Lenovo TEKNİK Servis
57 Cevap22466 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
311 Mesaj
29 Nisan 2011; 19:18:36 

Arkadaşlar yaklaşık 11 aydan bu yana dizüstü bilgisayarları inceledim AMA inanın içinden çıkılmaz bir hal aldı.o kadar tereddütte kaldım ki.forumda lenovolara bakarken y570 serisinin mayıs ayında piyasaya çıkacagını okudum.bilgisayar tek kelimeyle mükemmel.dizüstünde tasarıma aşırı önem veren biriyim.ekran kartı da çok güçlü tam benim istedigim gibi.oyun da oynayacagım.bu modelin çıkmasını bekliyorum fakat lenovo kullanan arkadaşlar teknik Servisi nasıldır?memnunmusunuz?bu konuda dell çok iyi diye yazıyor forumda.AMA bir de sizden duymak istedim.yardımcı olursanız çok memnun olurum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



337 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
-REMANIA-
3 Mayıs 2011; 23:46:55 

Lenovo teknik servisi harika

İstanbul yakınında çalışmayan cihazımı 5 gün içinde yapıp tekrardan göndrdiler ne kargo nede başka bir ücret

canavar oldu canavar


_____________________________

Herşeyi Çözdüğünü Sandığın An Yanılırsın.


3340 Mesaj
4 Mayıs 2011; 0:35:41 

Y570

0


_____________________________

MSI S430
AMD X2 1.6, 1024 ram, 100 disk, Ati VGA, 14" Ulltra Parlak Ekran


197 Mesaj
6 Mayıs 2011; 13:15:23 

Lenovonun servis sitemini şöyle anlatayım.

Ben Antalya'da oturuyorum ve burada lenovo nun servisi yok.
Ben Lenovo Y530 un dokunmatik panelinde sorun yaşadım ve servisini aradım bana nkurye yollayıp bilgisayarımı aldıracaklarını soylediler ve bilgisayarım için bir takip numarası verdiler ve bu numara üzerinden bilgisayarımın servis aşamasında hangi safhada olduğunu öğrene bileceğimi söylediler.
Ve dedikleri gibi UPS kargodan bir kurye geldi bilgisayarımı aldı ve 1 hafta sonunda tamir edilmiş olarak geri getirdi.Herhangi bir kargo ücreti veya değişen parça ücreti ödemedim.

Ben şahsen Lenovonun servis kalitesinden memnunum.


_____________________________


Lenovo Y530 - Y550
http://wwphp.com
http://sorucevap.wwphp.com


108 Mesaj
6 Haziran 2011; 12:48:42 

Memnun olanlar gibi olmayanlar var elbette; servise menteşe gevşekliği ve harddisk hatasından dolayı yolladım. Yaklaşık 3 hafta yurtdışından parça teminatı için bekletildim. Ve şu an ürünüm kargolanmış durumda ve nerde olduğu belli değil. Kargo takip numarası istedim cevap bekliyorum epey süredir. Şansla alakalı sanırım...


_____________________________




3173 Mesaj
6 Haziran 2011; 12:58:53 


quote:

Orijinalden alıntı: üye1500

Memnun olanlar gibi olmayanlar var elbette; servise menteşe gevşekliği ve harddisk hatasından dolayı yolladım. Yaklaşık 3 hafta yurtdışından parça teminatı için bekletildim. Ve şu an ürünüm kargolanmış durumda ve nerde olduğu belli değil. Kargo takip numarası istedim cevap bekliyorum epey süredir. Şansla alakalı sanırım...



sizin şansızlığınız ellerinde o modele ait parça olmamaları, yurt dışından istedikleri için 3 hafta sürmesi normaldir. Lenova 570 haziran sonu veya temmuz ortası gelicekmiş bir kaç yeri arayıp bilgi istedim ikiside aynı şeyi söyledi.


