Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilen biri yokmu???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 01.09.2011 yılında aldığım casper marka laptop um vatan bilgisayar son 4 ayda 4 kere servise gitti, 4. gidişinde iade istedim fakat ürünü onarım göndermişler sikayetvar.com a şikayet yazdım ürün seri numarasını yollayın diye mail geldi cevap yazdım fakat 3 gün oldu dönüş alamadım bende casper ı arayıp iade istediğimi tekrar belirttim ve aldığım cevap "ürünün ilk 1 yıl içerisinde 4 defa onarım görmesi lazım sizin ürününüz 1. senesinde 1 2. senesinde 3 kere servise gitmiş 2 yıl içinde toplam 6 kere gitmesi lazım " oldu.

    Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması"

    buna göre ilk bir yıl içersinde mi 4 sefer oluyor yoksa arızaların sürelerinin mi 1 yıl içerisinde olmasını kapsıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k790i -- 28 Mart 2013; 18:23:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeraltofRivia

    Öncelikle herkese merhaba,

    Ekran kartimin bozulmasi uzerine vatan bilgisayarin teknik servisine götürdüm.Ürün hemen servise gönderilecek dediler daha sonra 15 gün içerisinde büyük ihtimal gelir azami süre içinse 20 is günü dediler.Bugün ürünün durumuna baktim merkez/sube için yolda yaziyor bu ne demek ayrica 10 is günü sonra ayni özelliklere sahip bir cihaz vermeleri gerekiyormus tüketiciye bu nedir?
    Bilen birisi yardimci olabilirmi...

    hocam aldığınız teslim formuna göre vatan sadece ulaştırmakla yükümlü ve ürün yetkili servise ulaştıktan sonra süreç başlıyo.merkez/şube için yolda kısmı ise vatanın yetkili servise ürünü gönderdiğini ve yolda olduğuınu belirtiyor.10 gün sonra benzer özelliklere sahip cihaz verme muhabbetinde pek bilgim yok ama talep etmezsenz vermiyorlar. onuda vatana gidip talep edin muhtemelen sizi ürünün yetkili servisine yönlendirirler onlardan talep etmenizi isterler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k790i

    quote:

    Orijinalden alıntı: GeraltofRivia

    Öncelikle herkese merhaba,

    Ekran kartimin bozulmasi uzerine vatan bilgisayarin teknik servisine götürdüm.Ürün hemen servise gönderilecek dediler daha sonra 15 gün içerisinde büyük ihtimal gelir azami süre içinse 20 is günü dediler.Bugün ürünün durumuna baktim merkez/sube için yolda yaziyor bu ne demek ayrica 10 is günü sonra ayni özelliklere sahip bir cihaz vermeleri gerekiyormus tüketiciye bu nedir?
    Bilen birisi yardimci olabilirmi...

    hocam aldığınız teslim formuna göre vatan sadece ulaştırmakla yükümlü ve ürün yetkili servise ulaştıktan sonra süreç başlıyo.merkez/şube için yolda kısmı ise vatanın yetkili servise ürünü gönderdiğini ve yolda olduğuınu belirtiyor.10 gün sonra benzer özelliklere sahip cihaz verme muhabbetinde pek bilgim yok ama talep etmezsenz vermiyorlar. onuda vatana gidip talep edin muhtemelen sizi ürünün yetkili servisine yönlendirirler onlardan talep etmenizi isterler.

    Cevap için sağol şuanki durumda servise ulaştı yazıyor.Artık servis kaç günde yapıp gönderir vatana bilmiyorum ama inşAllah uzun sürmez




  • Arkadaşlar merhaba, konuyu baştan sona kadar okudum, bende teleservise 6 mart da sony arc s telefonumu bıraktım. kronik kasa çatlaması sorunu olduğu için ön panel değişimi yapılacak. c.tesileri de sayarak bugün 20. iş gününe girmiş oldu.

    Az önce bulunduğum yerdeki kaymakamlığı arayıp c.tesi açık olmadıklarını öğrendim. p.tesi günü 22. iş günü olmuş olacak ve dilekçemi vereceğim.

