.

    memnun kamadıklarım diye 10 madde sayıyorsanız ve bunların çoğunun test sürüşü sırasında görülüp hissedilecek unsurlarsa,
    o zaman hata araçda değil sizdedir.

    3.5 yıldır kullanıyorum, beni rahatsız eden maddeler var tabi ki ama bunlar test ve deneyimlerde görülemeyecek konular ise takmıyorum kafama, çünkü genel değerlendirmelerimle kıyaslandığında devede kulak deyip geçiyorum.

    asıl üzücü olan ise kulaktan dolma yanlış bilgilerin devamlı tekrarlanması,
    örneğin ses yalıtımı konusu,
    bu konuda yaptığım ses ölçüm değerleri başlarda yer alıyor ama nedense kimse ona itibar etmiyor, devamlı bir " kötü ses yalıtımı" yakıştırması almış başını gidiyor. bir inceleyin o testi derim.

    neyse, kimseyi suçlamak değil amacım, ancak bu paraya alınabilecek en uygun aracı aldığınızı unutmayın,
    keyfini sürün, sapsız armut, çöpsüz üzüm olmaz bunu unutmayın....



    Bu maddeleri 1 yıllık kullanımın sonunda yazdım, bundan iyi test süresi olmaz. Dediğiniz gibi 70 bin liralık araç, çok çeşitli beklentiler olabilir, test sürüşüne gidecekler için ön bilgi olarak rahatlıkla kullanılabilir...
    Satma nedenim memnuniyetsizlik değil sıkışıklıktandı yoksa alışmıştım. Son zamanlarda gözüme batan tek şey çukurlarda sarsması olmuştu o kadar.
    Sattığım çocuğa da anlattım hepsini; benzin göstergesi ve boyanın inceliğini açıklamak zor oldu. Test etme şansı fazla olmadı arkadaşın, ben istedim kullansın diye ama sanayinin etrafında 2 tur atabildik, heyecandan pek birşey anlamadı sanırsam.


    Normalde polemiğe girmiyorum çünkü gereksiz uzayıp gidiyor ama kulaktan dolma yanlış bilgi demeniz beni üzdü; malum 1 yılda 24bin km yaptım ve hemen her iklim ve coğrafi koşulda kullandım diyebilirim. Birçok insan geri sayfaları vs. okumaz ama ben sizin testi okumuştum, daha önce yorum yapmış olabilirim hatta. Yazıda kullandığım ifade "Yalıtım Japon arabalarının ortak problemiydi" tıpkı Fransız arabalarının ortak süspansiyon problemi gibi. Rahatsızlığa neden olacak kadar kötü değil ama vasat-orta diyebiliriz, en yakın rakibi Corolla bu problemi çözmüş gibi, Civic de en azından makyajlılarda birşeyler yapabilirdi...

    Bu paraya alınabilecek en iyi araç ifadesine kısmen katılıyorum. Eğer 2.elde benimki gibi temizi 57-58e denk getirebilirseniz büyük avantaj olur. Buradaki en önemli detay LPG tabii ki. Yoksa benzinli veya dizel olarak sıfır km rakipleri hiç de fena değil. Piyasadaki en yakın rakibi Corolla 4 katı satış yapmış, Jetta yaklaşık 3 katı. Bu sadece şirket-resmi araçlarla olacak bir sayı değil. Bu noktada müşteri bilinçli ya da bilinçsiz tercihini ortaya koymuş, bir malın kalitesini belirlemede satış sayıları çok şey ifade etmeyebilir ama yakın fiyatlı rakiplerinden bu kadar geri kalmaması lazımdı.

    Honda'nın verdiği 150bin km/6 yıllık lpg dahil garanti büyük bir pazarlama hamlesidir. Ama burada açık ve net söylüyorum ki bu garanti olayı ticari aldatmacaya dönüşmeye yatkın. Özellikle İzm.li bayiilerin açgözlülüğü, içi boş bir garantiyle karşı karşıya olduğumuz izlemini bırakıyor.

