Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43.748
Cevap
308
Favori
2.899.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMW 1 Serisi, BMW firmasının 2004 yılında BMW 3 Serisi Compact'ın yerine tamamen yeni olarak satışa sunuluan kompakt sınıftaki modelidir.

    Özellikle Volkswagen Golf ve Mercedes C-Class Sportcoupe ile rekabet etmesi için satışa sunulmuştur.



     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20


     BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • 118i performansa yönelik bir model (en azından DÜNYA LİDERİ ülkemizde) ve M paketini alıyorsun ama direksiyondan iki tane vites pedalını esirgiyorlar senden(parasıylada yok). Ön park sensörleri, hız sabitleyici, adaptif farlar, idare bir ses sistemi hala opsiyon ve sen bu araca 120bine yakın para veriyorsun. BMW alıyorsun ama arkadaşının seninkinden 30-40bin tl daha ucuz arabasına bindiğinde bi bakıyorsun ses sistemi seninkinden daha iyi. Bir diğerinin koltukları tam otomatik, f1 pedalları var. Ötekinin adaptif cruise control sistemi var, farları trafiğe göre uzanıp kısalıyor, önüne birşey atlayınca kendi fren yapıyor, şeritten çıkınca uyarıyor.. Kuzenin arabasının kapılarını açınca rahat binip-inebilesin diye koltuklar geriye çekiliyor, tavan perdesini çekince bütün gökyüzü görülüyor. Bu kadar şeye karşı sadece, "bmw arkadan itiş, sürüş zevki on numara" diyebiliyorsun (sanki hergün piste çıkarmış gibi..). 1 serisinin kusursuz bir şanzumanı ve arkadan itişi olmasaydı, premium kompakt sınıfında kesinlikle sınıfta kalırdı.. Benim kafa bozuldu yine. Sanırım sürüş zevki-performanstan biraz feragat edip, rahatlık, kalite, konfor ve işlevi de hesaba katıp başka markalara yönelmek üzereyim. İçinde sıkılmayacağım, teknolojisiyle en az 3-4 yıl eğleneceğim bir araba arıyorum. Tam 118e karar vermişken yine kararsızlık dönemine girdim. Neden herşeyi doğru düzgün tek seferde sunan bir marka yok!
    Merhaba Arkadaslar
    Forumun bu bolumunu basindan sonuna kadar takip ettim ve yaklasik 2 ay once 15 mayis itibari ile 2015 model Mayfest- Makyajli kasa 118i aracimi aldim. Euro kuru 2.84 ten hediye olarak on cam filmi, kislik paspas,m sport anahtarlik talebimi geri cevirmediler. ( Borusan Avcilar). Kendim Izmirde yasiyorum ama araci istanbul'dan aldim. 101.548 TL ye mal oldu. Deri sport koltuk, 17 Inc y spoke jant, Arka camlar orj laser karartmali,metalik beyaz renk, gelismis gosterge,Sunroof, led Far-stop, vs Full e yakin bir arac (gorecelidir).
    Kendim bir bmw sever olarak 2004 model 3 serisi e46 kasa 325i motor 184hp ve 2006 model 330i premium paket 255 beygir gucunde araclarim mevcuttu.( amerikada yasarken). Suanki aracimi alirken test etmedim, bakmadim, gormedim, direk telefon acip siparis verdim. Hatta satis temsilcisi cok sasirdi. izmirden telefon actim, 10 gun sonra araci izmire gonderdiler ve araci ilk o zaman gordum. Diyeceksiniz nasil bir ozguven. Ne istedigimi ve ne gelecegini bildigim icin boyle bir risk aldim acikcasi. Pismanmiyim tabiki hayir. Beyendim mi hemde cok yillarca amerikada galericilik yapmis birisi olarak her turlu araci test etmis birisiyim. Bmw nin i8 dahil her serisinin yuzlercesini bir fiil surmek nasip oldu. Mercedes ve amerikan araclarida dahil. Bu datalardan sonra Yeni makyajli 118i benzinli 136 ps 8 ileri otomatik kasa hakkinda olumlu olumsuz dusuncelerimi yazmak istiyorum.

    Arac makyajla birlikte onden biraz daha agresif ve yakisikli arkadan bmw nin en baz versiyonunu animsatma amacli ama bir onceki polo stilinden uzaklasip biraz daha cekicilesti.( sahsi gorusumdur). Motor gucu bence harika otesi 255 beygirlik bir 3.0 aractan inip bu araca bindim ve biraz kasar sanirim ama alisirim diyordum. Lakin eski arabami motor performans konusunda hic ozlemiyorum. Bu arac kagit uzerinde 136 ps ama sanirim gercek donanimi bu degil. Yol tutus olarak 3 serisinden 1 tik geri, ozellikle arkadan birakmalara cok meyilli fakat harika destek donanimlar cok cabuk bir sekilde topluyor ve yine bir bmw oldugunu gosteriyor. Bu arkadan birakma hadisesinde bmw 1 serisinin Hatcback olmasindan dolayi donuslerde kisa arkasinin ve Z4 e benzeyen uzun burnunun hissiyatta cok etkisi var. Kayiverecekmis - hih simdi birakti hissi dorukta.ama kolay kolay salmiyor. Ben arkadan itisli arabayi cok seviyorum.

