Şimdi Ara

Yeni DOBLO (247. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.038
Cevap
14
Favori
576.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saje

    quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    Yeni doblolarda yüksek hızlarda rüzgardan etkilenme ve rüzgar sesi varmı?

    Arkası bağımsız süspansiyon diye duydum ama yinede sallama zıplama oluyormu merak ediyorum.?

    rüzgardan ne etkileniyor ne de ses geliyor. bağımsız süspansiyon ise zıplama olsun sallama olsun hiç bişey yok gayet güzel

    ciddimsin yoksa abartıyormusun?

    ticari araç binek araç gibi olmaz sonuçta yüksek araba rüzgardan hiçmi etkilenmiyor

    gayet ciddiyim, abartacak bi durum yok olanı döylüyorum arabanın eni biraz büyük olduğu için, etkilenme çok az oluyor. Ben bu aracı aldığımdan beri binekten pek farkını görmedim zaten. Hatta üstünlükleri bile var diyebilirim.

    ŞİMDİ BİNEK ARAÇLAR RÜZGAR YEMİYORMU?. RÜZGARIN ŞİDDETİNE BAĞLI VE SÜREKLİ ESMESİNE VE NERDE BİNECEĞİNİZE

    SAJE;

    Ya komedyensin! Yada Aldığın araç,binek araç ile ticari aracın farlılıklarını göremeyecek kadar gözünü kör ettiyse,sen demekki aşık olmuşsun,mutluluklar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 26 Nisan 2012; 1:10:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: saje

    quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    Yeni doblolarda yüksek hızlarda rüzgardan etkilenme ve rüzgar sesi varmı?

    Arkası bağımsız süspansiyon diye duydum ama yinede sallama zıplama oluyormu merak ediyorum.?

    rüzgardan ne etkileniyor ne de ses geliyor. bağımsız süspansiyon ise zıplama olsun sallama olsun hiç bişey yok gayet güzel

    ciddimsin yoksa abartıyormusun?

    ticari araç binek araç gibi olmaz sonuçta yüksek araba rüzgardan hiçmi etkilenmiyor

    gayet ciddiyim, abartacak bi durum yok olanı döylüyorum arabanın eni biraz büyük olduğu için, etkilenme çok az oluyor. Ben bu aracı aldığımdan beri binekten pek farkını görmedim zaten. Hatta üstünlükleri bile var diyebilirim.

    ŞİMDİ BİNEK ARAÇLAR RÜZGAR YEMİYORMU?. RÜZGARIN ŞİDDETİNE BAĞLI VE SÜREKLİ ESMESİNE VE NERDE BİNECEĞİNİZE

    SAJE;

    Ya komedyensin! Yada Aldığın araç,binek araç ile ticari aracın farlılıklarını göremeyecek kadar gözünü kör ettiyse,sen demekki aşık olmuşsun,mutluluklar dilerim.

    siz dalga geçmeye gelmişsiniz bu foruma herhalde size farkı yok deniyorsa yoktur yalan mı söyleyecez. aklınız eski kasa doblolara gitmesin şu anda konuştuğumuz YENİ DOBLO bu arabanın BİNEKTEN FARKI YOK. siz herhalde komedyensiniz ki cümlelerinizle bizi güldürüyorsunuz. siz şu anda hangi aracı kullanıyorsunuz bilmem ama birde YENİ DOBLOY'U kullanın farkı kendiniz görün belliki sizi sözlerimizle inandıramayacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi campell38 -- 26 Nisan 2012; 8:59:11 >




  • Arkadaşlar bugün servise gittim kapı için. Yeni üretilen doblolardaki üstte resmini paylaştığımız mekanizmayı inceledim, çok güzel çalışıyor. Tetiğe basar basmaz kapı tık açılıyor. Fakat bu mekanizma servisin, ne elinde var ne de stoklara girmiş. Ben genel merkeze mail atıp bu mekanizmanın garantiden değişimini isteyecem. Artı sürücü koltuğu yükseltme mekanizmasıda değişmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfaydin

    Arkadaşlar bugün servise gittim kapı için. Yeni üretilen doblolardaki üstte resmini paylaştığımız mekanizmayı inceledim, çok güzel çalışıyor. Tetiğe basar basmaz kapı tık açılıyor. Fakat bu mekanizma servisin, ne elinde var ne de stoklara girmiş. Ben genel merkeze mail atıp bu mekanizmanın garantiden değişimini isteyecem. Artı sürücü koltuğu yükseltme mekanizmasıda değişmiş.

    Mail'e cvp gelirse bizide bilgilendirirseniz sevinirim. Bizim doblo 2012 model ama üstünde kırmızı kilit var. bu yeni yapılanlarda kırmızı kilit yokmuymuş ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: saje

    quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    Yeni doblolarda yüksek hızlarda rüzgardan etkilenme ve rüzgar sesi varmı?

    Arkası bağımsız süspansiyon diye duydum ama yinede sallama zıplama oluyormu merak ediyorum.?

    rüzgardan ne etkileniyor ne de ses geliyor. bağımsız süspansiyon ise zıplama olsun sallama olsun hiç bişey yok gayet güzel

    ciddimsin yoksa abartıyormusun?

    ticari araç binek araç gibi olmaz sonuçta yüksek araba rüzgardan hiçmi etkilenmiyor

    gayet ciddiyim, abartacak bi durum yok olanı döylüyorum arabanın eni biraz büyük olduğu için, etkilenme çok az oluyor. Ben bu aracı aldığımdan beri binekten pek farkını görmedim zaten. Hatta üstünlükleri bile var diyebilirim.

    ŞİMDİ BİNEK ARAÇLAR RÜZGAR YEMİYORMU?. RÜZGARIN ŞİDDETİNE BAĞLI VE SÜREKLİ ESMESİNE VE NERDE BİNECEĞİNİZE

    SAJE;

    Ya komedyensin! Yada Aldığın araç,binek araç ile ticari aracın farlılıklarını göremeyecek kadar gözünü kör ettiyse,sen demekki aşık olmuşsun,mutluluklar dilerim.

    siz dalga geçmeye gelmişsiniz bu foruma herhalde size farkı yok deniyorsa yoktur yalan mı söyleyecez. aklınız eski kasa doblolara gitmesin şu anda konuştuğumuz YENİ DOBLO bu arabanın BİNEKTEN FARKI YOK. siz herhalde komedyensiniz ki cümlelerinizle bizi güldürüyorsunuz. siz şu anda hangi aracı kullanıyorsunuz bilmem ama birde YENİ DOBLOY'U kullanın farkı kendiniz görün belliki sizi sözlerimizle inandıramayacağız.

    Gereksiz polemiklere gerek yok. Yıllardır çalıştığım firmalarda binek araçlar kulandım. Çok vasat araçlar da kullandım çok lüks araçlarda. İnanın Doblo bu konuda Binekleri aratmayacak bir ortalamada.
    Bu araçlarla kıyaslandığında en kötü yanı ses sistemi. Bu paralara satın alınan bir araçtan beklenti biraz daha üst düzeyde oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can358

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfaydin

    Arkadaşlar bugün servise gittim kapı için. Yeni üretilen doblolardaki üstte resmini paylaştığımız mekanizmayı inceledim, çok güzel çalışıyor. Tetiğe basar basmaz kapı tık açılıyor. Fakat bu mekanizma servisin, ne elinde var ne de stoklara girmiş. Ben genel merkeze mail atıp bu mekanizmanın garantiden değişimini isteyecem. Artı sürücü koltuğu yükseltme mekanizmasıda değişmiş.

    Mail'e cvp gelirse bizide bilgilendirirseniz sevinirim. Bizim doblo 2012 model ama üstünde kırmızı kilit var. bu yeni yapılanlarda kırmızı kilit yokmuymuş ?