    Şu an geçici olarak benzinli 2012 cvtli Yaris kullanıyorum, tamam çok pratik, kullanımı rahat vs vs ama 42lt depo ile 480km yapabilirmiyim diye uğraşıyorum, bu çok sıkıcı bir durum.
    Eğer maddi durumu biraz doğrultabilirsem alacağım araba otm. fd6 olacak, çünkü beni neyin beklediğini biliyorum ve olumsuzlukları baştan kabul ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Valla çok objektif bir değerlendirme yapmışsınız. Meğer araba değil ucubeye biniyormuşuz da haberimiz yokmuş.

    Kişisel zevklerdir kimi beğenir kimi beğenmez saygı da duyarım yalnız izninizle bir iki noktada beğeni ile gerçeklik arasında uçurum olduğu için düzeltmek isterim.

    Süspansiyonlar sert spor değil orta yumuşak ve yüksek ayarlanmıştır.

    Kol dayama yeri dediğiniz ortadaki kısım ise zaten yumuşak kumaş ile kaplı durumda. Bilmediğim için soruyorum diğer araçlarda o kısım sünger dolgu olarak mı yapılmış.

    Aracın dönüş mesafesi gayet iyi hatta hb araçların zor döndüğü yerlerden tek hamlede dönebiliyorum ancak aracın uzunluğu fazla olduğundan dar yerlerde manevra yapmak gerekebiliyor.

    Diğerleri kişisel zevktir ben beğenirim siz beğenmezsiniz.


    Valla kaykılarak oturmamdan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama sağ dirseğim kol dayama şeyinin tam ucuna geliyor biraz oraya sünger atsalarmış süper olurmuş.
    Süspansiyon ayarları spor ya da sert bilmiyorum ama şu bisiklet lastikli Yarisle aynı yolları katediyorum daha konforlu hissetiriyor. Dönüş mesafesi alışkanlık istiyor herhalde ön tamponun altını sürtmemek için uğraşıyordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Yapmış olduğunuz ses ölçümünü görmüştüm ancak araç tercih kıyas bölümünde honda kullanıcıları bile yol sesi var diyor. Ses almadığı iddia edilen jetta'ya bindim bizim araçlardan daha çok ses alıyor. Bu ne yaman çelişkidir bilemedim.

    Hangi modeli çıkarırsa çıkarsın kaç para olursa olsun Türk halkı için Fransızın yedek parçası pahalı, Japonlar ses alıyor, Almanları aldığın paraya satarsın, Fiat teneke gibi...

    Araştırma var mı yok? Karşılaştırma var mı yok? Ne var peki? ön yargılar var, kulaktan duyma bilgiler var, şehir efsaneleri var...

    Bence haklısın kuzenimde yeni jetta var Samsun'a dugune gittik bir arkadasin baya ses aliyordu içeriye birde donuste dsgsinde sorun cikmisti sanzımanı degisti tonla para ödedi zararına satacam diyordu en son




  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    yeni civicin dönüş mesafesi bence de yeterli degil hatta durur pozisyonda hidrolik direksiyon fazla sıkı yani diger c sınıfı araclardaki kadar iyi degil.
  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    Emin olun benim kadar kaykılarak oturmuyorsunuzdur. Koltuğun konumunu geri doğru ayarlayıp sırt dayama kısmını da 3-4 tık aşağı doğru yatıyorum. Kollarım neredeyse gergine yakın şekilde direksiyonu tutuyorum. Sağdaki kol dayama kısmını öne doğru çektiğimde ise dirseğim neredeyse kolçağın arkasına doğru uzanıyor. Eğer koltuk çok önde ayarlı ise ancak o zaman bahsettiğiniz oturma pozisyonu ile dirseğiniz kolçağın ucuna geliyor olabilir. Tabi herkesin fiziki yapısı farklı olduğundan oturma pozisyonları değişiyordur. Ben mesela o kolçak ile çok rahat ediyorum. Aracı almadan önce neredeyse satılan tüm c sınıfı araçları tek tek inceleyip içine inip binmiştim. 2012 itibariyle satılan c sınıfı araçlar içinde en rahat Civic gelmişti bana.

