- x
Ssongyang Kyron 4x4 inceleme test
122 Cevap44039 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Mesaj Fotoğraf Galerisi

Ekleyen : yakamozum

Ekleyen : yakamozum

Ekleyen : yakamozum
Giriş
Mesaj


 
38 Mesaj
2 Haziran 2009; 0:38:12 

Ssongyang Kyron inceleme test

Uzun araştırmalar sonucu suv sınıfında fiat fayda oranı en yüksek olan kayron a karar verdim ve bir hafta önce metalik gri renginden satın aldım. Ssongyang yaklaşık 50 yıldır arazi aracı üreten Mercedes �le de teknik işbirliği yapan , araçlarında pek problem yaşanmayan bir firma.Seçimi yaparkan chevrolet captiva, kia sorento, Hyundai santa fe ,toyota rav 4 ve honda crv arasında uzun uzadıya kıyaslamalar yaptım.
Dış Tasarım
Kyron (mitolojide yarı at yarı insan varlığa verilen ad) dış çizgileri itibarıyla, özellikle ön görüntüsünü beğendim, uzak doğudan çok Alman ekolünü (Mercedes) andırıyor,arka tasrımı ise yine BMW X5 esintileri taşıyor.Önde badem formlu, mercekli halojen far ve dikdörtgen sis farları kullanılmış.Kapıların açılıp kapanması gayet tok ve güven verici.Cam yüzey alanının fazla olmaması iç sıcaklığa olumlu yansıyor.Ön camın üzeri amerikanlar gibi mavi renkle güneşe karşı korunmuş.Üst barlar standart ve siyah renkli,Aynalar elektirikli olarak katlanıyor ve yeterli büyüklükte.18 inç jantlar spor ve heybetli görünüm sağlarken daha konforlu bir sürüş sağlıyor,yanak yüksekliklerinin (60) düşük olaması da görüntüsünü güzelleştiriyor.Rakiplerinin bir çoğunda bulunan 16 jant kalın yanak, daha çok bir kapak hissi veriyor..Yine gayet kaliteli marşipiyeller standart donanımda ve ek ücret gerektirmiyor.
İç Tasarım
Araca binerken minibüse biner gibi biraz yüksek pozisyondan giriliyor. Koltuktan etrafa baktığınızda oldukça yüksekte olduğunuzu hissediyorsunuz. Ön dashbord modern çizgiler ve sade tasırım içeriyor, herşey sürücünün ergonomisine göre ayarlanmış. Her tür düğme ve kumandaya rahatlıkla ulaşılıyor. Direksiyon simidi deri kaplı ve üzerinde vites ve müzik sisteminin kumandaları bulunuyor.Hız ve devir göstergeleri klasik ve sade görünüyor.Tüm göstergelerde turuncu işıklandırma tercih edilmiş, geceleride rahat görünüyor fakat ışığın şiddeti ayarlanamıyor.Gerçi ben de pek değiştirme isteği yaşamadım. .Dijital ekranında ise sadece kilometre sayacı ve otomatik vites bilgileri görünürken, dış ısı sıcaklığı ve yol bilgisayarı özelliklerinin olmaması, bu sınıfta ve donanımda bir araçta üzücü oluyor.Kyron bu açığını orta konsola dokunmatik ekranlı navigasyon,(yol bilgileri hesaplama özellikli) , dvd player koyarak kapatma yoluna gitmiş ki gerçektende bu sistem kokpite ayrı bir hava katıyor.TV,cd mp3 , dvd ,vcd ,radyo gibi bir çok medya kaynağını ayrıca ipodunuzu sistemden dinlemek mümkün.Sesli navigasyonun anteni ön camda yer alıyor ve oldukça etkili görev görüyor.Tüm komutları ekrana dokunmakla halledebiliyorsunuz.Müzik sisteminde 4 hoparlörün şiddeti ayrı ayrı ayarlanabiliyor.Ayrıca ön kapıya monte tweeterlar da mevcur.Müzik sisteminde BBE ses geliştirici özellikle daha derin sesler elde edilebiliyor.Yine bu ekrana geri görüş kamerası eklenebiliyor.Cihaza ayrıca USB ve sd kart girişleride mevcut.Bluetooth la telefonuza bağlanabiliyor telefonunuzdaki müzikleri cihazdan dinleyebiliyorsunuz yada görüşmelerinizi ekrandan tuşlayarak yapabiliyorsunuz.Tek dezavantajı radyosunun alışının yetersiz oluşu denebilir.
Kyron da önde ve yanlarda görüş problemi yok. Fakat arka camda görüş kısıtlı(C sütünları geniş tutulmuş) yan aynalarıda kullanmak, yahut geri kamarası takmak şart görünüyor. Geri park sensörü iyi çalışıyor ve oldukça yararlı da oluyor.
****
Yan aynalar mavi kaplanarak özellikle geceleri far yansımalarının rahatsız etmesini azaltmış. İçeriden elektirikli olarak ayarlanabiliyor ve yine içerden her iki ayna katlanabiliyor. Dikiz aynası ışığa duyarlı, ayrıca yağmur ve ışık sensoru de vazifelerini doğru olarak yapıyor. Koltuklar deri kaplı, önler ısıtmalı, yanal destekleri gayet iyi kaydırma yapmıyor .Sürücü koltuğu ve yolcu koltuğu elektrikli olarak ayarlanıyor.Sürücü koltuğu aşağı yukarı,ön arka beşik hareketi sırt eğim ayarlarının tamamı elektirikli ayarlanıyor, ayrıca bel desteği de mevcut.
***
Arka alan aslında yeterli bir hacım sunuyor. Bununla birlikte, arka koltuklarda kızak sisteminin olmayış veı bu nedenle ileri geri hareket ettirilememesi, bir dezavantaj sayılabilir.Geriye 15 cm kaydırılabilseydi arkada da limusin konforu sağlayabilirdi.Buna karşılık arka sırtlıkların 30 derceye yakın arkaya yatabilmesi , ferahlık ve konforu artırarak telafi sağlıyor.Kapılar 30 km hızdan sonra otomatik kitleniyor ve güvenlik sağlıyor.Sunruf daha ziyade havalandırma ağrılıklı ,elektirikli olarak kumanda ediliyor.Dört cam da elektrikli, sadece şöför tarafı tek dokunuşla açılıp kapanıyor. Klima otomatik ve oldukça güçlü soğutma yapıyor.Anahtarda bulunun uzaktan kumanda çok fazla özelliğe sahip değil, sadece kapıları açıp kapıyor ve alarmı devreye sokuyor.Torpido gözü küçük sayılır ,her iki ön koltuğun arasında yine kapaklı bir göz mevcut.Bu ünitenin üzerinde yine hareketli bir bardak tutucu ,arka koltuklara yönelik te çiftli bir bardak tutucu mevcut.Bununla birlikte kapı yanları cepleri ince sayılır.Tavanda bir adet gözlük bölmesinide sayarsak aslında çok fazla göz yok da diyebiliriz.
***
Bağaj, Bu aracın en önemli ve benim de aracı almamda en önemli nedenlerden birisi. Bagaj hacmi.1220 lt , en geniş bagaj sunan sedanın bagajından 2 kat daha büyük.Koltuklar yatırıldığında ise bu alan 2600 lt oluyor.Biskleti direk sol yana yaslayarak hiç bükmeden koydum gene bir karış yer kaldı .Araçta kayboldu da denebilir.
Motor ve sürüş dinamikleri
Motoru Mercedes kökenli, kendini ispatlamış 2000 cc comonrail 141 BG 31 kgm tork dizel(euro 4), gaza oldukça hızlı tepkiler veriyor, ayrıca oldukça da sessiz. Sadece rölantide, birde hızlanmak için gaza bastığınızda bir dizel sesi alıyorsunuz bunun dışında banzinli mi dizel motormu kullandığınızı anlamak pek mümkün değil.Ses izolasyonu çok iyi hem motor ,hem dış sesler oldukça iyi izole edilmiş,rüzgar sesini 120 km hızda denememe rağmen duymadım.Yer sesi ve tekerlek sesine gelince, az değil, hiç yok,bu aracın konforunu bana göre artıran en önemli özellik , Kayron sanki yerden havalanmış bir uçak hissi yaratıyor.Yada denizde giden bir gemi duygusu veriyor (Mercedes konforu olduğu rahatlıkla söylenebilir).Süspansiyon tatlı sert tabir ettiğimiz cinsten arazi araçlarında beklenen sertlikte değil ,hatta dur kalklarda amerikan arabaları gibi yaylanıyor.Buna karşılık bazı engebeli, dalgalı asfaltta sertleştiği ve süspansiyonun rezonansa geçtiğinide hissedebiliyorsunuz ama kesinlikle sarsıntı dışında, süspansiyon gürültüsünü duymuyorsunuz. Arazide ise bu sert süspansiyonun faydası hissediliyor ve düz asfalttan daha fazla bir süspansiyon konforu hissediyorsunuz.
Yol tutuşu 60 yanaklı lastiklerinde avantajıyla oldukça iyi , ani direksiyon kırışlara tepkisi çok iyi yalpalama savrulma yok,çok zorlanırsa ESP nin devreye girdiğini hissediyorsunuz.Direksiyon hassasiyeti ve tepkileri gayet yeterli.Kamyon şasisini andıran tam şaseye sahip Kyron, rakiplerden (çoğu yarı şase) bu özelliğiyle ayrılıyor.Bu tam şase, araca dayanaklılık ve esnemeye karşı direnç oluşturmuş.Araçta hiç esneme gıcırdama kasılma hissetmiyorsunuz.
Otomatik vitesi Mercedesin bir çok üst model araçlarında kullandığı 5 � tronic vitesi. Çok iyi bir otomatik olduğunu daha ilk andan itibaren anlıyorsunuz vites geçişleri ni anlamak neredeyse imkansız ve çok hızlı.Elle bile bu kadar mükemmel vites değişimi yapmak neredeyse imkansız.
Yakıt tüketimi ni hesapladığımda çok şaşırdım, şehir içi çok sıkışık olmayan trafikte ortalama 7.5 litre dizel tüketimi 2 tonluk bir araç için oldukça makul bir sonuç.
Sonuç olarak fiatına karşı sunduklarını ve Mercedes altyapısını kullanmış olmanız Kyron u tartışmasız lider yapıyor.


