Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (2695. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
84.752
Cevap
1.076
Favori
5.538.748
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26932694269526962697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu taksitli nakit avans olayındaki artı bakiye sorunu konuşuluyordu bir ara.bu durumu yasayanlar nasıl çözdüler acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bayram tatili icin 2 günlük otel rezervasyonu yaptırmak icin adiosu aradım fakat otellerin dolu olduğunu söylediler. (Lova hotel ve wellborn luxury). Otellerin ikisinide aradım boş yerlerinin mevcut olduğunu söylediler bu durumda ne yapabilirim? Daha önce başına böyle bir şey gelmiş olan varsa acil yardım lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Le.Mans

    Benim otelde aynı idi. Böyle bir genelleme yapmak yanlış olur.

    Tabiki adadan adaya degisebilir. 3 pinli priz olma ihtimaline karsi seyahat oncesi temin ederseniz iyi olur.
    Samsonite (Travel Plug) tavsiye ederim. Icinde her ulkenin prizi mevcut.
  • 22-26 temmuz tarihleri arasında Titanic Deluxe Belek oteldeki tatilimi bitirip eve döndüm. Bu oteli tercih edecekleri için buraya bir şeyler yazmayı uygun buldum. Otel asla bir Rixos değil. Geçen yıl Belek Rixos Premiumda kalmıştım çok memnun ayrılmıştım. Ayrıntıları sonra yazarım ancak Belek tarafında tatil yapacaklar için Titanic'i tekrar gözden geçirmelerini tavsiye ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: valhalax


    Merhaba üstadlar


    şöyle bir tatil planımız var, en ekonomik puan kullanımını nasıl yapabiliriz. ben ve 2 arkadaşım benim adios premium ile yurtiçi otel alacak. Yalnız ben 2 gün kalacağım, diğer 2si 5gün daha kalacak. Yalnızca 2 gün için mi puan kullanabiliyoruz yoksa onlar adına puan kullanabilir miyim?

    Puanlarla 3 kişilik odada 5 gece alırsın zaten fiyat farkı 2 kişilikle 3 kişilik arası çok cüzzi olacaktır. sen dönersin onlar kalmaya devam eder...
    Tabii içinizde çift olmayacağını, yada tek kalmak isteyen olmadığını varsayarak bunu yazıyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orijinalden alıntı: serta2

    Maldivlerde priz girisleri Turkiye ile ayni degil. Ingiliz priz kullaniliyor.
    Priz cevirici aparat alabilirsiniz.

    (Otelden 5$ almistim.)

    Eyw

    O prizi burda or buluruz sanirim

    Otelde varmidir onlara bi sorayim olmazsa maille

    Genelde amerikan uçlu otele girişde isteseniz çogu otelin lobisinde var ama personel bazen işgüzarlık yapıyor vermek istemiyor daha dogrusu para istiyor özellikle dubai de çok yapıyorlar maldivlerde görmedim... bana sorarsan 1 milyoncularda var 2 lira al her daim lazım evded 4-5 tane var yakın otursan verirdim 1 adeti sana :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtasova -- 26 Temmuz 2014; 15:55:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: royals

    arkadaşlar bayram tatili icin 2 günlük otel rezervasyonu yaptırmak icin adiosu aradım fakat otellerin dolu olduğunu söylediler. (Lova hotel ve wellborn luxury). Otellerin ikisinide aradım boş yerlerinin mevcut olduğunu söylediler bu durumda ne yapabilirim? Daha önce başına böyle bir şey gelmiş olan varsa acil yardım lütfen.

    Sana otel yok demişler ben ist içi araba kiralayamadım arabalarıda sattık evde kaldık arabasız yarın il dışına gidicem bakalım sokak arası şirketdende kiralamak istemiyorum diğerlerininde taksim ofisleri yarın kapalı havaalanı yolları gözğktü bize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtasova

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orijinalden alıntı: serta2

    Maldivlerde priz girisleri Turkiye ile ayni degil. Ingiliz priz kullaniliyor.
    Priz cevirici aparat alabilirsiniz.

    (Otelden 5$ almistim.)