_____________________________

Prestashop Destek
Breaking Bad |Sons of Anarchy | Prison Break | White Collar | Walking Dead |


2181 Mesaj
10 Haziran 2011; 17:57:07 

lenovo güzel cihazlar yapıyor ama servisi bdh bilgisayar soyguncudur kendileri....içten oluşan menteşe çatlağı ile kasa açma yaptı ve cihazım garanti dışı kaldı...bunula birlikte ısınma ,vs gibi küçük sorunları da bana kitlediler neyse nihayetinde 1300 tl civarı bir para istediler yaptırmasam da 20 euro arıza tespit ücreti istediler...cihazım şu an serviste yatıyor hakem heyetine başvurdum sonucunu bekliyorum artık...şu kapınızdan alıyoruz vs olayı da göz boyama sadece ve markanın da işine geliyor açıkçası..lenovo nun türkiye de tek servisi var hepsi oraya kargoyla yolanıyor olay bundan ibaret...sonuçta bir sonraki cihazım bdh lenovo yu bırakmazsa lenovo olmayacak...normalde ise ilk tercihim




_____________________________



1437 Mesaj
10 Haziran 2011; 20:23:58 

Arkadaşımın başına gelen bi olayı anlatıyım. '0' tuşu yerinden cıkmış ve kaybolmuş.Arkadaşım garantisi var diye teknik servise verdi.Klavyenin değişmesi için 100 TL nin üstünde para istediler tabi yaptırmadı.Ürünü geri almak istedi.Arıza tespit parası istediler..0 tuşunun kaybolmasına istedikleri servis tutarı 70 TL idi.Ödememek için tüketici haklarına gitti.İşlemler uzun sürünce gitti 70 TL yi verdi aldı laptopu..

Daha sonra bilgisiyarcıdan 1 TL ye 0 tuşunu almış yerine takmış..


_____________________________

May The Force Be With You

May The Force Blow Your Mind


2181 Mesaj
10 Haziran 2011; 22:12:50 


quote:

Orijinalden alıntı: batuchan

Arkadaşımın başına gelen bi olayı anlatıyım. '0' tuşu yerinden cıkmış ve kaybolmuş.Arkadaşım garantisi var diye teknik servise verdi.Klavyenin değişmesi için 100 TL nin üstünde para istediler tabi yaptırmadı.Ürünü geri almak istedi.Arıza tespit parası istediler..0 tuşunun kaybolmasına istedikleri servis tutarı 70 TL idi.Ödememek için tüketici haklarına gitti.İşlemler uzun sürünce gitti 70 TL yi verdi aldı laptopu..

Daha sonra bilgisiyarcıdan 1 TL ye 0 tuşunu almış yerine takmış..

benzeri benim başıma geldi ama benim cihaz garantideydi ve bedel 1300tl...sanırım bdh bilgisayar(lenovo türkiye servisi) deli dumrul misali kurmuş kuru çaya köprüyü geçenden 30 akçe ,geçmeyenden döve döve 40 akçe alıyor




_____________________________



2181 Mesaj
11 Haziran 2011; 16:08:29 

aklıma gelmişken şikayet listesini de bir paylaşaım teknik servisin...burda mesele şikayetin azlığı çokluğu değil de hangi konularda olduğu

http://www.sikayetvar.c.../k/434/f/12083/g/Lenovo

dikkat ederseniz şikayetlerin çoğu arıza tespit ücreti , kullanıcı hatası diye onarılmamak ve de yüksek servis ücreti talebi




_____________________________



 
230 Mesaj
13 Haziran 2011; 10:24:41 

Arkadaşlar mrb bende lenovo G560 kullanıyorum.Bilgisayarımda bi sorun çıktıda.Ekranın tam ortasında aşağıya doğru pempe bi çizgi boyutu 2 cm uzunluğunda..İStanbulda yenibosnada oturuyorum.En yakın lenovo teknik servisi varmı bu yakınlarda.. Yoksa farketmez her halükarda uzağada gidebilirim :)..Şimdiden teşekkürler.


_____________________________



 
1 Mesaj
29 Mart 2012; 16:33:14 

lenovo z570 bilgisayarı 2 ay önce aldım ve 5 gün içerisinde harddiskten gelen sesle servise yollattım servisteki eray diye bi egosunu tatmin edememiş çocuk 2 kez çıktı telefona.harddiskten ses geliyo size yolluyorum ve performanssını dahi etkiliyo bu durum, çocuk gelsin ne olacak her harddiskten ses gelir dedi..bu benim ilk dizüstü pc m değil çok marka kullandım bu şekildeki ses 15 sene önceki pc lerden gelir dedim, çocuk siz yollayın onun bir arızası yoktur muhtemelen size arızası yok diye geri yollanır dedi.araştırdım aynı marka başka bi pc ile denedim kesinlikle ses ve performans farklı.yolladım pc yi 1 hafta sonra aradım neden sitenizde kayıt numaramdan sorduğumda hep aynı şeyler yazıyor diye.bekleyecen dedi malum zaat:)2 gün sonra tekrar aradım bi bayan çıktı hımm dedi değişim talebiniz onaylanmışta siteden değişmemişiz.. e yollayın dedim bekleyeceen dedi:)1 hafta sonra yolladıkları pc benim onlara yolladığım pc :) neden değişcez dedinizde bunu yolladınız diye aradık..yanında form var onu aldığınız yere yollasın sizin aldığınız bayi dedi:)neden siz değişip yollamıyorsunuz dedim..formu doldurduktan sonra servis olarak bizle bir alakanız kalmıyor dedi malum zaat:) yani 21 iş günü muhabbetini bu şekilde halletmiş oluyorlar akıllarınca...şimdi bekliyorum karşı taraf kargoya gidin alın demesini..3 gündür kargoya haber edecekler bakalım artık... kurtlar vadisi lenovo serisi servisi :))) hadi hayırlısı....


