Şimdi Ara

DSG şanzıman Amerika garanti süresi 10 yıla uzatıldı ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
2
Favori
9.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    Forumun en popüler markasının ve en popüler şanzımanının garanti süreciyle ilgili bir paylaşımda bulunayım.


    Başka konularda hep konuşuldu ve satır aralarında bahsedildi.

    Ama ayrı bir konuyu hakediyor.


    Yeni nesil, yeni teknoloji bir sürü üründe olabileceği gibi DSG'ler de uzun kullanımda problem çıkartma konusunda üzerindeki şaibeyi atabilmiş değil.

    Google'a "DSG" yazın, "DSG problems" çıkıyor direkt olarak:)

    İsterseniz bir de Youtube'u deneyin.



    Alttaki 3 sayfalık mektup Amerikadaki DSG'li bir VW sahibine gönderilmiş.

    VW Amerika tarafından.


    Araçlardaki DSG sisteminin garantisinin 10 yıl ya da 100 bin mil'e (yaklaşık 160 bin km) çıkartıldığını anlatıyor.


     DSG şanzıman Amerika garanti süresi 10 yıla uzatıldı ...

     DSG şanzıman Amerika garanti süresi 10 yıla uzatıldı ...

     DSG şanzıman Amerika garanti süresi 10 yıla uzatıldı ...


    Alttaki yabancı forumda aynı mektubu başka birsürü kişinin de aldığı paylaşılmış.

    https://www.golfmkv.com/forums/index.php?threads/dsg-extended-warranty.102790/

    Benzer bir garanti sürecinin ülkemizdeki DSG'li araçlar için de verilmiş olmasını çok isterdim.

    Konuyla ilgili olan VW araç sahiplerinin; VW aracı olmadığı halde VW severlerin; VW aracı olmadığı halde VW'ni babasının malı gibi savunanların; VW ile düzgün ve nötr paylaşımda bulunanların; konuyla ilgisiz olanların ve bu gruplara girmeyip de adından bahsetmediğim diğer tüm forum eşrafının dikkatine.


    Selamlar.

    Edit: Link eklendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 14 Ocak 2013; 21:56:54 >







  • Bize anca garantisi bitmiştir diye mektup atarlar. Bizim insanımız nasılsa hertürlü binerde yaptırırda. Vw için konuşmuyorum her marka için. Heryerde arabalar toplatılır bi bizim memlekette böle birşey olmadı.

    Markaların kıymetini bilelim en sağlamlarını bizim ülkemize yolluyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bize anca garantisi bitmiştir diye mektup atarlar. Bizim insanımız nasılsa hertürlü binerde yaptırırda. Vw için konuşmuyorum her marka için. Heryerde arabalar toplatılır bi bizim memlekette böle birşey olmadı.

    Markaların kıymetini bilelim en sağlamlarını bizim ülkemize yolluyorlar.
    gelişmekte değil, geri kalmış gelişmemiş bir ülke olduğumuzun belgeli kanıtıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay KospiR -- 28 Ekim 2011; 11:57:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    gelişmekte değil, geri kalmış gelişmemiş bir ülke olduğumuzun belgeli kanıtıdır.

    Alıntıları Göster
    2 yıldır vw ise
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    gelişmekte değil, geri kalmış gelişmemiş bir ülke olduğumuzun belgeli kanıtıdır.

    Alıntıları Göster
    şimdi işin püf noktası şu.. bu yazı amerikada satılan sınırlı sayıda 2007-2010 arası bazı modeller araçları kapsıyor (yazının tarihi de 2009).. bu uzatılmış garanti dünyanın tüm ülkelerinde var mıdır da sadece türkiyede yoktur? örneğin, almanyada durum nedir? oradaki araçlarda garanti süresi uzatılmış mıdır? uzatılmışsa hangi model araçlarda hangi tip dsgye sahip olan araçlarda uzatılmıştır? bunları bilmeden ülkemiz hakkında bir karara varmak bence zor..

    not: uzatılmış garantiye tabi ki ben de sahip olmak isterim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 28 Ekim 2011; 12:11:56 >




