- x
Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme***
112 Cevap40966 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


239 Mesaj
1 Eylül 2010; 12:29:28 

citroen nemo adlı arabayı almış ve uzun yolda kullanmış bulunmaktayız. binek, aile amaçlı kullanıyoruz.

incelemelerimi yazayım.

--Gerçekten çok az yakıyor. kangoo connect caddy vs. hepsinden 100km de 1 litre den fazla az yakıyor.

-- bagaj biraz küçük ama yine de birsürü eşya alıyor ve aynı zamanda pratik kullanışlı bir araba.

-- Küçük ama önemli ayrıntılar mevcut. ( sabitleme kancaları, el feneri(oto şarjlı)

-- arka koltukların diz mesafesi dışından beklenemeyecek kadar geniş. yani arka gayet konforlu. boyutunun küçük olmasının nedeni bagajdan kısmış olmaları. (aile içi gayet uyumlu).

-- tüm kapılar tek tek kilitlenebiliyor. kapı kolunu içeriye doğru ittirdiğinizde sürgülü kapılar dahil kilitlenebiliyor.sürgülü kapılarda cepler var.

-- yol bilgisayarında hız limiti uyarı sistemi var. Çok kullanışlı ve geniş yelpazeli bir yol bilgisayarına sahip.

-- döşemeler ve ayrıntıları binek araçtan farksız.

--iç hacmi çok geniş görüş açısı çok güzel..

-- camlar tek dokunşta açılıyor ve sıkışma algılama özelliğine sahip.

-- park sensörü güzel çalışıyor.(ops)

-- kemer hatırlatma görsel ve sesli. yolcu koltugunda agırlık sensörüne göre kemer hatırlatma sistemi var.

-- ön cam ile direksiyon ve yolcu airbag ı arası gayet kullanışlı gözlere sahip.

-- 4 hava yastığı abs ve afu mevcut.

-- uzaktan kumandası 3 fonksiyonlu. kumandanın açma tuşuna basılı tutunca camlar açılıyor, kapama tuşuna basılı tutunca camlar uzaktan kumandayla kapatılabiliyor..

--konfor ve genişlik güzel tasarlanmış.

--elektrikli yan aynalar (rezistans)

-- sabitleme kancaları var.

-- direksiyon ayarı ve sürücü koltuğu bel destek ayarı yükseklik ayarı ileri-geri ve eğim ayarlarıyla konforlu.

-- koltuklar yerinden dahi sökülebiliyor çift kademeli katlanıyor.

-- mp3-cd çaları ile müzik sistemi 4 hoparlör + 2 twitter.

-- sürgülü kapıların camları arka tarafından mandalla komuta edilerek aralanabiliyor.

-- motoru yeterli geldi bana.

-- EN ÖNEMLİSİ 3 ARAÇ DA TÜRKİYE/BURSA 'DA ÜRETİLİYOR. BÜTÜN PARÇALAR FİORİNO VE BİPPER İLE UYUMLUDUR. PARÇA SORUNU ÇEKMEZSİNİZ.. AYNI ŞEKİLDE SERVİS SORUNU DA.. YERLİ OLDUPU İÇİN PARÇASI UCUZ. Fiat ın parçaları birebir sorunsuz nemo ile uyuşuyor!!.

-- Konsol ve göstergeler ergonomik ve kullanışlı. yol bilgisayarı özellikle çok fonksiyonlu ve kullanışlı.

-- frenler çok iyi. abs ye gerek bile kalmıyor

-- Dönüş çapı tüm hafif ticarilerin en azı. aynı zamanda yakıt konusunda da en azı.

connect ten caddy den berlingo dan aşağıya kalır yani YOK.
diğerlerine göre tek DEZAVANTAJI bagaj. o da aile için çok sorun değil. ticari içinse koltuklar tabanla birlikte yattığı iiçin 3 ün 5 in önemi kalmıyor artık . motoru arabanın boyutlarına göre gayet yeterli. ama bu motoru yeni kasa berlingo ya da ağır ve büyük bir arabaya koysalardı gidişte ve çekişte problem olabilirdi:D
bunda bir problem yok dik yokuşlarda yüksek viteste hızlanması çok güzel. arabaya yetmiş motor.


önceki arabamız astra benzinli idi. o motordan onun çekişinden kat kat iyi..


anlayacağınız alınınca sizi pişman etmeyecek araba. biz alırken biraz zorunluluktan tedirgindik. nasıl olur diye.

kullanınca iyiki almışız diyoruz. Servis ağında da yerli ve fiat da baktığından sorun yok. parça da ucuz.

unuttuğum farkedemedğiim dezavantaj varsa siz de yazın değerlendirelim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jagleoger -- 12 Eylül 2010; 13:19:37 >


_____________________________



2191 Mesaj
1 Eylül 2010; 13:30:37 

Ne diyelim, hayırlı uğurlu olsun iyi bir tercih yapmışsınız..


