- x
Aynı anda hem örgün hem açıköğretim okunur mu ?
36 Cevap29362 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


742 Mesaj
19 Temmuz 2009; 0:53:37 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

1. sorum başlıktaki . 2. sorum ise ben bu sene üniversiteye başlayacağım aynı anda açıköğretime de başlayabilir miyim ? Yoksa 1 sene bekleyip sınava mı gireceğim ?


_____________________________



527 Mesaj
19 Temmuz 2009; 0:58:01 

örgüne kayıt yaptırdıktan sonra açıköğretime de kayıt yaptırabilirsin...


_____________________________



742 Mesaj
19 Temmuz 2009; 1:04:55 


quote:

Orjinalden alıntı: gollory

örgüne kayıt yaptırdıktan sonra açıköğretime de kayıt yaptırabilirsin...


Aynı yıl içinde mi ? Yani 1 yıl beklemeye gerek yok mu ?


_____________________________



179 Mesaj
19 Temmuz 2009; 1:05:22 

kesinlikle dostum örgüne kayıt yaptırdıkan sonra açıköğretmn herhangi bi bürosuna gidip kayıt yaptırablrsn(beklemeye gerek yok aynı sene içinde yaptırablrsn)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mumy2121 -- 19 Temmuz 2009; 1:07:06 >


_____________________________

Kıpkızıl Bir Güneşin Önünde Mavi Bİr Yelkendir Hayat, Alır Götürür Seni Bilinmeyen Derinliklere, Sevgi Mavidir, Mavi Umut, Yüreğini Hep Mavi Tut......


527 Mesaj
19 Temmuz 2009; 1:13:18 

yalnız her istediğin zaman değil öss ile yerleşenlerden sonra "ikinci üniversite" kayıt dönemi denilen bir dönem var o dönemde kaydını yaptırabilirsin...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Temmuz 2009; 1:26:39 

ikinci üniversite kayıtları geçen sene 27 ekimde başlamıştı. Bu sene de o aralar olur. Arkadaşım sorunun yanıtı da evet okuyabilirsin...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Temmuz 2009; 1:34:07 

Peki bu sene açıköğretime yazılıp,öss sınavına hazırlanılabilir mi..Mesela bu sene yazıldım diyelim;2010 daki öss sınavına girsem puanım düşer mi..Bide bu açıköğretimden mezun olunca açıköğretim diploması mı veriyorlar yoksa o üniversitede normal öss puanıyla girmiş olanlara verilen diplomaları mı veriyorlar..Yani birisi anadolu üniversitesinde iktisat okurken,açıköğretimdede iktisat okuyan birisi mezun olunca diplomaları aynı mı oluyor..


527 Mesaj
19 Temmuz 2009; 1:50:54 

aöf e girip sonraki sene örgün kazanırsan puanda düşme olmaz...

açıköğretimle anadolu diploması arasında şöyle bir fark var fakülte adları farklı onun dışında ikisi de anadolu üniversitesi adıyla veriliyor aöf yazmıyor...

yani şöyle anadolu diplomaları iibf olarak aöf diplomaları da işletme ya da iktisat fakültesi olarak veriliyor...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gollory -- 19 Temmuz 2009; 1:51:31 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
3 gün 5 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
19 Temmuz 2009; 1:51:15 

Diplomalar aynı değil.Birinde iktisat diğerinde iktisadi idari bilimler diye yazar.Örgünde iktisat yazarsan açıkta iktisat yazamazsın.Aynı bölümü okuyamazsın birisi iktisat diğeri işletme olabilir.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Temmuz 2009; 2:13:36 

Hayır dostum yanlış anladın sen..Mesela sen anadolu üniversitesi iktisata össde 330 puan ile girip kazanmışsın..Ben ise açıköğretim yazıp iktisata girdim diyelim..4 sene sonra mezun olduğumuzda diplomamızda bir farklılık olacak mı..Yani senin diplomanda anadolu üniversitesi iktisat bölümü yazarken bende ise anadolu üniversitesi açıköğretim iktisat bölümümü yazıcak yoksa size verilen diplomanın aynısını bizde mi alıcaz..Bide açıköğretim yazarken hangi puana göre giriyoruz..1. bölüme göre mi yoksa 2. bölüme göre mi..Bide sayılsalcı birisi ea puanına göre mi açık öğretime giriyor..


