Şimdi Ara

GSM Operatörleri Müşteri Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması 1.Turkcell 2.Vodafone 3.Avea AÇIK ARA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
6.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • "Yazı çok uzun olmuş, hepsini okuyamam ben!" diyenler için ÖZET en altta!

    Tarih: 01.Mart.2009 Saat: 21:30 - 22:30
    Türkiye'de faaliyet gösteren 3 GSM operatörünün web sayfaları üzerindeki iletişim formları yardımıyla "Adıma kayıtlı telefon numaralarını öğrenmek için neler yapmam gerektiğine dair" bir soru gönderdim.
    Cevap olarak mail ile geri dönüş sağlamalarını rica ettim. 3 firmaya da aynı soruyu gönderdim.

    Tarih: 01.Mart.2009 Saat: 23:30
    Mail hesabıma çok kısa bir süre sonra Vodafone firmasından bir mail geldi. Fakat gelen maili açıp baktığımda sorumun cevabının değil, sadece sorumun işleme alındığına dair bilgilendirici bir mail gönderildiğini gördüm. E-Postanız ulaşmıştır tarzı…
    http://img59.imageshack.us/i/49782429.png/

    Tarih: 02.Mart.2009 Saat: 12:19
    Turkcell beni şaşırtmamış ve soruma cevap veren ilk firma olmuştu.
    Kısaca bir gün sonra soruma yazılı olarak, kısa, net tam da istediğim şekilde cevap vermişti.
    http://img839.imageshack.us/i/69110819.png/

    Tarih: 03.Mart.2009 Saat: 13:42
    Baktım Vodafone'dan bir ses seda yok, kendilerine tekrardan mesaj attım. Hatta "Aynı soruyu 3 GSM firmasına sordum hala cevap vermeyen tek firma sizsiniz, acil olarak cevabı lazım" diyerek Vodafone'nu teşvik/motive ettim. Bilsem ki esas teşvik edilmesi gereken firma başkasıymış.

    Tarih: 03.Mart.2009 Saat: 15:30
    Vodafone 2. mailime karşılık yine "E-Postanız ulaşmıştır, sorunuza en kısa sürede cevap verilecektir" tarzı klasik bilgilendirici mailinden mahrum bırakmamış bizleri.
    http://img696.imageshack.us/i/22192879.png/

    Tarih: 04.Mart.2009 Saat: 13:44
    Vodafone firması da beni şaşırtmamış, soruma cevap veren, geri dönüş sağlayan 2. firma olmuştu.
    Yalnız gönderdikleri cevap gereksiz derece de uzundu, zira sorumun cevabına ek olarak gereksiz olarak adlandırabileceğim başka soru ve cevaplarının da eklenmiş olduğunu gördüm. Neredeyse bir A4 sayfası cevap gelmişti.
    http://img340.imageshack.us/i/57588978.png/

    Tarih: 05.Mart.2009 Saat: 21:08
    Vodafone firması 2. kez gönderdiğim mesajı dikkate alıp tekrardan bir mail atmış. Açıkçası 2. gönderdiği mail çok daha mantıklı. Hem kısa, hem de sorunuzun cevabı açık ve net. Gereksiz bilgilerle boğulmamış.
    http://img64.imageshack.us/i/88218150.png/
    .
    ..
    ...
    ..
    .

    Tarih: 28.Temmuz.2010 Saat: 12:38
    Aradan günler, aylar geçer AVEA'dan bir ses seda çıkmaz. "Sağlık olsun!" denir ve AVEA Müşteri Hizmetlerinden cevap gelme ümidi kesilir.
    Sonra bir gün mail kutunuza AVEA'dan bir mektup düşer. Bayram değil seyran değil AVEA Müşteri Hizmetleri bana ne göndermiş bakalım diyip maili açtığınızda şok geçirirsiniz çünkü AVEA Müşteri Hizmetleri 'nin size bir süprizi vardır!

    Tarihe dikkat beyler bayanlar! Evet yanlış yazmadım ve sizlerde yanlış okumuyorsunuz!

