ADSL Modeme reset nasıl atılır?
42 Cevap178183 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1602 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:23:08 

Datron marka adsl modemimiz var. Arkadaş akşam bilgisayarını kapatmış ancak modemini kapatmamış. Sabahleyin kalktığında ise internete girememiş. Bilgisayarda bir problem olduğunu düşünerek ayarlarını kontrol ettim. Gayet güzel çalışıyor. Postaneyi aradık "Bizde bir problem görünmüyor. Siz modeminizi yeniden tanıtın." dediler. Bunu da denedik. Ama olmadı. Makineyi aldım eve geldim. Burada benim modeme taktım. İnternete giriyor. Bu durumda aklıma tek çare modeme reset atmak geliyor. Ekte modemin resmini de gönderiyorum. Buna nasıl reset atabileceğimi veya bir başka önerisi olan varsa bekliyorum...


Ufaltılmış ön izleme resmi



Ufaltılmış ön izleme resmi


Ekteki dosya (2)


_____________________________

"Herşey olabildiğince basit şekilde ele alınmalıdır. Fakat asla olması gerektiğinden basit değil!" Einstein


4067 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:24:18 

Besleme kablosunu çekip en fazla 5 dakika beklerseniz resetlenmiş olacaktır.


_____________________________

http://www.elkoser.com/ Beylikdüzü Elektronik Kart Tamiri.


 
156 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:26:52 

elektrikten çekin arkadaşlar melih beyin de dediği gibi çekin fişini onun :D


_____________________________

Er olmadan Ermiş Olunmaz!!!!


1090 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:27:09 

MODEMİN ARKASINDA UFAK Bİ DELİK VAR ORAYA İĞNE,KÜRDAN V.B SOKARSAN RESETLEME OLAYI OLUR AMA RESETLERKEN IŞIKLARIN SÖNÜP TEKRAR YANMASI LAZIM ONA DİKKAT ET BAZI MODEMLERDE 5 SN FALAN BASILI TUTUNCA RESETLEME YAPIYO AKLINDA OLSUN................


1602 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:27:52 


quote:

Orjinalden alıntı: melih.yanardağlar

Besleme kablosunu çekip en fazla 5 dakika beklerseniz resetlenmiş olacaktır.


5 Dakika olmasa da ona yakın bir süre bunu denedik arkadaşım. Ama yine deneriz. Sağolun...


_____________________________

"Herşey olabildiğince basit şekilde ele alınmalıdır. Fakat asla olması gerektiğinden basit değil!" Einstein


1090 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:30:17 

NE BESLEMESİ NE FİŞİ NE 5 DAKİKASI AMERİKAYI YENİDEN KEŞFETMEYE GEREK YOK AL ELİNE İĞNEYİ SOK DELİĞE RESETLENSİN...........


1602 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:31:30 


quote:

Orjinalden alıntı: DVB

MODEMİN ARKASINDA UFAK Bİ DELİK VAR ORAYA İĞNE,KÜRDAN V.B SOKARSAN RESETLEME OLAYI OLUR AMA RESETLERKEN IŞIKLARIN SÖNÜP TEKRAR YANMASI LAZIM ONA DİKKAT ET BAZI MODEMLERDE 5 SN FALAN BASILI TUTUNCA RESETLEME YAPIYO AKLINDA OLSUN................


Power düğmesinin yanındaki küçük delikten bahsediyorsun sanırım. Teşekkürler...


_____________________________

"Herşey olabildiğince basit şekilde ele alınmalıdır. Fakat asla olması gerektiğinden basit değil!" Einstein


1090 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:38:50 

EVET ORASI EKTEKİ RESİMDE DE İŞARETLEDİM


Ekteki dosya (1)


1602 Mesaj
4 Ocak 2006; 15:42:43 


quote:

Orjinalden alıntı: DVB

EVET ORASI EKTEKİ RESİMDE DE İŞARETLEDİM


Teşekkür ederim arkadaşım...