527 Mesaj
19 Temmuz 2009; 2:15:28 

puan türleri farketmiyor 4 puan türünün birinden barajı geçmen yeterli...

diploma konusunu yukarda açıkladım ...


_____________________________



977 Mesaj
19 Temmuz 2009; 2:17:58 

quote:

Orjinalden alıntı: ssff_allthing

Hayır dostum yanlış anladın sen..Mesela sen anadolu üniversitesi iktisata össde 330 puan ile girip kazanmışsın..Ben ise açıköğretim yazıp iktisata girdim diyelim..4 sene sonra mezun olduğumuzda diplomamızda bir farklılık olacak mı..Yani senin diplomanda anadolu üniversitesi iktisat bölümü yazarken bende ise anadolu üniversitesi açıköğretim iktisat bölümümü yazıcak yoksa size verilen diplomanın aynısını bizde mi alıcaz..Bide açıköğretim yazarken hangi puana göre giriyoruz..1. bölüme göre mi yoksa 2. bölüme göre mi..Bide sayılsalcı birisi ea puanına göre mi açık öğretime giriyor..


biri açıkta biri örgünde işletme okuyan iki kişi olsun farzedelim.
örgünden mezun olanda iktisadi idari bilimler fakültesi işletme yazacak
açıköğretimden mezun olanda işletme fakültesi işletme bölümü yazacak.

Yani aradaki farkı anlamak çok basit



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdenar -- 19 Temmuz 2009; 2:18:02 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Temmuz 2009; 2:26:45 

Peki biraz saçma olucak ama mesela açıköğretimden mezun olan adam yüksek lisans yapabilir mi..Yani normal işletmeden mezun olan adam yüksek lisans için başvuru yapabilirken açıköğretimde okuyan biriside başvurabilir mi..Ayrıca devletin açtığı kpss sınavına açıköğretim mezunları girebiliyor mu ve üniversite mezunlarına yönelik olan polislik alımlarından(6 ay eğitimle polis olunması),açıköğretim mezunlarıda yararlanabiliyor mu..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssff_allthing -- 19 Temmuz 2009; 2:27:37 >


527 Mesaj
19 Temmuz 2009; 2:48:35 

kpss sınavına aöf mani değil diye biliyorum ama polislik alımını bilmiyorum...

yüksek lisans için de engel oluşturmaz...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Temmuz 2009; 3:01:42 


quote:

Orjinalden alıntı: gollory

kpss sınavına aöf mani değil diye biliyorum ama polislik alımını bilmiyorum...

yüksek lisans için de engel oluşturmaz...

Şimdi ben açıköğeretim bitirdiğimde yüksek lisans için bitirdiğim bölümü bitiren birisiyle aynı eğitimi mi alacağım..Ben artık o kadarda olmaz demiştim ama oluyormuş demekki..

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
3 gün 5 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
19 Temmuz 2009; 3:06:03 


quote:

Orjinalden alıntı: ssff_allthing

Peki biraz saçma olucak ama mesela açıköğretimden mezun olan adam yüksek lisans yapabilir mi..Yani normal işletmeden mezun olan adam yüksek lisans için başvuru yapabilirken açıköğretimde okuyan biriside başvurabilir mi..Ayrıca devletin açtığı kpss sınavına açıköğretim mezunları girebiliyor mu ve üniversite mezunlarına yönelik olan polislik alımlarından(6 ay eğitimle polis olunması),açıköğretim mezunlarıda yararlanabiliyor mu..

Yüksek lisans yapılıyor ancak birçok üniversite seni mülakatlarda eler.Açıköğretim okuyanların önünde görünmez bir duvar vardır.Ben mesela açıköğretimi bitirince tezsiz yüksek lisans yapmak istiyorum ancak beni birçok üniversitenin kabul etmeyeceğini biliyorum.Tezsiz yapmamın onlara bir zararı olmaz tezli olsaydı doktoraya kadar gider ve öğretim üyesi olurdum bunu hiç kabul etmezler.İyi üniversitelerden hiç bahsetmiyorum en adilerine bakıyorum belki bir yol bulurum diye.Gerçekten zor ortalama yüksek olacak ales puanı yüksek olacak,üds sınavından iyi puan alacaksın ve mülakatta elemezlerse yüksek lisansa başlayacaksın.

