Şimdi Ara

5800 İADE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar telefonda 3 sorunum var:
    -çoğu kişide görünen kasa açıklığı
    -Şarjın fazla kullanmamama rağmen 1.5 gün bile dayanamaması
    -telefonun normal yollarla güncellenememesi

    telefonu vodafone bayiden almıstım. acaba bu sorunların olduğunu soylesem telefonu iade edebilirmiyim. telefonu aldığım tarih: 19/03/2010(cuma) kutusu kulaklıkların paketleri cd si falan herşey duruyo.

    Eğer kasa açıklığı bütün hepsinde var diyosanız bu gerçek değil. çünkü dün kuzenim carrefour mağzasından aldığı telefonuda kasa açıklığı sorunu yok ayrıca v40 olarak satılıyor.



  • kasa açıklığı iade için yeterli bir sebep.. artık satıcı kabul etmese tüketici mahkemeleri kabul ediyor kasa açıklığını .. telefonun normal yollarla güncellenememesi nokia dan kaynaklı bir problem, ürün koduna göre güncelleme çıkartıyorlar bu yüzden sorun olarak kabulo edilmiyor.. şarj konusunda da 3. parti bir yazılım yüklediniz mi ?? eğer hiçbirşey yüklemediyseniz telefonu hiç kullanmadan şarjı tam doluyken kullanmamak kaydı ile bırakın 3 günü çok rahat görmesi lazım, eğer daha erken bitiyorsa şarjında da sorun var demektir.. ancak dediğim gibi iade talebiniz için kasa çıklığı yeterli bir sebep ..
  • anladım. teşekkür ediyorum. bende yeni telefon yeni alacak kişiler için söyliyim eğer kasa açıklığı, versiyon gibi sorunlar yaşamak istemiyorsanız su anda ümraniye caarrefour da 499 da 12 taksitle satılıyor. Ne kasa sorunu var ne de versiyon sorunu.
  • kasa açıklığını bütün 5800 larda var zannediyordum. şimdiye kadar 10 un üzerinde 5800 görmüştüm ve hepsinde vardı. sanırım yeni üretimlerde yani bir hafta önce alınmış bir telefona baktım kasa açıklığı yoktu. zamanla vidası gevşeyip açıklık yaparmı bilmem ama. benim telefonda da kasa açıklığı var ama uğraşmak istemiyorum servisle filan... aşağıdakide fotoğrafı
     5800 İADE
  • arkadaşımda versiyon güncelleyemedi denedik ama olmadı. nokianın bayisinde güncellettirdi orda yaptılar. şimdi kendiside güncelleye biliyor. bende ilk güncellemeyi bilmiyordum orda yaptırmıştım. acaba telefon ilk alındığıdna ilk güncellemeyi orasımı yapıyor. saçma gibi ama....
  • kasa açıklığı varsa telefonu geri iade edip paramızı alabiliyor muyuz ?
  • Parayı geri almakmı çok zor. Bırakın parayı geri almayı iadesi bile imkansız gibi birşey.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İade yapılmadı Huawei KVK
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratoto

    Parayı geri almakmı çok zor. Bırakın parayı geri almayı iadesi bile imkansız gibi birşey.

    ilk bir hafta içerisinde geri alıyorlar galiba ama sonrasında mahkeme kararı olmadan geri almıyorlar sanırım.
  • iade olmasa da servis bu açıklığı tamir ediyor mu ?
  • sanırım tamir ederde iade biraz zor
  • bu açıklık tamir edilebilir birşey değil .. ilk çıkan parti telefonlarda ön ve arka kapağı birbirine bağlayan tırnakların yerleri üretilirken o köşeye uzak kalmış tırnaklar.. kasa sağlamlığını etkilemese de kasa açıklığının en büyük sorunu ekrana toz girmesi ve ışık sızdırması .. zaten bu yüzden nokia bu konuda koşulsuz garanti teminatı verdi ve yeni partilerde kasanın tırnaklarının yerlerini değiştirdi.. tasarım değişimine gidildiğine göre bu bir sorundur .. kasa kapakları değişmediği sürece de soruna gerçekten çözüm bulunmuş sayılmaz.. zaten en iyi ihtimalle yapıştırırlar..

    aynı zamanda bu kasa açıklığı fabrikasyon bir sorundur, sonradan başgösteren sorunlardan değil.. bu yüzden tüketici haklarına göre kullanıcının değişim ya da parai adesi isteme hakkı vardır..
  • şu değişim işini bi sormak lazım servise . bi tanıdığım var genpa da , görünce sorayım bakalım ne diyecek ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    şu değişim işini bi sormak lazım servise . bi tanıdığım var genpa da , görünce sorayım bakalım ne diyecek ...



    Servise mi?


    Valla kardeş tanıdık bile olsa Genpa falan bana pek yardımcı olmaz gibi geliyor.


