Şimdi Ara

GoldMaster ürünleri ile Soru ve Sorunlarınız bu başlık altında (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
36.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Firma müşteri memnuniyetine önem vermese yada uğraştırmak istese bugün bu konu başlığı burada olmazdı arkadaşlar.Biraz empati kurmaya çalışın lütfen.Firma ben malı sattım gerisi beni alakadar etmez deseydi, sırf müşteri memnuniyetini maksimuma yükseltmek için sadece internet takibi yapacak eleman çalıştırmazdı. Konu uzadıkça uzuyor.Serkanguzel hocamın söylediği gibi, büyük kuruluşlar beraberinde prosedürleri de getirir.Bu nedenle bazı paylaşımların yapılması gerekiyor.
  • yazı arkada kalmasın .. tekrarlıyorum..



    CİHAZLA ALAKALI İLK MESAJ TARİHLERİM 2010 YILINA AİT O SÜRE ZARFINDA OYALANMAKTAYIM.. BUNU KİMSE İNKAR EDEMEZ

    ARADAN 1SENE GEÇTİ BELKİ BEN KUTUYU ATTIM ? YIRTTIM VS YAPTIM

    ÜRÜN BARKPDUNDAN BAHSEDİLİYOR BAKSINLAR BAKALIM AYNI BARKODLU ÜRÜNLERİ KUTUSUNDA NE YAZIYOR ..

    MADEM Kİ ÜRÜN KUTUSUNDADA BARKOD VAR CİHAZDADA VAR BENDEN KUTUYU İSTEMEK YERİNE O BARKODLU KUTULARDA NE YAZDIĞINI BULMALARI DAHA KOLAY DEĞİLMİ ?

    http://www.ozmena.com/goruntu-sistemleri/goldmaster-d-970-yazilim-716885.html

    ilgili linkte 26-09-2010 15:33 #3 tarihli mutant1717 nickli arkadşaın yazısı

    yanıtın için teşekkür ederim. yazılımın o sayfaya konması için 2 aydır uğraşıyordum. cihazın özelliklerin altyazı kenarlık rengi yazıyordu. ama benim cihazda o özellik yoktu. defalarca goldmaster a mail attım. yazılım yüklenince sorun çözülecek denildi. ben de aynı senin gibi orjinal siteden yazılımı indirdim kurdum. cihaz açılıyor. ancak kumanda çalışmıyor. haliyle film izleyemiyorum. sen de kumanda sorunu var mı? ve alt yazı kenarlık rengi özelliği var mı?



    BUNA NE DİYECEKSİNİZ ?

    LÜTFEN OZMENADAKİ KONUYU DA OKUYUN




    + olarak bu linkte bu yazı ...

    http://forum.donanimhaber.com/m_36029447/tm.htm


    Orijinalden alıntı: mutant17

    merhabalar.

    yaklaşık 2 aydır bu ürünü kullanıyorum. memmunum. tek bir sorunum var altyazı kenarlık rengi değiştirme seçeneği yok. bu nedenle altyazılı filmlerde sorun yaşıyorum. altyazının bir kısmı filmin içinde olduğu için ve altyazı da kenarlık olmadığı için yazı bazen okunmuyor. goldmasterin websayfasında yazılım henüz mevcut değil. teknik destek yazılım eklenince sorun çözülür diyor. ancak son 2 aydır sürekli mail atıyorum bir türlü eklenmedi.

    benzer sorun yaşayan arkadaşlar var mı?




  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Eylül 2011; 14:23:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihat1551

    yazı arkada kalmasın .. tekrarlıyorum..



    CİHAZLA ALAKALI İLK MESAJ TARİHLERİM 2010 YILINA AİT O SÜRE ZARFINDA OYALANMAKTAYIM.. BUNU KİMSE İNKAR EDEMEZ

    ARADAN 1SENE GEÇTİ BELKİ BEN KUTUYU ATTIM ? YIRTTIM VS YAPTIM

    ÜRÜN BARKPDUNDAN BAHSEDİLİYOR BAKSINLAR BAKALIM AYNI BARKODLU ÜRÜNLERİ KUTUSUNDA NE YAZIYOR ..

