Şimdi Ara

ANADOLU SİGORTA KASKO POLİÇEMİ TEK TARAFLI İPTAL ETMEYE KALKIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
3
Favori
15.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadaşlar

    anadolu sigorta tek taraflı poliçemi iptal etmeye kalkıyor
    14 .01 2011 tarihinde refüje cıktıktan sonra tabela direği ve trafik ışık direğine çarptım resimlerini çekmiş olduğum aracımın airbagi açıldı aracımın ön tampon ön kaput radyatör ve fan motoru dağıldı ,ön torpidosunda kasma oluştu ve torpido kapağı kırıldı yanda oturan kardeşimin çarpması ile.. ve kilometre saati ile ön sol cantı ve lastiği vb.hasar gördü ve fotoğraflarını çektikten sonra bağlı olduğum kasko şirketini arayarak çekici ile aracı özel servise götürdük araçta airbag açılmış olduğu ve alttan darbe aldığı için perte çıkarılmasını exper den talep ettik kabul edilmeyen talebimiz tamir edilme durumuna dönüştü ve sn experimiz her şeye tamir verdi servisteki ustaların tamiri olmaz dedikleri parçalara bile tamir dedi arabamı rezil ettiler hatta airbag göbeği ile airbeg kontrol beynine dahi tamir ettirirsin yada çıkma airbag bulun dedi ki bi exper bunun olamayacağını nasıl bilmez anlamış değilim :) böyle bi durum olamaz diye itirazlarda bulundum ve defalarca anadolu sigortanın müşteri yardım hattını arayarak exper değişim talebinde bulundum... baskılar sonucunda eksper ne gerekiyorsa yapın parçanızıda kendiniz alın dedi bizde experin lafına güvenerek cebimizden parça alımına başladık parçaların toplam bedeli orjinal olarak takıldığında 9500 civarında tuttu bu rakamın 3100 lirasını cebimden karşıladım kalan 6400 için ise preforma fatura kestirip ekonomik durumumuz yetmediğinden dolayı alamadık ama değişmesi gereken parçalar ın orjinal fiyatları bunlar ister parça yollayın isterseniz anlaşmalı servisinize çektirin diye beyanat verdim cevap beklerken aradan 1 ay geçti sonrasında ise acentam beni arayıp kaskonu iptal edecekler dedi tek taraflı kasko iptalimi olurmuş dediğimde hasar merkezini ara dediler orayı aradım onlarda kasko poliçenizi iptal ederseniz 2608 tl öderim diyorlar ya iptal etmezsem die sorduğumda ise o zaman noter kanalı ile iptal yoluna gideceklerini belirttiler ki bende başladım tehdite sigorta tahkim kuruluna gidecegim ayriyetten avukat desteği alarak size dava açacağım bana gerekçelerinizi ve exper raporunu gönderin dediğimde tamam göndereyim ama biz durumu bi daha görüşelim üstlerimize soralım dediler 2 gündür hala ne arayan ne soran nede gerekçeleri ve raporları yollayan var verdikleri hasar merkezi telefon numarasıdasaatlerce aramama rağmen devamlı beklemede kalıor kaskoyu bi kaza olduğunda başımız ağrımasın diye yaptığımız halde düştügüm hal içler acısı : ) Bu konuda ne yapabilirim arkadaşlar ..
    not : zannediorum ki exper değişim talebimden sonra experin bana gıcık olması sonucu saçma sapan bi expertiz raporu hazırladı ....







  • sigorta şirketinin ismini verdiğin iyi oldu. aracınasigorta yaptıracaklar varsa dikkat ederler. sikayet vara da yaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf_alp

    sikayet var a da yaz.


    Kesinlikle ...
  • Önce hasarı öderler, ister seve seve, ister sevmeye sevmeye. Ancak ondan sonra poliçeyi iptal etme hakkı doğar. Kaybedeceğiniz hiçbişey yok, tutun bi avukat verin mahkemeye, nasıl olsa kazanacağınız garanti, mahkeme masrafı, avukat vekalet ücreti ve zararınızı da faiziyle alırsınız.

