Bildirim
Vestel LCD televizyonumun renkleri aktı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
buyuk ihtimal yenisiyle degıstırırler yada cuzi bir fiyat isterler.urunden kaynaklı bir sorunsa garantisinin bitmiş olması fark etmiyor .
geçmiş olsun
saygılar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 25 Kasım 2008; 13:29:23 > -
quote:
Orjinalden alıntı: andy1
buyuk ihtimal yenisiyle degıstırırler yada cuzi bir fiyat isterler.urunden kaynaklı bir sorunsa garantisinin bitmiş olması fark etmiyor .
saygılar
Ben bunu anlamadım dostum. Garantisi bitmiş bir ürünü nasıl değiştirecekler ki? Sonuçta tüm arızalar üründen kaynaklı. Düşürmediysen, bir yerini kırmadıysan...
Senin dediğin gibi olsa "ömür boyu garanti" gibi birşey olurdu bu.
Bu arada arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi sunarım -
arkadaşım geçmiş olsun.umarım sorunun halleddilir
Saygılar -
quote:
Orjinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE
quote:
Orjinalden alıntı: andy1
buyuk ihtimal yenisiyle degıstırırler yada cuzi bir fiyat isterler.urunden kaynaklı bir sorunsa garantisinin bitmiş olması fark etmiyor .
saygılar
Ben bunu anlamadım dostum. Garantisi bitmiş bir ürünü nasıl değiştirecekler ki? Sonuçta tüm arızalar üründen kaynaklı. Düşürmediysen, bir yerini kırmadıysan...
Senin dediğin gibi olsa "ömür boyu garanti" gibi birşey olurdu bu.
Bu arada arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi sunarım
sayın HiGHWAYMOUSE urun panel kaynaklı sorunsa degıstırırler yada cuzi bir fiyat isterler demiştim.bunu arkadaşın tvsi servis rapaoru geldikten sonra konussak daha dogru olur derim.dh forumlarda bu tip urun panel sorunu olan ve degıstirilenler var denk gelirsim linkleri belirtirim.burda her konu acan arkadasın yazdıgı yorumu dikkatli okurum yani basına sonuna bakıp yorum yazmamaya calısıyorum.cunki bilgisi cok yuksek ve tecrubeli insanlar var zaten yazarsam komik olur.bilmedigim yada gormedigim kullanmadıgım urunler hakkında detay yazıp kullanmısım gibi bir imaj yaratmak hoş olmaz.
saygılar
-
quote:
Orjinalden alıntı: andy1
quote:
Orjinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE
quote:
Orjinalden alıntı: andy1
buyuk ihtimal yenisiyle degıstırırler yada cuzi bir fiyat isterler.urunden kaynaklı bir sorunsa garantisinin bitmiş olması fark etmiyor .
saygılar
Ben bunu anlamadım dostum. Garantisi bitmiş bir ürünü nasıl değiştirecekler ki? Sonuçta tüm arızalar üründen kaynaklı. Düşürmediysen, bir yerini kırmadıysan...
Senin dediğin gibi olsa "ömür boyu garanti" gibi birşey olurdu bu.
Bu arada arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi sunarım
sayın HiGHWAYMOUSE urun panel kaynaklı sorunsa degıstırırler yada cuzi bir fiyat isterler demiştim.bunu arkadaşın tvsi servis rapaoru geldikten sonra konussak daha dogru olur derim.dh forumlarda bu tip urun panel sorunu olan ve degıstirilenler var denk gelirsim linkleri belirtirim.burda her konu acan arkadasın yazdıgı yorumu dikkatli okurum yani basına sonuna bakıp yorum yazmamaya calısıyorum.cunki bilgisi cok yuksek ve tecrubeli insanlar var zaten yazarsam komik olur.bilmedigim yada gormedigim kullanmadıgım urunler hakkında detay yazıp kullanmısım gibi bir imaj yaratmak hoş olmaz.
saygılar
İnşallah dediğin gibi olur. Arkadaş adına can-ı gönülden bunu isterim. Benimki de tahmin tabi..Bakalım artık. Hayırlısı...