  • vw markası iyi bir marka olmasına karşın.Bu forumda inanılmaz bir şekilde abartılarak övülüyor, diğer tüm araba markaları ile kıyaslama çabası içine giriliyor bunu anlayabilmiş değilim. Ayrıca bilginiz için teşekkürler, doğuşta çalışan tanıdığımdan duyduğum ise özellikle sciroccoların 70-80 bın km sonrasında sanzıman hatası verdiği(hor kullanma ile alakalı olduğunu söyledi).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    şimdi işin püf noktası şu.. bu yazı amerikada satılan sınırlı sayıda 2007-2010 arası bazı modeller araçları kapsıyor (yazının tarihi de 2009).. bu uzatılmış garanti dünyanın tüm ülkelerinde var mıdır da sadece türkiyede yoktur? örneğin, almanyada durum nedir? oradaki araçlarda garanti süresi uzatılmış mıdır? uzatılmışsa hangi model araçlarda hangi tip dsgye sahip olan araçlarda uzatılmıştır? bunları bilmeden ülkemiz hakkında bir karara varmak bence zor..

    not: uzatılmış garantiye tabi ki ben de sahip olmak isterim

    Alıntıları Göster
    Haluk abi, ülke olarak bu içler acısı durumumuzu ortaya serdiğin için teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Haluk abi, ülke olarak bu içler acısı durumumuzu ortaya serdiğin için teşekkür ederiz.

    Alıntıları Göster
    Türkiye ye özel olan durum nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Türkiye ye özel olan durum nedir?

    Alıntıları Göster
    dsg nin hangi tipleri var? kuru şanzıman tipinden başka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Türkiye ye özel olan durum nedir?

    Alıntıları Göster
    aslında garantiden ziyade dsg de "hangi arızalar kullanıcı hatasına giriyor" "hangi arızalar kullanıcı hatasına girmiyor" diye ayırt etmek lazım çünkü dsg lerde genellikle arıza için servise gidildimi sonuç % 60 kullanıcı hatası çıkıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Türkiye ye özel olan durum nedir?

    Alıntıları Göster
    Bu konu ortalama iki haftada bir kez forumda açılmakta ancak kimseye yarar sağlamamaktadır. Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullememekte ısrar edilmektedir. Dsg veya başka bir şanzıman, elektronik yada mekanik herhangi bir parça eğerki üreticinin hatasından kaynaklı bir nedenden arıza verir ise bizim hukukumuzda "gizli ayıp" olarak kabul ediliyor. Zamanaşımı işlemiyor, firma garanti süresi sonunda kurtulamıyor. Acente, ithalatçı, imalatçı zincirleme olarak problemden sorumlu tutuluyor ve tüketicinin mağduriyeti gideriliyor. Daha da somutlaştırayım; 4 senelik ve doğal olarak garantisi dolmuş bir aracın "manuel" şanzımanında bir arıza meydana gelmişti. Dava konusu yaptık ve firmadan zararın tekmili aynen tazmin ettik. Bu ve benzer çokça emsal elimde mevcuttur. Farklı ülkelerde farklı yasal düzenlemeler var fakat bizde tüketici lehine işleyen yasal mekanizmalar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    Bu konu ortalama iki haftada bir kez forumda açılmakta ancak kimseye yarar sağlamamaktadır. Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullememekte ısrar edilmektedir. Dsg veya başka bir şanzıman, elektronik yada mekanik herhangi bir parça eğerki üreticinin hatasından kaynaklı bir nedenden arıza verir ise bizim hukukumuzda "gizli ayıp" olarak kabul ediliyor. Zamanaşımı işlemiyor, firma garanti süresi sonunda kurtulamıyor. Acente, ithalatçı, imalatçı zincirleme olarak problemden sorumlu tutuluyor ve tüketicinin mağduriyeti gideriliyor. Daha da somutlaştırayım; 4 senelik ve doğal olarak garantisi dolmuş bir aracın "manuel" şanzımanında bir arıza meydana gelmişti. Dava konusu yaptık ve firmadan zararın tekmili aynen tazmin ettik. Bu ve benzer çokça emsal elimde mevcuttur. Farklı ülkelerde farklı yasal düzenlemeler var fakat bizde tüketici lehine işleyen yasal mekanizmalar var.