_____________________________



 
18 Mesaj
21 Aralık 2012; 19:31:10 

Daha bugün netbook'umu servisten aldım. Oldukça ilgilendiler. Ben tamamen fabrikasyon bir hata olduğunu düşündüğüm bir problemden dolayı servise gittim ancak kullanıcı hatası olduğunu iddia ettiler ilk başta. Ardından teknik servis personeliyle yüyüze görüşmem sonucu durumu Lenovo'nun yurt dışı merkezine bildireceklerini söylediler, duruma göre garanti kapsamında olup olmadığını bildireceklerdi.

Aynı gün içinde, yurt dışı merkeziyle iletişime geçmeden müşteri memnuniyeti açısından değişimi gerçekleştirdiklerini söylediler.

Ben son derece memnun kaldım müşteriye yaklaşımları nedeniyle. Ancak ürün kabul bankosundaki görevliler de en az teknik servistekiler kadar güleryüzlü olursa daha başarılı olacaklar.


_____________________________



 
29 Mesaj
26 Aralık 2012; 15:11:49 

lenovo nun servisi falan yok hertürlü kullanici hatasi boşuna arama


_____________________________



 
7 Mesaj
1 Şubat 2013; 23:02:05 

Lenovo servisi süper. 30 ocakta konya'dan kargo ile aldırdılar. 1 şubatta tamamen kasası yenilenerek elime geçti. Ne kargo parası nede ek ücret talep ettiler. Böylesine hızlı ve kaliteli hizmet için lenovo istanbul servisine teşekkür ederim.


_____________________________

KONAK


 
2778 Mesaj
10 Temmuz 2013; 20:18:47 

hdd yi patlattım 8 ayda. servise yollayacam yarın ( aldığım yere kaşe attırır attırmaz). Bakalım nasılmış servis görecez. olmadı 750 gb 7200 rpm hdd alacam zaten. 320 gb düdük gibi kalıyor :(


_____________________________

sıvası dökülmüş apartmanın önünde, oturma odasındaki rengi solmuş perdenin dibinde, mutfaktaki emektar masanın yanında veya pastan üzerindeki boyası atmış bahçe kapasının yanı başında, olmadı sokakta hareket etmeyen iş makinesinin dibinde takım elbisesiyle çektirdiği fotoğrafı facebook profiline yükleyen canlıya öğretmen denir.


 
18 Mesaj
11 Temmuz 2013; 5:05:33 

raskolnikov, benim pc de çok ısınıyor ve fandan ses geliyor, ses değil bildiğin gürültü geliyor. servise nasıl gönderiyoruz, hangi numarayı arıyoruz falan bana da yardımcı olur musun, ben de servise göndermeyi düşünüyorum ama yorumları görünce korkuyorum göndermeye, lenovo servisi ile ilgili çok fazla olumsuz yorum var. kolay gelsin.


_____________________________



20 Mesaj
11 Temmuz 2013; 21:14:02 

Lenovo servis beni gerçekten çok şaşırttı z580 kullanıyorum bilgisayarın fanından ses geliyordu dün kargoya verdim bugün saat 11 de telefonuma ürününüz bize ulaştı diye bir msj geldi. saat 2 de bir msj daha geldi ürünüznüz onarıldı fanı değişitirildi kargoya verildi diye aynı gün tamir yapıp kargoya verdiler valla süper.


