Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.253
Cevap
19
Favori
686.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Markanın Avrupalı tüketici için Avrupa standartlarında ürettiği ilk otomobil serisi olma özelliğini taşıyor. Bu serinin ilk üyesi olan EC7, Türkiye’de Geely’nin sunduğu en güvenli, en performanslı ve en çevreci araç olarak öne çıkıyor.

    Motor yönetim sistemi, fren ve yakıt sistemi, elektrik-elektronik kontrol üniteleri gibi son derece kritik konularda Bosch, Valeo, Delphi gibi pek çok dünya devi teknoloji şirketiyle oluşturulan işbirlikleri sonucu üretilmiştir.

    Geely’nin Emgrand EC7 modeline duyduğu güvenin en önemli kanıtı ise bu model için mekanik, boya ve paslanmazlıkta verdiği 5 yıl /150,000 km garanti uygulamasıdır. Türkiye’de zorunlu olarak verilen 2 yıl ya da 60,000 km yasal garantinin üzerine verilen 5 Yıl / 150.000 km' garantisi, Türkiye’de bu kadar geniş kapsamlı verilen ilk garantilerden biridir.

    Geely Emgrand EC7 ülkemizde 1,5 lt. 98 hp benzinli CVVT motor ile satışa sunuluyor. 1498 cm3 hacimlik bu motor, 6000 dev/dak’lık motor devrinde 98 hp, 4000 dev/dak’da ise 126 Nm maksimum tork üretiyor. Bir çok prestijli marka tarafından da kullanılan yüksek teknolojili yeni nesil CVVT motor, her devirde yüksek performans ve düşük yakıt tüketimi sunuyor.

    Aracın standart donanım listesinde bulunan EBD destekli ABS, sürücü ve yolcu hava yastığı, darbe emici özellikli ön tampon, kapı içi darbe koruyucu barlar ile güvenliği ön planda tutan Geely Emgrand’ta ayrıca yol bilgisayarı, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve bagaj açma, elektrikli, ısıtmalı ve led sinyalli yan aynalar, katlanabilir kontak anahtarı, tam otomatik digital klima ve polen filtresi, radyo/CD/Mp3 çalar ve USB bağlantısı, elektrikli ön ve arka camlar, otomotik yanan farlar, arka cam içi gizli radyo anteni, ön ve arka sis farları standart olarak sunulan konfor ekipmanlarından bazıları.

    Detaylar için :GEELY
    Satış Fiyatı : 28.888 TL











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 11 Mayıs 2011; 17:53:02 >







  • Eski yazılarını bildiğim için belirttim zaten, "sattım kurtuldum" diyen ben değilim buyur bak;



    Senin yaşamış olduğun sorunlar olabilir, veya çözmeyi becerememişsindir, bilemiyorum. Bunları söylediğin zaman; "arkadaşları uyarmak istiyorum" "Burası bilgi paylaşım yeri" gibi klişe cümlelerin arkasına saklanıp arabaya giydirip duruyorsun. Seni bilmem ama bu aracı kullanan ve memnun olan azımsanmayacak kadar kullanıcı var bunu unutma. Bu insanlar da burada senin deyiminle olumlu "tecrübelerini" paylaşabilir, memnun olduklarını belirtebilir bundan doğal birşey yok. Fakat sen paylaşınca bilgi paylaşımı, başkası olumlu bir şey söylerse "çete " öyle mi? Yok öyle yağma, kusura bakma... Bu insanlara da senin kalkıp "Bu arabayı devamlı öven bir çete varmış. Piyasayı canlı tutup arabalarını daha pahalı satmak isteyen " gibi saçma sapan ithamlarda bulunmaya hakkın yok bilesin.
    Ayrıca 2010 yılından beri aracı kulanıyorum , hiç de satmaya niyetim yok; Yani kısaca beni rahatsız eden birşey de yok, sen keyfine bak...
    Ben 2 nisan 2015 de 2012 model Emgrand ec7 premium sr modelinden aldım bir kaç deneyimimi paylaşayım istedim , aracı alacak yada almayacak arkadaşlara belki ışık olurum.

