Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    teleserviceye ücret iadesi istemiyorum değisim raporu yazin dedim verdiği cevap
    "Servis olarak ücret iadesi yapmamaktayız, değişim raporu düzenlememekteyiz. İyi günler "
    siz ne yapiyorsunuz ?

    neyi nasıl yapmıyormuş :) birincisi gelişen durumu bilmiyorum ikincisi bu yazdıkları suç ne yaptıkları belli değil.

    hocam ürünüm ayipli olarak geldi ilk gün bozuktu servise yolladim yolladiğimdan beri ücret iadesi diyorlar ben değisim raporu istiyorum demistim yok veremeyiz dediler iyi o zaman hesap numarami falan verdim.sonra aldiğim yerle konustum değisim raporu vermiyorlarmi dedi vermiyorlar dedim oda sasirdi.
    telefonla aradiğimda
    sirket politikalarimiz nedeniyle değisim raporu yazmiyoruz dedi.
    kim yaziyor ona gidim dedim.
    bilmiyoruz dedi.
    3 kez uyarida bulundum ciddiye almadilar bugun hakem heyetine gidicem o zaman ciddiye alcaklarmi bakalim

    zaman kaybetmişsin hertürlü haklısın . şirket politikaları batsın :) bunların hepsi aynı demek ki ben de kvk ile uğraşmıştım türlü türlü bahane heyete açıkça bunları belirt dilekçende biraz beklemen gerekecek ayrıca faiz de isteyebilirsin galiba ben icrada faiz bindirtmiştim başta isteseydim bu seneki heyet sınırını aşacaktı bunu da kat bence bunlara zorunlu yaptırım uygulanmassa daha çok tepemize binmeye çalışırlar tabi ancak çalışırlar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    teleserviceye ücret iadesi istemiyorum değisim raporu yazin dedim verdiği cevap
    "Servis olarak ücret iadesi yapmamaktayız, değişim raporu düzenlememekteyiz. İyi günler "
    siz ne yapiyorsunuz ?

    neyi nasıl yapmıyormuş :) birincisi gelişen durumu bilmiyorum ikincisi bu yazdıkları suç ne yaptıkları belli değil.

    hocam ürünüm ayipli olarak geldi ilk gün bozuktu servise yolladim yolladiğimdan beri ücret iadesi diyorlar ben değisim raporu istiyorum demistim yok veremeyiz dediler iyi o zaman hesap numarami falan verdim.sonra aldiğim yerle konustum değisim raporu vermiyorlarmi dedi vermiyorlar dedim oda sasirdi.
    telefonla aradiğimda
    sirket politikalarimiz nedeniyle değisim raporu yazmiyoruz dedi.
    kim yaziyor ona gidim dedim.
    bilmiyoruz dedi.
    3 kez uyarida bulundum ciddiye almadilar bugun hakem heyetine gidicem o zaman ciddiye alcaklarmi bakalim

    zaman kaybetmişsin hertürlü haklısın . şirket politikaları batsın :) bunların hepsi aynı demek ki ben de kvk ile uğraşmıştım türlü türlü bahane heyete açıkça bunları belirt dilekçende biraz beklemen gerekecek ayrıca faiz de isteyebilirsin galiba ben icrada faiz bindirtmiştim başta isteseydim bu seneki heyet sınırını aşacaktı bunu da kat bence bunlara zorunlu yaptırım uygulanmassa daha çok tepemize binmeye çalışırlar tabi ancak çalışırlar...

    isticem hocam yasal faizimi.
    birde bana mailde Merhaba, Ücret iadesi 10 iş günü içerisinde tarafınıza yapılacaktır. Teşekkürler.İyi günler. 5 iş günü sonrasinda bu süre doluyor 5 gün bekleyip faiz isteyip mi basvursam hakem heyetine




  • Samsung cihazım serviste 18 gündür bekliyor. Servis sorgulamasında cihaz tamir edildi ve teslim edildi yazıyor ancak cihazı satınaldığım Darty beni halen aramadı. Merak ettiğim;

    - 20 gün dolduğunda cihazım darty de duruyorsa ve beni aramamışlarsa bu durumda seçimlik haklarımı kullanabilir miyim?
    - Cihazı darty de tamir olmuş mu diye benim mi sormam gerekli (daha önceden aramışlardı)
    - Darty den teknik servise gidene kadar geçen süre yahut servisten darty ye gelene kadar geçen süre bahsi geçen GARANTİDE TAMİR SÜRESİ olan 20 günlük sürenin içine dahil midir?

