Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (289. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 287288289290291
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solidvinly

    merhabe Rıdvan bey bende Business II Tab 9.0 Zeus White tablet ver sitenizden 4.1 rom u indirip kurdum fakat 4.0 gösteriyor hala ne yapabilirim?

    Sayın solidvinly,

    http://yadi.sk/d/WkLmrl6j7MvSJ adresindeki yazılımı indirip yükleyiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TabletBağımlısı

    Merhaba ben Pro II Tab 7.0 aldım.Aradan baya bir zaman geçti ve tablet açılıyordu.Yurt dışına tatile gitmiştim.Geldiğimde tablet açılmıyordu.Şarja taktım lambası yanıyor hatta 1 gün boyunca şarja taktım yine açılmadı.Yani sorunum tablet şarj oluyor ama açılmıyor.Her şeyi denedim kullanım klavuzunda yazan her şeyi yaptım ama yine açılmıyor yardım ederseniz sevinirim.

    quote:

    Öncelikle cihazınızın reset tuşuna 1 defa basıp bırakın, sorun devam ederse;

    Sitemizden ürün sayfasına girin Destek>Sürücü ve Yazılımlar bölümünden cihazınıza ait yazılım ve yazılım yükleme aracını indirip yazılım yüklemesi yapın. Yazılım yüklemesi hakkındaki videoyu buradan izleyebilirsiniz.

    Yukarıdaki işlemlerden sonuç alamazsanız cihazınızda donanımsal bir sorun vardır, bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.


    Bana bu mesajı verdiniz.Tablette her tuşa basıyorum.Şarjı var.Bilgisayar'a bağlıyorum yine cihazımı algılamıyor ve hiç bir tuşa bastığımda açılmıyor.Tabletim sadece şarj olduğunda lambası yanıyor.Ekran ses gibi hiç bir özellik açılmıyor.

    Sayın TabletBağımlısı,

    Aşağıdaki işlemden öncehttps://www.youtube.com/watch?v=HbCNs1u8DNw adresindeki videoyu mutlaka izelyin.

    LiveSuit programını açın, ımg dosyasını tanıtın, ses - tuşunu basılı tutun, USB kablo ile bilgisayar bağlantısını yapın, bilgisayarın aygıt yöneticisinden sürücüleri yükleyin bu işlemden sonra bilgisayar hala tanımıyorsa cihazda donanımsal bir sorun vardır. Bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinless34

    Piranha Infiniti Hd cihazımı Navi Extras ile güncellemek istiyorum fakat Navi programını çalıştırdığımda cihazı usb ye takın sorunu yaşamaktayım 2 bilgisayarda da aynı sorun ile karşılamkatayım bu sorunu nasıl çözerim ?

    Sayın sinless34,

    Infiniti modellerimizde iki farklı harita yazılımı kullanılmıştır.

    Piranha harita yazılımı (Navteq): PiranhaExtra programı ile güncelleme yapabilirsiniz.
    IGO: Naviextras Toolbox programı ile güncelleme yapabilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borissia dortmund

    Geçenlerde aldığım piranha charger a type modelli oto teybimin kutusundan çıkan kumanda bozuk çıktı. Belki de teypteki göz bozuk olabilir. Kumandanın pili iyi durumda fakat çalışmıyor. Aldığım firmayı aradım. Teybi çıkarıp kumandayla beraber gönderin dediler. Yani uzun iş. Kumandanın düzelmesi için ne yapabilirim. Ya da ayrı olarak satılıyor mu bu kumanda? Yardımcı olursanız sevinirim...

    Sayın borissia dortmund,

    Öncelikle kumandayı test etmeniz gerekmektedir. Cep telefonu kameranızı açın, kumanda gözünü kameraya tutun, herhangi bir tuşa basıp bırakın, kamera ekranında kumanda gözü parlayıp sönüyorsa yada yanıp yanıp sönüyorsa kumandanız sağlamdır. Eğer herhangi bir tepki yoksa kumandanız arızalıdır. Eğer normal şekilde kumandanız çalışıyorsa teypte sorun var demektir. Kumandanız veya teybiniz arızalıysa servise gönderebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnıL.Gndqdu

    Merhaba.. Piranha Zen için Bim kampanyasının sadece Ankara da olduğu doğrumu? İstanbulun bölgelerine gelmeyecek mi?

