Şimdi Ara

TAVSIYE: Honda Civic 1.8 i-VTEC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
5
Favori
96.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Arkadaslar 35.000 civarinda 2007-2008 model Honda Civic 1.8 i-VTEC almayi planliyorum. Gorusleriniz nelerdir, fiyat nasildir? Artilari ve eksilerini tecrubesi olan arkadaslarim paylasirsa memnun olurum...

    Temsili resim:
     TAVSIYE: Honda Civic 1.8 i-VTEC


    Tesekkurler,

    Hicks



  • Sana diyor Candan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Trabzon61~ -- 25 Temmuz 2010; 18:21:51 >
  • O fiyatlara 2.el city varken buda neyin nesi
  • Honda uzmanı nereye kaçtı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    O fiyatlara 2.el city varken buda neyin nesi


    Neden bu degil de City?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    O fiyatlara 2.el city varken buda neyin nesi


    Neden bu degil de City?

    Arkadaş latife ediyor sanırım.
  • Hep beğendiğim bir araçtı ve ailemin bana; hiç sana yakışcak bir araç değil diyerek aldırmadığı ve sürekli içimden geçen bir araç kendileri
  • çok yakıyor motoruna göre 2000 motor insignia kadar yakıyor neredeyse kitapçıktaki değerlere aldanma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mayor

    çok yakıyor motoruna göre 2000 motor insignia kadar yakıyor neredeyse kitapçıktaki değerlere aldanma


    yok öyle birşey, yeni çıkan (makyajlı kasalarda var olan) tam otomatik şanzumanı çok yakıyor. i-shift ne kadar eleştirilse de uygun bir tüketim değerine sahip. manuelleri ise nerdeyse 1.6 sedanlar kadar yakıyor.
  • Merhaba,

    Bu yakit sarfiyati konusunda ben de i-VTEC oldugu icin eger devirli kullanilmazsa fazla yakmayacagi dusuncesindeyim. Yanlis miyim?

    Tesekkurler,

    Hicks



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hicks -- 25 Temmuz 2010; 23:19:51 >
  • r18 kodlu 1.8 i-vtec motor'un istanbul içi sakin kullanımdaki ortalaması 8 civarıdır. Benim ortalamam ise 9.2 Sormak istediğiniz soru olursa çekinmeden sorabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    r18 kodlu 1.8 i-vtec motor'un istanbul içi sakin kullanımdaki ortalaması 8 civarıdır. Benim ortalamam ise 9.2 Sormak istediğiniz soru olursa çekinmeden sorabilirsiniz


    Merhaba,

    Cok tesekkur ederim... Bende soru cok, sikilmadan vaktinizi ayirip cevaplarsaniz cok sevinirim...

    - 2007-2008 model dusunuyorum, kronik sorunlari var midir?
    - Otomatik sanzimani tam otomatik degil onu biliyorum ama daha detayli bilgilendirirseniz sevinirim. Bildigim kadari ile tam otomatik sanzimanlar kadar potansiyel problem riski yok ama detayini bilemiyorum.
    - Donanim secenekleri nelerdir, nelere dikkat etmeliyim? Kesinlikle olmali dediginiz bir secenek var mi?
    - 35.000 TL. butcem var, bu aracin piyasasi nedir? Kac KM. kadar alinmasini tavsiye edersiniz?
    - Guvenlik ve yol tutus teknolojileri nelerdir?
    - i-VTEC motor hakkinda bilgilendirirseniz sevinirim...
    - Bu araci alirken dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir.
    - Bu aracin size gore artilari?
    - Bu aracin size gore eksileri?
    - Bu araci tavsiye eder misiniz?
    - Parca ve servis masraflari hakkinda bilgi.

    Dedigim gibi bende soru cok, simdiden cok tesekkur ederim...