_____________________________



 
18 Mesaj
12 Temmuz 2013; 2:32:01 

quote:

Orijinalden alıntı: alex1010

Lenovo servis beni gerçekten çok şaşırttı z580 kullanıyorum bilgisayarın fanından ses geliyordu dün kargoya verdim bugün saat 11 de telefonuma ürününüz bize ulaştı diye bir msj geldi. saat 2 de bir msj daha geldi ürünüznüz onarıldı fanı değişitirildi kargoya verildi diye aynı gün tamir yapıp kargoya verdiler valla süper.


alex1010 mesajın için çok teşekkür ederim. ben de yarın kargoya vereyim de haftaiçi gelir umarım. fandan ses geliyordu üflüyordu bir şekilde ama şimdi fan üflemiyor ses de yapmıyor. mecburen göndericem artık. daha sonra burdan servisle ilgili yorumumu yaparım, benim gibi servise gönderecek arkadaşlara katkım olsun. bendeki Lenovo z570 İ7 2670qm 6Gb ddr3 1333mhz 750gb hdd 5400rpm 2gb gt540m



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morgan90 -- 12 Temmuz 2013; 2:34:00 >


_____________________________



 
2778 Mesaj
15 Temmuz 2013; 21:00:32 

Yollayamadım kargo sorunu yüzünden. Ev kırsalda olduğundan kargo bulamıyor kendim gidip elden teslim edecem yarın. O yüzden servis hakkında bişi de yazamıyorum işim bittikten sonra yazarım. Gerçi benim sorun çok bariz bad sectör sonrası hdd patlattım.

Bu mesajda bahsedilenler: morgan90


_____________________________

sıvası dökülmüş apartmanın önünde, oturma odasındaki rengi solmuş perdenin dibinde, mutfaktaki emektar masanın yanında veya pastan üzerindeki boyası atmış bahçe kapasının yanı başında, olmadı sokakta hareket etmeyen iş makinesinin dibinde takım elbisesiyle çektirdiği fotoğrafı facebook profiline yükleyen canlıya öğretmen denir.


 
18 Mesaj
15 Temmuz 2013; 21:53:58 

cevap için teşekkürler. benim pcde fanda problem vardı. cuma günü gönderdim laptopu. bugün teslim almışlar. sabah 11de sms ve mail atmışlar cihazı teslim aldık diye. mail ile gönderilen linke tıkladığımda onarım devam ediyor yazıyor.. beklemedeyim.


_____________________________



3072 Mesaj
16 Temmuz 2013; 15:03:14 

beyler bu lenovonun servisi nerde tam olarak elden teslim etmek istiyorumda. İstanbul beşktaşa en yakın



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wingsaber -- 16 Temmuz 2013; 15:03:54 >


_____________________________

steam id :wingsaber3 dota 2


20 Mesaj
16 Temmuz 2013; 19:18:28 

quote:

Orijinalden alıntı: Wingsaber

beyler bu lenovonun servisi nerde tam olarak elden teslim etmek istiyorumda. İstanbul beşktaşa en yakın

İSTANBULDA TEK BDH BİLİŞİM BİLGİ HİZMETLERİ MECİDİYEKÖY DE 0212 - 336 03 66


_____________________________



 
18 Mesaj
16 Temmuz 2013; 21:31:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Wingsaber

beyler bu lenovonun servisi nerde tam olarak elden teslim etmek istiyorumda. İstanbul beşktaşa en yakın


quote:

İSTANBULDA TEK BDH BİLİŞİM BİLGİ HİZMETLERİ MECİDİYEKÖY DE 0212 - 336 03 66



BDH Bilişim Destek Hizmetleri
Gülbahar Mahallesi, Avni Dilligil Sk. Çelik İş Merkezi No:2
Mecidiyeköy/Şişli-İstanbul

0212 - 336 03 66 ve
00800 448 825 165 (Ücretsiz hat, sadece sabit hatlardan aranabilir)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morgan90 -- 16 Temmuz 2013; 21:32:57 >


_____________________________



3072 Mesaj
17 Temmuz 2013; 12:09:32 

quote:

Orijinalden alıntı: morgan90




BDH Bilişim Destek Hizmetleri
Gülbahar Mahallesi, Avni Dilligil Sk. Çelik İş Merkezi No:2
Mecidiyeköy/Şişli-İstanbul

0212 - 336 03 66 ve
00800 448 825 165 (Ücretsiz hat, sadece sabit hatlardan aranabilir)

bu profiliya giderken solda alt kat bir yer gormustum gecen sene orasi mi ki acaba


