- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Müşteri hizmetlerini aramak ücretlimi ?
18 Cevap24494 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
14 gün cezanın,
5 gün 19 sa. 32 dk. kadarı kaldı.
3 Şubat 2011; 20:12:03 

Arkadaşlar ttnet müşteri hizmetlerini aramak ücretlimi ve ücretli ise ücreti ne kadar biliyormusunuz çünkü devamlı aradığımız için ana babamızdan çok ttnet müşteri hizmetlerini arıyoruz


 
107 Mesaj
3 Şubat 2011; 20:37:33 

444 lü numaralar özel numaralar ve ücretli.akşam 7 den sonra ararım nasılsa beleş diyede düşünmeyin 7 den sonrada arasan yine ücretli.çatır çatır alıyorlar parasını.başıma geldiği için biliyorum.akşam yediden sonra bedava demelerine aldanmayın bazı numaralar ücretli.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fkkyr -- 3 Şubat 2011; 20:38:38 >


_____________________________



3138 Mesaj
3 Şubat 2011; 21:55:59 

444'lü hatlar tarifendeki şehir içi konuşma ücretiyle ücretlendirilir.

Yalnız konuşmalar çoğu zaman 10 dk. dan fazla sürüyor.


_____________________________

.


139 Mesaj
4 Şubat 2011; 0:38:09 

ücretlendirilmez olurmu ne yaparsanız yapın


_____________________________



9437 Mesaj
4 Şubat 2011; 0:57:20 

evet hiçbir şekilde bedavaya dahil olmuyor 444 nolu numaralar. aslinda ararken gece aramak daha mantikli daha hızlı ulaşılabiliyor


_____________________________

Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB


 
1568 Mesaj
4 Şubat 2011; 1:29:09 

Cep telefonunuzda her yöne dakika varsa başına alan kodu (0212, 0216, vb...) koyarak ararsanız o zaman her yöne dakikalar kapsamında bedava arayabiliyorsunuz.

Ben öyle yapıyorum.


_____________________________

Philips 42PFL7332, 47PFL6877, 55PFL8008
Samsung S4


 
1100 Mesaj
4 Eylül 2011; 11:08:58 

Bırakın bedava olmasını 900'lü hatlar mantığıyla işliyor çoğu müşteri hizmeti... Normalde şehir içi dakikası 30 kuruşsa, müşteri hizmetleri 60 kuruş gibi birşey, sağlam bindiriyorlar yani müşteriye. Ücret talep etmelerindeki mantık ise size sunulan hizmet. Adam sunmadığı hizmet dolayısıyla seni mağdur ediyor. Sen müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ediyorsun diye üstüne bir de telefon ücreti alıyor. Hani sorunu çözse helal hoş olsun sorun aynen devam ediyor Öyle bir ülkeyiz işte bu çakallara yasal anlamda dur diyen bir merci, biraz örgütlenmiş insanlarımız yok.
Ayrıca sanki zevk için arıyorum müşteri hizmetlerini. Sorun olmasa niye saf saf operatorden operatöre aktarılmayı tercih edeyim? Neden saçma sapan reklam ve müzikler dinletilsin? Neden işten zerre kadar anlamayan müşteri temsilcisiyle muhattap olayım? Daha uzar gider bu neden ile başlayan cümleler Üstüne birde para veriyoruz muhabbetin en güzle kısmı bu
Adamlar bazen eminim ki sorun olmayacak hatta sorun çıkarıyorlar sırf millet arasın da telefon ücretlerinden gelir sağlayalım diye. Bizzat günde 20 defa ip ayarları değişen biri olarak söylüyorum bunu. Yok hatta bakım yapılıyor, yok hattınızın bakır kablolarına kuş pislemiş onları temizliyorlar abuk subuk nedenler Eğer bunda kasıt yoksa zaten bu işi yapmayı bıraksın servis sağlayıcılar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marcuse -- 4 Eylül 2011; 11:11:36 >


_____________________________

Yok öyle bir şey


1508 Mesaj
4 Eylül 2011; 11:53:12 

Ne bedavası tabiki paralı geçen sene yaşadığım buzdolabı faciasından sonra tabiki koç holdig firması 2. faciayı telefon faturası elime geçince yaşadım.