_____________________________



16672 Mesaj
1 Eylül 2010; 13:52:26 

hayırlı uğurlu olsun


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


239 Mesaj
1 Eylül 2010; 14:55:40 

teşekkürler :)

görüşlerinizi alabilirmiyiz :) araba hakkında yazdıklarımı abartılı buluyorsanız biraz, bence değil.

caddy ile karşılaştırıyorum :) motor konusunda caddy tarıtşılmaz transporterin motorunu koymuşlar :D


_____________________________



6678 Mesaj
1 Eylül 2010; 15:01:37 

İnceleme için teşekkürler.

Fakat Connect'ten ve Caddy'den iyi olduğunu düşünmüyorum.

Birde benzinli Astra'dan iyi değil çekişi , sadece 190 nm torka sahip olduğu için size öyle gelmiş


_____________________________



2188 Mesaj
1 Eylül 2010; 15:32:40 

Umarım esp'si vardır aracınızın. Ya da imkan var ise bosch a filan gidip yaptırın

http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVdx8E

Açılmıyor ise ktunnel e yapıştırın


_____________________________

Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben


2187 Mesaj
1 Eylül 2010; 15:42:19 

Hocam hayırlı uğurlu olsun.
Bende de aracınızın ikizi olan Bipper var.
Yakıt konusunda gerçekten mükemmel ama konfor konusuna gelirsek araç hiç konforlu değil arka koltuklarda oturanların uzun yolda içi dışına çıkıyor.
Ticaret için kullanılmalı aile aracı değil bence.


_____________________________


MultijetBravo105 HP
binaltıyüzsendromu


239 Mesaj
1 Eylül 2010; 15:46:20 

bunu izlemiştim. almadan önce çook araştırdım. bütün hepsinden haberdarım.

nemo da esp secenegi henüz yok. eylül veya ekimde gelecekmiş.

simdi linki bulamadım ama. o testi gösterip bir de kendileri test yapan auto plus diye birileri esp siz nemo yu (fransız sirket) denedi 80 km de takla atmadı. 90 km de sadece yoldan çıktı birazcık.

test sırasında 1000 de 1 farklılık herşeyi değiştirebilir. çok hassas.. öyle bir an gelirki aynı testte 5 takla atarsınız. öyle bir ana denk gelirki yoldan bile cıkmazsınız :)

esp olsaydı alacaktım ama citroen esp opsiyonunu daha getirmedi.

çıkarsa serviste taktırmayı düşünürüm ama kat kat pahalıya yaparlar o yüzden yaptırmayız :)

bir de oradaki gibi değil. ben ötü bulmadm arabayı sert virajlı yolda uzun yolda yaptık uçurumlu tek şerit(hem gidiş hem geliş) ucurumlu virajlı hıza ragmen savrulma fazla yok. 4 kişiydik.


_____________________________



239 Mesaj
1 Eylül 2010; 15:48:20 

başka bir yerden link buldum daha çok yerde var. ben izleseneden bbulmuştum simdi bunu vereyim.

http://www.kewego.com/video/iLyROoafvCyC.html


_____________________________



239 Mesaj
1 Eylül 2010; 15:50:32 

aynı linkte fiorino 90km de gayet güzel tamamlıyor esp li.

sans esp demek esp siz demek. avac ise esp li yani fiatınkinde esp opssiyonu var onunla test etmişler gayet başarıl.

esp iyi yani ama olmasada olur :D


_____________________________



239 Mesaj
1 Eylül 2010; 15:56:20 


quote:

Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

Hocam hayırlı uğurlu olsun.
Bende de aracınızın ikizi olan Bipper var.
Yakıt konusunda gerçekten mükemmel ama konfor konusuna gelirsek araç hiç konforlu değil arka koltuklarda oturanların uzun yolda içi dışına çıkıyor.
Ticaret için kullanılmalı aile aracı değil bence.



neden öyle diyorsun,

ticari araç sonuçta hiçbirinde binek gibi bir konfor bekleyemezsiniz..

ben uzun yolda arkada oturdum pek de bir sorun yaşamadım. astra dan nemo ya pek bir sorun yaşamadım konfor konusunda bilmem niye acaba

bir de içi dışına çıkıyor derken, mide bulantısından bahsediyorsanız. benim annem astra da arkaya oturamazdı midesi bulanırdı. ama bu yolculukta arkada geldi ve hiç bulanmadı :D

belki arkadaki koltuklara ön koltuk çok yakınsa rahatsız edebilir. biz koltukları biraz ileri çektik iri yarı değiliz :D


_____________________________



239 Mesaj
1 Eylül 2010; 16:23:58 

Unutmadan bu 3 aracın bir kötü özelliği var.