    uşak ilindeyim uşaktaki ilk sahibinden aracı 38000 km de aldım. Uşakta gelly yetkili satıcısından 2012 ağustos ayında satın alınmış. tüm bakımları uşak gelly yetkili servisine yaptırılmış. orjinal kitapçıkları yedek anahtarı, bakım faturaları hepsi aldığımda vardı, ilk sahibi çok titiz kullanmış, (10 bin bakımı 180 tl , 20 bin bakımı 210 tl , 30 bin bakımı 230 tl)

    Aracı 26,250 ye aldım lpg yoktu lpg taktırdım, lpg de atiker gold ile uyumlu imiş yetkili servisten aldığım bilgi yönünde atiker servisinde atiker gold taktırdım (1400 tl)

    araçlarda yüksek hacimli lpg tanklarıyla kilo poblemi çıkıyormuş vize için, 1355 kg aracın ağırlığı, 1690 kg azami yüklü ağırlığı maksimum lpg den sonra 1390 kg olması gerekiyormuş. (300 kilo fark olması mecburi imiş) 31 litrelik manken tank kullanıldı benim aracımda toplam ağırlık projesi çizildi ben vizeye gittim , en ufakbir sorun çıkmadan vizeden geçtim. Eğer 40 lık -50 lik yada 65 lik tanklardan koydursaydım vizeden geçmeyecekmiş tuv deki arkadaşlar bunu söyledi.

    akabinde 1400 tl ye kasko yaptırdım, ilk kasko olduğu için yüksek çıktı önüğmüzdeki yıl hasarsız olursak 900 tl ye felan düşermiş, 420 tl sigortası tuttu .

    vizeye de yanlış hatırlamıyorsam 160 tl ödedim toplamda : 29,650 tl ye anahtar teslim herşeyisi içinde bana mal oldu.

    Şimdi nisan ayından beri 2000km yaptım, 40 bin bakımı geldi önümüzdeki hafta götürecem . aracımda yukarıda bahsedilen sorunlardan hiçbirini yaşamadım ben hemen deneyimlerimi aktarayım

    Araç süper geniş , içine oturunca passata oturmuşsunuz gibi bir his var, d,ireksiyon müthiş yumaşak , elektrikli direksiyonmuş serçe parmağınızla bile çevirrisiniz.
    yolda giderken 4 kişiden birisi muıtlak dö nüp dönüp bakıyor, hele aracınız benimkisi gibi siyah ve o gün yıkayıp sildiyseniz.


    1-Mayısta ilk sıcaklar başladığında klima yeteli soğutmuyordu , hemen yetkili servise gittim , polen filtresi değişecek istersen bakımı bekle istersen hemen değiştirelim dediler , bende hemen değiştirelim dedim , 15 tl imiş polen filtresi , 5 dakika içersinde değişim yaptılar işçilik almadılar.

    2-direksiyondan kumanda düğmeleri yoktu benim araçta, yetkili servise sordum , 140 tl imiş , hemen yatırdım 2 saat içersinde montaj yaptılar yine işçilik almadılar.2013 modellerde olan direksiyon kumanda düğmeleri artık benim aracımda da var.

    3-sunroof düğmesinin oradaki tavan labması da bünyesinde barındıran gözlük koyma kabını ben zorlarken kırdım , hemen servise gittim sunroofsuz modellerde 55 tl imiş, benim modelde 90 tl imiş( sunrrof düğmeleri olduğu için ) hemen sipariş verdirttim 3 gün içinde geldi 10 dakikada taktılar 90 tl ödedim yine işçilik almadılar.

    4-Malum yağmurlar bitmedi gitti, silecekler tam işlevinde değildi onalrı değiştrittim yetkili serviste 20 tl aldılar.