    Evet şuanda üretilen doblolarda arka kapı tetiğinin kırmızı kilit kısmı yok. Ve güzel çalışıyor. Eskisiyle yenisi arasındaki en bariz fark eskisinde tetikte boşluk var, neredeyse yarıya kadar boş çekiyoruz. Ama yenisinde o boşluk çok çok az ve basar basmaz kapı hemen açılıyor. Benim aracıma binenlerin çoğu kırmızı kilide bastırarak kapıyı açmaya çalışıyor. inşallah cevap gelirse sizleri bilgilendiririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: can358

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfaydin

    Arkadaşlar bugün servise gittim kapı için. Yeni üretilen doblolardaki üstte resmini paylaştığımız mekanizmayı inceledim, çok güzel çalışıyor. Tetiğe basar basmaz kapı tık açılıyor. Fakat bu mekanizma servisin, ne elinde var ne de stoklara girmiş. Ben genel merkeze mail atıp bu mekanizmanın garantiden değişimini isteyecem. Artı sürücü koltuğu yükseltme mekanizmasıda değişmiş.

    Mail'e cvp gelirse bizide bilgilendirirseniz sevinirim. Bizim doblo 2012 model ama üstünde kırmızı kilit var. bu yeni yapılanlarda kırmızı kilit yokmuymuş ?

    Evet şuanda üretilen doblolarda arka kapı tetiğinin kırmızı kilit kısmı yok. Ve güzel çalışıyor. Eskisiyle yenisi arasındaki en bariz fark eskisinde tetikte boşluk var, neredeyse yarıya kadar boş çekiyoruz. Ama yenisinde o boşluk çok çok az ve basar basmaz kapı hemen açılıyor. Benim aracıma binenlerin çoğu kırmızı kilide bastırarak kapıyı açmaya çalışıyor. inşallah cevap gelirse sizleri bilgilendiririm.

    Hadi ya. Eğer olumlu bi cvp gelirse ve değiştirme yaparlarsa çok hayırlı bi iş yapmış olcaklar ya.en azından her arkaya birisi oturduğunda küfür yemekten kurtulcaklar. Hadi bakalım hayırlısı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: campell38

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    Yeni doblolarda yüksek hızlarda rüzgardan etkilenme ve rüzgar sesi varmı?

    Arkası bağımsız süspansiyon diye duydum ama yinede sallama zıplama oluyormu merak ediyorum.?

    rüzgardan ne etkileniyor ne de ses geliyor. bağımsız süspansiyon ise zıplama olsun sallama olsun hiç bişey yok gayet güzel

    ciddimsin yoksa abartıyormusun?

    ticari araç binek araç gibi olmaz sonuçta yüksek araba rüzgardan hiçmi etkilenmiyor

    Doblo bir çok binek araçtan iyi benim kanaatimce. Rüzgardan etkilenmeme diye birşey olmaz. Özellikle yan rüzgarlardan, yüksek hızlarda etkileniyor ki bu dobloya has bir durum değil.

    esp ve hill holder opsiyon sanırım en lüksünde bile standart değil heralde?

    iyileştirdiklerini söylüyorlar özellikle arka süspansiyonun bağımsız oluşu cezbediyor ama yinede tabi sonuçta ticari araç ve yüksek bir araç,binek araçtan daha fazla rüzgardan etkileneceği aşikar...yani binekten inip ona binmek uzun yolda tüh vah dedirtirmi sorum bu asıl...