_____________________________

"Herşey olabildiğince basit şekilde ele alınmalıdır. Fakat asla olması gerektiğinden basit değil!" Einstein


3137 Mesaj
4 Ocak 2006; 16:48:47 

bende usb modem var.peki ben nasıl reset atabilirim?ayrıca reset atınca açık portlar tekrar kapanır mı?


_____________________________

Encinaar


3676 Mesaj
4 Ocak 2006; 19:46:08 

internet explorer dan modemin içine girebilirsiniz. zor bir iş değil hatta herkesin kullandığı birşey.


internet explorerda modemin ip adresini girin( datronu bilmiyorum ama us robotics te 192.168.1.1 idi) orada reboot\restart falan birşey olması lazım.ona bastığınızada modemi yeniden başlatır.



türk telekom sağolsun ben günde 10 kere bu işi yapıyorum


_____________________________

Mobil imza versek?


110 Mesaj
4 Ocak 2006; 23:02:25 



_____________________________

Intel Pentium IV 2.8 ghz --\--/--
2x256mb ddr-400 ram --\--/--
ATI Radeon 9600se 128mb 64BIT

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ocak 2006; 0:30:17 


quote:

Orjinalden alıntı: ccaparli

internet explorer dan modemin içine girebilirsiniz. zor bir iş değil hatta herkesin kullandığı birşey.


internet explorerda modemin ip adresini girin( datronu bilmiyorum ama us robotics te 192.168.1.1 idi) orada reboot\restart falan birşey olması lazım.ona bastığınızada modemi yeniden başlatır.



türk telekom sağolsun ben günde 10 kere bu işi yapıyorum


en iyisi bu şekilde olanı... internet üzerinden


2704 Mesaj
1 Temmuz 2007; 18:19:41 

da benim de datron var rta1030 wireless ancak http portunu kapatmışım yanlışlık bu yüzden giremiyorum internet explorer ile...
ama modem çalışıyor internete giriyor o şekilde bi sorunu yok ama yine de port açma wireless hizmeteini kapama açma gibi işlemleri gerçekleştiremiyorum
reset atsam düzelir mi?
(konu biras hortlak olcek gerçi )


_____________________________

Yaptığın işi önce kendin beğenmelisin..
ProjeTasarla.Com


 
3079 Mesaj
1 Temmuz 2007; 19:12:36 


quote:

Orjinalden alıntı: DVB

MODEMİN ARKASINDA UFAK Bİ DELİK VAR ORAYA İĞNE,KÜRDAN V.B SOKARSAN RESETLEME OLAYI OLUR AMA RESETLERKEN IŞIKLARIN SÖNÜP TEKRAR YANMASI LAZIM ONA DİKKAT ET BAZI MODEMLERDE 10 SN FALAN BASILI TUTUNCA RESETLEME YAPIYO AKLINDA OLSUN................



_____________________________

BGA Cihazlı Notebook Tamir ve Bakım Merkezi
Chipset & VGA Kart Onarımı Power Jack onarımı


2704 Mesaj
1 Temmuz 2007; 19:31:52 

ben modeme reset atınca html portum eski haline geldi artık browwserdan arayüze girebiliyorum eğer bu tarz sorun yaşayan arkadaşlar varsa gönül rahatlığıyla deneyebilirler..


_____________________________

Yaptığın işi önce kendin beğenmelisin..
ProjeTasarla.Com


 
25 Mesaj
2 Temmuz 2007; 11:17:39 

Başlat/Çalıştır deyip "cmd" ile MS-Dos u çalıştırıp burada "ipconfig" yazın,IP adresi görünür.Buradaki adresi internet tarayıcının adres çubuğuna yazıp enter deyin.Büyük ihtimalle modemin kontrol paneline girecektir.Ben bu şekilde kendi modemimin kontrol paneline girebiliyorum.Fakat tüm modellerde işe yarar mı bilemiyorum.Modemin sitesine de bir bakın derim.