    Hasarı ödemeden poliçe iptal ediliyosa ben de hemen bi sigorta şirketi kurayım, nasıl olsa hasar ödeme derdi yok, hasarı olmayanlardan aldığım paralarla köşeyi dönerim, aklıma bu fikri siz getirdiğiniz için size de kazancımdan %10 pay veririm
  • Sigorta şirketleri ve eksperler kendilerini kral olarak görüyorlar bu ülkede, her şeyleri hasarı ödememek üzerine kurulu, ksako yapmayı kabul ettiysen her hasarımı paşa paşa ödeyeceksin, sen benim kasko bedelimi almışsın parçam neden tamir görüyor değişeceksin! Yada yok efendim bu hasar daha önce bu daha sonra, sanane canım sıkıldı gittim vurdum yine ödeyeceksin.. Yada trafikte başka araca çarptım, trafik sigortamdan suçsuz tarafı parça tamir ile mağdur etme...

    Daha ilginç bir durum anlatayım aksigortanın eksperi ise benim onayım olmadan dosyayı kapatınca kasım ayı içindeki olan kazamın ödemesini 1 martda labildim, ve yine exper sağ dikiz aynası siparişini yanlış verdiği için bir önceki kasanın elektiriksiz aynsını göndermişlerdi binbir güçlükle her yere şikayet edince bugün aradılar doğru parçanız yarın serviste olacak teslim alabirisniz dediler




  • bu aksam mail gelmiş

    gelen mail :
    *
    329644310 nolu dosya‏


    Alev Cetin

    *
    acetin@anadolusigorta.com.tr
    Alev Cetin
    acetin@anadolusigorta.com.tr
    *



    Kime: sahingocer@hotmail.com, Mustafa Danismaz
    Kimden: Alev Cetin (acetin@anadolusigorta.com.tr)
    Gönderme tarihi: 11 Mart 2011 Cuma 16:51:37
    Kime: sahingocer@hotmail.com (sahingocer@hotmail.com)
    Bilgi: Mustafa Danismaz (mdanismaz@anadolusigorta.com.tr)

    Şahin Bey,



    Poliçe iptaline ilişkin talep etmiş olduğunuz yazı noter kanalıyla tarafınıza ulaştırılacaktır.Bilgilerinize sunarız,



    Saygılarımızla,



    Alev Çetin



    Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketi

    Oto Hasar Müdürlüğü

    Tel : 0(212) 368 38 88

    Faks : 0(212) 350 01 82




  • cevaben yazdığım mail

    hanfendi göndericemdediğiniz expertiz raporları ve poliçe iptaline ilişkin evraklar mailiniz ile elime ulaşmadı sadece boş mail geldi gönderirseniz sevinirim ismi olan ve köklü bi kuruluş olan iş bankası na ait olan anadolu sigorta gibi bir firmanın müşterisine bu şekilde davranması inanın çok üzüntü verici




    From: acetin@anadolusigorta.com.tr
    To: sahingocer@hotmail.com
    CC: mdanismaz@anadolusigorta.com.tr
    Date: Fri, 11 Mar 2011 16:51:32 +0200
    Subject: 329644310 nolu dosya




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Samimi söylüyorum. Hiç sevmediğim bir sigorta şirketi.
  • Maalesef Anadolu Sigorta adına ve büyüklüğüne yakışmayan şekilde, rekabetçi olabilmek adına kötü iş yapıyor.. Hasar tutarı, araç bedelinin %25'inden fazla ise aracı ihaleye çıkartıp kendi istedikleri yerlerde tamir ettiriyorlar..

    Sorununuz ile ilgili olarak öncelikle geçmiş olsun.. Hasar tarihiniz, poliçe vadesi içerisinde olduğu için poliçeyi iptal etseler bile ödemekle yükümlüler. Onun için hukuki yollardan halledebileceğinizi düşünüyorum.

    Ayrıca Sigorta Şirketleri ile ilgili ön yargılarınızı kırmanız gerekiyor, zira 2010 yılındada 2009 da olduğu gibi çoğu zarar açıklayacak. Bu durumda Sigorta Şirketi hasar ödemiyor demek doğru olmayacaktır. Evet, kötü çalışan bir kaç şirket var ama genelleme yapmanın yanlış olacağı düşüncesindeyim.