    Alıntıları Göster
    O değilde dsg en iyi olarak kabul ediliyor da powershift edc bunların ne farkı var dsg den. Bunlarla alakalı sorun okumadım hiç. Dsg nin üstün yanı ne bunlara karşıda bu kadar abartılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    dsg nin hangi tipleri var? kuru şanzıman tipinden başka.

    çok.. benim bildiklerim aşağıda ama eminim daha farklı tipleri de vardır..
    yağlı tip 6 dsg (DQ250, 350 nm tork)
    kuru tip: 7 dsg (DQ200, 250 nm tork), DQ500 (500 nm tork)
    en son 8 ilerileri çıktı diye duymuştum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu konu ortalama iki haftada bir kez forumda açılmakta ancak kimseye yarar sağlamamaktadır. Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullememekte ısrar edilmektedir. Dsg veya başka bir şanzıman, elektronik yada mekanik herhangi bir parça eğerki üreticinin hatasından kaynaklı bir nedenden arıza verir ise bizim hukukumuzda "gizli ayıp" olarak kabul ediliyor. Zamanaşımı işlemiyor, firma garanti süresi sonunda kurtulamıyor. Acente, ithalatçı, imalatçı zincirleme olarak problemden sorumlu tutuluyor ve tüketicinin mağduriyeti gideriliyor. Daha da somutlaştırayım; 4 senelik ve doğal olarak garantisi dolmuş bir aracın "manuel" şanzımanında bir arıza meydana gelmişti. Dava konusu yaptık ve firmadan zararın tekmili aynen tazmin ettik. Bu ve benzer çokça emsal elimde mevcuttur. Farklı ülkelerde farklı yasal düzenlemeler var fakat bizde tüketici lehine işleyen yasal mekanizmalar var.

    Arkadaşım iyi güzel dedin de bunu firmanın kabul edip resmi olarak açıklaması ve tüketicileri bu yönde yönlendirmesi başka, tüketicilerin kendi başlarına uğraşıp, gerekli ödemeleri de peşinen cebinden yapıp davayı kazandıktan sonra sorunun giderilmesi ve masraflarını geri almaları başka.

    Bu ikinci yazdığımdan bihaber olan, haberi olup ta uğraşamayacak olan, haberi olup ta bu uzun süreçle uğraşmak istemeyen, haberi olup ta artık aracından soğuduğu için uğraşmayan bir sürü kişi vardır.


    Haftada iki kez açılanları ve öncekileri bilmiyorum ama bu konunun kimseye yarar sağlamadığı ifadesi biraz ağır olmuş.


    "Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullenmemekte ısrar edilmektedir." demişsin.



    Sana yakıştıramadım.


    Bilgilendirmenin neresi yanlış?

    Hangi doğruyu kim kabullenmiyor?



    Linkleriyle, belgeleriyle konu açmışım.

    Orada durum bu demişim.



    Yarar sağlaması için nasıl bir paylaşım olmalıydı?


    Eğer birgün ülkemizde de DSG'nin yasal garantisi 10 yıl gibi bir süreye çıkarsa bu gibi paylaşımların sayesinde bilinçlenen tüketicilerin girişimleriyle olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu konu ortalama iki haftada bir kez forumda açılmakta ancak kimseye yarar sağlamamaktadır. Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullememekte ısrar edilmektedir. Dsg veya başka bir şanzıman, elektronik yada mekanik herhangi bir parça eğerki üreticinin hatasından kaynaklı bir nedenden arıza verir ise bizim hukukumuzda "gizli ayıp" olarak kabul ediliyor. Zamanaşımı işlemiyor, firma garanti süresi sonunda kurtulamıyor. Acente, ithalatçı, imalatçı zincirleme olarak problemden sorumlu tutuluyor ve tüketicinin mağduriyeti gideriliyor. Daha da somutlaştırayım; 4 senelik ve doğal olarak garantisi dolmuş bir aracın "manuel" şanzımanında bir arıza meydana gelmişti. Dava konusu yaptık ve firmadan zararın tekmili aynen tazmin ettik. Bu ve benzer çokça emsal elimde mevcuttur. Farklı ülkelerde farklı yasal düzenlemeler var fakat bizde tüketici lehine işleyen yasal mekanizmalar var.