    Hicks




  • İyi arabadır bence fiyatının hakkını verir. Yürüyen aksam olarak, sportiftir bir civic konforu arama . performans olarak 1.6 dan bir nebze iyi gibi ben o kadar fark hissedemedim kişiye göre değişir tabi. motor sesi ve iç sportif aksamı bakımından genç arabası denilebilir, iç mekan kalitesi bence o sınıfa çok bile bana göre üst sınıf kalitesi kullanılmış accord ayarında dersek yanlış olmaz. son olarak i-shift kesinlikle önermem, opel in yarı otomatiğinden bile kötü
  • sen beni dinle bu araç cok az yakıyor özellikle uzun yolda cok az yakıyor 6 ileri f1 zamzıman modeli cok iyi yol tutusunda biraz zorladım aracı 140 la virajlardan rahatlıkla gidiyor babamda 1.6 2007 sedan civic var onla aynı viraj a 100 le girdigimde araç zorlanıyor ama bu 140 ta banamısın demiyor aracın 0 fiyatı 57 bin den başlıyor hasarsız bulursan o fiyata kacırma ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: I will be back

    İyi arabadır bence fiyatının hakkını verir. Yürüyen aksam olarak, sportiftir bir civic konforu arama . performans olarak 1.6 dan bir nebze iyi gibi ben o kadar fark hissedemedim kişiye göre değişir tabi. motor sesi ve iç sportif aksamı bakımından genç arabası denilebilir, iç mekan kalitesi bence o sınıfa çok bile bana göre üst sınıf kalitesi kullanılmış accord ayarında dersek yanlış olmaz. son olarak i-shift kesinlikle önermem, opel in yarı otomatiğinden bile kötü


    Merhaba,

    Degerli gorusleriniz icin cok tesekkur ederim. i-Shift onermemenizin sebepleri nelerdir? Open'in yari otomatiginden bile kotu derken biraz daha aciklayabilir misiniz rica etsem, kotu olan yani nedir, sizi tatmin etmeyen nedir? Manuel mi onerirsiniz?

    Tesekkurler,

    Hicks




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    r18 kodlu 1.8 i-vtec motor'un istanbul içi sakin kullanımdaki ortalaması 8 civarıdır. Benim ortalamam ise 9.2 Sormak istediğiniz soru olursa çekinmeden sorabilirsiniz


    Merhaba,

    Cok tesekkur ederim... Bende soru cok, sikilmadan vaktinizi ayirip cevaplarsaniz cok sevinirim...

    - 2007-2008 model dusunuyorum, kronik sorunlari var midir?
    - Otomatik sanzimani tam otomatik degil onu biliyorum ama daha detayli bilgilendirirseniz sevinirim. Bildigim kadari ile tam otomatik sanzimanlar kadar potansiyel problem riski yok ama detayini bilemiyorum.
    - Donanim secenekleri nelerdir, nelere dikkat etmeliyim? Kesinlikle olmali dediginiz bir secenek var mi?
    - 35.000 TL. butcem var, bu aracin piyasasi nedir? Kac KM. kadar alinmasini tavsiye edersiniz?
    - Guvenlik ve yol tutus teknolojileri nelerdir?
    - i-VTEC motor hakkinda bilgilendirirseniz sevinirim...
    - Bu araci alirken dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir.
    - Bu aracin size gore artilari?
    - Bu aracin size gore eksileri?
    - Bu araci tavsiye eder misiniz?
    - Parca ve servis masraflari hakkinda bilgi.

    Dedigim gibi bende soru cok, simdiden cok tesekkur ederim...