    Eyw

    O prizi burda or buluruz sanirim

    Otelde varmidir onlara bi sorayim olmazsa maille

    Genelde amerikan uçlu otele girişde isteseniz çogu otelin lobisinde var ama personel bazen işgüzarlık yapıyor vermek istemiyor daha dogrusu para istiyor özellikle dubai de çok yapıyorlar maldivlerde görmedim... bana sorarsan 1 milyoncularda var 2 lira al her daim lazım evded 4-5 tane var yakın otursan verirdim 1 adeti sana :)

    Eyw

    Realde buldum universal

    Hepsi var avrupa amerika ingiliz vs

    18 tlye aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    22-26 temmuz tarihleri arasında Titanic Deluxe Belek oteldeki tatilimi bitirip eve döndüm. Bu oteli tercih edecekleri için buraya bir şeyler yazmayı uygun buldum. Otel asla bir Rixos değil. Geçen yıl Belek Rixos Premiumda kalmıştım çok memnun ayrılmıştım. Ayrıntıları sonra yazarım ancak Belek tarafında tatil yapacaklar için Titanic'i tekrar gözden geçirmelerini tavsiye ediyorum.

    Ilginç bir yorum olmuş sizinkisi.geçen sene açıldı ve geçen senenin yıldızıydı.
    Bir senede ne oldu acaba diye düşünüyorum. Ilginç gerçekten.
    Neyse size de geçmiş olsun diyeyim şimdiden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Titanic Deluxe Belek Tatil Faciası

    ilk gün giriş yaptık. işlemler gayet hızlı yapıldı. arabamızı teslim aldılar, çıkışımızdan bir gün önce ücretsiz oto yıkama yapabiliriz dediler ok dedim. Oğlumuzun kimliğini unuttuğumuz için akşam saatine kadar mail yada faks yoluyla kimlik fotokopisini istediler sorun çıkarmadılar. neyse odamıza çıktık havuz gören güzel bir oda dediler, asansörden indik odamız koridorun en sonundaki odaydı bavullarımızı taşıyan görevli sabah sporu için bu koridoru yürümeniz yeterli dedi. güldük geçtik büyütülecek birşey yoktu çünkü. buraya kadar hiç bir sıkıntı yok. öğlen yemeği için restorana indik. eşim yemek almak için masadan ayrıldı bende etrafı inceliyordum. hemen önümde 2-3 metre ileride 2 görevli ayakta birbirine sırıtarak konuşuyor konu hatunlar. burası büyük tesis buraya güzel hatun gelmez, muhabbeti geçti. ilgiyle dinledim böyle tesislerde birkaç kendini bilmez çıkar dedim. genel olarak ana restoranda servis inanılmaz yavaş, çalışanlar bıkmış halde güler yüz sıfır. masaya oturuyorsunuz kesinlikle siz çağırmadan ne servis açılıyor ne bir isteğiniz soruluyor. yabancılara gösterilen ilgi alaka biz türklere gösterilmiyor. personelin laubaliliği, suratsızlığı, ilgisizliği otelin büyük bölümünde göze çarpıyor. Gelelim bizim canımzı sıkan en önemli meseleye. Otelden çıkmamıza bir gün kala öğleden sonra odamıza geldik. kapının önünde bir kağıt duruyor. ilgiyle aldım okumaya başladım aynen yazıyorum, "Merhaba, umarız güzel bir tatil geçiriyor ve her şeyden memnunsunuzdur. Belirtmek isteriz ki otelimizin kurallarına göre otele ait bornoz, havlu, terlik, minibar malzemeleri, buklet malzemeleri ve diğer otele ait eşyalar otelde bırakılmalıdır. Anlayışınız için teşekkürler." Eşim bu notu okur okumaz resepsiyonu aradı. notu okudu ne demek istenildiğini sordu. resepsiyon müşteri ilişkilerini bağladı, durumu izah etmelerini istedik. Odada bulunan bornozları hiç kullanmamıştık, havlular olduğu yerde duruyordu, terlikleri açmıştık ancak odadaydı, minibar içine bırakılan cola, fanta vb. içecekleri gün içinde, havuz kenarında içmiştik. yine minibarda bulunan cips ve çikolatayı oğlumuz çok istediği için odada bulunan küçük bir çantaya koymuştuk. banyodaki buklet malzemelerini açmıştık. sıkıntı neydi öğrenmek istedik. telefon görüşmesinde sonuç alamadık bize notun yanlışlıkla bize gönderildiği söylendi. ancak bize gönderilen notta ad soyad oda numarası bilgileri bulunuyordu. yani notun bize yazıldığı üstelik türkçe yazıldığı bir gerçekti. özetle olayın aydınlatılmasını notu yazan kişinin bizi neyle itham ettiğini tarafımıza bildirilmesini istedik. yarım saat sonra 2 görevli odamıza geldi bırakılan notu istediler fotoğrafını çekip notu verdik özellikle ilgileneceklerini söylediler. israilli ve rus turistlerin bornozları götürdüklerinden odalara zarar verdiklerinden bahsedip üstüne basa basa kağıdın bize yanlışlıkla gönderildiği söylendi. olaydan 3-4 saat sonra telefonla arandık resmen çocuk kandırır gibi kağıdın yanlışlıkla gönderildiğini otel müdürünün özür dilediğini söylediler. o saatten sonra otelden bir an önce ayrılmayı düşünüp çıkış günümüzde kahvaltı yapar yapmaz otelden ayrıldık.