Az yukarıda arkadaşında dediği gibi gece aramakta yarar var çabuk ulaşmak bakımından.Ama ttnet te buda mümkün değil geçen hafta 5 dakika beklettiler sonrada bilgilerinize ulaşamıyorum daha sonra ararsanız diye tabiki 5 dakika bize girmiş oldu


_____________________________

Bir erkeğin yüzü otobiyografisidir.Bir kadının yüzü ise hayal gücünün ürünüdür.


557 Mesaj
4 Eylül 2011; 12:12:29 

sen niye arıyonki bırak onlar arasın facebook dan donanımhaber ttnet destek den mesaj at onlar seni arıyorlar ben hep öyle yapıyorum.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1560 Mesaj
4 Eylül 2011; 12:23:47 


quote:

Orijinalden alıntı: daemon400

sen niye arıyonki bırak onlar arasın facebook dan donanımhaber ttnet destek den mesaj at onlar seni arıyorlar ben hep öyle yapıyorum.


destek nerde link verebilirmisin bulamadım


_____________________________



557 Mesaj
4 Eylül 2011; 12:25:05 


quote:

Orijinalden alıntı: black_67




destek nerde link verebilirmisin bulamadım


http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3

https://apps.facebook.com/ttnet-destek/?ref=ts


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1560 Mesaj
4 Eylül 2011; 12:29:43 


quote:

Orijinalden alıntı: daemon400




http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3

https://apps.facebook.com/ttnet-destek/?ref=ts


Teşekkür ederim


_____________________________



 
1100 Mesaj
4 Eylül 2011; 15:53:31 

Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Yalnız 2 iş günü içerisinde ararlar mı sence diye sormaktan kendimi alamadım
İllallah dedirttiler arkadaşım artık. Gerçekten gına geldi midemi bulandırıyor bu tarz büyüğüm diye geçinen firmaların yaptıkları. Ben genel müşteri hizmetleriyle ilgili yakınmıştım ama emin ol içlerinde belki de en rezil durumda olanı TTNET-TELEKOM. O yüzden bahsettiğin yöntemin işe yaramayacağından zerre kadar şüphem yok. En basitinden bir saattir FTP'ye bir dosya atıyorum pat bağlantı yok veya ip değişmiş, server birkaç farklı ip değişikliğinde direkt lokasyonu banlıyor!!! Ardından gel de uğraş. Bunlara mail atacaksın da seni 10-15 dk gibi bir süre içerisinde arayacaklar. Ölme eşşeğim ölme derler bizim memlekette. Ki eşşek de ölmüyo gerçekten iliğine kadar sömürüyorlar. Tam bitti diyorsun artık başka servis sağlayıcıya geçeceğim, kene gibi yapışıyorlar yakana yok şu kampanyamız var yok bu kampanyamız var, şu kadar süre bedava kullanacaksınız diye. Demek istediğimi anlamışsındır umarım Ortada müşteriden yana hiçbir düzenleme yok herkes biniyor müşterinin sırtına sırayla. Ve buna ses çıkaran yok demek istediğim bu.
Ayrıca bir başka sorun da şu ki müşteri hizmetlerini aradığında hizmet mizmet verdikleri yok 900'lü hatlarda dönen muhabbeti yapıyorlar. Ne kadar çok hatta beklersen o kadar ücret ödüyorsun. Akıl mantık almıyor buna kimsenin karşı çıkmamasına. Her aradığımda kafadan 5 dakika operatorde bekleme süresi, bir 5 dakika karşındaki işten anlamayan kişiye derdini anlatma faslı 10 dakika kafadan gidiyor. Sonda sana söylenen cümleler aynen şunlar. Arıza kaydı oluşturalım beyfendi.
İyi peki oluşturun. Yine arıza kaydı oluşturun
Tamam beyfendi oluşturuyorum. Bilgilerinize ulaşıyorum. Ananızın kızlık soyadı. Kızlık soyadının 4. ve 54. harfleri Şaka gibi. Başta sordun zaten bunları be şizofren kişilik kafa mı buluyorsun benle
Soru faslı devam ediyor tabi mecbursun Gerekli bilgiler de verildi. Tekrar soruyor şikayetiniz tam olarak neydi diye Ölür müsün öldürür müsün abi Bildiğin salak muamelesi yapıyorlar millete. Tabi konu burada bitmiyor. Emo nickli arkadaşın bahsettiği gibi pat diye kopuyor herşey. Sistem hata veriyor beyfendi şu an bilgilerinize ulaşamıyoruz. Haydaa. Manyak mısınız kardeşim diyesi geliyor o arada insanı en yüksek tonda!!! Madem her aradığımda sen sistem çalışmıyor gibi salakça birşey ile karşıma çıkıyorsun yiyeceğin tüm küfürlerin de sorumlusu sensin Madem sistemin çalışmıyor niye 10-15 dakika hatta tutuyorsun! Hadi hatta tuttun diyelim. Sunmadığın bir hizmetin nasıl ücretini alıyorsun. Bırak hizmet sunmayı benim yarım saatimi çalıyorsun. Sinir katsayılarımı tavan yaptırıyorsun
Valla metin yazsan uzun metraj filim çekilir bu müşteri hizmetleriyle ilgili. Öyle saçma bir konu yani!

