arkadaşlar olaya bakın!!! lütfen dijitürk alırken bunları düşünün okuyun!bunu bazı şikayet sitelerinide gönderdim ordan kopyalayıp buraya koydum sizde bunların bu tuzaklarını düşmeyin!
"Aldığımızdan beri alamadığımız verim ile yayınları tam anlamıyla izleyemiyorduk. Teknik destek istediğimizde istenen ücrete itiraz ettik . Dijitürk bir servis gönderdi. Gelen arkadaşlar sinyaller düzgün diyerek geri gitti.Ancak biz yine istediğimiz verimi alamadık. Kanal izlerken takılmalar yaşanıyordu. bazı kanallar kayboluyordu herkezin genel şikayeti zaten.
Son olarak 13 aralık 2010 tarihinde yaşadığımız sorunla ilgili müşteri hizmetleriyle görüştük , Yayın tamamen kesildi. Herzamanki uygulamalarınız yapıldı. Yok fişi çek tak yok kurulumu yap Yok kartı tak çıkar ,Bumu destek dediiniz bunları ezberledik biz zaten yaptık. Bununla ilgili teknik servis numarası verildi. Aradık.Bize 14 aralık tarihinde antenimizin değiştirileceği bilgisi verildi.apartmandan başka bir abone aramış şikayette bulunmuş ortak antende sorun varmış değiştirilecekmiş.bu yüzdenbizim tekrar şikayet kaydı oluşturmamıza gerek yokmuş. 14 Aralık oldu değişen bir şey olmadı . . Meğer anten yokmuş ellerinde :) istanbulda dijitürk servisinde anten yok :) beklememiz gerekiyormuş. Bekledik dün aldığımız yanıt ise anten değişimi isteği iptal edildi.şikayette bulunan kişi kendi kişisel antenini kullanacakmış. bizde doğal olarak bize verilmesi gereken lnb ve anteni istedik.bizim sözleşmemizde var olan anten!!! Müşteri hizmetlerinizle yaptığmız görüşmede kişisel kurulum yapılmış görünüyor bilgisi verdiler.yani anetenide lnb cihazınıda almış gözüküyoruz :) Ama bizde kişisel kurulum yok.. Ortak antene kurulum yapılmış. İç kurulum yapılacak bir yerde iç kurulum yapılıyorsa bunun bilgiside bize verilmeli anten hakkınız bizde saklı denmeli. Kampanya duyurularınız yasaldır. Söyleminiz sabittir.
Ben ücretsiz alma hakkım olan anteni ne yapacağınızı merak ediyorum. Benim taahhüdüm varsa sizinde var.
Bu şikayeti gerekli tüm birimlere ileticemden emin olabilirsinizDün bize verdiğiniz teknik servis numarasında bir bayanla yaptığımız görüşmede anteni " eğer 3 - 5 ay içerisinde isteseydiniz verirdik ama şu anda veremeyiz oldu"
24 aylık taahhüd 3 - 5 ay olarak nasıl kısaltılabilir ? Cevap sizcede çok mantaklı mı? Bu konuşmalar kayıt altında !dinlenmesini talep ediyorum.
dijitürk yayınımı gasp etti. Madem antenlerde hava koşulları nedeniyle sorun olabilir buna dayanıklı malzemeden ürünler kullanın.
Benim kişisel takılması gereken anteni takmanızı ve artık yayın izlemeye başlamayı umut ediyorum..
Kurulum sırasında verilmeyen anten hakkımı istiyorum sizden , Sizin hakkınızı değil !"
ara iptal ettir. en fazla, indirimli olarak izlediğin ayların, farkını verirsin. ben öyle yaptım. şimdi rahatım
benzer bir olay benim de basima gelmisti musteri hizmetleri ile bir kac kez konusunca ucretsiz anten kurulumu yapmislardi ama israr etmeniz gerekiyor