    Tesise lafım yok, havuzları genel alanlar o kadar geniş ki ferahlığı her şeyiyle fiziki mekanları çok beğendim ancak insan kalitesi, iş bilmezlik, amatörlük, bunların hepsi birleşince bir daha bedava tatil verseler adımımı atmam. Geçen sene yine aynı bölgede Rixos Premiumda kaldık. oradan giderken o kadar üzüldüm ki eve gitmek istemedim. Adamlar bizi uğurlarken arabamıza 2 şişe su, araba kokusu mendil koymuş ne hoş bir uğurlama dedik. Birde aynı konseptte ki Titanic Deluxe bakıyorsun küçük hesapların peşine düşmüş yazık gerçekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maverick15 -- 26 Temmuz 2014; 23:09:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    Titanic Deluxe Belek Tatil Faciası

    ilk gün giriş yaptık. işlemler gayet hızlı yapıldı. arabamızı teslim aldılar, çıkışımızdan bir gün önce ücretsiz oto yıkama yapabiliriz dediler ok dedim. Oğlumuzun kimliğini unuttuğumuz için akşam saatine kadar mail yada faks yoluyla kimlik fotokopisini istediler sorun çıkarmadılar. neyse odamıza çıktık havuz gören güzel bir oda dediler, asansörden indik odamız koridorun en sonundaki odaydı bavullarımızı taşıyan görevli sabah sporu için bu koridoru yürümeniz yeterli dedi. güldük geçtik büyütülecek birşey yoktu çünkü. buraya kadar hiç bir sıkıntı yok. öğlen yemeği için restorana indik. eşim yemek almak için masadan ayrıldı bende etrafı inceliyordum. hemen önümde 2-3 metre ileride 2 görevli ayakta birbirine sırıtarak konuşuyor konu hatunlar. burası büyük tesis buraya güzel hatun gelmez, muhabbeti geçti. ilgiyle dinledim böyle tesislerde birkaç kendini bilmez çıkar dedim. genel olarak ana restoranda servis inanılmaz yavaş, çalışanlar bıkmış halde güler yüz sıfır. masaya oturuyorsunuz kesinlikle siz çağırmadan ne servis açılıyor ne bir isteğiniz soruluyor. yabancılara gösterilen ilgi alaka biz türklere gösterilmiyor. personelin laubaliliği, suratsızlığı, ilgisizliği otelin büyük bölümünde göze çarpıyor. Gelelim bizim canımzı sıkan en önemli meseleye. Otelden çıkmamıza bir gün kala öğleden sonra odamıza geldik. kapının önünde bir kağıt duruyor. ilgiyle aldım okumaya başladım aynen yazıyorum, "Merhaba, umarız güzel bir tatil geçiriyor ve her şeyden memnunsunuzdur. Belirtmek isteriz ki otelimizin kurallarına göre otele ait bornoz, havlu, terlik, minibar malzemeleri, buklet malzemeleri ve diğer otele ait eşyalar otelde bırakılmalıdır. Anlayışınız için teşekkürler." Eşim bu notu okur okumaz resepsiyonu aradı. notu okudu ne demek istenildiğini sordu. resepsiyon müşteri ilişkilerini bağladı, durumu izah etmelerini istedik. Odada bulunan bornozları hiç kullanmamıştık, havlular olduğu yerde duruyordu, terlikleri açmıştık ancak odadaydı, minibar içine bırakılan cola, fanta vb. içecekleri gün içinde, havuz kenarında içmiştik. yine minibarda bulunan cips ve çikolatayı oğlumuz çok istediği için odada bulunan küçük bir çantaya koymuştuk. banyodaki buklet malzemelerini açmıştık. sıkıntı neydi öğrenmek istedik. telefon görüşmesinde sonuç alamadık bize notun yanlışlıkla bize gönderildiği söylendi. ancak bize gönderilen notta ad soyad oda numarası bilgileri bulunuyordu. yani notun bize yazıldığı üstelik türkçe yazıldığı bir gerçekti. özetle olayın aydınlatılmasını notu yazan kişinin bizi neyle itham ettiğini tarafımıza bildirilmesini istedik. yarım saat sonra 2 görevli odamıza geldi bırakılan notu istediler fotoğrafını çekip notu verdik özellikle ilgileneceklerini söylediler. israilli ve rus turistlerin bornozları götürdüklerinden odalara zarar verdiklerinden bahsedip üstüne basa basa kağıdın bize yanlışlıkla gönderildiği söylendi. olaydan 3-4 saat sonra telefonla arandık resmen çocuk kandırır gibi kağıdın yanlışlıkla gönderildiğini otel müdürünün özür dilediğini söylediler. o saatten sonra otelden bir an önce ayrılmayı düşünüp çıkış günümüzde kahvaltı yapar yapmaz otelden ayrıldık.