    Cunku benim icin guvenlik cok onemli ve arkadan itisli arabalarin kontrolunun daha kolay ve frenlemenin yolda stabil bir sekilde, kaymanin daha kontrollu oldugunu dusunuyorum.En sevdigimde sport modda arkadan itisin koltuk ve vucudumda yarattigi o harika guvenli haz. Arac on tarafta harika bir genislik sagliyor fakat arkada 3 kisi oturdugunda arka lastiklerin yuvalarinin koltuk icine cikintisindan dolayi sirt kismi darlasiyor. Diz ve boyun mesafesi e87'e gore cok cok iyi. 5 Kisilik bir aileyiz ve suana kadar cok ciddi skinti yasamadik. Bagaj 1 cocuklu bir aileye kadar gayet yeterli.
    Klima ile ilgili cok sikayet goruyorum. Aracin klimasi eco pro modda ve sehir ici trafiginde biraz zayifliyor. Fakat bunun disinda genelde fazlasiyla yeterli ve klima acik iken motor performansinin zerre degismemesi amazing :) ( izmirde ve izmir sicaginda yasiyorum Bilginize) Gelelim en onemli konuya tabiki yakit. Ben alirken Bmw alacagim, herhangi bir aractan 2-3 litre fazla bile yaksa raziyim seklinde kendimi avutarak ve ve guduleyerek aldim. Dizel tercihim degildi cunku benzinli arac sevenlerdenim. Birde yilda 15bin Km gecmem cok kolay degil.

    Aracim suan 2920 km de. yol bilgisayarini hic sifirlamadim. yol bilgisayari 8.5 litre / 100km . bunun icinde bosta saatlerce calisma ( klima ile aracta uyudum oructan dolayi ve araci calistirdim epey), sport modda 170-200 arasi surusler, sehir ici dur kalklar , usak afyon ve didim uzun yol seyahatleri dahildir.Agresif bir kullaniciyim. Aracta ailem ve esim oldugunda 100 km yi cok gecmiyorum. Kendi basima iken saygi cercevesinde 140 -170 arasi surerim. Suana kadar en dusuk Gaziemir - Bornova otobanda cok sakin eco pro mod klima kapali 4.5 litre elde ettim. Izmir - Didim arasi 100-140 arasi surat comfort mod klima full acik 5.9 litre. aracimi aldigim gunden itibaren 1173 TL lik akaryakit aldim ve 2922 km yaptim. Suanki parasal ortalamam 0,40.17 kurus /km dir. Cok sakin kullanimda ~27 kurus /km orani yakalanmaktadir. Aracim cok yeni bu neden ile ilk yag degisimimden sonra bu oranlar %15 oraninda dahada dusecektir. Aracin led farlarina diyecek birsey bulamiyorum teknolojik olarak incelememis olsamda gece resmen yolu gunduze ceviriyor. Aracimda cruise control yok. Esefle ve saygilarimla burdan Borusana saygilarimi gonderiyor ve herseyi hazir bir araca bir kol taktirmayi kar saydiklari icin tesekkur ediyorum.Cruise turkiye yollarinda yaramaz diyorlar. Arkadaslar boyle dusunmeyim bu kedi ciger meselesi gibi birsey :). Cruise uzun yolda ve radarda candir. Birden aklima gelmisken aracin fren performansi cok iyi degil bilginize. Biraz BMW standartindan dusuk ve klasik fren rotorlarindan girc girc sesi basladi :) Klasik bmw dir takmayin kafaya. Harika bir surus ve guvenlik icin tasarlanmis Bmw nizi sevin.

    Almislara ve almak isteyenlere hayirli olsun der , bu uzun yazimi okudugunuz icin cok tesekkur ederim. Yanlis yada anlasilmaz ifadeler kullandi isem ozur dilerim. Bazen turkcelestirmekte zorlaniyorum.Ozel sorulariniz olur ise memnuniyetle cevaplamaya calisirim. Selamlar. Hayirli Bayramlariniz olsun.
    Internetten alıntı:

    "Kusmuk kokusunu temizlemek (gidermek) için aşağıdakileri harfiyyen uygulayın.
    1. Aracın bagajına, arka koltuĞ?una ve ön koltukların paspas yerine 1'er kâse sirke koyun.
    2. Aracın kapılarını kapatın ve 1 saat süreyle bekleyin.
    3. Aracın kapısını açın ve hemen kibrit yakın (çakmak değil).
    Buharlaşan/uçuşan sirke araçtaki kusmuk kokusunu yayan moleküllerle birleşecek ve yakılan kibritin alevi ile tükenip gidecek. Bunu Alman ProSieben TV'sindeki Galileo programı gösterdi ve işe yaradı."
    BmwX1 kullanıcısına yanıt
    BmwX1 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: BmwX1

    Arkadaşım Xenon Farlı araçların hangisinde far ayarı vardır !!!! ilk okul çocukları gibi çarpım tablosundaki 2x2 kaç eder sorusuna benzettim .. Halojen far ise muhtemelen oluyor yada Yetkili satıcıların bilgi eksikliği sebebiyle aracı tanıtmalarında sıkıntı var görüyorum ...