    çünkü daha önce 2008 dobloyla uzun yolllara gittim delirttiyordu beni gaza basmaya korkuyordum,birde motoru çok zayıftı ,yeni dobloda buda düzelmiş 1.6 var artık

    Premio modelinde (en üst versiyon) esp asr ve hill holder standarttır. Bunun haricinde anahtardan 4 cam açma ve kapama da mevcuttur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35
    .... 450 lira 700 lira çok yüksekmiş her 15 bin km de dizel hyundaıler (5.5 litre yağ ve filtreler ) 200-250 tl ye bakımı yapılıyor.
    fiat niye bu kadar acımasız oluyor anlamadım nerdeyse bakım maliyetleri volkswagene yakın demekki,bizde fiatı eskisi gibi ucuz zannederdik


    ya hakkını vermek lazım, doblo hafif ticarilerde radikal değişikliklere öncülük etti, bu alandaki talebi çok iyi gördü ve kaymağını da yedi-yiyor. şimdi diğer markalar da benzer konforları sunuyorlar ama piyasayı ele geçirdiği için fiat avantajını kullanıyor, yedek parçalardan ve bakımdan kazanıyor.

    1.6 doblo için 20bin km yol yapıp 400-500 lira masraf yapmak (tamam iyi para ama) bana göre arabadan soğutacak kadar da değil. yada almaktan vazgeçirecek kadar değil. (şahsi fikrim)
    kaldı ki bu sınıf araçların hiçbirinde (istisnasız) öyle 250-300 liraya yetkili serviste ana bakımı yaptırdım diyen de duymadım. (dikkat! ara bakımdan veya sanayideki rasim ustadan bahsetmiyorum)

    bi arkadaşın bahsettiği 700 lira tamamen servisin yamyamlığıdır. şikayet etmek gerekir.
    bana verilen faturadaki rakamları fikir vermesi için yazıyorum.

    Tüm kontrol, ayar, yazılım ve işçilik için 111,39
    Hava Filtresi 2.0 34,66
    Fren Balata Spreyi 6,11
    Yağ Filtresi BR 36,29
    Yakıt Filtresi LN/ST/159 65,03
    Polen Filtresi LN/DBY 12,90
    Mobili NewLife 0W-40 5Lt 134,90
    Toplam 401,28- iskonto 20,06 +KDV%18 68,62 = 449,84




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35
    .... 450 lira 700 lira çok yüksekmiş her 15 bin km de dizel hyundaıler (5.5 litre yağ ve filtreler ) 200-250 tl ye bakımı yapılıyor.
    fiat niye bu kadar acımasız oluyor anlamadım nerdeyse bakım maliyetleri volkswagene yakın demekki,bizde fiatı eskisi gibi ucuz zannederdik


    ya hakkını vermek lazım, doblo hafif ticarilerde radikal değişikliklere öncülük etti, bu alandaki talebi çok iyi gördü ve kaymağını da yedi-yiyor. şimdi diğer markalar da benzer konforları sunuyorlar ama piyasayı ele geçirdiği için fiat avantajını kullanıyor, yedek parçalardan ve bakımdan kazanıyor.

    1.6 doblo için 20bin km yol yapıp 400-500 lira masraf yapmak (tamam iyi para ama) bana göre arabadan soğutacak kadar da değil. yada almaktan vazgeçirecek kadar değil. (şahsi fikrim)
    kaldı ki bu sınıf araçların hiçbirinde (istisnasız) öyle 250-300 liraya yetkili serviste ana bakımı yaptırdım diyen de duymadım. (dikkat! ara bakımdan veya sanayideki rasim ustadan bahsetmiyorum)

    bi arkadaşın bahsettiği 700 lira tamamen servisin yamyamlığıdır. şikayet etmek gerekir.
    bana verilen faturadaki rakamları fikir vermesi için yazıyorum.

