Şimdi Ara

Dacia Duster'ın 'sınırları olmayan' 850 beygirlik yarışçı versiyonu tanıtıldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
18.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Dacia'nın yüksek satış rakamlarına ulaştığı Duster modelinin "sınırları olmayan" özel tasarımlı performans modeli resmi olarak tanıtıldı. İlk detayları bir süre önce ortaya çıkan araç, özellikle arka kısmındaki dev kanat ve difüzör tasarımının desteklediği hırçın görüntüsü ve iddialı motoruyla Pikes Peak International Hill Climb yarışına hazır görünüyor.


    Tork Engineering isimli firma tarafından Renault Sport ekibinin desteğiyle hazırlanan araç, sınırları olmayan bir sınıfta olduğundan temel güvenlik önlemler dışında pek çok regülasyona tabi değil işte bu sayede araçta devasa kanat tasarımına yer verilebilirken, motor tercihinin ise Nissan GT-R'de de kullanılan V6'dan yana olduğu açıklandı.


    3.8 litre hacmindeki 6 silindirli motorun teknik değerleri hakkında gizlilik nedeniyle resmi bir bilgi verilmezken, yapılan modifikasyonlar çerçevesinde 850 beygir güç üretildiği ifade ediliyor. 6 ileri sıralı Sadeve şanzımana yer verilen araç, Trophée Andros'u üç defa kazanan Fransız Jean-Philippe Dayraut tarafından kullanılacak.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
    Dacia Duster No Limit
     

     




     








  • Sadece farlar ve panjurdan Duster olduğu anlaşılıyor.

    Nissan-Reno ortaklığının gücü her alanda kendini belli ediyor
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakkagan -- 1 Mart 2016; 17:19:55 >
  • şeklini şemalini çözemedim ama o arka ne öyle ya..cidden işe yara bişe mi o dalga mı geçiyorlar??duster??gerçekten çok hırçın...
  • Arabanın kendisi dandik, bunu böyle yaptılar diye genel kanımızı mı değiştircez ?
  • bu 850 beygir ha ferrarinin 350 beygirlik arabası bunu geçer çünkü bu araç modifikasyonla 850 olmuş yani 850 beygir asfalta aktarması imkansız ferrariin tutulmasının ve pahalı olmasının sebebi bu
  • pike'S peak açın biraz araştırın aracı neden bu şekilde tasarlamışlar ? hemen çamur...

    Dacia Duster'ın 'sınırları olmayan' 850 beygirlik yarışçı versiyonu tanıtıldı

    Dacia Duster'ın 'sınırları olmayan' 850 beygirlik yarışçı versiyonu tanıtıldı

    Dacia Duster'ın 'sınırları olmayan' 850 beygirlik yarışçı versiyonu tanıtıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infinite -- 29 Mayıs 2011; 21:16:00 >




  • ''Pikes Peak International Hill Climb'' diye Video paylaşım sitelerinde araştırırsanız neden bu araçların kanatlarının bukadar büyük olduğunu anlayabilirsiniz sadece bu araca özel bişey degil.
  • Ferrari ile bu aracı nasıl karşılaştırıp aynı kefeye koyarsınız anlamıyorum.. araçta Nissan GT-R motoru var okumadan da yazmayın , gt-r ın motoru zaten 850bg. yani modifiye ile değil stock hali ile 850bg. güç üretiyor.. Ayrıca bu araç düz yolda gitmek için tasarlanmamış , gerçi ferrari düz yolda bile düzgün gidemiyor ya neyse..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Annalyze -- 29 Mayıs 2011; 18:59:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weast60

    Ferrari ile bu aracı nasıl karşılaştırıp aynı kefeye koyarsınız anlamıyorum.. araçta Nissan GT-R motoru var okumadan da yazmayın , gt-r ın motoru zaten 850bg. yani modifiye ile değil stock hali ile 850bg. güç üretiyor.. Ayrıca bu araç düz yolda gitmek için tasarlanmamış , gerçi ferrari düz yolda bile düzgün gidemiyor ya neyse..

    Sence Ferrarinin aerodinamik Yoksa Bu araçın Modifiye Yapılmiş aerodinamik kasasımı bence sen GT-R motoruna pek güvenme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weast60

    Ferrari ile bu aracı nasıl karşılaştırıp aynı kefeye koyarsınız anlamıyorum.. araçta Nissan GT-R motoru var okumadan da yazmayın , gt-r ın motoru zaten 850bg. yani modifiye ile değil stock hali ile 850bg. güç üretiyor.. Ayrıca bu araç düz yolda gitmek için tasarlanmamış , gerçi ferrari düz yolda bile düzgün gidemiyor ya neyse..


    Hangi GT-R motoru stock 850hp üretiyormuş ?

    Ayrıca araç pikes peak'de Dacia'nın reklamını yapabilmek için hazırlanmış bir araç. Doğru şeyi yapmış renault
  • Bu araç reklam amaçlı değil. Bir yarışı için yapılmış bir araçtı ama unuttum adını şimdi. Kanatta o yarışda kullanılması gereken bir parça, tutuşu arttırması için. Şekil falan değil yani. Ayrıca Ferrari gibi seri üretim bir araçla pist aracını nasıl kıyaslamışsınız pes! Ayrıca Skyline 850hp değil 435hp'dir. O da yeni gtr-r35 ise. Ama fabrikadan 650hp'ye kadar satın alabiliyorsunuz.
  • kendisini caddelerde de görmek isteriz
  • Aynı konu 1 hafta önce de açılmadı mı
  • o kanat pikes peak için büyük sayılmaz bu denli güçlü bir motoru 200- hızlarda yolda tutması için şart yüksek hızlarda da tamamen dezavantaja dönüşür

    belki hatırlayanınız vardır rahmetli f1 honda takımının hız rekoru denemesi yaptığı araçta arka kanat yoktu


    Dacia Duster'ın 'sınırları olmayan' 850 beygirlik yarışçı versiyonu tanıtıldı
  • Yanlışlık olmasın arkadaşlar , Nissan GT-R , 6400 devirde 530 beygir güç üretir .
    Bu araç , denildiği gibi bir pikes peak aracı .
    Abartılı olması doğal .
    Buna şaşıranlar bir de Suzuki Escudo Pikes Peak aracına baksınlar .
    Playstation 2'de Gran Turismo oynayanlar hatırlayacaktır :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manyakk_cocuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: weast60

    Ferrari ile bu aracı nasıl karşılaştırıp aynı kefeye koyarsınız anlamıyorum.. araçta Nissan GT-R motoru var okumadan da yazmayın , gt-r ın motoru zaten 850bg. yani modifiye ile değil stock hali ile 850bg. güç üretiyor.. Ayrıca bu araç düz yolda gitmek için tasarlanmamış , gerçi ferrari düz yolda bile düzgün gidemiyor ya neyse..

    Sence Ferrarinin aerodinamik Yoksa Bu araçın Modifiye Yapılmiş aerodinamik kasasımı bence sen GT-R motoruna pek güvenme



    ben ferrarileri pek sevmem , evet aerodinamik olarak belki ferrari üstün olabilir ama aynı katagolide değiller..

    480bg. ve 435bg. miş gt-r pardon aklım başka gt-r a gitti

    650bg. i bilmiyordum SpecV modeli zannedersem 650bg.




  • Oh ne guzel mantikli, bilgi dolu yorumlar gelmis. Elleriniz dert gormesin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakkagan -- 1 Mart 2016; 17:19:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Arabanın kendisi dandik, bunu böyle yaptılar diye genel kanımızı mı değiştircez ?

    seni umursadıklarını nerden çıkardın
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.