Şimdi Ara

Kesinlikle LENOVO Almayın, Sahtekarlığı buyrun dinleyin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
1
Favori
3.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bu konuyu açtım bu haber niteliği taşıyor diye düşünüyorum.

    Lenovo bir cihaz aldım Y560 Cihazı aldıktan 4 ay sonra tuşlar saçmalamaya başladı ve aşırı ısınmayla beraber cihazım kapanmaya başladı.

    Bende cihazı müşteri hizmetlerini arayarak servise gönderdim. Cihazım 1 ay sonra bana gönderildi bir kaç parçalasını değitirdiklerini söylediler.

    Cihaz geldikten 1 ay sonra yine kapanmaya ve aşırı ısınmaya başladı bende müşteri hizmetlerini aramadım.

    Cihaz geldikten tam 2 ay sonra cihazı açtım 10 dakika çalıştıktan sonra kapandı. Daha sonra yine açtım 10 dakika çalıştı ve yine kapandı. 3. defa açtım 10 dakika çalıştıktan sonra felaket bir duman attı ve kapandı.

    Bende müşteri hizmetlerini aradım "merlin" denen hanım daha cihazın problemini anlatırken cihazınız kullanıcı hatasıdır göndermenize bile gerek yok dedi. Bende sinirlendim cihaza bakın sonra kullanıcı hatası deyin dedim ve cihazı gönderdim.

    Cihazı gönderdikten 3 gün sonra aradım müşteri hizmetlerini yine "merlin" hanım çıktı telefona cihaz kullanıcı hatasıdır dedi. Sebebini sordum cihazda "malzeme yanığı" var dediler. Bunun açılımı nedir dedim. Yüksek voltaj veya farklı adaptör kullanımından olabilir dediler.

    Bende yüksek voltaj yok dedim. büromda 2 leptop ve lcd televizyon var onlara birşey olmadı dedim ve ayriyeten böyle birşey olsa bile adaptörün içinde sigortalar ve koruyucu devreler var böyle bir durumda bunlar patlar ve cihazın yanmasını engeller dedim.

    Israrla bana kullanıcı hatası dediler. Bende ısrarla teknik müdürle büro amirinizle görüşmek istiyorum dedim ve bir muhattab bulamadım.

    Lenovo türkiye ofisinide aradım orayada kayıt bıraktım 5 gün oldu hala ordanda sonuç yok.

    Müşteri hizmetleri dilerseniz bizi mahkemeye verin diyor Bu kadar müşteri memnuniyeti olan bir firma işte lenovo arkadaşlar.

    Müşteri hizmetleri daha sonra bana bir mail gönderdi. Cihazınızın tamiratı kendisinden pahalı olduğu için size bir adet Lenovo Y560 satalım 1993 TL 'ye dediler.

    Ben kendilerine dilekçede yazdım farklı bir arkadaşın cihazıma bakması için fakat dilekçelerimizde reddedildi.

    Yani anlıyacağınız Lenovo bu işte, IBM'in alt firması deyip sakın kanmayın.

    Bende hala lenovo türkiye ofisinin cevabını bekliyorum. Onların verecekleri cevaba göre gidip Mahkemeye vereceğim.

    Daha çok konuşma var ama aklıma gelenler bunlar şimdilik. Soru soruldukça cevapta verebilirim.

    Buda Lenovo müşteri hizmetleri ile aramızda geçen konuşmalardan sadece birtanesi 1-2 tane daha konuşma var bunların hepsini internette yayınlayacağım taki olumlu sonuç alana kadar.

    Dinlemek isteyenler buyrun:

    http://kiwi6.com/file/fp7wyb4s1j


    Müşteri hizmetlerindeki kayıt numaram: 252 000 694 538

    Müşteri hizmetlerin bu kalitesini görüp parası çok olan arkadaşlara lenovo almasını tavsiye ederim :)







  • Çok geçmiş olsun umarım çözersiniz ? düşündüğüm bir modeli vardı aslında böyle sorunlar insanı markadan soğutuyor. :((
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy

    Çok geçmiş olsun umarım çözersiniz ? düşündüğüm bir modeli vardı aslında böyle sorunlar insanı markadan soğutuyor. :((

    Bu sorunları ve ses kaydını dinledikten sonra hala Lenovo kalitesine güveniyorsanız buyrun :)
  • size geçmiş olsun, Y570 siparişi vermiştim bugün kargoyla geldi kasa ve tuş takımı çok dandik gibime geldi inş. bir sorun yaşamayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinciyiz

    size geçmiş olsun, Y570 siparişi vermiştim bugün kargoyla geldi kasa ve tuş takımı çok dandik gibime geldi inş. bir sorun yaşamayız.