    İlk defa xenonlu bir araca sahip oldum senin gibi lüks araçlarda gezmedim ben. Bundan öndeki aracım halojen farlıydı doğal olarak ayar vardı. Şu uslübunüda düzelt kıt herif.
    Simdi egri oturup dogru konusalim 115hp motorlu bmw mi olur? Vergi odemekten beli bukulmus bir milletiz her konuda en cok vergiyi odetip en kalitesiz hizmeti aliyoruz araclar da buna dahil. Bmw surus zevki ve performans iddiasiyla piyasada yer aliyor bizim haricimizde de boyle komik motorlara kimse binmiyordur. Bmw biniyorum demek icin en az 200hp bir motor olmali altinizda ki zevkini cikarasiniz ama biz gelmis zugurt tesellisiyle birbirimizi avutuyoruz yok az yakiyor yok su kadar para cebimde kaldi vs 115 hp ile egea binsek ne olur bmw binsek ne olur?

    Uzerinde gobek atarak kopru actilar gunluk 40bin gecis sozu verilmis ki mumkun degil kopru sinek avliyor hadi gunde 20bin arac gecse geri kalan 20bin icin gunluk 800bin dolar civari para odeyecegiz, bakin devlet odeyecek demedim biz odeyecegiz! Nasil mi odeyecegiz? iste boyle komik motorlara dunyanin parasini odeyip, ustune bir de dunyanin en pahali benzinini kullanip birilerinin buyuk rantlar elde ettigi ve bir de buyuk hizmetmis gibi gosterek prim yaptigi koprunun vs vergisini rizkimizdan ,keyfimizden ,luksumuzden kisarak seve seve odeyip sonra da 115hp motorlu bmw ile kendimizi avutacagiz.

    Bu arada bizden 3 kat fazla refah swviyesine sahip elin fransizi da benzer ozelliklere sahip ve bizimkinin 3de 1 fiyatina malolmus normandia koprusune 17lira vererek bizim 115 hp arabaya verdigimiz parayla altinda bilmem kac beygir aracla gecip hayatin tadini cikaracak ,bizimkilerde ne kopru yaptik ama(sanki biz yapmisiz da) adamlar resmen kiskaniyo bizi ruyasiyla makarnasini yemeye devam edecek.
    Burada anlattığınız durum benzinli-dizel durumu değil, performans farkı. Performans isteyen birisi 120i alır, yada özel sipariş 120d getirir. Paşa paşa biner.

    Yazılımla beynini açıyorlar sanırım, ben dokundurmam mesela. Yazılımlı sciroccolar trafikte bayağı var onlarla denk güçte olursunuz.

    BMW'ye geride yakışmak olmuyor nasıl bir düşünce. Nice 7 serileri, 5 serileri gördüm orta şeritte 100-120 gibi hızlarla ilerlerken. Napsın adam BMW aldı diye her yere tapagaz mı gitsin.

    110bin TL verip her bastığında geçilmeyi düşünmeyen insanlar da var, yavaş olmasını umursamayan ve o gücün ona yettiğini düşünen arkadaşlar da var. Ben de zamanında sizin gibi düşünürdüm, güçlü olsun filan diye, CooperS'im vardı, Golf TSI 160'lık aldım yazılım vs bir çok işlem yaptım(o zaman bile obd portundan atılamasaydı yazılım, yaptırmayacaktım.) 220hp dolaylarında oldu. Sonrasında ufak çaplı bir kaza geçirdim, etrafımdaki insanların beni merak edişini, telaşını gördüm. Bir şey olsaydı ne kadar üzüleceklerini gördüm, sakin kullanmaya başladım.(Hız tutkum hala devam ediyor bu tutkuyu atabilmek için de evime kokpit kurdum: BKZ)

    Günde 100km yapıyorum, gücü artık önemsemiyorum, bindiğim araç kaliteli olsun dedim ve 116d aldım. Ayrıca 110bin TL değil, 140bin TL verdim. Bunun yanında 1.2 TSI Leon'um vardı, Leon ve Golf arasında bile dağlar kadar fark var, yalıtım olarak özellikle, 1 serisi ile Leon'u aynı kefeye koymak anlamsız olmuş.

