Şimdi Ara

Tivibu Ev'in görüntü kalitesini Test Ettik! video ön inceleme (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
451
Cevap
0
Favori
152.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pardon Tivibu Web'de düşülebilen hız 50kb/s 512 kbps olacaktı.
  • Bu güne kadar fiyat-performans önerileriniz için, Ürün incelemelerinizde kullanıcıları olumlu yönde bilgilendirdiğiniz için, firmalardan çok kullanıcıları düşündüğünüz için bende Mesut ÇEVİK ve Donanımhaber hayranlığı vardı. Taki Mesut ÇEVİK in yorumlarını okuyana kadar :( Bu forumda ttnet kullanıcılarının en az %90 ı çok ciddi sorunlar yaşamıştır ve yaşamaya devam etmektedir. Ancak Donanımhaber ttnet reklamlarını aldıktan sonra Mesut ÇEVİK tüm kullanıcılarının sorun yaşadığı ve sevmediği ttnet i savunmaya başlamıştır. Büyük bir hayal kırıklığına uğradım ve üzüldüm. Niyetim kimseyi kırmak değil sadece düşüncelerimi paylaşmak istedim. Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    @ mav1li

    :) HD versiyonlarında fark var fakat asıl farkı anlamak için haberin aşağısındaki linklerden orjinal videoları download etmelisiniz.


    Download yaptım, onlara baktıksan sonra yazdım.
  • valla herkez ttnetten şikayetçi olabilir ancak ben aşırı derecede memnunum ...

    şuanki evim 20 yıllık bir ev ve içine 6 sene önce girmeden evdeki tüm telefon ve elektrik tesisatını yeniden bağlatttım . ttnete başvurdum apartmanıma gelen kutuyu değişmini sağladım. çıkartılan kutu resmen pas tutmuştu.


    ilk olarak 1 mbit yada 256kbit ile başladım 6 sene önce. 2 sene öncede 8mbite geçtim gene sorunsuz olarak 8 de 8 aldım. ve bu sene başında 16 mbite geçtim ve genede 16da 16 alıyorum. aslında 24 mbite kadar alabiliyorum.


    oturduğum yer bursa osmangazi dikkaldırım.


    eğer siz 30 yıllık evin 30 yıllık telefo hatlarını kullanıyorsanız . hattınızın kaldırmaması normal ilk önce siz kendi hattınızın bakımını yapın sorada ttnete çamur atın :)

    amacım polemik yaratmak değil . amacım apartman girişinden başlayıp modeme kadar gelen kablonun kalitesinin ne kadar önemli olduğunu belirtmek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozn.Onl -- 31 Mart 2011; 4:23:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenkaya20

    Bu güne kadar fiyat-performans önerileriniz için, Ürün incelemelerinizde kullanıcıları olumlu yönde bilgilendirdiğiniz için, firmalardan çok kullanıcıları düşündüğünüz için bende Mesut ÇEVİK ve Donanımhaber hayranlığı vardı. Taki Mesut ÇEVİK in yorumlarını okuyana kadar :( Bu forumda ttnet kullanıcılarının en az %90 ı çok ciddi sorunlar yaşamıştır ve yaşamaya devam etmektedir. Ancak Donanımhaber ttnet reklamlarını aldıktan sonra Mesut ÇEVİK tüm kullanıcılarının sorun yaşadığı ve sevmediği ttnet i savunmaya başlamıştır. Büyük bir hayal kırıklığına uğradım ve üzüldüm. Niyetim kimseyi kırmak değil sadece düşüncelerimi paylaşmak istedim. Saygılar...

    Söylediklerine katılmamak elde değil




  • @ ATiM

    Sanırım mesajımı okumadınız sisteme giriş parası, sözleşme, bedel veya gizli oyunlar yok istediğiniz anda üyeliği sonlandırabilirsiniz.

    Web ile evde kullanılacak sistemler hiç bir zaman bir olmaz. Bedelsiz cayılabilen üyelik siateminde neden görüntü kalitesiyle oynasınlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence asıl soru bir telefon kablosunun maximum ne kadar veri iletebileceği bilip bilmeden küçümsediğiniz bakır kablo ne kadar veri iletebilir???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratti


    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    @ murdocklawless

    :) sanırım tam olarak Tivibu Ev nedir ve IPTV hizmetinin amaçları ve kapsamı hakkında bir bilginiz yok zira farklı konulardan konuşuyoruz.