-
Geçmiş olsun , Likit sızması demekki böyle oluyor , Board komple değişmesi gerekiyor , tahminimce onuda yapmazlar
Garanti süresi dolduysa garanti kapsamına girmez Sözde arıza ürünün hatası ile ilgilidir Belki bu nedenden dolayı yaparlarsa değişim olabilir ama sanmıyorun hayırlısı olsun , Saygılar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 26 Kasım 2008; 13:18:16 > -
Geçmiş olsun. Öncelikle servisten gelen cevabı bekleyin.
Benim önerim, eğer tamir edemiyoruz derlerse veya uçuk kaçık fiyat verirlerse, Vestel merkezi arayıp
"ben 3 yıldır bu ürünü kullanıyorum ve memnundum. Ancak garanti bittikten 3 ay sonra böyle bir sorun çıktı ve tamir edilemiyor/maliyeti çok yüksek (yeni Tv kadar mesela). Dolayısıyla mağdur olduğumu düşünüyorum ve müşteri memnuniyeti kapsamında ürünün ücretsiz tamirini veya değişimini istiyorum" deyin.
Kanunen böyle bir hakkınız yok ama şansınızı deneyin derim ben. Telefondaki müşteri temsilcisi "Garantisi bitmiş, böyle birşey olmaz" derse, "siz talebimi lütfen üst birimlere iletin, değerlendirilmesini istiyorum" diyebilirsiniz. Telefondaki yine itiraz ederse, bir şekilde faks numarası edinmeye çalışın ve bu talebinizi yazılı olarak gönderin.
Aslında garantisi olsa iyi olurdu. 3 sene önceki Tv piyasada olmayacağı için daha yeni model ile değişim yapılırdı
-
quote:
Orjinalden alıntı: signore
Geçmiş olsun. Öncelikle servisten gelen cevabı bekleyin.
Benim önerim, eğer tamir edemiyoruz derlerse veya uçuk kaçık fiyat verirlerse, Vestel merkezi arayıp
"ben 3 yıldır bu ürünü kullanıyorum ve memnundum. Ancak garanti bittikten 3 ay sonra böyle bir sorun çıktı ve tamir edilemiyor/maliyeti çok yüksek (yeni Tv kadar mesela). Dolayısıyla mağdur olduğumu düşünüyorum ve müşteri memnuniyeti kapsamında ürünün ücretsiz tamirini veya değişimini istiyorum" deyin.
Kanunen böyle bir hakkınız yok ama şansınızı deneyin derim ben. Telefondaki müşteri temsilcisi "Garantisi bitmiş, böyle birşey olmaz" derse, "siz talebimi lütfen üst birimlere iletin, değerlendirilmesini istiyorum" diyebilirsiniz. Telefondaki yine itiraz ederse, bir şekilde faks numarası edinmeye çalışın ve bu talebinizi yazılı olarak gönderin.
Aslında garantisi olsa iyi olurdu. 3 sene önceki Tv piyasada olmayacağı için daha yeni model ile değişim yapılırdı
geçen akrabamın başına geldi. gözlerimle göremesem inanmazdım.
marka arçelik.
garantisi biteli 3 yıl olmuş habire tamire gidip geliyor. en son tamir edilemeyeceği anlaşılınca cüzi bir farkla crt yi lcd ile değiştirdiler.
-
İyi günler
-"Liquid-leakage" dediğimiz olay olmuştur(şayet senin anlattığın tam doğruysa!!)
-Benzer diğer sızdırma türleride olabilir!Servis bilir bunu
-Modül "ölmüştür"!!bunun tamiri filan olmaz,zaten astarı yüzünden pahalı olur!
