Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
28
Favori
167.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 Model Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R(Yarı otomatik) 43.450tl


    Dacia Media NAV 2.0 Navigasyon ve Multimedya Sistemiyle beraber 1800tl


    43.450+1800=45250tl olsa alınırmı?Yada almalımıyım.Araç teslimleri haziran ayında olacağı planlanıyor.

    Özellikle kullanıcılar bu fiyata tavsiye ederler mi?




     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koraytok -- 30 Ocak 2016; 17:16:06 >







  • Arkadaşlar merhaba; Dacia Sandero Stepway 0.9 cc 90 bg EasyR benzinli modelini yaklaşık 2 ay önce aldım. Aracı bayiden alır almaz uzun yola gittim. Hatta araç daha 7 km’deydi. Ankara’dan Denizli’ye. Bu yol yaklaşık 460 km. Günlerden 19 Temmuz’du. Tahmin edilebileceği gibi hava sıcaktı. Araçta yalnızca ben vardım. Üstümde mavi tişört ve kot pantolon… :P Pardon :D Aracın ne kadar yaktığını çok merak ediyordum. Ölçmek için klimayı açmadım. Ama pencereleri bunalmayacak kadar açtım. Bu arada aracı 90-100 km arasında tutmaya çok özen gösterdim . Galiba bir kere bir sollama sırasında 110’a kadar çıktım. Ankara’da Opet Üstün Petrol’de depoyu fulledim. Araçta “Eco Modu” kapalıydı. Denizli’de Opet Özkanlar Petrol’de depoyu yeniden fulledim. Tam 23 litre benzin aldı. Litre fiyatı 4,35 TL’ den toplamda 100,05 TL tuttu. Ekranda 452,4 km yazıyordu. Kaba bir hesapla kilometreye 22.1 kuruş yakmış. Yani 100 km de 5 litre yakmış. Herşeyi açık açık yazdım. Bu koşullarda benzin fiyatına göre hesaplayabilirsiniz.

    26 Temmuz’da Ankara’dan Amasya’ya gittim. 100-110 arası kullandım. Daha çok 110 kmye sabitledim. “Eco Modu” kapalıydı. Öncekine göre biraz daha agresif kullandım. Arada klimayı açtığım oldu ama kısa süreliğine. Rakamları hatırlamıyorum. Ama yakıtın kırmızı ışığı yandığında benzin aldım bir daha yandığında yine aldım. Hesapladım ve 28 kuruş yaktı.,

    18 Eylül’de araç 3000 km deyken yine Ankara’dan Denizli’ye geldim. Araçta bir arkadaşım daha vardı. Tatil dönüşü olduğu için ikimizin de valizleri ve eşyaları vardı. Bu sefer aracı 90-110 km arasında kullandım. Ama genelde 100 kmye sabitlemeye çalıştım. Birkaç kez 130-140 km’ye kadar çıktım. Birkaç kez de yolda çalışma olduğu için kırmızı ışıktan kalkışta yan şeride geçmek için bayağı yüklendim. “Eco Modu” bu sefer açıktı. Ankara’nın çıkışında yakıtın kırmızı ışığı yandı ve 7 km sonra 4,79 TL’den 100 TL yakıt aldım. 403+7km sonra yeniden kırmızı ışığım yandı. Bu sefer yine kaba bir hesapla 24,3 kuruş yaktı. Bu da yaklaşık 5,1 lt yakıta denk geliyor. Tabi ki yakıt ışığına göre kesin değerler söylemek zor ama fikir vermesi açısından değerli olduğunu düşünüyorum.

    Sonuç olarak benzinli ve otomatik bir araba için bence makul. Bir de bu arabanın henüz kilometresinin düşük olduğunu düşünürsek zamanla yakıtının azalacağını düşünüyorum. Aracın sürümü gayet rahat kesinlikle yorucu değil. Tabiki bir C sınıfı yada D sınıfıyla karşılaştırılamaz. Ama 6-7 saat yolculuğu gayet rahat yaptım.

