Şimdi Ara

Michelin Pilot Sport 3 ÇIKTI! (ÖZELLİKLERİ İÇERİDE)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
20.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun bir aranın ardından Michelin, pilot serisini güncelledi, michelin pilot sport 2 'nin özellikle ıslak zemindeki kötü performansından sonra ,michelin firması özellikle ıslak zemin için çalışmış, michelin ps2'ye göre ıslak zeminde 100km/s'den fren mesafesi 3 metre kadar azalmış, kuru zeminde ps2 ile aynı performansı gösteren ps3 yuvarlanma direnci ve uzun ömür gibi konularda da ps2'den daha başarılı.

    Michelin pilot sport 3 içerisinde birçok önemli bileşeni barındırıyor.

    1) green power compund, bu bileşim ıslak yollarda tutunmayı arttırıyor.
     Michelin Pilot Sport 3 ÇIKTI! (ÖZELLİKLERİ İÇERİDE)



    2) anti surf system, özel sırt yapısı sayesinde maksimum su deşarjı sağlayarak,aracın aquaplaning yapmasını engelliyor.
    anti surf sistemi 50 bin saat simulasyonda test edilmiştir, Dassault Systems Catia yazılımı ile yapılmıştır.
     Michelin Pilot Sport 3 ÇIKTI! (ÖZELLİKLERİ İÇERİDE)


    -kırmızı ile gösterilen molekül zincirleri ıslak zeminde tutunmayı arttırıyor.
    -mavi ile gösterilen molekül zincirleride lastiğin uzun ömürlü olmasını sağlıyor
    - yeşil ile gösterilen silika parçacıkları ise benzin sarfiyatının düşürülmesine yardımcı oluyor.

    3) programmed distortion tire architecture, hem lastiğin yönledirme kabiliyetini hemde uzun ömürlü olmasını sağlıyor.

     Michelin Pilot Sport 3 ÇIKTI! (ÖZELLİKLERİ İÇERİDE)






     Michelin Pilot Sport 3 ÇIKTI! (ÖZELLİKLERİ İÇERİDE)



    michelin ps2 ve ps3 karşılaştırmalı tablo
     Michelin Pilot Sport 3 ÇIKTI! (ÖZELLİKLERİ İÇERİDE)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Magnat_HiFi -- 5 Şubat 2010; 22:08:14 >







  • Ingilizler alsın bunu, ne bu ya adamlar yağmur lastiği yapmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Ingilizler alsın bunu, ne bu ya adamlar yağmur lastiği yapmış

    drahte bu yaza doğru bir takım lastik almam lazım, 225 40 18, arabada skoda octi vrs,

    lastik tercihlerimi 4'e kadar indirdim sen ne dersin?

    michelin ps3
    conti sc3
    good year f1 assymetric
    pirelli p zero
  • paylaşım için teşekkürler
    ben primicy pilot kullanıyorum hiç memnun değilim bir sonraki lastiğim ne olacak bilemiyorum
  • Bu forumdada herkesin altında zaten en aşşağı altı silindir var iyi bir haber olmuş bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Ingilizler alsın bunu, ne bu ya adamlar yağmur lastiği yapmış


    drahte bu yaza doğru bir takım lastik almam lazım, 225 40 18, arabada skoda octi vrs,

    lastik tercihlerimi 4'e kadar indirdim sen ne dersin?

    michelin ps3
    conti sc3
    good year f1 assymetric
    pirelli p zero


    Araba tutunsun mu istiyorsun, kontrolunde kaysın mı istiyorsun, yağmurda kullanıyormusun ? birde kullandığın asvalt tutunabilen bir asvalt mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Ingilizler alsın bunu, ne bu ya adamlar yağmur lastiği yapmış


    drahte bu yaza doğru bir takım lastik almam lazım, 225 40 18, arabada skoda octi vrs,

    lastik tercihlerimi 4'e kadar indirdim sen ne dersin?

    michelin ps3
    conti sc3
    good year f1 assymetric
    pirelli p zero


    Araba tutunsun mu istiyorsun, kontrolunde kaysın mı istiyorsun, yağmurda kullanıyormusun ? birde kullandığın asvalt tutunabilen bir asvalt mı ?