-Vestel gibi montaj/üretim Bantları gelişmiş üreticilerde ise durum farklı olabilir,şöyleki,bu sendeki
tipik yada klasik(ilerde de bir çok insanın başına gelecek olan)bu kabil likit akıtma sorununda,Vestel
gibi firmalar,ellerinde stoklu Modüller olduğu için,sadece Modül değişimi yapabilirler(Beko dahil)
TR de başka böyle bir çalışma yapan yer yoktur,Avrupada da yoktur!!onun için dikkat ederseniz,
genelde böyle işlerde TV komple değişir!!!
-Normal şartlarda Vestel de bütün imkanlar vardır(Modül değişimi dahil)dolayısıyla,her ne kadar Garantisi
bitmiş olsada>>"Müşteri memnuniyeti" kapsamında TV komplede değişebilir(bu işin ticari ve teknik diğer şeylerini geçiyorum)
veya en azından yine Müşteri memnuniyeti kapsamında Modülü ücretsiz değiştirebilirler!
-Ama şuna hazırlıklı ol lütfen>>>Garantisi bitmiş ise vede kabul etmezlerse,herhangi bir ücretsiz hizmeti,mutlaka bedeli
neyse ödeyeceksin!!
-Ama 32" Modül fiyatları bir çok üreticide oldukça düşmüştür>>>$ 280/310 gibi(IPS/Sharp/LGE gibi örneğin+başkalarıda var tabiki)
ortalama fiyatlı,ama bizde kaça bunu hesaplar bilemem+işçilik v.s
-Bu arada Modül değiştirmek her adamın harcıda değildir!!ondan dolayı genelde üreticiler komple TV yi değiştirirler,Modülden
bütün elemanları ayırıp-tekrar monte etmek,ayar yapmak,standardı tutturmak,ölçümlerini yapmak v.s v.s,dolayısıyla
herifler toptan çözüm ile TV yi değiştiriyorlar,zaten Panel TV lerde parayıda Panel(Modül) tutmaktadır,diğer rakamlar "MARKA" ya verdiğiniz
paradır
--------
Türkiyede daha bu işler çok yeni,zaten Servisler bile aman-aman hiç bir şey bilmiyorlar,zaman içinde(Renkli TV lerde{CRT}olduğu gibi)
görerek-bozarak v.s ile bu işleri öğreneceklerdir!
Neresi bozulsa şak diye TV değişiyor(genelde) iyide bir gün ana üreticiler ""yeter gari"" deyip,Tamir işinde sizlere çok ciddi rakamlar
çıkaracaklardır,şimdi bu uyanıklar zamanı kolluyorlar,insanlarda ohhh ne güzel anında panel yani TV değişiyor sanıyor,bugün böyle ama
ilerde böyle olmayacak,zaten bu herifler bugünkü zararlarıda nasılsa sizden bir şekilde çıkarırlar,merak etmeyin!!
Onun için kimse şimdi kalkıpta yada "uç-örnekler" gösterip,panel 50bin saat/yok 100bin saat gidiyor palavra rakamlarının arkasına filan
sığınmasın!!ne kadar gittiğini herkes görecek bir gün,heleki bazı Modüllerde,öyle kötü şişecekki bunlar sizlerde şaşıracaksınız!
Selamlar
p.s;konu için bir başka üye rica etti,genel bir şeyler yazmam için,ondan dolayı yukarıdaki,aslında çok az olan(teknik olarak)bilgileri
verdim,kaldıki durum tam net gibi değilsede,size birzda genel olarak bilgi vermiştir!
Herkes ne aldığını//kullandığını bilsin lütfen!!CRT filan değildir bunlar,teknolojiside ilerlemiyor,zaten ilerlese bu kadar kısa zamanda
bu kadar fazla ""proje devreye girmezdi""(uyanık olun bazı şeyleri gözlemlerken)!!!her proje milyar dolar demektir!!!