    Arabanın sürümüne gelince; Öncelikle araba çok medeni hissettiriyor, motoru çok sessiz ve kesinlikle akışı iyi. İlk başta robotize şanzımana alışmakta zorlanıyorsunuz. Arabada bir mallık var gibi geliyor. Ama sıkıntı biraz arabayı tanımakla alakalı. Alışınca araç o kadar sarsmıyor. Mesela benim yaşadığım deneyim. şöyleydi: Kırmızı ışıkta kalkıyorsunuz. Tabi gaza basıyorsunuz. Araç 2. vitese atıyor. Tabi araba vites atarken 1 saniyeden daha kısa bir süre gaz yemiyor. Siz de “Ulan noluyo? Bu araba neden gaz yemiyor diye gaza abanıyorsunuz.” Bu arada, araba bir üst vitese geçmiş ve oluyor ama sizin verdiğiniz fazla gazla hızlanamıyor. E noluyor geri vitesi düşürmesi gerekiyor. Bu işlemler sırasında araba haliyle sarsılıyor. Ve aslında tahminimce yarı otomatik viteslerdeki huzursuzluğun çoğu nedeni bu senaryodan gerçekleşiyor. Bir kereliğine yarı otomatik sürenler, alışamadıkları için, bu şanzımanlar hakkında atıp tutuyor. Şunu belirtmeliyim bu araba kesinlikle vites geçişleri sırasında manuel kadar sarsmıyor. Siz sürücü olarak çoğu zaman vites geçişini hissetmiyorsunuz. Yolcu olarak nerdeyse hiç hissetmiyorsunuz. Ben Toyota Corolla Dizel multimode aracında yolcu olarak bulundum. Her viteste rukuya vardım. :) İşin esprisi ama bayağı vites geçişlerini hissettim. Bu şanzımanda önemli nokta nasıl manuelde vites atarken ayağınızı gazdan çekiyorsanız bunda da arabanın vites atmasına fırsat vermek gerekiyor. Ha ben ayağımı gazdan çekmiyorum. Onun yerine sabit tutuyorum. Hızlanacaksam vites attıktan sonra gaza basıyorum. Ki bu bir saniye bile sürmeyen kısacık bir zaman dilimi. Araç manuel vitesli bir araçta bir insanın değiştirecebileceğinden daha hızlı ve sarsıntısız vites değiştiriyor emin olun. Hele de sakin sürümlerde… Tam otomatik kullandım. Onda da gaza yüklenince vites geçişlerini bayağı hissediyordum. Bu arada şanzımanla ilgili söylemem gereken bir güzellikte yolculuk esnasında kaçıncı viteste olduğunu göstermesi.

    Araçta start-stop var. Ve gayet iyi çalışıyor. Sıkışık trafikte çok sık durup kalkarsanız ilkinden sonra çalışmıyor. Birde motor henüz ısınmadıysa çalışmıyor. Benim beklediğimden çok daha başarılı. Ayağınızı gazdan çektiğiniz anda çalışıyor ve sanki hiç sönmemiş gibi hemen harekete geçiyor. Ben start-stopun bu kadar hızlı çalışacağını düşünmezdim. Bu arada aracla park manevralarını gaza basmadan rölantide yapabiliyorsunuz. Yani sadece frene basarak... Bu acayip kolaylık sağlıyor. Bir çok yarı otomatikte bu özellik yok.

    Yokuş kalkış desteği var. Oda gayet güzel çalışıyor. Dik yokuşlarda tedbir olsun diye yine de el frenini çekiyorum.

    Aracı 1800 TL ekstra para vererek, Multimedya-navigasyon paketiyle aldım. Bu multimedya aslında markası “LG” olan kaliteli bir tablet. Genel olarak başarılı. Dokunmatiği iyi. Bluetooth ile telefonu eşleştirip görüşme yapabiliyorsunuz ve telefondaki müzikleri dinleyebiliyorsunuz. Hem iphone hem android ile denedim. Flash belleğinizdeki müzikleri ve audio kablosuyla başka bir cihazdaki müzikleri çalabiliyorsunuz. (audioyu denemedim ama girişi var). Şimdiki aklım olsa almam. Çünkü biraz pahalı gibi. Forumlardan okuduğum kadarıyla servis dışında 1200 TL’ye daha güzel özellikleri olan geri görüş kameralıları takılıyormuş. Garantiyi nasıl etkiler onu öğrenmek lazım. Bir de fiyat konusunu daha iyi araştırmak lazım. Arabanın ses sistemi hiç iyi değil. Hani hiç takmasalar daha iyiymiş resmen. En kısa zamanda güzel hoparlörler almak gerek.

    Motorun performansı ile ilgili şunu söyleyebilirim. Babamın 1.4 lt 2006 model lpgli Toyota Corollası var. 1,4 Toyota 97 beygir ama -turbonun etkisinden dolayı olabilir- 0,9 sandreo kesinlikle 1.4 ten daha iyi. Gözüm kapalı söyleyebilirim. Zaten 0-100 hızlanmalarına bakarsanız direk anlaşılır. Kardeşimin de 1.6 lt 2003 model lpgli toyota corollası var. 110 beygir. 0,9 1.6’dan iyi değilmiş gibi geldi. Yani performansı 1.5 lt atmosferik motor gibi diyebilirim. Benim gibi sakin süre birisi için performansı çok bile.