    18 şubatta teslim ettiğim ürüne ilişkin 8 martta yahut 9 martta benim yapacağım işlem nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru

    Arkadaşlar bu konudaki bilgili forumdaşlar cevap verirse sevinirim arkadaşım iPhone 5 in faturasını kaybetti olası bir cihaz söz konusu oldugunda fatura ibrazı söz konusu olurmu iliski fatura diye tutururlarmı

    Satın aldığınız firmadan fatura yerine geçen bir belge alırsanız olur aksi halde fatura diye tutturur servis..

    arkadaşımın iphone 5i sim kart yuvası arızalandı faturasız olarak servise gönderdim fatura tabep etmeden telefonun sıfırını gönderdiler bu konuda mağdur olanlar hakkını aramalı çünkü benimki gibi emsal teşkil eden durumlar var...

    Arkadaşınız adına sevindim.. Şükür ki firma uyanık davranmamış, benzer şekilde faturasını kaybedenler tabii ki savunmalı haklarını..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    teleserviceye ücret iadesi istemiyorum değisim raporu yazin dedim verdiği cevap
    "Servis olarak ücret iadesi yapmamaktayız, değişim raporu düzenlememekteyiz. İyi günler "
    siz ne yapiyorsunuz ?

    neyi nasıl yapmıyormuş :) birincisi gelişen durumu bilmiyorum ikincisi bu yazdıkları suç ne yaptıkları belli değil.

    hocam ürünüm ayipli olarak geldi ilk gün bozuktu servise yolladim yolladiğimdan beri ücret iadesi diyorlar ben değisim raporu istiyorum demistim yok veremeyiz dediler iyi o zaman hesap numarami falan verdim.sonra aldiğim yerle konustum değisim raporu vermiyorlarmi dedi vermiyorlar dedim oda sasirdi.
    telefonla aradiğimda
    sirket politikalarimiz nedeniyle değisim raporu yazmiyoruz dedi.
    kim yaziyor ona gidim dedim.
    bilmiyoruz dedi.
    3 kez uyarida bulundum ciddiye almadilar bugun hakem heyetine gidicem o zaman ciddiye alcaklarmi bakalim

    zaman kaybetmişsin hertürlü haklısın . şirket politikaları batsın :) bunların hepsi aynı demek ki ben de kvk ile uğraşmıştım türlü türlü bahane heyete açıkça bunları belirt dilekçende biraz beklemen gerekecek ayrıca faiz de isteyebilirsin galiba ben icrada faiz bindirtmiştim başta isteseydim bu seneki heyet sınırını aşacaktı bunu da kat bence bunlara zorunlu yaptırım uygulanmassa daha çok tepemize binmeye çalışırlar tabi ancak çalışırlar...

    isticem hocam yasal faizimi.
    birde bana mailde Merhaba, Ücret iadesi 10 iş günü içerisinde tarafınıza yapılacaktır. Teşekkürler.İyi günler. 5 iş günü sonrasinda bu süre doluyor 5 gün bekleyip faiz isteyip mi basvursam hakem heyetine

    yatıtıcaklarına dair mesaj mı attılar eğer böyleyse ve bu süre içinde yatıracaklarsa uğraşmaya değmez bekleme fln...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze


    quote:

    Orijinalden alıntı: StyleSlayer

    teleserviceye ücret iadesi istemiyorum değisim raporu yazin dedim verdiği cevap
    "Servis olarak ücret iadesi yapmamaktayız, değişim raporu düzenlememekteyiz. İyi günler "
    siz ne yapiyorsunuz ?

    neyi nasıl yapmıyormuş :) birincisi gelişen durumu bilmiyorum ikincisi bu yazdıkları suç ne yaptıkları belli değil.