    Arkadaşım iyi güzel dedin de bunu firmanın kabul edip resmi olarak açıklaması ve tüketicileri bu yönde yönlendirmesi başka, tüketicilerin kendi başlarına uğraşıp, gerekli ödemeleri de peşinen cebinden yapıp davayı kazandıktan sonra sorunun giderilmesi ve masraflarını geri almaları başka.

    Bu ikinci yazdığımdan bihaber olan, haberi olup ta uğraşamayacak olan, haberi olup ta bu uzun süreçle uğraşmak istemeyen, haberi olup ta artık aracından soğuduğu için uğraşmayan bir sürü kişi vardır.


    Haftada iki kez açılanları ve öncekileri bilmiyorum ama bu konunun kimseye yarar sağlamadığı ifadesi biraz ağır olmuş.


    "Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullenmemekte ısrar edilmektedir." demişsin.



    Sana yakıştıramadım.


    Bilgilendirmenin neresi yanlış?

    Hangi doğruyu kim kabullenmiyor?



    Linkleriyle, belgeleriyle konu açmışım.

    Orada durum bu demişim.



    Yarar sağlaması için nasıl bir paylaşım olmalıydı?


    Eğer birgün ülkemizde de DSG'nin yasal garantisi 10 yıl gibi bir süreye çıkarsa bu gibi paylaşımların sayesinde bilinçlenen tüketicilerin girişimleriyle olacaktır.

    Alıntıları Göster
    konu basliginda butun dsg li araclar icin bir durum var gibi anlasiliyor, "Araçlardaki DSG sisteminin garantisinin 10 yıl ya da 100 bin mil'e (yaklaşık 160 bin km) çıkartıldığını anlatıyor" alinti yaptigim cumledede boyle bir durum var. mektubu okursaniz sadece o arac icin ozel bir durum oldugunu anlarsiniz.
    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu konu ortalama iki haftada bir kez forumda açılmakta ancak kimseye yarar sağlamamaktadır. Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullememekte ısrar edilmektedir. Dsg veya başka bir şanzıman, elektronik yada mekanik herhangi bir parça eğerki üreticinin hatasından kaynaklı bir nedenden arıza verir ise bizim hukukumuzda "gizli ayıp" olarak kabul ediliyor. Zamanaşımı işlemiyor, firma garanti süresi sonunda kurtulamıyor. Acente, ithalatçı, imalatçı zincirleme olarak problemden sorumlu tutuluyor ve tüketicinin mağduriyeti gideriliyor. Daha da somutlaştırayım; 4 senelik ve doğal olarak garantisi dolmuş bir aracın "manuel" şanzımanında bir arıza meydana gelmişti. Dava konusu yaptık ve firmadan zararın tekmili aynen tazmin ettik. Bu ve benzer çokça emsal elimde mevcuttur. Farklı ülkelerde farklı yasal düzenlemeler var fakat bizde tüketici lehine işleyen yasal mekanizmalar var.

    Arkadaşım iyi güzel dedin de bunu firmanın kabul edip resmi olarak açıklaması ve tüketicileri bu yönde yönlendirmesi başka, tüketicilerin kendi başlarına uğraşıp, gerekli ödemeleri de peşinen cebinden yapıp davayı kazandıktan sonra sorunun giderilmesi ve masraflarını geri almaları başka.

    Bu ikinci yazdığımdan bihaber olan, haberi olup ta uğraşamayacak olan, haberi olup ta bu uzun süreçle uğraşmak istemeyen, haberi olup ta artık aracından soğuduğu için uğraşmayan bir sürü kişi vardır.


    Haftada iki kez açılanları ve öncekileri bilmiyorum ama bu konunun kimseye yarar sağlamadığı ifadesi biraz ağır olmuş.


    "Üstelik yanlış bilgilendirme ve doğru olanı kabullenmemekte ısrar edilmektedir." demişsin.



    Sana yakıştıramadım.


    Bilgilendirmenin neresi yanlış?

    Hangi doğruyu kim kabullenmiyor?



    Linkleriyle, belgeleriyle konu açmışım.

    Orada durum bu demişim.