    Faturası garanti belgesi servis fişi hepsi elimde.. telefonu 1090 tl ye almıştım.. önereceğiniz bir şey varmı dır? direk para iadesi yapılmasını isteyeceğim..

    birde bu işlemler için dosya masrafı filan para istiyorlarmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vinas -- 29 Mart 2013; 11:25:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k790i

    01.09.2011 yılında aldığım casper marka laptop um vatan bilgisayar son 4 ayda 4 kere servise gitti, 4. gidişinde iade istedim fakat ürünü onarım göndermişler sikayetvar.com a şikayet yazdım ürün seri numarasını yollayın diye mail geldi cevap yazdım fakat 3 gün oldu dönüş alamadım bende casper ı arayıp iade istediğimi tekrar belirttim ve aldığım cevap "ürünün ilk 1 yıl içerisinde 4 defa onarım görmesi lazım sizin ürününüz 1. senesinde 1 2. senesinde 3 kere servise gitmiş 2 yıl içinde toplam 6 kere gitmesi lazım " oldu.

    Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması"

    buna göre ilk bir yıl içersinde mi 4 sefer oluyor yoksa arızaların sürelerinin mi 1 yıl içerisinde olmasını kapsıyor ?

    arada kaynadi yardimci olursaniz cok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba,

    cumartesileri de sayarak 24 nci iş günü (06.03.2013-03.04.2013) telefon tamir oldu bilgisi geldi. Ben 1 Nisan günü yani tamirde geçen 22 nci iş günü tüketici haklarına dilekceyi vermiştim.

    C.tesi günlerini saymazsak iş günü dolmuyor bundan dolayı bir sıkıntı yaşatırlar mı?

    22 nisan günü sonuç çıkıcakmış tam 22gün sonra vericekler kararını, eğer olumlu sonuç çıkarsa 45 gün sonrada para iadesi oluyormuş.. çok uzun süre..
  • merhabalar
    Vatan dan aldığım iphone 4 s te arıza var. teleservis garantili. Teleservis i aradığımda kargoyla gönderebilirsiniz dediler. Ancak vatan a mı bırakmam daha mantıklı yoksa direk servise mi? Serrvis edirek yolladığımda telde çizik falan olmadığını nasıl kanıtlayacağım? Bir de nette araştırdığıma göre iphonoları tamir etmiyorlarmış direk yenisiyle dğiştiriyorlarmı ama teleservsiten 4-5 ayda tellerini alamayanlar var. Bunun için yasal bir süre var mı? Bir de yeni teli vatan dan alamıyor muyum? teşekkürler
  • merhabalar
    Vatan dan aldığım iphone 4 s te arıza var. teleservis garantili. Teleservis i aradığımda kargoyla gönderebilirsiniz dediler. Ancak vatan a mı bırakmam daha mantıklı yoksa direk servise mi? Serrvis edirek yolladığımda telde çizik falan olmadığını nasıl kanıtlayacağım? Bir de nette araştırdığıma göre iphonoları tamir etmiyorlarmış direk yenisiyle dğiştiriyorlarmı ama teleservsiten 4-5 ayda tellerini alamayanlar var. Bunun için yasal bir süre var mı? Bir de yeni teli vatan dan alamıyor muyum? teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gizden

    merhabalar
    Vatan dan aldığım iphone 4 s te arıza var. teleservis garantili. Teleservis i aradığımda kargoyla gönderebilirsiniz dediler. Ancak vatan a mı bırakmam daha mantıklı yoksa direk servise mi? Serrvis edirek yolladığımda telde çizik falan olmadığını nasıl kanıtlayacağım? Bir de nette araştırdığıma göre iphonoları tamir etmiyorlarmış direk yenisiyle dğiştiriyorlarmı ama teleservsiten 4-5 ayda tellerini alamayanlar var. Bunun için yasal bir süre var mı? Bir de yeni teli vatan dan alamıyor muyum? teşekkürler

    3-4 ay işinize gelir. faturada geçen miktarı iade alırsınız. tüketici hakem heyetine başvurarak. bence vatan bilgisayar üzerinden gönderin. elinizde gönderdiğinize dair belge olsun. ben kargo ile gönderdim kargo fişinide attım. istiyorum belge vermediler :) Siz siz olun vatan ile gönderin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vinas

    Arkadaşlar merhaba,

    cumartesileri de sayarak 24 nci iş günü (06.03.2013-03.04.2013) telefon tamir oldu bilgisi geldi. Ben 1 Nisan günü yani tamirde geçen 22 nci iş günü tüketici haklarına dilekceyi vermiştim.

    C.tesi günlerini saymazsak iş günü dolmuyor bundan dolayı bir sıkıntı yaşatırlar mı?

    22 nisan günü sonuç çıkıcakmış tam 22gün sonra vericekler kararını, eğer olumlu sonuç çıkarsa 45 gün sonrada para iadesi oluyormuş.. çok uzun süre..

    Soruma kimse cevap vermedi ama bekledik gördük..