    Ama iade pek tabi hakkındır. Tanıdık yoksa da. Telefonun kasa açıklığının resmini çekeceksin. Sonra telefonu servise vereceksin kasa açıklığı diye. Tamir edilebildiyse ne ala. Ki sanmıyorum olsun. İade talebini kaale almaz ve telefonu geri gönderirler büyük ihtimal. Sen de cihazı teslim almaz ve hemen iadeli taahütlü bir ihtarname çekersin. Ona da ya olumlu cevap gelir ya da olumsuz. Cevap olumsuz ise. O resimler, servis raporu ve ihtarname yanıtı ile THH ye gidersin.


    Zaten N85 olayından dolayı gıcık kaptım Genpa ya da Nokia ya da. X6 uygun bir fiyattan gelirse 5800 ı iade etmeyi düşünüyorum kasa açıklığı nedeniyle. Aslında sorun değildi telefondaki ama onlar bana sorun çıkarırsa ben de onlara çıkarırım sorun.




  • arkadaşım nokia servisi falan yalan. çok inatçılar asla iade etmiyorlar. paranı geri alman imkansız. mahkeme kararına göre alabilirsen alırsın başka şansın yok. ancak şu bi kesin bu telefonu kvk ya bırakıcaksın şikayetini söyliceksin sana yenisini vericekler. amerikadan getirtiyorlar onun için beklemen gerekicek. arkadaşımın 5800 ı bozuktu aldığında kvk ya götürdü. 4 kere yaptılar telefonu (yapamamışlar tabiyi) aynı hata devam ediyordu ve en sonunda yenisini verdiler. sana mutlaka yenisini vercekler. ancak para iadesi çok zor. mahkemede öyle kolay bişey değil. tüketici haklarına baş vurcaksın uzun bi süre beklemen lazım... çok uzun bir süre. ve yinede paranı alman garanti değil.
  • erdemguven;
    göz korkutmayın lütfen .. tabi ki işlemler al gülüm ver gülüm şeklinde olmayacak.. ancak yasal prosedürlerin neredeyse akla gelecek her alanda yavaş ve yamuk işlediği ülkemizde tüketici mahkemeleri belki de işini en iyi yapan sayılı kurumlardan.. kvk, genpa gibi kurumlar sadece hala silinememiş olan müşterinin bilgisiz imajından yararlanma peşindeler.. çeşitli yıldırma politikaları ile hem kendilerinin "öcü" imajlarını tazeliyorlar hem de size iade talebinizle ilgili hangi yasal safhada olursanız olun vazgeçme baskısı yapıyorlar.. ayrıca tüketici haklarına başvurduktan sonra parasını alması garanti değil diye birşey kesinlikle yok, gerekirse yasal faizi ve avukat-mahkeme masrafları ile birlikte firmaya icra göndererek bile alabiliyor.. ortada firmanın karar çıkmasına rağmen bilinçli bir gecikme yaptığı saptanırsa bu faiz de gayet hatırı sayılır bir mebla haline gelebiliyor..

    burada bütün yıldırma politikalarına karşı sakin ve çakal olmak esas.. özellikle adamların eline hiç koz vermemek gerekiyor, telefonun teslimi öncesi bol bol fotosunun çekilmesi, servise verirken yapılan şikayetlerin kağıda düzgün aktarıldığının kontrol edilmesi, gerekirse tekrar tekrar yazdırılması ve size -ürünü teslim alan görevliden tutun, teslim eden görevliye kadar muhattap olduğunuz herhangi birisi- hayır dediğinde bunun yazılı olarak tekrarlamasının istenmesi , aksi takdirde kendi taleplerinizi avukatınızla sizin yazılı olarak göndereceğinizi ve istendiğinde bütün itirazlarına yazılı belge vermek zorunda olduklarınızı bildirmeniz bütün süreçlerini hızlandıracaktır.. hatta müşteriye yaptırdıkları psikolojik baskıyı aynen siz onlara yaparsanız (benim yıllar önce hp de yaptığım gibi) ve onlar size küfrederlerse parayı kırdınız demektir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    erdemguven;
    göz korkutmayın lütfen .. tabi ki işlemler al gülüm ver gülüm şeklinde olmayacak.. ancak yasal prosedürlerin neredeyse akla gelecek her alanda yavaş ve yamuk işlediği ülkemizde tüketici mahkemeleri belki de işini en iyi yapan sayılı kurumlardan.. kvk, genpa gibi kurumlar sadece hala silinememiş olan müşterinin bilgisiz imajından yararlanma peşindeler.. çeşitli yıldırma politikaları ile hem kendilerinin "öcü" imajlarını tazeliyorlar hem de size iade talebinizle ilgili hangi yasal safhada olursanız olun vazgeçme baskısı yapıyorlar.. ayrıca tüketici haklarına başvurduktan sonra parasını alması garanti değil diye birşey kesinlikle yok, gerekirse yasal faizi ve avukat-mahkeme masrafları ile birlikte firmaya icra göndererek bile alabiliyor.. ortada firmanın karar çıkmasına rağmen bilinçli bir gecikme yaptığı saptanırsa bu faiz de gayet hatırı sayılır bir mebla haline gelebiliyor..