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
3 gün 5 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
19 Temmuz 2009; 3:10:43 


quote:

Orjinalden alıntı: ssff_allthing



Şimdi ben açıköğeretim bitirdiğimde yüksek lisans için bitirdiğim bölümü bitiren birisiyle aynı eğitimi mi alacağım..Ben artık o kadarda olmaz demiştim ama oluyormuş demekki..

Açıköğretimi o kadar küçümseme öyle dersler var ki isteseler herkesi bırakacak sorular çıkartabilirler.Mesela istatistik,matematik,iktisat bu derslerde zor sorular sorsalar herkes kalır.Açığın en kötü yanı herkesin girebilmesi elit bir tabaka yok yani.Bu yüzden oradan alacağın diplomanın pek itibarı olmuyor.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Temmuz 2009; 3:27:37 

Ben bu sene öss ye girdim..Ama mat2 deki son 4 sayfadaki soruları optiğe geçmedim..Daha doğrusu heycandan gitti hepsi..O yüzden 30 puan düşük aldım..Say2 sıralamam 110 binlerde..O yüzden dandik bir üniye gitmektense açıköğretim yazim diyordum..Sonuçta anadoludaki bir üniye gitsende aldığın diplomanın açıköğretimden pek bir farkı kalmıyacak..Sadece kpss sınavı için normal ünilerden meuzn olanlar aynı haklara sahipler mi diye zaten buraya yazmıştım..Bigilendirme için sağolasın..


 
12 Mesaj
19 Temmuz 2009; 4:16:44 

benimde bir sorum olacak,ben aöf kamu yönetimi okuyordum,bu sene össde 17.123. oldum kısmetse halka ilişkiler ve tanıtım okuyacağım,onun yanına bu bölüme uygun bir aö'de yazmak istiyorum kamu yönetimini nasıl iptal edebilirim?


_____________________________

T.C.
İstanbul Üniversitesi
İletişim Fakültesi - Halkla İlişkiler&Tanıtım


 
138 Mesaj
2 Ağustos 2009; 19:34:12 

ben makine mühendisliği okuyorum, bu sene öylesine össye girdim.
açık öğretime şimdi başvuru yapabilir miyim, yoksa illa 2. üniversite kayıtlrını mı bekleyeceğim?


_____________________________



 
0 Mesaj
12 Temmuz 2010; 2:47:17 

ya ben geçen yıl girmiştim sınava şuandada öğrenciyim örgün eğitim alıyorum ama aynı zamandada aöften bi bölüm okumak istiyorum. bu yıl sınava girmedim kayt yaptırabilmem için seneye tekrar sınava girmemmi gerekiyor eğer yardımcı olan biri olursa minnettar kalıcam. şimdiden teşekkür ettim


_____________________________



427 Mesaj
12 Temmuz 2010; 2:53:05 

quote:

Orijinalden alıntı: özge.uymz

ya ben geçen yıl girmiştim sınava şuandada öğrenciyim örgün eğitim alıyorum ama aynı zamandada aöften bi bölüm okumak istiyorum. bu yıl sınava girmedim kayt yaptırabilmem için seneye tekrar sınava girmemmi gerekiyor eğer yardımcı olan biri olursa minnettar kalıcam. şimdiden teşekkür ettim


Evet Nisan'da yapılan sınava girmen gerekirdi,bu sene geçmiş artık. Kayıt yaptırabilmek için önümüzdeki sene sınava girip 2 yıllık barajını geçmen yeterli...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi STMUS -- 12 Temmuz 2010; 2:55:29 >


_____________________________



 
0 Mesaj
11 Ekim 2010; 2:48:15 

ilk tercihte bişey gelmedi..ek tercihlerde orgun ogretime yerleşirsem örgüne kayıt yaptırdıktan sonra açıköğretime de kayıt yaptırabilirmiyim..


