Şimdi Ara

hangi transporter ? neden ? :1.9 tdi (86 ps),1.9 tdi (105 ps),2.5 tdi (130 ps),2.5 tdi (174 ps)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
85.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vw transporter Türkiyede çok sevilen,hem ticari ve hemde aile ortamında kullanılabilen güzel bir makina.

    1.9 tdi (86 ps)
    1.9 tdi (105 ps)
    2.5 tdi (130 ps)
    2.5 tdi (174 ps)

    seçeneklerinden hangisinin alınması mantıklı ?hangisini önerirsiniz ? bu motor seçeneklerinden bir iki tanesi çok arıza çıkarıyor ve önerilmiyor diye duymuştum,aceba hangileri ? hangilerinde triger kayışı yok ? aydınlatabilir misiniz ?



  • vergi sıkıntın yoksa 2.5 tdi 130ps lik eğer var diyosanda şasi boyu kısa 1.9tdi 105ps lik guzel olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i.unal

    vergi sıkıntın yoksa 2.5 tdi 130ps lik eğer var diyosanda şasi boyu kısa 1.9tdi 105ps lik guzel olur
    2.5 tdi (174 ps) Uzun Şasi olursa tam süper
  • quote:

    Orijinalden alıntı: twincharged

    2.5 tdi (174 ps) Uzun Şasi olursa tam süper

    Alıntıları Göster
    130 luklar çok sorun çıkartıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    130 luklar çok sorun çıkartıyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    130 luklar çok sorun çıkartıyor

    Zaten herkes 130 luk yerine 105 lik alıyo ama kısa şasi çünkü biraz uzun şasiden ağırlık kaybediyo ama dediğim gibi 174 lük ve uzun şasi olursa hiç sorun olmaz bide virajlarda savrulma hiç olmaz.Kısa şasilerde biraz savrulma olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: twincharged

    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    130 luklar çok sorun çıkartıyor

    Zaten herkes 130 luk yerine 105 lik alıyo ama kısa şasi çünkü biraz uzun şasiden ağırlık kaybediyo ama dediğim gibi 174 lük ve uzun şasi olursa hiç sorun olmaz bide virajlarda savrulma hiç olmaz.Kısa şasilerde biraz savrulma olabilir.

    Alıntıları Göster
    20 gün önce 86 ps kısa sase 2008 model transporter aldım ve şuanlık gayet memnunum , tavsiye ederim.86 ps olduğu için hiç şüphen olmasın arabanın gitmesinde çekmesinde vs. hiç problem yok eğer daha fazla bilgi istersen özelden yardımcı olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PesimistChe

    20 gün önce 86 ps kısa sase 2008 model transporter aldım ve şuanlık gayet memnunum , tavsiye ederim.86 ps olduğu için hiç şüphen olmasın arabanın gitmesinde çekmesinde vs. hiç problem yok eğer daha fazla bilgi istersen özelden yardımcı olurum.

    Alıntıları Göster
    Abi vw topiğindeki transporter-caravelle topiğine gel.3 veya 4.sayfadan başla okumaya.Sonuna kadar git.Kendi kararını verirsin zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Abi vw topiğindeki transporter-caravelle topiğine gel.3 veya 4.sayfadan başla okumaya.Sonuna kadar git.Kendi kararını verirsin zaten

    Alıntıları Göster
    105 ps 1.9
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardent_boy

    105 ps 1.9

    Alıntıları Göster
    2.5 litre tdi 174hp 4 motion caravelle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    2.5 litre tdi 174hp 4 motion caravelle...

    Alıntıları Göster
    eski kasa al başın ağrımaz




  • Yeni 2500 motor tdi 130 beygir aracı sattım.Baktım şöyle ev eşyası yükmük taşımaya araç gine adres transporter çıktı .

    105 beygir üstü hep sorunlu heleki devirli kullanıyorsanız.Servis servis sordum soruşturdum.Pek hoşuma gitmesede 105 beygirliğini aldım.Ne yapayım araçlarda turbo hep problem ama muadili yok bu aracın .Her şeyini yükle git.2000 motorlarda 105 beygir turboyu fazla zorlamıyor.Adamlar aracı yapmış Türkiye'ye hepsine aynı turbo salyangozunu takıp gönderiyorlar .Aslında turbo salyangozları motor gücüne göre değişmeli 2009 a kadar çoğu transporter da ya turbo ,yada 150.000 kmden sonra %70 olasılıkla enjeksyon güçten düşüş görülüyor.

