Şimdi Ara

DELL e teşekkürler ( Teknik Destek )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu yazıyı DELL hakkında bilgi sahibi olmak isteyen ya da ürünlerini almakta tereddüt eden forum arkadaşlarım için yazıyorum, bunlardan öte DELL e teşekkür etmek için...

    hemen yazayım ;

    DELL Inspiron 1564 u aldıktan 2 3 ay sonra ekran problemiyle karşı karşıya kaldım. Aşırı sıklıkla ekran bembeyaz oluyordu her defasında kapagı aç kapa yaparak goruntu elde edıyordum. Teknik servisi arayıp sorunu ilettim, adresler alındı telefonlar verildi gün ve saat belirlendi. Belirlenen günün arefesinde aranıp erknden geleceklerını soyledıler ve belirttiğim adrese geldiler... Teknik eleman laptopu sokup yanında getirdiği Samsung ekranı takarken çaylarımızı içtik sohbetimizi yaptık ve ekranı yenılenmıs laptopumla basbasa kaldım....

    2.Vaka ;

    1 ay oncesı ıtıbarıyle windows tarafından pilimin artık duzgun çalışmadığı ve değiştirilmesi gerektiğini soyleyen iletiler almaya başladım, durum gittikçe kotulestı 1 ay boyunca boyle kullandım ama artık 10 dk bile dayanamaz oldmustu pil. Son çare olarak yine Teknik desteği arayarak durumumu belirttim , tam 1 hafta sonra yani bugun ABD den sipariş olarak getirilen pilime kavuştum...


    Bu yazıyı propaganda amacıyla değil anlamsızda olsa burafda binlerce kişinin önünde DELL e teşekkür etme amacıyla yazdım...


    Teşekkürler DELL...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nc39 -- 10 Mart 2011; 21:27:28 >







  • bilgilendirme için çok teşekkür ederim ellerine sağlık bunları yazdığın iyi olmuş
  • hocam birşey sormak istiyorum bende dell laptop aldım bimeksten ancak verdikleri faturayı bulamıyorum laptopun altında filan mevcut laptop servis numarası servislik bi durum olduğu zaman fatura istiyorlar mı bilgilendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CxCxCx

    hocam birşey sormak istiyorum bende dell laptop aldım bimeksten ancak verdikleri faturayı bulamıyorum laptopun altında filan mevcut laptop servis numarası servislik bi durum olduğu zaman fatura istiyorlar mı bilgilendirirseniz sevinirim.


    Aldığınız magazaya gidip aldığınız tarihi söylerseniz, sistemden kontrol edip garanti belgesine satış tarihini yazıp kaşeliyorlar. Aldığım telefon arızalanınca, faturayı bulamayıp gittiğimde garanti belgesine satış tarihini yazıp kaşelemişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmldrs


    quote:

    Orijinalden alıntı: CxCxCx

    hocam birşey sormak istiyorum bende dell laptop aldım bimeksten ancak verdikleri faturayı bulamıyorum laptopun altında filan mevcut laptop servis numarası servislik bi durum olduğu zaman fatura istiyorlar mı bilgilendirirseniz sevinirim.


    Aldığınız magazaya gidip aldığınız tarihi söylerseniz, sistemden kontrol edip garanti belgesine satış tarihini yazıp kaşeliyorlar. Aldığım telefon arızalanınca, faturayı bulamayıp gittiğimde garanti belgesine satış tarihini yazıp kaşelemişlerdi.



    teşekkür ederim hocam. aklımda bulunsun umarım işime yaramaz rahat rahat kullanırım bilgisayarımı




  • faturaya felan gerek yok.. service tag numarasından hersey cıkıyor. benden fatura talep etmedıler.
  • Güzel oldu bunları belirttiğin Dell e içim ısındı
  • şuanda delin yerinde teknik servis hizmetini kimse veremiyor ve kolay kolayda veremez bence adamlar sistemi oturmuş ve çatır çatır hizmeti veriyolar

    bende dell kullanıcısıyım gerçi şükür bi sıkıntı yaşamadım ama olursa banada yardım ederler herhalde :) ve takdir ediuyorum adamları

    bencede teşekkürler dell :))
  • Sırf şu teknik destek muhabbetine Dell marka Laptop satın aldım ( 4030 - B38F23 ) pddepo'dan. Yarın teslim alacağım. Eğer ürünle her hangi bir sıkıntı yaşamazsam bundan sonra
    masa üstü sistemler de dahil olmak üzere Dell markasını tercih edeceğim.