ön tampon ızgaraları çok geniş. klima radyatörü de çok yakın. taş gelse zarar vemezmi? orta büyüklükte taş sığıyor yani..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Eylül 2010; 18:47:08 

Hayırlı olsun


239 Mesaj
1 Eylül 2010; 19:13:30 

bugün yeni kangoo nun yol bilgisayarını teknolo
jipaket halinde sunduğu tavan rayını da opsiyon olarak sunduğu( en üst pakette dahi yok )



_____________________________



 
1611 Mesaj
1 Eylül 2010; 19:57:23 

Hayırlı olsun.Güzel günlerde kullanın.


_____________________________



9576 Mesaj
1 Eylül 2010; 20:02:54 


quote:

Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

İnceleme için teşekkürler.

Fakat Connect'ten ve Caddy'den iyi olduğunu düşünmüyorum.

Birde benzinli Astra'dan iyi değil çekişi , sadece 190 nm torka sahip olduğu için size öyle gelmiş



1.4HDI 70hp 160nm değil miydi o motor?


_____________________________



239 Mesaj
1 Eylül 2010; 20:39:24 

EVET 160 tork

dizeller yokuşta hızlanır benzinler yokuşta tıkanır böyle bir fark da var :)
tabiki iyi değildir caddy den connect ten. ama donanım olarak onlardan fazlası var. biraz küçük daha ucuz.
paran varsa caddy al :) bir de bunların her 20 bin de bir bakımı oluyor.


_____________________________



9576 Mesaj
1 Eylül 2010; 20:50:18 


quote:

Orijinalden alıntı: jagleoger

EVET 160 tork

dizeller yokuşta hızlanır benzinler yokuşta tıkanır böyle bir fark da var :)


Yapma ya . Ben niye tıkanmıyorum hiç bir yokuşta?


_____________________________



6678 Mesaj
1 Eylül 2010; 23:12:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Rice-R

1.4HDI 70hp 160nm değil miydi o motor?



Doğri dedun Candanum. 1,3 75 HP Fiorino ile karıştırdım :)



quote:

Orijinalden alıntı: jagleoger

dizeller yokuşta hızlanır benzinler yokuşta tıkanır böyle bir fark da var :)



Yanlış.

Motor gücüne göre yokuşta ya dizel ya da benzinli daha iyi hızlanır. Dediğim gibi motor gücüne göre değişir bu iki araç arasında karşılaştırma yapacak olursak.

Doğru devirde rampaya girmezseniz araç tıkanır tabi




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Trabzon61~ -- 1 Eylül 2010; 23:12:47 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Eylül 2010; 23:23:06 

araç dizel çok az yakıyor da, kütük gibi araba..

İçeriden bildiğin kamyon. SÜrüş pozisyonu falan, kalaslığı, ama dışından güzel esasında....


Ben fiorinosunu bunun 1400 km kadar kullandım. O yüzden aracı epey iyi biliyorum...


Yol tutuş öyle yüksek arabaya göre fena diildi


3777 Mesaj
2 Eylül 2010; 0:07:42 

bu aracın bipperini kullandım. arkadaşın dediği gibi rampada kalkarsan 1. ve 2. viteste çok ağır kalıyor. yalnız aşağıdan kaptırdınsa gidişi mükemmel
en güzel tarafı ise yakıtı çok ideal. yalnız biraz sert araba


_____________________________

geçme namert köprüsünden alırsa sel alsın seni,yatma çakal gölgesinde yerse aslan yesin seni...


239 Mesaj
2 Eylül 2010; 10:25:36 


quote:

Orijinalden alıntı: Rice-R




Yapma ya . Ben niye tıkanmıyorum hiç bir yokuşta?



araban çok güçlü değilse zorlanır.

yüksek viteste özellikle . onu demek istemiştim daha once söylemiştim. ama burda unutmuşum. tabiki benzinli yokuşta tıkanmaz ama dizel gibi olmaz :) yüksek viteste benzinli zorlanır. dizellerde bu durum daha iyidir her zaman.


_____________________________



239 Mesaj
2 Eylül 2010; 10:28:07 


quote:

Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~



Yanlış.

Motor gücüne göre yokuşta ya dizel ya da benzinli daha iyi hızlanır. Dediğim gibi motor gücüne göre değişir bu iki araç arasında karşılaştırma yapacak olursak.

Doğru devirde rampaya girmezseniz araç tıkanır tabi





e tabiki. turbo kapanırsa çekmez. ama devir turbo açmaya yeterse kalmaz.


yakın güç yakın devir olduğu sürece (turbo acık 2000 devir en az ) dizelin üstünlüğü kesin gibi bir şeydir.