    5-Kalkışlarda ve rampalarda hafif bir bayılma oluyor gaz tepkime pedalı varmış , onu taktıracam fiyatı 650 tl imiş keyfe keder bişi ama kullananlar ciddi ivmelenme farkları görmüşler önümüzdeki hafta bakıma götürdüğümde bunu da düşünüyorum.

    şu ana kadar ne zaman gittysem bana hiç bir zaman bunun parçası yok , bilmemne diyen olmadı, gider gitmez hemen ilgilendiler , önümüzdkei yılda volvo ile ürettikleri otomobilin gireceğinden felan bahsettiler ama bu kulaktan dolma gibi geldi bana.

    AYRICA 5 YIL -150BİN M GARANTİSİNİN SÜRDÜĞÜNÜ ISRARLA HER GİTTİĞİMDE YİNELEDİLER.
    2017 YILININ 8. AYINA KADAR GARANATİM DEVAM EDİYORMUŞ.

    2012 MODEL
    DİJİTAL KLİMA
    ELEKTRİKLİ KOLTUK
    SUNROOF
    10 ADET AİRBAG
    ABS
    CD-MP3 ÇALAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI
    4 CAM OTOMATİK
    YOL BİLGİSAYARI
    ELEKTRİKLİ DİREKSİYON
    DERİ KOLTUK
    VS. VS
    10 BİN BAKIMLARI 200-250 TL ARASI

    ZATEN BU ÖZELLİKELRDE BU MODELDE ARACIN PAS TUTMAYANI, 2. ELİ TUTALINI ARKADAŞLAR PASSAT OLUYOR , JETTA OLUYOR ONLARDA 30 BİN DEĞİL TAHMİNİM 60 BİN FELANDIR

    BIRAKINDA BU ÖZELLİKELRE BU FİYATA BİNERKEN VARSIN 2. ELİ AZ TUTULSUN

    BEN DE BİNERİM 2 YIL DAHA HEVESİMİ ALIRIM O ZAMAN GELİRSE ÜST MODELLERİ ONALRDAN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM CİDDİ CİDDİ.

    BEN MEMNUNUM BANA KEYİF VERİYOR GÜZEL VE HACİMLİ BİR ARAÇ. ÖZELLİKLE BENİM GİBİ ALBEA DAN SONRA BUNA BİNERSENİZ KENDİNİZİ RÜTBE ALMIŞ HİSSEDİYORSUNUZ.