    hocam ürünüm ayipli olarak geldi ilk gün bozuktu servise yolladim yolladiğimdan beri ücret iadesi diyorlar ben değisim raporu istiyorum demistim yok veremeyiz dediler iyi o zaman hesap numarami falan verdim.sonra aldiğim yerle konustum değisim raporu vermiyorlarmi dedi vermiyorlar dedim oda sasirdi.
    telefonla aradiğimda
    sirket politikalarimiz nedeniyle değisim raporu yazmiyoruz dedi.
    kim yaziyor ona gidim dedim.
    bilmiyoruz dedi.
    3 kez uyarida bulundum ciddiye almadilar bugun hakem heyetine gidicem o zaman ciddiye alcaklarmi bakalim

    zaman kaybetmişsin hertürlü haklısın . şirket politikaları batsın :) bunların hepsi aynı demek ki ben de kvk ile uğraşmıştım türlü türlü bahane heyete açıkça bunları belirt dilekçende biraz beklemen gerekecek ayrıca faiz de isteyebilirsin galiba ben icrada faiz bindirtmiştim başta isteseydim bu seneki heyet sınırını aşacaktı bunu da kat bence bunlara zorunlu yaptırım uygulanmassa daha çok tepemize binmeye çalışırlar tabi ancak çalışırlar...

    isticem hocam yasal faizimi.
    birde bana mailde Merhaba, Ücret iadesi 10 iş günü içerisinde tarafınıza yapılacaktır. Teşekkürler.İyi günler. 5 iş günü sonrasinda bu süre doluyor 5 gün bekleyip faiz isteyip mi basvursam hakem heyetine

    yatıtıcaklarına dair mesaj mı attılar eğer böyleyse ve bu süre içinde yatıracaklarsa uğraşmaya değmez bekleme fln...

    27 subatta mesaj atmistida ben pek güvenmiyorum teleserviceye




  • Telefonumu nasıl garantiye verebilirim? Bunun için ne yapmam gerekiyor? Ne tür belgeler gerekiyor? Nereye vermem lazım? Telefon ne kadar sürede elime geçer?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugun teleserviceden parami aldim beyler hayirli olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: someone74

    Samsung cihazım serviste 18 gündür bekliyor. Servis sorgulamasında cihaz tamir edildi ve teslim edildi yazıyor ancak cihazı satınaldığım Darty beni halen aramadı. Merak ettiğim;

    - 20 gün dolduğunda cihazım darty de duruyorsa ve beni aramamışlarsa bu durumda seçimlik haklarımı kullanabilir miyim?
    - Cihazı darty de tamir olmuş mu diye benim mi sormam gerekli (daha önceden aramışlardı)
    - Darty den teknik servise gidene kadar geçen süre yahut servisten darty ye gelene kadar geçen süre bahsi geçen GARANTİDE TAMİR SÜRESİ olan 20 günlük sürenin içine dahil midir?

    18 şubatta teslim ettiğim ürüne ilişkin 8 martta yahut 9 martta benim yapacağım işlem nedir?



    İnce bir ayrıntıyı kaçırmışım ama zaten 20 gün değil 20 iş günü ibaresi. Haliyle 20 iş günü 15 martta doluyor ve cumartesi-pazar iş günü sayılmıyor. Neyse cihazımı sıfırlayıp göndermişler sorunsuz almış bulunuyorum.
    Ancak bir yere not ettim; ilk serviste 10 gün, 2. serviste de 20 gün kaldı.Bu durumda cihazımın garanti süresi 1 ay daha uzamış oldu. Sizlerde bu hususa dikkat edin.




  • nokia marka telefonumu ses probleminden dolayı teleservice firmasına garantiden tamir edilmesi için 15 iş günü önce teslim ettim.
    cihaz durumu ekranında, cihazımın yedek parça beklemekte olduğu yazıyor.
    10 iş günü dolduğu ve ihtiyacımı belirtip müşteri temsilcisinden telefonum yapılana kadar ikame cihaz talep ettim, sonuç çıkmadı.
    Önümüzdeki hafta cuma günü 20 iş günü doluyor ve tahminimce cihazı yetiştiremeyeceklerini düşünüyorum.
    20.iş günü servise gidip çözüm üretmelerini para iadesi ya da sıfır cihaz vermelerini istiyecem.
    Olumlu bir sonuç alıcağımı düşünmüyorum, ordan tüketici masasına servis kabul evrağı ile sikayet başvurusu yapıcam.