++
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 26 Kasım 2008; 15:58:25 >
-
Arkadaşlar,
Televizyonun içine 975 YTL kaçmış ondan olmuş, garanti bitmiş ona da yapacak birşey yokmuş, bu arada şu anda kendi sitelerinde sıfırının fiyatı 969 ytl, üstelik tepkime süresi, hdmi çıkışı falan filan var, bizimki özellik olarak yenilerinden daha düşük seviyede...
niye olduğunu konusunda herhalde ürün hatası demiyorlar, en kolay yol olan darbe, çarpma sonucu olmuş olabilir diyorlar, ama böyle bir tesbit yok, geneld bu yüzden oluyor diyorlar...
bakalım şimdi vestel tüketici hattına yazıyorum, şikayetvar a da yazacağım
birşey çıkacağını sanmıyorum ama şansımızı deneyelim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rusel -- 26 Kasım 2008; 17:23:47 > -
-Ama 32" Modül fiyatları bir çok üreticide oldukça düşmüştür>>>$ 280/310 gibi(IPS/Sharp/LGE gibi örneğin+başkalarıda var tabiki)
ortalama fiyatlı,ama bizde kaça bunu hesaplar bilemem+işçilik v.s
++
sayın albani bunu ben panasonicte yaşadım kendi hatamdan elbetteki ürünün bir sorunu yoktu.panasonic servise tel actım panel icin 1000 ytl+masraf yani oratalama 1500 ytl kadar cıkabilecek bir sorun sonucta o parayı vermektense yeni ürün almak daha akıllıca bir secimdi en azından ben böyle düşünüyorum ürün şuanda piyasası zaten 1800 ytl.ithall ürünlere biraz şefkatli yaklaşmakta fayda var derim :)
saygılar -
Öncelikle servisleri (Vestel veya başka bir marka) bir firmanın yüzü olarak dikkate almamanızı öneririm. Servisler esnaf mantığıyla çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetiymiş, müşteri bir daha o ürünü almazmış umurlarında değil. Bana da bir Vestel servisi arızalı kablonun yenisini 25 YTL'ye satmıştı. Sonra merkezi aradığımda özür dileyip, paramı iade ettiler.
Hatta ben olsam doğrudan servise gitmezdim, önce Vestel Merkez'i arar ve servisi onların bana yönlendirmesini isterdim. Böyle olunca servisin vereceği hizmeti takip ediyorlar, arayıp sorun çözüldü mü diye soruyorlar.
Benim önerim önce telefonla görüşmeniz. Telefonla olumlu cevap alamazsanız, sonra faks veya email ile talebinizi iletmenizi öneririm. Bunu yaparken de sorunun kendiliğinden ortaya çıktığını ve "mağdur" olduğunuzu vurgulamanız önemli. Çünkü 3 yıl içinde bir Tv kullanılamaz hale gelmemeli, tamiri yenisi kadar olmamalı.
Bu arada bildiğiniz gibi forum kuralları gereği (madde 16) firmalar ile yaşanan sorunlar forumda dile getirilemiyor. Dolayısıyla konuyu "firma şikayet"inden ziyade, şimdi olduğu gibi ürün tamiri hakkında bilgi alışverişi şeklinde sürdürürsek konunun kilitlenmesi veya silinmesi gerekmez.
-
sayın signoreye katılıyorum benim cihazımdaki sorun icin farklıda olsa aynı şekilde once firmaya mail attım ricamı ve mağduriyetimi belirttim.ertesi gun firma telefonla aradı ve bana en yakın servisin adresini ve gorusecegım kısının adını belirtti.fakat sizdeki farklı durum.bendeki tamamen beni
m hatamdan kaynaklanan sorundu fazla yapabıleceklerı birsey yoktu.sayın signorenin dedıgı gıbı sıkayet etmeden once musteri servisine durumunuzu belirtin rica edin servislerin herhangi bir yaptırım gucu yok sadece sırketın yonlendırgı urune bakmak zorundalar.
saygılar -
Tekrar iyi akşamlar
1-Benim bir üstteki msg ımı acaba tam anladınızmı?
Bahsettiğim orada ince detaylar ve bugün yapılan bazı uygulamalar v.s vardı!