    SON HIZDAN BAHSEDİLMİŞ BAZI YORUMLARDA BEN UŞAK AFYON YOLUNDA 180 İ GÖRDÜM ARKADAŞLAR. DÜZ YOLDU V.S YOL BOŞTU , ARABA SADECE TONAJLI OLDUĞU İÇİN İLK KALKIŞLAR VE YOKUŞLARDA BAZEN YIĞILIYOR HEPSİ BU.ONUDA GAZ TEPKİME PEDALI İLE ÇZÖERİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    BENİM NACİZANE 3 AYLI KDENEYİMLERİM BUNLARDIR.
    Kaç yaşındasınız?Hangi okulu bitirdiniz?Ne iş yapıyorsunuz?
    Bunları öğrenip bir değerlendirme yapabiliriz.Ben 63 yaşındayım.Emekli matematik öğretmeniyim.Orta okulu sanat okulunda okudum.
    Bilgi sahibi olmadan düşünce sahibi olan binlerce insan tanıdım.Bilgi iletişimi sayesinde teknolojik şirketlerin bir çoğu birbirlerine yakın
    teknolojide araçlar üretiyorlar.Bir kısmının marka değeri yüksek olduğundan çok daha pahalı araçları satabiliyorlar.Bu işlerde tanınabilirlik
    konusunda yetersiz iseniz isterseniz alleme-i cihan olun işe yaramıyor.Düne kadar insanlar hain dayı diye Hyundai'i kötülerken şimdi çok daha
    yüksek fiyatlara bu araçları alabiliyorlar.Bmv,Mercedes, İphone prestij için alınıyor olabilir.Ben her üründe fiyat/performans oranına bakarım.
    Boşuna markaya para vermem.Adam gömleği 15000 dolar kira ödenen mağazadan alabilir.Ben aynı gömleği sahte olmaması garanti ise daha kenarda köşede
    bir yerden alırım.Şurdan aldım diye hava atmak baba parası yiyenler için önemli olabilir.
    İçinde bilgi olmayan iletiler bana eziyet veriyor.Kusura bakmayın.
    Fren hidroliğinin havasını almak:
    1)Ön iki tekere parke taşı koy,2)Sağ arka teker bijonu ile sol arka teker bijonunu gevşet,3)El freni çekili ise bırak,4)Kriko ile sağ tekeri kaldır.Kriko tutamağına saç ayağı yerleştir,5)Tebeşir ile lastiğe çizik at.Bu çizik belirlediğin noktaya baksın,6)Tekeri çıkart,bijonları şaşırtmalı sök ve aynı konumda yere diz,7)Kriko ile sol tekeri kaldır.Kriko tutamağına saç ayağı yerleştir,8)Tebeşir ile lastiğe çizik at.Bu çizik belirlediğin noktaya baksın,9)Tekeri çıkart,bijonları şaşırtmalı sök ve aynı konumda yere diz.(Takarken çizik aynı konumda ve bijonlar söküldüğü gibi takılırsa lastiklerin balansı bozulmamış olur)İşleme sağ arka tekerden başla.Bulaşık sıvılarının fıs fıs sprey ucunu uygun şeffaf hortum ile uzat.Bir ucunu hidrolik memesine yerleştir.Uygun anahtar ile açarak hidroliğin gelmesini sağla.Hortum içine bir miktar hidrolik gelir.Hortumu yukarıda tut.Fıs fısın tetiğini yarım litrelik şişeye tutarak çektiğinde hortum içinde hidrolik ilerler.Hidrolik içindeki hava kabarcıklarını görebilirsin.Hava kabarcığı bitince Motor kaputunu aç.Hidrolik kapağını aç.Eksilen kadar hidrolik ekle.Somunu sık,hortumu çek.Her tekerde yap.Yapış sırası sağ arka teker,sol arka teker,sağ ön,sol ön.Kolay gelsin.
  • sizin hangi bayi idi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA
    sizin hangi bayi idi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA
    sizin hangi bayi idi?



    Alıntıları Göster
    1.5 CVVT 98 hp hangi markanın motoru bilen var mı? Bir tanıtım yazısında birçok marka kullanıyor diye yazıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA
    sizin hangi bayi idi?



    Alıntıları Göster
    Tek donanım var sanırım ama yeterli kalitede görünüyor.Çok satması beklenir ama bakalım ne olacak akibeti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA
    sizin hangi bayi idi?



    Alıntıları Göster
    Aracın arka kısmı mercedes s320'yi andırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basketbol6

    Aracın arka kısmı mercedes s320'yi andırıyor.

    Alıntıları Göster
    malzeme kalitesini gelecek hafta bayiye gidip inceleyeceğim bende merak ediyorum bu çin işi arabaları echo modelini gördüm malzeme kalitesi 0 birde 13binden ülkemize giriş yapan araç şuan 18binde ucuz değil yani çin arabaları fiyat aralığı 13-16bin arası olacak ki millet 2. elden kaçarak buraya yönlensin 2. el araba pazarının yüzde 53 ü bu fiyat aralığındaymış bir oto dergide okudum . bence bu fiyatlara zor satar 29bin gelly e bağlanmaz altın semer meselesi yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    malzeme kalitesini gelecek hafta bayiye gidip inceleyeceğim bende merak ediyorum bu çin işi arabaları echo modelini gördüm malzeme kalitesi 0 birde 13binden ülkemize giriş yapan araç şuan 18binde ucuz değil yani çin arabaları fiyat aralığı 13-16bin arası olacak ki millet 2. elden kaçarak buraya yönlensin 2. el araba pazarının yüzde 53 ü bu fiyat aralığındaymış bir oto dergide okudum . bence bu fiyatlara zor satar 29bin gelly e bağlanmaz altın semer meselesi yani