    Bu süreçte eksik bilgim veya yapmam gereken başka birşey varsa tavsiyelerinizi beklerim.
    Böyle bir durumdan teleservice firmasından para iadesi alabilen varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    beyler çok önemli bir sorunum var.serviste 20iş gününü geçen TV için 21.iş günü mail ile iade talebinde bulundum.5 gün sonra da ürünün tamiri yapılmıştır teslim alabilirsiniz diye sms geldi.bende 20 iş gününü geçtiği için başka TV aldım ve servisteki ürünü yasal tamir süresi geçtiği için kabul etmedim.onlar da tvde sorun yok diye iadeyi kabul etmediler.

    bende yasal hakkımı kullanarak tüketici mahkemesinde dava açtım.ordaki çalışanlar 20 iş gününü geç o önemli değil diyorlar.bilir kişi atarlar TV sağlam çıkarsa sen haksız olursun diyorlar.şimdi benim kafam karıştı.20 iş gününü takmayacaksak neden bu yasalar çıkarılıyor? TV nin sağlam olup olmaması neyi değiştirir ki sonuçta yasal olan 20 iş günü süresi geçmiş.21.gün ürün hala servisteyken iade istemişim.26.gün bana ürün sağlam diyorlar.ama mesaj olarak ürününüz tamir edilmiştir deniyor.yasadaki boşlukları kullanmaya çalışıyorlar sanırım.bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olsun.TV hala serviste başka TV aldığım için kabul etmiyorum.onlar da ihtarname çekmiş TVyi 3 gün içnde almazsanız sorumluluk bizim değildir diye.birde 20iş gününü geçtiğini kabul etmiyoruz diyorlar ki kargolar grev yapmış da onlara geç gitmiş.ama ben kargoyla falan göndermedim.burdaki servis gelip evimden aldı.onlar da sanırım ana merkeze göndermişler.o arada grev nedeniyle gecikme olmuş.bu da beni bağlayan bişey değil.

    lütfen bu konuda yardımcı olun, davayı kaybetme durumum olabilir mi bu şartlar altında? dosyaya eklediğim belgeler ;

    -servis fişi (08.01.2013 tarihinde servisin benden aldığına dair)
    -gelen smsin resmi (06.02.2013 tarihinde ürünün tamiri tamamlanmıştır alabilirsiniz diye)
    -iade istediğim mail (01.02.2013 tarihinde)
    -ve teknosa faturası


    Ürününüz tamir edildi demişse handikaplısın reyizz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugberkk -- 10 Mart 2013; 3:13:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: someone74

    quote:

    Orijinalden alıntı: someone74

    Samsung cihazım serviste 18 gündür bekliyor. Servis sorgulamasında cihaz tamir edildi ve teslim edildi yazıyor ancak cihazı satınaldığım Darty beni halen aramadı. Merak ettiğim;

    - 20 gün dolduğunda cihazım darty de duruyorsa ve beni aramamışlarsa bu durumda seçimlik haklarımı kullanabilir miyim?
    - Cihazı darty de tamir olmuş mu diye benim mi sormam gerekli (daha önceden aramışlardı)
    - Darty den teknik servise gidene kadar geçen süre yahut servisten darty ye gelene kadar geçen süre bahsi geçen GARANTİDE TAMİR SÜRESİ olan 20 günlük sürenin içine dahil midir?

    18 şubatta teslim ettiğim ürüne ilişkin 8 martta yahut 9 martta benim yapacağım işlem nedir?



    İnce bir ayrıntıyı kaçırmışım ama zaten 20 gün değil 20 iş günü ibaresi. Haliyle 20 iş günü 15 martta doluyor ve cumartesi-pazar iş günü sayılmıyor. Neyse cihazımı sıfırlayıp göndermişler sorunsuz almış bulunuyorum.
    Ancak bir yere not ettim; ilk serviste 10 gün, 2. serviste de 20 gün kaldı.Bu durumda cihazımın garanti süresi 1 ay daha uzamış oldu. Sizlerde bu hususa dikkat edin.

    Cumartesi de resmi olarak iş günü artık hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ,

    Heyetin bana verip iadeli taahhütlü gönderdiğim mektup geri gelmiş. Hepsiburada.comun adresi değişmiş megerse. Ben şimdi yeni adrese tekrarmı göndereyim? Yoksa heyete gidip görüşeyim mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugberkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    beyler çok önemli bir sorunum var.serviste 20iş gününü geçen TV için 21.iş günü mail ile iade talebinde bulundum.5 gün sonra da ürünün tamiri yapılmıştır teslim alabilirsiniz diye sms geldi.bende 20 iş gününü geçtiği için başka TV aldım ve servisteki ürünü yasal tamir süresi geçtiği için kabul etmedim.onlar da tvde sorun yok diye iadeyi kabul etmediler.