    şöyle açıklayım, araba tutunsun istiyorum, yağmurda da kuru zeminde de kullanıyorum, kullandığım asfalt kötü, cilalanmış gibi duruyor :) onun için dandik asfalttada tutunabilen bir lastik lazım.
    birde biraz uzun ömürlü olursa daha iyi olur 20 binde bir 1.200 tl vermek istemiyorum :)

    şu an aracın üstünde dunlop sport maxx lar var,neredeyse bitmek üzere, virajlarda iyi tutunabilen bir lastik,yanakları oldukça sert ama asfaltı çok seçiyor, iyi bir asfaltta süper patinajsız bir kalkış yapabilirken dandik asfaltta 3. viteste patinajlarda geziyorum.

    yani benim için öncelik yola yapışsın en az kaymayı yapsın ve kalkışlarda diğer lastiklere göre daha az patinaj yapsın,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Magnat_HiFi -- 6 Şubat 2010; 10:18:22 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Diğer lastikler hakkında bir fikrim yok ama Goodyear Eagle F1 Assymetric var bende.Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir lastiktir.Yol tutuşu ve ıslak yolda performansı çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanM

    Diğer lastikler hakkında bir fikrim yok ama Goodyear Eagle F1 Assymetric var bende.Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir lastiktir.Yol tutuşu ve ıslak yolda performansı çok iyi.


    bende almayı düşünüyorum en düşük 350 tlye buldum tanesini
  • 225 45 17 de en yi lastik eagle f1 asimetrik, 1 seneye yakındır kullanıyorum. PS2 den daha iyi, kuruda da ıslak zeminde de.
    PS3'ü testlerde görmek lazım, ancak iyi lastik olacağı kesin gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    225 45 17 de en yi lastik eagle f1 asimetrik, 1 seneye yakındır kullanıyorum. PS2 den daha iyi, kuruda da ıslak zeminde de.
    PS3'ü testlerde görmek lazım, ancak iyi lastik olacağı kesin gibi.



    genel tavsiye good year yönünde gördüğüm kadarıyla, aslında şu an piyasadaki en iyi lastik belli pirelli p zero'da , kısa ömürlü bir lastik olduğu için cesaret edemiyorum.ama süper spor bir aracım olsaydı hiç tereddüt etmem p zeroları alırdım.
     Michelin Pilot Sport 3 ÇIKTI! (ÖZELLİKLERİ İÇERİDE)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanM

    Diğer lastikler hakkında bir fikrim yok ama Goodyear Eagle F1 Assymetric var bende.Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir lastiktir.Yol tutuşu ve ıslak yolda performansı çok iyi.



    can hocam senin arabanın beygir gücüyle benimki aynı sayılır, bu good year lastiklerle ilk kalkış sırasındaki patinaj durumu nedir?
    ben kendi arabamı şöyle anlatayım, normal bir asfaltta 2. viteste hız 40 gibiyken gazı köklediğinde araba bir iki saniye sonra patinaja düşüyor. esp kapalıysa araba direk redline a giriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: CanM

    Diğer lastikler hakkında bir fikrim yok ama Goodyear Eagle F1 Assymetric var bende.Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir lastiktir.Yol tutuşu ve ıslak yolda performansı çok iyi.



    can hocam senin arabanın beygir gücüyle benimki aynı sayılır, bu good year lastiklerle ilk kalkış sırasındaki patinaj durumu nedir?
    ben kendi arabamı şöyle anlatayım, normal bir asfaltta 2. viteste hız 40 gibiyken gazı köklediğinde araba bir iki saniye sonra patinaja düşüyor. esp kapalıysa araba direk redline a giriyor.