    Birdefa Fn tuşunun en başta olması bile başlı başına sorun :)

    İnş. siz sorun yaşamazsanız ama Lenovo ile madurlar topluluğuna hoş geldiniz.
  • Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Ne yazık ki memleketimde garanti hizmetleri çoğu firmada böyle berbat ötesi..

    Yalnız başka konuları falan incelediyseniz bir kısmının garantiden çok memnun kaldıgını bir kısmınında rezalet oldugunu söylüyor. ayrıca ürünlerin bozulması konusunda da tamamen ŞANS. Y560A modeli kullanıyorum aldıgım zamanlarda çoğu kişi sorunlu model aldım 1 ay sonra bozuldu falan filan muhabbetleri dönüyordu 9 ay olacak her hangi bir sıkıntı falan yaşamadım umarımda yaşamam ki yazdıklarınızdan da anladıgım kadarıyla rezalet bir servis var...

    Hakkınızı arayabilirsiniz belki.. sıkıştırmaya devam edin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemre_gumus

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Ne yazık ki memleketimde garanti hizmetleri çoğu firmada böyle berbat ötesi..

    Yalnız başka konuları falan incelediyseniz bir kısmının garantiden çok memnun kaldıgını bir kısmınında rezalet oldugunu söylüyor. ayrıca ürünlerin bozulması konusunda da tamamen ŞANS. Y560A modeli kullanıyorum aldıgım zamanlarda çoğu kişi sorunlu model aldım 1 ay sonra bozuldu falan filan muhabbetleri dönüyordu 9 ay olacak her hangi bir sıkıntı falan yaşamadım umarımda yaşamam ki yazdıklarınızdan da anladıgım kadarıyla rezalet bir servis var...

    Hakkınızı arayabilirsiniz belki.. sıkıştırmaya devam edin..

    Şimdi cihaz ilk servise gittiğinde çok güzel ilgilendiler evet. Fakat 2. gönderdiğimde daha cihazı göndermeden kullanıcı hatası dediler. Merlin hanımdaki cürrete bakın bana diyorki nerden bileyim sizin farklı adaptörle kullanmadığınızı.

    Bir müşteri hizmetlerine yakışmayacak lakayıtta bir konuşma bir uslup.

    Ve şikayetvar.com dan araştırın cihazı 2. defa gönderenlerin %90 nı kullanıcı hatası sınıfına girmiş.

    Cihazın maliyeti yüksek olunca kullanıcı hatası diyorlar demekki.

    Birde ben hakkım olanı istiyorum adamlardan ekstra bir talebimiz zaten yok ama işte durum bu.




  • durum bazen serviste çalışan kişilerden kaynaklanabiliyor bence ısrarlı bir şekilde hakkınızı aramaya devam edin tüketici haklarını araştırın. 2 sene önce asus f3sr laptobumun ana kartı yanmıştı bir ay serviste kaldı yedek parça bulamadık dediler 1 ay dolunca tüketici hakları gereği yenisini vermişlerdi.
  • ya arkadas 40 yılın başı niyetlendik lenovo alalım dedik, bunları okuyunca yemin ederim soğuyo insan.
  • 1 ay geçtıgını söyluyorsunuz tuketıcı haklarına göre 20 gun servısten dönmeyen urunun para ıadesı gerekır lutfen en yakın tuketıcı hakları mahkemesıne başvurun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navigator_

    ya arkadas 40 yılın başı niyetlendik lenovo alalım dedik, bunları okuyunca yemin ederim soğuyo insan.

    Valla arkadaşım kesinlikle tavsiye etmiyorum. inş. sende benim düştüğüm duruma düşmezsin.


    quote:

    durum bazen serviste çalışan kişilerden kaynaklanabiliyor bence ısrarlı bir şekilde hakkınızı aramaya devam edin tüketici haklarını araştırın. 2 sene önce asus f3sr laptobumun ana kartı yanmıştı bir ay serviste kaldı yedek parça bulamadık dediler 1 ay dolunca tüketici hakları gereği yenisini vermişlerdi.


