Şimdi Ara

lg 1480 RD S5 çamaşır makinesi tavsiye edermisiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
2
Favori
5.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba
    bosch çamaşır makinesinden kıyafetleri yıpratma ve çok kırııştırma sorunundan dolayı çalışır vaziyette olmasına rağmen yeni bir çam.mak. almayı düşünüyorum.

    LG 1480 RD S5 hem buharlı hem kurutmalı çam.mak. tavsiye eder misiniz?

    kırışıklık ve yıpratma durumu nedir?
    bir de servisinde sorun var mı? müşteri ile ilgileniyorlar mı? şikayetvar.com da 1 tane bile şikayete cevap vermemişler.

    yoksa paraya kıyıp miele mi almak lazım? o da 4000 tl. değer mi ? onunda 4000 tl lik modelinde ne kurutma var ne buhar.

    LG kullananlardan tavsiye istiyorum.
    1-temiz yıkama
    2-kırışıklık durumu/ yıpratma durumu

    şimdiden teşekkürler.



  • merhaba bu camasir makinesini yaklasik 20 gun sonra evime kurdurtacagim kismetse : ) urun daha yeni..sanmiyorum ki kullanan cok fazla kisi var forumda..ancak benim arastirmalarim sonucu bu ruun su an diger kurutmali makinelerle karsilastirdiginizda alternatifsiz kaliyor..
  • Bu modelle ben de ilgileniyorum.Dediğiniz gibi yeni bir makina olduğu için ,bende hiçbir kullanıcı yorumu bulamadım.
    Modeli sorduğum firmada hem samsung hem LG hem de Miele marka makinalar satılıyordu. Satıcı çocuk tabi ki miele yi ayrı bir katagoriye koydu ,fakat LG ve samsung arasında LG nin daha iyi olduğunu belirtti.(İzmir Ege parktaki bir beyaz eşya bayii)
    Samsungdan dönem dönem müşteri şikayeti alıklarını fakat LG den şu ana kadar şikayet almadıklarını belirtti ( tabi bu satış rakamları nedeniyle de olabilir :)

    Ama sonuç olarak benim de düşüncem ,özellikleri ve biraz daha büyük kapasitesi nedeniyle LG den yana.
    Alan ve kullanan arkadaşlar yorum ve incelemelerini yazarlarsa sevinirim.
  • bende telefonumu lg'den aldığımdan beri tüm ürünlerini incelemeye çalışıyorum.. beyaz eşyada çok iyi olduklarını fark ettim...
    özelikle satış sonrası destekleri çok iyiymiş.. 10 yıl motor garantili olmasıda + puan... fiyatları hakkında bir araştırma yapmadım..

    @Shafter siz kaça aldınız acaba?
  • Senin gibi benim de telefonum LG ... Bu güne kadar LG marka çok elektronik ürün kullandım.Hiç biri yarıyolda bırakmadı.Fakat beyaz eşya konusunda hiçbir ürününü kullanmadım.Bu nedenle biraz daha derin araştırmak istedim.
    Bir süre önce LG Türkiye'deki distribütörü ile olan anlaşmasını feshedip direk kendisi girdi pazara.Bunun biz son kullanıcılar için ne gibi bir faydası veya zararı olur tahminlemek güç.Hele ki Teknik servis konusunda problem varsa,bizler için dayanılmaz olabilir.Çamaşır makinasında uzunca bir tamir süresi bizleri ve sinirlerimizi yorar kanaatindeyim.Ama halen gönlüm bu makinadan yana o da ayrı tabi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_n0507

    bende telefonumu lg'den aldığımdan beri tüm ürünlerini incelemeye çalışıyorum.. beyaz eşyada çok iyi olduklarını fark ettim...
    özelikle satış sonrası destekleri çok iyiymiş.. 10 yıl motor garantili olmasıda + puan... fiyatları hakkında bir araştırma yapmadım..

    @Shafter siz kaça aldınız acaba?



    1480 rds5 modeli icin 1980 tl nakit fiyat aldim.ancak 4-5 parca beyaz esya ile beraber hepsi birlikte aldigim fiyat bu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    quote:

    Orijinalden alıntı: a_n0507

    bende telefonumu lg'den aldığımdan beri tüm ürünlerini incelemeye çalışıyorum.. beyaz eşyada çok iyi olduklarını fark ettim...
    özelikle satış sonrası destekleri çok iyiymiş.. 10 yıl motor garantili olmasıda + puan... fiyatları hakkında bir araştırma yapmadım..

    @Shafter siz kaça aldınız acaba?



    1480 rds5 modeli icin 1980 tl nakit fiyat aldim.ancak 4-5 parca beyaz esya ile beraber hepsi birlikte aldigim fiyat bu..

    tek olarak aldığım fiyat 2350 tl (1480rds5)
    /12taksit
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • çok fazla bu modelden kullanan olmayabilir tabi ama
    aynı kazanlı modelleri var. aynı kazanı kullanan modellerde çamaşırı yıpratma ya da kırıştırma var mı?