    Hicks

    Baştan başlayalım
    1)2006ların ilk partilerinde direksiyon kutusuyla ilgili bir sorun vardı 2007-2008 modellerde kronik bir sorun yok.
    2) Otomatik şanzımanı yarı otomatik şanzıman hondanın deyimi ile i-shift. Biraz alışkanlık gerektirir, kullanırsanız oldukça zevk alırsınız sonralardan. Aracı alırsanız eğer şanzıman yazılımı güncellenebilirdir, 2010 i-shift yazılımı yükletin araca. Vites geçişleri bir nebze hızlanır ve sarsıntı oldukça azalır.
    3) Normalde civic 1.8lerin yurtdışında 3 tane donanım paketi var. GT(bunun adından emin değilim), sport ve executive. Türkiyeye gelen tek donanım paketidir sport olan. Executive'den eksikleri Çift sunroof,, navigasyon ve ısıtmalı koltuklar. Donanım olarak oldukça dolu bir araçtır ama
    4)Güvenlik olarak sürücü, yolcu, yan ve perde havayastıkları mevcut. Aracın yol tutuşundan övgüyle bahsedebilirim. 225 taban lastikler ve sert süspansiyon oldukça zevkli. VSA(ESP denilebilir) tehlikeli durumlarda aracı çizgisine oturtuyor.
    5)r18 kodlu i-vtec motor bulunmakta araçta. Aracı gayet rahat taşıyor(1207kg) 4000den sonra motor sesi alır içine sportif kullanım severseniz, bu motoru seveceksiniz. Alt devirlerde de bir o kadar sessizdir. Üst devirlerde sessiz olsun isterseniz bu araç size göre değil.
    6)Devir saatinin ordaki plastikteki çiziklere dikkat edin. Komple ekspertiz ve geçmişini öğrenmeden aracı almayın.
    7)Yol tutuş, motor karakteri, temiz bi ses sistemi(biraz daha bass olabilirmiş), iç ambiyans vs.
    8)Süspansiyon darbe sönümlemesi, konsept tasarımdan öne geldiği için kaporta parçalarının pahalı olması, i-shift şanzımanın herkese uygun olmaması.
    9)Tavsiye ederim, ama sessiz konforlu bir araç olsun derseniz size uygun olmayabilir. Dediğim gibi alt devirlerde sesini bile duymadığınız motor, üst devirlerde oldukça sesli olabiliyor. Spor süspansiyon yol tutuşta etkili ancak konfordan bi parça alıyor.
    10) Sarf malzemeleri oldukça iyi. Periyodik bakımları ortalama düzeyde. 30bin bakımına 300tl verdim. Gayet normal geldi bana.

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu.

    i-shift konusunda sorularınız olursa yanıtlarım, çok yarı otomatik şanzıman kullandım




  • Merhaba,

    Zaman ayirip bilgi verdiginiz ve tecrubelerinizi paylastiginiz icin cok tesekkur ederim. Gercekten verdiginiz bilgilerin degeri olculemez, bence tecrube kadar degerli birsey yoktur.

    i-Shift benim bildigim kadari ile otomatiklestirilmis manuel bir sanziman cesidi, yani arac aksam olarak normal manuel sanzimana sahip ama uygun devire geldigi zaman otomatik olarak gaz kesme, debriyaj, vites degistirme ve debriyaji birakma islemlerini yapiyor. Bu belki bakim maliyetlerini dusuyor ama vites gecis suresini de sanirim oldukca uzatiyor. Oncelikle benim merak ettiklerim; bu anlattigim tanim dogru mu? Arac vites degistirirken gazi kesmelimiyiz, basili tutarsak yigilma yapar mi? i-Shift icin en uygun kullanim sekli nedir? F1 Sanziman farki nedir, ozellikle bunu aramali miyim?

    Bu aracin piyasasi ne kadardir ve kac KM. araliginda alimini tavsiye edersiniz? Ekspertiz icin tavsiye edebileceginiz bir servis (Istanbul\Bostanci) var midir?

    Tekrar cok tesekkur ederim,

    Hicks



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hicks -- 26 Temmuz 2010; 0:44:18 >




  • Geç yazıyorum kusura bakmayın

    Normal konvansiyonel şanzımanlarda yağ hariç herhangi bir bakım ücreti vermezsiniz. Ancak bozulduğunda büyük paralar isteyebilir. Doğru bakılmış, iyi bir firmanın konvansiyonel şanzımanı kolay kolay bozulmaz.