local://upfiles/480924/00F84FFD574A4864AED84736EE6EF9C0.jpg

local://upfiles/480924/47F691354E724F8288D8585BD39EF293.jpg


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakamozum -- 1 Temmuz 2009; 0:06:57 >


_____________________________

KENWOOD M2GC7


675 Mesaj
3 Haziran 2009; 23:21:55 

Bu aracı ilk olarak otomobil fuarında inceleme şansım olmuştu ve çok hoşuma gitmişti.Bir kaç kerede kullanma şansım oldu.Bu araçta eksik bulduğum iki şey var gerisi bence de mükemmel.Birincisi hızınız ne olursa olsun direksiyonda bir sertleşme hissi yok ve bu beni tedirgin etti.Belki kullandıkça alışılır.İkincisi de bu kadar güzel ve pahalı bir araçta yol bilgisayarı olmaması garip.Şart mı derseniz elbette değil tabi ki.
Ayrıca fiyatları bence hala çok yüksek.Kyron'un tüm donanım serilerinin bence liste fiyatının yaklaşık 10.000 TL ucuz olması gerekir bence.
Ayrıca Ssongyang yada Şahsuvaroğlu bu araçlar için ne baskın bir reklam yapıyor nede bir yerlere test amaçlı veriyor.Çok araştırmama rağmen her hangi bir test veya sürüş izlenimine rastlamadım.
2. el fiyatları 45.000 gibi rakamlara düşerse almayı planlıyorum.


_____________________________

EMNİYET KEMERİ HAYATA BAĞLAR.LÜTFEN KEMERSİZ ARAÇ KULLANMAYIN.


 
38 Mesaj
4 Haziran 2009; 15:02:36 

Sayın challenger,çok iyi bir gözlemcisiniz.Direksiyon gerçektende yüksek hızlarda sertleşmiyor.!0.00 tl indirime gelince,öyle bir indirim olsa bence başka hiç bir rakip suv satılamaz.


_____________________________

KENWOOD M2GC7


245 Mesaj
4 Haziran 2009; 20:15:31 

bence bu arabanın satılması için ilk önce ucuz fiyata ve hırslı bi sekilde reklamlarla felan yer etmesi gerekir piyasada.belki daha bu markayı bilmeyen veya bilipte kötüleyen kac kişi var ben bile cok yakın zamana kadar bunu çin malı olarak biliyodum.


_____________________________



 
7850 Mesaj
4 Haziran 2009; 21:32:59 

süspansiyon ve izolasyon olarak hakikaten çok iyi makine, vites geçişleri sarsıntısız, virajlarda yatmaması vs de çok olumlu.

pek çok yönden captiva-sorento gibi populer birçok suvdan iyi olduğunu söyleyebilirim.

sadece motoru kasaya biraz ufak kalıyor, o da bu sınıfta göz ardı edilebilecek bir şey bence...


 
38 Mesaj
7 Haziran 2009; 21:37:47 

bu gün klimasını da test etme fırsatım oldu.Bugüne kadar kullandığım pek çok binekten daha güçlü klimaya sahip olduğunu söyleyebilirim.