2-Sn.Signore>>>2.msg dan bana hitaben bir şey varsa,bunu açıklıyayım>>>Vestel/Beko Servisleri ile bir kere diğer Dist.firmaların
Servislerini aynı kefeye koymayınız!!ben onun için bu ismi zikrettim!özelliği olduğu için>>>yapıları,bantları,çalışma sistemleri v.s v.s
bu iki üretici/montajı firma ile sizin dist.Servisleri bir kere aynı değildir!!!
Ben işin ticari veya esnaflık mantığından filan bahsetmiyorum,sadece bir TFT-LCD de(buna PDP lerde dahildir)bugün için gerek Türkiye de
gereksede bütün dünyada bugün itibarıyla sizin "tamir" v.s dediğiniz olayın nasıl olduğundan ve gelecekte neler olabileceğinden v.s
bahsediyorum!!
3-Bu iki firma yapıları gereği,dediğim gibi farklı bir konumdadır,heleki bu arızalı ürün Ana Fabrika/Servise gelirse o benim yukarıdaki
bahsettiğim bütün işleri tek tek yapabilirler,ama ayın işleri diğer Markaların yani Dist.firmalarının Servisleri gerke teknik gereksede(özellikle)
bugün için onlar açısından değmeyeceği için yapmazlar,ben ayrıca bunların Servis diye neler yaptıklarınıda iyi biliyorum,tabiri caizse
hiç bir şey yapılmıyor,onların yaptıklarını ben,üstelik Marka bile ayırmadan yapabilirim,3 gün birisi görse oda yapar!!kimse gözünde
Panel işinin iç kısmını büyütmesin!!!tak-çıkar,at ve yenisini tak haydi yallah!!!ne kadar Test ölçümü bile yaptıkları bile meçhul(yapmıyorlar bile)
Tak fişe ve görüntü gelsin OK passed++!!!en fazla Osciloscope dan bir iki pattern yine OK,haydi yallah......
4-Kaldıki bunlarda yapılmıyor!ancak bu sistem bütün dünyada böyle işliyor,çünkü elinizdeki panel sistemlerinin kasa içindeki
elemanlarının bir sürü sebebten zaten tamiri filan söz konusu olamaz,Board şeklinde ve Modül üstündeki bütün elemanların
tamiri çok zor ve çok zaman alan şeylerdir!!kimse bunlarla uğraşmaz,atıyor vede yenisi takıyor bu kadar basit,zaten içleri
kalitesizlikten dökülüyor!(Marka ismi zikretmiyorum,sonra "hayal kırıklığına uğramayasanız diye)
5-Çok daha fazla teknik olarak açıklama yapabilirim ama herifler(üreticiler)farklı zihniyette oldukları için,bende bunları
geçiyorum!!
Panel işinde,yukarıda yazdım ana maliyet>>>Modül dür gerisi ise hikayedir!!gerisini hiç karıştırmayın hepten kafanız karışır
tam hayal kırıklığına bir daha uğrarsınız,Marka+Modül=panel fiyatı!!OK+
Dayanıyorlar her işte Çin olayına!!bunuda açmıyorum
6-Netice itibarıyla siz bugün yine şanslı zamanlardasınız,özellikle 2/3 senelik Garanti ile(5 senedeki durum biraz hileli birazda uydurma,uyanık olun!!)
çoğu şeyi halledebilirsiniz(bugün için) zaten aynı numarayı bu üreticiler CRT(RenkliTV)zamanındada yaptılar !!ama insanlar çabuk unutur bunları!
Dolayısıyla bugün için,yukarıdada yazdım özellikle tamirden kaçarlar,zaten tamir deseler bile size yeni ürün gönderirler(uyanık olun!)yada bir şekilde
"kıvırıp-uydurup" size yeni TV gelir,bunların hiç biriside olmazsa,yani üreticilerin işine hiç birisi gelmezse bu defada,öyle bir "rakam" çekerlerki!!!!
sizde aynen gider yeni bir panel alırsınız,işte bu kadar basit bu olay
Şekil 1.de gördüğünüz üzere bunuda izliyorsunuz şimdi Sn.Rusel örneğine bakınız lütfen!!