    C.tesileri saymadan 18. iş günü dilekcemi verdim. c.tesileri de sayarsak 21. iş günü oluyor. Bugün hakem heyeti kararı olumlu olarak çıktı. 45 gün sonra tekrar çağırdı bir kağıt vericeklermiş o kağıt ile talep ettiğim para iademi alıcakmışım.




  • 10.10.12 de aldığım Samsung RT59QBPN buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.
    Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldular,çünkü Samsung dan savunma istemişler,gelen cevabı dikkate alıp beni şikayetime bakmamışlar bile.Sanki Hakem heyetleri biraz firmaların tahakkümü altına girmiş gibi...
    Neyse pes etmek yok,tekrar hakem heyetine başvurdum,elimde gürültü ile ilgili çağrılmış 4 adet servis raporu var ama benim gürültü problemim devam ediyor.İşin kötü tarafı,adamlar gürültülü çalıştığını kabul etmiyor,derdimi nasıl ve kime anlatacağımı da bilemiyorum..




  • Buraya mail atınhttp://www.samsung.com/tr/support/erms1 ve şikayetvar.com dan kayıt oluşturun servis ve bayi ile uğraşmadan distribütör firma ile sorunu çözmeye çalışın
  • c.tesileri saydınız mı? saymadan mı? cihaz fiyatı ne kadar dı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Tablet bilgisayar 2 defa arıza nedeniyle garantiye gitti, 2. sefer yolladım ve tam 19 iş günü oldu, bugün gittim sadece cihaz gelmiş, şarj aleti, kutuları fln yollamamışlar sonra yollayacağız demişler, bende cihazı almadım ve yarın akşam 17.00 itibariyle 20 iş günü doluyor, haklarım nelerdir yardım eder misiniz? Para iadesi almak istiyorum bıktırdılar çünkü.

    20 is gunu dolduktan sonra tuketici il hakem heyetine basvurun, cikan kararla firmaya iade istediginizi bildirin. Eger kabul etmezlerse tuketici mahkemesine dava acin.

    Fatura sahibinin bu islemleri yapmasi gerekiyor. Sirket adina olan faturalarda ise durum biraz farkli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Cumartesileri sayarak bugün 20 gün doluyor akşam 17.00 itibariyle. Cumartesileri saymazsak 4 gün daha var. Hakem heyetine yarın veya Cuma günü başvurmayı bi deneyelim olmazsa.

    ben c.tesileri saymadan 18. iş günü dilekcemi verdim. c.tesileri sayarsan 21. iş günü idi. hakem heyeti dilekceyi verdiğimde gün filan sormadı. dilekceyi verdikden 20 gün sonra çağırdılar gittim olumlu dediler 45 gün sonra gel dediler bir kağıt vericeklermiş onunla hakkını alıcan dediler.. süreç 70 gün filan sürüyor. bunu da göz önüne alarak dilekcenizi verin bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Cumartesileri sayarak bugün 20 gün doluyor akşam 17.00 itibariyle. Cumartesileri saymazsak 4 gün daha var. Hakem heyetine yarın veya Cuma günü başvurmayı bi deneyelim olmazsa.

    Cumartesi günleri is günüdür.O nedenle Cumartesi günlerinde saymanız gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise verdiğim ürünü 30 iş gününde anca teslim ettiler, değişim/iade talebimi kabul etmediler.
    Ben de Hakem Heyetine başvurmuştum. 6 ay beklettiler ama lehime sonuç çıktı sonunda.
    Hakem Heyeti lehimize sonuç verdiğinde, elimizdeki evrak ile nereye başvuruyoruz?
    Teknik servise mi telefonu aldığımız yere mi? Eğer hala karara uymayı diretirlerse ne yapıyoruz?
  • Hakem heyetinin gorusu karardan ziyade delil niteligindedir. Hakem heyetinin gorusunu firmaya bildirin, hala odeme yapmazlarsa tuketici mahkemesine basvurun. Gorusu delil olarak mahkemeye sunun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    Hakem heyetinin gorusu karardan ziyade delil niteligindedir. Hakem heyetinin gorusunu firmaya bildirin, hala odeme yapmazlarsa tuketici mahkemesine basvurun. Gorusu delil olarak mahkemeye sunun.

    Hakem Heyetinin kararı 1100tl limite kadar bağlayıcı değil miydi? Benim ürün bu sınırın altında; yani bağlayıcı olması lazım? Bu durumda elimdeki karara uyulmadığı takdirde yine mahkemeye mi gitmem gerekiyor?
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.