Şimdi Ara

.::: SPARKLE GTX260 'Vatan Bilgisayar' Mahkeme ERTELENEDİ :::.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
177
Cevap
0
Favori
9.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi haftalar herkese...

    Başlıkta yazdığım gibi, mahkeme saat 09:00'da 1 Ekim'de yapılacak.

    Avukat olan arkadaşa ulaşamadım, mesaj da bıraktım henüz dönmedi bana... Şimdi illaki bir avukat ile mi gitmem lazım, yoksa bu işten anlayan biri ile mi gitmem lazım mahkemeye, sonuç ne olur bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevineceğim...

    Ana konu:http://forum.donanimhaber.com/m_38561221/mpage_1/key_/tm.htm

    Hatırlatmak amacıyla son durum şu şekilde idi;

    Hakem heyeti kararı:
    Kanunda belirtilen "tamirinin mümkün olmaması" şartının oluşmadığı, ürünün tamir edilebildiği, garantisinin de devam ettiği anlaşılmaktadır. Bundan sonra ki oluşabilecek muhtemel arızalar hakkında hüküm vermenin mümkün olamayacağı, kanaatine varılmış olup, şikayetin giderildiğinin de anlaşıldığından talebin REDDİNE, kararın taraflara tebliğ edilmesine, Karar kendilerine ulaştığı tarihten itibaren 15 gün içinde Tüketici Mahkemesine itiraz yolu açık olmak üzere, oy birliği/oy çokluğu ile karar verilmiştir.

    * Hakem heyeti de, sanki sorun normal şekilde halledilmiş ve ben her türlü servis hizmetinden faydalanmışım gibi görmüş olayı.

    Sonradan bende itiraz dilekçesi vererek şu durumları belirttim;

    1- İspatı olmadan ürün "kullanıcı hatası" + garanti dışı bırakıldı.
    2- Vatan bilgisayar, "servis böyle dediyse biz ne yapalım" dedi.
    3- Madem bu ürün yapılabilir bir arıza içeriyordu neden işi yokuşa sürdü Mersa Sistem.
    4- Ürünün tamiri yapılıp "garantisi sonlandırıldı", yine kusurum olmadığı üzre.
    5- Ürünü "kargoya verdik" denilip, fakat hiç çıkış yapılmaması yani kargoya verilmemesi.
    6- Ürünü tarafıma değil de, adrese X bir kişiye teslim edilmek suretiyle yollanması.

    Bu kadar sorun varken verilen kararı haklı bulmuyorum diyerekten;

    İtirazın Gerekçesi: Alınan karar yanlıştır, mağduriyetim giderilmemiştir. Şöyle ki, söz de teknik servis olan MERSA Sistem, ürünü yapmamakta ısrarcı olmuş ve çok sonra ürünü alıp tamir edip, aynı zamanda da garantisini sonlandırmıştır (ekte mevcut), sizlerin belirttiği şekilde ürünün tamirini yapıp ve sonrasında hakkım olan garanti hizmetimi devam ettirmemiştir. Hiçbir şekilde bana ispatı yapılmadan, ürünü "kullanıcı hatası" ile garantisinin sonlandırıldığını ve satıcı firma da dahil hiçbir şekilde ilgilenmemiştir.

    Ürünün iadesini ya da tamir sonrası, daha yaklaşık 1 seneden fazla olan garanti hizmetimin devam ettirilmesini talep ediyorum.

    Kararın gözden geçirilmesi için gerekli evrakları ekliyorum. "

    Şeklinde (buraya özetleyerek yazdım) yazıp verdim ve dosya açıldı.

    * Bu süreçte de MERSA 'nın söz de ürünü tamir edip tarafıma rezil bir şekilde yolladıktan sonra ben açmadım tabi, kendi kolileri ve Mersa bantları ile duruyor ürün, sitesinden bakınca da garantisinin sonlandırıldığını gördüğüm için, ürünü açıpta takıp kullanmadım aynen duruyor.