_____________________________



239 Mesaj
2 Eylül 2010; 10:31:32 


quote:

Orijinalden alıntı: tandem_78

bu aracın bipperini kullandım. arkadaşın dediği gibi rampada kalkarsan 1. ve 2. viteste çok ağır kalıyor. yalnız aşağıdan kaptırdınsa gidişi mükemmel
en güzel tarafı ise yakıtı çok ideal. yalnız biraz sert araba



evet turbo açtınsa gider. 1. viteste falan ağır kalmasının nedeni (dizel) bilindiği gibi dizeller 4000 devirden (4 bine kadar da ağır :D) sonra gücü veremezler. o yüzden biraz hızlı girerek yapmak lazım turbo da olursa götürüyor :)


sert arabadan kastınız ne?


_____________________________



3777 Mesaj
2 Eylül 2010; 13:32:08 

bipper, pejonun arabası.
diğer modelleri içinde aynı şey söylenmekte. süspansiyonları çok katı ve içeri fazla ses vermekte


_____________________________

geçme namert köprüsünden alırsa sel alsın seni,yatma çakal gölgesinde yerse aslan yesin seni...


239 Mesaj
2 Eylül 2010; 22:57:09 

araba kütük diyen arkadaş ve süspansiyonları çok katı içeri fazla ses veren arkadaş

bunu gerçekten test ederek mi söylüyorsunuz biraz atmasyon şekilde mi?_


araba gayet konforlu kütük gibi falan değil.

süspansiyonları binekten bile iyi. siz bi connect e caddye
binin degörün sarsılmayı kasislerden bile geçemiyorsunuz.

biz kasislerden hızlıca geçiyoruz sarsıntı yok. ayrıca biz haftada 3-4 kez 5 km lik arazı bahce toprak yol gidiyoruz ara ara bozukluklar var sarsıntı önceki arabam opel astra dan bile az.
(araba yüksek olmasına rağmen az...)

içeri de çok ses verdiği yok rahatsızlık derecesinde.


SIRF ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN YAZMAYIN. YAZACAKSANIZ DA GERÇEKTEN DÜŞÜNEREK DOĞRULUK PAYI OLANLARI YAZIN BARİ DE DOĞRU YORUM OLSUN..

kendinize göre beğenmediğiniz şeyler olabilir. ama ne beklıyorsunuz? 100 milyarlık araba almıyorsunuz..



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Eylül 2010; 23:39:56 

Birşey daha ekleyeyim, bu araç yokuşta kalkmıyor. Stop ediyor sürekli. Benzinli araç gibi değil, el freniyle kalkacaksın. Bir de yük olduğunu düşünsen, ölüm yani...

Yok sıkıntısı yok, ben rahat kalkıyorum diyen adam, gelsin önce benzinli arabaya binsin, ondan sonra bu arabaya binsin. Aradaki farkı görsün


3777 Mesaj
2 Eylül 2010; 23:40:23 

binmeyip bilmediğim araba hakkında ne yorum yapıyım arkadaş

bahsettiğim araba dayımın.

kendim kullandım sert ve çok sesli geldi
kendisi sert dedi
oğlu sert dedi
kayınçısı, kendi aracı kangoya bakarak sert dedi


_____________________________

geçme namert köprüsünden alırsa sel alsın seni,yatma çakal gölgesinde yerse aslan yesin seni...


6678 Mesaj
2 Eylül 2010; 23:42:21 


quote:

Orijinalden alıntı: hasanmertoglu

Birşey daha ekleyeyim, bu araç yokuşta kalkmıyor. Stop ediyor sürekli. Benzinli araç gibi değil, el freniyle kalkacaksın. Bir de yük olduğunu düşünsen, ölüm yani...

Yok sıkıntısı yok, ben rahat kalkıyorum diyen adam, gelsin önce benzinli arabaya binsin, ondan sonra bu arabaya binsin. Aradaki farkı görsün


Doğru deviri yakalaman gerekir :)


_____________________________



239 Mesaj
3 Eylül 2010; 11:28:37 

ben gayet bindim benzinli astra sonra buna.:)

ankaralılar bilir kucukesatın ordaki ara yokşular ne kadar diktir 3 kişiyle çok rahat çıktık.

sürücüsüne bağlı :) hızlıda girmedik ani dönüşten hemen sonra yokuş başlıyor durarak girdik yani çok da güzel çekti :) yokuşu 5 km/h çıkmaya gayret ettiysen sen o başka tabii. biz 2000 devirde çıktık 1. viteste yine de çekti..


_____________________________



239 Mesaj
13 Eylül 2010; 16:21:40 

kumandadan camları açma ve kapama özelligini yeni keşfettim kitapçıkta bile yok.


_____________________________



1198 Mesaj
13 Eylül 2010; 19:04:09 

frenler çok iyi olabilir ama ABS başka bir şey ve mutlaka gerekli. Islak zeminde hayat kurtarıcı olur. frenlere fazla güvenmeyin siz.