    bende yasal hakkımı kullanarak tüketici mahkemesinde dava açtım.ordaki çalışanlar 20 iş gününü geç o önemli değil diyorlar.bilir kişi atarlar TV sağlam çıkarsa sen haksız olursun diyorlar.şimdi benim kafam karıştı.20 iş gününü takmayacaksak neden bu yasalar çıkarılıyor? TV nin sağlam olup olmaması neyi değiştirir ki sonuçta yasal olan 20 iş günü süresi geçmiş.21.gün ürün hala servisteyken iade istemişim.26.gün bana ürün sağlam diyorlar.ama mesaj olarak ürününüz tamir edilmiştir deniyor.yasadaki boşlukları kullanmaya çalışıyorlar sanırım.bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olsun.TV hala serviste başka TV aldığım için kabul etmiyorum.onlar da ihtarname çekmiş TVyi 3 gün içnde almazsanız sorumluluk bizim değildir diye.birde 20iş gününü geçtiğini kabul etmiyoruz diyorlar ki kargolar grev yapmış da onlara geç gitmiş.ama ben kargoyla falan göndermedim.burdaki servis gelip evimden aldı.onlar da sanırım ana merkeze göndermişler.o arada grev nedeniyle gecikme olmuş.bu da beni bağlayan bişey değil.

    lütfen bu konuda yardımcı olun, davayı kaybetme durumum olabilir mi bu şartlar altında? dosyaya eklediğim belgeler ;

    -servis fişi (08.01.2013 tarihinde servisin benden aldığına dair)
    -gelen smsin resmi (06.02.2013 tarihinde ürünün tamiri tamamlanmıştır alabilirsiniz diye)
    -iade istediğim mail (01.02.2013 tarihinde)
    -ve teknosa faturası


    Ürününüz tamir edildi demişse handikaplısın reyizz

    Bu cuma günü 20 gün doluyor, izleyeceğim yol hakkında farklı düşünen varmı? Veya farklı bir yaklaşımı olan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44

    quote:

    Orijinalden alıntı: tugberkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    beyler çok önemli bir sorunum var.serviste 20iş gününü geçen TV için 21.iş günü mail ile iade talebinde bulundum.5 gün sonra da ürünün tamiri yapılmıştır teslim alabilirsiniz diye sms geldi.bende 20 iş gününü geçtiği için başka TV aldım ve servisteki ürünü yasal tamir süresi geçtiği için kabul etmedim.onlar da tvde sorun yok diye iadeyi kabul etmediler.

    bende yasal hakkımı kullanarak tüketici mahkemesinde dava açtım.ordaki çalışanlar 20 iş gününü geç o önemli değil diyorlar.bilir kişi atarlar TV sağlam çıkarsa sen haksız olursun diyorlar.şimdi benim kafam karıştı.20 iş gününü takmayacaksak neden bu yasalar çıkarılıyor? TV nin sağlam olup olmaması neyi değiştirir ki sonuçta yasal olan 20 iş günü süresi geçmiş.21.gün ürün hala servisteyken iade istemişim.26.gün bana ürün sağlam diyorlar.ama mesaj olarak ürününüz tamir edilmiştir deniyor.yasadaki boşlukları kullanmaya çalışıyorlar sanırım.bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olsun.TV hala serviste başka TV aldığım için kabul etmiyorum.onlar da ihtarname çekmiş TVyi 3 gün içnde almazsanız sorumluluk bizim değildir diye.birde 20iş gününü geçtiğini kabul etmiyoruz diyorlar ki kargolar grev yapmış da onlara geç gitmiş.ama ben kargoyla falan göndermedim.burdaki servis gelip evimden aldı.onlar da sanırım ana merkeze göndermişler.o arada grev nedeniyle gecikme olmuş.bu da beni bağlayan bişey değil.

    lütfen bu konuda yardımcı olun, davayı kaybetme durumum olabilir mi bu şartlar altında? dosyaya eklediğim belgeler ;

    -servis fişi (08.01.2013 tarihinde servisin benden aldığına dair)
    -gelen smsin resmi (06.02.2013 tarihinde ürünün tamiri tamamlanmıştır alabilirsiniz diye)
    -iade istediğim mail (01.02.2013 tarihinde)
    -ve teknosa faturası


    Ürününüz tamir edildi demişse handikaplısın reyizz

    Bu cuma günü 20 gün doluyor, izleyeceğim yol hakkında farklı düşünen varmı? Veya farklı bir yaklaşımı olan?