_____________________________

KENWOOD M2GC7


 
3 Mesaj
27 Haziran 2009; 17:51:38 

İnceleme için ellerinize sağlık. Gerçekten çok güzel olmuş. Ben yaklaşık iki aydır Kyron kullanıyorum. İncelemede yazdığınız tüm olumlu ve olumsuz yönlere birebir katılıyorum. Bana göre fiyatına göre çok çok iyi bir araç. Almak isteyene kesinlikle tavsiye edebilirim. Ben alırken en büyük tereddüdü ikinci el ve servis konusunda yaşıyordum. Servis konusunda bir sıkıntı (en azından İstanbul'da) yok. Şu anda yıllarca kullanmayı düşünebileceğim bir araç olması sebebiyle de ikinci el durumunu bu aşamada önemsemiyorum. İnsanlar tanıyıp güvendikçe artacağını düşünüyorum. Netice itibarıyla sırf dağ başında parçası bulunuyor gerekçesiyle Avrupada 30 yıl önce üretimden kalkmış araçların (veya direksiyonlu tenekelerin) senelerce peynir ekmek gibi satıldığı bir ülkede yaşıyoruz. İnsanımızın düşünmediği konu ise şu; sürekli arıza çıkaran kalitesiz araçların parçasının bol ve ucuz olması bir avantaj mıdır?


_____________________________



2214 Mesaj
28 Haziran 2009; 1:46:43 

Aslında az önce Actyon başlıgına yazmıştım.Kryon içinde başlık varmış copy edeyim.

''Bu hafta kendi aracımda sorun oldugu için dayıma ait olan Kyron ile İzmir'den Kuşadasına gidip gelmek zorunda kaldım.Zorunluluk diyorum sebebi daha önce hep manuel vitesli ve görece küçük araçlar kullanmamdı.Suv sınıfındaki diger araçları bilemiyorum ancak heybeti,yol tutuşu,boyutuna ragmen başta küçük buldugum motorundan beklemedigim bir performans sergiledi.Şehiriçinde SUV kullanmanın sadece gösterişten ibaret oldugunu düşünürken bir anda aklımdaki önyargıları sildi.Kesinlikle sahip olunası bir araç oldugunu kabullenmeye başladım.Donanım anlamında pahalı rakiplerinden eksileri olabilir ancak direksiyon başına geçtiginiz anda tahta oturmuş hissine kapılıyorsunuz.Dayımın da aracını çok sevdigi belli önceki aracı Freelander idi arazi gezileri dışında (kendisi inşaat müh. ) kullanındıgına şahit olmazdım, Kyron 11 ay gibi sürede 85000 km'lere gelmiş. Servisi nasıldır bilemiyorum ama birçok firmanın satış sonrası hizmetini!! bildigimden artık yadırgamıyorum bile, Sonraki aracımı C5 gibi bir sedan şeklinde planlarken bir anda aklımı karıştırdı :) ''


_____________________________

TZM - TVP Çeviri Ekibi Youtube kanalı:
http://www.youtube.com/user/RBELingTeamTR?feature=mhee
Video içeriklerini Türkçe altyazılı izleyebilmek için, video'nun sağ alt köşesinde yer alan ''cc'' butonunu kullanabilirsiniz.


 
3 Mesaj
30 Haziran 2009; 0:01:00 


quote:

Orjinalden alıntı: Details

Aslında az önce Actyon başlıgına yazmıştım.Kryon içinde başlık varmış copy edeyim.

''Bu hafta kendi aracımda sorun oldugu için dayıma ait olan Kyron ile İzmir'den Kuşadasına gidip gelmek zorunda kaldım.Zorunluluk diyorum sebebi daha önce hep manuel vitesli ve görece küçük araçlar kullanmamdı.Suv sınıfındaki diger araçları bilemiyorum ancak heybeti,yol tutuşu,boyutuna ragmen başta küçük buldugum motorundan beklemedigim bir performans sergiledi.Şehiriçinde SUV kullanmanın sadece gösterişten ibaret oldugunu düşünürken bir anda aklımdaki önyargıları sildi.Kesinlikle sahip olunası bir araç oldugunu kabullenmeye başladım.Donanım anlamında pahalı rakiplerinden eksileri olabilir ancak direksiyon başına geçtiginiz anda tahta oturmuş hissine kapılıyorsunuz.Dayımın da aracını çok sevdigi belli önceki aracı Freelander idi arazi gezileri dışında (kendisi inşaat müh. ) kullanındıgına şahit olmazdım, Kyron 11 ay gibi sürede 85000 km'lere gelmiş. Servisi nasıldır bilemiyorum ama birçok firmanın satış sonrası hizmetini!! bildigimden artık yadırgamıyorum bile, Sonraki aracımı C5 gibi bir sedan şeklinde planlarken bir anda aklımı karıştırdı :) ''



Merhaba, gerçi araç sizin değil ama bir konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Kyronu kullanmaktan çok zevk alıyorum. Ancak benim aracım henüz beşbin kilometrede, dolayısıyla şu aşamada muhtemel sorunlar ve kalite konusunda tam bir fikrim yok. Zira ilk 30.000 kilometrede hemen hemen hiçbir araç sorun çıkarmıyor. Aracın kalitesi ilk 30.000 den sonra belli oluyor. Acaba 85.000 kilometrede dayınızı rahatsız eden bir sorunu olmuş mu? Bilginiz varsa ve paylaşabilirseniz sevinirim.


_____________________________



2214 Mesaj
30 Haziran 2009; 19:47:55 


Aslına bakarsanız dayım araçlarını oldukça hor kullanır.(Ön tamponu çatlak,sürücü kapısı altındaki basamak darbeden dolayı kırık)Ve birimiz üstüne gelmedikçe de umursamaz yapıdadır. 85000 ilk yıl için çok olsada bir aracın kullanım ömrü açısından çok uzun bir kilometre degil dayım ne kadar kötü kullanıyor olsa da o motorun birkaç yüzbin sorunsuz km yapabilecegını düşünüyorum.Servisi hakkında inanınki bilgi sahibi degilim.Bilgi alır almaz paylaşabilirim.
quote:

Orjinalden alıntı: ndmn





Merhaba, gerçi araç sizin değil ama bir konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Kyronu kullanmaktan çok zevk alıyorum. Ancak benim aracım henüz beşbin kilometrede, dolayısıyla şu aşamada muhtemel sorunlar ve kalite konusunda tam bir fikrim yok. Zira ilk 30.000 kilometrede hemen hemen hiçbir araç sorun çıkarmıyor. Aracın kalitesi ilk 30.000 den sonra belli oluyor. Acaba 85.000 kilometrede dayınızı rahatsız eden bir sorunu olmuş mu? Bilginiz varsa ve paylaşabilirseniz sevinirim.



_____________________________

TZM - TVP Çeviri Ekibi Youtube kanalı:
http://www.youtube.com/user/RBELingTeamTR?feature=mhee
Video içeriklerini Türkçe altyazılı izleyebilmek için, video'nun sağ alt köşesinde yer alan ''cc'' butonunu kullanabilirsiniz.