    Dönüş için şöyle söyleyeyim gidiş ve dönüş yolu ayrı olan bir bulvarda sola dönmek için arabayı çapraz yanaştırdığımda arkadan gelenlerin yolunu kesmiş oluyorum. Bu nedenle aracı sola dönüş yoluna paralel olarak yerleştirip kırmızı ışığı bekliyorum. Yani beklediğim yön ve döneceğim yön arasında tam 90 derece oluyor. Farklı araçları kullanıp o anda arabamda bulunan yakınlarım buradan dönemezsin filan diyor ama kırmızı ışık yandığında o kadar dar mesafeden 90 derecelik dönüş yapıyorum ki şaşırıyorlar.

    Hatta U dönüşü yapmak üzere kırmızı ışık nedeniyle sol şeride iyice yanaştığımda çok yanaştın oradan dönemezsin diyen tanıdığım gazı hiç kesmeden U dönüşü yaptığımda arabanın dönüş çapına hayran kalmıştı.

    Çok dar alanlarda aracın burnu gözükmediği için sizi tedirgin ediyor olabilir. Ama daha önce fotoğrafını yayınlamıştım bizim buralarda sokaklar çok dar ve park sorunu nedeniyle bazen b sınıfı aracın çıktığı bir alana girmek zorunda kalabiliyorum. Eğer boşluk benim araçtan 30 cm fazlaysa biraz manevra yaparak oraya giriyorum. Ben aracı park ettikten sonra önde arkada o kadar az alan kalıyor ki bir insan diğer tarafa geçemiyor. Görenler sizin tekerlekler 90 derece dönüp yan mı sokuyorsunuz aracı diyor o derece yani. Aracın dönüş çapı çok iyi olmasa o kadar dar alana giremezdim. Eğer bir daha öyle bir yere girmek zorunda kalırsam fotosunu eklerim.

    Aracın süspansiyonları yol tutuş ve konforu bir arada sunmak üzere orta sert ayarlanmış durumda.

    Sert süspansiyonlu araca örnek olarak focus ya da astra verilebilir. Sert süspansiyonlu bir araçta yol tutuşu görece olarak daha iyidir ancak böbrek taşlarınızı dökebilirsiniz.

    Yumuşak süspansiyonlu araçlara örnek olarak wv grubu verilebilir. Örneğin köy yolunda sürdüğüm jetta'nın süspansiyonları öyle yumuşaktı ki yoldaki küçük çukurları fark etmiyordunuz. Çünkü araç bildiğiniz kayık gibi öne arkaya doğru yaylanıp duruyordu. Yol tutuşu o kadar kötü gelmişti ki benim araç ile düz yol zannettiğim yolda ufacık virajları dönerken bile tedirgin oldum. Yumuşak süspansiyonlu araçlar yoldaki küçük çukurları hissetmemenizi sağlar ancak yol tutuşu olarak kötüdür.

    Civic'in süspansiyonları ne çok konforludur ne de çok iyi yol tutuyor gibi hissettirir. Ancak düzgün asfalt yollarda konforlu, virajlı yollarda ise orta seviye yol tutuş hissi yaşatır.




  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Civic'in direksiyonu sadece hidrolik değil aynı zamanda elektrik destekli. Tabi böyle olunca tüm elektrikli direksiyona sahip araçlar gibi araba durduğu yerde tek parmağım ile direksiyonu fır fır çevirebiliyorum. Dönüş çapı ile ilgili yazdıklarımı tekrarlamayayım ama aracı aldıktan sonra 90 derece keskin dönüşlerde ya da u dönüşlerinde memnun kalırsınız.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    valla ben birkaç kez arkadasin aracini kullandım ama benzer boyutta mersonun tek seferde döndügü yerden biz iki manevra ile döndük o nedenle bence yeterli degil keza park ederkende direksiyonun agır kalması zorlastiriyor diger c sınıfı araclarda ön lastik dönüş acisi kesinlikle daha iyi ve direksiyonu durur halde daha yumusak.
  • 
Sayfa: önceki 40134014401540164017
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.