    MADEM Kİ ÜRÜN KUTUSUNDADA BARKOD VAR CİHAZDADA VAR BENDEN KUTUYU İSTEMEK YERİNE O BARKODLU KUTULARDA NE YAZDIĞINI BULMALARI DAHA KOLAY DEĞİLMİ ?

    http://www.ozmena.com/goruntu-sistemleri/goldmaster-d-970-yazilim-716885.html

    ilgili linkte 26-09-2010 15:33 #3 tarihli mutant1717 nickli arkadşaın yazısı

    yanıtın için teşekkür ederim. yazılımın o sayfaya konması için 2 aydır uğraşıyordum. cihazın özelliklerin altyazı kenarlık rengi yazıyordu. ama benim cihazda o özellik yoktu. defalarca goldmaster a mail attım. yazılım yüklenince sorun çözülecek denildi. ben de aynı senin gibi orjinal siteden yazılımı indirdim kurdum. cihaz açılıyor. ancak kumanda çalışmıyor. haliyle film izleyemiyorum. sen de kumanda sorunu var mı? ve alt yazı kenarlık rengi özelliği var mı?



    BUNA NE DİYECEKSİNİZ ?

    LÜTFEN OZMENADAKİ KONUYU DA OKUYUN




    + olarak bu linkte bu yazı ...

    http://forum.donanimhaber.com/m_36029447/tm.htm


    Orijinalden alıntı: mutant17

    merhabalar.

    yaklaşık 2 aydır bu ürünü kullanıyorum. memmunum. tek bir sorunum var altyazı kenarlık rengi değiştirme seçeneği yok. bu nedenle altyazılı filmlerde sorun yaşıyorum. altyazının bir kısmı filmin içinde olduğu için ve altyazı da kenarlık olmadığı için yazı bazen okunmuyor. goldmasterin websayfasında yazılım henüz mevcut değil. teknik destek yazılım eklenince sorun çözülür diyor. ancak son 2 aydır sürekli mail atıyorum bir türlü eklenmedi.

    benzer sorun yaşayan arkadaşlar var mı?






    Nihat bey zaten bende sizden bu nedenle kutuyu talep ettim.
    Sizinle telefonda konuşurken ve bu konu ile ilgili ilk mesajımda da belirttiğim gibi, kayıtları incelediğimde bu kutularda bu ibarenin bulunmadığını gördüğümden, sizden kutu talep edildi.Ancak bir türlü ortak frekans da buluşamadığımız için iletişim sorunu yaşıyoruz sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Firma müşteri memnuniyetine önem vermese yada uğraştırmak istese bugün bu konu başlığı burada olmazdı arkadaşlar.Biraz empati kurmaya çalışın lütfen.Firma ben malı sattım gerisi beni alakadar etmez deseydi, sırf müşteri memnuniyetini maksimuma yükseltmek için sadece internet takibi yapacak eleman çalıştırmazdı. Konu uzadıkça uzuyor.Serkanguzel hocamın söylediği gibi, büyük kuruluşlar beraberinde prosedürleri de getirir.Bu nedenle bazı paylaşımların yapılması gerekiyor.


    ürün barkodu cihazın üzerinde ve ürün de sizde.... kutudada aynı barkot olacağına göre ...kutuyu istemenin sebebini anlayamadım

    belki ben nette girdim sitenize üğrünü inceledim sipariş verdim ve ürün geldi ilgili özellik çıkmadı ... kutuda kutumu diyeceksiniz çok merak ediyorum

    ilgili barkottaki seriye göre o ürünün kutusunda kesinlikle altyazı kenarlık rengi ibaresi yok diye yazarmısın buraya ?


    kayıtlarda bu ibarenin bulunmadığını söylüyorsun .

    kayıtlara bakarsak sitenizde yer alan ürün özelliklerinde bu ibare var..ordada olmaması gerekmiyormu ?

    http://www.goldmaster.com.tr/Urun_Detay.aspx?q=455

    buyrun herkes baksın burda ne yazıyor ? alırken kutuya bakın yazıyormu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Eylül 2011; 14:33:40 >




  • ?????????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Selamlar,

    Aslında Ayyıldız A.Ş. için piyasamızdaki işini en ciddiye alan kuruluş diyebiliriz.