1066 Mesaj
2 Temmuz 2009; 22:44:08 

6 aydır Kyron sahibiyim ...
@yakamozum gerçekten güzel ve yerinde tespitler ile anlatmış ...
Araçta gerçekten de şu niye yok denilebilecek tek şey yol bilgisayarı ... onun da ne kadar gerekli olduğu kişiden kişiye değişir elbette ...
2000 cc motor elbette 2 tonluk bu araç için küçük sayılabilir ama altında yatan Mercedes teknolojisi kesinlikle kendini belli ediyor ve 2000 cc motor performans olarak hiçte hayal kırıklığı yaşatmadı bana bugüne dek ... Esktra güç için aslında yurtdışında 2700 cc motorlu versiyonu daha fazla ama ülkemizde vergi dolayısı ile olsa gerek 2700 motor versiyonu kyron da yok ...
Kesinlikle Şahsuvaroğlu reklam özürlü bir kuruluş :) Mevcut fiyatları ile bile emin olun araçlar kalite olarak piyasadaki rakiplerinden çok önde ... 5 dakikalık bile olsa içine binip test sürüşü yapan dahi farkı çok rahat görür ...
Aslında araç hakkında düşüncelerimi uzun uzun yazmaktansa bu noktadan sonrası için planımı yazar isem herşey belli olur ... 3 yıllık garanti süresince aracı kullanmayı düşünüyorum, bu sürenin sonunda şahsuvaroğlu batmaz, distribütörlüğe devam eder, ssangyong Türkiye'de var olmaya devam eder ise bir sonraki aracımda Rexton olacak ...




149 Mesaj
16 Temmuz 2009; 15:22:47 

düz vites kullanan var mı? duüzlerdeki şanzuman da mercedes mi onu bulamadım, heryerde otamatık şanzumanı mercedes yazıyor ama, bir ayrım var mı bilen yok

full olmayan modeli içinde deneyimi olan varsa yorum rica edeiyorum


_____________________________

SANGYONG KYRON 4X2


 
38 Mesaj
27 Temmuz 2009; 22:32:52 

Hayır, sadece 5 ileri otomatik vites mercedes in fıve tronic adlı 5 ileri vitesli şanzımanı içeriyor. diğer modellerinde otomatikleri 4 ileri olan ayrı bir şanzıman veya düz vites şanzıman kullanmışlar.


_____________________________

KENWOOD M2GC7


149 Mesaj
31 Temmuz 2009; 8:13:03 

teşekkürler

quote:

Orijinalden alıntı: yakamozum

Hayır, sadece 5 ileri otomatik vites mercedes in fıve tronic adlı 5 ileri vitesli şanzımanı içeriyor. diğer modellerinde otomatikleri 4 ileri olan ayrı bir şanzıman veya düz vites şanzıman kullanmışlar.



_____________________________

SANGYONG KYRON 4X2


 
38 Mesaj
10 Eylül 2009; 15:54:47 

Kayronla yaklaşık 1000 km lik bir gökçe ada gezim oldu,Kyron uzun yolda da oldukça başarılı,insanı gerek sürücü gerek yolcuyu kasinlikle yormuyor.Yakıta gelince çok şaşırdım denebilir 100 km de 5.8 litre gibi bir değere ulaştı ki,2 tonluk bir araç için mükkemel diyebilirim.


_____________________________

KENWOOD M2GC7


 
38 Mesaj
27 Ekim 2009; 13:17:13 

Kyron nun dvd li navigasyonlu media playeri oldukça kaliteli fakat hoperlörleri tatmin edici değildi ön ve arka hoperlorleri pioneer komponentlerle değiştirdim ses kalitesi çok belirgin şekilde arttı

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

KENWOOD M2GC7


349 Mesaj
1 Kasım 2009; 12:06:49 

bizde actyon sportu denemiştik ve çok iyi bulduk almayı düşünüyoruz bakalım..Araç çok iyi gibi ve bilindik kore arabalarından değil ayrıca sonuçta merces ortaklığı var..


_____________________________



3412 Mesaj
4 Kasım 2009; 19:18:36 

ACABA 4H, 4H-Lock ve 4L-Lock konumlarını içeren arazi vitesi var mı?


306 Mesaj
4 Kasım 2009; 20:03:06 


quote:

Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

ACABA 4H, 4H-Lock ve 4L-Lock konumlarını içeren arazi vitesi var mı?


evet var.


_____________________________



 
373 Mesaj
6 Kasım 2009; 0:16:26 

arkadaşlar kyron tip ve özellik olarak en hoşuma giden araçlardan biri.yakın zamanda almayı planlıyorum inş.yalnız bu kyronun 2 tip modelimi var çünkü bi kaç yerde rastladığım daha kibarca ama ilanlarda ve bi yerde gördüğüm kyronlar biraz devasa duruyo.açıkçası şehiriçi için kibar araçlar bana daha oturaklı geliyo.kyrondan önce rav4 çok hoşuma gidiyodu ama şimdi kyronu iyice kafayı koydum gibi.
tip olarak yeni kasa honda crv,rav4 ve tiguana ile kıyaslarsak görüşleriniz nedir,onlara göre biraz daha kabaca mı duruyo boyutları itibariyle,bir de konuyu ilk açan arkadaşın konuyu açışının üzerinden baya zaman geçmiş,acaba ekleyecekleri varmı veya o günden bugüne negatif yönde değişim oldumu görüşlerinde?
cevaplarınızı istirham ediyorum..


_____________________________

sd


 
38 Mesaj
12 Kasım 2009; 0:03:59 

Öncelikle arazi viteslerini açıklayacak olursam,4H,4L ve 2H seçenekleri var ve bunlar tamamen şöförün isteğine göre seçilebiliyor yalnız lock modu yok.Araç normal koşularda 2H modunda yani arkadan çeker ilerliyor ki bu düz ve kuru asfaltta en ideal sürüş pozisyonu.4H poziyonu ise yağışlı kaygan ,karlı buzlu zor koşullarda kullanılıyor.4L ise arazi araçlarında takviye tabir edilen bir vites.Bu modda hız düşüyor ama tekerleğe gönderilen dönme gücü 2 kata yakın artırılıyor.Bu mod daha çok çamura kara saplanma gibi güç gerektiren arazi şartlarında kullanılıyor.


_____________________________

KENWOOD M2GC7


149 Mesaj
17 Kasım 2009; 18:03:50 

ben de 2. el kyron 4x2 aldım. 3-4.000 km kadar kullandım. oldukca memnunum. daha önce grand vitara kullanmama rağmen bu aracı park ederkin biraz zorlandım, boyu biraz uzun geldi performansı gayet iyi, yakıt tüketimi makul. medya player i çözmeye çalışıyorum, sağolsun navıtec kullanma klavuzunu mail attı
Ama bluetooth u aktf hale getiremedim. Telefonumu tanıttım, cihaz ile birbirini görüyorlar, çaldığında otm. cevap veri açık . ancak karşı tarafın sesini alamıyorum. sanırım bir bağlantı eksikliği var

Bu konuda bir fikri olan var mı ?