_____________________________



239 Mesaj
13 Eylül 2010; 23:29:05 


quote:

Orijinalden alıntı: erakcora

frenler çok iyi olabilir ama ABS başka bir şey ve mutlaka gerekli. Islak zeminde hayat kurtarıcı olur. frenlere fazla güvenmeyin siz.



arabada zaten abs var ki :) devre dısı bırakılamıyor zaten ki niye bırakasın hep devrede


_____________________________



2792 Mesaj
17 Eylül 2010; 14:59:21 

Connect , Nemo , Bipper v.s gibi araçlar bilgisiz kişilerin elinde tam bir uçan tabut durumundadır. Bilindiği üzere bu araçlar ticari amaçlıu üretilmiş. Altyapı ticari olarak dizayn edilmiş.

Kocaman bir viraj demiri olan , bağımsız süspansiyonu olmayan (Yeni Doblo hariç) ancak motor teknolojisi olarak ileri teknoloji motorlarla üretilmiş araçlar. Normal bir araç için standart sayılan 120-130 km gibi hızlar bu araçlar için olumsuz aerodinamileri nedeniyle sıkıntılı...

Ancak bizim millette bi aralar sahin- doğan lara olan hastalık , şimdilik bunlara sarmış durumda.. Bu araçları süsleyip püsleyip yollarda çılgın gibi dibip sağda solda patlıyorlar...

2 sene içinde bulunduğum semtte bu araçlar ile kaza yapıp parçalanan iki vaka biliyorum..

Bu araçlar için 90- 100 hp güçler gerçekten çok fazla... Sonuçta ticari görünümlü binek araç bunlar...


_____________________________

" Otomobil 100 yılı aşkın süredir kullanılan bir ulaşım aracıdır. Hindistan ineği muamelesi yapıp tapmaya gerek yoktur....!!! "


19 Mesaj
19 Eylül 2010; 19:30:04 

Bende de Bipper var hızlı veya güçlü araç seven arkadaşlar olacak tabi ama benim için önemli olan az yakıt ile çok km
5. vites ile 2000-2500 devir aralığı 80-90 km hız ile max 5-5,5 LT/Km yakıt yakıyor. devir tasarruf devri olduğu için gayet makul.
Bana göre eksileri Her yıl vizesi yapılıyor olması + binek araçlara göre biraz sert olması bu da normal ve içeri sesi biraz fazla almasıdır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2221h -- 19 Eylül 2010; 19:31:23 >


_____________________________

İnsanlar sevilir, eşyalar ise kullanılırdı, Gün geldi eşyalar sevilir , insanlar kullanılır oldu


506 Mesaj
21 Eylül 2010; 16:06:44 


quote:

Orijinalden alıntı: jagleoger

citroen nemo

-- EN ÖNEMLİSİ 3 ARAÇ DA TÜRKİYE/BURSA 'DA ÜRETİLİYOR. BÜTÜN PARÇALAR FİORİNO VE BİPPER İLE UYUMLUDUR. PARÇA SORUNU ÇEKMEZSİNİZ.. AYNI ŞEKİLDE SERVİS SORUNU DA.. YERLİ OLDUPU İÇİN PARÇASI UCUZ. Fiat ın parçaları birebir sorunsuz nemo ile uyuşuyor!!.



Ben buna takıldım. Bu durumda bu araba citroen değil fiat oluyor Tıpkı ladaların fiat olması gibi...


_____________________________



239 Mesaj
22 Eylül 2010; 19:54:48 

ne alaka ki :S

evet gidin takın fiat parçasını.. cok gördüm


_____________________________



239 Mesaj
12 Ekim 2010; 21:40:59 

upooo

konu aktif sorularınız


_____________________________



 
878 Mesaj
13 Ekim 2010; 11:52:26 

Yakınıma Fiorino aldık, binek olarak kullanılıyor, 1 yılı geçti, bende sıkça kullanma şansı buldum,
biz 1.3 mjet için fiat tercih ettik, her ne kadar bir çok parça uysada motor ve bakım konularında Pug veya Cit'e gidecek olmak bizi biraz ürküttü, fiatı aldık.

Avantajları;
- yakıt mükemmel,
- donanım olarak gerçekten dolu,
- bence sürüş pozisyonu çok hoş,
- arka koltukların diz esafesi yeterli,
- motor yüksüz kullanım için yeterli güçte bence,
- fiyat avantajı var tabi,
- genel olarak ferah bir araç,
- izmir de kullanıyoruz kliması gayet yeterli

Dezavantajları;
- fiorinonun güncel rakiplerini yeni doblo veya kango olarak düşünürseniz araç bunlara göre sert,
ancak bu araçların eski serilerine göre sert değil,
tabi kullanımı bir binek aracın çok gerisinde.
- alırken bagaj büyük gibiydi ama sanki kullandıkça küçülüyor, derinliği az gelmeye başladı,
- muayene yıılık, her sene uğraşmak gerekiyor,
- yol gürültüsü alıyor, teyp de otomatik olarak sesini yükseltince hızlanan arabanın içinde konuşulmuyor,
- aracı yüklerseniz ara hızlanmayı falan unutun, ölçmek bile gereksiz, sollamalarda dikkatli olmak gerekli,
- aracın burnu bir garip park ederken falan alışmak gerek,
- vites geçişleri kemikli, sıklıkla şehirde kullanıldığından manuel aldığımıza biraz pişman olduk.