    Konu dışına çıkmamaya, gereksiz mesaj atmamaya özen gösterelim lütfen

    Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar, sonuç ne olur, bir şey çıkar mı çıkmaz mı ? Soğuk su hazırlamam gerekir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 1 Ekim 2010; 13:36:40 >







  • Valla sağlam kayaya çarptı Mersa Allah yardımcın olsun hocam.

    Mahkemelerin nasıl işlediğini bilmiyorum. Ama inşallah Lehinize sonuçlanır. Bu aşamada fikir yürütmek gerçekten zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aRiSe* -- 20 Eylül 2010; 23:00:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aRiSe*

    Valla sağlam kayaya çarptı Mersa Allah yardımcın olsun hocam.


    Sağol kardeşim, bakalım bir avukat bulmaya çalışıyorum
  • Memleketimden adalet sistemi manzaraları! Kolaylıklar diliyorum LEON-X arkadaşım.
  • üstad bence kendin git..
    savunamayacak bir durumun yok
    avukat da farklı birşey söylemeyecek
  • quote:

    Bu süreçte de MERSA 'nın söz de ürünü tamir edip tarafıma rezil bir şekilde yolladıktan sonra ben açmadım tabi, kendi kolileri ve Mersa bantları ile duruyor ürün

    Nihat abi burayı biraz anlatırmısın adamlar son anda tırsıp bi şekilde yeni kartmı yollamış yada %100 tamir mi etmiş istediğin gibi anlamadım
  • @emrahrasa

    Sağol kardeşim, uğraşıyoruz işte


    @ooppss

    Hocam her türlü yardırırım ben zaten de, doğru dürüst konuşmama izin verirler mi onu düşünüyorum, ben her türlü konuşurum ama yeter ki bir iki dakika da hemen kestirip atmasınlar yani o önemli.

    Maddi sorunum olmasa zaten bu işini en sağlamı kimse harcar ibretlik bir mahkeme sunardım herkese gereken neyse çekinmeden yaptırırdım ama öyle bir gücüm yok malesef...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hocam inşallah mahkemeyi kazanırsınız da mersa biraz olsun ders alır...
  • @StreamRolleR

    Mert, ürünü ben 2 ay civarı boyunca bozuk vaziyette elimde tuttum, bunların üst müdürlerine vs. ulaşıp anlatınca ertesi gün istediler ürünü, aradan zaman geçti 15 gün kadar filan kargo evrakları duruyor, tamir ettik yolladık dediler bana ama ben webten sitelerine bakıp kontrol ettiğimde, ürünün garantisi sonlandırılmış, konu da ekran görüntüsü var, bunu görünce de takıp çalıştırmadım, bozulur ya da sisteme zarar verir diye kendi ambalaşları ile duruyor paket açılmamış vaziyette...
  • demircibu nicli arkadaşımızın yani burhan arkadaşımızın tanıdığı bi avukat var bana bi konuda yardımcı olmuştu kendisiyle bağlantıya geçin belki sizede yardım eder inşallah hakkınız olan bedel neyse geri gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru

    Hocam inşallah mahkemeyi kazanırsınız da mersa biraz olsun ders alır...


    Umarım lehimize karar alırız kardeşim bakalım, bende çok merak ediyorum...

    Hayır yani bu kadar rezilliğe rağmen kartı yaptınız madem, garantisini niye sonlandırıyorsunuz, bu olmasaydı zaten sorunumuz yoktu, madem ki yapılabilen bir arızaydı bu niye böyle yaptılar, direk akla kötü niyet geliyor başka da açıklaması yok yani.
  • @ghost recon advenced

    Evet Burhan konuyu görünce sanırım bir şeyler söyle kardeşim, teşekkür ederim
  • 1 yıl kadar garantisi olan ürünü tamir ettikten sonra garantisini sonlandırmak gibi bişi mi var ya ? Bunun eşi, benzeri görülmüş değil.Ne olursa olsun sizin davayı alacağınıza inaniyorum.Sizin gibi kullanıcılara az rastlandığı için alışkanlık haline getirmişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shiftless

    1 yıl kadar garantisi olan ürünü tamir ettikten sonra garantisini sonlandırmak gibi bişi mi var ya ? Bunun eşi, benzeri görülmüş değil.Ne olursa olsun sizin davayı alacağınıza inaniyorum.Sizin gibi kullanıcılara az rastlandığı için alışkanlık haline getirmişler.