    Hacim ve kullanış konforum gine transporter olsun diyorsanız en uygunu şuan 105 likler.
    2.5 tdi 174 beygirlikte eğer basmayacaksan devir saatini zorlama huyun yoksa sorunsuz pahalıda olsa daha iyi performans alırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kentuf

    Yeni 2500 motor tdi 130 beygir aracı sattım.Baktım şöyle ev eşyası yükmük taşımaya araç gine adres transporter çıktı .

    105 beygir üstü hep sorunlu heleki devirli kullanıyorsanız.Servis servis sordum soruşturdum.Pek hoşuma gitmesede 105 beygirliğini aldım.Ne yapayım araçlarda turbo hep problem ama muadili yok bu aracın .Her şeyini yükle git.2000 motorlarda 105 beygir turboyu fazla zorlamıyor.Adamlar aracı yapmış Türkiye'ye hepsine aynı turbo salyangozunu takıp gönderiyorlar .Aslında turbo salyangozları motor gücüne göre değişmeli 2009 a kadar çoğu transporter da ya turbo ,yada 150.000 kmden sonra %70 olasılıkla enjeksyon güçten düşüş görülüyor.

    Hacim ve kullanış konforum gine transporter olsun diyorsanız en uygunu şuan 105 likler.
    2.5 tdi 174 beygirlikte eğer basmayacaksan devir saatini zorlama huyun yoksa sorunsuz pahalıda olsa daha iyi performans alırsın.
    ben hız için 2.5 tdi (174 ps) renk siyah veya gri camlar filmli içi vip




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saatkaç

    ben hız için 2.5 tdi (174 ps) renk siyah veya gri camlar filmli içi vip

    Alıntıları Göster
    t5 ler genellikle uzun şasi city van 105 lik versiyonla satılıyordu
    vip aile vs içinde 174 lik caravelle uygun olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saatkaç

    ben hız için 2.5 tdi (174 ps) renk siyah veya gri camlar filmli içi vip

    Alıntıları Göster
    2008 model 1.9 105 lik carevelle ne kadardır sizce 110 000 kmde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan

    130 luklar çok sorun çıkartıyor

    Ne gibi mesela?Nerden bu kanıya vardın?Ben 2 yıldır 130'luk kullanıyorum hiçbir sıkıntı arızasını görmedim sen ne sorunlar yaşadın mesela?
  • bu tamamen sizin kullanım amacınıza yönelik bir mevzu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist

    bu tamamen sizin kullanım amacınıza yönelik bir mevzu
    almışken iyisi olsun 2.5 tdi 174 ps olanından al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nigger34

    almışken iyisi olsun 2.5 tdi 174 ps olanından al

    Alıntıları Göster
    özel günlük kullanım için alıyorsanız yani iş amacı ile değilse 1.9 105bg en uygun olanı.hem en az yakar hem de iyi kaçıyor gerçekten.benim amcaoğlunda var oradan biliyorum.ama bana performans makinesi lazım diyorsanız 2,5 130bg den aşağı kesmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    özel günlük kullanım için alıyorsanız yani iş amacı ile değilse 1.9 105bg en uygun olanı.hem en az yakar hem de iyi kaçıyor gerçekten.benim amcaoğlunda var oradan biliyorum.ama bana performans makinesi lazım diyorsanız 2,5 130bg den aşağı kesmez

    Alıntıları Göster
    1.9 105 mantıklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !KO

    1.9 105 mantıklı

    Alıntıları Göster
    arkadasım hepsini kullandım 105 lik en ideali ama fazla bir performans bekleme kalkısta iyi ama sonra çöktügün zaman anlıyosun kasanın agır geldigni 105 lik digerlerine göre birazdaha gürültülü calısıyo 130 luklarda kronik turbo sorunu var 174 lük iyi gidiyor ama yakıtı cok fazla illa vw demiyorsan hyundai h1 al bence ama transporter diyosun 105 lik en ideali ence yinede h1 e ak 170 lik 2,5 commonrail motor ve transportera göre daha masrafsız sorunsuz




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.