    Tüm kontrol, ayar, yazılım ve işçilik için 111,39
    Hava Filtresi 2.0 34,66
    Fren Balata Spreyi 6,11
    Yağ Filtresi BR 36,29
    Yakıt Filtresi LN/ST/159 65,03
    Polen Filtresi LN/DBY 12,90
    Mobili NewLife 0W-40 5Lt 134,90
    Toplam 401,28- iskonto 20,06 +KDV%18 68,62 = 449,84

    ben de aracı alalı tam bir yıl oldu ancak 7000 km yaptım.ben de yarın yıllık bakıma gideceğim. yağ ve filitreler değişecek.ankarada aracı aldığım bayiiye tel açtım 550 tl dediler.
    bizim buradaki servise gittim o da fiat yetkili servisi sordum 250tl biraz muabbet ettik 160 a yaparım dedi.ben de ALLAH dedim içimden.yarın götüreceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    ben de 20bin bakımına 450 lira verdim. garanti dolana kadar mecbur yetkili servislere talim edeceğiz ama @kurbağaprens e katılıyorum, yetkili servisler ne kadar sorumsuz hödük varsa doldurup sonrada eğitmeye çalışıyorlar. (en azından ben onlara rastladım)
    olan bizim araçlara oluyor.. deneyim sahibi olarak şiddetle tavsiye edeceğim şey arkadaşlar ARACINIZIN BAŞINDA BEKLEYİN. Ne bekleme salonu ne misafirhane...
    20bin bakımından sonra ahdim var, arabamın yanına almayan servise bir daha uğramam bu kararımdan da asla taviz vermem!

    bu konuda hyundaı servisleri çok iyi arabanın başında beklesende hiç kimse bişey demiyor ve 450 lira 700 lira çok yüksekmiş her 15 bin km de dizel hyundaıler (5.5 litre yağ ve filtreler ) 200-250 tl ye bakımı yapılıyor.

    fiat niye bu kadar acımasız oluyor anlamadım nerdeyse bakım maliyetleri volkswagene yakın demekki,bizde fiatı eskisi gibi ucuz zannederdik


    Bende Hyundai Getz vardı, Onu sattım Doblo aldım..dediğiniz gibi 200 TL servis ücreti olsaydı inanın satmazdım aracı..Servis ücretleri 40000 bakıma 475 TL verdim..Yaptıkları birşeyde yok..!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSM76

    Premio modelinde (en üst versiyon) esp asr ve hill holder standarttır. Bunun haricinde anahtardan 4 cam açma ve kapama da mevcuttur.

    Ben uzun şase düşündüğümden dolayı premio yu düşünmüyorum yani keşke uzun şaşi premio olsada alsak...

    my life uzun şaşide yok mecburen elegance (jantsız) alacağız,bu özellikleri eleganceye ekletebiliyormuyuz?.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    ben de 20bin bakımına 450 lira verdim. garanti dolana kadar mecbur yetkili servislere talim edeceğiz ama @kurbağaprens e katılıyorum, yetkili servisler ne kadar sorumsuz hödük varsa doldurup sonrada eğitmeye çalışıyorlar. (en azından ben onlara rastladım)
    olan bizim araçlara oluyor.. deneyim sahibi olarak şiddetle tavsiye edeceğim şey arkadaşlar ARACINIZIN BAŞINDA BEKLEYİN. Ne bekleme salonu ne misafirhane...
    20bin bakımından sonra ahdim var, arabamın yanına almayan servise bir daha uğramam bu kararımdan da asla taviz vermem!

    bu konuda hyundaı servisleri çok iyi arabanın başında beklesende hiç kimse bişey demiyor ve 450 lira 700 lira çok yüksekmiş her 15 bin km de dizel hyundaıler (5.5 litre yağ ve filtreler ) 200-250 tl ye bakımı yapılıyor.

    fiat niye bu kadar acımasız oluyor anlamadım nerdeyse bakım maliyetleri volkswagene yakın demekki,bizde fiatı eskisi gibi ucuz zannederdik


    Bende Hyundai Getz vardı, Onu sattım Doblo aldım..dediğiniz gibi 200 TL servis ücreti olsaydı inanın satmazdım aracı..Servis ücretleri 40000 bakıma 475 TL verdim..Yaptıkları birşeyde yok..!