    Aynen ürünün garantisinin daha 1. yılı dolmamıştı yani...

    Bakalım ne olacak ne bitecek, mahkeme de tek başıma olmam mümkün mü değil mi bu konular önemli şimdilik
  • inşallah kazanırsınız hocam. eğer kendiniz konuşabilecekseniz avukata gerek yok bence. ( tabi bu kendi fikrim mahkeme hakkında en ufak bir bilgiye sahip değilim sadece mantığım böyle diyor. sonuçta garanti sorunu. ve bu konuları az çok biliyorsunuz. + bir maddi külfet oluşmaması için diyorum)

    Geçmiş olsun
  • @balerefone

    Teşekkür ederim kardeşim.

    Şahsen iyi konuşacağıma inanıyorum düzgün, net ve anlaşılır dilde anlatırım ancak, mahkeme kuralı vs. prosedürüne uygun olur mu kendi kendime gidip çıkmak, konuşmam vs. bu önemli kestirip atabilirler de yani...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 20 Eylül 2010; 23:32:54 >
  • tarafsız olarak bakmaya çalışıyorum da neye göre karar verecek mahkeme çok merak ediyorum. yani kart kullanıcının hiç bi hatası olmadan yanabileceği gibi kasıtlı olarak da o hale getirilebilir. bunu tesbit edebilecek teknoloji de yok bildiğim kadarıyla.

    bu servis olayı biraz da şans galiba. vaktiyle hep belli bir markanın donanımlarını alırdım, servisi forumda bolca övüldüğü için. sonra aynı sizde olduğu gibi hiç bir hatamız olduğu yerde o donanım uçtu ve kullanıcı hatası dendi. artık hiç bakmıyorum donanım alırken garantisi kimde bunun diye.

    kazansanız da onlar da itiraz edecektir muhakkak.
    bol sabırlar.
  • Geçmiş olsun inş kazanırsınızda mersa belki kendine biraz çeki düzen verir(de 1kişiyi ne kadar dikkate alıp kendilerini düzeltirler:S)
    İnş. sizin lehinize sonuçlanır bu kadar ugraşmanıza deger
  • Hakem heyetinin kararında "Garantisininde devam ettiği anlaşılmaktadır." şeklinde bir bölüm var.Ama sizde garantinin sonlandırıldığını ispatlayabiliyorsunuz.Bu konu üzerinde yoğunlaşabilirseniz, sanırım menfaatinize olacaktır....Geçmiş olsun.
  • @coverdale

    Teşekkür ederim paylaşım için...

    Mahkeme şu yönde karar verebilir, bu firmanın tamamen tüketici yasasındaki sorumlulukları yerine getirmediğini öne sürmeli, ben böyle düşünüyorum sağlıklı biri olarak...

    Öyle bir şey olsa neden iş bu noktaya gelsin, ben neden uğraşıyım ki bu kadar.

    En başta hata, ürünü firma (Mersa) "kullanıcı hatası" teşhisi ile geri gönderiyor, raporu var, ben hakem heyetine gittiğimde "bilirkişi" ile bu ürüne bakmaları gerekiyordu, o firmanın neye göre bu teşhisi yaptığını tarafsız olarak göstermek ve kanıtlamak için, ama bu olmadı ve sanki ben gecikmelerden dolayı rahatsız oldum da, bu yüzden adamları şikayet ettim gibi bir izlenimle hakem heyeti saçma bir karar veriyor.

    Durumu nasıl algıladıklarını belirttim hakem heyetinin, bende şundan biraz ümitlendim; yukarıda söz ettiğim bir sürü sorun var ve itiraz ettim bir şekilde mahkeme yolu açıldı acaba bu benim lehime olur mu diye de çok düşündüm olumlu baktım, zira haksız olsaydım itirazım da sanırım kabul edilmezdi diye dünüşüyorum, belki de hatalıyımdır bilemiyorum da bunu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 20 Eylül 2010; 23:45:08 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.