    Yol tutuşuyla ilgili bişe diyemiyecem. Esp falan var ama araba yüksek, maceraya gerek yok. Sakin kullandıktan sonra sorun yaşamazsınız ama drift yapacaksanız başka araba bakmakta fayda var. :D Ama 90-100 km hızla bu arabanın savuracağı viraj azdır diye düşünüyorum. En azından sürdüğüm güzergahlarda ben sorun yaşamadım. Bu arada stabilize yollardan yaylaya çıktım. Çok dik yokuşlarda bile sorun çıkarmadı. Hatta o dik yokuşları 2. Vites ile çıkmaya çalışıyordu manuele aldım ve 1. Viteste kedi gibi tırmandı resmen. Tabi yüksek olmasının avantajını bu yollarda yaşıyorsunuz. Babamın Toyota 3 yerde altını vurdu. Ama Stepway’de tabiki de tık yok ;)

    Aracın en zayıf noktası malzeme kalitesi... Çok sert plastik var. Çizilmeye müsait. Onun dışında direksiyon yükseklik ayarı yok. Doğru pozisyonu buluyorsunuz ama tabiki de konfor açısından eksiklik. Onun dışında arkada çamurluğun iç tarafını tamamen kaplayan bir davulumbaz yok. Açıkta kalan yerlere kalın boya atmışlar. Buraya servisle konuşup bir davulumbaz almayı düşünüyorum. Başka bir eksisi arka camlar manuel. Bu bence çok önemli değil ama eksik yani. Bence ne kadar çok elektronik o kadar çok masraf ;) Ayrıca tahmin edebileceğiniz gibi yan aynalar da otomatik değil. Bence bu da sorun değil ilk aldığımda ayarladım hala öyle duruyor. Aynalar büyük olduğu için park ederken biraz kafamı uzatarak tekerin hizasındaki kaldırımı görebiliyorum. İyi bir ses sistemi ve davulumbaz ile benim içime sinecek. Arabada elektrik aksamı çok sevmediğim için diğer eksileri aslında çok gözüme batmıyor. Bir de ekranda işareti olmasına rağmen hız sabitlemesi yok. Ben bu özelliği seviyorum. Avrupa daki modellerde bu özellik var. Ayrıca 2016 model arabada yol bilgisayarının olmaması beni çıldırtıyor. Neyse ki araçta aslında bu özellik varmış ve serviste açılabiliyormuş. Ama garantiden çıkıyormuş. Neyin garantiden çıktığını da anlamadım. Araba mı çıkıyor yoksa digital gösterge mi anlamadım. Herhalde araba değildir  Ne alaka ya. Arabaya özelliği koyuyorsun ama açmadan veriyorsun. Kafaya bak :D

    Aracın şehir içi ne kadar yaktığını henüz sağlıklı bir şekilde ölçemedim. Onu da ölçünce yazacağım.

    Sonuç olarak aracın şanzımanından motoruna kadar yürüyeni beni tatmin etti. Adamlar Esp, Asr, start-stop, yokuş-kalkış desteği, hatta lastik basınç sensörü bile koymuşlar. Yürüyen namına herşey güzel. Ama ucuz olsun diye malzemeden çalmaları gözden kaçmıyor. Yani “bu niye böyle olmuş?” “bu niye kötü" demek yerine, "bu koşullarda böyle bir seçeneğin müşteriye sunulmuş olması güzel" demek lazım bence . Zaten o eksikler tamamlansa bu fiyata olmaz. Bu gerçeği bir kabullenip öyle eleştirmek lazım. Hatta neden eleştiriliyor onu anlamıyorum. Araba bu... bakarsın beğenmezsen almazsın. Git 10 bin TL daha ver boş Micra al. Yada yine bir miktar para koyarsanız Hyundai İ10 1.2 otomatikte güzel bir seçenek olabilir. Lakin bu paraya bu alınıyor ;) Ama bu arabanın en güzel yanı bence tipi… Yani valla araba bu kadar güzel olmasa almazdım. Özellikle çocuklar ve kadınlar çok beğeniyor ;) Arabadan anlayan, araba üstadı, araba gurmesi erkekler ise daha “Hayırlı olsun! Allah kaza bela vermesin demeden” . “Sen salak mısın? Dacia alınır mı?” demeye başlıyorlar. Çok bilince iyi dilek sunmaya gerek yok tabi!!! Ne kadar çok bildiğimizi belli etmek için karşıdakinin ne kadar aptal olduğunu ispatlamamız gerekir :D Milletçe karşıdakini küçümsemek resmen ata sporumuz olmuş… Param olsa 4x4, 4 kapı Mini Cooper almayı bende bilirim.