_____________________________

steam id :wingsaber3 dota 2


 
18 Mesaj
17 Temmuz 2013; 18:20:46 

istanbulda yaşamıyorum arkadaşım, maalesef bir bilgim yok. ben fandaki sürtünme sesi ve son günlerde üflememe sebebiyle haftasonu kargoyla göndermiştim laptopu. 15 temmuzda teslim almışlar. fanı değiştirmişler. bugün de ben teslim aldım. servis hiç sorun çıkarmadı, her sorduğum soruya cevap aldım, lenovo servisinden çekinen varsa hiç çekinmesin hemen göndersin. 2-3 iş günü içinde onarıp teslim ettiler, ne kargo parası ne de başka birşey ödedim. zaten bana gelen mailde 5-7 iş günü içinde cihazınız onarılıp teslim edilecek yazıyordu. bir kaç mail ve bir kaç mesajla beni durum hakkında bilgilendirdiler. onarım sürecini takip etmem için de link göndermişler ama gerek kalmadı. pcyi bir kaç saattir kullanıyorum fanda sorun yok. ilgilenen ve özel mesajla yardımcı olan arkadaşlara tekrar teşekkür ederim. herkese kolay gelsin.

@alex1010 @Raskolnikov



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morgan90 -- 17 Temmuz 2013; 18:36:08 >

Bu mesajda bahsedilenler: @Raskolnikov, @alex1010


_____________________________



3072 Mesaj
18 Temmuz 2013; 22:35:46 

kutu yok beyler nasil yollicaz kargi firmasi kutu sagliyor mu ?


_____________________________

steam id :wingsaber3 dota 2


1917 Mesaj
19 Temmuz 2013; 0:47:05 

quote:

Orijinalden alıntı: Wingsaber

kutu yok beyler nasil yollicaz kargi firmasi kutu sagliyor mu ?

Sağlamaz.


_____________________________


Bilgi Sahibi Olmadan Fikir Sahibi Olmayın.


20 Mesaj
19 Temmuz 2013; 0:57:12 

Uydur bi kutu bulamazsanda sürat kargo kutu satıyor ondan al yurtiçine ver:)


_____________________________



 
18 Mesaj
19 Temmuz 2013; 1:11:33 

bimden ordan burdan laptopa uygun kutu bulursun. köpük bul bi yerden ya da laptopu sabitleyecek şekilde karton parçalarıyla doldur kutuyu. menteşeleri falan çatlar kırılır aman diyim. zaten kargocular bi garip. atıyorlar kolileri sağa sola. kendi malları değil ya. neyse laptopu sağlam paketle en az arıza kadar bu da önemli. alexin dediği gibi sürat kargoya bi git derim. kolay gelsin.


_____________________________



3072 Mesaj
19 Temmuz 2013; 10:31:24 

valla hocam bu adamlar telefonu acmiyolar mecidiyekoyden gezersem ilk bi bakarim ordaki yere aliyolarsa elden veririm daha sonrada. bi touchpad sol tiklayip basili tutuldugunda sapitiyor neskiden kendi kendine drup duruken saitiyordu evrim gecirmis



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wingsaber -- 19 Temmuz 2013; 10:42:56 >


_____________________________

steam id :wingsaber3 dota 2


88 Mesaj
19 Temmuz 2013; 15:21:19 

Bende z580 var 2 gün önce servise yolladım. Fanın bulunduğu kısımdan bip bip diye sesler geliyor. Bu fan sorunu sizde de var galiba. Sizde fan dan sesler mi geliyor dıtlama yada bipleme gibi. Sizden öyle ses geliyorsa servis ne dedi sorun neymiş. Benim ürünüm serviste hala


_____________________________



 
2778 Mesaj
22 Temmuz 2013; 23:31:37 

Salı günü kargoya verdim makineyi cuma günü geri geldi hdd değişmiş şekilde. Veri kurtarma ve windows yüklemesi olmadığı için 1 gün kaldı sadece serviste. İlgi alaka olarak 10 numara hizmet.


_____________________________

sıvası dökülmüş apartmanın önünde, oturma odasındaki rengi solmuş perdenin dibinde, mutfaktaki emektar masanın yanında veya pastan üzerindeki boyası atmış bahçe kapasının yanı başında, olmadı sokakta hareket etmeyen iş makinesinin dibinde takım elbisesiyle çektirdiği fotoğrafı facebook profiline yükleyen canlıya öğretmen denir.


363 Mesaj
23 Ağustos 2013; 9:24:55 

Bendede lenovo idapad z570 modeli var bilgisayardan çok memnunum ama şarj adaptörü koptu malesef yenisini nerden bulabilirim ve ücreti ne kadar olabilir.??