Ancak bu araçların müşteri kitlesi bir garip, biz alırken ikinci el meriva falan bakarken bu aracı aldık.
Resmen ticari araçla küçük bir mpv'yi kıyasladık.
Alanların çoğu bunları binek araçlarla kıyaslıyor,
aradaki büyüklük ve fiyat farkı bunların tercih edilmesine sebep oluyor.

Sonuç olarak bu tip bir araca ihtiyaç duysam fiorinonun dizel tiptroniğini mutlaka seçenekler arasına alırım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trike -- 13 Ekim 2010; 11:55:40 >


_____________________________



 
534 Mesaj
14 Ekim 2010; 15:29:37 

bazı arkadaşlar iyiden iyiye abartmış yok sert yok çok kalas.binekle kıyaslamışlar mpv ile kıyaslamışlar ,yokuş çıkmaz yok iyi gitmez herhalde tek bindikleri araçlar sadece lüks sınıf araçları.eski kango ve doblodan iyi kaldıki yeni kangoyla kıyaslayan arkadaşlar herhalde yeni kangonun scenic alt yapısını kullandığından bi haber oldukları aşikar herhalde kango gibi karma ticari olmadığından sert olacaktır.en önemliside aracın gidişini beğenmeyen arkadaşlar turbo görevini 2000 devir itibariyle icra eder kompresörlü araçlarla karıştırmayın size sıfırdan güç versin.


_____________________________



 
463 Mesaj
17 Ekim 2010; 22:40:01 

hayırlı olsun araban güle güle kullan ,bende siyah plus aldım.citröen secmemin tek nedeni,burdakı fiat bayisinin ilgisizliği ve aracıma cok düşük fiyat vermesidir.citröende ilgilenmeseydi bipper a bakıcaktım, allahtan ilgilenmişler : ) daha 400 kmde. aracım uzun yol istediği çok belli,performans cok düşük geldi bana,motorun kurum bağlaması gerektiğini söylediler.yokuslarda bazen can sıkıyor turboya gecene kadar.bunun haricinde oturma pozisyonunu tutturamadım rahat değilim,buda yüksek arabaya alısık olmadığımdan dır heralde.50 tl lik mazot almıstım 175 km de ışık yandı.28 500 e aldım yanında çelik jant ve park sensörü hediye ettiler.fiyatına göre gayet makul bi araç.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi peroman -- 17 Ekim 2010; 22:40:23 >


_____________________________

gökten meg ryan yağsa,bize er ryan düşer.onuda gelir kurtarırlar


946 Mesaj
18 Ekim 2010; 3:51:40 


quote:

Orijinalden alıntı: peroman

hayırlı olsun araban güle güle kullan ,bende siyah plus aldım.citröen secmemin tek nedeni,burdakı fiat bayisinin ilgisizliği ve aracıma cok düşük fiyat vermesidir.citröende ilgilenmeseydi bipper a bakıcaktım, allahtan ilgilenmişler : ) daha 400 kmde. aracım uzun yol istediği çok belli,performans cok düşük geldi bana,motorun kurum bağlaması gerektiğini söylediler.yokuslarda bazen can sıkıyor turboya gecene kadar.bunun haricinde oturma pozisyonunu tutturamadım rahat değilim,buda yüksek arabaya alısık olmadığımdan dır heralde.50 tl lik mazot almıstım 175 km de ışık yandı.28 500 e aldım yanında çelik jant ve park sensörü hediye ettiler.fiyatına göre gayet makul bi araç.


50 tl ile o kadar yol


_____________________________



2763 Mesaj
20 Ekim 2010; 16:57:07 

Şirkette 1.3 ticari fiorino vardı biraz zorlanıyordu rampa çıkarken olsun kalkışlarda olsun ayrıca 180 ibre olmasına rağmen 150'ye falan geldiğinde bağırmaya başlıyor.


_____________________________

Nokia LUMIA 1320 Kullanıcılar Kulübü



239 Mesaj
29 Ekim 2010; 10:50:30 


quote:

Orijinalden alıntı: peroman

hayırlı olsun araban güle güle kullan ,bende siyah plus aldım.citröen secmemin tek nedeni,burdakı fiat bayisinin ilgisizliği ve aracıma cok düşük fiyat vermesidir.citröende ilgilenmeseydi bipper a bakıcaktım, allahtan ilgilenmişler : ) daha 400 kmde. aracım uzun yol istediği çok belli,performans cok düşük geldi bana,motorun kurum bağlaması gerektiğini söylediler.yokuslarda bazen can sıkıyor turboya gecene kadar.bunun haricinde oturma pozisyonunu tutturamadım rahat değilim,buda yüksek arabaya alısık olmadığımdan dır heralde.50 tl lik mazot almıstım 175 km de ışık yandı.28 500 e aldım yanında çelik jant ve park sensörü hediye ettiler.fiyatına göre gayet makul bi araç.



aynı şekilde fiat da bizim arabaya az fiyat verdi o yüzden yöneldik plus a. cit.

bi de 28 500 e otomatik mi bana hediye olarak bi park sensörü verdiler çelik jant yoktu??