    Sayın AnıL.Gndqdu,

    Bim gurubunun kendi bünyesinde yapmış olduğu bir kampanya olduğundan bu konuda net bir bilgi alamadık henüz. Şimdilik sadece Ankarada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gwgmtj

    ENCORE MULTİMEDYA SİSTEM

    2004 Megane 2 aracım için "Piranha Encore 7,0 inç Navigasyonlu Oto Ses ve Görüntü Sistemi" almayı düşünüyorum. cihazın yanında gelen aparatlarla aracımdaki direksiyon kumandasını kullanabilir miyim. ( bazı araçlarla uyumlu olduğu belirtiliyor, benim aracıma uyar mı?)

    NAvigasyon güncellemesi hakkında birçok kişinin sıkıntısı olduğunu gördüm. güncelleme yapılabiliyor mu? yoksa kullananlar mı beceremiyor.

    Hepsiburada da 399 tl. bu fiyata alınır mı?

    teşekkürler

    Sayın gwgmtj,

    Direksiyon kumandasının çalışma prensibi daha önceki sayfalarda yer almaktadır. Direksiyon tuşlarını direnç kullanarak kendiniz ek tuş bile tanımlayabilirsiniz. Güncelleme işlemleri biraz zorlu bir işlemdir ancak güncellemeler yapılabilmektedir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aasime

    quote:

    Orijinalden alıntı: aasime

    quote:

    Orijinalden alıntı: aasime

    Rıdvan Bey, Benim Notraffic S type cihazım var. Sygic Assistant programı ile güncelleştirmeleri yükleyemiyorum. Cihazda 2013.01 harita sürümü yüklü aşağıda ekran alıntılarını yükledim. Yardımcı olursanız sevinirim. Select All, Process gibi seçenekleri tıkladığımda 2013.01 versiyonunu tekrar yüklüyor.


    Yeni bir şey daha farkettim sizin ekran alıntısıyla benimkinin arasında fark var.


    Rıdvan Bey beni unuttunuz. Test edip döneceğim dediniz, 20 gün oldu.

    Sayın aasime,

    2014 güncellemesi için haber beklemekteyiz bu yüzden size geri dönüş yapmadım güncelleme yayınlandığı zaman sizi bilgilendireceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seko92

    Rıdvan Bey desteği bıraktı sanırsam...

    Sayın Seko92,

    Yazılımsal ve destek konularında farklı alanlarda çalışamalar yapmaktayım. Bazen anında yada gün içerisinde dönüş yapamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt

    üstadım hayırlı işler Business Tab 7.0 p449 yazılım atıcam ama siteden indiremiyorumhttp://piranha.com.tr/product.php?product_id=298#.Uxg9Fz9_tiM

    acaba uygun son yazılım için yardım edermisiniz bide yazılımdan sonra ekranın kalibrasyon ayarını nasıl yaparım

    Sayın muratt,

    http://yadi.sk/d/LIcbzNOR6AUsD adresinden 4.1 sürümünü indirip yükleme yapabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seko92

    Merhaba,

    Dün ikinci el Piranha Diablo motosiklet navigasyon cihazı aldım. Cihaz geldiğinde haritaları çalışıyordu. Önce cihazı bilgisayara bağladım ve haritaları Naviextras yazılımı ile güncelledim, önceden yedek de aldım. Sonra aklıma geldi ve Piranha sayfasından cihazın romunu indirip SD kart ile güncelledim. Sonrasında sorunlar başladı. Cihazı tekrar harita güncellemek gerektiğini düşünerek bilgisayara bağladım ama bilgisayar cihazı görmemeye başladı. Bende aldığım yedeği geri yüklemeye çalıştım, o zaman gördü. Neyse sonra cihazı açtım ama cihaz çalışmasına rağmen GPS menüsüne basınca tepki vermemeye başladı. Şu anda cihazın haritası, navigasyon yazılımı çalışmıyor. Yedek geri yüklendiğinde de çalışmıyor, güncel haritaları yüklediğimde de... Bunu nasıl düzeltebilirim ? Sorun benden mi kaynaklanıyor yoksa cihaz mı sorunlu ? Cihaz sorunluysa aldığım kişiye iade edeceğim. Navigasyon yazılımına birşey olduysa nasıl eski haline getirebilirim ?

    Selamlar

    Sayın Seko92,

    Harita dosyalarınız PM den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 11 Mart 2014; 13:49:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Android1907

    Merhaba;

    P44708168 seri numaralaı Business Tab 7.0 modeli tablete Android yazısında kaldığı için yazılım attım. Hem sizin burda verdiğiniz yazılımı, hemde Piranha'nin resmi web sitesinde verdiği yazılımların tamamını. Hem Phoneix programı ile hemde Live Suit ile. Ancak şöyle bir problemim var; cihazın dokunmatiği çalışmıyor. Bu arıza yanılmıyorsam uygun yazılım atılmamasından kaynaklı. Bana her anlamda 4/4 lük çalışan bir rom verebilirseniz çok sevinirim, zira şu haliyle elimdeki tablet çöp tablet olmuş durumda. Teşekkür ederim ...

