Şimdi Ara

RENAULT Teknik Destek Merkezi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
0
Favori
11.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR ARANIZA BUGUN KATILDIM ADIM FIRAT USTA RENAULTLA ALAKALI BAŞKA BİR OTOMOBİL FORUMUNDA YÖNETİCİYİM RENAULT KONUSUNDA OLDUKÇA UZMANIM RENAULT ARAÇLARINIZ HAKKINDA HER TÜRLÜ SORULARINIZI ŞİKAYETLERİNİZİ DİNLEYEREK BURDA BULUNAN FORUMDAKİ ARKADAŞLARA YARDIMCI OLMA DÜŞÜNCESİNLE BURDA BULUNMAKTAYIM SAYGILAR

    http://renaultclubtr.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FIRAT_USTA_RCT -- 21 Ağustos 2011; 23:43:05 >



  • Hoşgeldin ustam aramıza
  • hb bak burdada karşılaşmak nasipmiş inş. insanlara burdada faydalı oluruz iyi forumlar

    http://renaultclubtr.com
  • hoşgeldin fırat ustam. geç bile kalmıştın
  • ihtiyaç var diye geldik zaten bizde faydalı olmak adına beni tanıyan tanıyor :)
  • eee daha daha nasılsınız fırat ustam
  • Hoşgeldin aramıza.
  • bugün aracı bilgisayara bağlattım, hiçbir arıza ışığa yakmamasına rağmen oksijen sensörü ve immobilizer hatalarını gösterdi.
    immobilizer la ilgili program tanımlı değil gibi bir ifade vardı ama bugüne kadar kartın çalışmasında hiç bir sıkıntım olmadı. neden böyle demiş olabilir?

    oksijen sensörlerini çıkarttık, temizledik ama gene aynı hatayı verdi. lpg sisteminde sıkıntı var. o yüzden yapmış olabilir mi? bu oksiien sensörleri yüzünden lpg'de bobin hatası gösterir mi? çünkü araç lpg de iken bobinde atlama hatası veriyor. benzinde hiçbir sıkıntı yok.

    araç 2004 megane II hb. (o.vites)

    sağolasın ustam şimdiden...
  • Gaza basıp bıraktıkça araç sadece hareket halindeyken tak tak diye ses geliyor,egzos sallanıp vuruyor gibi,motor kulaklarında sorun yok.Sizce ne olabilir?
  • Megane II lerin ön düzenini daha sağlam hale getirmenin bir yolu var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperbz

    bugün aracı bilgisayara bağlattım, hiçbir arıza ışığa yakmamasına rağmen oksijen sensörü ve immobilizer hatalarını gösterdi.
    immobilizer la ilgili program tanımlı değil gibi bir ifade vardı ama bugüne kadar kartın çalışmasında hiç bir sıkıntım olmadı. neden böyle demiş olabilir?

    oksijen sensörlerini çıkarttık, temizledik ama gene aynı hatayı verdi. lpg sisteminde sıkıntı var. o yüzden yapmış olabilir mi? bu oksiien sensörleri yüzünden lpg'de bobin hatası gösterir mi? çünkü araç lpg de iken bobinde atlama hatası veriyor. benzinde hiçbir sıkıntı yok.

    araç 2004 megane II hb. (o.vites)

    sağolasın ustam şimdiden...


    oksijen sesörlerinde ateşlemeden dolayı hata veriyordur yanma düzgün olmadığı için diğer immo arızanız ise gelip geçici arıza olduğu veya akü geçmiş zamanda zayıflamışsa ondna dolayıda vermiş olabilşir saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Death666

    Gaza basıp bıraktıkça araç sadece hareket halindeyken tak tak diye ses geliyor,egzos sallanıp vuruyor gibi,motor kulaklarında sorun yok.Sizce ne olabilir?