_____________________________



 
14 Mesaj
26 Temmuz 2011; 12:45:12 

Bu sınavsız 2.üniversite durumunda,sınavlar falan nasıl oluyo yaşadığımız yere göre mi?bi üniversite okurken ayrıca aöf sınavlarına çalışmak zor olmaz mı?
Bi de bunun maddi götürüsü ne olur?


_____________________________

İnsanlar nasıl konuşulması gerektiğinin dersini alırlar; ama en büyük ilim, nasıl ve ne zaman susulması gerektiğini bilmektir.


977 Mesaj
26 Temmuz 2011; 14:07:36 


quote:

Orijinalden alıntı: perisannn

Bu sınavsız 2.üniversite durumunda,sınavlar falan nasıl oluyo yaşadığımız yere göre mi?bi üniversite okurken ayrıca aöf sınavlarına çalışmak zor olmaz mı?
Bi de bunun maddi götürüsü ne olur?


Adres olarak nereyi belirtirsen sınav giriş kağıdı oraya geliyor ve sınav merkezi adresinin bulunduğu yerde oluyor.
Aöf sınavlarına çalışmak hiç zor olmuyor.Örgün okuyan ortalama kapasiteli biri için aöf sınavları bal kaymak oluyo çünkü soru ezberleyip giriyorsun aynıları çıkıyor. Toplamda yıllık 600 tl gibi bir masrafı oluyor.


_____________________________



 
14 Mesaj
26 Temmuz 2011; 14:41:20 


quote:

Orijinalden alıntı: Adalet




Adres olarak nereyi belirtirsen sınav giriş kağıdı oraya geliyor ve sınav merkezi adresinin bulunduğu yerde oluyor.
Aöf sınavlarına çalışmak hiç zor olmuyor.Örgün okuyan ortalama kapasiteli biri için aöf sınavları bal kaymak oluyo çünkü soru ezberleyip giriyorsun aynıları çıkıyor. Toplamda yıllık 600 tl gibi bir masrafı oluyor.


Hocam çok teşekkürler,biraz daha bilgi verirsen çok sevinirim :) yani 2.üniversite olarak düşünüyorum aöf ben


_____________________________

İnsanlar nasıl konuşulması gerektiğinin dersini alırlar; ama en büyük ilim, nasıl ve ne zaman susulması gerektiğini bilmektir.


1179 Mesaj
2 Ağustos 2011; 11:38:34 

Bu sene açıköğretim 2 yıllık veya 4 yıllığa kayıt yaptırsam seneye üniversite sınavına girdiğimde puanlarımda düşmer olur mu? Ona göre eğer olursa yazmayacam şimdi açık öğretimi.Yok olmassa açıköğretimden bir bölüm yazacağım.


_____________________________

MEVLAM GÖRELİM NEYLER..NEYLERSE GÜZEL EYLER....


 
0 Mesaj
20 Ağustos 2011; 0:33:27 

ben bişeyi merak ediyorum acaba aynı anda 2 açıköğretim okunur mu ben 2 yıllık okudum bu sene 3e geçicem açıktan ve bu sene sınava girdm tekrar açıktan başka bölüm okuma imkanım var mı


_____________________________



 
41 Mesaj
20 Ağustos 2011; 12:50:27 


quote:

Orijinalden alıntı: nba kaçkını

ben bişeyi merak ediyorum acaba aynı anda 2 açıköğretim okunur mu ben 2 yıllık okudum bu sene 3e geçicem açıktan ve bu sene sınava girdm tekrar açıktan başka bölüm okuma imkanım var mı


yok sadece bir bölüm okuyabiliyorsun


_____________________________

http://resim.donanimhaber.com/m_50441435/mpage_1/f_/key_//tm.htm#50441435


526 Mesaj
20 Ağustos 2011; 12:59:49 

Arkadaşlar peki herhangi bir lisans programına kaydolan öğrenci AÖF tende 4 yıllık bölüm okuyabilir mi?