Ayrıca... Dediğin yöntemi direkt denedim şu an.

Forum linkinden yaptığım başvuruda aynen şu ibare var

Destek kayıdınız başarıyla oluşturuldu. Cevaplandığında mail ile haber verilecektir.
Teşekkürler
Benim derdim mail atmak değil zaten 2 word sayfası uzunluğunda onlarca mail attım adamlara. Birleştirseler kitap olur yani o mailleri o derece çıldırttılar

Bu da bahsettiğin ikinci yöntem

0


Sonuç ortada mecbur arayacaksın 0900 444 44 444 numaralarını.

Umarım ilgili bir iki kişi bu konuyla ilgili bir yasal düzenleme falan fistan yaptırır en kısa sürede. Yoksa milleti böyle keklemeye devam edecekler.

Bak yine sinirlendim ya boş boş işler için yazmışız yine bir dünya


_____________________________

Yok öyle bir şey


557 Mesaj
4 Eylül 2011; 17:24:21 

ben dün facebook dan destek formu doldurdum 1 saat içinde aradılar donanımhaber yazdığım zaman 1 günü buluyo,twitter dan atılıyormuş ve daha bilgi kişiler seni arıyormuş.Bir de twitter dene istersen ama dün beni arayan m.h. temsilcisi bilgili biriydi.Bayan çıkarsa şansına küs hiç yardımcı olmuyorlar


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1100 Mesaj
4 Eylül 2011; 20:21:21 

Valla dostum twitter kullanmıyodum. Sırf denemek için kullanmadığım mail adreslerinden birine hesap açıp twit attım yine tınlayan yok. Bu adamların bana garezi var anladığım kadarıyla . Buraya mesaj attıktan sonra kafadan 30 defa bağlantı gitti geldi .
Allahından bulsunlar demektan başka birsey kalmıyor geriye. Çoğu zaman müşteri temsilcisi bayan veya erkek olsun konuştuktan sonra resmen özür diliyorum. Tepkim size değil, yanlış anlamayın, sizin yöneticilerinize diye. Böyle bir hal aldı yani durum
Başka bir servis sağlayıcıya geçeyim desem onunda bundan farkı olmayacak. Böyle gelmiş böyle gider bu düzen. Hayırlısı.
Artık aramayacağım müşteri hizmetlerini zaten, her seferinde hezimete uğrayıp 4-5 lira bayılmaktan gına geldi
Tavsiyelerin için de bir kere daha teşekkürler.


_____________________________

Yok öyle bir şey


 
18 Mesaj
28 Mart 2012; 16:33:19 

Turkcellden Şimdi mesaj geldi... 1 Nisandan sonra onlarda 444 ile başlayanları arayınca ücretlendirme yapacakmış


_____________________________



 
16 Mesaj
29 Mayıs 2012; 10:55:44 

Adil kullanım kotası uygulanmaya başlamış. Dün akşam donanımhabere mesaj bıraktım bugün sabah 10:18de aramışlar ben duştayken artık ne kadar yazacaksa yazsın dedim ben aradım bilgileri girdim 'adil kullanım kotasını doldurduğunuz için hızınız 1mbit'e sabitlenmiştir' dediler.