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

sadece LoL oynamalık pc 350TL ; http://forum.donanimhaber.com/m_93448137/f_//tm.htm Tp-link wireless adaptör 45 tl ; http://forum.donanimhaber.com/m_93449301/f_//tm.htm logitech kablosuz klavye 40 tl ; http://forum.donanimhaber.com/m_93449110/f_//tm.htm


 
18 Mesaj
27 Ağustos 2013; 3:14:00 

hb.com gg.com gibi sitelerden bulabilirsin. gg.comda 30tlydi sanırım. takibi ücreti kalitesine/markasına göre değişiyor. pek fazla bilgim yok. illa orjinal takıntın varsa nasıl temin edebileceğin hakkında fikrim yok. kolay gelsin.


_____________________________



363 Mesaj
12 Eylül 2013; 23:41:50 


quote:

Orijinalden alıntı: morgan90

hb.com gg.com gibi sitelerden bulabilirsin. gg.comda 30tlydi sanırım. takibi ücreti kalitesine/markasına göre değişiyor. pek fazla bilgim yok. illa orjinal takıntın varsa nasıl temin edebileceğin hakkında fikrim yok. kolay gelsin.

Sagolun muadil ürün aldım (orjinal takıntım yok sarj etsin yeter:))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

sadece LoL oynamalık pc 350TL ; http://forum.donanimhaber.com/m_93448137/f_//tm.htm Tp-link wireless adaptör 45 tl ; http://forum.donanimhaber.com/m_93449301/f_//tm.htm logitech kablosuz klavye 40 tl ; http://forum.donanimhaber.com/m_93449110/f_//tm.htm


424 Mesaj
14 Eylül 2013; 20:03:40 

Merhaba arkadaşlar, limango'dan aldığım lenovo b570 arızalandı servise göndermek istiyorum. Limango faturası ile lenovo turkiye sayfasında yer alan herhangi bir teknik servise karşı ödemeli göndersem oluyor mu, göndermeden önce servisi bi aramak gerekir mi ?


_____________________________



500 Mesaj
14 Eylül 2013; 20:17:33 

http://forum.donanimhab...535/f_//tm.htm#80789535



lenovo servisiyle yaşadıklarım girin okuyun


_____________________________

Ergenin teki beni çıldırttığı için hakaretten 4 gün yedim beyler görüşürüz


 
18 Mesaj
14 Eylül 2013; 21:40:18 

BDH Bilişim Destek Hizmetleri
Gülbahar Mahallesi, Avni Dilligil Sk. Çelik İş Merkezi No:2
Mecidiyeköy/Şişli-İstanbul

0212 - 336 03 66 ve
00800 448 825 165 (Ücretsiz hat, sadece sabit hatlardan aranabilir)

herhangi bir sorun yaşamak istemiyorsan önce araman gerekiyor, sonra evine kurye gönderecekler ya da kendin yurtiçi kargoyla göndereceksin, kolay gelsin.


_____________________________



424 Mesaj
14 Eylül 2013; 21:44:32 

quote:

Orijinalden alıntı: morgan90

BDH Bilişim Destek Hizmetleri
Gülbahar Mahallesi, Avni Dilligil Sk. Çelik İş Merkezi No:2
Mecidiyeköy/Şişli-İstanbul

0212 - 336 03 66 ve
00800 448 825 165 (Ücretsiz hat, sadece sabit hatlardan aranabilir)

herhangi bir sorun yaşamak istemiyorsan önce araman gerekiyor, sonra evine kurye gönderecekler ya da kendin yurtiçi kargoyla göndereceksin, kolay gelsin.

Teşekkürler.


_____________________________



131 Mesaj
8 Aralık 2013; 17:21:43 

bende cuma günü z580 nimi kargoya verdim bakalım ne olucak
şikayetlerim sag menteşe gacır gucur ses yapıyor
şarj yerindeki dişi jak içeri kaçdı
tabi birde kronik wifi sorunu ve aşırı derecede hantallaşmıştı
bu arada bir yıldan fazla bir zamandır kullanıyorum


_____________________________

başkasını yaptığını beğenmeyenler aslında hiç bir şey yapamayan acizlerdir


 
66 Mesaj
9 Aralık 2013; 20:14:45 

kardes ben kayseriden çarşamba günü kargoya verdim. cumartesi tamir edilmiş halde elimdeydi sen düşün yani. gerçi biraz da arızaya baglı da ilgi zaten on numara kargo ücretlerinin tamamı onlara ait.