    Yarar sağlaması için nasıl bir paylaşım olmalıydı?


    Eğer birgün ülkemizde de DSG'nin yasal garantisi 10 yıl gibi bir süreye çıkarsa bu gibi paylaşımların sayesinde bilinçlenen tüketicilerin girişimleriyle olacaktır.

    Alıntıları Göster
    VW bunu neden avrupada veya başka yerde yapmadı diye sormak lazım.ben açıklıyayım.çünkü vw amerikada yükselmek istiyor.dünyanın en büyük üreticisi olmak için çabalayan bir firma için kilit pazar şuan amerika.çin pazarında büyük bir atağa kalktı,avrupayı zaten elinde tutuyor.bu pazarlarda kendini kanıtlaması için ortaya bir şey koymasına gerek yok yani.amerika satışlarını artırmak ve gözleri üzerine çekmek için böyle bir garanti uzatma hareketi yaptığını düşünüyorum.hyundainin pazar payını yükseltmek için garanti sürelerini 10 yıla uzatması gibi.bu taktik kesinlikle işe yaradı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    VW bunu neden avrupada veya başka yerde yapmadı diye sormak lazım.ben açıklıyayım.çünkü vw amerikada yükselmek istiyor.dünyanın en büyük üreticisi olmak için çabalayan bir firma için kilit pazar şuan amerika.çin pazarında büyük bir atağa kalktı,avrupayı zaten elinde tutuyor.bu pazarlarda kendini kanıtlaması için ortaya bir şey koymasına gerek yok yani.amerika satışlarını artırmak ve gözleri üzerine çekmek için böyle bir garanti uzatma hareketi yaptığını düşünüyorum.hyundainin pazar payını yükseltmek için garanti sürelerini 10 yıla uzatması gibi.bu taktik kesinlikle işe yaradı.

    he yani Türkiyede nasılsa insanlar 9 ay sıra bekliyor ve herşekilde alıyor. Vw napsın Türk insanının mağdur olmasını dimi önemli olan ABD piyasası. Bumudur yani olay burda dsg den birçok kişi magdur olmuş ve yapılması için bi ton paralar ödemişler. İyi niyet garantisi şu bu biton kavga dövüşler etmişler. Bumu büyük firma olmak ? Bırakın allahınızı severseniz azcık tarafsız olun bi konudada haklısınız diyin. Halen vw ceosu gibi davranıp sorulara ben açıklayayım gibi saçma bi yaklaşımla yaklaşıp savunma halindesiniz. Bırakında sizin gibiler yüzünden vw gözümüzden daha fazla düşmesin. Vw ' ni bu kadar seviyorken bu kadar düşman olabilceğimi düşünmezdim hiç. Sağolun varolun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    VW bunu neden avrupada veya başka yerde yapmadı diye sormak lazım.ben açıklıyayım.çünkü vw amerikada yükselmek istiyor.dünyanın en büyük üreticisi olmak için çabalayan bir firma için kilit pazar şuan amerika.çin pazarında büyük bir atağa kalktı,avrupayı zaten elinde tutuyor.bu pazarlarda kendini kanıtlaması için ortaya bir şey koymasına gerek yok yani.amerika satışlarını artırmak ve gözleri üzerine çekmek için böyle bir garanti uzatma hareketi yaptığını düşünüyorum.hyundainin pazar payını yükseltmek için garanti sürelerini 10 yıla uzatması gibi.bu taktik kesinlikle işe yaradı.

    Konuda sadece bu mesajı okuyan birisi DSG ile ilgili hiç bir sıkıntı olmamış ta VW Amerika, bu ülkedeki satışları arttırmak için (nedense sadece) DSG sistemlerinin garantisini 10 yıla çıkartmış olarak anlar.


    Olayı süper özümlemiş ve yorumlamışsın.