    Tesise lafım yok, havuzları genel alanlar o kadar geniş ki ferahlığı her şeyiyle fiziki mekanları çok beğendim ancak insan kalitesi, iş bilmezlik, amatörlük, bunların hepsi birleşince bir daha bedava tatil verseler adımımı atmam. Geçen sene yine aynı bölgede Rixos Premiumda kaldık. oradan giderken o kadar üzüldüm ki eve gitmek istemedim. Adamlar bizi uğurlarken arabamıza 2 şişe su, araba kokusu mendil koymuş ne hoş bir uğurlama dedik. Birde aynı konseptte ki Titanic Deluxe bakıyorsun küçük hesapların peşine düşmüş yazık gerçekten.

    Bizde 21-27 haziran aralıginda oradaydık.İlgi,alaka olayına kesinlikle katılıyorum o konuda fazlasıyla sınıfta kaldılar bizim gozumuzdede.havuzlar büyük ferah hiçbir sıkıntı yok.yiyecek,içecek kalitesi üst düzey.bizde bir önceki sene aynı segmentte sayılabilecek cornelia diamond golf'te idik.cornelia bir gömlek daha üstün kesinlikle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada paloma pasha'da olacağız 1 hafta kadar bugunden başlayarak.bitince tatil ufak yorumlar yazarım burayla ilgilide..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerbb -- 27 Temmuz 2014; 0:25:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • royals R kullanıcısına yanıt
    Bayram da seyahat hattının sadece uçak rezarvasyonu çalışacakmış . Setur bankalarından sadece de ykb hizmet verecekmiş . Bugün teyit aldım ...
  • Belekde Club voyageda kalan varmi arkadaslar ?fiyatini haleden bir otelmi merak ettim dogrusu.gerci Ets oteli olduğu için Adios ile alınmıyordur ama oteli merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demekki neymiş,ilk açılış senesi sükse yapmak,isim yapmak için bol keseden dağıt,sonraki sene nereden nasıl kısarım,nasıl tasarruf ederim derdindeler.
    Otelcilik kesinlikle hizmet kalitesi ile ölçülür. Yemek kalitesi felan kişiden kişiye değişen olgulardır. Ama hizmet kalitesi aksarsa anında sırıtır.
    Büyük zincir otellerin kemikleşmiş kadroları vardır.kışın açılsa otel bu kadro ile götürdüler.yazın stajyerlerde takviye ediyorlar. Bu stajyerlere 300-400 TL veriyorlar. Genelde bu stajyerler iyi çalışırlar ama çalışma saatleri inanılmaz fazla.
    Yazık olmuş Titanic delüxe , sosyal medyanın bu kadar güçlü olduğu bir dünyada hizmet kalitesizliği anında dile düşer.
    Nasıl geçen sene övüldü ise,şimdide yerinir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realgs

    Demekki neymiş,ilk açılış senesi sükse yapmak,isim yapmak için bol keseden dağıt,sonraki sene nereden nasıl kısarım,nasıl tasarruf ederim derdindeler.
    Otelcilik kesinlikle hizmet kalitesi ile ölçülür. Yemek kalitesi felan kişiden kişiye değişen olgulardır. Ama hizmet kalitesi aksarsa anında sırıtır.
    Büyük zincir otellerin kemikleşmiş kadroları vardır.kışın açılsa otel bu kadro ile götürdüler.yazın stajyerlerde takviye ediyorlar. Bu stajyerlere 300-400 TL veriyorlar. Genelde bu stajyerler iyi çalışırlar ama çalışma saatleri inanılmaz fazla.
    Yazık olmuş Titanic delüxe , sosyal medyanın bu kadar güçlü olduğu bir dünyada hizmet kalitesizliği anında dile düşer.
    Nasıl geçen sene övüldü ise,şimdide yerinir.

