Şimdi Ara

arabam hem benzinde hemde lpg de tekliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
33
Cevap
2
Favori
90.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabamı yaklaşık olarak 1 ay önce aldım.audi a6 1.8 turbo triptronik 1999 model.

    yaptığım işlemler: -bujileri değiştirdim
    -2 depo benzinde kullandım ve benzin enjektörüde kullandım o arada (würth)
    -yağ değişimini yaptım
    -hava filtrelerini değiştirdim
    -lpg atiker enjektörlerini temizletirdim
    -lpg ayar yapıldı
    -lpg filitresi değiştirildi

    araç hem benzinde hemde lpg de tekliyor.her zaman olan bir şey değil.2-3 gün aralıkla yapıyor.gaz yemiyor.rölantine yapıyor.araba milim milim ilerliyor.seri gidişimde gazı almayıp,birden gazı alıp araba öne doğru sıcrıyor.arabayı 1 yada 2 kez açıp çalıştırtıktan sonra kendisini geliyor.araba sürerken artık korka korka sürüyorum yine araba tekleme yapacak ve yolun ortasın arabayı kapatıp çalıştırmam gerekicek diye.ne yapmam lazım......lütfen ama lütfen bilginizi benle paylaşıp bana yardımcı olun.







  • Ateşleme bobini değişti mi ? Buji kabloları falan ?

    Aracınızda büyük ihtimalle elektriksel bir arıza var. Akü kutupbaşlarını da temizletin. Çünkü her iki yakıtta da problem var. Araç ateşleme sırasında problem yaşıyor.

    Bizde bir accent vardı. Yolda giderken kendi kendine gaz kesiyordu. Gaza bassanız da farketmiyordu araç yavaşlıyordu birden küt diye kendine geliyordu. Acemi zamanımızdı benzin pompasını falan değiştirttiler bize. Meğer akü kutupbaşı oksit yapmış. Bazen temas etmiyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 17 Şubat 2014; 11:36:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Ateşleme bobini değişti mi ? Buji kabloları falan ?

    Aracınızda büyük ihtimalle elektriksel bir arıza var. Akü kutupbaşlarını da temizletin. Çünkü her iki yakıtta da problem var. Araç ateşleme sırasında problem yaşıyor.

    Bizde bir accent vardı. Yolda giderken kendi kendine gaz kesiyordu. Gaza bassanız da farketmiyordu araç yavaşlıyordu birden küt diye kendine geliyordu. Acemi zamanımızdı benzin pompasını falan değiştirttiler bize. Meğer akü kutupbaşı oksit yapmış. Bazen temas etmiyormuş.
    gün geçmiyorki şu forumda lpg li araçların tekleme problemi dile getirilmesin.

    sorununuz buji buji kabloları ateşleme bobini yahut aküdür. birde boğaz kelebeğinide ekleyelim.

    geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-38F9BBB0B

    gün geçmiyorki şu forumda lpg li araçların tekleme problemi dile getirilmesin.

    sorununuz buji buji kabloları ateşleme bobini yahut aküdür. birde boğaz kelebeğinide ekleyelim.

    geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Aracınızı cihaza bağlayıp hata kodu nedir bakmak lazım.Keza bahsettiğiniz soruna neden olabilicek bir çok kriter, sensör yada parça var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0M42

    Aracınızı cihaza bağlayıp hata kodu nedir bakmak lazım.Keza bahsettiğiniz soruna neden olabilicek bir çok kriter, sensör yada parça var.

    Alıntıları Göster
    aküyü bi kontrol etmek lazım.evet şu buji kablosu benimde kafamda gezip duruyor
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    oksit yapmış derken? eğer bizdede bu durum varsa,ne yapmam gerekiyor???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dissen

    oksit yapmış derken? eğer bizdede bu durum varsa,ne yapmam gerekiyor???



    Akü kutup başı vardır. Kırmızı bir kapağı olan kablo. Onun çıkarılıp temizlenmesi gerekir. Siz gene de bir oto elektrikçiye görünün. Onlar halleder
  • akü diye düşünmüyorum çünkü benzin enjektör temizliyici kullanmadan önce araba sabahları ilk marşta çalışmıyordu.3-4 buluyordum zorlaya zorlaya.ama enjektör kullandıktan sonra bu problem giderildi.
    buji kablo ve boğaz kelebeği de aklımdan geçti....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dissen

    akü diye düşünmüyorum çünkü benzin enjektör temizliyici kullanmadan önce araba sabahları ilk marşta çalışmıyordu.3-4 buluyordum zorlaya zorlaya.ama enjektör kullandıktan sonra bu problem giderildi.
    buji kablo ve boğaz kelebeği de aklımdan geçti....
    benim düşündüğüm bir kaç şey olabilir,yalnışsam düzeltin lütfen!!!!

    1) karbüratör kirlenmiş olabilir???

    2)bobinlerde sıkıntı olabilir????

    3)buji kablosu yırtılmış yada zedelenmiştir???

    4)boğaz kelebeği sıkıntılı???

    ben açıkcası bunlardan şüpeleniyorum....

    bu ara her yazan arkadaş için ayrı ayrı tşkler ediyorum.sağolun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dissen

    benim düşündüğüm bir kaç şey olabilir,yalnışsam düzeltin lütfen!!!!