    Bravo gerçekten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    VW bunu neden avrupada veya başka yerde yapmadı diye sormak lazım.ben açıklıyayım.çünkü vw amerikada yükselmek istiyor.dünyanın en büyük üreticisi olmak için çabalayan bir firma için kilit pazar şuan amerika.çin pazarında büyük bir atağa kalktı,avrupayı zaten elinde tutuyor.bu pazarlarda kendini kanıtlaması için ortaya bir şey koymasına gerek yok yani.amerika satışlarını artırmak ve gözleri üzerine çekmek için böyle bir garanti uzatma hareketi yaptığını düşünüyorum.hyundainin pazar payını yükseltmek için garanti sürelerini 10 yıla uzatması gibi.bu taktik kesinlikle işe yaradı.

    he yani Türkiyede nasılsa insanlar 9 ay sıra bekliyor ve herşekilde alıyor. Vw napsın Türk insanının mağdur olmasını dimi önemli olan ABD piyasası. Bumudur yani olay burda dsg den birçok kişi magdur olmuş ve yapılması için bi ton paralar ödemişler. İyi niyet garantisi şu bu biton kavga dövüşler etmişler. Bumu büyük firma olmak ? Bırakın allahınızı severseniz azcık tarafsız olun bi konudada haklısınız diyin. Halen vw ceosu gibi davranıp sorulara ben açıklayayım gibi saçma bi yaklaşımla yaklaşıp savunma halindesiniz. Bırakında sizin gibiler yüzünden vw gözümüzden daha fazla düşmesin. Vw ' ni bu kadar seviyorken bu kadar düşman olabilceğimi düşünmezdim hiç. Sağolun varolun.

    dostum sakin ol.eğer DSG şikayetleri dünya genelinde normalden çok olsaydı araçları geri çağırırlardı.doğuşta bu gelişme karşısında illaki bir ayar çekerdi.ya araçları geri çağırır bakımını yapardı,ya da türkiyeye DSG getirilmesini keserdi.sonuçta markanın adına leke sürer böyle bir gelişme.bu da satışlara yansır.arıza çıkarmayan bir makina dünyada yok.illaki çıkaranlar olacaktır.türkiyeyi geçtim avrupadaklerdemi salak oluyor.orada da böyle bir durum yok.ama DGS de çok sorun var halbuki.allah allah.şimdi ortada bir çelişki var.ya birileri bazı şeyleri bilerek çok abartıyor,ya da vw bütün dünyayı kekliyor.gerisini sen düşün...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    VW bunu neden avrupada veya başka yerde yapmadı diye sormak lazım.ben açıklıyayım.çünkü vw amerikada yükselmek istiyor.dünyanın en büyük üreticisi olmak için çabalayan bir firma için kilit pazar şuan amerika.çin pazarında büyük bir atağa kalktı,avrupayı zaten elinde tutuyor.bu pazarlarda kendini kanıtlaması için ortaya bir şey koymasına gerek yok yani.amerika satışlarını artırmak ve gözleri üzerine çekmek için böyle bir garanti uzatma hareketi yaptığını düşünüyorum.hyundainin pazar payını yükseltmek için garanti sürelerini 10 yıla uzatması gibi.bu taktik kesinlikle işe yaradı.

    he yani Türkiyede nasılsa insanlar 9 ay sıra bekliyor ve herşekilde alıyor. Vw napsın Türk insanının mağdur olmasını dimi önemli olan ABD piyasası. Bumudur yani olay burda dsg den birçok kişi magdur olmuş ve yapılması için bi ton paralar ödemişler. İyi niyet garantisi şu bu biton kavga dövüşler etmişler. Bumu büyük firma olmak ? Bırakın allahınızı severseniz azcık tarafsız olun bi konudada haklısınız diyin. Halen vw ceosu gibi davranıp sorulara ben açıklayayım gibi saçma bi yaklaşımla yaklaşıp savunma halindesiniz. Bırakında sizin gibiler yüzünden vw gözümüzden daha fazla düşmesin. Vw ' ni bu kadar seviyorken bu kadar düşman olabilceğimi düşünmezdim hiç. Sağolun varolun.

    Alıntıları Göster
    Türkiye ye bütün markaların sorunsuz araçları ithal edilmektedir o yüzden garanti uzatma veya geri çağırma diye bir durum olamaz. Lütfen mail veya telefonla zaten yeterince meşgul olan doğuş oto çalışanlarını rahatsız etmeyiniz.Ayrıca o passatı almayacaksanız lütfen sıradan çıkar mısınız beyfendi, burada bekleyenler var.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.