    Tivibu Ev kablolu TV şebekesinden farksız yani kabloluyu nasıl yurtdışında?? izleme ihtiyacımız yoksa Tivibu Ev'i de yurtdışına çıkartma gibi bir ihtiyaç olacağını sanmıyorum.


    tam tersine var bu ihtiyaç. türk milletinin tamamı türkiye'de yaşamıyor. ancak tivibu evi sadece modem üzerinden verebildiklerine göre yurtdışından ancak web üzerinden izlemek mümkün tivibuyu.

    quote:


    Tivibu Ev, Tivibu WEB'den farklı bir hizmet. Görüntü IPTV protokolüyle iletiliyor ve kullandığınız internet paketi ve kotanızdan bağımsız. Tek kablodan aynı modeme 2 farklı protokolde sinyal ulaşıyor bunlardan biri internet için olan ADSL diğeri ise IPTV. IPTV settopbox ile Telebizyona iletilirken, ADSL'i PC'lerden WEB'e bağlanmak için kullanmaya devam ediyorsunuz.


    modemlerin iptv protokolünü desteklemesi gerekli bu durumda. belki de her modemin içinde default geliyordur bu protokol.

    quote:


    IPTV kalitesi için kullandığınız internet paketi değil size ulaştırılabilecek en yüksek hız önemli. Siz 1Mbps hızda internet kullansanız dahi HD içerik alabilirsiniz.

    Internet hızı ve IPTV birbirinden bağımsızdır.


    hattınız sorunsuz şekilde 8 mbit'i full desteklediği halde 1 mbit hızı tercih etmek ayrı, hattınızın mesafe ya da başka bir sebepten 1 mbit'ten yukarı çıkamaması ayrı konular. ikinci durumda yani sorunlardan dolayı 1 mbit'ten yukarısını göremiyorsam yine de hd yayın izleyebileceğim yani, öyle mi?




    Çok boş yorumların var arkadaşım , konuşmak için konuşuyorsun resmen . Benim ne ttnetim kesildi nede yavaşlık yaşıyorum , kampanya dolayısıyla koçnet e geçtim oda canavar gibi işliyor . Kendi sorunlarınızı herkes yaşıyormuş gibi göstermeyin ...


    senin çok dolu yorumların varsa linklerini bir görelim bakalım, bilim adamı edasıyla mı yazmışsın?

    ha birde ttnet'ten çok büyük oranda abone şikayetçiyken benim sorunum genel manada çoğu aboneninde sorunu olmuyor mu? senin memnunsun diye herkes memnun olmak zorunda yani?

    vaaaay bee.




  • @ esenkaya

    Ben bugüne kadar hiç bir firmayı ve ürünü savunmadım savunmam. Deneyimlerimi ve görüşlerimi aktarırım. İyi olana iyi, kötü olana kötü demekle halkın sevdiğine iyi sevmediğine kötü demek arasında uçurum vardır.

    Ben asla 2.si olmam olamam. Burada yazdıklarımı baştan sona dikkatli ve ön yargısız okursanız konuya ilişkin deneyim ve bilgilerim dışında hiç bir şeyin yer almadığını görürsünüz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • @ Mav1li

    Doğru Tivibu Ev'in çıkışı HD olduğu için SD de aynı çözünürlükte. Görüntü kaybı olmasın siye olabilecek en üst kalitede sıkıştırdık bu yüzden sıkıştırma oranları eşit :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    @ ATiM

    Bu tip sistemlerde yayın kalitesi gerçek zamanlı değişir ve siz HD veya SD'de belli bir görüntü kalitesini garanti edemezseniz kimseyi memnun edemezsiniz. Tivibu'da yayınlar standart kalitede geliyorlar.

    Tivibu Ev üyeliği alırken herhangi bir sözleşme yapılmıyor decoder ve modem parası da ödenmiyor eğer değişken kaliteli yayın yaparlarsa herkes aynı gün iptal edip alternatif sisteme geçer :)


    mesut bey

    ttnet bizim insanımızdaki bir konuyu çok iyi bi şekilde kullanıyor
    nedir bu derseniz aldıktan sonra kalır o
    bu hizmeti izleyen almak isteyen yada alacak olan herkes donanimhaber üyesi değil ve bir çoğunun konu ile yada hd ile ilgili bi fikri bile yok
    ilgilenecekleri tek şey kanalı durdurup izleyebilmek yada geri alabilmek olacaktır. ttnet bunu çok iyi kullanıyor ve kullanacak.
    evde windows media center kullanıyorum ve hd yayın alabilen aver trinity kartım var ve kullanıyorum
    ama gelen misafirlerimin hiç biri gelipte aaa yayın kalitesine bak süper yada berbat demedi

    her gelen aaaaa yayını geri alabiliyo ve durdurup izleyebiliyo dedi

    bir insan düşünün ömrü boyunca geri vitesi olmayan bi araba kullanmış ama bi gün bi anda biri diyoki bak sana yeni bi araba
    bunun geri vitesi var bunla geri gidebiliyosun derse adam atlar
    koltukların döşeme kalitesine yada ne bilim arabanın diğer aksesuarlarına bakmaz hatta o araba arada bir çalışmaz desen bile aldırmaz ona

    kısacası ttnet in kullandığı bu




  • @ anselmo82

    Bu görüşe katılmıyorum çünkü konu televizyon ve görüntü kalitesi olunca herkesin bir fikri oluyor.