    Sanirim bu konuda tek elestri almayan ve istikrarini hala koruyan limak lara
    2010 ve 2011 de kaldik kadro ayniydi calisanlarla yaptigimiz sohbetlerde isteyenin kisinda calistigi yada sigirtasinin dewam ettirilerek belirli bir harclik dahilinde calismadiklarini mart kasim doneminde calustiklarini soylemuslerdi
    * sanirim ilk sayfada limak lara notlari var , gitmeyenler icin notlarin okunmasini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerbb


    quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    Titanic Deluxe Belek Tatil Faciası

    ilk gün giriş yaptık. işlemler gayet hızlı yapıldı. arabamızı teslim aldılar, çıkışımızdan bir gün önce ücretsiz oto yıkama yapabiliriz dediler ok dedim. Oğlumuzun kimliğini unuttuğumuz için akşam saatine kadar mail yada faks yoluyla kimlik fotokopisini istediler sorun çıkarmadılar. neyse odamıza çıktık havuz gören güzel bir oda dediler, asansörden indik odamız koridorun en sonundaki odaydı bavullarımızı taşıyan görevli sabah sporu için bu koridoru yürümeniz yeterli dedi. güldük geçtik büyütülecek birşey yoktu çünkü. buraya kadar hiç bir sıkıntı yok. öğlen yemeği için restorana indik. eşim yemek almak için masadan ayrıldı bende etrafı inceliyordum. hemen önümde 2-3 metre ileride 2 görevli ayakta birbirine sırıtarak konuşuyor konu hatunlar. burası büyük tesis buraya güzel hatun gelmez, muhabbeti geçti. ilgiyle dinledim böyle tesislerde birkaç kendini bilmez çıkar dedim. genel olarak ana restoranda servis inanılmaz yavaş, çalışanlar bıkmış halde güler yüz sıfır. masaya oturuyorsunuz kesinlikle siz çağırmadan ne servis açılıyor ne bir isteğiniz soruluyor. yabancılara gösterilen ilgi alaka biz türklere gösterilmiyor. personelin laubaliliği, suratsızlığı, ilgisizliği otelin büyük bölümünde göze çarpıyor. Gelelim bizim canımzı sıkan en önemli meseleye. Otelden çıkmamıza bir gün kala öğleden sonra odamıza geldik. kapının önünde bir kağıt duruyor. ilgiyle aldım okumaya başladım aynen yazıyorum, "Merhaba, umarız güzel bir tatil geçiriyor ve her şeyden memnunsunuzdur. Belirtmek isteriz ki otelimizin kurallarına göre otele ait bornoz, havlu, terlik, minibar malzemeleri, buklet malzemeleri ve diğer otele ait eşyalar otelde bırakılmalıdır. Anlayışınız için teşekkürler." Eşim bu notu okur okumaz resepsiyonu aradı. notu okudu ne demek istenildiğini sordu. resepsiyon müşteri ilişkilerini bağladı, durumu izah etmelerini istedik. Odada bulunan bornozları hiç kullanmamıştık, havlular olduğu yerde duruyordu, terlikleri açmıştık ancak odadaydı, minibar içine bırakılan cola, fanta vb. içecekleri gün içinde, havuz kenarında içmiştik. yine minibarda bulunan cips ve çikolatayı oğlumuz çok istediği için odada bulunan küçük bir çantaya koymuştuk. banyodaki buklet malzemelerini açmıştık. sıkıntı neydi öğrenmek istedik. telefon görüşmesinde sonuç alamadık bize notun yanlışlıkla bize gönderildiği söylendi. ancak bize gönderilen notta ad soyad oda numarası bilgileri bulunuyordu. yani notun bize yazıldığı üstelik türkçe yazıldığı bir gerçekti. özetle olayın aydınlatılmasını notu yazan kişinin bizi neyle itham ettiğini tarafımıza bildirilmesini istedik. yarım saat sonra 2 görevli odamıza geldi bırakılan notu istediler fotoğrafını çekip notu verdik özellikle ilgileneceklerini söylediler. israilli ve rus turistlerin bornozları götürdüklerinden odalara zarar verdiklerinden bahsedip üstüne basa basa kağıdın bize yanlışlıkla gönderildiği söylendi. olaydan 3-4 saat sonra telefonla arandık resmen çocuk kandırır gibi kağıdın yanlışlıkla gönderildiğini otel müdürünün özür dilediğini söylediler. o saatten sonra otelden bir an önce ayrılmayı düşünüp çıkış günümüzde kahvaltı yapar yapmaz otelden ayrıldık.

