Şimdi Ara

Doğuş Oto ve Volkswagen'i Tüketici Hakem Heyeti'ne Şikayet Ettim. SONUÇ.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
12.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2007 Model Volkswagen Jetta marka ve model aracımın sadece arka kapı çıtalarında boya soyulmaları mevcuttu. İlk önce sağ arka kapının öndeki çıtası soyuldu. İzmir Gaziemir’deki VW servisinde garanti işlemi yaptırıp değiştirttim. Zamanla arkadaki cam çıtası ve sağ arka kapının iki çıtasının da boyaları atmaya başlamıştı. Yaklaşık 1 yıldır diğer parçaları da garantiden değiştirtmek için iki sefer farklı servislere gittim. Bunlardan sonuncusu da bugünden yaklaşık 5 ay önceydi. Tabi daha da öncesi var Afyon Dem Oto’da… Ama değinmeyeceğim sonuç alamadığım için. 2011’in Mayıs’ında Uşak Batı Otomotiv’e gittim. Soyulma yapan bölgeler için garanti işlemi talep ettim. Tabi o zaman sağ arka kapının arkasındaki çıtanın boyası daha soyulmaya başlamamıştı. Sol arka kapının fotoğrafları çekildi, Doğuş Oto’ya gönderildi ve sonuç; parçalar garantiye girmemektedir. Uşak Batı servisine aracılığı için teşekkür ettim ve bu sorunu http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/844917/ linkine yazdım. 10 gün sonra Doğuş Otomotiv’den A… Hanım ile görüşme yaptım. Söz konusu parçaların garanti kapsamına girmediğini söylediler. Neden dedim. Teknik ekip ile görüşmem gerekiyor dediler. Tamam dedim. Yarın ararız dediler. Arayan yok. İki gün sonra ben aradım. A… Hanım ile görüşmem gerektiğini söyledim ve ertesi iş gününde aradılar beni. Yaklaşık 28 dakikalık telefon görüşmemde tek karım, 10’un katları şeklinde arandığım için her yöne kazandığım toplam 15 dakikaydı.

    Fakat bu görüşmede akla mantığa sığmayan cevaplar ortaya atıldı. Parçaların boya atmasının sebebi, teknik ekibe göre “basınçlı su kullanımından” dolayıymış. Bu sözü duyunca daha yetkili biriyle görüşmek istediğimi belirttim ve en yetkili benim dedi. Yetkisini sorgulayıp, bu durumun mantıklı olup olmadığını sordum ve gayet de mantıklı bir durum olduğunu izah ettiler. Siz, Doğuş Otomotiv olarak 4 yılda çıtasının boyası atacak bir modele sahip markanın mı distribütörü müsünüz dedim. Biz VW distribütörüyüz dedi. İçimde kalanları bir bir döktüm. Kur yükselince anında zamı kökleyen bir distribütör, iki tane çıtayı değiştirince batacakmış gibi bir his uyandırdı bende dedim. Cevap yok. Arabayı satana kadar 1001 takla atarsınız, sattıktan sonra da adice çamura yatarsınız duyuyoruz görüyoruz dedim. Yine cevap yok. O zamanlarda gelen bazı Yeni Jettalar’da boyalı parça sorunu vardı. Bunu da söyledim. O konu ayrı dediler. Karşımda birisi varmış hala daha. Neyse böyle ses tonu yüksek şekilde devam eden konuşmamın sonlarına doğru işi başka bir boyuta taşımaya karar verdim.

    Her bakımını yetkili serviste yaptırdığım aracımın çıtalarının boyası aracı basınçlı suda yıkadığımdan dolayı atmışmış. Eğer parçaları değiştirmezlerse Tüketici Hakem Heyeti’ne gideceğimi söyledim. İstediğiniz hukuki yolları kullanabilirsiniz, avukatlarımız gerekeni yapacaktır dediler. Sonra bir ara teknik ekip servisleri geziyor, isterseniz aracınızı yerinde görsünler Uşak’a geldiklerinde dediler. Tamam haber verin dedim. Biraz daha konuşup telefonu kapattım.

    Haziran oldu, teknik ekip yok. Temmuz oldu, teknik ekip ortalıkta yok. Tekrar aradım merkezi. A… Hanımla görüşmek için. Bana geri dönen olmadı.

    Babamla görüştüm, böyle böyle yapacağım dedim. Sen kimsin, onlar kim. Seni kaale almazlar. O parçalar da değişmez dedi. Göreceğiz baba dedim.