_____________________________



25 Mesaj
29 Ekim 2010; 23:59:31 

inceleme için teşekkürler


_____________________________

Guest
2 Kasım 2010; 11:29:31 

inceleme için sağol önyargım kırıldı biraz.


_____________________________



1891 Mesaj
2 Kasım 2010; 11:48:43 

bende mavi bipper var memnunum


_____________________________

Âdem eski dillerde “verimli toprak” anlamına gelir. Ürün verme potansiyelini taşır. Verebileceği ürünler (≈sonraki bilinç düzeyleri) Nûh, Hûd, Salih, İbrahim, Mûsa, ~İsa … vs. olarak adlandırılmıştır.

Elinde Çekiç Olan Herşeyi Çivi Zanneder, insan yediğine dönüşür , yaşadığı yer gibi düşünür


 
50 Mesaj
2 Kasım 2010; 11:59:23 

hayırlı olsun verdığınız bılgıler ıcın tesekkurler


_____________________________



1073 Mesaj
7 Kasım 2010; 1:27:41 

çok akıllıca bir tercih olmuş yıllarca kullnırsın inşallah


_____________________________

http://www.sevenhill.com/
nw9440, pavilion g6, caravelle & polo


1073 Mesaj
8 Kasım 2010; 12:05:15 


quote:

Orijinalden alıntı: tandem_78

bu aracın bipperini kullandım. arkadaşın dediği gibi rampada kalkarsan 1. ve 2. viteste çok ağır kalıyor. yalnız aşağıdan kaptırdınsa gidişi mükemmel
en güzel tarafı ise yakıtı çok ideal. yalnız biraz sert araba



ufak hacimli turbo dizller ile rampada benzinli gibi kalkınca dediğin oluyor
ne yazıkkı az da olsa yüksek devirde drag yapar gibi kalkmak gerkiyor az da olsa debriyajı zorlayacak

bu ufak dizeller düşük devirlerde turbodan yararlanamzlar yani 1.4 mormal dizel gibi kalkarkarlar


_____________________________

http://www.sevenhill.com/
nw9440, pavilion g6, caravelle & polo


 
54 Mesaj
12 Aralık 2010; 12:35:49 

arkadaşlar ben de dün itibariyle citroen nemo'yu teslim aldım izlenimlerimi umarım daha iyi bir şekilde aktarabilirim saygılarla


_____________________________

2009 RENAULT SYMBOL EXPRESSİON+KONFOR PAKET+GÜVENLİK PAKETİ


239 Mesaj
17 Aralık 2010; 23:51:09 


quote:

Orijinalden alıntı: ogyz

arkadaşlar ben de dün itibariyle citroen nemo'yu teslim aldım izlenimlerimi umarım daha iyi bir şekilde aktarabilirim saygılarla



yorumlarını beklıyoruz


_____________________________



472 Mesaj
20 Aralık 2010; 17:52:50 

2500 km kadar fiorino kullandım sonra arkadaşımın yeni aldığı bipperı kullandım araçlar donanım olarak birbirine yakındı ancak fiorinonun 75 hp ve 190 nm torkuna rağmen peugeot bipper ın performansını gözlemleyemedim.bipper daha çabuk hızlanıyo ve atak gibi geldi.bipperın 70 hp ve torku 160nm olmasına rağmen.
birde şöyle bir şey gözlemledim fiorino 2 vitese attığım zaman önce belli bir süre gaz yemiyo sonra ise birden oldukça ivmeleniyor yani hızlanıyor garip geldi doğrusu bana.sanki aracın motorunda bir terslik var


_____________________________



7171 Mesaj
20 Aralık 2010; 17:59:03 

Ben panelvan kasa olanını kullanmıştım kısa bir süre ve araçtan çok memnun kalmıştım. Benim dikkatimi çeken özellikler :
1-) Görüş alanı çok geniş.
2-) İç tasarımı hafif ticariye göre gayet güzel. Grande Punto ile birerbir gibi.

Çoğunluk Fiorino'yu tercih ediyor Multijet motor seçeneğinden dolayı ancak Nemo'da bence çok güzel hayırlı olsun.