    Alıntıları Göster
    Aracin ic kismi bile ,resmen bagriyor ben cin maliyim diye
    Cakma Cadillac logosu ,arka kisimi s-klasse tan kopyalamislar . teknik 0

    yok abi bu cinlilerden adam olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NayirNolamaz

    Aracin ic kismi bile ,resmen bagriyor ben cin maliyim diye
    Cakma Cadillac logosu ,arka kisimi s-klasse tan kopyalamislar . teknik 0

    yok abi bu cinlilerden adam olmaz.

    Alıntıları Göster
    yürüyen tabut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hi-fi_project

    yürüyen tabut.

    abartmayın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bamsı Beyrek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hi-fi_project

    yürüyen tabut.

    abartmayın...

    Alıntıları Göster
    bu arabaya 30 verene kadar ohooooooooo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Talbot Lago

    bu arabaya 30 verene kadar ohooooooooo

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar birşey soracağım. Bu far modelinden tut stop grubuna kadar olan dizaynın sahipleri dava açmıyor mu bu Geely'e? Bildiğin Merso S serisi...

    O zaman biz de çalıntı kasa ile araç üretelim motorunu da alalım ford'dan hyundai'den herneyse yapalım araçları. Otomotiv sanayindeki potansiyelimizi kullanalım madem dava açmıyorlarsa anlamadım gitti....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bamsı Beyrek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hi-fi_project

    yürüyen tabut.

    abartmayın...

    Alıntıları Göster
    çok süper olmuş kendimden geçtim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maghapas

    bu arabaya 30 verene kadar ohooooooooo


    @maghapas

    şu ana kadar bayilere gelen araçların satışları çok iyi..Alan var yani..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 28 Mayıs 2010; 9:25:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    1.5 CVVT 98 hp hangi markanın motoru bilen var mı? Bir tanıtım yazısında birçok marka kullanıyor diye yazıyordu.


    KIA RIO'da kullanılıyordu

    The Kia Rio is a car produced by Kia.

    The first generation were produced from 2000 to 2005, and were available with 1.3 and 1.5 litre petrol engines with 55 kW/75 hp and 72 kW/98 hp respectively.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    1.5 CVVT 98 hp hangi markanın motoru bilen var mı? Bir tanıtım yazısında birçok marka kullanıyor diye yazıyordu.


    KIA RIO'da kullanılıyordu

    The Kia Rio is a car produced by Kia.

    The first generation were produced from 2000 to 2005, and were available with 1.3 and 1.5 litre petrol engines with 55 kW/75 hp and 72 kW/98 hp respectively.


    Alıntıları Göster
    Muhakkak ki bu otomobil kalitelidir ve işe yarar.

    Galoş, şapka, çalışan kız, kontrol eden erkek, ışık odasında pürüzsüzlük testi, yerler tertemiz, çok ileri ve çok profesyonel bir görüntü var. Çinli'leri anlamak lazım. 1980'e kadar doğru dürüst otomobil yapmasını bırakın, binmeyi bile bilmeyen, herşeyin politbüro üyelerine tahsis edildiği, komünist değil, kızıl komünist olan, bireyin değersiz ama kolektifin herşey olduğu bir ortamda 70 yıl yaşayan, MADE IN HONG KONG transistörlü radyo ve ÇİN MALI havai fişek ile kapıyı az da olsa aralayan, ükenin etrafına duvar ördürmüş olan, adı Çince'de "DÜNYANIN ORTASI" anlamına gelen ve olimpiyatlarda köpek eti satan lokantalara kepenklerini kapalı tutma emri veren bir ULUS bu.