_____________________________

SANGYONG KYRON 4X2


 
890 Mesaj
6 Aralık 2009; 14:54:00 

http://www.youtube.com/...N-4XxFk&feature=related
arkadaşlar youtube da buldum belki içinizde izleyeniz vardır bilemem ama gerçekten başarılı bir suv olarak geldi karşıma . rakipleri ise lada niva ve uaz. izleyin yorumlarınızı bekliyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byatunga -- 6 Aralık 2009; 15:55:17 >


_____________________________



3985 Mesaj
15 Ocak 2010; 22:12:34 

Performansını başarılı buldum,ne kadar bu tip araçların yüzde seksen kullanım oranı asfalt da olsa,arazide kullanımı izlediğim video ölçüsünde gayet başarılı.



0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

Direksiyonda eşşek varsa, kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur.


 
36 Mesaj
12 Şubat 2010; 16:48:05 

Ben de Temmuz 2009'dan bu yana Kyron 4*4 kullanıyorum. Yakamozum adlı arkadaşın detaylı analizine tamamen katılıyorum. Ancak dış sıcaklık göstergesi olmadığından bahsetmiş. Ben de bu özelliğini sonradan keşfettim. Eğer fan ayar düğmesin çevirmek yerine üzerine basılırsa bu defa dışarıdaki sıcaklığı gösteriyor.

Servis olarak oldukça hesaplı olduğunu söyleyebilirim. Yedek parça fiyat listesinde birçok elektronik parçasını diğer markalarla kıyasladım. Bazı durumlarda diğer markaların yarı fiyatından daha ucuza liste fiyatı var. Araç sayısı artınca umarım fiyat politikası değişmez.

Mazot tüketimi çok düşük. Diğer yorumcular ne kadar az tükettiğini hesaplamış. Ben 170-190 km hızla sürekli gitmek süretiyle en FAZLA ne kadar tüketebileceğime baktım ve en çok 100 km'de 10 Lt mazot harcayabildim. Ancak 180 üzerindeki hızlarda pek güven vermediğini ve yüksek hızda bazı durumlarda aynaların rüzgar sesi yaptığını tespit ettim. Bunu servise aktardığımda doğal olarak bu arabanın yarış amacıyla yapılmadığını söylediler.

Dizel araç soğuk havada zor çalışır deniyordu. Bu kış boyunce her seferinde hiç gaz vermeden tek seferde çalıştı. Ancak aracın asıl üstünlüğü ve kullanım keyfi arazide anlaşılıyor.

Herkese tavsiye ederim.


_____________________________



 
890 Mesaj
16 Şubat 2010; 23:05:01 

bbelevi hocam ben de bu araçtan almayı düşünüyorum. belli başlı sorular var kafamda. özellikle fren mesafeleri konusunda. sence nasıl frenler? yüksek hızlarda ani frenlemeler de nasıl? yedek parçalarının ucuz olduğunu ben de duymuştum. şu şanzıman konusunda bizi bilgilendirir misin? nasıl memnun musun? bir de araç bakıma girdi mi? girdiyse kaç para tuttu acaba? son olarak memnun olmadığın yönleri yazarsan sevinirim.


_____________________________



 
38 Mesaj
19 Şubat 2010; 16:17:26 

Kyron nun yükselişi ve müşteri memnuniyeti yükseliyor..

SsangYong'un beğenilen SUV modeli Kyron, 482 adetlik satışla E7 segmentinin en çok tercih edilen üç modelinden birisi oldu.

Güney Koreli 4x4 uzmanı SsangYong'un beğenilen modeli Kyron, Otomobil Distribütörleri Derneği'nin (ODD) açıkladığı 2009 yılı satış raporlarına göre geçen yılın E7 (Lux SUV) segmentinde en çok tercih edilen üç modelinden birisi oldu.


_____________________________

KENWOOD M2GC7


 
36 Mesaj
19 Şubat 2010; 18:06:13 

Sayın Bytunga,

Fren mesafeleri konusunda benim şahsi kanaatim oldukça yeterli olduğu yönündedir. Ancak SUV araçların normal otomobiller gibi duramadığını kabul ederek kullanmak lazım. Bu araçlar hangi marka olursa olsun normal bir otomobil gibi duramıyor. Bir kaç yıl önce bu araçların durma testlerini incelemiştim. En iyi sonucu alan AUDİ Q7 ya da Q5 (tam hatırlamıyorum) olmuştu ve o araç bile Toyota Yaris kadar kısa mesafede duramamıştı.

Çalıştığım kurumun birçok makam otomobilimi kullanan çok deneyimli bir şoförüne test ettirmiştim. Kendisi frenlerin performansını çok iyi bulduğunu ancak virajlarda aracın çok güven vermediğini söylemişti. Bahsettiğim şoför başka arazi aracı kullanmadı genelde AUDI,MERCEDES gib markaların üst sınıf makam araçlarını kullanıyor. Değerlendirmesini ona göre yapın.

Zaten aracın cüssesi dolayısıyla ister istemez kullanırken biraz daha sorumlu davranıyorsunuz.

Triptronik şanzıman olduğu gibi mercedesin ve aracı lifte kaldırıp bakılınca Alman malı olduğu da görülebiliyormuş. Ben bakmadım. Vites geçişleri sorunsuz ve kullanım gayet seri. Düz vites moduna aldığınızda bile eğer gereğinden fazla devir yaptırmak isterseniz buna izin vermiyor ve hemen vites değiştiriyor. Tüm tiptronik şanzımanlar böylemidir bilemiyorum. Ancak bu özellik yanlışlıkla da olsa motoru fazla zorlamanıza izin vermemesi dolayısıyla artı bir puan.

İki defa arazide kullanma şansım oldu. Hala unutamıyorum. Arazi de diğer arazi araçlarının bu kadar keyif vereceğini sanmıyorum. Bunun süspansiyonları sayesinde sanki bir hava yastığı üzerinde o kötü yollardan kayarak gidiyormuş gibi bir his veriyor. Bir keresinde kuma saplanmıştım. 4*4 moduna alınca ok gibi fırladı, güzel bir duyguydu.

Memnun olmadığım tarafını sormuşsunuz. Sadece arka koltukların hareketli olmayışını söyleyebilirim. O kadar büyük bagaj alanı varken koltukların sabit tutulması yanlış bir tercih olmuş.

İlk bakım tam hatırlamıyorum ama 120-130 civarı tutmuştu diye kalmış aklımda. Ücretin önemli bir kısmı zaten yağ ücretiydi. Mart ayında İstanbul'da ücretsiz bakım kampanyası var. İkinci Bakım bedavaya gelecek. Şimdi alıp kullanırsanız sizin ilk bakım da bedavaya gelir.

Tuzla YMY'de aracı her zaman test sürüşü yapabiliyorsunuz. Randevu filan gerekmiyor.


