Bildirim
Digiturk Eksik kanal sorunu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Kabloları kontrol edin değişen birşey yoksa malesef servis yolu. -
quote:
Orijinalden alıntı: AMC
Kabloları kontrol edin değişen birşey yoksa malesef servis yolu.
Kablolarda sorun olsa diğer 34 kanalı cam gibi gösterir mi? Şifreli bir çok kanalı sorunsuz gösteriyor.
Digitürkün receivera uzaktan erişimi var onların bozmadığı ne malum? -
2010 dan beri kullanıyorum koskoca bein media öyle birşey yapmaz kabloda sorun olduğu zaman illa hiçbirini bulmayacak veya görüntü kötü göstercek diye birşey yok benim kablom sıkıntılıydı ki en iyi tesisatı kullanmışlar 22 den 28 e atlıyodu belgesel kanalları desen onlar hiç yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 25 Ekim 2017; 10:10:10 > -
quote:
Orijinalden alıntı: AMC
2010 dan beri kullanıyorum koskoca bein media öyle birşey yapmaz kabloda sorun olduğu zaman illa hiçbirini bulmayacak veya görüntü kötü göstercek diye birşey yok benim kablom sıkıntılıydı ki en iyi tesisatı kullanmışlar 22 den 28 e atlıyodu belgesel kanalları desen onlar hiç yok.
Hiçbir şey yerinden oynamadı acaip gelen o :) ne taşınma oldu ne başka bir şey..
1 senedir kullanıyorum enteresan bir şekilde 34 kanal var bir de şifresizler vs. olsa neyse en iyi kanalları gösteriyor ulusalları radyoları vs. bulamıyor -
Hocam siz turksattanmı yayın alıyorsunuz eutelsattanmı ? -
quote:
Orijinalden alıntı: AMC
Hocam siz turksattanmı yayın alıyorsunuz eutelsattanmı ?
Türksat sporun yıldızı paketi -
Ozaman farklı bi sıkıntı var hocam tekrar müşteri hizmetlerini arayın sizlik bi durum yok. -
quote:
Orijinalden alıntı: AMC
Ozaman farklı bi sıkıntı var hocam tekrar müşteri hizmetlerini arayın sizlik bi durum yok.
Şikayetvar dahil online işlemlerden vs. her yere yazdım servis aradı 35 tl ücretle gönderelim dedi yok dedim şimdilik
bir de buraya yazayım dedim belki başına gelmiş olan, bilgisi olan olur diye -
Doğru hocam eutelsatta servis ücretti 24 ay kabul edene ordan karıştırdım umarım bilen bi arkadaş çıkar tam olarak. -
müşteri hizmetlerini arayın. 18 nolu kanala geçiş yapın. TÜRKSAT kanalları için yayın sinyali isteyin. 5 dk sonra kurulum yapın yayınlar gelecektir. yayın gelmezse servis isteyin. -
Merkezden cihaza sinyal isteyebilirsiniz. -
quote:
Orijinalden alıntı: RooT27
Merkezden cihaza sinyal isteyebilirsiniz.
Aynen öyle oldu hocam, @MEDYAMAXS arkadaşın dediğini yapmak ister şekilde aradım
Sinyal istiyorum dedim güncelleme yollayalım bir kanalda sabit durun dedi
Şimdi Digitürk kolay kurulum yapın dedi yaptım ve tüm kanallar geldi..
Tam da bu yüzden o 35TL'yi vermek istemedim.. Uzaktan bozup/düzeltebildikleri bir şey için servis parası almak istemeleri soygunculuk resmen! -
gün boyu 10-12 arızaya gidiyoruz. bunların yarısı gerçek den arıza. cihaz kaynaklı, kablo kaynaklı anten kaynaklı.... en çok arıza sebepleri kişi kullandığı tv yi bilmiyor hdmı ya SOURCE veya /İNPUT tuşu ile geçmeyi bilmiyor. cihazımıda türksatda eksik kanal varsa toplam 34 civarı kanal buluyorsa GENEL MERKEZDEN TÜRKSAT YAYIN SİNYALİ İSTEYİN. GELMZEZSE ÜCRETSİZ SERVİS KAYIDI AÇTIRIN HATA CİHAZDANDIR. SİZDEN KAYNAKLI DEĞİLDİR. İTİRAZ EDİP ÜCRET ÖDEMEYİN... -
5 yıldır Digiturk abonesiyim. 2 ay önce kutuyu değiştirdiler. Ücret talep ettiler kutuyu benim isteğim dışında değiştirdiniz ben kutudan memnunum dedikten sonra ücret almayalım dediler. Kurulduğunda tüm kanallar vardı. Aradan birkaç hafta geçince film kanalları 17-18-19-20-21 ve diğer kanalların bir çoğu gitti. Kullanmıyorum dedim boş ver sonra 4 gün önce 78 - 79 ve bir çok HD kanal gitti. Kanal kurulumu yaptım 169 kanal buluyor. Aradım müşteri hizmetlerini kablodan çanaktan vs. Olabilir dediler teknik servis 55 TL. Kabloyu değiştirdim çanağı kontrol ettirdim aynı. Fabrika ayralarına döndüm. Tüm HD kanallar ve 77 numaralı kanalda gitti. Defalarca aramama rağmen sinyal aralığını değiştirip 77 numaralı kanalı 2 gün sonunda buldu. Kablodan olabilir dedi. Digiturk olan arkadaşıma kutuyu götürdüm orada taktık yine aynı. Sorun bende değil kutuda ya da oradan atılan sinyalde. Ücret talep ediyorlar. 1 yıllık üyeliği peşin verdim. İade edin ya da sorunu halledin dedim. İade söz konusu değil servis ücretli dediler. Böyle kurumsal bir firma olur mu. Paramızla rezil olmak bu olsa gerek. çözümü olan var mı
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X