    Sayın Android1907,

    Bizim kullandığımız romlarda dokunmatik hatalı çalışır ancak çalışır. Dokunmatik ekran çalışmıyorsa cihazın dokunmatik ekranında sorun var demektedir. Bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • ''Sayın kemal okur,

    Oyunları denedim daha önce ancak tekrar deneyip size geri dönüş yapacağım.'' demiştiniz pm den 8 gün önce fakat geri dönüş olmadı.cevabınızı bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnıL.Gndqdu

    Merhaba.. Piranha Zen için Bim kampanyasının sadece Ankara da olduğu doğrumu? İstanbulun bölgelerine gelmeyecek mi?

    Sayın AnıL.Gndqdu,

    Bim gurubunun kendi bünyesinde yapmış olduğu bir kampanya olduğundan bu konuda net bir bilgi alamadık henüz. Şimdilik sadece Ankarada.

    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: borissia dortmund

    Geçenlerde aldığım piranha charger a type modelli oto teybimin kutusundan çıkan kumanda bozuk çıktı. Belki de teypteki göz bozuk olabilir. Kumandanın pili iyi durumda fakat çalışmıyor. Aldığım firmayı aradım. Teybi çıkarıp kumandayla beraber gönderin dediler. Yani uzun iş. Kumandanın düzelmesi için ne yapabilirim. Ya da ayrı olarak satılıyor mu bu kumanda? Yardımcı olursanız sevinirim...

    Sayın borissia dortmund,

    Öncelikle kumandayı test etmeniz gerekmektedir. Cep telefonu kameranızı açın, kumanda gözünü kameraya tutun, herhangi bir tuşa basıp bırakın, kamera ekranında kumanda gözü parlayıp sönüyorsa yada yanıp yanıp sönüyorsa kumandanız sağlamdır. Eğer herhangi bir tepki yoksa kumandanız arızalıdır. Eğer normal şekilde kumandanız çalışıyorsa teypte sorun var demektir. Kumandanız veya teybiniz arızalıysa servise gönderebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Piranha destek;
    Dediklerinizi yaptım, kumanda sinyal vermedi. Tamirciye götürdüm kumandayı. İçinde parça eksik olduğu için çalışmıyormuş.
    Geri yollayın yenisini göndersinler dedi tamirci. Kutu açıldığından beri kumanda bozuk. Kumandayı kullanamıyoruz.
    Ürünü aldığım firma hepsini sökün bize gönderin diyor. Sadece kumanda istedim fakat göndermediler.
    Ürünü takma sökme parası çok maliyetli. Mümkünse siz gönderebilirseniz çok mutlu oluruz. Ya da bayi veya
    servisinizden alabirsem kumandayı çok iyi olur. Cevabınızı bekliyorum...




  • Gordugunuz gibi piranha destek burada da android yazilimina destek vermemektedir. Android piranha uygulamasini asla kullanmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler rıdvan bey; bana en son harita güncelleme için bir dosya gönderecektiniz onu hatırlatmak istedim
    tekrar teşekkkür ediyorum. saygılar.
  • Rıdvan Bey, Merhaba;

    Piranha Ultra III Tab 10.1'' model P44940957 seri nolu tabletim var.Geçen hafta tuş desen kilidi unutulduğundan dolayı,format atmak istedim. Sitenizdeki yazılımı kullanarak yeniden yükledim, fakat dokunmatik çalışmadı. Sitenizden diğer benzer tabletlerin ROM dosyalarınıda denedim fakat sonuç alamadım. Dokunmatik panel format öncesinde sorunsuz çalışıyordu. Yardım ve önerilerinizi rica ederim.

    Saygılarımla
    ,
  • Merhaba,

    İce Tab 9.0 Model tablet de ekranın ters dönmesi sorununu yaşıyoruz. Özellikle oyunlarda ekran sürekli ters dönüyor. Erişilebilirlikten otomatik döndür kapalı olduğu halde bile yapıyor. Ne yapmamız gerekir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: madada256