    Gerçekten insanlar sadece kendi düşünceleriyle yazıp, başka şekilde düşünebilecek insan olamayacakmış gibi konuşuyor. Biri performans ister, biri az yaksın ister, biri ikisi de birlikte olsun der bunlar için bolca seçenek var. Ekonomik durum el verdiği sürece, istediği aracı alabilir. 116d'yi alırken performans beklerse zaten kaybeder, ki 160hp'lik aracımdan sonra bu araç performans konusunda zayıf, ama beklentimin üstünde, ki 18 jantım olmasına rağmen. Bunun yanında dizel ve benzinli kıyaslaması sadece ses konusunda olmaz, dizelin gırgır sesinin lafı bile geçemez. Bunun yanında yukarıda da dediğim gibi performans isteyen, çok km yapan, az yaksın diyen birisi gider 120d alır, 125d alır, siparişle getirttirir. Gerçekten performans isteyen yakıtı önemsemeyen isterse M135i alır, 120i alır veya 118i alır yazılım yapar. Burada kendi tercihinizi övüp, karşıdakinin tercihini tü, kaka demenin bir anlamı yok.

    Aldığım aracımdan çok memnunum, günde 100km yapan biri olarak dizel ilaç gibi geldi diyebilirim. Zaten İstanbul içerisinde 100km hızın üstüne çıkamıyorum bile, performanslı aracım varken de, o beygirler hep dinleniyordu

    Aracımdan güzel bir kaç kareyle mesajıma son veriyorum :)




    Bugün ZF Türk Sultanbeyli'de şanzıman yağını ve karterini değiştirdim. 3213 TL tuttu. Fiyatı güncel euro kuruna göre değişiyor. İşçilik 840 TL onun fiyatı sabit. Geri kalan şanzıman yağı ve şanzıman karteri fiyatı.

    Arabama f20 116i 135.900 km'de Aralık 2012 trafiğe çıkışlı (8 yıl dolmak üzere.) ve bir şikayetim olmamasına rağmen vites geçişlerinden, ilk defa şanzıman yağı değiştirttim.

    En başta laptop ile bluetooth üzerinden ZF programı ile arabaya bağlanıp, şanzıman istatistiklerine bakıyorlar. Şanzıman hangi sıcaklıklarda ne kadar kalmış grafiksel olarak görünüyor. Benim hep 80-90 derece gibiydi yağ sıcaklığı. 100-110 dereceler çok az vardı grafikte. Hata vermişse şanzıman onları görüyorlar. Ben de bir tane hata vermiş bir ara ama km bilgisi yok maalesef.

    İlk önce lifte alıp kontrol ediyorlar kaçak falan var mı diye.


    Ardından yağ numunesi alıp içinde su var mı yok mu diye kontrol ediyorlar. Santrifüj aleti var bir tane onda numuneyi 2 dk döndürüp yağ ve suyun ayrışmasını gözlemliyorlar. Benim yağda su çıkmadı.


    Sonra karter söküldü parlak kısımlar metal tozları, parçaları.


    Şanzıman çıktı meydana;


    Eski karter ile yeni karter farkı;


    Karteri sökmeden bu aletle ilk önce bir 3-4 litre arası çektiler şanzıman yağını. Karteri sökünce yağ boşalmasın diye.


    Bir tarafta eski yağ doluyor makineye, diğer tarafta yeni yağ boşalıyor makineden.


    Daha sonra 10 litre yeni yağ bastılar şanzıman içine. O sırada arabayı çalıştırıp, vites geçişi de sağladılar. Zamanla gelen yağın rengi açılmaya başladı.


    En son 13 litre yağ şanzımanın içinden geçip boşalmış oldu. Yani şanzımanın yağ kapasitesinden fazla yağ, şanzımanın içinden geçip makineye doldu.


    En son olarak da hortumlar çıkarıldı araba liftten indirilip şanzıman adaptasyonu resetlendi.
    Ardından ufak bir test sürüşüne çıktım ve geldiğimde yağın seviyesini kontrol edip 200ml daha yağ eklendi ve alt koruma takıldı arabanın.




    Hepsi topu topu 2 saat sürdü. Arabada genel olarak bir pürüzsüzlük hissettim ama pek km yapmadım, km yaptıktan sonra daha detaylı şanzıman yağından sonra vites geçişleri ile ilgili yorum yaparım. Ben arkadaşları beğendim gayet ilgili ve bilgililer. Sorularınıza cevap veriyorlar ve işlemleri yaparken izleyebiliyorsunuz.
    Yetkili servis olduğu için yaptırdım, inşallah faydası olur.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW 1 Serisi F20: Kapsamlı Bir Kılavuz

    BMW 1 Serisi F20, kompakt boyutlarına rağmen yüksek performans ve lüks sunan popüler bir otomobildir. İşte bu ikonik araç hakkında detaylı bilgiler:

    Motor Bakımı

    • BMW 1 Serisi F20'nizde motor yağı seviyesini düzenli olarak kontrol etmeniz önemlidir. "1 litre yağ ekleyin" uyarısı alırsanız, motorunuzu hasardan korumak için en kısa sürede 1 litre yağ eklemelisiniz.

    Hız Sabitleyici

    • BMW 1 Serisi F20'nize hız sabitleyici taktırarak uzun yolculukları daha rahat hale getirebilirsiniz. Bu özellik, aracınızın belirli bir hızda otomatik olarak seyretmesini sağlar.