    extra işlemler yapılmıştır, normal bakımı geçen hafta yaptırdık 232 tl ye hemde dizel araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biyohas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35
    .... 450 lira 700 lira çok yüksekmiş her 15 bin km de dizel hyundaıler (5.5 litre yağ ve filtreler ) 200-250 tl ye bakımı yapılıyor.
    fiat niye bu kadar acımasız oluyor anlamadım nerdeyse bakım maliyetleri volkswagene yakın demekki,bizde fiatı eskisi gibi ucuz zannederdik


    ya hakkını vermek lazım, doblo hafif ticarilerde radikal değişikliklere öncülük etti, bu alandaki talebi çok iyi gördü ve kaymağını da yedi-yiyor. şimdi diğer markalar da benzer konforları sunuyorlar ama piyasayı ele geçirdiği için fiat avantajını kullanıyor, yedek parçalardan ve bakımdan kazanıyor.

    1.6 doblo için 20bin km yol yapıp 400-500 lira masraf yapmak (tamam iyi para ama) bana göre arabadan soğutacak kadar da değil. yada almaktan vazgeçirecek kadar değil. (şahsi fikrim)
    kaldı ki bu sınıf araçların hiçbirinde (istisnasız) öyle 250-300 liraya yetkili serviste ana bakımı yaptırdım diyen de duymadım. (dikkat! ara bakımdan veya sanayideki rasim ustadan bahsetmiyorum)

    bi arkadaşın bahsettiği 700 lira tamamen servisin yamyamlığıdır. şikayet etmek gerekir.
    bana verilen faturadaki rakamları fikir vermesi için yazıyorum.

    Tüm kontrol, ayar, yazılım ve işçilik için 111,39
    Hava Filtresi 2.0 34,66
    Fren Balata Spreyi 6,11
    Yağ Filtresi BR 36,29
    Yakıt Filtresi LN/ST/159 65,03
    Polen Filtresi LN/DBY 12,90
    Mobili NewLife 0W-40 5Lt 134,90
    Toplam 401,28- iskonto 20,06 +KDV%18 68,62 = 449,84

    ben de aracı alalı tam bir yıl oldu ancak 7000 km yaptım.ben de yarın yıllık bakıma gideceğim. yağ ve filitreler değişecek.ankarada aracı aldığım bayiiye tel açtım 550 tl dediler.
    bizim buradaki servise gittim o da fiat yetkili servisi sordum 250tl biraz muabbet ettik 160 a yaparım dedi.ben de ALLAH dedim içimden.yarın götüreceğim

    zaten 3 yıl garantin var onuda bozacakmısın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    ben de 20bin bakımına 450 lira verdim. garanti dolana kadar mecbur yetkili servislere talim edeceğiz ama @kurbağaprens e katılıyorum, yetkili servisler ne kadar sorumsuz hödük varsa doldurup sonrada eğitmeye çalışıyorlar. (en azından ben onlara rastladım)
    olan bizim araçlara oluyor.. deneyim sahibi olarak şiddetle tavsiye edeceğim şey arkadaşlar ARACINIZIN BAŞINDA BEKLEYİN. Ne bekleme salonu ne misafirhane...
    20bin bakımından sonra ahdim var, arabamın yanına almayan servise bir daha uğramam bu kararımdan da asla taviz vermem!

    bu konuda hyundaı servisleri çok iyi arabanın başında beklesende hiç kimse bişey demiyor ve 450 lira 700 lira çok yüksekmiş her 15 bin km de dizel hyundaıler (5.5 litre yağ ve filtreler ) 200-250 tl ye bakımı yapılıyor.

    fiat niye bu kadar acımasız oluyor anlamadım nerdeyse bakım maliyetleri volkswagene yakın demekki,bizde fiatı eskisi gibi ucuz zannederdik