    Evdeki analog kablolu yayına alternatif çözümler aramaya başlama nedenim Anneannem dahil :) görüntü kalitesinden genel bir memnuniyetsizlik olmasıydı. İş arkadaşlarımdan biri de aldığı dijital kablolu yayını görüntüden memnun olmayan ailesinin baskılarıyla geri iade etti.

    Tv bilgisayar gibi değil anne ve babalarımız hatta dedelerimizin uzun süredir kullandıkları, bilgi sahibi oldukları bir ürün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    @ ATiM

    Sanırım mesajımı okumadınız sisteme giriş parası, sözleşme, bedel veya gizli oyunlar yok istediğiniz anda üyeliği sonlandırabilirsiniz.

    Web ile evde kullanılacak sistemler hiç bir zaman bir olmaz. Bedelsiz cayılabilen üyelik siateminde neden görüntü kalitesiyle oynasınlar :)




    3.3. IPTV HİZMETİ için TTNET tarafından ABONE’ye temin edilen EKİPMAN TTNET’e aittir. TTNET dilediği takdirde EKİPMAN kullanım bedelini faturaya yansıtabilecektir. (Ne kadar para yansıtır meçhul)




    TT adının geçtiği her yerde mutlaka bir oyun vardır bu kadar korumana gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 31 Mart 2011; 10:17:32 >




  • mesutcevik Mesut Cevik



    HP'nin gönderdiği elmayı afiyetle yerken bir yandan da TTNET'in basit bir şifre değişimini nasıl 1 günde halledemediğini düşünüyorum...



    mesutcevik Mesut Cevik



    Önce müşterinin sorununu dinlemesini bilen elemanlar edinin sonra çözüm üretin. Yeter her arayana aynı tantana... @TTNETAS @ttnetdestek


    mesutcevik Mesut Cevik

    Evet sabah 9:30 arayıp derdimi anlattığım TTNET gün içindeki 5. görüşmede sorunumu tam olarak anlayabildi. Modem aç kapa değil olay...



    Resmi Twitter sayfasından alınma :)





    TT hakkında gerçek düşüncelerini yazmaktan çekinme Mesut Çevik reklam aldığın için korumayı bırak.

    Umarım TTnin bu hizmetini (yukarıda yazdığım oyunlar dahi olsa) bunları yazıyorsundur.




  • @ Nike

    Saldırgan bir ülupla bir yere varamazsınız. O madde ürünlere zarar verilmesi durumunda zarar gören donanım ücretinin kullanıcıdan temin edilmesini kapsamaktadır.

    Eve gelen ve ürünleri teslim eden ekip bu maddeyi açıklayarak anlatmakta diğer koşullarda kesinlikle para talebi olmayacağını belirtmekte.

    Tamam bir firmayı sevmeye bilirsiniz de bari tam bilgi sahibi olmadığınız konulardaki yanlı yorumlarla kullanıcıları yanlış yönlendirmeyin.

    Sevgiler,
    Mesut Çevik

    Ek olarak Mesajınızı değiştirdiğiniz için yazmak zorunda kalıyorum, TTNET'in müşteri hizmetleri ile yaşadığım sıkıntıyı TTNET yetkililerine dile getirmeyeceğim de ne yapacağım :) Twitter'da yazanlarla burada yazanların yakın uzak bir ilişkisi var mı? Bu mesajları buraya koymakla ne hedefliyorsunuz? Amacınız nedir :)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • selamlar arkadaslar
    yaklasik 1 aydir tivibu ev kullanicisiyim. merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

    oncelikle sunlari belirteyim. uskudar umraniye bolgesinde oturuyorum. basvuru yaptiktan sonra santralden test sonucu ok olunca, 3-5 gun icinde gelip bagladilar. bugune kadar herhangi bir sorunla karsilasmadim. 5 tane hd kanal var baslangic pakette. cogu ulusal ve eurosport national geographic gibi yabanci guzel kanallar da var.

    bu sistemin internet hizinizla alakasi yok. tamamiyle bulundugunuz bolgenin altyapi olanaklari ve santralin imkanlari onemli. size adsl hattiniz uzerinden, santralde ek bir bant port gibi birsey aciliyor. yuksek hizda izleyebiliyorsunuz. kotanizla ve sizin adsl hizinizla alakasi yok. santralle alakali.