    burada bütün yıldırma politikalarına karşı sakin ve çakal olmak esas.. özellikle adamların eline hiç koz vermemek gerekiyor, telefonun teslimi öncesi bol bol fotosunun çekilmesi, servise verirken yapılan şikayetlerin kağıda düzgün aktarıldığının kontrol edilmesi, gerekirse tekrar tekrar yazdırılması ve size -ürünü teslim alan görevliden tutun, teslim eden görevliye kadar muhattap olduğunuz herhangi birisi- hayır dediğinde bunun yazılı olarak tekrarlamasının istenmesi , aksi takdirde kendi taleplerinizi avukatınızla sizin yazılı olarak göndereceğinizi ve istendiğinde bütün itirazlarına yazılı belge vermek zorunda olduklarınızı bildirmeniz bütün süreçlerini hızlandıracaktır.. hatta müşteriye yaptırdıkları psikolojik baskıyı aynen siz onlara yaparsanız (benim yıllar önce hp de yaptığım gibi) ve onlar size küfrederlerse parayı kırdınız demektir..



    Aynı şekilde.

    Para alınmaz diye bir şey yok. Parasını alacağı garanti. Eğer akıllı davranır ise son kuruşuna kadar alır.

    Bakın benim N85 konuma. Onların dediğine göre;

    Teslim almadığım telefonu kendi bünyelerinden tekrar kendi bünyelerine servise alamıyorlardı. ( Çakallar işte. İlla ben tekrar servise vereceğim de iade hakkımdan vazgeçmiş olacağım böylece. ) Sonuçta aldılar.

    Telefonda arıza yoktu. ( En son gittim bir hiddet ile. Konuşma başında hiçbirşey yapamıyorlardı güya. Kendilerinin hiçbir yetkisi yoktu. Konuşma sonunda ise telefon bir haftalık teknik takibe sokuldu ) Arıza olduğunu kabul ettiler.

    daha bunun gibi onlarca öyle olmaz böyle olmaz diye şeyler zırvaladılar. Ama hepsi bal gibi oldu.


    En son işte artık arıza kabullenildi ( Bir de diyorlar ki işte müşteri memnuniyeti için değişim kararı çıkarıldı diye. Ulan 1 hafta önce konuşmaya gittiğimde kendi ağızlarıyla dediler ki; Arıza olmayan telefona değişim/iade çıkaramıyoruz. Biz nokia ya iletiriz en fazla gereki o yapar diyorlardı. E telefon yurtdışından gelecek demekki Nokia dan arıza onayı geldi. Yani cihaz arızalı ve son raporda tamir edilemiyor yazıyor ) Şimdi de bu tip durumlarda iade hakkım yokmuş onu diyorlar.

    Yani bir delinin eline versen tüketici hakkı yasasının yazılı metnini. Der ki; "mal lan bunlar, bizim sayımız belli de, onlar dışarıda kaç kişi?"

    İhtarname çekecektim vazgeçtim. Ve bu gün aradılar. İşte değişim kararı çıktı cart curt. Ben de değişim değil iade istiyorum diyip güzelce konuşmayı kapatıp telefonu da kapattım. Biraz da onlar koşsun bakalım şimdi peşimde. ( Bir canan ablamız vardı. Evdekiler işte şu kapıdan satış dolandırıcılarından bir şeyler almış galiba. O da dava açıp kazanmıştı. Adamları 1,5 ay peşinde koşturmuş malları almaları için. )




  • bir de istanbulda olanlar için küçük bir hatırlatma; şu ana kadar hiç hizmet sıkıntısı yaşamadığım ve her sorunuma en geç 4-5 gün içinde çözüm bulan yer istinye parktaki nokia club tır .. yolu yakın olanların aklında bulunsun, kvk falan uğraşmasınlar..
  • Garanti süresince yazılım yükseltmelerini servislerde ücretsiz yaptırabiliyorsunuz.
  • valla iyi güzel yazmışsınız bayada bilgi edindim çok teşekkürler ama demokratik bir ülkede tüketici bu kadar takla attırılmaz parasını geri ala bilmek için yazık böyle sorun çoğaldıkca devletin denetleyici kurumları bu tip firmaların üzerlerine çöküp tüketicilerini korumalı şu hale bakın
  • İsteyerek hiçbir firma bedel iadesi veya değişim yapmıyor. Mağduru bezdirene kadar uğraştırıyorlar ve kandırmaya çalışıyorlar malesef. Ama yasal haklarımızı bilirsek mücadeleyi her zaman kazanırız...

    quote:

    Orijinalden alıntı: limitsizim

    valla iyi güzel yazmışsınız bayada bilgi edindim çok teşekkürler ama demokratik bir ülkede tüketici bu kadar takla attırılmaz parasını geri ala bilmek için yazık böyle sorun çoğaldıkca devletin denetleyici kurumları bu tip firmaların üzerlerine çöküp tüketicilerini korumalı şu hale bakın
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.