_____________________________



2704 Mesaj
2 Temmuz 2007; 12:23:35 

Denetim Masası/Ağ bağlantıları/Yerel Ağ Bağlantısı(internet için geçerli olan hangisiyse)/Destek sekmesine tıkladığınızda
Varsayılan Ağ Geçidi karşısında yazan ip no nuzu internet explorer adres kısmına yaıp enter e batığınızda modeminizin arayüz sayfasına girebilirsiniz.. bazı modemler grişite kullanıcı adı ve şifre ister bu bilgiler genelde admin admin olmakla birlikte farklı da olabiliyor kullanım klavuzundan öğrenebilir daha sonra girdiğiniz bu arayüzden değiştirebilirsiniz..


_____________________________

Yaptığın işi önce kendin beğenmelisin..
ProjeTasarla.Com


 
54 Mesaj
9 Temmuz 2007; 9:59:13 

USR wireless modemim var dün kablosuz güvenlik ayarlarına girdim ve 0.0.0.0 yazan bi yer vardı oraya 192.168.1.1 ve şifer bolumunede bı sıfre gırdım ve ondan sonra ne ınternete baglana bıldım nede modeme gırebıldım,surekli mukemmel sınyal gucuverıyro fakat kimlik dogrulanamıyor dıyor modeme reset atsam duzelırmı acaba yada baskabısey?


_____________________________

ozan özen


 
3079 Mesaj
9 Temmuz 2007; 10:14:13 

Arkasında Ufak deliğe İğne sokarak 10sn basılı tutunuz. Modeminiz Resetlenecektir.


_____________________________

BGA Cihazlı Notebook Tamir ve Bakım Merkezi
Chipset & VGA Kart Onarımı Power Jack onarımı


 
54 Mesaj
9 Temmuz 2007; 10:36:13 


quote:

Orjinalden alıntı: ArdaR

Arkasında Ufak deliğe İğne sokarak 10sn basılı tutunuz. Modeminiz Resetlenecektir.



tamam peki reset atmak yararlı olacakmı


_____________________________

ozan özen


1322 Mesaj
9 Temmuz 2007; 14:10:38 

ctrl+shift+d kombinasyonunu kullanarak açılan menüdende reset atabiling


_____________________________

Drunk and cRAZY


2704 Mesaj
9 Temmuz 2007; 14:48:59 

quote:

Orjinalden alıntı: ozanözen


quote:

Orjinalden alıntı: ArdaR

Arkasında Ufak deliğe İğne sokarak 10sn basılı tutunuz. Modeminiz Resetlenecektir.



tamam peki reset atmak yararlı olacakmı

modem aldığın ilk günkü gibi tertemiz, renkleri canlı, beyazları bembeyaz olacak.
yani ilk aldığın hale dönecek..
daha sonra internete bağlanmak için yapman gerekenler kullanım klavuzunda yazar..
ip no girersin explorer a kullanıcı adı ve şifreni yazarsın bağlan dersin eski haline dönmüş olur..


_____________________________

Yaptığın işi önce kendin beğenmelisin..
ProjeTasarla.Com


 
54 Mesaj
10 Temmuz 2007; 8:48:50 

eyvallah saolasın necoinside,renkleri canlı beyazlarıda bembeyaz oldu :


_____________________________

ozan özen


2704 Mesaj
10 Temmuz 2007; 15:06:45 

hayırlı olsun arkadaşım güle güle grileştir renklerini soldur tekrar ace reset kullanırsın..


_____________________________

Yaptığın işi önce kendin beğenmelisin..
ProjeTasarla.Com


 
54 Mesaj
10 Temmuz 2007; 23:43:05 

eyvallah hep oyle yapacam :D


_____________________________

ozan özen


2947 Mesaj
10 Temmuz 2007; 23:58:59 

Herkes kendi resetlemeyi başka türlü anlamış. Sanırım burada istenilen modemi fabrika ayarlarına döndürmek.


_____________________________



174 Mesaj
14 Temmuz 2007; 14:11:14 

arkadaşlar bende explorer a ip noyu girince sayfa bulunamadı diyo...yardım edebilir misiniz?