    1990'dan sonra devlet kontrollü piyasa ekonomisine geçmiş, 2000'den sonra da parti kontrollü müteşebbislere izin vermiş bir ülke. Otomobil kullanımı ve petrol tüketimi patlamış, 2008'de petrolün varilinin 160 dolara yaklaşmasının sebebi de piyasada ne kadar benzin ve mazot varsa satın alan yine ÇİN olmuştur.

    Kendi teknolojisi olmayan, JAPON ve KORE üreticilerinin teknolojilerini kullanan ve AMERİKAN ve ALMAN teknolojilerini de izinsiz kopyalayan ve FİKRİ MÜLKİYET HAKLARINININ (WIPO) ne olduğunu bilmeyen bir ülke bu tür DÜNYA KURALLARINA sadık olan ülkelerde kendisi de bu kurallara sadık olacağını teyit etmeden satış yapmamalı. İnsanların SADECE OTOMOBİL değil, kaliteli, güvenli ve tasarruflu araçlar istediklerini de göz ardı etmemelidir. Çin'de üretilen ve Çinli'lere satılan araçların maşallah motorları Amerikan 6 ve 8 silindirlerden geri kalmıyor. Yakıt tasarrufu namına en ufak bir girişim yok. AMERİKAN RÜYASI oldu ÇİN RÜYASI.

    Hayırlı günler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Muhakkak ki bu otomobil kalitelidir ve işe yarar.

    Galoş, şapka, çalışan kız, kontrol eden erkek, ışık odasında pürüzsüzlük testi, yerler tertemiz, çok ileri ve çok profesyonel bir görüntü var. Çinli'leri anlamak lazım. 1980'e kadar doğru dürüst otomobil yapmasını bırakın, binmeyi bile bilmeyen, herşeyin politbüro üyelerine tahsis edildiği, komünist değil, kızıl komünist olan, bireyin değersiz ama kolektifin herşey olduğu bir ortamda 70 yıl yaşayan, MADE IN HONG KONG transistörlü radyo ve ÇİN MALI havai fişek ile kapıyı az da olsa aralayan, ükenin etrafına duvar ördürmüş olan, adı Çince'de "DÜNYANIN ORTASI" anlamına gelen ve olimpiyatlarda köpek eti satan lokantalara kepenklerini kapalı tutma emri veren bir ULUS bu.

    1990'dan sonra devlet kontrollü piyasa ekonomisine geçmiş, 2000'den sonra da parti kontrollü müteşebbislere izin vermiş bir ülke. Otomobil kullanımı ve petrol tüketimi patlamış, 2008'de petrolün varilinin 160 dolara yaklaşmasının sebebi de piyasada ne kadar benzin ve mazot varsa satın alan yine ÇİN olmuştur.

    Kendi teknolojisi olmayan, JAPON ve KORE üreticilerinin teknolojilerini kullanan ve AMERİKAN ve ALMAN teknolojilerini de izinsiz kopyalayan ve FİKRİ MÜLKİYET HAKLARINININ (WIPO) ne olduğunu bilmeyen bir ülke bu tür DÜNYA KURALLARINA sadık olan ülkelerde kendisi de bu kurallara sadık olacağını teyit etmeden satış yapmamalı. İnsanların SADECE OTOMOBİL değil, kaliteli, güvenli ve tasarruflu araçlar istediklerini de göz ardı etmemelidir. Çin'de üretilen ve Çinli'lere satılan araçların maşallah motorları Amerikan 6 ve 8 silindirlerden geri kalmıyor. Yakıt tasarrufu namına en ufak bir girişim yok. AMERİKAN RÜYASI oldu ÇİN RÜYASI.

    Hayırlı günler.