    Tesise lafım yok, havuzları genel alanlar o kadar geniş ki ferahlığı her şeyiyle fiziki mekanları çok beğendim ancak insan kalitesi, iş bilmezlik, amatörlük, bunların hepsi birleşince bir daha bedava tatil verseler adımımı atmam. Geçen sene yine aynı bölgede Rixos Premiumda kaldık. oradan giderken o kadar üzüldüm ki eve gitmek istemedim. Adamlar bizi uğurlarken arabamıza 2 şişe su, araba kokusu mendil koymuş ne hoş bir uğurlama dedik. Birde aynı konseptte ki Titanic Deluxe bakıyorsun küçük hesapların peşine düşmüş yazık gerçekten.

    Bizde 21-27 haziran aralıginda oradaydık.İlgi,alaka olayına kesinlikle katılıyorum o konuda fazlasıyla sınıfta kaldılar bizim gozumuzdede.havuzlar büyük ferah hiçbir sıkıntı yok.yiyecek,içecek kalitesi üst düzey.bizde bir önceki sene aynı segmentte sayılabilecek cornelia diamond golf'te idik.cornelia bir gömlek daha üstün kesinlikle..

    Bende Haziran ilk haftası ordaydım, genelde iyi bir otel ama gerçekten deluxe değil.Güzel mekan güzel yemekler ama o hizmet yokmu!! Güvenlik zaafiyeti, servis kalitesinin genelde düşüklüğü amatör insan iletişimi... Vs. Bir de hırsızlık olayları o kadar fazla ki biz 2 gözlükle yırttık diyebilirim.(canımız çok sıkıldı) Buna karşın ne bir özür ne de bir gönül alma.. Bir an önce müdahale edilmeli, o mekana yazık oluyor desemde Mehmet ağanın umrunda mı olacak. Teknesinde içmeye devam etsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Denenize ben bu sene rixos tekirovada premium tatil yaparken,ufak tefek konuları eleştiri konusu yaparken otele haksızlık etmişim.
    Özellikle servis/ hizmet konularında gerçekten premiumluk olmuşlar,o konuda çok iyiydiler.
    Bizim sorunumuz aquasının açılmamış olması idi ki,döndüğümüzden 1 gün sonra açıldı :(

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtasova

    quote:

    Orijinalden alıntı: valhalax


    Merhaba üstadlar


    şöyle bir tatil planımız var, en ekonomik puan kullanımını nasıl yapabiliriz. ben ve 2 arkadaşım benim adios premium ile yurtiçi otel alacak. Yalnız ben 2 gün kalacağım, diğer 2si 5gün daha kalacak. Yalnızca 2 gün için mi puan kullanabiliyoruz yoksa onlar adına puan kullanabilir miyim?

    Puanlarla 3 kişilik odada 5 gece alırsın zaten fiyat farkı 2 kişilikle 3 kişilik arası çok cüzzi olacaktır. sen dönersin onlar kalmaya devam eder...
    Tabii içinizde çift olmayacağını, yada tek kalmak isteyen olmadığını varsayarak bunu yazıyorum :)

    2 kişilik 1 oda ve 1 kişilik tek oda olması lazım. Puanla uygun alacağız diyoruz ama puan oranları bu kadar düşmüşken kalmayacağım günler için puan harcadığımda pek bir avantajı kalmayacaktır diye düşünüyorum.




  • Bence notta alınmanızı gerektiren bir şey yok. Çünkü biz Türkler aç gözlü olduğumuz için aramızda yapanlar epey var. Sonuçta altı üstü bir not eminim ki herkesin kapısına koyuyorlardır. Otelde çalışan bir yakınınız varsa ya da otele gittiğiniz zaman bir görevliyle konuşursanız otele gelen müsterilerin en az yüzde 30-40 ı bu tür şeyleri alıp götürüyorlardır. Şahsi olarak algılamamanız gerekirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26932694269526962697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.