Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (1699. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45.111
Cevap
162
Favori
3.530.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16971698169917001701
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hadiiii kullanıcısına yanıt
    Araçların kitapçıklarında yazar.

    83kW / 113'lükler XER (MY_10 kitapçığı)
    91kW / 124'lükler LDE (MY_12 kitapçığı)

    103kW / 140'lık 1.4T ler LUJ kodu ile.....




    Araç 2. el alınmış ise yıl/km gözetmeksizin hepsini değiştirmek de fayda var.

    Diğer sıfır seçeneğinde ise; Kitapçık hariçi değiştirmeyin deme hakkına sahibiz.
    Her yolu deneyip mızmızlansalar da değiştirmesek de bakım/garanti yönünden sıkıntı yaşamayız. Ama bunu göz ardı edip "araç için iyidir"
    mantığı ile değiştirip geçiyoruz. Zaten! fazla bir fark yaratmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 24 Nisan 2014; 23:17:38 >
  • ABS ile ilgili:

    Aracı her çalıştırdıktan sonra ikinci vitese geçtikten yaklaşık 1 saniye sonra bir ''gırrrrrc'' sesi duyuyorum. Tam debriyaja basmadığınızda vites geçişinde yapan sese benzer ama çok daha düşük bir ses tonunda. Bu sesi sonra trafikte onlarca kez durup vites değiştirsem bile bir daha tekrar duymuyorum. Sadece aracı kontağı çevirerek çalıştırdıktan sonra bir defa yukarıda bahsettiğim şekilde oluyor.

    Bugün ücretsiz 3000km/4 ay yağ kontrolü için Ankara'daki Chevrolet Opis Batıpark'a gittim (zorunlu bir kontrol mü bilmiyorum ama ileride garanti ile ilgili gereksiz bir sıkıntı yaşanmasın, kontrol kayda girmiş olsun dedim. Gerçi bir belge vermediklerinden kayda girdiğinden de şüpheliyim).

    Oradaki servis elemanına bu sesi sordum. O da bir ustaya sordu. Verdikleri cevap: Araç ilk çalıştıktan sonra yaklaşık 30 km hıza ulaşınca ABS'nin kendini kontrol ettiği şeklinde. Eğer 30 km hıza birinci viteste de ulaşırsam aynı sesi duyacağım oldu.

    Bu güne kadar böyle birşey duymamıştım. Forumda da böyle birşey hatırlamıyorum. Enteresan geldi. Paylaşayım dedim.
  • 2e 2 kullanıcısına yanıt
    hocam teknik bilgim yoktur ama bana tuhaf geldi. (ustanın söylediği)
    işin içinden çıkamayınca "abi bunun megabaytı yanmış" diyen bilgisayarcıları hatırlattı. benim bildiğim abs kontağı çevirmeden evvel kendini test eder o da yazılımsal olarak olsa gerek.
  • Madem teknik konulara girdik ben de birşeyden bahsedeyim ve bilgi alayım;

    Aaracı ilk çalıştırdıktan sonra harekete başladığımda tam 20 Km/Saat hıza geldiğinde ''Tık'' diye bir ses geliyor. Ama sadece ilk kontak çalıştırıldığında oluyor bu. Sanki elektrik devresinden geliyor gibi böyle enteresan; başlarda farketmemiştim ama bir defa duyunca artık tik haline geldi ve her kontağı çalıştırdığımda kulağımı o sese veriyorum ve her seferinde yine aynı ufaktan bir ''Tık'' sesi geliyor

    Acep nedendir?
  • ates_cagri33 kullanıcısına yanıt
    tabii ki de... sonuçta 5 yıldır kullanıyorum. sorun filtreyle ya da carpex, würth spreylerle çözülmüyor.
  • Evet bu ses Abs- Esp sisteminin tamamen etkin olmasina ait. Kimi girrc diye kimi tik diye tarif etsede ses ayni. 20 km hizi gectiginde duyulan bu ses opellerde de mevcut. Araba ilk basta butun sistemleri test etsede Abs-Esp sistemlerini 20 km den sonra etkinlestiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi discrepancy -- 25 Nisan 2014; 9:26:02 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar hepinize iyi günler. aracım 10000 km'ye geldi geçen hafta sonu otobana çıkıp biraz basayım tembelleşmesin dedim. ama daha otobana çıkıp 140 km'ye gelince arabanın her yeri oynamaya başladı. 180 km'ye çıktım neredeyse parçalanacaktı. bu kadar km'de rot balanstan sıkıntı doğarmı acaba? yoksa büyük bir sıkıntı olabilirmi? lastiklerin birleşme yerleri bende belirgin. bunu lastikçiye gösermiştim bana korkulacak bişeyin olmadığını balon yapıp yapmayacağına dikkat etmemi söyledi. araçla daha önce 200 km'de yağ gibi gittim. sorunu yaşayan ve çözümünü bilen varmı? hepinize tekrar iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2e

    ABS ile ilgili:

    Aracı her çalıştırdıktan sonra ikinci vitese geçtikten yaklaşık 1 saniye sonra bir ''gırrrrrc'' sesi duyuyorum. Tam debriyaja basmadığınızda vites geçişinde yapan sese benzer ama çok daha düşük bir ses tonunda. Bu sesi sonra trafikte onlarca kez durup vites değiştirsem bile bir daha tekrar duymuyorum. Sadece aracı kontağı çevirerek çalıştırdıktan sonra bir defa yukarıda bahsettiğim şekilde oluyor.

    Bugün ücretsiz 3000km/4 ay yağ kontrolü için Ankara'daki Chevrolet Opis Batıpark'a gittim (zorunlu bir kontrol mü bilmiyorum ama ileride garanti ile ilgili gereksiz bir sıkıntı yaşanmasın, kontrol kayda girmiş olsun dedim. Gerçi bir belge vermediklerinden kayda girdiğinden de şüpheliyim).

