Şimdi Ara

MESAJ GÖNDERİLİYOR. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
2
Favori
53.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar aynı sorun bendede baş gösterdi daha ilk gün ve sorun yaşadık nasıl bir iştir anlamadım valla turkcellde babalar gibi kullanıyorduk hattı 15lira az verek derken yine fatura kabaracak galiba fakat ben kesin çözümü buldum


    telefonum 5800 ve mesaj ayarlarına girdim orda mesaj merkezi yazıyor turkcell avea msmc felan her ikisinde sildim yani telefonun mesaj gönderme merkezi yok şu an ve anında bilgi ekranı gibi birşey geldi

    avea sim menu:

    Servis kullanılmıyor.Ücretlendirilmeyeceksiniz

    Ve ısrarla her aramadan sonra mesaj gönderen hat artık göndermiyor mesajı alın size çözüm fakat mesaj atamayacaksınız bir daha

    Bu avea neymiş be




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicjoe


    quote:

    Orijinalden alıntı: magicjoe


    Merhaba,
    teşekkür ediyorum. O şekilde yaptım. 3.kez dosya oluşturtmama ve Genel Md. Hat iptal üzerinden dosya açtırtmama rağmen mesajın neden gittiğini detayını irdelemeden, 'sikayetiniz incelenmiş, hata olmadığı tespit edilmiştir' mesajı geldi. Bugün son kez arayıp, basina bu durum hk.da bilgi vereceğimi ve bu açığı duyuracağımı ilettim. Tekrar dosya açtırttım. Bakalım ne olacak ?




    Konu hk.da son oluşturduğum dosyanın sonucu öğrenmek için az önce Avea cagri merkezini aradım. Uzun süre bekleme sonrası ulaştığım temsilci, "konu hakkında sizi aramışlar ve ulaşamamışlar", herhangi bir hata görülmediği için dosya tekrar kapanmış dedi. Gerçeketen insanın akıl sagligini koruması güç oluyor.
    Tekrar dosya actirip beni aramalarini istedim. Avea MH'nin yurtdisinda iken SIM'i cikarip takmam sonucu otomatik olarak istemim disinda giden bu mesajlari kolayca silip iade yapması gerekirken (zaten yurtiçinde yaptığı gibi!), süründürüyorlar.

    Vodafone'a veya Turkcell'e hatti geçiş yapıp, Avea'nin sistemindeki bu acik noktadan baskalarinin da cani yanmamasi için cesitli platformlarda duyurusunu yapmak en dogrusu olacak sanirim.
    Konu hk.da aranizda yardimci olabilecek olan veya önerisi olan var mi ?

    Merhaba arkadaşlar,
    uzun süredir Avea ile yurtdisinda dolasimda iken sim kartin otomatik gönderdiği mesajların iadesi hususunda görüşüyorum. Tam 7 kez dosya açtırmama, bizzat aranmami (ispat edecegimi ilettim) istememe ragmen 1 kez bile bir Allahın kulu aramadi. Otomatik sistem sms'i ile son olarak 'ilettiginiz bildirim için incelemelerimiz sonuclanmis ve hata olmadigi tespit edilmistir.Iyi günler dileriz' mesajını aldım ve muhatap olup görüşlerinizi dinleyebilecek bir oluşumun bile Avea'da daha olgunlaşmadığını gördüm.

    Müşterinin %100 haklı oldugu bir durumda bile (Aslinda bu aciklarini çok iyi biliyorlar) sonuc alabilmek mümkün olmadı.

    Eger yurtdisina cikmayacak iseniz, bu sorun sizin için bir problem oluşturmayacaktır zira aynı sms'i programatik olarak yurticindeki ekstrenizden siliyorlar.
    Eger benim gibi yurtdisina cikan ve sim kart değ. yapan biri iseniz Avea'ya haybeye paralar ödemeye hazirlikli olun yada bu problemi olmayan rakiplerden birini tercih edin.