    Arka Silecek

    • BMW 1 Serisi F20'nizin arka sileceği, yağmurlu havalarda arka camın görünürlüğünü korumak için kullanılır. Sileceği etkinleştirmek için arka silecek kolunu yukarı doğru hareket ettirin.

    Su Tahliye Kanalları

    • BMW 1 Serisi F20'nizde, yağmur suyunu aracın dışına yönlendiren su tahliye kanalları bulunur. Bu kanalların tıkanmasını önlemek için düzenli olarak temizlenmesi gerekir.

    Eco Modu

    • BMW 1 Serisi F20'nizde yakıt verimliliğini artıran bir Eco modu bulunur. Bu mod, aracın gaz tepkisini azaltarak ve klima kullanımını sınırlayarak çalışır. Uzun vadede ciddi zararlara yol açmadığı sürece Eco modunu kullanmaktan çekinmemelisiniz.

    Eco Pro ve Comfort Modları

    • BMW 1 Serisi F20'nizde, farklı sürüş koşullarına uygun Eco Pro ve Comfort modları bulunur. Eco Pro modu yakıt verimliliğine odaklanırken Comfort modu daha rahat bir sürüş deneyimi sağlar. İhtiyacınıza en uygun modu seçebilirsiniz.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Forumdaki etkinliği ve verdiği bilgiler için Sn Techzone'a teşekkürler.

    Yeni kasa 1 serisinin (F20) 2011 ilk yarısında TR'de yollara çıkacağını düşünüyorum ve Autoshow 2010'da BMW alanında bir Borusan yetkilisi de benzer bilgiler verdi. Her ne kadar pazarlama stratejisi gereği yeni kasanın en az 1 yıl sonra geleceği, dergilerde vb medyada resim ve reklamlarının olmadığı vb. şeyler söylense de, 7 yılda bir kasa değişimi hesabı yapıldığında 2011 tarihi ortaya çıkıyor.

    Merak ettiğim:

    - Yeni kasada turbolu ve düşük hacimli yeni motorların kullanılacağını duyuyoruz, bu yönde net bir bilgi var mı?
    - Yeni kasaya ait görsel, teknik bilgi var mı?
    - Yeni kasa için baz fiyat tahmininiz nedir?
    - Bir de, güncel joy edition aracı satın almak mı yoksa yeni kasayı beklemek mi daha doğru olur (ben beklemeyi tercih etmiş durumdayım)?

    Bu sorular için varsa bilgi, yoksa en azından tahmin ve tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum...

    Tşk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbz

    Forumdaki etkinliği ve verdiği bilgiler için Sn Techzone'a teşekkürler.

    Yeni kasa 1 serisinin (F20) 2011 ilk yarısında TR'de yollara çıkacağını düşünüyorum ve Autoshow 2010'da BMW alanında bir Borusan yetkilisi de benzer bilgiler verdi. Her ne kadar pazarlama stratejisi gereği yeni kasanın en az 1 yıl sonra geleceği, dergilerde vb medyada resim ve reklamlarının olmadığı vb. şeyler söylense de, 7 yılda bir kasa değişimi hesabı yapıldığında 2011 tarihi ortaya çıkıyor.

    Merak ettiğim:

    - Yeni kasada turbolu ve düşük hacimli yeni motorların kullanılacağını duyuyoruz, bu yönde net bir bilgi var mı?
    - Yeni kasaya ait görsel, teknik bilgi var mı?
    - Yeni kasa için baz fiyat tahmininiz nedir?
    - Bir de, güncel joy edition aracı satın almak mı yoksa yeni kasayı beklemek mi daha doğru olur (ben beklemeyi tercih etmiş durumdayım)?

    Bu sorular için varsa bilgi, yoksa en azından tahmin ve tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum...

    Tşk.
    araç için tahmin edilen tarih 7 senede bir olsa da aracın ilk üretim tarihi 2004 yılının Eylül ayı.. bana göre 2011 yılının sonunda ya da 2012'nin hemen başında çıkacaktır..

    - 1 serisi için çok büyük motor hacimlerine zaten gerek yok.. araç markanın diğer segmentlerine göre hafif olduğu için 1.16i bile yetiyor.. ancak tabiiki 1.20i, 1.20d, 1.30i, 1.30d modelleri çıkacaktır.. hatta ben xDrive (4 çeker) modelini bile bekliyorum..

    - yeni kasaya ait görsel tabiiki var ancak spy photolar mevcut.. birde BMW artık yeni prototip araçlarının üstünü siyah beyaz desenlerle kapladığı için iyice bir şey anlaşılmaz oldu.. yeni BMW 1 serisinin spy fotoları:

    Drive
    Car News, Reviews & Guide - Buy, Sell New & Used Cars | Drive
    http://www.themotorreport.com.au/33821/2011-bmw-1-series-prototype-spied


    tasarım olarak ise X1'in referans olacağını ve aşağı yukarı dizaynının X1 gibi olacağını ön görüyorum..