    Gelelim i-shift'e. I-shiftte konvansiyonel'e ek olarak baskı balata mevcut.(aslında sistem komple farklı ama maliyet olarak düşünürsek) Arada bir onu değiştirmeniz gerekecek. Vites geçişleri şöyledir, gazın hassasiyetine göre uygun devirde vites değiştirir. Mesela dipgaz gidiyorsanız 6500e kadar gidecektir. Gaza çok az basıyorsanız düşük devirlerde değiştirecektir. Vites değiştireceğini anladığınızda birazcık gazdan çekerseniz daha rahat bir değişim yapar. Ancak ben manuel kullanmanızı öneririm. Bir kere çok zevkli Ayrıca istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz vitesi. Ayrıca f1 şanzıman denilen(aslında sanılan f1'in şanzımanı çok komplikedir) kulakçıklar yardımıyla vites değiştirmedir. Kulakçıklar direksiyonun arkasındadır, bu özellik i-shift şanzımanda standart'dır. Ekstradan birşey aramanıza gerek yok. I-shift'in en güzel olayı yakıtı etkilemez. Düz vitesi ne yakıyorsa aynısını elde edersiniz.

    Ben 2008 modeline 35-37 arası verilebilir. Ben 35e almıştım, 29binde idi. Gerçi bir kaç arkadaşım çok iyi fiyata aldığımı söylüyorlar, sanırım biraz şanslıyım

    Eksper olarak Ataşehir Honda Damla'yı önerebilirim. Hem benim de evim yakın, gelip bizzat yardımcı olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    Geç yazıyorum kusura bakmayın

    Normal konvansiyonel şanzımanlarda yağ hariç herhangi bir bakım ücreti vermezsiniz. Ancak bozulduğunda büyük paralar isteyebilir. Doğru bakılmış, iyi bir firmanın konvansiyonel şanzımanı kolay kolay bozulmaz.

    Gelelim i-shift'e. I-shiftte konvansiyonel'e ek olarak baskı balata mevcut.(aslında sistem komple farklı ama maliyet olarak düşünürsek) Arada bir onu değiştirmeniz gerekecek. Vites geçişleri şöyledir, gazın hassasiyetine göre uygun devirde vites değiştirir. Mesela dipgaz gidiyorsanız 6500e kadar gidecektir. Gaza çok az basıyorsanız düşük devirlerde değiştirecektir. Vites değiştireceğini anladığınızda birazcık gazdan çekerseniz daha rahat bir değişim yapar. Ancak ben manuel kullanmanızı öneririm. Bir kere çok zevkli Ayrıca istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz vitesi. Ayrıca f1 şanzıman denilen(aslında sanılan f1'in şanzımanı çok komplikedir) kulakçıklar yardımıyla vites değiştirmedir. Kulakçıklar direksiyonun arkasındadır, bu özellik i-shift şanzımanda standart'dır. Ekstradan birşey aramanıza gerek yok. I-shift'in en güzel olayı yakıtı etkilemez. Düz vitesi ne yakıyorsa aynısını elde edersiniz.

    Ben 2008 modeline 35-37 arası verilebilir. Ben 35e almıştım, 29binde idi. Gerçi bir kaç arkadaşım çok iyi fiyata aldığımı söylüyorlar, sanırım biraz şanslıyım

    Eksper olarak Ataşehir Honda Damla'yı önerebilirim. Hem benim de evim yakın, gelip bizzat yardımcı olurum.


    Merhaba,

    Verdiginiz bilgiler ve yardim severliginiz icin cok tesekkur ederim. Gercekten cok ince bir davranis... Iletisim bilgilerimi PM ile gonderdim... Iste bu forumu sizin gibi uyelere sahip oldugu icin cok seviyorum.

    Tesekkurler,

    Hicks




  • öncellikle hafif spor kullanımda sehır ıcı 40krş yakıyor araç ki bence çok

    bende chipli focus tdci var arkadaşımda bundan var

    0-400 de daha benı geçebilmiş degil

    ama arabanın içi ve konforu fena degıl

    ekonomık kullanmak ıcın ısıklarla sızı yonlendırıyor

    dizaynı kımının cok hosuna gıdıyor kımı de nefret edıyor

    eger sız hoslandıysanız fena bır arac degıl ama alır almaz sıralı taktırmanız lazım
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.