  • Telefonu kaybettim. Numaram için yeni kart ve telefon aldım. Her görüşmeden sonra otomatik mesaj gönderiyor. MH'yi aradım, "Gönderilen mesajlar ücrete tabii." dedi ve sorunu düzelttiğini söyledi, telefona "Kartınızı başka bir tele takıp tekrar kendi telefonunuza takın." mealinde bir mesaj geldi. Söylenenleri yaptım, yine aynı.

    Edit: Düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedektif -- 17 Ekim 2011; 22:40:59 >
  • sırf bu yüzden avea faturalı hattımı kapatıyorum vodadaki rezilliklerde göz önüne alınınca turkcell deki tarifeyi yükseltmekten başka çare kalmıyor
  • arkadaşlar bende aynı problemı yaşıyordum aradım müşteri hizmetlerini sim kartın menusunde
    kartvızıtım servisi var onu kapatın dediler birde onların mesajları durdurma işlemi varmıs onu yaptılar düzeldi :)
  • arkadaşlar bende aynı dertten muzdaribim, her aramadan sonra "mesaj gönderiyor" beliriyor telefonda, MH yi aradım 2 kere, yapılanları anlatayım.
    -oparetör "ben düzeltme girişini yaptım, siz sim kartınızı çıkarıp başka telefona takın, sonra tekrar eski telefonunuza geri takın düzelecek." dedi. söylediklerini yaptım, düzelmedi tekrar aradım, bu seferde "buradan düzelteiyoruz, dosya kaydı oluşturuyorum, 48 saat içinde size dönecekler" dendi.
    bekliyoruz bakalım ne olacak 48 saat sonra.
  • arkadaslar problem giderildi. 24 saat olmadan 2 mesaj gönderdi avea MH
    ilki "bildiriminize istinaden baslatilan incelemelerimiz devam etmektedir. en kisa surede size konuyla ilgili ger donus yapılacaktir."
    2 saat olmadan 2.mesaj geldi. "aveaya iletmiş oldugunuz talebiniz gerçekleştirilmiştir. iyi gunler dileriz.avea500"

    "mesaj gönderiliyor" dan kurtuldum, darısı başınıza...
  • Arkadaşlar, ben ilk önce ##002# arama tuşuna bastım, sonrasında da #330*0000# arama tuşuna bastım. Telefonu kapattım. Bataryasını ve sim kartını söktüm geri taktım. Şu anda düzeldi ama umarım bu kalıcı bir çözümdür. Bu kodlar neyi iptal ediyor bilen varsa söylesin lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dinchr -- 28 Kasım 2011; 22:26:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dinchr

    Arkadaşlar, ben ilk önce ##002# arama tuşuna bastım, sonrasında da #330*0000# arama tuşuna bastım. Telefonu kapattım. Bataryasını ve sim kartını söktüm geri taktım. Şu anda düzeldi ama umarım bu kalıcı bir çözümdür. Bu kodlar neyi iptal ediyor bilen varsa söylesin lütfen.



    *#330*0000# Şebeke kısıtlamalarını resetler
    ##002# tuşlamasıda yönlendirmeleri iptal eder ama ne alaka anlamış değilim ? çözüm kalıcı oldu mu
  • sinir bozucu bir sorun, hattım eski olmasına rağmen bu sorunu yaşıyorum.
    avea kendinden soğutmak için elinden gelen herşeyi yapıyor
  • konuyu açıkladığınız için teşekkür ederim.ben de tam konu açıp soracaktım bu nedir diye.
  • Malesef aynı sorunla tekrar karşılaştım. Hala her aramadan sonra "Mesaj gönderiliyor" diyor ve telefonun bataryasını hızla bitiriyor.
  • BTK'ya toplu şikayet yapsak mı acaba?
  • Sanırım tek çözüm avea bayisinden 64'lük sim kart alıp, onu kullanmak.
    --
    Uğraşmaya gerek yok arkadaşlar, bayiden 64'lük sim aldım ve bu dertten kurtuldum. Gerçi üstüne bi de 8 TL çarptı bu avea'cılar orası ayrı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dinchr -- 21 Aralık 2011; 20:57:30 >
  • Avea sim servislerinden canli ekrani kapattim buna ragmen hala yapiyor sunu. Umarim ucret yazmiyordur. iPhone'u daha verimli kullanmak icin 128lik kart yeniledim su ise bak.
    Mesaj gonderiliyor, siminiz ses cikardi gibi uyarilar ama geri gelen bir servis mesaji filan yok. Bir hizmet almiyorum yani ucret yazmamasi gerekiyor.
  • Ücret yazmıyor ama sisteme gereksiz işlem yaptırıyor ve bu nedenle de şarjın daha az gitmesine neden oluyor.
  • Müşteri hizmetleriyle konuştum sorunu anlattım. Rahatsız edici olduğunu söyledim kadın da sistemden kapatıyorum dedi. Sonra mesaj geldi telefona hattınızı başka bir telefonda kullanıp yeniden kendi telefonunuza dönün diye. Yaptım. Şimdilik düzelmiş görülmüyor. 24 saat içinde düzelecek dedi bakalım.

