Dil arkasında kabarcıklar Varsa B12 eksikliği Kilo
17 Cevap12861 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1511 Mesaj
6 Nisan 2011; 22:31:13 

Dil arkasında kabarcıklar Varsa B12 eksikliği var demektir b12 eksikliğiniz var ise Kilo alamazsınız hafızada kayıplar unutkanlık meydana gelir .. doktor Söylemişti

0


_____________________________

Web Blog Sitem :http://pspicin.blogspot.com.tr/
1 byte olsam,aksam nette bit bit ...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Nisan 2011; 22:36:19 

Bu b12 insani insan yapan vitaminlerin basidir.bendede vardi eksikligi takmiyodum bigun kalktigimda kendimi ruyada sandim ve gunun 16 17 saatini uyuyarak geciriyodum.hafiza 0.ta doktora gidene kadar.ilac aldim devam ediyorm almaya valla ihmale gelmez bu vitamin


1511 Mesaj
6 Nisan 2011; 22:39:10 

şiddetli el titremesi
unutkanlık,
sinir
uzun süredir el ve ayaklarımda karıncalanma,
sürekli yorgunluk ve uyku hali,
saç dökülmesi
dilde afltar
sinirlilik kalpte çarpıntı ve batmalar
dengesizlik baldır ve kollarda halsizlik ve kasılma


_____________________________

Web Blog Sitem :http://pspicin.blogspot.com.tr/
1 byte olsam,aksam nette bit bit ...


3150 Mesaj
6 Nisan 2011; 22:50:24 

Benexol b12 kullanıyorum el titremisinde azalmaya yaradı..Bildiğim kadarıyla yan etkiside yok bu tür vitaminlerin..


_____________________________

"Altın ne oluyor, can ne oluyor, inci, mercan da nedir bir sevgiye harcanmadıktan, bir sevgiliye feda edilmedikten sonra"


1308 Mesaj
6 Nisan 2011; 22:55:44 

teşekkürler. bende aft ve depresuyon oluyordu .s anırım b b12 alcaz. bide immuneks mi ne var o işe yararmı


_____________________________



182 Mesaj
6 Nisan 2011; 23:01:10 

bende var sanırım son 6 7 aydır unutkanlık çok arttı diğer belirtiler var hafiften, bir doktara gidiyim ama hangi bölümde bakarlar, ne testleri gerekir?


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Nisan 2011; 23:04:37 


quote:

Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

Benexol b12 kullanıyorum el titremisinde azalmaya yaradı..Bildiğim kadarıyla yan etkiside yok bu tür vitaminlerin..

Aynen hocam tamda simdi aldim o ilaci :) siz nasil aliosunuz?yani sabah veya aksam 2 tanemi yoksa birkez mi tok karinlami yoksa acken mi?

@ghost100 Hocam kan tahlili yaptiricaksin.doktora dersin halsizlik ve unutkanlik var demir ve b12 eksikliginden suphe ediyorum bi tahlil yaptir cikar direk sonuc


1308 Mesaj
6 Nisan 2011; 23:06:59 

SÜT içsek yogurt falan işe yaramazmı? neden kapsül dahamı etkili?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Nisan 2011; 23:10:57 

Kilo sorunları için hangi bölüme gitmek gerekir?


1511 Mesaj
6 Nisan 2011; 23:13:12 


quote:

Orijinalden alıntı: BurakLEE

SÜT içsek yogurt falan işe yaramazmı? neden kapsül dahamı etkili?

b12 sindirimi mide üzerinden Gerçekleşir Mide problemin var ise şayet vardır ki Gıdalar ile takviye edemezsin hatta hatta Eski tip b12 tabletleri bile tedavi edilmez sadece yardımcı olur yeni cikan flaro kaplı tabletler hariç


_____________________________

Web Blog Sitem :http://pspicin.blogspot.com.tr/
1 byte olsam,aksam nette bit bit ...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Nisan 2011; 23:31:30 


quote:

Orijinalden alıntı: Mogolo



b12 sindirimi mide üzerinden Gerçekleşir Mide problemin var ise şayet vardır ki Gıdalar ile takviye edemezsin hatta hatta Eski tip b12 tabletleri bile tedavi edilmez sadece yardımcı olur yeni cikan flaro kaplı tabletler hariç

hatta bazen o bile ise yaramiyomus oyuzden igne olanlar var


3150 Mesaj
7 Nisan 2011; 0:26:32 


quote:

Orijinalden alıntı: ZAGROSs



Aynen hocam tamda simdi aldim o ilaci :) siz nasil aliosunuz?yani sabah veya aksam 2 tanemi yoksa birkez mi tok karinlami yoksa acken mi?

@ghost100 Hocam kan tahlili yaptiricaksin.doktora dersin halsizlik ve unutkanlik var demir ve b12 eksikliginden suphe ediyorum bi tahlil yaptir cikar direk sonuc


Tok karnına gün ortası alıyorum genellikle..