    Merhaba Rıdvan Bey,

    Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasından 25/08/2013 tarihinde doğum günü hediyesi olarak Piranha III ultratab 10.1 adında tablet satın aldım. Tableti kullanılmaya başlanıldığından 3 ay süresince hiç bir sorun veya hiçbir problem yoktu. Belirtmem gerek bu tablet çok kullanılan bir alet değildi. Yani oyun yüklenen, sürekli elden düşmeyen bir alet değildi. Nihayetinde şuanda piyasada bulunan android işletim sistemine sahip cep telefonlarının tablet işlevi görmesi sebebiyle hediye almış olduğum kişi pek kullanmıyordu. Buna rağmen sorunların başlangıcı olarak tabletten son 1 aydır açık konumdayken " çat çat " şeklinde sesler çıkmaya başladı ve kendi kendine kapanıyordu. Daha sonra ise şarj olmamaya v şarj aletine takın uyarıları vermeye başladı. Bende sorunun şarj adaptöründedir diye adaptörünü değiştirdim ancak tablet normal bir şekilde açılmasına rağmen şarj olmadığını ve şarj edilmesi gerektiği uyarısını gördüm. Bu sebeple tablet açıldıktan 15 saniye sonra kadar kendi kendine kapanmaktadır. 5 çeşit şarj adaptörü bizzat satın alarak denedim ancak sonuç aynı tabletin şarj olmadığı veya arızalı olduğu bu şekilde kesinleşmiştir. Derhal satın almış olduğum Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına 21/02/2014 tarihinde garanti kapsamında gerekli onarımın yapılması yapılmaması halinde değişimin veya iadenin sağlanması amaçlı 21/02/2014 tarihinde ürünü teslim ettim. Ancak Piranha servisin 26/02/2014 tarih saat 10:01 ve servis takip no: 339333 sayılı evrak ile birlikte tableti 01/03/2014 tarihinde vatan bilgisayar mağazasından teslim aldım. Ancak yetkili servisin görüldüğü üzere tablet ile ilgili " cihazda herhangi bir sorun yoktur. " şeklinde açıklama ile yetinmişlerdir.
    Ancak tabletin şarj olmadığı aşikar ve servise gönderildiğinde ekranda titreme gibi bir sorunu yoktu. Servisten geldi hem onarım yapılmamış hem de bu seferde ekranda titreme başladığını fark ettim. Bakın dikkatle söylüyorum, anlaşılan o ki servis tarafından baştan savma açıklama ile geçiştirildiği sabittir. Üründe şarj almama sorunu ciddiyetle vardır ayrıca şimdide ekranda titreme vardır halbuki servise gidene kadar ekranda titremede yoktu. Ürünü mağazada teslim aldığım gün olan gerekli onarım veya değişim yapılmadığı anlaşıldığı buna istinaden 01/03/2014 tarihinde Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına gittim. Orada çalışan yetkililerden ürünü kontrol etmelerini istedim. Yetkililer şarj etmeyi denediklerinde şarj olmadığını ve ekranda titreme olduğuna şahit olmuşlardır. Aynı gün 01/03/2014 tarih ve saat 14:35 te mağazaya ürün tekrar teslim edilmiştir.

    Gerekli ilgi ve alakanın ivedililikle gösterilmesini, arıza varsa gerekli arızanın giderilmesi veya değişimi veya ödenen ücretin iadesini rica ederim.


    @Piranha Destek


    Sayın madada256,

    Konu hakkında teknik servisi bilgilendirdim. Lütfen buraya yazdıklarınızı sitemizin üzerinden destek bölümüne de mail atınız.

    Kolay gelsin.





    Merhaba Rıdvan Bey,

    belirttiğiniz yere aynen maili attım. bekliyorum ne aşamada merakta ediyorum sürekli takipteydim vatan bilgisayar web sayfasında takip bölümünü değiştirdiği için takip edemiyorum.. umarım olur saçmalıkla karşılaşmam olmazdı iade edilsin vatan bilgisayar hediye çekine dönüştürsün ki yenisini alayım aksi halde bir adli çalışan olarak tüketici hakem heyetine başvuracağım bütün raporlarla ve kayıtlarla.. kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madada256 -- 13 Mart 2014; 21:20:57 >




  • CİHAZ BİLGİSİ
    P38218064
    X13-12056
    MODEL:TAHOE


    iyi günler 3 haftadır forum ve bakmadıgım siteler kalmadı sonunda buraya yazmak istedim elimde yaklaşık 1 yıl önce aldıgım Tahoe
    7.0 inç TV Özellikli GPS Navigasyon
    var ve bunun içinde olan verilerin hepsini biçimlendirdim yanı tamamen sildim yedekte mevcut değil şimdi ROM yükledim ama harita yedeğini bulamadım. diğer tüm özelikler çalısıyor navigasyonu tıkladıgımda açılmıyor bu da haritanın olmamasında kaynaklanıyor bana bu konuda nasıl yardımcı olursunuz tüm yedeği mail olarak atarsanaız sevinirim şimdiden tskler.
  • 
Sayfa: önceki 287288289290291
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.