    Tam tamına 1 sene 4 ay, yani 16 ay sonra Avea web sayfası üzerinden sorduğum soruma cevap vermiş. (31 Temmuz olmadığından 1 ay yukarı yuvarlamadım. )

    Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.

    http://img405.imageshack.us/i/61609701.png/ *

    Hayır sorduğum soruyu ben bile unutmuşken, Avea Müşteri Hizmetleri sorumu nereden buldu, neden şimdi cevaplama ihtiyacı hissetti, serverın köşesinde kıyısında sıkışıp mı kaldı ne oldu da soruma bu kadar süre sonra cevap verdin ... vs gibi
    Açıkçası AVEA'dan bugün böyle bir cevap gelmeseydi, bu konuyu açmazdım ama böylesine traji-komik bir olayı herkesin bilmesini istedim.
    GSM firmalarına sorduğum soruya karşılık verdikleri cevapların geri dönüş sürelerini özet olarak verirsek eğer:

    1. Turkcell - 1 gün
    2. Vodafone - 2 gün / 3 gün
    3. Avea - 1 sene 4 ay


    Turkcell müşteri hizmetleri kalitesinde bir numara olabilir, Vodafone hemen arkasından takip ediyor da olabilir ama hiçbiri AVEA'nın 16 ay sonra yaptığı sürprizle ben de yarattığı o sıcaklığı, mutluluğu yaratamaz, anlayamaz!!!
    "Geç olsun da güç olmasın" düsturunu şirket felsefesi yapmış AVEA Müşteri Hizmetlerine teşekkürü bir borç bilirim.
    "Müşteri odaklılık ilkesince" hareket eden AVEA'ya, 16 ay sonra attıkları mailde de söyledikleri gibi "zaman ayırarak" bana cevap verdikleri için kendilerine teşekkür ederim.

    * Avea'nın attığı maile dikkat ederseniz eğer sorumun tam bir cevabı yok, büyük ihtimalle telefon açıp aynı soruyu sorduğum vakit benden nüfus cüzdanımı fakslamamı isteyeceklerdir, zira telefon yoluyla bana bu bilgileri vermezler, isteğimi işleme koymazlar.

    Avea'ya bu konuyla ilgili tekrardan bir mail atsam mı acaba?
    16 ay sonra konuyu tekrardan hortlatırız artık.

    Biraz uzun oldu ama umarım yazıyı beğenmişsinizdir.

    Suavi.

    Bütün mail görüntülerinin olduğu, .PDF dosyayı olarak indirmek isterseniz eğer:http://hotfile.com/dl/75844091/683a453/GSM_Operatrleri_Mteri_Hizmet_Kalitesinin_Karlatrlmas.pdf.html

    ÖZET:
    1.Mart.2009 tarihinde 3 GSM firmasına bir soru gönderiyorum.
    Turkcell 1 günde, Vodafone 2-3 günde, Avea ise kendini aşarak ve belki de kendi alanında bir rekor kırarak 1 sene 4 ay sonra soruma cevap veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUAVI -- 14 Ekim 2010; 2:39:02 >







  • Beğendim ve sonuna kadar okudum valla. Çok da güldüm üstelik :)
  • çok iyiymiş ya nasıl bişey o öyle. Bizde forum ahalisi olarak avea ya taraftar hatları için sms istediğimizi belirten bir mail attık. 1 ay olacak yakında cevap gelmedi. Bende her yere yazıyorum ki avea bize cvap atmadığına göre sms gelecek. Geldikten sonra da sizi dinledik yaptık gibi bir gelecek...

    Tüm hayallerim yıkıldı şu an
  • gsmobile mh ile aveanınki farklı.
  • @SeTha:
    Gülüyoruz ağlanacak halimize valla. Bari hiç cevap atma değil mi, ben unutmuşum gitmişim...

    @HmB_SaL:
    Hocam kabaca 1 yıl 3 ayınız kalmış cevap için.

    @bungee20:
    Hocam desene eskiden (2008) daha hızlılarmış, abone sayısı arttıkça geri dönüş süreleri (Feedback AVEA MH iyi bilir bunları. ) logaritmik olarak artıyor demek ki.

    Bu arada şunu da ekleyeyim bari:
    Avea'nın bugün attığı mail'de eğer ki eklenti kısmına koydukları cücük kadar olan txt dosyasında AVEA'ya sorduğum soru olmamış olsaydı hiçbir şey anlamazdım.
    Hatta direk işkillenmiştim, birisi yerime AVEA'dan hat mı almış, soru mu soruyor diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUAVI -- 29 Temmuz 2010; 0:20:29 >




  • Hocam Süpersin ya gazetenin birine yolla bunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DSGNRY

    Hocam Süpersin ya gazetenin birine yolla bunu


    Çok hoşuna gitti herhalde DSGNRY, ama empati kur farklı açıdan bak,AVEA yanlış bilgilendirmemek için emin olmak için biraz geç cevap vermiş olabilir.