    Alıntıları Göster
    çinli markaların aşması gereken en büyük sorunu bence güvenlik onun dışında zaten görerek bakarak karar verilebilir.yanlız şu soruyuda sormak istiyorum.acaba bu otomobil hyundai getz den i 10 dan kia picanto dan 2000 model opel corsa dan palio dan albea dan daha mı az güvenlikli araçlar.eger biz bu araçları alırken güvenlik kısmına çokta takılmıyorsak çin araçları kadar sorun etmiyorsak .a)bu araçlar çinli araçlardan dahamı güvenli b) yoksa bizim çinli araçlara karşı önyargılarımızmı çok fazla.ben bunları çinli markalara güvenmeyen biri olarak soruyorum.geely emgrang la yukarıda saydıgım yada sayamadıgım bu tip araçlar çarpışsa sonuç ne çıkar çok merak ediyorum dogrusu.bu konuda siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y_U_S_U_F_

    çinli markaların aşması gereken en büyük sorunu bence güvenlik onun dışında zaten görerek bakarak karar verilebilir.yanlız şu soruyuda sormak istiyorum.acaba bu otomobil hyundai getz den i 10 dan kia picanto dan 2000 model opel corsa dan palio dan albea dan daha mı az güvenlikli araçlar.eger biz bu araçları alırken güvenlik kısmına çokta takılmıyorsak çin araçları kadar sorun etmiyorsak .a)bu araçlar çinli araçlardan dahamı güvenli b) yoksa bizim çinli araçlara karşı önyargılarımızmı çok fazla.ben bunları çinli markalara güvenmeyen biri olarak soruyorum.geely emgrang la yukarıda saydıgım yada sayamadıgım bu tip araçlar çarpışsa sonuç ne çıkar çok merak ediyorum dogrusu.bu konuda siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?

    Alıntıları Göster
    Ben de dahil herkesin kafasına işlemiş bir yargıdır Çin malı ise ucuzdur 3 5 gün sonra bozulur kalitesizdir.
    Haliyle araba yani söz konusu olan can güvenliği olunca da bu yargı daha da vahim hale geliyor.Çinliler yırtsalar bir taraflarını gene de yıkılmaz bu önyargı.

    Bir de proton vardı bu önyargıdan oldukça beslenmiş olan.Jet fadıl sayesinde proton görünce insanlar ne proton mu çarptır paranı da gör gününü durumu oluşmuştu ki hala da o önyargı devam eder:)

    İşin özü Çinliler bana 520d yaptık deseler gene de uzak dururum:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    Ben de dahil herkesin kafasına işlemiş bir yargıdır Çin malı ise ucuzdur 3 5 gün sonra bozulur kalitesizdir.
    Haliyle araba yani söz konusu olan can güvenliği olunca da bu yargı daha da vahim hale geliyor.Çinliler yırtsalar bir taraflarını gene de yıkılmaz bu önyargı.

    Bir de proton vardı bu önyargıdan oldukça beslenmiş olan.Jet fadıl sayesinde proton görünce insanlar ne proton mu çarptır paranı da gör gününü durumu oluşmuştu ki hala da o önyargı devam eder:)

    İşin özü Çinliler bana 520d yaptık deseler gene de uzak dururum:)

    Alıntıları Göster
    güzel araç ancak 29500 e kia cerato'yu tercih ederdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    1.5 CVVT 98 hp hangi markanın motoru bilen var mı? Bir tanıtım yazısında birçok marka kullanıyor diye yazıyordu.


    KIA RIO'da kullanılıyordu

    The Kia Rio is a car produced by Kia.

    The first generation were produced from 2000 to 2005, and were available with 1.3 and 1.5 litre petrol engines with 55 kW/75 hp and 72 kW/98 hp respectively.



    Öncelikle yanlış anlaşılma olmasın.

    Tanıtım yazısında bir çok markanın kullandığı motor değil; teknolojiden bahsedilmiştir. Yani CVVT'den.

    Ayrıca Kia Rio'nun bahsettiğiniz motoru A5D kodlu Kia'nın HI-MTECH adını verdiği bir motordur. CVVT teknolojili değildir. 98 PS =yaklaşık 97 hp güç üretmektedir. Geely EC7 motorunda ise CVVT teknolojisi kullanılmıştır. Motor kodu ise 4G15E'dir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 28 Mayıs 2010; 15:24:51 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.