    şu anda bosch kullanan biri olarak kesinlikle de bir daha bosch almayacak biri olarak
    kırıştırma ve bir süre sonra gömlek kollarında yakalarında bariz yıpratma belirtileri oluyor.

    eğer lg de bu şekil bir durum yoksa ben de almayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nocnoc -- 18 Ekim 2011; 16:38:36 >
  • Kullandığınız Bosch çamaşır makinesinin modeli nedir? Belki sorununuz çözülebilecek durumdadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Kullandığınız Bosch çamaşır makinesinin modeli nedir? Belki sorununuz çözülebilecek durumdadır.


    modelini şu anda hatırlamıyorum .maxx mı öyle birşey yazıyordu galiba.
    eve gidince bakarım ama
    servis çağırdım geldi baktı bunlar bu şekilde diyor.

    yıpratma olunca kazana bakıyor. çıkıntı delik vs yoksa birşey yok diyorlar.

    sıkmayı en düşük hızda bile ayarlasanız, hatta sıkmasız yapsanız bile durulama sırasında sıkma yapıyor.
    onu da bayağı hızlı sıkıyor, ona da yapılacak birşey yok deniyor. program o şekildeymiş.

    özellikle gömleklerin kolları ikiye ayrılıyor. sanki 10 senelik gömlek gibi.
    bosch un tek sevdiğim özelliği gecikmeli başlatmasında sorun yok ve biteceği saati seçmeniz.
    yani saat şimdi 10:00 mesala. 19:45 te bitsin olarak program seçip ayarlıyorsunuz.
    o program kaç dakika sürüyorsa 19:45 te bitecek şekilde erken başlatıp, dediğiniz saatte bitmiş şekilde buluyorsunuz.
    elektrik kesilip , gelince kaldığı yerden devam ediyor. gecikmeli prog. başlamadan önce kesilirse, geldiğinde hiçbirşey olmamış gibi yine saatini bekleyip, devam ediyor. diğer makinalar elektrik gidince sıfırlıyor, ya da baştan başlatıyormuş.

    ama yıpratma ve kırışıklıktan dolayı bosch çam.mak. memnun değilim. kimseye de tavsiye etmem.
    bosch buzdolabından da memnun değilim. derin dondurucu koku yapıyor. ve yiyeceklere işliyor. sımsıkı kapalı olmadan birşey konmuyor. servis gaz değiştirdi, bişeyler yaptı aynen devam ediyor. yani buzluk bile koysanız o buzu suya atınca kokusu geliyor. 20 yıl önceki no-frost arçelikte bile koku yok. o yüzden bosch uzak dursun.

    bosch eski reklamlarında "insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim". bilmemne bosch. diyordu .

    artık o işler bitti, o şekilde slogan da artık kullanmıyor.
    çünkü müşteri kaybetmeyi göze almışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nocnoc -- 18 Ekim 2011; 16:53:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nocnoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Kullandığınız Bosch çamaşır makinesinin modeli nedir? Belki sorununuz çözülebilecek durumdadır.


    modelini şu anda hatırlamıyorum .maxx mı öyle birşey yazıyordu galiba.
    eve gidince bakarım ama
    servis çağırdım geldi baktı bunlar bu şekilde diyor.

    yıpratma olunca kazana bakıyor. çıkıntı delik vs yoksa birşey yok diyorlar.

    sıkmayı en düşük hızda bile ayarlasanız, hatta sıkmasız yapsanız bile durulama sırasında sıkma yapıyor.
    onu da bayağı hızlı sıkıyor, ona da yapılacak birşey yok deniyor. program o şekildeymiş.

    özellikle gömleklerin kolları ikiye ayrılıyor. sanki 10 senelik gömlek gibi.
    bosch un tek sevdiğim özelliği gecikmeli başlatmasında sorun yok ve biteceği saati seçmeniz.
    yani saat şimdi 10:00 mesala. 19:45 te bitsin olarak program seçip ayarlıyorsunuz.
    o program kaç dakika sürüyorsa 19:45 te bitecek şekilde erken başlatıp, dediğiniz saatte bitmiş şekilde buluyorsunuz.
    elektrik kesilip , gelince kaldığı yerden devam ediyor. gecikmeli prog. başlamadan önce kesilirse, geldiğinde hiçbirşey olmamış gibi yine saatini bekleyip, devam ediyor. diğer makinalar elektrik gidince sıfırlıyor, ya da baştan başlatıyormuş.