_____________________________



 
3 Mesaj
25 Aralık 2010; 22:58:44 

bende siyah nemo plus modelini aldım.aracı bir haftadır kullanıyorum.şimdilik 500km yol geçtim.berlingo alacaktım,ama tercihim nemo oldu.şehir içinde berlingo'dan daha kullanışlı,birde yakıtı 100km'de 1litre daha az.ortalama ayda 2000-2500 km yol yapıyorum,bu da yıllık ortalam 1000tl yakıttan tasarruf demek.hem iş,hem aile aracı olarak kullanıyorum.yol bilgisayarından ayarlanarak hareket edince kapılar otomatik kilitleniyor,ama malesef çocuk kilidi yok.çocuk kilidi olmadığını az önce keşfettim.kapılar otomatik kilitlendi ama kızım arka kapıyı içerden rahatlıkla açtı.Birde yollar biraz bozuk olunca zıplayarak gidiyormuş hissi uyandırıyor,ama biraz gaza basınca zıplama problemide ortadan kalkıyor.bu iki özellik dışında aracımdan gayet memnunum.aldığıma pişman değilim.işim gereği arazi koşullarındada kullandığım için karter koruması yaptırmayı düşünüyoru.serviste 150 tl'ye yapıyorlarmış.hdi motor,fiorinonun multijetinden daha sağlam olduğunu düşünüyorum.multijet fiyat olduğu için Türkiyede çok tutuluyor.multijet performans olarak belki daha iyidir,ama bence hdi daha güvenilir ve daha dayanıklı.


_____________________________



 
19 Mesaj
3 Ocak 2011; 23:42:41 

Arkadaşlar aracı ne amaçla aldığınız çok önemli mesela ben şirketimde kullanmak amaçlı aldım.Çok fazla şehir dışı görmeyecek araç genelde şehir içinde kullanılacak.İş gereği getir götür olayım fazla olacağı için bagaj hacminin normal bir binekten biraz falza olmasını istedik.Yakıtına bakıldığındada 45 Lt mazotla 850 km şehir içi yol katedebiliyosunuz.Bugün baktığınızda 1,3 lpgli fiat linea km de 0,17Tl yakıyor. 0,18TL nemo için bence gayet ideal bir rakam. Yok aracı konfor v.b tarzda beklentiler içinde alıyorsanız hayal kırıklığı yaşarsınız. Sonuçta kıyasladığınız araba bir ticari araba.Herşeyden önce şehirler arası yollarda hız dezavantajınız var. Bu yüzdendir ki yok sallanıyor yok ses alıyor yok sürüşü üksek v.b. gereksiz eleştirilerle alacak insanların kafasını karıştırmayın. Araç sınıfında çok iyi bir yere sahip ayrıca o kıyasladığınız binek araçlardan beklentilerinizin çoğunuda karşılıyor. Beyfendide başlığı açarken ailemle kullanıyorum yazmış zaten. Neyse uzatmayayım memnun kalacağınız aldıktan sonra pişman olmayacağınız bir araç tavsiye ederim. Ancak dediğim gibi bir focustan bir corolladan bir civicden beklediğiniz konforu beklemeyin ;)


_____________________________



7171 Mesaj
4 Ocak 2011; 13:13:33 


quote:

Orijinalden alıntı: albeytar1977

bende siyah nemo plus modelini aldım.aracı bir haftadır kullanıyorum.şimdilik 500km yol geçtim.berlingo alacaktım,ama tercihim nemo oldu.şehir içinde berlingo'dan daha kullanışlı,birde yakıtı 100km'de 1litre daha az.ortalama ayda 2000-2500 km yol yapıyorum,bu da yıllık ortalam 1000tl yakıttan tasarruf demek.hem iş,hem aile aracı olarak kullanıyorum.yol bilgisayarından ayarlanarak hareket edince kapılar otomatik kilitleniyor,ama malesef çocuk kilidi yok.çocuk kilidi olmadığını az önce keşfettim.kapılar otomatik kilitlendi ama kızım arka kapıyı içerden rahatlıkla açtı.Birde yollar biraz bozuk olunca zıplayarak gidiyormuş hissi uyandırıyor,ama biraz gaza basınca zıplama problemide ortadan kalkıyor.bu iki özellik dışında aracımdan gayet memnunum.aldığıma pişman değilim.işim gereği arazi koşullarındada kullandığım için karter koruması yaptırmayı düşünüyoru.serviste 150 tl'ye yapıyorlarmış.hdi motor,fiorinonun multijetinden daha sağlam olduğunu düşünüyorum.multijet fiyat olduğu için Türkiyede çok tutuluyor.multijet performans olarak belki daha iyidir,ama bence hdi daha güvenilir ve daha dayanıklı.

Zıplama problemini bende yaşadım. Öğle yemeğimi yedikten sonra aracı kullandım caddede giderken zıplama durumunu yaşadım ve belki inanmayacaksınız ama mide bulantısı yaşadım.


_____________________________



 
247 Mesaj
9 Ocak 2011; 20:53:13