_____________________________



 
890 Mesaj
23 Şubat 2010; 17:14:31 

Sayın bbelevi hocam, ilgin için çok teşekkür ederim. Kafamda ki birçok soru silindi şimdiden. Bakımı da gerçekten ucuzmuş. Ben benim golf 6 ya bunun 3 katını ödedim. Şimdi kafamda iyice yer edinmeye başladı araç. Tavsiyenize uyup Tuzlaya uğruyacağım.


_____________________________



 
17 Mesaj
15 Mart 2010; 12:15:44 

Ssangyong' u 2001 lerden beri bilirim.

50 tane sorento 100 tane captiva eder.

tabii böyle bir araca ihtiyacınız varsa...

eğer cevabınız evetse Ssanygong SUV' lar çok kaliteli bir seçim.


_____________________________



383 Mesaj
10 Nisan 2010; 17:56:42 

arkadaşlar şu anda bu aracı almak akıllılık mı olur aptallık mı çünkü fabrika iflas koruma talep etmiş geçen sene lütfen yardım


_____________________________



 
890 Mesaj
11 Nisan 2010; 16:37:46 


quote:

Orijinalden alıntı: rockboy

arkadaşlar şu anda bu aracı almak akıllılık mı olur aptallık mı çünkü fabrika iflas koruma talep etmiş geçen sene lütfen yardım


Arkadaşım o iflas koruma talebi olayı sonlandı. Fabrika tekrar üretime başladı hem de baya oldu. Üstelik yeni modeller de üretim bantlarında. Bu yıl sonuna doğru gelecek. Yani bu açıdan korkmayın. Bence alın. Eğer istediğiniz özellikleri karşılıyorsa ve fiyatı size uygun geliyorsa ve almak istiyorsanız ortada şu anda bir sorun yokken almamak aptallık olur. Araç kafanıza yattıysa almanızı tavsiye ederim. İflas korumadan çıkalı çok oldu.


_____________________________



383 Mesaj
11 Nisan 2010; 21:02:08 

cevabınız için çok teşekkürler kısmetse bi tane alma aşamasındayız inşallah olur


_____________________________



 
890 Mesaj
11 Nisan 2010; 21:08:32 


quote:

Orijinalden alıntı: rockboy

cevabınız için çok teşekkürler kısmetse bi tane alma aşamasındayız inşallah olur


Rica ederim. İnşallah olur da alırsınız. Hangi modeli düşünüyorsunuz acaba?


_____________________________



383 Mesaj
11 Nisan 2010; 23:19:48 

beyaz manuel 4X2 full araçlar bizi aşar :D


_____________________________



 
890 Mesaj
11 Nisan 2010; 23:44:28 


quote:

Orijinalden alıntı: rockboy

beyaz manuel 4X2 full araçlar bizi aşar :D


Hayırlısı olsun diyelim o zaman. Bahsettiğiniz aracın liste fiyatı sitede 58 bin civarı deniyor. Ancak haberiniz var mı bilmiyorum bir kampanyaları var. 0 faizli kredi. Eğer bundan faydalanmak istemezseniz aracın fiyatı çok düşüyor. Ben telefonla konuştum. Full modeli için 8-9 bin tl ye yakın indirimden bahsettiler. Sizin de aracı , bu kampanyadan faydalanmazsanız, çok ucuza alacağınızdan eminim. Tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız yönünde.

http://www.sahibinden.c...61307WQQpXQQdisplayitem

Bakın mesela bu bir örnek. Araç liste fiyatının çok daha altında satılıyor. O sebeple pazarlığı zorlayın. Bayilerin herbirinden fiyat alın ve birbirlerine kırdırtın. Tekrar hayırlı olsun diyelim.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Nisan 2010; 15:54:21 

Çok pahalı la bunlar


 
890 Mesaj
30 Nisan 2010; 12:40:50 


quote:

Orijinalden alıntı: Mêrcedes

Çok pahalı la bunlar


Pahalı derken neye göre kime göre? Aynı klasmandaki eşdeğer özelliklere sahip suvların fiyatları hakkında bir bilginiz var mı?
Aracın motor - şanzıman - alt yapı mercedes. Tasarımları güzel ( en azından bana göre ). Yedek parça ve servis ucuz. Donanım olarakta her keseye hitap ediyor. Pahalı derken istediğiniz ya da beklediğiniz fiyat neydi?


_____________________________



 
166 Mesaj
7 Haziran 2010; 0:36:21 

geçenlerde test etme imkanım oldu.satış elemanın söylemesine göre fulldu.hakikatten araba ağzına kadar doluydu.tam düşündüğüm gibi çıktı araç.ben araçta konfor ararım.malum Türkiye'nin yolları stabilizeden bozma.araç yolda giderken yolu ütülüyor.süspansiyonlar yumuşak.yalnız bununda bir götürüsü var o da yol tutuşu.zaten araç da çok hızlı gidecek bir araç değil.vites geçişlerini hiç hissetmedim.motor sesini duymadım dersem yeridir.ama belli bir km den sonra dizellerin sesi yumurta içirmişsin gibi açılır bilirsnz:)iç plastik kaliteside ahım şahım bişey değil.zaten öyle birşey beklemek hata olur ama civic yada corolladan geri kalmaz..kontrollerin dizilişi gayet hoş.hepsi sürücü odaklı.elektrikli koltuklar vücudu gayet iyi sarıyor.şimdi bazı arkaşlar fiyatı yüksek demiş.doğrudur bu arabanın ederi en fazla 40.000 TL'dir ama sağolsun halkını kollayan değil kendini kollayan devletimiz sağolsun aracın fiyatı 78000 civarı.rakam olarak yüksek ama rakiplerine göre'de çok aşağıda.örneğin yeni sorento € 53.000 + 1.595 TL hyundai santa fe 110.000 TL'dir.gördüğünüz gibi arada 30.000 TL fark vardır.70000-80000TL fiyat aralığında bulunan araçlar ise chevrolet captiva, nissan x-trail hatta nissanın QASHQAI modeli bile bu fiyat aralığındadır.fiyatları inceleğimizde hakikatten bu fiyata alınabiliecek "EN İYİ" SUV aracıdır.(arkadaşlar aranızdan "sen kimsinkinde ne anlarsın arazi aracından" diyenler çıkabilir ben belirteyim 2004 yılından itibaren 3 sene boyunca land rover freelander kullandım.arazi aracı nsl olur neye benzer iyi bilirim )alacak arkadaşlar gidip test etsinler.benim sölediklerimi de iice araştırsınlar.ondan sonra karar verip alsınlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2ner -- 7 Haziran 2010; 0:37:57 >


_____________________________



 
890 Mesaj
10 Haziran 2010; 1:54:21 


quote:

Orijinalden alıntı: 2ner

geçenlerde test etme imkanım oldu.satış elemanın söylemesine göre fulldu.hakikatten araba ağzına kadar doluydu.tam düşündüğüm gibi çıktı araç.ben araçta konfor ararım.malum Türkiye'nin yolları stabilizeden bozma.araç yolda giderken yolu ütülüyor.süspansiyonlar yumuşak.yalnız bununda bir götürüsü var o da yol tutuşu.zaten araç da çok hızlı gidecek bir araç değil.vites geçişlerini hiç hissetmedim.motor sesini duymadım dersem yeridir.ama belli bir km den sonra dizellerin sesi yumurta içirmişsin gibi açılır bilirsnz:)iç plastik kaliteside ahım şahım bişey değil.zaten öyle birşey beklemek hata olur ama civic yada corolladan geri kalmaz..kontrollerin dizilişi gayet hoş.hepsi sürücü odaklı.elektrikli koltuklar vücudu gayet iyi sarıyor.şimdi bazı arkaşlar fiyatı yüksek demiş.doğrudur bu arabanın ederi en fazla 40.000 TL'dir ama sağolsun halkını kollayan değil kendini kollayan devletimiz sağolsun aracın fiyatı 78000 civarı.rakam olarak yüksek ama rakiplerine göre'de çok aşağıda.örneğin yeni sorento € 53.000 + 1.595 TL hyundai santa fe 110.000 TL'dir.gördüğünüz gibi arada 30.000 TL fark vardır.70000-80000TL fiyat aralığında bulunan araçlar ise chevrolet captiva, nissan x-trail hatta nissanın QASHQAI modeli bile bu fiyat aralığındadır.fiyatları inceleğimizde hakikatten bu fiyata alınabiliecek "EN İYİ" SUV aracıdır.(arkadaşlar aranızdan "sen kimsinkinde ne anlarsın arazi aracından" diyenler çıkabilir ben belirteyim 2004 yılından itibaren 3 sene boyunca land rover freelander kullandım.arazi aracı nsl olur neye benzer iyi bilirim )alacak arkadaşlar gidip test etsinler.benim sölediklerimi de iice araştırsınlar.ondan sonra karar verip alsınlar.


Gerçekten aracı iyi gözlemlemişsiniz. Farkettiğiniz çoğu iyi ya da kötü yön doğru. Yol tutuşunun kötü olmasının sebebi dediğiniz gibi süspansiyonların yumuşak olması dışında aracın yerden yüksekliği. Sonuç olarak araç bir suv. Ve bineklerle aynı yol tutuşunu beklemek olmaz tabi. Motor sesinden ziyade aslında önemli olan dışarının sesini duyup duymamanız. İç plastik kalitesi kore araçlarında almanlar kadar iyi olmuyor maalesef. Fiyat yüksek bu doğru ancak bunda vergi sisteminin ve şahsuvaroğlunun katkısı yadsınamaz. Gerçekten güzel bir araç. Ben de ekim kasım gibi aracımı değiştireceğim. Ki ssangyong Türkiyeye ilk geldiğinde incelemiştim ve almayı düşünüyordum ancak şu an biraz kararsızlığım var. Bilmiyorum belki ssangyong belki başka marka-model-segment düşünebilirim. Siz alacak mısınız bilmiyorum ama alırsanız diye söyliyeyim o 78 binlik fiyat kredi kampanyasından yararlanırsanız gerçerli. Yararlanmazsanız bildiğim 69 civarına düşüyor. Haberiniz olsun.


_____________________________



 
976 Mesaj
20 Temmuz 2010; 11:33:38 

Arkadaşlar yorumlarınızdan sonra bu araçta kafama bayağı yattı. Özellikle mercedesin motor ve şanzımanını kullanması çok iyi. Şu anda captiva ile bu araç arasında kaldım gibi .


_____________________________

pioneer 507xa ,dreambox hd 8000 , digitürk plus , next 15000 hd-smart , next 9500 d-smart , panasonic bd30, onkyo 875 , b&w 683 , htm62 ,b&w 686


383 Mesaj
22 Temmuz 2010; 18:58:06 

captiva bundan daha iyi bir araç değil söyliyeyim chevrolet arkasında kim var afedersiniz öküz gibi motorlar kullanan en kötü aracı 4000cc olan mekanikten fazla anlamayan amerikalılar ve bu araç ÇİN'de üretiliyor ssangyong Korede üretiliyor arkasında 1600cc'den 180 hp çıkartabilen bir mekanik devi Mercedes-benz var benim önceki aracım mercedesdi forumda mercedes grubuna bakarsanız üyeler arasında beni görürsünüz ve o araçtan inerken benimde çok sorum soracaklarım vardı sonra ankara servisini yakınlarımızdan birisi aldı onlarda alın bu sefer sağlam geliyorlar dedi bizde aldık çok memnunuz tek sorun şimdiye kadar rastladığımız hoparlörlere fazla önem vermemişler ama otomatik kapanan ayna standart böylede bir olay var :D


_____________________________



 
976 Mesaj
27 Temmuz 2010; 11:10:00 


quote:

Orijinalden alıntı: rockboy

captiva bundan daha iyi bir araç değil söyliyeyim chevrolet arkasında kim var afedersiniz öküz gibi motorlar kullanan en kötü aracı 4000cc olan mekanikten fazla anlamayan amerikalılar ve bu araç ÇİN'de üretiliyor ssangyong Korede üretiliyor arkasında 1600cc'den 180 hp çıkartabilen bir mekanik devi Mercedes-benz var benim önceki aracım mercedesdi forumda mercedes grubuna bakarsanız üyeler arasında beni görürsünüz ve o araçtan inerken benimde çok sorum soracaklarım vardı sonra ankara servisini yakınlarımızdan birisi aldı onlarda alın bu sefer sağlam geliyorlar dedi bizde aldık çok memnunuz tek sorun şimdiye kadar rastladığımız hoparlörlere fazla önem vermemişler ama otomatik kapanan ayna standart böylede bir olay var :D


Peki Kyronda iç malzeme kalitesi nasıl , torpidonun sert plastikten yapıldığı söyleniyor doğru mu ?


_____________________________

pioneer 507xa ,dreambox hd 8000 , digitürk plus , next 15000 hd-smart , next 9500 d-smart , panasonic bd30, onkyo 875 , b&w 683 , htm62 ,b&w 686


149 Mesaj
3 Ağustos 2010; 16:17:51 

selam dostlar ben geldim. uzun zamandır takip edememiştim, bayağı hareketlenmiş sayfa
herkese kazasız belasız sürüş diliyorum
görüşmek üzere


_____________________________

SANGYONG KYRON 4X2


 
1 Mesaj
8 Ağustos 2010; 1:50:08 

arkadaşlar dün Ssongyang Kyron satın aldık fakat aracta bluetooth ve telefon bağlantısını kuramadık. yardımcı olursanız sevinirim. saygılar.