    Bir zamanlar (yaklaşık 10 yıl önce) Topfield uydu ürünlerininde garantisini
    vermekte idi... Firma arızalı bir cihazı seri no'su ile ilgili bir çekincesi nedeni ile
    cihazı değiştirmeye yanaşmamıştı. Oysa o cihazın arkasındaki seri kodlarının
    Ayyıldız A.Ş.ye ait olduğu ve iç piyasaya firma tarafından verildiğini ispat
    etmiştik.

    Tabi o zamanlar tüketiciyi koruma yasası etkin şeklide yürürlükte değildi ve
    koruma hakkında ilgili makamlar kurulu değildi.

    Cihazı ücreti mukabili tamir ettirip, kullanma yoluna gittim. Sonradan
    öğrendim ki, haklı olmama rağmen, firmanın etiketlemeden kaynaklanan
    hatası imiş ! O da bize denk geldi ve 100 dolarlık cihaz için uğraşmayayım
    dedim.

    Kısaca; Ayyıldız A.Ş. diğer firmalara göre, daha iyi düzeyde kurumsallaşabildiği için,
    departmanları arasında kopukluklar olabiliyor.

    Sanırım Nihat Bey'in sorunu da, departmanlar arası iletişimsizlik sonucu ortaya çıkan bir
    sorundur. Firmanın ürün tanıtım bölümü, ilgili DVD'nin tanıtım bilgilerini revize etmiş, ancak
    pazarlama ve satış bölümü bilgili değil...

    Ürün kutusunun istenmesine gelince; firma ürün kutusunu ürünle ilgili vaadi olarak
    görmektedir. Bu birçok firma ilgili de böyledir zaten...

    Mesajlarımı takip edenler iyi bilir ! X marka bir uydu cihazının teknik desteğini veren
    "çatlak yöösek möö hündüs" var. Bu çatlak denyo, cihaz broşürüne olmayan bir
    özelliği yazdığı için, firma müşterisi ile mahkemelik olmuştu. Sırf bu nedenle bu denyo'nun
    işine son verildi. Firma şimdilerde bu denyo'yu yeni çıkardığı bir uydu cihazına yazılım
    desteği versin diye işe aldı. yani daha alt pozisyondan...

    Her neyse... Her firmanın kendi iç işleyişinden kaynaklanan bu tip sorunlar olabiliyor zaman
    zaman...

    Firmaların ürün gamı çeşitlendikçe, firma çalışanlarının sorumlulukları artıyor. Firma
    patronları da karlarını maksimize etme telaşı ile teknik departmandaki ürün sorumlularını
    elleriden geldiğince sıkmakta, büyük hata yapanların işine son verebilmektedir. İşte bu
    kaygılar nedeniyle teknik departmanda çalışanlarda çeşitli kaygılar ile firmanın garanti ve
    teknik destek politikasını beliryebilmektedir. Kutu talep edilmesi v.s.

    Saygılar, sevgiler.


    Demiştim !...

    Zaten konu da, sorun da yeterinca anlaşılır oldu.

    Müşteri menuniyetini sağlamak adına;

    Nihat Bey'in memnun olacağı bir ürünlerden biri ile değişime gitmek en doğrusu olur diye
    değerlendirmekteyim. Örneğin; başka bir model DVD yada uydu cihazı yada eş değeri
    herhangi bir ürün... Firma IBM işlemcili bir uydu cihazı modellerinden birini gönderirse, Nihat
    Bey'inde işine yarar sanırım. Hem ürün iyi ürün, hemde IBM işlemcili uydu cihazı, her evin
    salonuna bir tane lazım.


    Yani acizane kanaatim...

    Ki, Ayyıldız A.Ş. de müşteri memnuniyeti konusuna önem veren eski bir firmadır.

    Saygılar, sevgiler.