    Bir de bu sıkıntıyı yaşayanlara eğer isterlerse 64kb'lik sim kartı evlerine ücretsiz olarak gönderiyorlarmış. Bilginiz olsun sizin de.
  • Hadi ya :) daha önce haberim olsaydı keşke ücretsiz sim karttan :)
  • yıl 2012 ve hala bu illet insanları bırakmış değil yılbaşında avea'ya geçtim başka sorunlar var zaten bide üstüne bu mesaj gönderiliyor zımbırtısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: cncnmovies

    Müşteri hizmetleriyle konuştum sorunu anlattım. Rahatsız edici olduğunu söyledim kadın da sistemden kapatıyorum dedi. Sonra mesaj geldi telefona hattınızı başka bir telefonda kullanıp yeniden kendi telefonunuza dönün diye. Yaptım. Şimdilik düzelmiş görülmüyor. 24 saat içinde düzelecek dedi bakalım.

    Bir de bu sıkıntıyı yaşayanlara eğer isterlerse 64kb'lik sim kartı evlerine ücretsiz olarak gönderiyorlarmış. Bilginiz olsun sizin de.


    teşekkürler,şunları bi daha arayım bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senseman62 -- 2 Ocak 2012; 18:01:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senseman62

    yıl 2012 ve hala bu illet insanları bırakmış değil yılbaşında avea'ya geçtim başka sorunlar var zaten bide üstüne bu mesaj gönderiliyor zımbırtısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: cncnmovies

    Müşteri hizmetleriyle konuştum sorunu anlattım. Rahatsız edici olduğunu söyledim kadın da sistemden kapatıyorum dedi. Sonra mesaj geldi telefona hattınızı başka bir telefonda kullanıp yeniden kendi telefonunuza dönün diye. Yaptım. Şimdilik düzelmiş görülmüyor. 24 saat içinde düzelecek dedi bakalım.

    Bir de bu sıkıntıyı yaşayanlara eğer isterlerse 64kb'lik sim kartı evlerine ücretsiz olarak gönderiyorlarmış. Bilginiz olsun sizin de.


    teşekkürler,şunları bi daha arayım bakalım



    Sorunum müşteri temsilcisinin söylediği gibi bugün öğlen saatlerine doğru düzeldi

    Bu arada size tavsiyem Twitter veya Facebook üzerindeki AveaDestek hesaplarına yazmanız. Çünkü oraya yazdığınız zaman Avea Genel Merkez'den aranıyorsunuz ve işi daha iyi bilen temsilcilerle görüşüyorsunuz. Deneyimlerimden yola çıkarak, kendim aradığım zaman hep bilgisiz temsilcilere denk geldim. Her seferinde derdimi anlatmaya çalıştım. Karşı taraf anlamadı. Böyle sürüp gitti.

    Fakat sosyal ağlardan aldığım geri dönüşlerde tam olarak sorunumu çözen temsilcilerle görüştüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albus Dumbledore -- 2 Ocak 2012; 21:13:30 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.