_____________________________



149 Mesaj
10 Ağustos 2010; 8:14:10 

hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanın inşallah.
bende aynı soruyu 3-5 ay önce yazmıştım, cevap veren olmadı. ben de çok önem vermediğim için aynen duruyor.
ama sen bu işi çözersen buraya yaz da hepimiz faydalanalım lütfen


_____________________________

SANGYONG KYRON 4X2


 
1 Mesaj
16 Ağustos 2010; 12:58:22 

herkese merhaba
Ben kyron full modelini bu yılın şubatında aldım ama uzun yola ilk kez 2 hafta önce çıkabildim. Özellikle asfalt dışı stabilize yollarda aracın direksiyon tüm yol kıvrımını hissedecek kadar çok hassas. Hatta acaba direksiyon kutusunda boşluk mu var diyecek bile oldum. Yıllarca Land Rover kullandığım halde bu türlü bir sorun hiç yaşamamıştım. Benzer sorun yaşayan forumda başka arkadaş var mı acaba?


_____________________________



 
36 Mesaj
9 Şubat 2011; 14:39:26 

Merhaba,

Geçen ay 4x4 Kyron için 20,000 bakım yaptırdım. 330 TL tuttu. Başka bakım yaptıranlar ne kadar ödediklerini paylaşabilirse sevinirim.


_____________________________



 
38 Mesaj
9 Şubat 2011; 15:25:32 

Ben en son 5000 bakımı yaptırdığımda benden para almamışlardı.Bir çok alana da sanırım 3 yıl bounca bedava bakım vermişlerdi.


_____________________________

KENWOOD M2GC7


383 Mesaj
10 Şubat 2011; 1:47:31 


quote:

Orijinalden alıntı: bbelevi

Merhaba,

Geçen ay 4x4 Kyron için 20,000 bakım yaptırdım. 330 TL tuttu. Başka bakım yaptıranlar ne kadar ödediklerini paylaşabilirse sevinirim.


benimki 30,000 bakımı olacak 29970 km de 20,000 bakımı benimde o civarda tutmuştu...


_____________________________



 
6 Mesaj
14 Mayıs 2011; 17:27:28 

Arkadaşlar 2-3 aylık araştırmalar sonucunda Kyron almaya karar verdim.Bu aracı tercih etmemizde her türlü konu etkili oldu, Elediğimiz araçlar (tabi kullanım durumuna göre değişkenlik gösterebilir)
Nissan Qasqahii, Chevrolet Captiva- emisyon değeri yüksek, Ford KUGA - teslimatları çok geç ve eksileri var - hyundai i35 (pahalı)

Hayırlısı bakalım henüz teslim almadık ancak bekliyoruz.

Test sonuçlarını sizlerle paylaşırım.


_____________________________



 
31 Mesaj
13 Haziran 2011; 12:30:05 


quote:

Orijinalden alıntı: blackteach

Arkadaşlar 2-3 aylık araştırmalar sonucunda Kyron almaya karar verdim.Bu aracı tercih etmemizde her türlü konu etkili oldu, Elediğimiz araçlar (tabi kullanım durumuna göre değişkenlik gösterebilir)
Nissan Qasqahii, Chevrolet Captiva- emisyon değeri yüksek, Ford KUGA - teslimatları çok geç ve eksileri var - hyundai i35 (pahalı)

Hayırlısı bakalım henüz teslim almadık ancak bekliyoruz.

Test sonuçlarını sizlerle paylaşırım.



merhaba biz de bu haftasonu kyron inceleme fırsatı bulduk, arabanız aldınız mı memnunmunuz? görüşleriniz paylaşırsanız sevinirim, tşkler.


_____________________________

FENERBAHÇE!


 
36 Mesaj
21 Temmuz 2011; 16:28:56 

Merhaba,

Turbo dizel olan araçlarda yaşanan turbo sorunuyla ilgili bilgisi olan var mı? Kyron'larda turbo sorunu yaşayan oldu mu? Bu genel bir problem mi?


_____________________________



 
26 Mesaj
22 Temmuz 2011; 23:10:36 

İyi akşamlar arkadaşlar Kyron modelinde triger kayışımı var yoksa mercedeslerdeki gibi zincirli sistemmi cevap yazarsanız sevinirim.


_____________________________



383 Mesaj
23 Temmuz 2011; 9:39:23 

Motoru mercedeslerle neredeyse aynıdır mercedes ne ise ssangyong motoruda o dur birisi XDI yazar birisi CDI yazar ufak tefek belki farklı parçası vardır sonuç olarak evet triger kayışı yoktur zincirlidir +1.000.000 km garanti verebilirler yani kolay kolay değişmez bazı transporterlarda hava akış bilmem nesi varmış o tarz bakımdan para kazanmaya yönelik hareketler yoktur bakımdanda zaten 300 lira civarı çıkar bir ara 3 yıl bakım hediye ediyorlardı diretilirse yine alınabilir gibi...

@bbelevi Turbo sorunu yoktur hava filtresinden gelen hava 2009 modeller dahil olmak üzere 2008 ve 2009 araçlarda hava filtresinden istenilen hava alınamadığı için emme bişeyini bozuyormuş bakım esnasında söylerseniz mavi bir hortumla ekstra hava veriyorlar motora bozulmadan kurtarıyorsunuz...


_____________________________



 
26 Mesaj
24 Temmuz 2011; 9:33:18 


quote:

Orijinalden alıntı: rockboy

Motoru mercedeslerle neredeyse aynıdır mercedes ne ise ssangyong motoruda o dur birisi XDI yazar birisi CDI yazar ufak tefek belki farklı parçası vardır sonuç olarak evet triger kayışı yoktur zincirlidir +1.000.000 km garanti verebilirler yani kolay kolay değişmez bazı transporterlarda hava akış bilmem nesi varmış o tarz bakımdan para kazanmaya yönelik hareketler yoktur bakımdanda zaten 300 lira civarı çıkar bir ara 3 yıl bakım hediye ediyorlardı diretilirse yine alınabilir gibi...

@bbelevi Turbo sorunu yoktur hava filtresinden gelen hava 2009 modeller dahil olmak üzere 2008 ve 2009 araçlarda hava filtresinden istenilen hava alınamadığı için emme bişeyini bozuyormuş bakım esnasında söylerseniz mavi bir hortumla ekstra hava veriyorlar motora bozulmadan kurtarıyorsunuz...


Cevabınız için teşekkür ederim aklımdaki bir soruyu daha çözdüm :) birşey daha sorayım 2009 model full diye tabir edilen kyronlar kaç paraya kadar alınabilinir km 65000 de bahsettiğim aracın 18 jant navigasyon var


_____________________________



383 Mesaj
24 Temmuz 2011; 10:13:29 

o Tarz bir araç taş çatlasın 57-63bin aralığında alınır ve satılır. Temizliğine göre değişir geçen gün beyaz full 2009 61 bine beyaz bir tane vardı mesela...


_____________________________



 
26 Mesaj
24 Temmuz 2011; 21:19:08 

Sağolun ben bir tane buldumda 48000 tl dediler fiyat iyi o zaman


_____________________________



291 Mesaj