    Umarım her hangi bir sıkıntıyla karşılaşmayız. Ülkede teknik desteğe gerçekten önem veren ve bu konuda kendini geliştirmeye çalışan pek bir
    kuruluş göremiyorum. O yüzden önceliğim teknik destek hizmet halitesi sonra ürün oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qube26

    Sırf şu teknik destek muhabbetine Dell marka Laptop satın aldım ( 4030 - B38F23 ) pddepo'dan. Yarın teslim alacağım. Eğer ürünle her hangi bir sıkıntı yaşamazsam bundan sonra
    masa üstü sistemler de dahil olmak üzere Dell markasını tercih edeceğim.

    Umarım her hangi bir sıkıntıyla karşılaşmayız. Ülkede teknik desteğe gerçekten önem veren ve bu konuda kendini geliştirmeye çalışan pek bir
    kuruluş göremiyorum. O yüzden önceliğim teknik destek hizmet halitesi sonra ürün oluyor.



    dell in bu ozellıgını bılmeden almıstım laptopu. Tabi sonra basıma bunlar gelınce, allah ın sevgılı kuluymussun dedım kendı kendıme : :)
  • eevt arkadaşlar adamlar benimde ekranımı oturup değiştirdiler

    takdir ettim doğrusu
  • Bende DELL Vostro kullanıcısıyım ve servis konusundaki hizmetleri beni Acer Timeline dururken bu ürünü almaya itti. Biraz özellikten yana feragatta bulundum evet ama malzeme kalitesi ve servis çilesi çekmektense bu daha mantıklıydı.

    DELL'i ülkemizde verdiği bu destekten ötürü kutluyorum...

    Samsung gibi bir laptop parası alarak telefon sattıktan sonra destek vermeyen ve tabiri caiz ise kullanıcısını inleten markaları DELL'i örnek almaya çağırıyorum.

    Aynı hatayı HTC'de yapıyordu ancak geçenlerde destek vermeye başlayarak düzeltti. Onları da geç kalmış iyileştirmeleri için tebrik eder gibi oluyorum, tebrik edemiyorum...
  • bende teknik servise güvenip dell aldım ama şu ekrandaki karıncalanma moralimi bozuyor. servisi arasam da saçma sapan sürüsüyle test yaptıracaklar forumda başına gelen arkadaşlar var
  • Acer'a bulaşmayında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sombre06

    Acer'a bulaşmayında


    Pb'de acerin alt markası
  • Isin garibi acerdan onceki laptobum packard bell di :) ama tabi o zamanlar pb hp nin alt urunuydu... Simdi alicak olsan garanti monster alirdim yada msi.
  • peki kaç yıl geçerli bu garanti iyi hoş güzel bozulunca gelip yapıyorlarda garanti bitince nolucak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kevinsert

    peki kaç yıl geçerli bu garanti iyi hoş güzel bozulunca gelip yapıyorlarda garanti bitince nolucak



    2 yıl garanti var her laptop gibi istersen premium service yapıp daha fazla destek alabilirsin her sorunla ilgili düşme kırılma gibi ve garanti süren bitmeden uzatabilirisnde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CxCxCx

    hocam birşey sormak istiyorum bende dell laptop aldım bimeksten ancak verdikleri faturayı bulamıyorum laptopun altında filan mevcut laptop servis numarası servislik bi durum olduğu zaman fatura istiyorlar mı bilgilendirirseniz sevinirim.

    Valla bende vatandan aldım faturada bu kagıt garanti kagıtı olarak gecmez yazıyor eşşek kadar senin faturada öle bişe varmıydı hatırlıyon mu
  • Kullandığım Dell(5010 G74P45)'in ısınma sorunu vardı. Servisi aradıktan 9 gün sonra eve geldi (ülkenin bir ucunda oturuyorum) ve yeni fan takıp gitti. Şu an çok iyi çalışıyor, hiç bir sorun yok. Fanın problemli olması modelle alakalı değilmiş bu arada. kısaca Dellden çok memnunum, hem kalite olarak hem de teknik destek olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crimson Knight -- 21 Nisan 2011; 19:57:14 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.