  • Sayın nihat Bey,
    Ürün için tamamen kendi insiyatifimi kullanarak, dvd playerın boardunu değiştirilmesi talimatını verdim."Alt yazı kenarlık rengi" desteğe sağlar şekilde ürün adresinize kargolanacaktır.bilginize.
    İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Firma müşteri memnuniyetine önem vermese yada uğraştırmak istese bugün bu konu başlığı burada olmazdı arkadaşlar.Biraz empati kurmaya çalışın lütfen.Firma ben malı sattım gerisi beni alakadar etmez deseydi, sırf müşteri memnuniyetini maksimuma yükseltmek için sadece internet takibi yapacak eleman çalıştırmazdı. Konu uzadıkça uzuyor.Serkanguzel hocamın söylediği gibi, büyük kuruluşlar beraberinde prosedürleri de getirir.Bu nedenle bazı paylaşımların yapılması gerekiyor.


    hahajksdhakjsdhkahsdaks ( liseli gülüşü )

    çok komik sözler.. kurumsallığa saygımız büyükte.. 1 senedir nihat abiyi süründürürken kurumsal yapınız neredeydi ? empati kurayım diyorumda nerden tuttuysam elimde kaldı.. goldmaster bi seri numarası çakıp cihaza sistemde kayıt edemeyecek kadar mı kücücük kurumsal bir yapı ? koca firmaya akıl veriyoruz müşteri olarak hala geliyorsunuz ürünün kutusu yok bilmem ne.. boşversenize işinize gelen açıklamayı örnek almışsınız ama.. o arkadasın söylemiş olduğu şeyler pek size uymuyor sanırım.. izLenimlerime göre.. siz fazla yorulmayın biz okuyacağımızı burada okuyoruz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Sayın nihat Bey,
    Ürün için tamamen kendi insiyatifimi kullanarak, dvd playerın boardunu değiştirilmesi talimatını verdim."Alt yazı kenarlık rengi" desteğe sağlar şekilde ürün adresinize kargolanacaktır.bilginize.
    İyi günler.


    şahsınıza gerçekten teşekkür ederim yalnızca şahsınıza ve diğer gökhan beye....

    özellikle kutuyu isteyen ve bana en baştan bu yana çalışmalarımız devam ediyor yazan sözde müşteri hizmetlerinide Allaha havale ediyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrounD_ZerO


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Firma müşteri memnuniyetine önem vermese yada uğraştırmak istese bugün bu konu başlığı burada olmazdı arkadaşlar.Biraz empati kurmaya çalışın lütfen.Firma ben malı sattım gerisi beni alakadar etmez deseydi, sırf müşteri memnuniyetini maksimuma yükseltmek için sadece internet takibi yapacak eleman çalıştırmazdı. Konu uzadıkça uzuyor.Serkanguzel hocamın söylediği gibi, büyük kuruluşlar beraberinde prosedürleri de getirir.Bu nedenle bazı paylaşımların yapılması gerekiyor.


    hahajksdhakjsdhkahsdaks ( liseli gülüşü )

    çok komik sözler.. kurumsallığa saygımız büyükte.. 1 senedir nihat abiyi süründürürken kurumsal yapınız neredeydi ? empati kurayım diyorumda nerden tuttuysam elimde kaldı.. goldmaster bi seri numarası çakıp cihaza sistemde kayıt edemeyecek kadar mı kücücük kurumsal bir yapı ? koca firmaya akıl veriyoruz müşteri olarak hala geliyorsunuz ürünün kutusu yok bilmem ne.. boşversenize işinize gelen açıklamayı örnek almışsınız ama.. o arkadasın söylemiş olduğu şeyler pek size uymuyor sanırım.. izLenimlerime göre.. siz fazla yorulmayın biz okuyacağımızı burada okuyoruz..



    Beyfendi seviyeyi düşürmeyin lütfen.
    Ürün zaten seri numarasından kayıtlı olduğu ve sistemde bu ürünün kutusunun üstünde bu ibarenin olmadığı belirtildiği için, kendisinden kutu istenildi.Anlayamamışsınız sanırım.




  • ilgilendiğinizi görüyorum, yalnız sizin gösterdiğiniz insiyatifi firmanız gösteremiyor...
    firmanızı kınıyor sizi takdir ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihat1551


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Sayın nihat Bey,
    Ürün için tamamen kendi insiyatifimi kullanarak, dvd playerın boardunu değiştirilmesi talimatını verdim."Alt yazı kenarlık rengi" desteğe sağlar şekilde ürün adresinize kargolanacaktır.bilginize.
    İyi günler.