Birçok derde faydası bulunan keçiboynuzu ve pekmezinin bu tür hastalıklarıda engellediği bilinir..

Kısa bir not aktarayım,

Mide ve bağırsak gazlarını dışarı atarak mide şişkinliğini giderir Bağırsak kurdu, tenya, solucan gibi bağırsak parazitlerini temizliyor. Mideye kuvvet veriyor.
Yüksek mineral ve vitamin içeriği ile de diş ve diş etleri üzerinde çok olumlu etkileri bulunuyor.
Yüksek doğal şekerler, zengin mineraller (özellikle çinko) ve vitaminler (A, B, B2, B3, D) içeriği dolayısıyla doğal güç ve besin kaynağı.
Yüksek sodyum ve potasyum içeriği sayesinde tansiyon, karaciğer ve akciğer rahatsızlıklarında vücuda yardımcı oluyor. Kanın zehirli maddelerini temizliyor.
Kalp rahatsızlıklarında doğal destekleyici bir ürün.
İnsanlığın korkulu rüyası akciğer kanserini %90 oranında önleme gücüne sahip.
İnsan vücuduna giren radyasyonu dışarı atıyor


_____________________________

"Altın ne oluyor, can ne oluyor, inci, mercan da nedir bir sevgiye harcanmadıktan, bir sevgiliye feda edilmedikten sonra"

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Nisan 2011; 0:35:56 

şimdi benim zayıf olmamın sebebi b12 eksikliği mi ? boy 176 kilo 57 58 falan.


cabuk yoruluyorum.halsizlik olur genelde.Carpıntıda basladı bikac aydır kalbimde.


dengesiz besleniyorum.buda bi etken ama b12 eksikliğinden olaiblir mi peki ? Bağırsak kurdu , tenya solucan olabilir mi bende ?

bunu kullansam kilo alabilir ve o kurtları atabilirmiyim vücuttan ? acil arkadaşlar ona göre alıcam yarın

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Nisan 2011; 1:08:00 


quote:

Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR




Tok karnına gün ortası alıyorum genellikle..

Birçok derde faydası bulunan keçiboynuzu ve pekmezinin bu tür hastalıklarıda engellediği bilinir..

Kısa bir not aktarayım,

Mide ve bağırsak gazlarını dışarı atarak mide şişkinliğini giderir Bağırsak kurdu, tenya, solucan gibi bağırsak parazitlerini temizliyor. Mideye kuvvet veriyor.
Yüksek mineral ve vitamin içeriği ile de diş ve diş etleri üzerinde çok olumlu etkileri bulunuyor.
Yüksek doğal şekerler, zengin mineraller (özellikle çinko) ve vitaminler (A, B, B2, B3, D) içeriği dolayısıyla doğal güç ve besin kaynağı.
Yüksek sodyum ve potasyum içeriği sayesinde tansiyon, karaciğer ve akciğer rahatsızlıklarında vücuda yardımcı oluyor. Kanın zehirli maddelerini temizliyor.
Kalp rahatsızlıklarında doğal destekleyici bir ürün.
İnsanlığın korkulu rüyası akciğer kanserini %90 oranında önleme gücüne sahip.
İnsan vücuduna giren radyasyonu dışarı atıyor

Keçi boynuzunun mu bu kadar faydası var? Alayım hemen


3150 Mesaj
7 Nisan 2011; 14:07:26 


quote:

Orijinalden alıntı: Shisha


Keçi boynuzunun mu bu kadar faydası var? Alayım hemen

Doğada birçok şifa kaynağı mevcuttur, harnupta bunlardan sadece bir tanesi..

Derdi veren Allah, dermanida verir derler ya..

Ayrıca ülkemizin ilaç sektörü alanında en çok ihraç ettigi bitki keciboynuzudur..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Nisan 2011; 15:26:06 


quote:

Orijinalden alıntı: ipodwave8500

şimdi benim zayıf olmamın sebebi b12 eksikliği mi ? boy 176 kilo 57 58 falan.


cabuk yoruluyorum.halsizlik olur genelde.Carpıntıda basladı bikac aydır kalbimde.


dengesiz besleniyorum.buda bi etken ama b12 eksikliğinden olaiblir mi peki ? Bağırsak kurdu , tenya solucan olabilir mi bende ?

bunu kullansam kilo alabilir ve o kurtları atabilirmiyim vücuttan ? acil arkadaşlar ona göre alıcam yarın

dostum bende 180 ve 58 kgyim.ilac aliyorum b12 icin ama gel gorki kiloda fark yok



301 Mesaj
11 Nisan 2011; 22:23:48 

sagolasın dostum hayatıma yön verdin farkında olmadan çok teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


528 Mesaj
13 Nisan 2014; 18:44:28 

Kabarcıklar var fena.yarın kan vermeye gidiyorum açken fenalasıyorum kan ve iğne olurken.Tok yaptıracağim mecburen kan alımını.Neyse zaten kan şekeri ölçtürmüyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Dil arkasında kabarcıklar Varsa B12 eksikliği Kilo
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.672