_____________________________

Ludovico, sanatsal devrimini sergilemek için uygun bir odak noktası seçmişti.


224 Mesaj
15 Temmuz 2007; 12:16:20 

Ccaparli
quote:

internet explorerda modemin ip adresini girin( datronu bilmiyorum ama us robotics te 192.168.1.1 idi) orada reboot\restart falan birşey olması lazım.ona bastığınızada modemi yeniden başlatır.

türk telekom sağolsun ben günde 10 kere bu işi yapıyorum


Bundan nasıl kurtulacağız? İki kişi bağlanıyoruz, sabah arkadaş bağlanmaya çalışıyor tabii port numaraları uymadığından dolayı bu olmuyor, bağlanamıyor. Bundan nasıl kurtulabiliriz

Türk Telekom Sağolsun derken, bu 8 – 35 numaralarından mı kaynaklanıyor? 0-35 olsa problem olmayacak sanırım zira o ‘’8’’ olan bölüm standartta ‘’0’’

Yalnız bir de şu var bu olmuyordu, sonradan böyle olmaya başladı ne iş anlamadım, Telekom kıllığına mı yapıyor ne ediyor, çözümü bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim eminim ki bu sorunu yaşayan çok adam var.


_____________________________

Himmet Ya Kutb-ul Azam



 
1 Mesaj
19 Ocak 2008; 10:45:45 

arkadaslar ben modemin şifresini nerden öğreneceğim?


_____________________________



 
242 Mesaj
23 Şubat 2008; 9:42:08 

Arkadaşlar Genelde internet explorer sayfasına 192.168.2.1 yazın genelde modemlerin böle olmazsa 192.168.1.1 yazarsınız... KArşınıza Login Scree gelcek orda bazı modemler hiç bişey istemezken direk girişe basın eğer olmuyorsa Login Kısmına "admin" yazarak girişe tıklayın... Açılan sayfada en altta durum veya status vardır ordan disconnet veya bağlantı kes diyin ve ardından aynı pencerede bağlan veya connect butonu olcak oraya tıklayın... Kısa ve öz olarak anlattım BU anlattığım U.S. Robotics ve Airties modemler içindi diğer modmelerde de pek bi fark yoktur diye düşünüyorum:)


_____________________________

İnternet giriş sayfasını kurtarma

Tıkla>> http://turbobit.net/x6tabyrexhfk.html
----
http://www.ziddu.com/download/927064/nternetGirisSayfasnkurtarma.rar.html



2059 Mesaj
23 Şubat 2008; 10:41:58 


quote:

Orjinalden alıntı: Arda

Arkasında Ufak deliğe İğne sokarak 10sn basılı tutunuz. Modeminiz Resetlenecektir.

aynen bu şekilde


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
121 Mesaj
23 Şubat 2008; 10:59:57 

Yeri gelmişken sorayım bende datron nun hem wireless hemde düz modemi var. Sorunum internet explorerdan girerken en az 1 dakka proxy ayarlarını denetliyo 1 dakka sonra giriyo ama mozilla ile anında girebiliyorum bi ara modem ayarları ile oynamıştım ve düzelmişti şimdi gene aynı durum var neden oluyo acaba


_____________________________

AMD x2 3800+ , ASUS M2N-MX, 2gb ram, 256 MSI 8600gt oc & PSP

[FOW]icesoss


 
6 Mesaj
14 Mart 2008; 20:58:59 

beyler sağolun güzel bi konu olmuş ama benim merak ettiğim bişey var; modeme reset atınca portlar kapanırmı?