    ama yıpratma ve kırışıklıktan dolayı bosch çam.mak. memnun değilim. kimseye de tavsiye etmem.
    bosch buzdolabından da memnun değilim. derin dondurucu koku yapıyor. ve yiyeceklere işliyor. sımsıkı kapalı olmadan birşey konmuyor. servis gaz değiştirdi, bişeyler yaptı aynen devam ediyor. yani buzluk bile koysanız o buzu suya atınca kokusu geliyor. 20 yıl önceki no-frost arçelikte bile koku yok. o yüzden bosch uzak dursun.

    bosch eski reklamlarında "insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim". bilmemne bosch. diyordu .

    artık o işler bitti, o şekilde slogan da artık kullanmıyor.
    çünkü müşteri kaybetmeyi göze almışlar.



    boschun herhalde en işe yaramaz serisi maxx serisi bizde hiç memnun değildik ki çamaşır makinesi konusunda hiç şansımız olmadı aeg lv 71 vardı eskiden 3 snede hurda oldu sonra bu bosch maxx serisinden aldık sıkmada dengeleme problemi vardı ve dediğiniz gibi çamaşırları çok yıpratıyodu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mars51

    Senin gibi benim de telefonum LG ... Bu güne kadar LG marka çok elektronik ürün kullandım.Hiç biri yarıyolda bırakmadı.Fakat beyaz eşya konusunda hiçbir ürününü kullanmadım.Bu nedenle biraz daha derin araştırmak istedim.
    Bir süre önce LG Türkiye'deki distribütörü ile olan anlaşmasını feshedip direk kendisi girdi pazara.Bunun biz son kullanıcılar için ne gibi bir faydası veya zararı olur tahminlemek güç.Hele ki Teknik servis konusunda problem varsa,bizler için dayanılmaz olabilir.Çamaşır makinasında uzunca bir tamir süresi bizleri ve sinirlerimizi yorar kanaatindeyim.Ama halen gönlüm bu makinadan yana o da ayrı tabi :)


    merhaba,

    motor garantisi 10 yıl olunca uzunca bir tamir süresi olacağını sanmıyorum.. şahsi fikrim.. zaten biliyorsunuzdur uzaktan yardım özelliği ile daha eve gelmeden sorunun ne olduğunu tespit edip ona göre hareket ediyorlar..
    bu yüzden sinirlerimizin çok bozulacağını düşünmüyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CesmeSokak

    Hayret bende ne kadar LG aldımsa iade ettim, izmir best buydan LG telefon aldım 15 gün sonra iade, izmir tekmardan LG dvd yazıcı 6 ay sonra bozuldu bir daha ifla olmadı, çamaşır makinesini 3 gün kullandım dengeleme sorunları yüzünden iade,


    hiç bir ürünü bir eve giremez.

    sende bayağı bir şanssızlık yaşamışsın gerçekten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_n0507

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mars51

    Senin gibi benim de telefonum LG ... Bu güne kadar LG marka çok elektronik ürün kullandım.Hiç biri yarıyolda bırakmadı.Fakat beyaz eşya konusunda hiçbir ürününü kullanmadım.Bu nedenle biraz daha derin araştırmak istedim.
    Bir süre önce LG Türkiye'deki distribütörü ile olan anlaşmasını feshedip direk kendisi girdi pazara.Bunun biz son kullanıcılar için ne gibi bir faydası veya zararı olur tahminlemek güç.Hele ki Teknik servis konusunda problem varsa,bizler için dayanılmaz olabilir.Çamaşır makinasında uzunca bir tamir süresi bizleri ve sinirlerimizi yorar kanaatindeyim.Ama halen gönlüm bu makinadan yana o da ayrı tabi :)


    merhaba,

    motor garantisi 10 yıl olunca uzunca bir tamir süresi olacağını sanmıyorum.. şahsi fikrim.. zaten biliyorsunuzdur uzaktan yardım özelliği ile daha eve gelmeden sorunun ne olduğunu tespit edip ona göre hareket ediyorlar..
    bu yüzden sinirlerimizin çok bozulacağını düşünmüyorum :)

    Ah keşke bu cihazlar sadece motordan ibaret olsaydı.Ama sorun çıkartabilecek o kadar çok parça içeriyorlar ki :) kapak contası , amortisör , anakart , pompa vb. gibi...Uzaktan teşhis sistemi güzel birşey , tabi yakından servis yardımı olduğu sürece :) yoksa uzaktan teşhis edip ,çözüm günler sürüyorsa neyleyim ben uzaktan teşhisi :)
    Birde bilenler için sorayım ,bayiye sormak aklıma gelmedi. LG lerde ilave garanti opsiyonumuz var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mars51

    quote:

    Orijinalden alıntı: a_n0507

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mars51

    Senin gibi benim de telefonum LG ... Bu güne kadar LG marka çok elektronik ürün kullandım.Hiç biri yarıyolda bırakmadı.Fakat beyaz eşya konusunda hiçbir ürününü kullanmadım.Bu nedenle biraz daha derin araştırmak istedim.
    Bir süre önce LG Türkiye'deki distribütörü ile olan anlaşmasını feshedip direk kendisi girdi pazara.Bunun biz son kullanıcılar için ne gibi bir faydası veya zararı olur tahminlemek güç.Hele ki Teknik servis konusunda problem varsa,bizler için dayanılmaz olabilir.Çamaşır makinasında uzunca bir tamir süresi bizleri ve sinirlerimizi yorar kanaatindeyim.Ama halen gönlüm bu makinadan yana o da ayrı tabi :)


    merhaba,

    motor garantisi 10 yıl olunca uzunca bir tamir süresi olacağını sanmıyorum.. şahsi fikrim.. zaten biliyorsunuzdur uzaktan yardım özelliği ile daha eve gelmeden sorunun ne olduğunu tespit edip ona göre hareket ediyorlar..
    bu yüzden sinirlerimizin çok bozulacağını düşünmüyorum :)

    Ah keşke bu cihazlar sadece motordan ibaret olsaydı.Ama sorun çıkartabilecek o kadar çok parça içeriyorlar ki :) kapak contası , amortisör , anakart , pompa vb. gibi...Uzaktan teşhis sistemi güzel birşey , tabi yakından servis yardımı olduğu sürece :) yoksa uzaktan teşhis edip ,çözüm günler sürüyorsa neyleyim ben uzaktan teşhisi :)
    Birde bilenler için sorayım ,bayiye sormak aklıma gelmedi. LG lerde ilave garanti opsiyonumuz var mı?

    telefonda denedim ben uzaktan yardımı hemen ilgilendiler inan..

    ilave garanti opsiyonu vardır diye düşünüyorum.. bunu araştırıyim hemen döneceğim sana..




  • a_n0507 İlginiz için teşekkür ederim.
    Ben de bu arada yabancı sitelerdeki LG combo cihaz yorumlarını ve değerlendirmelerini okuyorum.Genel anlamda kronik bir sorundan bahsedilmiyor,hatta LG amerika sitesinde 4 yıldır amerikada bu sınıfta en çok tercihedilen -güvenilen marka olduklarından bahsediliyor..
  • Çamaşırlarda delik vs. oluşuyorsa tambur lastiğinde çapak olabilir. Çamaşırlar sıkma esnasında lastik üzerine taşma yaparsa sıkma devri kadar lastiğe sürtünüp yıpranırlar.

    Ben Bosch Maxx'ın Siemens muadili olan Siwamat XL'i 10 yıl kullandım ve yazlığa gönderdim. Halen işine devam etmekte. Yıkaması, yıpratmaması vs. yönünden çok memnundum. Yıkama ve durulama arasında sıkması yıkamanın ve durulamanın etkinliğini artırıyor. Özellikle ön yıkamadan sonra sıkmasını çok beğeniyordum, şu an kullandığım Gorenje'de o özellik bulunmuyor.

    Körük lastiği değişiminde probleminiz çözülür diye tahmin ediyorum, gerçi makineyi görmeden yorum yapmak tam doğru olmaz.

    Buzdolabı konusu malum, Bosch almayın diye sürekli yazıyorum. Ancak çamaşır makinesinde LG'den de bir adım öndedir. LG de oldukça iyi bir cihazdır.
  • Merhaba Candoğan bey, Bosch 20461 ayarındaki siemens modeli nedir?
    Birde profilo 1001 CTR ve benzeri modeelerin kapak açma kapama tutacağı sanki kırılıp elimde kalacakmış gibi basit geldi, tavsiye edermisiniz?
    Ankara'da yaşıyorum nereden almamı tavsiye edersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trainer76

    Merhaba Candoğan bey, Bosch 20461 ayarındaki siemens modeli nedir?
    Birde profilo 1001 CTR ve benzeri modeelerin kapak açma kapama tutacağı sanki kırılıp elimde kalacakmış gibi basit geldi, tavsiye edermisiniz?
    Ankara'da yaşıyorum nereden almamı tavsiye edersiniz?

    CM1001CTR ve muadili Siemens ve Bosch'lardan kapak tutamağı kırılan bir model hiç görmedim.
    750TL bütçe için en mantıklı cihaz şu an için bu modeldir.

    Bosch WAS20461TR'nin muadili WM10S461TR olarak geçiyor.

    Ankara Ulus'ta itfaiye meydanındaki spotçulara bakabilirsiniz.
  • candoğan bey bu forumda boch marka buzdolabı önerilmiyor sanıyordum aklım yine karıştı :D

    peki sizce bu sizin burada önerdiğiniz bozdolabı mı
    yoksa samsung RL 62 ZBSW yoksa yine boch marka KGN57P01NE mi önerirsiniz????
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.