    Aracın akslarına ve motor travers civatalarına bakın motor takozlarında sorun olmadığını söylüyorsunuz onları genede kontrol edin saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Megane II lerin ön düzenini daha sağlam hale getirmenin bir yolu var mı ?


    var olmaz mı megane 2 leriin ön düzeni kroniktir ama şahsım adına konuşmak gerekirse megane 2 ler kaç model olursa olsun orjinal fabrikasyon gibi aracınızı tamir edip size teslim etme garantisi veriyorum piyasada bir çok usta megane 2 lerden gelen seslerin nerelerden geldiğini daha tam bilmiyor BİZİM İŞİMİZ GÜCÜMÜZ RENAULT :) saygılar
  • Fırat ustam aramıza hoşgeldiniz. Sizin gibi kaliteli insanları görmek gerçekten bizleri sevindiriyor.
  • benim araçta ufak tefek çukurlara
    girince arka tekerden bir şıkırtı geliyor.bugün
    söküldü. fren balatalarını tutan parça ya takılan ağzı
    lastikli parmak kadar bir mil var. onlarda sorun var.
    ama parçacılarda yoktur.parçanın tam adını da
    bilmiyorum bilen var mı? tam anlatamadım ama o kısımda zaten parmak kadar başka parça yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Fırat ustam aramıza hoşgeldiniz. Sizin gibi kaliteli insanları görmek gerçekten bizleri sevindiriyor.


    bende aranızda olmaktan mutluyum tskler umarım burdada faydalı olabilirm saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    benim araçta ufak tefek çukurlara
    girince arka tekerden bir şıkırtı geliyor.bugün
    söküldü. fren balatalarını tutan parça ya takılan ağzı
    lastikli parmak kadar bir mil var. onlarda sorun var.
    ama parçacılarda yoktur.parçanın tam adını da
    bilmiyorum bilen var mı? tam anlatamadım ama o kısımda zaten parmak kadar başka parça yok


    kaliper kaydırıcılarından bahsediyorsunuz zaman içinde aşınmadan dolayı parke veya stabilize yollarda şıkırtı şeklinde ses yapar sinir bozar ama bir zararı yoktur onun yenisi kaliperle beraberdir ama tornacıda o parçadan yaptırabilirsiniz veya o millerin üstüne teflon bant sarıp takın saygılar
  • ARKADAŞLAR LÜTFEN ARACINIZIN MARKA MODEL VE ÖZELLİKLERİNİ KISACA YAZIN !!!!!!!!!!!
  • teşekkürler ustam araç megane 2 ydi yazmamisim. kaliper fiyatı nedir ? cok değilse alayım yoksa tornadan yenisini yaptırayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIRAT_USTA_RCT


    quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Megane II lerin ön düzenini daha sağlam hale getirmenin bir yolu var mı ?


    var olmaz mı megane 2 leriin ön düzeni kroniktir ama şahsım adına konuşmak gerekirse megane 2 ler kaç model olursa olsun orjinal fabrikasyon gibi aracınızı tamir edip size teslim etme garantisi veriyorum piyasada bir çok usta megane 2 lerden gelen seslerin nerelerden geldiğini daha tam bilmiyor BİZİM İŞİMİZ GÜCÜMÜZ RENAULT :) saygılar




    2008 model Megane II Extrem kullanıyorum,

    30.000 km de aracın triger kayışı değişti, 35.000 km de aracın direksiyonu içinde bulunan döner konnektör değişti, 35.000 - 40.000 arasında aracın devir daimi değişti, 50.000 km de sol cam motoru değişti, 60.000 km de el freni bozuldu ve el fren teli ile el frenin kolunun içindeki parçalar değişti.

    aldığımız günden beri her 3-5 ayda bir rot balans ayarına girdi,

    ön düzen artık o kadar yıpranmışki rot - balans ayarı bile ayar tutmuyordur sonuç olarak servisin geçen hafta değişecek dediği parçalar aşağıda

    rot kolları, rot başları, rotiller, salıncak, ve nasıl oldu bilmiyorum 4 amortiserde patlamış, toplamda işçilik dahil 2.000 + KDV masraf çıkardılar.


    Yetkili servis misiniz yoksa özel servis mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara_eylül -- 27 Ağustos 2011; 7:29:07 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.