    Bu dediğinizi düşünerek. müşteri hizmetlerine dilekçe yazdım. teknik müdür ve ya üst merci ile görüşmek istiyorum dedim. dilekçeyi reddettiler muhattabınız biz müşteri hizmetleri dediler.

    Lenovo türkiye ofisinide aradım. onlarda önce oraya yönlendirdi. 2. defa yine aradım 5 gün oldu henüz sonuç yok dediler :)

    Tüketici mahkemesinede gidip dava edicem ama 2. aramamın sonucunu bekliyorum. ve bukadar çile ızdırap çekiyorm. rahat 30 defa aradım ve derdimi saatlerce anlattım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    1 ay geçtıgını söyluyorsunuz tuketıcı haklarına göre 20 gun servısten dönmeyen urunun para ıadesı gerekır lutfen en yakın tuketıcı hakları mahkemesıne başvurun

    Firmadan firmaya değişiyor 20 gün değil.
    30 iş günü diyor Lenovo bayramı seyranı çıkartmanız gerekiyor. ilk gönderdiğim iş günü olarak 23 günde geldi ama haftasonları ile 1 ay sonra geldi.
    Şu anda henüz 30 iş günü dolmadı o yüzden dediğinizi yapamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaziklim01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    1 ay geçtıgını söyluyorsunuz tuketıcı haklarına göre 20 gun servısten dönmeyen urunun para ıadesı gerekır lutfen en yakın tuketıcı hakları mahkemesıne başvurun

    Firmadan firmaya değişiyor 20 gün değil.
    30 iş günü diyor Lenovo bayramı seyranı çıkartmanız gerekiyor. ilk gönderdiğim iş günü olarak 23 günde geldi ama haftasonları ile 1 ay sonra geldi.
    Şu anda henüz 30 iş günü dolmadı o yüzden dediğinizi yapamıyorum.

    yenı kanuna göre 20 iş gunu ( cumartesı dahıl ) servısten dönmeyen urun hakkında yasal hakkınızı kullanabılırsınız mağaza yada marketmez vatan faturanız varsa özellıkle damga olarak belırtıyorlar zaten musterı bılınclenmesı ıcın


    ''Garantı belgesı ugulama esaslarına daır yonetmelık çerçevesınde getirilen yenı duzenleme ıle yasal tamır suresı 20 iş gunu olarak belırtılmıştir.''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castiel -- 31 Ekim 2011; 14:53:14 >




  • Yaşadıklarınız büyük talihsizlik.
    Halbuki ev arkadaşımın y560a'sı var.Yaklaşık 1 yıldır kullanıyor.
    Oyun oynarken birden ekran gitti ve görüntü gelmedi bir daha.Servise gönderdik,ekran kartı yanmış.3 iş günü içerisinde ekran kartı değişimi yapılarak geri gönderildi.
    Aynı olay bir kez daha yaşandı ve servis yine 3 gün içerisinde tamir edip yolladı.
    Ayrıca bir de laptop çantasının köşesini yere vurunca menteşelerden biri kırıldı, bunu da garantiden hallettiler.

    Yani bu süreç içinde Lenovo servisi kendine hayran bıraktıran bir hizmet gösterdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Yaşadıklarınız büyük talihsizlik.
    Halbuki ev arkadaşımın y560a'sı var.Yaklaşık 1 yıldır kullanıyor.
    Oyun oynarken birden ekran gitti ve görüntü gelmedi bir daha.Servise gönderdik,ekran kartı yanmış.3 iş günü içerisinde ekran kartı değişimi yapılarak geri gönderildi.
    Aynı olay bir kez daha yaşandı ve servis yine 3 gün içerisinde tamir edip yolladı.
    Ayrıca bir de laptop çantasının köşesini yere vurunca menteşelerden biri kırıldı, bunu da garantiden hallettiler.

    Yani bu süreç içinde Lenovo servisi kendine hayran bıraktıran bir hizmet gösterdi.


    kesınlıkle cıldırmak uzereyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Yaşadıklarınız büyük talihsizlik.
    Halbuki ev arkadaşımın y560a'sı var.Yaklaşık 1 yıldır kullanıyor.
    Oyun oynarken birden ekran gitti ve görüntü gelmedi bir daha.Servise gönderdik,ekran kartı yanmış.3 iş günü içerisinde ekran kartı değişimi yapılarak geri gönderildi.
    Aynı olay bir kez daha yaşandı ve servis yine 3 gün içerisinde tamir edip yolladı.
    Ayrıca bir de laptop çantasının köşesini yere vurunca menteşelerden biri kırıldı, bunu da garantiden hallettiler.