    20 gün değil, 20 iş günü olacak yani pazar günleri dahil değil.20 iş gününü geçtiğinde iade istediğine dair mail gönder bir hafta içinde iade formunu doldurmaları yasal zorunluluktur.eğer kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvur orda gereken bilgileri verirler.miktar 1100tl yi geçiyorsa zaten tüketici mahkemesine yönlendirirler.başka yol yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    quote:

    Orijinalden alıntı: tt44

    quote:

    Orijinalden alıntı: tugberkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bianconero

    beyler çok önemli bir sorunum var.serviste 20iş gününü geçen TV için 21.iş günü mail ile iade talebinde bulundum.5 gün sonra da ürünün tamiri yapılmıştır teslim alabilirsiniz diye sms geldi.bende 20 iş gününü geçtiği için başka TV aldım ve servisteki ürünü yasal tamir süresi geçtiği için kabul etmedim.onlar da tvde sorun yok diye iadeyi kabul etmediler.

    bende yasal hakkımı kullanarak tüketici mahkemesinde dava açtım.ordaki çalışanlar 20 iş gününü geç o önemli değil diyorlar.bilir kişi atarlar TV sağlam çıkarsa sen haksız olursun diyorlar.şimdi benim kafam karıştı.20 iş gününü takmayacaksak neden bu yasalar çıkarılıyor? TV nin sağlam olup olmaması neyi değiştirir ki sonuçta yasal olan 20 iş günü süresi geçmiş.21.gün ürün hala servisteyken iade istemişim.26.gün bana ürün sağlam diyorlar.ama mesaj olarak ürününüz tamir edilmiştir deniyor.yasadaki boşlukları kullanmaya çalışıyorlar sanırım.bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olsun.TV hala serviste başka TV aldığım için kabul etmiyorum.onlar da ihtarname çekmiş TVyi 3 gün içnde almazsanız sorumluluk bizim değildir diye.birde 20iş gününü geçtiğini kabul etmiyoruz diyorlar ki kargolar grev yapmış da onlara geç gitmiş.ama ben kargoyla falan göndermedim.burdaki servis gelip evimden aldı.onlar da sanırım ana merkeze göndermişler.o arada grev nedeniyle gecikme olmuş.bu da beni bağlayan bişey değil.

    lütfen bu konuda yardımcı olun, davayı kaybetme durumum olabilir mi bu şartlar altında? dosyaya eklediğim belgeler ;

    -servis fişi (08.01.2013 tarihinde servisin benden aldığına dair)
    -gelen smsin resmi (06.02.2013 tarihinde ürünün tamiri tamamlanmıştır alabilirsiniz diye)
    -iade istediğim mail (01.02.2013 tarihinde)
    -ve teknosa faturası


    Ürününüz tamir edildi demişse handikaplısın reyizz

    Bu cuma günü 20 gün doluyor, izleyeceğim yol hakkında farklı düşünen varmı? Veya farklı bir yaklaşımı olan?

    20 gün değil, 20 iş günü olacak yani pazar günleri dahil değil.20 iş gününü geçtiğinde iade istediğine dair mail gönder bir hafta içinde iade formunu doldurmaları yasal zorunluluktur.eğer kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvur orda gereken bilgileri verirler.miktar 1100tl yi geçiyorsa zaten tüketici mahkemesine yönlendirirler.başka yol yok.

    20 İş günü bu cuma doluyor, 15 şubatta teslim ettim telefonu, haftada 5 gün çalışıyorlar.15 mart tarihinde 20'nci iş günü oluyor teslim ettiğim günü saymassam, sayarsam 14 mart son günü oluyor.
    Cuma gününe kadar tamir olmassa iade formu istediğimi söylerim gidip teleservise, nokia türkiye müşteri temsilcisini ararım şikayet için.
    Sonuç alamassam o gün tüketici hakem heyetine giderim (telefon 1100tl altında bir değerde),dilekçe yazıp işleme aldırırım şikayetimi.