    - baz fiyatlar yine nereden baksanız ~35.000€ civarında olacaktır..

    - güncel 1 serisini almak tabiiki şu aşamada pek mantıklı değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 31 Ocak 2015; 6:47:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    araç için tahmin edilen tarih 7 senede bir olsa da aracın ilk üretim tarihi 2004 yılının Eylül ayı.. bana göre 2011 yılının sonunda ya da 2012'nin hemen başında çıkacaktır..

    - 1 serisi için çok büyük motor hacimlerine zaten gerek yok.. araç markanın diğer segmentlerine göre hafif olduğu için 1.16i bile yetiyor.. ancak tabiiki 1.20i, 1.20d, 1.30i, 1.30d modelleri çıkacaktır.. hatta ben xDrive (4 çeker) modelini bile bekliyorum..

    - yeni kasaya ait görsel tabiiki var ancak spy photolar mevcut.. birde BMW artık yeni prototip araçlarının üstünü siyah beyaz desenlerle kapladığı için iyice bir şey anlaşılmaz oldu.. yeni BMW 1 serisinin spy fotoları:

    Drive
    Car News, Reviews & Guide - Buy, Sell New & Used Cars | Drive
    http://www.themotorreport.com.au/33821/2011-bmw-1-series-prototype-spied


    tasarım olarak ise X1'in referans olacağını ve aşağı yukarı dizaynının X1 gibi olacağını ön görüyorum..

    - baz fiyatlar yine nereden baksanız ~35.000€ civarında olacaktır..

    - güncel 1 serisini almak tabiiki şu aşamada pek mantıklı değil..

    Alıntıları Göster
    Yeni kasa çıkışı için 2011 sonu hatta 2012 başı şeklindeki bilgi beni çok mutlu etmiyor. Maks. 6 ay içinde bir araç almak istiyorum ve sıfır düşünüyorum. Bu durumda güncel 1 serisi yerine (ve yeni kasa 1'ler 6 ay içinde gelmeyecekse) belki 3.16 düşünmek benim için daha uygun olacaktır. Opsiyonlarda bir kaç dengeleme yapılırsa aralarında fiyat farkı neredeyse sıfır gibi. 3 serisi için ayrı bir başlık açtınız ama yeri geldiği için burada sorayım: yeni kasa 3 serisi de bu durumda 1 serisinden 1 sene sonra yani 2012 sonu, 2013 başında mı beklenmeli?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbz
    Yeni kasa çıkışı için 2011 sonu hatta 2012 başı şeklindeki bilgi beni çok mutlu etmiyor. Maks. 6 ay içinde bir araç almak istiyorum ve sıfır düşünüyorum. Bu durumda güncel 1 serisi yerine (ve yeni kasa 1'ler 6 ay içinde gelmeyecekse) belki 3.16 düşünmek benim için daha uygun olacaktır. Opsiyonlarda bir kaç dengeleme yapılırsa aralarında fiyat farkı neredeyse sıfır gibi. 3 serisi için ayrı bir başlık açtınız ama yeri geldiği için burada sorayım: yeni kasa 3 serisi de bu durumda 1 serisinden 1 sene sonra yani 2012 sonu, 2013 başında mı beklenmeli?

    şimdi bu dediğiniz tamamiyle sizin kararınızla alakalı bir durum hiç kimse satın almayı düşündüğünüz tarihe karışamaz.. ancak 6 ay içinde ne 1 serisi ne de 3 serisi yenilenmeyecek.. ayrıca bugün 1 serisi alırsanız, içini ağzına kdr doldursanız yani şu anda ki mevcut tüm opsiyonları ekleseniz bile 1 sene önceki opsiyonlar bile sunulmuyor.. ne deri koltuk kaldı, ne navigasyon seçeneği kaldı.. daha birçok opsiyonda opsiyon listesinden kaldırıldı.. şu anda aracın boş hali zaten 24.000€.. e bu aracı aldığınızı düşünelim yarın birgün satmaya kalksanız çok sağlam bir şekilde zarar ederseniz..

    3 serisi hakkındaki sorularınızı 3 serisi başlığını altına yazarsanız sevinirim zira düzen tutturmaya çalışıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbz
    Yeni kasa çıkışı için 2011 sonu hatta 2012 başı şeklindeki bilgi beni çok mutlu etmiyor. Maks. 6 ay içinde bir araç almak istiyorum ve sıfır düşünüyorum. Bu durumda güncel 1 serisi yerine (ve yeni kasa 1'ler 6 ay içinde gelmeyecekse) belki 3.16 düşünmek benim için daha uygun olacaktır. Opsiyonlarda bir kaç dengeleme yapılırsa aralarında fiyat farkı neredeyse sıfır gibi. 3 serisi için ayrı bir başlık açtınız ama yeri geldiği için burada sorayım: yeni kasa 3 serisi de bu durumda 1 serisinden 1 sene sonra yani 2012 sonu, 2013 başında mı beklenmeli?