    1) karbüratör kirlenmiş olabilir???

    2)bobinlerde sıkıntı olabilir????

    3)buji kablosu yırtılmış yada zedelenmiştir???

    4)boğaz kelebeği sıkıntılı???

    ben açıkcası bunlardan şüpeleniyorum....

    bu ara her yazan arkadaş için ayrı ayrı tşkler ediyorum.sağolun

    Alıntıları Göster
    araba audi a6 ve karbüratör kirlenmiş ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

    araba audi a6 ve karbüratör kirlenmiş ?

    Alıntıları Göster
    aynı sorunu yaşadım bende, buradaki arkadaşların tavsiyesi ile ateşleme bobinini ve buji kablolarını değiştirdim sorun çözüldü, yaklaşık 7-8 aydır sorunsuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dissen

    benim düşündüğüm bir kaç şey olabilir,yalnışsam düzeltin lütfen!!!!

    1) karbüratör kirlenmiş olabilir???

    2)bobinlerde sıkıntı olabilir????

    3)buji kablosu yırtılmış yada zedelenmiştir???

    4)boğaz kelebeği sıkıntılı???

    ben açıkcası bunlardan şüpeleniyorum....

    bu ara her yazan arkadaş için ayrı ayrı tşkler ediyorum.sağolun

    Ben de naçizane düşüncemi söyleyeyim: Aküden olsa, ilk çalışmada sorun yaratır. Normal seyir halinde sorun varsa, aküyle ilgili olamaz çünkü dinamo devreye girdikten sonra, aküyle bağlantı kalmaz. Bobinde de olacağını sanmıyorum. Büyük bir olasılıkla elektriksel bir sorun olacağı için de, distdübütör veya buji kablolarından olabilir. Aracınızın sorunu çözüldüğünde, yazabilirseniz, iyi olur. Bu arada, aracınız karbüratörlü mü?




  • rutan kullanıcısına yanıt
    malesef sabahları yine çok zor çalışıyor.son yorumunuzda akü demişsiniz.sabahları hem zor çalışıyor,hem bazen tekleme yapıyor,hem yakıtı baş ağrı yaptırıyor.karbüratörü yokmuş.hafta sonu yaptırmaya gidecem.haberi hemen paylaşırım.bilgi verelimki,bilgi yayılsın.
  • MIKROP DOGAN kullanıcısına yanıt
    dengesiz cevap buna derim.
  • cafizafer C kullanıcısına yanıt
    aklımda buldurcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dissen

    aklımda buldurcam
    arkadaşım nacizane fikrim araç enjeksiyonluysa eğer enjeksiyonlarda pislik var, az biraz açık kalmış gerisi tıkanmış olabilir. gazı kökleyince normale dönüp, gazdan ayağını çektiğinde tekrar sıkıntı yaşıyorsan olabilir diye düşünüyorum. arkadaşların dediği gibide bujiden, ateşleme mekanizmalarından (kablosu vs si) olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmmd_87

    arkadaşım nacizane fikrim araç enjeksiyonluysa eğer enjeksiyonlarda pislik var, az biraz açık kalmış gerisi tıkanmış olabilir. gazı kökleyince normale dönüp, gazdan ayağını çektiğinde tekrar sıkıntı yaşıyorsan olabilir diye düşünüyorum. arkadaşların dediği gibide bujiden, ateşleme mekanizmalarından (kablosu vs si) olabilir.

    Alıntıları Göster
    artık lpg de gidemez oldum.
    bir süre lpg de kullanınca,hem sabah çok zor çalışıyor,hem teklemesi artıyor.
    benzinde hep kullandığımda sabahları kolay çalışıp ama yinede teklemesi ara sıra geliyordu.
    korkum şu ki,haftasonu ustaya gittiğim zaman aracın derdini anlamaması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dissen

    artık lpg de gidemez oldum.
    bir süre lpg de kullanınca,hem sabah çok zor çalışıyor,hem teklemesi artıyor.
    benzinde hep kullandığımda sabahları kolay çalışıp ama yinede teklemesi ara sıra geliyordu.
    korkum şu ki,haftasonu ustaya gittiğim zaman aracın derdini anlamaması.

    Alıntıları Göster
    benim başıma gelmişti, yağına bakıp yağ ekletip düzelttirmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    benim başıma gelmişti, yağına bakıp yağ ekletip düzelttirmiştim.

    Alıntıları Göster
    4 orjinal bobin ile değiştirdim.tekleme kalmadı.sabah ilk çalışmada ayakta :) yakıtı önce 0.51 kuruştu.şimdik yeni ölçdüğüm için bilmiyorum.ama ustanın dediği gibi kesinlikle düşücek.beklentim 0.37-0.43 arası yakması.audi 1999 model 1.8 t triptronik gayet normal diye düşünüyorum.zaten lpg 2.80tl olmuş.herkesin yardımı için tekrar tşkler
  • bende gecen hafta aynı sorun oldu once bobını degıstım sorun cozulmedı sonra bujı ve bujı kablolarını degıstım sıkıntı kalmadı bobını orjınel almassanız sorun yıne devam edıyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.