_____________________________


bir sağa bir sola, iki bazuka
wesley sneijder#10



 
41 Mesaj
20 Ağustos 2011; 13:39:03 


quote:

Orijinalden alıntı: RoaR

Arkadaşlar peki herhangi bir lisans programına kaydolan öğrenci AÖF tende 4 yıllık bölüm okuyabilir mi?


evet okuyabilir


_____________________________

http://resim.donanimhaber.com/m_50441435/mpage_1/f_/key_//tm.htm#50441435


 
0 Mesaj
27 Ocak 2012; 13:20:50 

Arkadaşlar merhaba konuyu yeniden hortlatmış olacağım ama anlamadığım konular var. Ben şu anda üniversitede 3. sınıfım ve AÖF'den bir bölüm okumak istiyorum. Benim kendi ilimdeki AÖF bürosuyla iletişime geçmem mi gerek ve sadece sınavlara mı giriliyor ders yok mu ( evet pek bilgim yok anlaşıldığı üzere ) kayıtlar için ne puanı gerekiyor cevaplarsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler.


527 Mesaj
27 Ocak 2012; 14:25:51 

quote:

Orijinalden alıntı: hatsumo

Arkadaşlar merhaba konuyu yeniden hortlatmış olacağım ama anlamadığım konular var. Ben şu anda üniversitede 3. sınıfım ve AÖF'den bir bölüm okumak istiyorum. Benim kendi ilimdeki AÖF bürosuyla iletişime geçmem mi gerek ve sadece sınavlara mı giriliyor ders yok mu ( evet pek bilgim yok anlaşıldığı üzere ) kayıtlar için ne puanı gerekiyor cevaplarsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler.

aöf ün bazı bölümleri kontenjanlı oldu ve bu bölümler geçen sene kredili sisteme geçti bu bölümler için sınavsız giriş yok... (edebiyat, tarih, felsefe sosyoloji vs)

kalan bölümler için sınavsız giriş olayı var (iktisat, işletme, maliye vs) ama onlarında bu sene kredili sisteme geçeceği söyleniyor kredili sistemin yanısıra kontenjan sınırlaması da getirirlerse sınavsız giriş olayı kalkacaktır...


_____________________________



 
33 Mesaj
30 Ocak 2012; 18:19:37 

mrb tekrar pekiştirme amaçlı soruyorum.

lisans mezunuyum.

bu sene ygs lere gireceğim ama hem açıköğretim hem de uluslarası ilişkiler yazacağım.
puana göre ilk tercihlerde uluslararası ticaret yazacağım (sebebi: benim oturduğum yerde var) kazandığımı varsayıyorum ve kayıt yaptırdım diyelim. 1. tercih

ek yerleştirmelerde de açıköğretim işletme (hangisi daha iyi tavsiye olursa işletme, iktisat, kamu) yazacağım. 2. tercih ek tercih

yani tek sınavda iki tane tercihde bulunacağım. bu mümkünmüdür?

bir de açıköğretimde lisans ta gördüğüm dersleri düşürebilir miyim transkript ile. (bu işlemler kayıt, ders düşürme hepsi aöf bürolarında gerçekleştirilebiliyor mu?))


_____________________________

www.trkangal.com
http://korfezinkalbi.com
http://aakpinar.k12.tr/
http://mujdeanaokulu.k12.tr/


 
0 Mesaj
6 Temmuz 2013; 14:45:52 

Arkadaşlar bu şuan 2 yıllık önlisans okuyorum sınavzıs geçiş ile yerleştim ve bu sene ygs den barajı geçtim istanbul üni. açıköğretim olan coğrafya bölümünü tek tercih edip yerleşme durumum var mıdır lütfen bligilendiriseniz


_____________________________



1929 Mesaj
16 Temmuz 2013; 15:33:28 

Konuyu yukarı alalım ;

Arkadaşlar 4 yıllık lisans öğrencisiyim bu sene kendimi deneme amaçlı YGS ye girdim ve açıköğretim yazacağım şuan tercih yapabilir miyim normal öğrenci gibi ? Bu açıköğretim tercihi örgün eğitimimi engellemz diye tahmin ediyorum..


_____________________________



 
22 Mesaj
4 Ağustos 2013; 16:21:08 

örgünde okurken birden fazla açık öğretim bölümünde okuyabiliyormuyuz örnek: anadolu ünide açıktan adalet okurken istanbul ünidede açıktan tarih okunabiliyomuyuz


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Üniversite Eğitimi ve Yüksek Lisans, Doktora » Aynı anda hem örgün hem açıköğretim okunur mu ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.445