    şimdi bu dediğiniz tamamiyle sizin kararınızla alakalı bir durum hiç kimse satın almayı düşündüğünüz tarihe karışamaz.. ancak 6 ay içinde ne 1 serisi ne de 3 serisi yenilenmeyecek.. ayrıca bugün 1 serisi alırsanız, içini ağzına kdr doldursanız yani şu anda ki mevcut tüm opsiyonları ekleseniz bile 1 sene önceki opsiyonlar bile sunulmuyor.. ne deri koltuk kaldı, ne navigasyon seçeneği kaldı.. daha birçok opsiyonda opsiyon listesinden kaldırıldı.. şu anda aracın boş hali zaten 24.000€.. e bu aracı aldığınızı düşünelim yarın birgün satmaya kalksanız çok sağlam bir şekilde zarar ederseniz..

    3 serisi hakkındaki sorularınızı 3 serisi başlığını altına yazarsanız sevinirim zira düzen tutturmaya çalışıyoruz

    Alıntıları Göster
    F20 için bir spy video ekledim, dutch auto week'den alıntı:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetbz -- 10 Kasım 2010; 12:06:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbz


    F20 için bir spy video ekledim, dutch auto week'den alıntı:



    hocam linkte sorun var kopyalama yaparken link /Sp...eo- diyerek geçmiş açılmıyor düzeltirseniz iyi olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbz


    F20 için bir spy video ekledim, dutch auto week'den alıntı:



    hocam linkte sorun var kopyalama yaparken link /Sp...eo- diyerek geçmiş açılmıyor düzeltirseniz iyi olur

    Alıntıları Göster
    link düzeltildi. Tşk.

    ayrıca bu ve diğer videolar için aşağıda link veriyorum.

    http://www.autoweek.nl/videoindex.php?merk=BMW&model=1-serie&cat=


    sayfanın altında 14.10.2010 tarihli "Spionagevideo BMW 1-serie" isimli video F20 için olan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetbz -- 10 Kasım 2010; 12:11:08 >




  • genel hatlarla belli ne olacagi da artik oyle bir giydirmisler ki arabayi hicbir sey anlasilmio...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    genel hatlarla belli ne olacagi da artik oyle bir giydirmisler ki arabayi hicbir sey anlasilmio...
    Bmw 116i joy editon araçda silecek suyu ısıtması varmı acaba varsa nasıl çalışıyor.Birde bmw sitesinde fiyat listesini yenilemiş bmw 116i joy editon yerine bmw 116i premium gelmiş bu aracın donanımı hakkında bilgi varmı acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 12 Ocak 2011; 14:28:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bmw 116i joy editon araçda silecek suyu ısıtması varmı acaba varsa nasıl çalışıyor.Birde bmw sitesinde fiyat listesini yenilemiş bmw 116i joy editon yerine bmw 116i premium gelmiş bu aracın donanımı hakkında bilgi varmı acaba.

    Alıntıları Göster
    sanırım silecek suyu ısıtması mevcut..

    BMW 1.16i Premium sanırım Joy Edition'un üstüne birkaç opsiyon daha eklenmiş hali.. ben zaten bunun Joy edition ile kalmayacağını Premium'a geçebileceğini söylemiştim.. ama malesef 1 serisi sahibi olan 2 - 3 arkadaş sanki ailelerine küfretmişim gibi cevap vermişlerdi...

    üstelik Premium SR adlı bir model daha var ki sanırım bu SunRoof eklenmiş hali oluyor.. tam emin değilim ama bundan.. BMW'ni Tasarla aktif olunca görürüz hep beraber...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    sanırım silecek suyu ısıtması mevcut..

    BMW 1.16i Premium sanırım Joy Edition'un üstüne birkaç opsiyon daha eklenmiş hali.. ben zaten bunun Joy edition ile kalmayacağını Premium'a geçebileceğini söylemiştim.. ama malesef 1 serisi sahibi olan 2 - 3 arkadaş sanki ailelerine küfretmişim gibi cevap vermişlerdi...

    üstelik Premium SR adlı bir model daha var ki sanırım bu SunRoof eklenmiş hali oluyor.. tam emin değilim ama bundan.. BMW'ni Tasarla aktif olunca görürüz hep beraber...

    Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    sanırım silecek suyu ısıtması mevcut..

    BMW 1.16i Premium sanırım Joy Edition'un üstüne birkaç opsiyon daha eklenmiş hali.. ben zaten bunun Joy edition ile kalmayacağını Premium'a geçebileceğini söylemiştim.. ama malesef 1 serisi sahibi olan 2 - 3 arkadaş sanki ailelerine küfretmişim gibi cevap vermişlerdi...

    üstelik Premium SR adlı bir model daha var ki sanırım bu SunRoof eklenmiş hali oluyor.. tam emin değilim ama bundan.. BMW'ni Tasarla aktif olunca görürüz hep beraber...

    Teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    1 serisinde üst üste gelen kampanya ve paket işlemlerini, yeni kasanın bir habercisi olarak görüyorum.
    Zaten 7 yıl hesabı da bunu destekliyor.
    Dolayısıyla, 3-4 ay içinde bu forumda yeni kasa (F20) 1 serilerini konuşuyor oluruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetbz

    1 serisinde üst üste gelen kampanya ve paket işlemlerini, yeni kasanın bir habercisi olarak görüyorum.
    Zaten 7 yıl hesabı da bunu destekliyor.
    Dolayısıyla, 3-4 ay içinde bu forumda yeni kasa (F20) 1 serilerini konuşuyor oluruz.

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar arabayı bugün teslim aldım eve gelince motor kaputunu açtım inceledim ama yag çubugunu bulamadım yerini bilen varmı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Arkadaslar arabayı bugün teslim aldım eve gelince motor kaputunu açtım inceledim ama yag çubugunu bulamadım yerini bilen varmı.

    Alıntıları Göster
    dün aldığım dergilerden birinde (sanırım ams idi):

    * yeni kasa 1 serisinin 2011 Ağustos'ta Türkiye'de satışa sunulacağı
    * 1300 cc ve 3 silindir (ve 1600 cc dizel) modelleri içereceği
    * önden çekişli olacağı

    yazıyordu.

    küçük motorlar bekleniyordu ama önden çekiş (doğru ise) bence büyük süpriz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetbz -- 19 Ocak 2011; 14:07:22 >




  • soylentileri yazmislar.. ben onden ceker beklemiyorum sahsen.. ama olursa hem buyuk surpriz olur hemde mantikli olur.. cunku 1.3lt motor ile aktarma organi kullanmadan direk olarak on tekerlere guc vermek hem performansin artmadina hemde yakit ekonomisine sebep olacaktir.. ancak surus keyfi (arkadan itis) kesinlikle baltalanacaktir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    soylentileri yazmislar.. ben onden ceker beklemiyorum sahsen.. ama olursa hem buyuk surpriz olur hemde mantikli olur.. cunku 1.3lt motor ile aktarma organi kullanmadan direk olarak on tekerlere guc vermek hem performansin artmadina hemde yakit ekonomisine sebep olacaktir.. ancak surus keyfi (arkadan itis) kesinlikle baltalanacaktir...
    bmw 116i deki steptronic sanjıman çok acayip sanki aklımı okuyor.böyle bir araba aldıgım için hiç pişman olmadım tabii param yetseydi 320d alırdım ama insallah ilerde alırım.
    Bu aracı golf,audi a3,astra gibi araçlarla kıyaslamak çok gereksiz gerçekten çok farklı bir yapısı var.anlatılmaz yaşanır.

    İlk önce arabayı hanıma vermeyi golfü kendim sürmeyi düşündüm ama bmw yi bir türlü bırakamıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    bmw 116i deki steptronic sanjıman çok acayip sanki aklımı okuyor.böyle bir araba aldıgım için hiç pişman olmadım tabii param yetseydi 320d alırdım ama insallah ilerde alırım.
    Bu aracı golf,audi a3,astra gibi araçlarla kıyaslamak çok gereksiz gerçekten çok farklı bir yapısı var.anlatılmaz yaşanır.

    İlk önce arabayı hanıma vermeyi golfü kendim sürmeyi düşündüm ama bmw yi bir türlü bırakamıyorum

    Alıntıları Göster
    ahmeta60 , gerçekten otomatik şanzımanı harika. Ben şahsen ilk defa bmw sahibi olduğum için belki yazdıklarım insanlara abartılı gelebilir:)
    Fakat aracı aldığıma ben de gerçekten söylüyorum hiç pişman olmadım. Benzin masrafım artt ancak bu aracı kullanmak gerçekten çok keyifli
    Kopmpakt sınıfda bu aracı herhangi başka bir araçla ben de kıyaslamam, çünkü sürüş özellikleri, verdiği his bambaşka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    ahmeta60 , gerçekten otomatik şanzımanı harika. Ben şahsen ilk defa bmw sahibi olduğum için belki yazdıklarım insanlara abartılı gelebilir:)
    Fakat aracı aldığıma ben de gerçekten söylüyorum hiç pişman olmadım. Benzin masrafım artt ancak bu aracı kullanmak gerçekten çok keyifli
    Kopmpakt sınıfda bu aracı herhangi başka bir araçla ben de kıyaslamam, çünkü sürüş özellikleri, verdiği his bambaşka.

    Alıntıları Göster
    birşey soracağım, 1 serisinde periyodik bakım aralığı 10 bin km mi? bilen var mı? aracı ilk çalıştırdığımızda 10000 servis işareti gördüm doğrumudur? yoksa kosiflerin bir oyunumu bu bize 300 euro diye duydum ilk bakım..




  • bakim araligi 12.000kmde bir yapiliyor,ekranda kullanima bagli olarak sizi erkende bakima yonlendirebiliyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.