    Oradaki servis elemanına bu sesi sordum. O da bir ustaya sordu. Verdikleri cevap: Araç ilk çalıştıktan sonra yaklaşık 30 km hıza ulaşınca ABS'nin kendini kontrol ettiği şeklinde. Eğer 30 km hıza birinci viteste de ulaşırsam aynı sesi duyacağım oldu.

    Bu güne kadar böyle birşey duymamıştım. Forumda da böyle birşey hatırlamıyorum. Enteresan geldi. Paylaşayım dedim.

    evet bendede oluyor bende merak ettim ancak kötü birşeye yormadım çünkü her defasında yapıyor. alttan şrrraakk diye bir ses. ve ilk çalıştırma sonrası harekette.
  • ozgurr1903 O kullanıcısına yanıt
    eveeet. ümit vadeden bir ürüne benziyor.

    sanırım benim aracımda havayı soğutan peteklerde (epevatör mü nedir?) toz dolayısıyla bakteri oluştu. aslında oraya ulaşan bir uygulama olmalı. ama kullanıcı yorumları bu ürünün işe yaradığını belirtiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkuyakar

    eveeet. ümit vadeden bir ürüne benziyor.

    sanırım benim aracımda havayı soğutan peteklerde (epevatör mü nedir?) toz dolayısıyla bakteri oluştu. aslında oraya ulaşan bir uygulama olmalı. ama kullanıcı yorumları bu ürünün işe yaradığını belirtiyor.

    Bakterileri ödürür ama tekrar oluşmasını önlemek için, klimayı her kapattıktan sonra fanı 30-60sn çalıştırmak petekleri kurutmak lazım.
    Kurutulmaz ise nem tekrar bakteri üretmeye başlayacaktır. Bu da istenmeyen kokuya sebep oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jediedi

    arkadaşlar hepinize iyi günler. aracım 10000 km'ye geldi geçen hafta sonu otobana çıkıp biraz basayım tembelleşmesin dedim. ama daha otobana çıkıp 140 km'ye gelince arabanın her yeri oynamaya başladı. 180 km'ye çıktım neredeyse parçalanacaktı. bu kadar km'de rot balanstan sıkıntı doğarmı acaba? yoksa büyük bir sıkıntı olabilirmi? lastiklerin birleşme yerleri bende belirgin. bunu lastikçiye gösermiştim bana korkulacak bişeyin olmadığını balon yapıp yapmayacağına dikkat etmemi söyledi. araçla daha önce 200 km'de yağ gibi gittim. sorunu yaşayan ve çözümünü bilen varmı? hepinize tekrar iyi günler.

    Balasn dan yapma ihtimali yüksek, ama anlayan birisine yada servise göstermekte fayda var.
  • yusuf898989 kullanıcısına yanıt
    Bire bir aynı ses bende de mevcut. Gelen sesten kaynaklı titreşimi özellikle debriyaj pedalından hissediyorum.
    Bana da el freniyle alakalı bir durum gibi gelmişti.
    Fikri olan var mı acaba?

    Edit: Tembellik yapıp üstteki mesajları okumamıştım.
    Cevaplayan arkadaşlara teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi congman -- 25 Nisan 2014; 19:01:08 >
  • Sağ arka lastikten 1 değil 2 çivi birden çıktı........ 15 liraya mal oldu ,,,, biz 2 aydan beri lastiği şişirip şişirip durduk boşu boşuna....(hava bastıkça 6-7 güne devamlı iniyordu)

    Hankooklara da laf etttik ama.......ÖZÜR...........

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf898989 kullanıcısına yanıt
    o tık sesini bende duyuyorum sanki kapı kilitleme sesi gibi ama çok daha hafif bir ses..
  • evin önünde inşaat mı var:) inşaat alanı görünce olabildiğince uzaklaşıyorum bende



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cruze2013sport -- 25 Nisan 2014; 22:38:07 >
  • arkadaşlar araç çakmaklığını ışıklı ile değiştiren oldu mu hic veya düşünen?
  • merhabalar,

    Aracımda kafama takılan bir durum var...

    124 bg 2011 aracımda landirenzo tup takılı.

    1-Tupun beynı elle dokunulmayacak kadar sıcak oluyor,(önceki aracımda atiker tup vardı ve bu kadar ısınmıyordu)normalmi?
    2-beynin altından sanırım cok az sıvı sızması var (damlama değil) var motorda antifiriz kokusu var sürekli...(foto ekleyebilirim)


    2. madde montajla ilgili ancak 1. madde kafama takılıyor surekli...aynı tup kullanan varsa kontrol ederse çok sevinirim...
  • http://oto-park.com/haberler/cruze-durdu/1738

    habere ne diyorsunuz arkadaşlar ?
  • En son çıkacaklar (GM),,,, bu araba ORUCU BOZAR,,, CAİZ DEĞİLDİR,, İSLAMA AYKIRIDIR diyecekler,,, o zaman hem az yakan hem KINA yakan OPEL zevkten 4 köşe olacak ,,,, son nokta koyulacak.......

    YAZIK ARABA = CRUZE
  • TSuNaMi_ kullanıcısına yanıt
    bu haberden amerika üretimi olan cruze larda fabrikasyon bir sorun var fakat Türkiye ye gelenler Kore üretimi olduğu için henüz bir geri çağırma veya satıştan çekme durumu olmadığını anlıyoruz ve yaklaşık 3-4 aylık bir haberdir kendisi.
  • 
Sayfa: önceki 16971698169917001701
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.