    Dilekçeleri, dosyayı hazırladım. Tüketici Hakem Heyeti’ne gittim. Dosya budur, olay da budur dedim. İncelediler. Şu eksik, bu eksik çıktı. Bir hafta sonra her şeyi tamamlayıp Ağustos Ayı’nda dosyayı teslim ettim. Ramazan Bayramı’ndan sonra sonucu alabilirsiniz dediler. Beklemeye koyuldum. Bu süre içinde bana olabildiğince yardımcı olan ve misafirperverliğini esirgemeyen Uşak VW Batı Otomotiv’e teşekkür ediyorum.

    Ramazan Bayramı’ndan bir hafta sonra heyetin yanına gittim ve durumu sordum. Volkswagen savunma göndermedi, bir hafta daha bekleyeceğiz; müdürümüz sonraki toplantıya bırakabilir araya bayram girdiği için dediler. Tamam dedim. Çıkışta hemen Doğuş Oto’yu aradım.

    Tekrar A… hanımla görüşmek istediğimi belirttim ve ertesi gün aradılar beni. O panter kesilen kadının sesinden eser yoktu. Süt dökmüş kedi gibiydi. Durum bu, ben dosyayı verdim, siz savunma göndermemişsiniz. Bir orta yol bulalım madem dedim. Evet, hukuki mücadele başlatmışsınız. Ben de gerekli yerlerle görüştüm ve boyası atan parçaların ücretsiz değişimini sağlayacağız dediler. Bu ana kadar sağ arka kapının arka dikmesindeki boya atmasından haberleri yoktu. Onu da söyledim. Tamam dediler. Uşak servisine haber vereceğiz, aracınızı bugün ya da yarın götürün gerekli işlemler başlasın dediler. Emin olmak için o gün başka araçla hemen servise gittim. Aramışlar bilgi verilmiş. Ertesi gün aracı götürdüm. Fotoğraflar çekildi. Parça sipariş formu hazırlandı.

    Yaklaşık bir hafta sonra parçalar geldi, aracı teslim etmemizi istediler. Ertesi gün alırsınız dediler. Aracı babam bıraktı ben Uşak’ta olamadığım için. İlgi, alakadan memnun kalmış babam. Ertesi gün oldu. Parçalar yanlış gelmiş dediler. Geri gönderdiler. Yeni gelen parçalar da yanlış derken yaklaşık bir hafta boyunca aracın serviste kalacağı belli olduktan sonra Uşak Servisi beni aradı. Böyle böyle aracınız yaklaşık bir hafta bizde kalacak. Bu süre içinde mağdur olmamanız için size Polo verelim aracınız hazır olana kadar kullanabilirsiniz dediler. Kabul ettim. Babamın işyerine kadar Polo’yu getirmişler sağ olsunlar. Bu da ayrı bir müşteri memnuniyeti ve bu Uşak’taki servise özel bir durum gibime geldi. Sağ arka kapı açılacakken hazır açıp kapatırken ses yapan camı da söyledim. Mekanizmayı yağlayıvermişler. Kilitte sorun varmış. Ücretsiz gidermişler. Komple kontrol etmişler filan çok memnun kaldım.

    Araç servisten çıktıktan birkaç gün sonra aracı görme ve kendim yıkama fırsatım oldu. Yıkarken fark ettiğim üzere araca cila bile atmışlar.

    Sonuca gelecek olursak, benim istediğim şekilde biraz zorla da olsa parçalar değişti. Araç, çok güzel şekilde misafir edilmiş belli ki. Bizimle ilgilenmeleri de çok güzeldi.

    Velhasıl kelam hakkımızı almak için gerçekten anlayacakları dilden konuşmamız gerekiyormuş… Çözüm bulamasaydım şikayeti Almanca’ya çevirtip, Almanya’ya gönderecektim kafayı o derece taktım yaptıklarına.

    Yazı biraz uzun oldu arkadaşlar özür dilerim.

    Resimler:

    Sol arka kapı:
     Doğuş Oto ve Volkswagen'i Tüketici Hakem Heyeti'ne Şikayet Ettim. SONUÇ.

    Sol arka kapı ön dikme:
     Doğuş Oto ve Volkswagen'i Tüketici Hakem Heyeti'ne Şikayet Ettim. SONUÇ.