    2 tane cihaz getiriyorlar. 4 portlu kablosuz voip modem ve hd cihaz.

    simdilik buradayim. sorulariniz olursa cevaplarim.
    saygilar.
  • Yahu hocam senelerdir mecburen kullandığım firmayı bize iyi tanıtmaya çalışıyorsun adamlar 6 ay indirim için aradı bende sevindim ilk defa müşteriye değer verdiler diye 2 yılda taahhüt verdik 6 ay indirim bitti bütün tarifeler zam yaptılar (burada bile oyun yapıyorlar) ayrılmak istesem de ayrılamıyorum TT hiç bir zaman müşterinin iyiliğini memnuniyetini düşünmez sadece cebini düşünür. Yasal bir şekilde dolandırıldım resmen. Saldırgan bir üslupla bir yere vardığım falanda yok. Twitter yazılarını koymamda ki amacı anlayamadıysan bir şey yazmama gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 31 Mart 2011; 10:34:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    selamlar arkadaslar
    yaklasik 1 aydir tivibu ev kullanicisiyim. merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

    oncelikle sunlari belirteyim. uskudar umraniye bolgesinde oturuyorum. basvuru yaptiktan sonra santralden test sonucu ok olunca, 3-5 gun icinde gelip bagladilar. bugune kadar herhangi bir sorunla karsilasmadim. 5 tane hd kanal var baslangic pakette. cogu ulusal ve eurosport national geographic gibi yabanci guzel kanallar da var.

    bu sistemin internet hizinizla alakasi yok. tamamiyle bulundugunuz bolgenin altyapi olanaklari ve santralin imkanlari onemli. size adsl hattiniz uzerinden, santralde ek bir bant port gibi birsey aciliyor. yuksek hizda izleyebiliyorsunuz. kotanizla ve sizin adsl hizinizla alakasi yok. santralle alakali.

    2 tane cihaz getiriyorlar. 4 portlu kablosuz voip modem ve hd cihaz.

    simdilik buradayim. sorulariniz olursa cevaplarim.
    saygilar.



    buradaki espriyi anladınızmı ?




  • @ Nike

    Saldırgan üslup şöyle başlar (sadece örnektir)

    Sen kimin adamısın Nike, başka sitelerin adamlığını yapıp burada bize laf atmakla dönmez bu işler sen git kendi sitende oyna bize başkalarını övme yanlı olma!!!

    Standart görüş bildirme de böyle

    Ben bu konuda yanlı olduğunuz kanısındayım zira reklamlar olmasa acaba bu kadar TTNET haberi görecek miydik? Bunca tüketicinin sorun yaşadığı bir firmayı savunmak yerine bizim haklarımızı gözetmeniz benim ve çoğunluğun beklentisidir diye düşünüyorum. (Düşünüyorum zira kesin bir kanıtım yok herkes adına karar veremem değil mi?)

    Yorumların hepsini okursanız şunu göreceksiniz

    Bu haber ve test TTNET'in Tivibu Ev hizmetiyle alakalı ve bu konudaki deneyim ve bilgileri içeriyor. TTNET'in müşteri hizmetlerindeki veya ADSL yapısındaki sorun veya gelişmelerle ilgili değil personel eğitimiyle ilgili ve internet sorunlarına yönelik yorumlar atmak, twitter'daki mesajları koymak bu yüzden alakasız ve amaçsız oluyor.

    Burada yazdığım ve yanlış olan bir şey varsa bildiklerinizi, kanıtlarınızı koyun ortaya hep birlikte öğrenelim ama bilgi yok sadece eleştiri varsa bu ne size ne bize ne de başkasına yarar sağlamaz.

    İyiye iyi olduğu zaman iyi, kötüye kötü olduğu zaman kötü dersek ilerleriz, bir yanlış yüzünden tüm doğruları sildiğimiz anda ise sorunlar başlar.

    Sevgiler,
    Mesut Çevik
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Hocam tek bir yorum yazacağım Tivibu EV ile ilgili eğer ileride sorun yaşarsan buraya yazacak mısın doğru bir dil ile? Bunu çok merak ediyorum.. Birde bir kerede röportaj yaparken şu sizinde huzursuz olduğunuz altyapıdan sorular sorsanız bunu dile getirip buradaki büyük çoğunluğun yaşadığı sıkıntıları dile getirseniz bilgilendirseniz bizleri hatta bir konu açsanız insanları şikayetleri dile getirse bu konudaki soruları sorup röportaj yapsanız bu çok mu zor ? Hizmet alanların sorunlarını dile getirmek bu kadar mı zor bir forumun amacı üyelerinin sorunlarını da sormak değilmidir bunu neden yapmıyorsunuz ? TT konularının hepsine bakın ve neler yazılmış bir görün.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.