    Bütün samimiyetimle şeffaf bir şekilde deneyimlerimi yazdım. Artısını eksisini tarafsız bir şekilde söylemeye çalıştım. Ben bu arabayı çok merak ediyordum. Ama almaya kalktığım zamanlarda, yani 5-6 ay önce böyle açıklayıcı bir yazıyı bir türlü bulamıyordum. Şimdi var mı bilmiyorum? İnşallah faydalı olmuştur. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim. Sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım.
  • fiyatta hatanız var söylediğiniz fiyat oyak kampanyası fiyatı eğer oyak üyesi değilseniz faydalanamıyorsunuz. şuan manuel Sandero Stepway 0.9 tce 44.650 tl fiyatı var otomatik Sandero Stepway 0.9 tce Easy-r fiyatı ise 47.850 tl hatırladığım kadarıyla bu fiyata stepne+Medinav eklenince tam 50.000 tl oluyor.

    daha önce yarı otomatik kullandınız mı bilmiyorum ama bu şanzımanın çok konforsuz olduğunu biliyorum buna göre karar verin.aracın kullanışlılığı hakkında merak ettiniz birşey varsa sorabilirsiniz.
  • DACİA 1.5 DİZEL OTOMATİK KOMBİNASYONU İLE 2016 CENEVRE'DE

    http://www.ototeknikveri.com/haber/6772/dacia-15-dizel-otomatik-kombinasyonu-ile-2016-cenevrede



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar kullanim tecrubesine ulasan varmi aramizda? Şanzuman nasıl?Alınırmı?
  • rh_plus kullanıcısına yanıt
    Merhaba.Araclarin TR'ye girisi mayis-haz.olarak planlaniyor.Dahada gec olabilir.Bu bilgiyide oyak verdi,Dacia TR bu konuda kapali kutu;)
    Ben firsat olarak gordugum icin kacirdim.Bu arac piyasaya girdiginde tutulma ihtimali cok yuksek.Fiyat/ performans urunu olacagini dusunuyorum ki otomatik olmasi en buyuk etken.
    Alanada simdiden hayirli olmasi dilegimle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koraytok

    Merhaba.Araclarin TR'ye girisi mayis-haz.olarak planlaniyor.Dahada gec olabilir.Bu bilgiyide oyak verdi,Dacia TR bu konuda kapali kutu;)
    Ben firsat olarak gordugum icin kacirdim.Bu arac piyasaya girdiginde tutulma ihtimali cok yuksek.Fiyat/ performans urunu olacagini dusunuyorum ki otomatik olmasi en buyuk etken.
    Alanada simdiden hayirli olmasi dilegimle.
    2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R
    Full paket
    Platin Gri
    Siparişini verdim.
    Nisan sonu gelecek.
    İlk fotoları buraya atıcağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netizmir

    2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R
    Full paket
    Platin Gri
    Siparişini verdim.
    Nisan sonu gelecek.
    İlk fotoları buraya atıcağım

    Alıntıları Göster
    2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R
    Ayrıntılı Resimleri...
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R




  • quote:

    Orijinalden alıntı: netizmir

    2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R
    Ayrıntılı Resimleri...
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

    Alıntıları Göster
    2016 modelinde dahi arak camlar otomatik değilmi nasıl iş bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperen_69

    2016 modelinde dahi arak camlar otomatik değilmi nasıl iş bu

    Alıntıları Göster
    Bende 14.04.2016 da test ettim. 46.400 e bağladık. stepne + park sensörü, Yokuş kalkış desteği, start stop çok başarılı ani hızlanmalarda vites geçişleri hissediliyor. Fakat sakin ve ivmeli sürüşlerde hissedilmiyor. Torku çok iyi.
  • nasıl yani zaten liste fiyatı buben 45 e almadım stepnede dahildi
  • Opsiyon geri vites kamerası varmı
  • Dizel otomatik için yaklaşık 57000 dedi bayi sizce alınır mi.
  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    ben de bekledim bunu ama 57 çok fazla.hayal kırıklığı yasadım.o paraya cok temiz ıkıncı eller bulunur artı arabaya biniyorum dersin.ucuz diye bakıyoruz kalitesini boş ver diyoruz ama ucuz da değil.ben almam.
  • Seat Ibiza style 1.0 dsg 52 bin dacia neyin kafasında acaba...
  • Varmı kullanan acaba. Araç hakkında bilgi paylaşsın
  • Anlasilan EDC gelmeyecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnizca

    Anlasilan EDC gelmeyecek.
    Merhaba, Sandero Stepway 1.5 Easy-R Dizel modelini almayı düşünüyorum. Fakat kafama takılan bazı sorular var. Yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Şu an 2013 Model Renault Clio 1.2 Joy Manuel Benzinli (En boş modeli) kullanıyorum. / İçinde kullanılan malzeme kalitesi bakımından 2015 Sandero Stepway ile karşılaştırdığımda benim aracın ön konsol malzmelerinin daha kaliteli olduğunu düşünüyorum.
    2. Sanderonun yan aynaları 2015 modelinde manueldi. Bu Dizel otomatik olan modelinde de manuel mi hala?
    3. Renault'dan inip Dacia'ya binmek konfor anlamında çok fark eder mi?
    4. Tasarımını beğeniyorum, sadece işçilik anlamında güvenilir mi kafamda soru işaretleri var. Fakat dizel otomatik almak istediğim için en makul fiyat benim bütçem için bu araç gibi görünüyor. Ayrıca başka ülkelerde aynı araç Renault logosu ile satılıyor. Bu da enteresan bir durum tabi.

    Sizinde artı ve eksi diyebileceğiniz özellikler varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Musty_1907

    Merhaba, Sandero Stepway 1.5 Easy-R Dizel modelini almayı düşünüyorum. Fakat kafama takılan bazı sorular var. Yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Şu an 2013 Model Renault Clio 1.2 Joy Manuel Benzinli (En boş modeli) kullanıyorum. / İçinde kullanılan malzeme kalitesi bakımından 2015 Sandero Stepway ile karşılaştırdığımda benim aracın ön konsol malzmelerinin daha kaliteli olduğunu düşünüyorum.
    2. Sanderonun yan aynaları 2015 modelinde manueldi. Bu Dizel otomatik olan modelinde de manuel mi hala?
    3. Renault'dan inip Dacia'ya binmek konfor anlamında çok fark eder mi?
    4. Tasarımını beğeniyorum, sadece işçilik anlamında güvenilir mi kafamda soru işaretleri var. Fakat dizel otomatik almak istediğim için en makul fiyat benim bütçem için bu araç gibi görünüyor. Ayrıca başka ülkelerde aynı araç Renault logosu ile satılıyor. Bu da enteresan bir durum tabi.

    Sizinde artı ve eksi diyebileceğiniz özellikler varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    Teşekkürler.

    Hayırlısı olsun kimseye bakma gidip kendin bak testedip karar ver




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Musty_1907

    Merhaba, Sandero Stepway 1.5 Easy-R Dizel modelini almayı düşünüyorum. Fakat kafama takılan bazı sorular var. Yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Şu an 2013 Model Renault Clio 1.2 Joy Manuel Benzinli (En boş modeli) kullanıyorum. / İçinde kullanılan malzeme kalitesi bakımından 2015 Sandero Stepway ile karşılaştırdığımda benim aracın ön konsol malzmelerinin daha kaliteli olduğunu düşünüyorum.
    2. Sanderonun yan aynaları 2015 modelinde manueldi. Bu Dizel otomatik olan modelinde de manuel mi hala?
    3. Renault'dan inip Dacia'ya binmek konfor anlamında çok fark eder mi?
    4. Tasarımını beğeniyorum, sadece işçilik anlamında güvenilir mi kafamda soru işaretleri var. Fakat dizel otomatik almak istediğim için en makul fiyat benim bütçem için bu araç gibi görünüyor. Ayrıca başka ülkelerde aynı araç Renault logosu ile satılıyor. Bu da enteresan bir durum tabi.

    Sizinde artı ve eksi diyebileceğiniz özellikler varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    Teşekkürler.

    Hayırlısı olsun kimseye bakma gidip kendin bak testedip karar ver

    Alıntıları Göster
    15 dizel otomatik alan/kullanan kimse yok mu ya?




  • Televizyon da reklamları dönmeye başladı. Test edip alan arkadaşlar görüşlerini bizimle paylaşabilirlermi?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.