    Sonuçta arabalarımız gerçekten güçlü yani bence böyle arabalar saatte 30-40 km hızla giderken gaza köklediği zaman(traction control kapalıyken) patinaja düşürmeyen bir lastik bilmiyorum.Onun için lastik markası değil boyutuna bakmanız lazım şöyle 285/30 R20 ya da 295/30 R20 falan anca patinaja düşürmez, e zaten onlar da bizim arabalara olmaz.Şahsen ben arabamda gaza köklemek için 60'a falan gelmeyi bekliyorum.




  • diğer lastik markalarını da denedim ama michelin marka olan her lastik benim için iyinin üstündedir. ps3 çıktığından beri denemek için can atıyorum. en kısa zamanda alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsanyayın

    diğer lastik markalarını da denedim ama michelin marka olan her lastik benim için iyinin üstündedir. ps3 çıktığından beri denemek için can atıyorum. en kısa zamanda alacağım.

    sizin ya da benim denememiz hiç bir şey ifade etmez. çünkü biz bu konuda uzman değiliz ve bunu değerlendirmek için yeterli donanıma sahip değiliz. onun için bu işi, bu konularda otorite olanlara ya da otorite olan kurumlara bırakmak lazım. bu kurumlar da lastikleri testlere tabi tutan kurumlardır. bu kurumlarca son yıllarda yapılan testlerin neredeyse tamamında michelin lastikler hep vasat not almışlardır. özellikle michelin lastikler ıslak yolda yol tutuş ve frenlemelerde çok kötü puanlar almıştır. pilot sport 3 lasitğinin de diğer lastiklerle birlikte yapılmış testlerini beklemek lazım. size tavsiyem bu testleri göz önünde bulundurarak lastik seçmenizdir.




  • nebel, şu aşağıdaki haberi okumasam belki sana onay verebilirdim ancak özellikle ps3 lastiğinde ıslak yolda tutuş ve frenleme üzerine çalışmışlar. belki arazi için değil ama düz yolda michelin ile hiçbir sorun yaşamadım. ben de malum arazi insanı değilimdir pek :D Haber de şu:http://www.ankarahaber.com/news_detail.php?id=55133
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: CanM

    Diğer lastikler hakkında bir fikrim yok ama Goodyear Eagle F1 Assymetric var bende.Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir lastiktir.Yol tutuşu ve ıslak yolda performansı çok iyi.



    can hocam senin arabanın beygir gücüyle benimki aynı sayılır, bu good year lastiklerle ilk kalkış sırasındaki patinaj durumu nedir?
    ben kendi arabamı şöyle anlatayım, normal bir asfaltta 2. viteste hız 40 gibiyken gazı köklediğinde araba bir iki saniye sonra patinaja düşüyor. esp kapalıysa araba direk redline a giriyor.


    slick lastik kullanman gerekiyor....kontrolsüz kullanırsan bu şekilde piyasadaki hiçbir lastik asfalta tutunamaz...zorlanır.




  • MICHELIN 225/45 R17 91Y PILOT SPORT PS3 hepsiburada havale 276,64 TL
    http://www.hepsiburada.com/michelin-22545-r17-91y-pilot-sport-ps3/ProductDetails.aspx?productId=otysf777876&categoryId=259720#tablnk


    sizce fiyat nasıl




  • valla benim aradığım ebatta 225/40/18 michelin ps3 daha tr'ye gelmemiş, benimde lastik almam gerekiyordu. continental sport contact 3 aldım, 4 tanesi 1.400 tl'ye geldi.

    ilk izlenimlerim olumlu yönde, yanakları eski lastiğim olan dunlop sport maxx lara göre daha yumuşak olmasına rağmen ,patinaja çok daha az düşüyor iyi tutunuyor. oldukça yumuşak bir lastik silgi gibi
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.