Şimdi Ara

2001 PALİO 1.2 S ACİL YARDIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
8.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracın triger setini değiştireceğim fakat motorun kaç valf olduğuna göre fiyat değişiyor
    ben aracımın kaç valf olduğunu nasıl anlayabilirim
    şimdiden teşekkürler....



  • quote:

    Orijinalden alıntı: rizas

    Arkadaşlar aracın triger setini değiştireceğim fakat motorun kaç valf olduğuna göre fiyat değişiyor
    ben aracımın kaç valf olduğunu nasıl anlayabilirim
    şimdiden teşekkürler....

    Hocam sanırım trger setini ya yetkili serviste ya da özel bir serviste değiştireceksiniz. Nere olursa olsun önemli değil değiştirecek usta aracın kaç valf olduğunu bilir yok eğer size soruyorsa o usta usta değildir uzak durun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tablocu

    quote:

    Orijinalden alıntı: rizas

    Arkadaşlar aracın triger setini değiştireceğim fakat motorun kaç valf olduğuna göre fiyat değişiyor
    ben aracımın kaç valf olduğunu nasıl anlayabilirim
    şimdiden teşekkürler....

    Hocam sanırım trger setini ya yetkili serviste ya da özel bir serviste değiştireceksiniz. Nere olursa olsun önemli değil değiştirecek usta aracın kaç valf olduğunu bilir yok eğer size soruyorsa o usta usta değildir uzak durun.

    arkadaşima katiliyorum.1.2lerın 8v ve 16v olanlari var
  • "S" olanlar 8 valftir. 75 bgdir.Aynı yıl 1.6 103 bg olanlar 16 valftir.

    Ben de 2000 yılı ağustos ayında sıfır siena 1.2 S almıştım.Ve 45000 kmde değiştirmiştim.Zaten periyodik bakımlarında 45000 kmde bir değişir.
  • bugün gittim sanayide kafadan bir ustaya sordum 60 tl işçilik 32,5 tlde triger seti 92,5 e değiştirdim
    ama tablocu arkadaşımızın söylediği kafama takılmadı değil çünkü usta aracaın 8 valf olup olmadığında ilkin tereddüt etti beraber çalıştığı diğer ustaya sordu emin olmak için
    neyse eskisini çıkartıp zaten parçacıdan göstererek aynısını aldım
    ama acaba bu kayışın takılışında ustanın rolü nasıl etkiler
    yani takıldı ve normal çalışıyor şu anda fakat ileride bir sorun olabilirmi yani bu triger değiştirilip motor normal çalışmasındaysa herşey yolundamıdır


    birde başka bir konu ben aracı yeni aldım ilk defa tüplü arabaya biniyorum
    fakat anormal şekilde gaz bitiyor 2-3 diş gaz varken şu anda ikaz lambası yanıyor yani depo dibe yaklaştı yaptığım 10-20 km yoldur herhalde
    bu neden olabilir bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum arada bir park ederken vs stopda edebiliyor araba
    tüp atiker sıralı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rizas

    bugün gittim sanayide kafadan bir ustaya sordum 60 tl işçilik 32,5 tlde triger seti 92,5 e değiştirdim
    ama tablocu arkadaşımızın söylediği kafama takılmadı değil çünkü usta aracaın 8 valf olup olmadığında ilkin tereddüt etti beraber çalıştığı diğer ustaya sordu emin olmak için
    neyse eskisini çıkartıp zaten parçacıdan göstererek aynısını aldım
    ama acaba bu kayışın takılışında ustanın rolü nasıl etkiler
    yani takıldı ve normal çalışıyor şu anda fakat ileride bir sorun olabilirmi yani bu triger değiştirilip motor normal çalışmasındaysa herşey yolundamıdır


    birde başka bir konu ben aracı yeni aldım ilk defa tüplü arabaya biniyorum
    fakat anormal şekilde gaz bitiyor 2-3 diş gaz varken şu anda ikaz lambası yanıyor yani depo dibe yaklaştı yaptığım 10-20 km yoldur herhalde
    bu neden olabilir bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum arada bir park ederken vs stopda edebiliyor araba
    tüp atiker sıralı


    Kayışın yanlış takılması diye bir şey yoktur.

    Dikkat edilmesi gereken nokta eski kayış çıktıktan sonra eksantrik mili dişlisinin kesinlikle aynı şekilde kalması gerekiyor.Olaki
    eski kayış çıkarıldıktan sonra eksantrik mili ve krank mili bir santim bile dönüp o şekilde triger kayışı takılırsa marş anında motor büyük hasar alır.

    Kayış takılıp motor çalıştıysa sorun yoktur.




  • Çok teşekkürler
  • Palionun valfinin kaç olduğunu biz nasıl anlayabiliriz?
    Ruhsatta göremedim.
    Motorun üzerinde de göremedim.
    Aldığım arkadaş 16 valf olduğunu söyledi ancak yukarıda M-A-S 1.2 S 2001 75 beygirin 8 valf olduğunu yazmış.
    Benim araç da 2001 S 75.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serinoglu

    Palionun valfinin kaç olduğunu biz nasıl anlayabiliriz?
    Ruhsatta göremedim.
    Motorun üzerinde de göremedim.
    Aldığım arkadaş 16 valf olduğunu söyledi ancak yukarıda M-A-S 1.2 S 2001 75 beygirin 8 valf olduğunu yazmış.
    Benim araç da 2001 S 75.

    8 v olması lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk-34JD58 -- 29 Mart 2015; 12:33:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ufuk Bey sağ olasın. İnternet forumlarında 1.2 80 liklerin 16 valf olduğu yazılmış. Onlar da herhalde 2003 sonrası madeller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serinoglu

    Ufuk Bey sağ olasın. İnternet forumlarında 1.2 80 liklerin 16 valf olduğu yazılmış. Onlar da herhalde 2003 sonrası madeller.

    Aynen, palio kulübü bölümünde kullanan çok var , bilgi alabilirsiniz.
    ben 2001 model 1.4 8 v kullanmıştım ,ozamanlarda 1.2 16 v hatırlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serinoglu

    Ufuk Bey sağ olasın. İnternet forumlarında 1.2 80 liklerin 16 valf olduğu yazılmış. Onlar da herhalde 2003 sonrası madeller.

    Öncelikle ilk kasa paliolar da 16v yok. 2002 ve sonrasında 1.2 8V ye ek olarak 1.2 16V fire motorlar ler kullanıma sunuldu.

    Motorun 8 veya 16V olduğunu öğrenmek çok kolay. Kaputu açıp bakın 16V motorların üst kısmı plastik kapaklı ve üzerinde 16V FİRE yazar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.