    Sol arka kapı arka çıta:
     Doğuş Oto ve Volkswagen'i Tüketici Hakem Heyeti'ne Şikayet Ettim. SONUÇ.

    Parça listesi:
     Doğuş Oto ve Volkswagen'i Tüketici Hakem Heyeti'ne Şikayet Ettim. SONUÇ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaCKeRBoY64 -- 7 Ekim 2011; 21:08:25 >







  • en iyisini yapmşsn dostum o herifler herşeyi hakediyor haktır onlara...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellman

    en iyisini yapmşsn dostum o herifler herşeyi hakediyor haktır onlara...

    teşekkürler dostum. Araba artık daha güzel görünmeye başladı gözüme. Her seferinde gözüm takılıyordu o bölgelere...

    Belki bu sayede servis de işini daha düzgün yapar şikayet edebiliyorlar diye
  • Bu ülkede neredeyse yolda doğru düzgün yürümek için bile mahkemeye başvuracağız. Her türlü kusurlu ayıplı şeye göz yumup insanları böyle mahkeme kapılarında süründürüyorlar. Tamam hakkımızı arıyoruz ama keşke biz aramadan kendiliğinden verilse.
  • Kararlılığınızdan dolayı tebrikler en iyisini yapmışsınız uzatsaydınız işi 4-5 yıl mahkemeyle uğraşmaya ne gerek var...... Orta yolu bulunmuş sevindirici........
  • Hakkını arayan insan tebrikler.
  • Haklı olduğunuz yerde hakkınızı sonuna kadar aramanız en doğrusu. Zaten böyle yollara başvurmadan düzeltecekleride yok bunların.
  • Cesaretiniz ve sabrınızdan dolayı sizi tebrik ederim.
  • çok güvendiği avukatlarına ne olmuş
  • 250 tl için şu uğraştırdıkları işe bak. Çok ayıp etmiş Doğuş.
  • güzel bir örnek
    hakkınızı aramanız çok iyi ilerisi içim emsal olur

    yalnız şunu söylemek istiyorum
    içimi döktüm dediğiniz kısımlar forumdaki klasik vw eleştirileri
    buraya kadar bişey yok , iyi de yapmışsınız

    fakat forum ve vw-doğuş oto ilişkisi
    hem ağlarım , hem giderim
    şekline doğru koşar adım ilerliyor
  • Verdiğiniz mücadeleden dolayı sizi tebrik ederim. Dediğiniz gibi bazılarının anladığı dil farklı oluyormuş demekki. Bu arada fotoğraf ve belge koymanız hakkınızda hayırlı olmuş.
  • Avukatları gerekeni yapacaklarmışmış böyle değiştirtirler adama işte, helal olsun hocam.
  • Siz ve sizin gibi bilinçli tüketiciler oldukça;milleti ; "yolunmaya hazır kaz,güdülmeye hazır koyun" olarak gören bu zihniyet artık ayağını denk alacaktır.
    Bilinçli,kontrollü ve sinirlerinize hakim bir şekilde uyguladığınız haklı mücadelenizin,olumlu bi şekilde sonuçlanmasına gerçekten sevindim,çoğu kişiye emsal olacaktır bu mücadeleniz,sizi en içten samimiyetimle tebrik ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deeplord -- 7 Ekim 2011; 21:51:47 >
  • Helal olsun size...
    Avukatlarını da yerim onların.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bende345 -- 7 Ekim 2011; 22:01:00 >
  • Tebrikler,hakkınızı arayın bırakmayın kimselere.Dün haberde dinledim,tüketici haklarına yapılan başvurular artmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bu ülkede neredeyse yolda doğru düzgün yürümek için bile mahkemeye başvuracağız. Her türlü kusurlu ayıplı şeye göz yumup insanları böyle mahkeme kapılarında süründürüyorlar. Tamam hakkımızı arıyoruz ama keşke biz aramadan kendiliğinden verilse.


    Bana da Pamukkale Turizm konusunda boş yere kendinizi yormayın diyordunuz. Görüyorsun arkadaşım gerçekten de hakkını aramayan arada kaynıyor, ancak mücadele ile oluyor bazı şeyler. Ne yazık ki...
  • bu servislerin çoğu kusuru kullanım hatalarına bağlamaları yok mu...adamı deli ederler...
  • yıkamacıya gideriz artık ''bu vw hortumla yıkayacaksınız aman ha''mı diyecegiz?
  • Tebrikler...Gerçekten çok iyi yapmışsınız.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.