_____________________________



 
9607 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Ebb n Flow
29 Mayıs 2012; 16:54:38 

Twitter en mantıklısı


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mayıs 2012; 18:07:23 

quote:

Orijinalden alıntı: ScAnMaN

Arkadaşlar ttnet müşteri hizmetlerini aramak ücretlimi ve ücretli ise ücreti ne kadar biliyormusunuz çünkü devamlı aradığımız için ana babamızdan çok ttnet müşteri hizmetlerini arıyoruz

4440375 arama, boş yere vakit kaybıdır, 1 ay aradık, hat bakımda, kontrol ediliyor, en son İnterneti kapamayın dediler, sabah bir baktık İnternet yok.

4440375 bir daha aradık, hattınızda bakım çalışması devam ediyor dediler, 1 ay geçince sabırda çatlıyor sonunda.

Santrale gittik, hattımızda bakım var deidik, Snatral görevlisi, teknik ekipleri aradı, hatlarda bakım varmı diye, yok cevabı alındı !

Santrale güvenmiyoruz ya, bina olarak adres verdik, binamızda arıza kaydı bile görünmüyor !!!!!!!!!!!!

İş gerçeği ise net olarak anladık elbetteki 4440375 tarafından resmi olarak dolandırılmışız, kandırıldık demiyorum dolandırıldık.

1 ay rezil bağlantı için 4440375 güvenince işin özünde orda kaydı alan çalışan, umursamazlığı terbiyesizliği yüzünden, hem İnternetimiz kesildi hemde 1 ay rezil hizmetle bekledik.

Bunlada bitmiyor, Santral teknik ekip yolladı, beyfendiler lütfettiler baktılar bina içinden, sorun yok deyip giderken, daire içine bakın dedim.

Lütfettiler baktılar, kablo uç değişmesi lazım dendi sinyal zayıfmış, değiştirin dedik, cevap biz yapamyaız, kim yapacak, siz özel firmaya yaptırtın, peki dedik.

Özel firma geldi uçları yeniledi, 40 lira verdik !

Elbetteki sorun bitmedi, santrali aradık, dikkatli okuyun bu rezil ötesi hizmeti !!!

Bir gün önce özel firmaya yaptırtın diyen santral, ertesi gün sorun devam ediyor dediğimizde, özel firmaya yaptırtmışsınız, bizim suçumuz değil deyince, ya gidip o adamı döveceksiniz çunki açıkca kafa buluyorlar, yada lanet olsun deyip, interneti kapatacaksınız.

Ben kapattırdım, Kardeşim devam ediyor, devam sebebide o kadar dolandırıldıkki, birde bu herifle sözleşme fesih bedeli ödememek için eylülü bekliyor.

Kısaca 4440375 arama hatasına biz düştük, cebimizden paralar, işine saygısı olmayan firmanın çalışanlarına maaş olarak gitti, hemde net olarak alay edercesine verdikleri hizmetin karşılığında.

Santrale gidin, bizim yaptığımız hata düşmeyin, kendi teknik ekipleri gelsin, öyle uyanıklarki hata olursada rahatları bozulmasın diye, özel firmaya yaptırın diyor.

Özel firma işi çözemediyse bu seferde hatalı siz oluyorsunuz, teknik heyet size güzel bir kelime oyunu yapmıştır, bunlara dikkat edin.

Bu arada, 4440375 ödediğimiz paralar çöp oldu, yaklaşık 16 saat İnternetimizi keyflerine kesip açmaya dahi tenezül etmediler, o parada cebimizden gitti, şikayet etsen, kimi kime şikayet edeceksin.

Devlet Vatandaşıma ne yaparsan yap, Arkandayız demiş.


Baştan sona rezillik.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İnternet] » İnternet Servis Sağlayıcılar » TTNet » Müşteri hizmetlerini aramak ücretlimi ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.409