    Anadolu,Ray,Genaralli,Sbn teklif bile almayın, Axa-Allianz-Ergo çok fazla prim farkı çıkmazsa mutlaka tercih edin, Ak-Güneş-Groupama-Eureko-Hdi-Mapfre 2. tercihiniz olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozden84


    Anadolu,Ray,Genaralli,Sbn teklif bile almayın, Axa-Allianz-Ergo çok fazla prim farkı çıkmazsa mutlaka tercih edin, Ak-Güneş-Groupama-Eureko-Hdi-Mapfre 2. tercihiniz olsun.



    Mecbur kaldık SBN sigortaya yaptırmaya. Diğer sigorta şirketleri 370 TL sigorta bedeli çıkardılar. SBN sigortaya 265 TL'ye yaptırdık. 8 taksit te yaptılar. Bir yerde insan mecbur kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: gozden84


    Anadolu,Ray,Genaralli,Sbn teklif bile almayın, Axa-Allianz-Ergo çok fazla prim farkı çıkmazsa mutlaka tercih edin, Ak-Güneş-Groupama-Eureko-Hdi-Mapfre 2. tercihiniz olsun.



    Mecbur kaldık SBN sigortaya yaptırmaya. Diğer sigorta şirketleri 370 TL sigorta bedeli çıkardılar. SBN sigortaya 265 TL'ye yaptırdık. 8 taksit te yaptılar. Bir yerde insan mecbur kalıyor.


    Fiyatı tabiki ucuz, onun için teklif almayın diyorum ya
    Trafik Sigortasında hangi şirket olduğu önemli değil, karşı tarafa verdiğiniz zarar trafik sigortasından karşılanır. Karşı tarafın kaskosu varsa istediği yerde yaptırır ve rücu olarak alır. Kaskosu yoksa yine istediği yerde yaptırır faturasını göndererek parasını alır. Yani çok sıkıntı olmaz trafiğin hangi şirketten olduğu. Ama kaskonuzda bütçenizle doğru orantılı olarak 1. ve 2. gruptan şaşmamanızı öneririm.




  • Benide daha önce Yapı Kredi Kasko 3 kere çok küçük çaplı hasar yaptığım için kaskodan çıkarmıştı. Ama önce bu hasarların parasını günü gününe ödediler.
    Sonra beni kaskodan çıkardılar Ayrıca kalan gün sayımın parasınıda bana iade ettiler. Öyle hasarı karşılamadan kaskodan adam çıkarmak olurmuymuş ...
    Birde bu kadar hasar alan aracı neden perte çıkarmıyorlar ilginç
  • yanlış anlaşılma olmasın hasarın 3 te birini karsılıyorlar onuda karsılamak için policemi iptal edip öyle ödüyecegini söylüyorlar experin işgüzarlığı sebebi ile oluyor bunlar öncelikli olarak her şeye tamir vermesi ama benim itiraz edip parça değişimi istemem konusunda rakam yüksek çıkıyor ki parçaların hiçbiri tamir olabilecek durumda değil ..
  • Bu nasıl bir saçmalık böyle ben her sene tıkıt tıkır kaskoya paramı ödeyeceğim,işim düştüğünde de yok bir hasarının parasını vermiyoruz,yada belli bir kısmını veriyoruz ve kaskonuda iptal ediyoruz diyecekler!
    Şimdiye kadar kaskosuz araç kullanmadım Allah'a şükür başımada kaskoya iş düşürecek bir kaza gelmedi ama eğer çoğu şirket bunu yapıyorsa bundan sonra kasko felan yaptırmam ben aracıma,kaskoya verecepim parayı ilerideki bir durum için biriktiririm çok daha iyi.
  • Bu kadar saçma bir şey olabilir mi,

    Mahkemeye verin, kesin kazanırsınız,
  • evraklarımı hazırlıyorum arkadaşlar üst tahkim kurulu varmış sigorta şirketlerinin önce oraya ordan mahkemeye gideceğim ama şu expere ne yapabilirim onu düşünüyorum
  • Sanayi ve ticaret bakanlığı'na da şikayette bulunun lütfen.
  • Şikayetinizi sigorta tahkim komisyonuna iletebilirsiniz. İnternetten başvuru yapabilirsiniz.
  • sigorta genel şartlarına göre tamir edilebilecek parçalarda öncelikle tamir yoluna gidilir, tamir edilemiyorsa eşdeğer parça ile o da yoksa orjinal parça ile değiştirilir, sizin sorununuz bu konu ile alakalı sanırım, tamiri verilen parçaların siz orjinalini takmıssınız,

    haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız sigorta tahkim komisyonuna başvurabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chevymel1 -- 14 Nisan 2011; 14:32:54 >
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    DH ortamında uzun zamandır fikirlerimi, tecrübemi, bilgimi paylaştığımı çok kişi bilir. Bu sebeple bu konu ile ilgili de tarafsız bir yorum yapma ihtiyacı hissettim.
    Ağırlıklı olarak, arkadaşımızın yaşamış olduğu olumsuz duruma göre, hem sigortacılık sektörünü kötüleyen, hem de şirketleri kötüleyen tarzda yorumlar yapılmış.

    Öncelikli olarak hasarı yaşamış olan arkadaşım, eğer hasar dosya numarasını bana pm den gönderebilirsen gerçekten hasarın oluşu ve devamındaki süreçlerde, şirketin neden böyle davrandığı konusuna açıklık getirebilecek belki bazı bilgilere ulaşabilirim. Ancak o zaman makul ve mantıklı yorum yapabilirim.

    Fakat, hem sektör hem de şirketler bazında yapılmış aşağılayıcı ve yerici birçok yoruma katılmadığımı belirtmek isterim. Özellikle de Anadolu Sigorta konusunda ki yaklaşımlara katılmıyorum. Anadolu Sigorta hem uygulamaları, hem reklamları, hem de sosyal sorumluluk projeleri ile, sigortacılık sektörüne hizmet etme anlamında açık ara önde yer alan bir şirkettir. Bunu tüm diğer sigorta şirketleri de kabul etmektedir.
    Müşteri memnuniyeti anketlerinde hep en önde yer alan şirkettir.

    Yıllardır sektörün içerisinde bulunan birisi olarak, şunu net olarak söyleyebilirim ki, sigortacılığın prensiplerinden olan "iyi niyet prensibi" çerçevesinde, müşterilerini azami derecede memnun etmeye çalışan bir anlayışı sözkonusudur. Yeni yeni oturmaya çalışan 2008 tarihli sigortacılık kanunu çerçevesinde, daha önceden yanlış olan uygulamaları en çabuk üstünden atan ve kanunun getirdiği zorunluluklara harfiyen uyan belki de tek sigorta şirketidir.

    Özellikle benimde çok eleştirdiğim, bankaların sigorta acentesi gibi çalışması sonucu veya yetkisiz ve eğitimsiz kişilerin sadece poliçe keserek kendilerini sigortacı sanması sonucu, müşteriler çoooook yanlış ve eksik bilgilendirilmektedirler. Bu da müşterilerin yanlış ve anlamsız beklentilerin içinde olmalarına sebebiyet vermektedir. Ki aslında birçok tartışma ve mutsuzluk durumlarıda tam da bu noktada başlamaktadır.

    Eksperlik kurumu ise tamamen bağımsız bilirkişi niteliğinde olup, hazine müsteşarlığına bağlı olarak çalışırlar. Raporlarını tamamen bağımsız ve tarafsız olarak hazırlamak durumundadırlar. Tüketicilerin eksper değiştirme hakları mevcuttur. Sigorta şirketleri ise, eksperin raporunu baz almakla birlikte, raporun aksine genellikle müşteri lehine hasar ödemeleri yaparlar. Ben yıllardır böyle gördüm.

    Acentelerin bu tür olumsuz durumlarda, müşteri, şirket, eksper ve tamirci arasındaki koordinasyonu sağlayacak çok önemli bir görevi vardır. Yanlış anlamaları önleyecek, eksik belgelerin tamamlanmasını sağlayacak, kişisel tepkileri önleyecek, insani olarak yapılacak (unutma, atlama, belge kaybetme, vs) hataları görebilecek ve uyaracak titizlikte olmalıdır. Müşteri haklıysa, hakkını savunmalı, haksızsa doğrusunu anlatabilmelidir.

    Yıllardır acentelik yapan birisi olarak, hiçbirşey yapmadığım halde memnun olan müşterilerim olduğu gibi, az sayıda da olsa ağzımla kuş tuttuğum halde memnun edemediğim müşterilerim de oldu.

    Saygılarımla,


    www.limonsigorta.com




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.