_____________________________

Sen mühendissin; bilirsin bir bak bakayım.


2181 Mesaj
9 Aralık 2013; 21:12:10 

quote:

Orijinalden alıntı: usta0037

bende cuma günü z580 nimi kargoya verdim bakalım ne olucak
şikayetlerim sag menteşe gacır gucur ses yapıyor
şarj yerindeki dişi jak içeri kaçdı
tabi birde kronik wifi sorunu ve aşırı derecede hantallaşmıştı
bu arada bir yıldan fazla bir zamandır kullanıyorum

Menteşe ve jak arızası kullanıcı hatası olarak fahiş fiyattan tamir edilmek istenir.. Diğer arızalara hiç bakılmaz ve yaptırmasanız bile sizden arıza tespiti ücreti alırlar(garantili cihazlara bile).. Bu dediklerim olmaz ise bdh bilişim servis politikasını değiştirmiş demektir aksi halde aynı tas aynı hamam




_____________________________



20 Mesaj
12 Aralık 2013; 11:45:42 

Yaz ayında fan arzasıyla gönderdiğim ürün 1 günde yapılıp geldi ekran arzasıyla gönderdim 3 gün oldu sonuç yurt dışından parça bekniyormuş ne zman gelirse artık yurt içinde bu parçayı temin edemiyorlar yurt dışından getittiryorlar bu daha da ilginç ?


_____________________________



424 Mesaj
24 Aralık 2013; 1:54:58 

Bende birkaç ay önce başımdan geçen olayı yazayım. Bir kaç mesaj üstte yazdığım gibi teknik servisi aradım. Arızayı vs anlattım ve email ve adresimi verdim. Bana email atacaklarını ve faturamın fotografını eklememi istediler aradan 3 gün geçti email gelmedi aradım olayı anlattım sorun olmuş sistem size email gönderememiş dediler. Sonra belki benim email'de sorun vardır diye farklı bir firmanın email adresini verdim. Yine aradan 3 gün geçti arayan soran yok tekrar aradım. Yine olayı anlattım email vs gelmiyor siz söyleyin email adresinizi ben göndereyim dedim tamam olur sistemimizde arıza var siz gönderin dediler. Faturayı gönderdim yine 2-3 gün ses yok tekrar aradım dedim yine ne sorun var bu seferde faturanızda laptop'un seri numarası yazmıyor dediler (limango'dan almıştım) laptop'un altının fotografını çekip yollayın dediler yine gönderdim. Yine ses seda yok en sonunda lanet olsun dedim bıraktım. Servisi ters tarafta olmasa gidip kendim götürecektim ama artık lcd'yi kendim alıp takıcam. Lenovo'dan aşırı derece memlundum ama bu olay beni cidden lenovodan soğuttu. Resmen dalga geçer gibi iş yapıyorlar. Adamlara temmih ediyorum sorun çıkarsa arayın konuşalım boşuna bekletmeyin gelip almanıza gerek yok ben kargoyla göndereyim diyorum hayır gerek yok deyip sonra unutup gidiyorlar.
Kısacası adamların oyamaları ve ağırdan almaları sonucu şuan garanti süreside dolmuş. Artık kendim alıp takıcam lcd'yi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi $developer; -- 24 Aralık 2013; 1:58:18 >


_____________________________



 
18 Mesaj
25 Aralık 2013; 3:30:28 

hayret. ben de fan arızası sebebiyle temmuz ayında göndermiştim 2 gün sonra fanı değiştirip geri gönderdiler. telefon, sms ve mail desteği beklediğimden kat be kat iyiydi. elektronik işi zaten şans işi, demek ki servislerin ilgi ve alakaları da şans işiymiş, genelde yorumlar ya çok olumlu ya da çok olumsuz olarak ikiye ayrılıyor. ortası nedense hiç olmuyor :)

Bu mesajda bahsedilenler: $developer;


_____________________________



473 Mesaj
25 Aralık 2013; 3:54:07 

Berbat 34. İs gunu oldu hala servisten cihaz ile degisim formu gelecek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3072 Mesaj
11 Ocak 2014; 19:59:24 

hala ayni yer mi servis http://support.lenovo.c...ail.page?DocID=HT072118

burda BDH goremedim de


_____________________________

steam id :wingsaber3 dota 2


157 Mesaj
17 Şubat 2014; 9:55:27 

bende 26.12.2013 te lenoyo y510p almıstım toplamda 50 günlük bir cihaz birden kapandı ve koku geldi cihazdan bakacaz artık bgn servisi aradım inş sıkıntısız geçmesini diliyorum