    "iade formu doldurmalarının yasal zorunluluk olduğunu ögrendiğim iyi oldu, bu nerde yazıyor acaba?" elimde belge olursa daha iyi olur daha ciddiye almaları açısından




  • Benim de son olayda,son gün TELEDÜNYA denen 5 para etmez firma telefonu yolladı.Orjinal parça diye başka telefondan söktükleri parçayı takıp yollamışlar.İçime sinmedi.Tüketici haklarında görevli birine sordum tamir ettikten sonra yöntemi önemli değil bi hak iddia edemezsin dedi..Mecburen gidip aldım bu defa,bluetoothun çalışmadığını ve kameranın focus özelliğinin bozuk olduğunu farkettim.Ertesi gün bimekse gidip geri yolladım telefonu teledünyaya. Servis formunda derdimi ayrıntılı bir şekilde yazdırmama,servisi tekrar tekrar arayıp sorunu bildirmeme rağmen hiçbir şey yapmadan geri yollamışlar.Sorun saptanamadı yazıyor servis formunda.Ben bunları ne yapayım?Yarın Tüketici Mahkemesi'ne danışmaya gideceğim danışmaya.Birşey çıkar mı?Telefonu tekrar mı geri göndereyim bunlara?

    Arkadaşlar telefon alırken lütfen garantörü önemseyin ve teledünya denen firmadan uzak durun. Bimeks'ten alıyorsanız bir kez daha düşünün.garantörü sormadan almayın.Bimeks'e de hiiiç güvenmeyin soruna asla müdahale etmiyorlar,bir kargo şirketinin yaptığı işi yapıyorlar yalnızca.Sattığı ürünün arkasında durmuyor.




  • 2 Subat'da Panasonic marka tv mi servise vermistim arkadaslar, problemi gosterdigimde bana: "Evet tv arizali" dediler ve teslim aldilar. Gecen Cuma beni arayip tv de sorun olmadigini soylediler(29 is gunu sonra) ben teslim almadim tv yi.

    Ne yapmaliyim simdi?

    Basta kabul ettikleri sorunu yok sayiyorlar, bana tv de ariza olmadigi icin 20 is gunu zorunlulugunun onlari baglamadigini soylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her türlü bağlar onları.Ben bugün Hakem heyetine danışmaya gittim, şehirde mahkeme yok. Arıza olduğu halde saptanamadı diyip geri yolladılar cihazı dedim. Arızalı olduğuna kesin eminsen bir daha yolla, 4'e tamamla sonra dava açalım dedi görevli. 20 günü doldurmuş olsalardı hemen açıcaktık. Yani siz dava açabilirsiniz. Onların ne dediği gerçekten önemli değil.Siz arızadan eminseniz ve yapılmadan geldiyse, o televizyon servise gittiği için kurallar işliyor.

    Telefonu teslim almiyim mi 4.de diye sordum bir de.Almamın sorun olmayacağını hatta bazen bilirkişinin cihazı görmek istediğini söyledi. Tv yi teslim alıp kontrollerini yapıp başvurabilirsiniz de.

    Ama benim olaya Bimeks sonunda el attı. Merkezlerindeki satış sonrası işlerle ilgilenen üst düzey yetkili bir kişiye bildirdiler durumu. Süreçle bundan sonrasıyla onun ilgileneceğini, ücret iadesi veya değişimin yüksek ihtimalle gerçekleşeceğini söylediler.İhtimal vermiyorum ama bakalım..

    Tekrar uyarıyorum arkadaşlar teledünya ithalatçı firmasından uzak durun. Ben nette müşteri yorumu bulamadım kendileriyle ilgili, belki araştıran olur diye yazıyorum.




  • Telefonu verdiğim servise gitmeme iki gün kaldı, cuma günü 20.iş günü doluyor.
    Cihaz yedek parça bekliyor notu yazıyor, internette ki cihaz takibi sayfasında.

    Merak ettiği bir konu var.
    Ben bu cihazı ikinci el olarak faturası+kutusu ile aldım,her şeyi elimde mevcut, ürün garanti kapsamında
    Tüketici heyetine gittiğimde fatura benim adıma değil diye sorun olur mu? ( ücret iadesi isteyeceğim)
    Servise teslim formunda benim ismim yazıyor ve formun arkasında telefon bu belgedeki kişiye teslim edilir diyor.
    Tüketici heyeti telefonu ilk alan ben değilim diye başvurumu kabul etmeyebilir mi ya da servis fatura sizin adınıza değil biz ödemeyi fatura sahibine yaparız ancak diyebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tt44 -- 13 Mart 2013; 23:41:42 >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.