    Bende Hyundai Getz vardı, Onu sattım Doblo aldım..dediğiniz gibi 200 TL servis ücreti olsaydı inanın satmazdım aracı..Servis ücretleri 40000 bakıma 475 TL verdim..Yaptıkları birşeyde yok..!

    extra işlemler yapılmıştır, normal bakımı geçen hafta yaptırdık 232 tl ye hemde dizel araç

    Hocam sen bakımı dışarıda yaptırmış olmayasın..Arkadaşımda var hala getz..2 ay önce 465 TL verdi..Dilersen faturasını da koyayım buraya bak. Yeni araçları çıktığı için belki servis ücretlerini düşürmüşlerdir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i39AHiM -- 28 Nisan 2012; 1:21:13 >




  • ALP KARDEŞİM,

    bakım yapılan araç era 1.5 crdi

    bakım yapılan yer yetkili servis ödenen tutar 232 tl dir.

    bakım içeriği hava yağ polen flitreleri ve 5.5 litre yağ + işçiliktir

    Dışarda yaptırmış olsak 5.5 litre yağ 65 tl 3 filtre 30 tl işçilik 30 tl yani toplam 125 tl istiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    ALP KARDEŞİM,

    bakım yapılan araç era 1.5 crdi

    bakım yapılan yer yetkili servis ödenen tutar 232 tl dir.

    bakım içeriği hava yağ polen flitreleri ve 5.5 litre yağ + işçiliktir

    Dışarda yaptırmış olsak 5.5 litre yağ 65 tl 3 filtre 30 tl işçilik 30 tl yani toplam 125 tl istiyorlar.

    Hocam bizim araç Getz 1.5 2007 model..Verdiğimiz para 475 TL... Faturayı bulayım buraya ekleyeceğim ok. Zaten hyundai servislerinden gına gelmişti..İyi oldu kurtuldum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i39AHiM -- 28 Nisan 2012; 1:32:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    ALP KARDEŞİM,

    bakım yapılan araç era 1.5 crdi

    bakım yapılan yer yetkili servis ödenen tutar 232 tl dir.

    bakım içeriği hava yağ polen flitreleri ve 5.5 litre yağ + işçiliktir

    Dışarda yaptırmış olsak 5.5 litre yağ 65 tl 3 filtre 30 tl işçilik 30 tl yani toplam 125 tl istiyorlar.

    Hocam bizim araç Getz 1.5 2007 model..Verdiğimiz para 475 TL... Faturayı bulayım buraya ekleyeceğim ok. Zaten hyundai servislerinden gına gelmişti..İyi oldu kurtuldum :)

    tamam kardeş yarın bende faturayı eklerim.ama hyundaı servisleri anlayışlı ve müşteri memnuniyeti hedef alıyorlar,bende volkswagenden yılmıştım bu yüzden hyundaıye geçtim.İyikide geçimişim hem arabadan hemde servisten yüzüm gülüyor mutluyum.

    dobloyu düşünüyorum ikinci araba olarak hyundaı hayatta satmam :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    ALP KARDEŞİM,

    bakım yapılan araç era 1.5 crdi

    bakım yapılan yer yetkili servis ödenen tutar 232 tl dir.

    bakım içeriği hava yağ polen flitreleri ve 5.5 litre yağ + işçiliktir

    Dışarda yaptırmış olsak 5.5 litre yağ 65 tl 3 filtre 30 tl işçilik 30 tl yani toplam 125 tl istiyorlar.