    Bu arada nikini sesli harflerden yap da artık söyleyebilelim.

    Yukarda bir arkadaş taraftar hatlarında da 11 bin sms paketi olsun diye mail attık cevap gelmedi demiş,ben mail attığım an mail kutuma dönüş yazısı gelmiş,ama malum bot gönderiyor,başvurunuz alınmıştır,sizilerin memnuniyeti ve saire diye başlayan devam eden mail gelmiş.Ertesi gün GSMobile tarafından arandım,detayları sordular,şikayetim ne dediler,ben de şikayet değil öneri istek dedim,dinklediler,kayıt etti kız,gerekli yerlere başvurunuz iletilecek dedi.Üstelik sabah 09:32 de aramışlar,telefonu açamamıştım,40 dakika sonra tekrar aradılar.
    Bu demek değildir ki bu konularda avea diğerlerinden iyidir,hayır şimdilik en kötüsüdür,düzeleceğini ümit ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetAnket.Net

    quote:

    Orijinalden alıntı: DSGNRY

    Hocam Süpersin ya gazetenin birine yolla bunu


    Çok hoşuna gitti herhalde DSGNRY, ama empati kur farklı açıdan bak,AVEA yanlış bilgilendirmemek için emin olmak için biraz geç cevap vermiş olabilir.

    Bu arada nikini sesli harflerden yap da artık söyleyebilelim.

    Yukarda bir arkadaş taraftar hatlarında da 11 bin sms paketi olsun diye mail attık cevap gelmedi demiş,ben mail attığım an mail kutuma dönüş yazısı gelmiş,ama malum bot gönderiyor,başvurunuz alınmıştır,sizilerin memnuniyeti ve saire diye başlayan devam eden mail gelmiş.Ertesi gün GSMobile tarafından arandım,detayları sordular,şikayetim ne dediler,ben de şikayet değil öneri istek dedim,dinklediler,kayıt etti kız,gerekli yerlere başvurunuz iletilecek dedi.Üstelik sabah 09:32 de aramışlar,telefonu açamamıştım,40 dakika sonra tekrar aradılar.
    Bu demek değildir ki bu konularda avea diğerlerinden iyidir,hayır şimdilik en kötüsüdür,düzeleceğini ümit ediyorum.

    Ben en çok su kısımda güldüm;

    1. Turkcell - 1 gün
    2. Vodafone - 2 gün / 3 gün
    3. Avea - 1 sene 4 ay

    Benim ankete benziyor sıralama falan

    Hocam derdim aşağılamak değil ama bariz hizmet farkı var...
    19.07.2010 Dünya Fenerbahceliler gunünde mail attım kırmızıya, herhalde fenerliyim diye bugün bu saat oldu yanıt yok

    Halbuki yeni musteriyiz biraz ilgilen sonra sallarsin değil mı?




  • avea e- faturayı bile 3 ayda gönderiyor.Mektup 7 ayda iyi gelmiş
    Şaka bir yana bu avea nın yönetimi mi şapşal yada sorun nerde?Neresini tutsan elinde kalıyor (beceriksizlik diyemiyorum tam olarak tabiri bu olmalı)

    Gazetenin birine gönderebilirsin görüşünü destekliyorum
  • Muhteşem bir yazı. Makale gibi olmuş ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    avea e- faturayı bile 3 ayda gönderiyor.Mektup 7 ayda iyi gelmiş
    Şaka bir yana bu avea nın yönetimi mi şapşal yada sorun nerde?Neresini tutsan elinde kalıyor (beceriksizlik diyemiyorum tam olarak tabiri bu olmalı)

    Gazetenin birine gönderebilirsin görüşünü destekliyorum


    GSMobile kullanıyorum,hiç bir e-fatura eksik gelmedi,sadece son ödeme tarihine 5 gün kala e-fatura geliyor ona kızıyorum.26 saında kesiliyor faturalar,e-fatura yeni ayın 13 ünden sonra geliyor bazen son ödeme tarihine 3 gün kala geliyor.Bu da bir saçmalık tabi,kesintin 26sında faturayı,bari 5 inde yani 10 gün sonra gönder email adresime.
    Şimdi nasıl bilmiyorum ama daha önce turkcell kullanırken de fatura geç gelirdi,bazen gelmezdi ama normal fatura olduğu için gönderdik derlerdi,nasıl gelmediğini ben de merak ediyordum.Göndrdik bir daha gönderelim derlerdi bir daha gönderirlerdi ama yalan mı söylüyorlardı bilmiyorum.
    Aynı sorunu Digitürk ile de yaşadım,Digitürk dergisini adamlar gönderdik diyorlar,gelen dergi yok bazen ise geliyor gerçekten,dedim arkadaşım,kurye dergiyi yutuyor kusura bakmayın ama,anlaştığınız kurye güvenilir değil dedim.Adresime gelen hiç bir emanetin kargonun mektubun zarfın kaybolma ihtimali çok az.