_____________________________

HTC EVO 3D
Lenovo Ideapad Y510P 59-380590 SLI (Çift Ekran Kartlı) Notebook
Samsung R522 notebook
logitech t400(siyah)
Motorola hx 550 bluetooth kulaklık( Müzik dinleme)
Seagate 1tb g-hdd 2,5 inç
Seat ibiza 1.2 12V 2006


1090 Mesaj
27 Mart 2014; 15:52:41 

İğrenç bir servisleri var. Bir daha asla Lenovo almıyacağım.1 ayı geçti vereli ürünü halen ne olduğunu bile söylemiyorlar. Öylece bekliyoruz...


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


 
727 Mesaj
5 Nisan 2014; 18:37:19 

Arkadaslar dunden berı arastırıyorum lenovo servısını hafta sonu oldugu ıcın buldugum telefonlar kapalı, hızlıaldan aldıgım tablette sorun var yardımcı olurmusunuz?nereye ve nasıl gonderebılırım


 
727 Mesaj
9 Nisan 2014; 11:25:04 

Leonvo servisi ile görüştüm 7 nisan pazartesi günü benden mail adresi,telefon ve adres bilgisi istediler tablietin kargo görevlisi tarafından adresimden alınacağını söylediler,ben kargo yakın olduğu icin kendim teslim edeceğimi belirttim ve kargo gönderi numarası verdiler bende o gün gönderdim,salı günü yani ayın 8 inde kargoyu teslim aldıklarına dair mail göndermişler yine aynı günün aksamı cihazın tamir aşamasında olduğuna dair bir mail daha geldi ,bugün yanı ayın 9 unda da yine mail ile cihaza parca degişimi yapılacağı icın yurt dışından parca siparisi verildiğini bildirir mail aldım bakalım bundan sonra bekleyip görücez insallah kısa sürede temin edilir dicem ama sanırım 20 iş gününü geçer tahminim..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakamoz32 -- 9 Nisan 2014; 11:26:53 >


 
3 Mesaj
25 Nisan 2014; 8:56:07 

Mükemmmel tek kelime ile :)


_____________________________



7 Mesaj
22 Mayıs 2014; 11:33:25 

merhaba arkadaşlar. 11.04.2014 itibariyle kargo ile istanbul lenovo ya gönderdim. 1 hafta öncesine kadar malzeme temini beklediklerini söylediler. bana sundukları teklif pc tamir edilirse 2 ay garanti uzatılır. eğer istemezseniz biz size yeni bi lenovo gönderelim dediler. ben garantiyi seçtim. ve 4 gündür aradığım telefonlara kimse çıkmıyor.. twitter'dan ulaştım beni arayacaklarını söylediler. hiç bir ses seda yok. twitter da benim gibi aynı konudan muzdarip olan arkadaşları gördüm. ne yapabilirim ?


_____________________________

Peyzaj mimarı şantiye şefi


375 Mesaj
22 Mayıs 2014; 21:19:36 

laptop yavaşladı. format attım tekrardan ama gene yavaş ? sorununu bi türlü çözemedim.


_____________________________

yeni videom

youtube kanalım (tüm videolarım)


 
40 Mesaj
4 Temmuz 2014; 18:06:44 

Bu Lenovo Servisi ALLAH nasıl biliyorsa öyle yapsın ekranı bozuk bilgisayarımı gönderdim adamlar hard diskide değiştirmiş üztüne orjinalinde windovs 8,1 olan bilgisayara win 8 yüklemişler bilgisayar kasmaya donmaya başladı..


_____________________________



 
63 Mesaj
5 Temmuz 2014; 8:58:01 

Bu lenovonun hoparlör cızırdaması kronik mi arkadaslar ? Sag hoparlörüm sapasağlamdı iki hafta önce, şimdi ise sağ hoparlörden cızırtılı ses aliyorum ve canımı çok sıkıyor bu olay, ne yapmamı önerirsiniz? Başına gelen oldu mu hiç acaba?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
377 Mesaj
13 Temmuz 2014; 19:11:55 

Anakart değişimi için servise başvuran var mı? Servis süresi ortalama ne kadar oluyor, merak ediyorum.