    Hocam bizim araç Getz 1.5 2007 model..Verdiğimiz para 475 TL... Faturayı bulayım buraya ekleyeceğim ok. Zaten hyundai servislerinden gına gelmişti..İyi oldu kurtuldum :)

    tamam kardeş yarın bende faturayı eklerim.ama hyundaı servisleri anlayışlı ve müşteri memnuniyeti hedef alıyorlar,bende volkswagenden yılmıştım bu yüzden hyundaıye geçtim.İyikide geçimişim hem arabadan hemde servisten yüzüm gülüyor mutluyum.

    dobloyu düşünüyorum ikinci araba olarak hyundaı hayatta satmam :)

    Valla hocam ben aracımı aldığım gün yağ akıttı..O serideki tüm araçlarda bu sorun olmuş...Zaten forumda bu konuyu belirtmiştim..Daha araca bir kere bindim ve araç servis yolunu tuttu..İlk gün araca anahtar vurdular..Aracı teslim ettikten 1 gün sonra aracım yanıyordu..Panadoki soketlerden birini yanlış takmışlar...Bunları yaşayan birisi olarak hyundai ne kadar iyi dersen de bana inandıramazsın..Üstelik forumda bununla ilgili yüzlerce şikayet varken. Neyse burası doblo forumu...Hyundai ile kirletmeyelim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i39AHiM -- 28 Nisan 2012; 1:46:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    ALP KARDEŞİM,

    bakım yapılan araç era 1.5 crdi

    bakım yapılan yer yetkili servis ödenen tutar 232 tl dir.

    bakım içeriği hava yağ polen flitreleri ve 5.5 litre yağ + işçiliktir

    Dışarda yaptırmış olsak 5.5 litre yağ 65 tl 3 filtre 30 tl işçilik 30 tl yani toplam 125 tl istiyorlar.

    Hocam bizim araç Getz 1.5 2007 model..Verdiğimiz para 475 TL... Faturayı bulayım buraya ekleyeceğim ok. Zaten hyundai servislerinden gına gelmişti..İyi oldu kurtuldum :)

    tamam kardeş yarın bende faturayı eklerim.ama hyundaı servisleri anlayışlı ve müşteri memnuniyeti hedef alıyorlar,bende volkswagenden yılmıştım bu yüzden hyundaıye geçtim.İyikide geçimişim hem arabadan hemde servisten yüzüm gülüyor mutluyum.

    dobloyu düşünüyorum ikinci araba olarak hyundaı hayatta satmam :)

    Valla hocam ben aracımı aldığım gün yağ akıttı..O serideki tüm araçlarda bu sorun olmuş...Zaten forumda bu konuyu belirtmiştim..Daha araca bir kere bindim ve araç servis yolunu tuttu..İlk gün araca anahtar vurdular..Aracı teslim ettikten 1 gün sonra aracım yanıyordu..Panadoki soketlerden birini yanlış takmışlar...Bunları yaşayan birisi olarak hyundai ne kadar iyi dersen de bana inandıramazsın..Üstelik forumda bununla ilgili yüzlerce şikayet varken. Neyse burası doblo forumu...Hyundai ile kirletmeyelim..

    evet konu uzar gider ama bu işler şans işidir,bir arkadaşıma 2004 yılında volkswagen transporter sıfır km bayiden çıktı 1 km yol gittikten sonra araba stop etti servisi çağırmıştık götürdüler arabayı baktılar sonuç:motor yatak sarmış dediler arabayı aldığı gün servise verdi 1 ayda yeni motor yapıldı araca...

    Dediğim gibi şans işidir,bu arabayı alalı 1 yıl oldu 50 bin km yol yaptım 3 kere bakıma gittim sadece.

    Sen doblo almışsın sorun yok yarın ben gidelim doblo alayım 1 hafta sonra ses gelir bi yeri kırılır v.s...belli olmaz ne çıkacağı,tüm markalar için söylüyorum araçlar seri üretim olduğu için ufak tefek şeyler olabilir.Ama bunu bütün araçları aynıymış gibi söylemek yanlış bence..

    Tabi volkswagen büyük istisna bu konuda,çünkü sorunları bitmeyen tek marka...

    2004 ten sonra vw alanlardan sorunum yok memnunum lafını halen duyamadım....tabi bu forum harcinde çünkü bu forumdaki vw'ciler ne olursa olsun vw'nin tek bişeyini söylemezler hepsi fanatik olmuş.




  • 
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.