    şahsınıza gerçekten teşekkür ederim yalnızca şahsınıza ve diğer gökhan beye....

    özellikle kutuyu isteyen ve bana en baştan bu yana çalışmalarımız devam ediyor yazan sözde müşteri hizmetlerinide Allaha havale ediyorum....








    Önemli değil Nihat bey.İnsanlar ön yargılı yaklaşsa da müşteri memnuniyeti bizim için gerçekten çok önemli.Çağrı merkezlerindeki arkadaşlar sizi uzun bir süre bekletmişler.Onlar ve firmamız adına sizde özür diliyorum.
    Size ve tüm kullanıcılara nacizame bir tavsiyem var.Artık devir değişti.Hemen hemen her firmanın forum takipçileri var ve müşterilerin sorunlarını takip ediyorlar.Bir sorun yaşadığınızda internet sizi çözüme daha hızlı ulaştıracak bir duruma geldi artık. Bu nedenle sorunla karşılaştığınızda bunu internette belirtmeyi ihmal etmeyin.
    Sorun çözüldüğüne göre ben artık ayrılıyorum.Takibi bu işi asıl yapan arkadaşımız devam ettirecektir.
    İyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldDestek -- 20 Eylül 2011; 15:14:25 >




  • tavsiyenizi zaten yaptığım için sonuç almayı başardım...
    diğer konudada bu belli en baştan bu yana o konuya yazıyorum..

    ///////////////////////////

    ürünü yollarken bile tereddüt olmasın diye e maillerin çıktısını alarak ve üzerine not düşerek yolladım..
    kumanda kaybolur diye özellikle notda belirttim ki kumandayı yolluyorum lüffen ürünü bana geri yollarken kumandayı unutmayın diye...

    yazılım bölümündeki firmwareyi yükleyince kumanda iptal oluyordu .. gökhan bey test için cihazı istediğinde yeni yazılım atılır test edilmez diye kumandayı bile yolladım...

    sitede yazılım kısmındaki dvd firmwarelerinin bile bu yuzden kaldırıldığını ozmena forumundaki arkadaşa ulaşınca anladım...


    iyi günler dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Eylül 2011; 15:37:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek


    quote:

    Orijinalden alıntı: nihat1551


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Sayın nihat Bey,
    Ürün için tamamen kendi insiyatifimi kullanarak, dvd playerın boardunu değiştirilmesi talimatını verdim."Alt yazı kenarlık rengi" desteğe sağlar şekilde ürün adresinize kargolanacaktır.bilginize.
    İyi günler.


    şahsınıza gerçekten teşekkür ederim yalnızca şahsınıza ve diğer gökhan beye....

    özellikle kutuyu isteyen ve bana en baştan bu yana çalışmalarımız devam ediyor yazan sözde müşteri hizmetlerinide Allaha havale ediyorum....








    Önemli değil Nihat bey.İnsanlar ön yargılı yaklaşsa da müşteri memnuniyeti bizim için gerçekten çok önemli.Çağrı merkezlerindeki arkadaşlar sizi uzun bir süre bekletmişler.Onlar ve firmamız adına sizde özür diliyorum.
    Size ve tüm kullanıcılara nacizame bir tavsiyem var.Artık devir değişti.Hemen hemen her firmanın forum takipçileri var ve müşterilerin sorunlarını takip ediyorlar.Bir sorun yaşadığınızda internet sizi çözüme daha hızlı ulaştıracak bir duruma geldi artık. Bu nedenle sorunla karşılaştığınızda bunu internette belirtmeyi ihmal etmeyin.
    Sorun çözüldüğüne göre ben artık ayrılıyorum.Takibi bu işi asıl yapan arkadaşımız devam ettirecektir.
    İyi günler


    kaç zamandır beklenen cevap buydu.. keşke bu kadar uğraştırmadan sorunu çözseydinizde yukarıdaki gibi eleştri yapmak zorunda kalmasaydık..

    Herkese kolay gelsin..