  • Çok güzel hareket diyenleeeeeeeer
  • turkcelle bu konuda yarışılmaz:) ama cebim daha önemli:D
  • 1. Turkcell - 1 gün
    2. Vodafone - 2 gün / 3 gün
    3. Avea - 1 sene 4 ay

    Len hala gülüyorum yahu, millet de bana bakıyor, sinirim bozuldu be




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetAnket.Net


    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    avea e- faturayı bile 3 ayda gönderiyor.Mektup 7 ayda iyi gelmiş
    Şaka bir yana bu avea nın yönetimi mi şapşal yada sorun nerde?Neresini tutsan elinde kalıyor (beceriksizlik diyemiyorum tam olarak tabiri bu olmalı)

    Gazetenin birine gönderebilirsin görüşünü destekliyorum


    GSMobile kullanıyorum,hiç bir e-fatura eksik gelmedi,sadece son ödeme tarihine 5 gün kala e-fatura geliyor ona kızıyorum.26 saında kesiliyor faturalar,e-fatura yeni ayın 13 ünden sonra geliyor bazen son ödeme tarihine 3 gün kala geliyor.Bu da bir saçmalık tabi,kesintin 26sında faturayı,bari 5 inde yani 10 gün sonra gönder email adresime.
    Şimdi nasıl bilmiyorum ama daha önce turkcell kullanırken de fatura geç gelirdi,bazen gelmezdi ama normal fatura olduğu için gönderdik derlerdi,nasıl gelmediğini ben de merak ediyordum.Göndrdik bir daha gönderelim derlerdi bir daha gönderirlerdi ama yalan mı söylüyorlardı bilmiyorum.
    Aynı sorunu Digitürk ile de yaşadım,Digitürk dergisini adamlar gönderdik diyorlar,gelen dergi yok bazen ise geliyor gerçekten,dedim arkadaşım,kurye dergiyi yutuyor kusura bakmayın ama,anlaştığınız kurye güvenilir değil dedim.Adresime gelen hiç bir emanetin kargonun mektubun zarfın kaybolma ihtimali çok az.


    Gs mobile ın müşteri hizmetlerinin farklı olduğundan bahsetmiş arkadaş Avea da 3 ayda 3 kere aradım 3. ay geldi e-faturam kağıt fatura ise yollamadılar! onun dışında postaya verilen faturaların tabi ki kaybolma -geri gitme ihtimali var.Bir ptt kargo görevlisi geldi aklıma 5 katlı asansörsüz apartmanı görünce yazın sıcağında kim çıkacak hesabı bi evde yok notu sonra benim hdd geldiği şubeye geri gider




  • 1 Sene 4 Ay ey maşallah... :D

    OH BEEEEEEE rahatladım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DSGNRY
    1. Turkcell - 1 gün
    2. Vodafone - 2 gün / 3 gün
    3. Avea - 1 sene 4 ay

    Len hala gülüyorum yahu, millet de bana bakıyor, sinirim bozuldu be

    yahu @SUAVI ne güldüm gece vallahi Allah senden razı olsun




  • Müthişşş...
    Komik bir durum...
  • Bu enfes konumdaki pdf dosyası neden ve nasıl silinmiş olabilir?
    Bir fikriniz var mı?

    Avea'nın parmağı olmasın sakın!

    Tekrardan yükleyelim bakalım.

    Link:http://hotfile.com/dl/75844091/683a453/GSM_Operatrleri_Mteri_Hizmet_Kalitesinin_Karlatrlmas.pdf.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    Bu enfes konumdaki pdf dosyası neden ve nasıl silinmiş olabilir?
    Bir fikriniz var mı?

    Avea'nın parmağı olmasın sakın!

    Tekrardan yükleyelim bakalım.

    Link:http://hotfile.com/dl/75844091/683a453/GSM_Operatrleri_Mteri_Hizmet_Kalitesinin_Karlatrlmas.pdf.html


    Avea'nın mh hizmetlerini TT'ye bağlı asist şirketi veriyor ve ne yazık ki hala ''Devlet'' zihniyetinde devam ediyor




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.