    Yani bu süreç içinde Lenovo servisi kendine hayran bıraktıran bir hizmet gösterdi.


    abicim bende çıldırıcam gerçekten. Daha telefondan cihazı görmeden kullanıcı hatası diyen bir müşteri hizmetleri yetkilisi olan bir firmadan bahsediyorum ya.

    Ve şikayetvar.com takip edin olumlu düşünen en fazla %10 dur sizde onlardan birisiniz demekki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyaziklim01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    1 ay geçtıgını söyluyorsunuz tuketıcı haklarına göre 20 gun servısten dönmeyen urunun para ıadesı gerekır lutfen en yakın tuketıcı hakları mahkemesıne başvurun

    Firmadan firmaya değişiyor 20 gün değil.
    30 iş günü diyor Lenovo bayramı seyranı çıkartmanız gerekiyor. ilk gönderdiğim iş günü olarak 23 günde geldi ama haftasonları ile 1 ay sonra geldi.
    Şu anda henüz 30 iş günü dolmadı o yüzden dediğinizi yapamıyorum.

    yenı kanuna göre 20 iş gunu ( cumartesı dahıl ) servısten dönmeyen urun hakkında yasal hakkınızı kullanabılırsınız mağaza yada marketmez vatan faturanız varsa özellıkle damga olarak belırtıyorlar zaten musterı bılınclenmesı ıcın


    ''Garantı belgesı ugulama esaslarına daır yonetmelık çerçevesınde getirilen yenı duzenleme ıle yasal tamır suresı 20 iş gunu olarak belırtılmıştir.''

    cumartesi pazar dahil 20 iş günü ise 2 defa leptop hakkım var demektir :) birisi ilk gönderdiğimde biriside şimdi 20 gün oldu sanırım servise göndereli.

    İyice bir araştırmak lazım söylediklerinizden sonra . birde ccumartesi ve pazar dahil diyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaziklim01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyaziklim01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    1 ay geçtıgını söyluyorsunuz tuketıcı haklarına göre 20 gun servısten dönmeyen urunun para ıadesı gerekır lutfen en yakın tuketıcı hakları mahkemesıne başvurun

    Firmadan firmaya değişiyor 20 gün değil.
    30 iş günü diyor Lenovo bayramı seyranı çıkartmanız gerekiyor. ilk gönderdiğim iş günü olarak 23 günde geldi ama haftasonları ile 1 ay sonra geldi.
    Şu anda henüz 30 iş günü dolmadı o yüzden dediğinizi yapamıyorum.

    yenı kanuna göre 20 iş gunu ( cumartesı dahıl ) servısten dönmeyen urun hakkında yasal hakkınızı kullanabılırsınız mağaza yada marketmez vatan faturanız varsa özellıkle damga olarak belırtıyorlar zaten musterı bılınclenmesı ıcın


    ''Garantı belgesı ugulama esaslarına daır yonetmelık çerçevesınde getirilen yenı duzenleme ıle yasal tamır suresı 20 iş gunu olarak belırtılmıştir.''

    cumartesi pazar dahil 20 iş günü ise 2 defa leptop hakkım var demektir :) birisi ilk gönderdiğimde biriside şimdi 20 gün oldu sanırım servise göndereli.

    İyice bir araştırmak lazım söylediklerinizden sonra . birde ccumartesi ve pazar dahil diyorsunuz.

    yok pazar dahıl olmaz lakın cumartesı var dıye bılıyorum bence sız napmalısınız bılıyormusunuz gıdıp valılık yada kaymakamlıga tuketıcı haklarına alın belgelerı ses kayıtlarını tuketıcı hakları monster pc ıcın mesela pc muhendısı ( bılırkısı olarak ) göruş almış gıdın bıse kaybetmezsınız hem 20 gun meselesınıde sorun haklısysanız zaten canınızı sıkmazsınız bızıde aydınlatırsınız hemde




  • tüketici mahkemesi diye kaymakamlığa gitmeyin..onlar 1000 tl üzerine bakmıyor..
  • http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/434/f/12083/g/Lenovo

    buyrun buda diger musterilerin sikayeti. memnun olanlari gormedim....
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.