  • Konunun çözüme ulaşması güzel olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slaughter06

    Ben teknosada çalışıyorum aynı üründen satıyoruz...kenarlık rengine özellikle bakıp haber vereceğim...


    http://forum.donanimhaber.com/m_36029447/tm.htm

    üstteki konudaki 30 Eylül 2010; 23:08:40 tarihli mesajda gösterilen cihazın menusu ile benim teknosada baktığım cihazın menusu aynı

    cihazın kutusunda kenarlık rengi ibaresi yok ancak ürünün kullanma klavuzunda bu özelliğin olduğu yazıyor.

    menude altyazı kenarlık rengi YOK...

    teknosada çalışan biri olarak test ettim......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Sayın nihat Bey,
    Ürün için tamamen kendi insiyatifimi kullanarak, dvd playerın boardunu değiştirilmesi talimatını verdim."Alt yazı kenarlık rengi" desteğe sağlar şekilde ürün adresinize kargolanacaktır.bilginize.
    İyi günler.

    gökhan bey merhaba d970 altyazı kenarlık rengi sorunu olan cihazım kargo yapıldımı ? bilgi verirmisiniz.. Kargo yapılmış ise takip numarasını pm den verirmisiniz.

    //////////////////

    cihazı test eden slaughter06 nickli arkadaşada teşekkür ederim...

    cihazın sorununun genel olduğunu anladık ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 26 Eylül 2011; 10:44:31 >
  • merhaba donanimhaber forumdaşlarım

    sizlere GOLDMASTER MİCRO-10 HDMİ MİNİ UYDU ALICISI hakkında nacizane fikirlerimi sunmaya geldim,

    herşeyden önce şunu söylemek isterim, bu ürün piyasadan kaldırılacak yada kaldırılmalı,

    18 eylül 2011 tarihinde bu cihazı vatan bilgisayarın tüm ürünlerde%25 indirim uyguladığı gün aldım

    ama almaz olaydı çektiğim çile yetti, çünkü;

    bu cihaz kronik bir soruna sahip, ısındıktan sonra donuyor ve soğumasına bekliyorsunuz, şaka gibi birşey, başta birşey anlıyamadım, yazılımsaldır deyip geçtim fakat dayanılmaz bir hale geldi 5 gün sonra vatana gidip durumu bildirdim, hiçbirşey demeden ürün aynısıyla değiştirdiler, iyi dedim bende sevindim nede olsa artık bir sorun çıkmaz diye düşündüm, fakat pazar gününden beri aynı sorun tekrar baş gösterdi, ürün birkaç saat kullanıldıktan sonra siyah ekran veriyor ve KESİNLİKLE hiçbir şekilde müdahale edemiyorsunuz soğumasını beklemekten başka, sorunu birkaç kez nette araştırdım ve acı gerçekle karşılaşmış oldum, sorunun bana şans eseri 2 kez bozuk ürün gelmediğini herkesin aynı sorundan muzdarip olduğunu,fakat ne kadar komiktir ki benim vatandaşlarım bu problemi öyle sahiplenmişlerdiki yorumlarda aynen şunları gördüm 'soğumasını bekliyoruz açılması için..'

    bu gün bir hışımla gidip bu sefer direk iade ettim ve bu sefer goldmaster pvr-85600 aldım,18tl de fiyat farkı verdim .

    şunuda eklemek isterim benim goldmaster ürünleriyle alıp veremediğim yok, fakat bu ürün acilen toplatılmalı gerçekten sinir hastası bir insanı intihara sürükleyebilecek bir problem bu çıldırmamak elde değil saksı gibi soğumasını beklemek çok acı bir durum ...

    birde bu gün topkapı vatan bilgisayarda farkettiğim şey 3 gün önce kocaman bir goldmaster micro-10 standı varken bu gün tek bir ürün bile yoktu.

    NOT:aynı sorundan muzdarip bir arkadaş sorunun kumandadan recall düğmesine basınca düzeleceğini sanıyor, halbuki benim, tabiri caizse parmaklamadığım yeri kalmamıştı kumandanın

    buyrun sayfası :http://www.ozmena.com/goldmaster/goldmaster-micro-10-a-722919.html




  • idinc Allah kolaylık versin dostum.. Ben neler çektim anlatamam 1.sayfadan itibaren okuman gerekir....

    Halen ürünüm geri yollanmadı yollanmasını bekliyorum...

    Benim sorun ısınma olsaydı fan takardım :))
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.