_____________________________



1651 Mesaj
14 Mart 2008; 22:33:35 

bazı arkadaşlar reset ile restart arasındaki farkı anlamamışlar sanırım her kafadan bir ses çıkıyor..

restart: yeniden başlatmak anlamında kullanılır.. dediğiniz gibi fişi çekip yeniden takarak, açma kapama düğmesinden yada browserdan yapılabilir.. modemin ayarlarında herhangi bir değişiklik olmaz..

reset: modeme format atmak gibi bişeydir.. tüm ayarlar ilk aldığınız günkü gibi sıfırlanır.. hepsini baştan tekrar yapmanız gerekir.. modemin arkasında/altında ufak bir deliğe iğne kalem vb. cisim sokularak yapılır.

bilmiyorsak lütfen sallamayalım.. arkadaşlara yanlış yol göstermeyelim

edit: evet @drksngl kapanır.. tüm ayarları yeniden yapmanız gerektiği gibi portları da tekrar açmanız gerekmekte..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrunkenLord -- 14 Mart 2008; 22:34:22 >


_____________________________

This world will soon be annihilated


5025 Mesaj
14 Mart 2008; 23:51:56 


quote:

Orjinalden alıntı: DVB

MODEMİN ARKASINDA UFAK Bİ DELİK VAR ORAYA İĞNE,KÜRDAN V.B SOKARSAN RESETLEME OLAYI OLUR AMA RESETLERKEN IŞIKLARIN SÖNÜP TEKRAR YANMASI LAZIM ONA DİKKAT ET BAZI MODEMLERDE 5 SN FALAN BASILI TUTUNCA RESETLEME YAPIYO AKLINDA OLSUN................

+1 Arkadaşın yazdığı gibi bazı modemlerde biraz beklemen gerekiyor...


_____________________________

Nothing lasts forever
Even cold november rain


 
178 Mesaj
4 Eylül 2009; 22:45:12 

modeme reset atamıyorum arkadaşlar reset düğmesine basıyorum reset atmıyor air 7261 kullanıyorum anlayamadım.
ayrıca belki reset atmıştır diyerek explorera 192.168.1.1 2.1 1.2 de yazıyorum ama sayfa bulamıyor. yardım ???


_____________________________




443 Mesaj
5 Eylül 2009; 1:42:13 

ufak delige cibihla bas


_____________________________

.


1197 Mesaj
15 Eylül 2009; 18:54:00 

bugün arkadaştan bir modem aldım,reset düğmesi kırılmış işlev görmemekte, kısa devre falan yapayım dedim yemedi, markası asus wireless AAM6020VI-T, default ayarı 192.168.1.1 fakat buraya girmemekte,sanırım değişmiş, başka nasıl reset atabilirim bu modeme?


_____________________________

Eğitim Birliği:
DAĞ, KOMD.OKL. VE EĞİTİM MERKEZ K.LIĞI / ISPARTA EĞİRDİR / ISPARTA

Usta Birliği :
İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 1 İNCİ P.EĞT.TB. 2 NCİ P.EĞT.BL. / ISPARTA MERKEZ / ISPARTA



 
3 Mesaj
20 Ocak 2011; 12:55:30 

www.ayanyazilim.tr.gg de modem e programla nasıl reset atılır videoyla da anlattım.bunu yapabilmek için ilk olarak benim kendi yazmış olduğum programı indirmeniz gerekmektedir.


_____________________________



 
1 Mesaj
12 Eylül 2011; 12:34:49 

merhaba arkadaşlar internetimizde bir sorun vardı bu yüzden modeme reset attım ama reset attıktan sonra kablosuz internetin açılması için ne yapılması gerktiğini bilmyorum kablolu olarak girebiliyorum ama. kablosuz nasıl girebilirim yazarsanız sevinirim


_____________________________



 
59 Mesaj
23 Nisan 2012; 17:30:17 

arkadaşlar modemi resetleyince internete yada birşeye bişi oluyomu acıl ban yedimde oyuunda resetleyip banı sıfırlıcam


_____________________________



 
959 Mesaj
28 Ağustos 2012; 15:54:36 

Acemiyim.Reset atsam daha sonra nete bağlanamam diye korkuyorum.Yardımcı olabilir misiniz ?


_____________________________

Cehennemden kombine aldık
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İnternet] » İnternet Servis Sağlayıcılar » ADSL Modeme reset nasıl atılır?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.305