İstenen rakam çok "mantıksız" bir kere,üstelik herifler dandik Modül kullanıyorlar!!!genelde "LGE" deniyor,ACABA????
açıpta baktınızmı üzerindeki Modülün Markasına ??nedir diye!!!>>>aman ha paneli filan açmaya kalkmayın,ben açın dediysem
sizin için değildir(teşbih)sizi aşar bu iş o zamansakın ha!!!
Heriflerin,dediklerinin Türkçe "mealini" sanırım anladınız işte,yani olay bu kadar basit!!
7-Yine unutmayın bu numarayı hep yapacaklardır,yaw biraz kafayı işletirseniz zaten bütün olaylar ap-açık ortadadır,işi
filan bilmenizede gerek yoktur teknik v.s olarak
Kaldıki bu uyanık çekik-gözlüler şayet bizim "mantığımız" ile gitseler,yaw bunlar dükkanlarını çooooktan kapatmışlardı
adamları siz iflasmı ettireceksiniz!!!
Selamlar
-
Öncelikle geçmiş olsun..Arçelik ve Vestelin servisine Allah kimseyi düşürmesin derim..En son Arçelik servisleriyle yaşadıklarımı yaşamazsın servisten 20 ytl ücreti sadece gelmek için istediler geldikten sonra yok şu sorunu bu sorunu dediler ortalama 100 - 150 ytl ye patlar deyince vazgeçtim.(Bu arada tv.tüplü 70 ekran) Tam yenisini alalım bu para verilmez derken babam mahalleden bir tamirci getirmiş sigortası atmış demiş adam 25 ytl'ye onarmış 6 aydır tık yok kullanıyoruz Vestel servislerininde methini çok duydum dikkat etmek lazım -
Önerdiğiniz şekilde tüketici merkezine telefon açtım ayrıca mail de attım, bakalım ne olacak -
quote:
Orjinalden alıntı: SERKAN DENİZ
Öncelikle geçmiş olsun..Arçelik ve Vestelin servisine Allah kimseyi düşürmesin derim..En son Arçelik servisleriyle yaşadıklarımı yaşamazsın servisten 20 ytl ücreti sadece gelmek için istediler geldikten sonra yok şu sorunu bu sorunu dediler ortalama 100 - 150 ytl ye patlar deyince vazgeçtim.(Bu arada tv.tüplü 70 ekran) Tam yenisini alalım bu para verilmez derken babam mahalleden bir tamirci getirmiş sigortası atmış demiş adam 25 ytl'ye onarmış 6 aydır tık yok kullanıyoruz Vestel servislerininde methini çok duydum dikkat etmek lazım
sayın SERKAN DENİZ yerli firmalarımız iyi yada kötüsüyle sonucta bu ulkede uretim yapan kuruluslar haliylede onlardan daha fazla özveri beklmek doğal olark hakkımız olarak görüyoruz.fakat ithal ürünlerin servislerindede bunu yaşayabilirsiniz daha yüksel fiyatlarada tabi olabilirsiniz.bizler tüketiciler olarak yasal olmayan şekilde fahiş fiyat belirten servisleri ve istedikleri fiyatları ürünün müşteri hizmetlerine bildirirsek emin olunki uyarı alırlar.hic bir servisin ürünün adını markasını karalamaya cureti olmamalıdır zaten oylede bir hakları yok.cunki servisn adı değil ürünün markası yazılıyor.bu yüzden bizler biraz daha bilincli olmalıyız servisin adı gelen teknikerin adını soyadını lütfen şikayet olarak müşteri temsilciliklerine bildirin.sonucta mağdur olan biz tüketicileriz.bakın örnek vericem sizlere buyuk firmalar diyorum ismlerinden ötürü hitachi sony samsung vs genel sitelerine girerseniz orda isim soyadıyla mailler ve telefon numaraları verilir tüketicinin sorunları dikkate alınmayan şikayetleri icin bir nevi bizdeki müsteri hizmetleri diyelim fakat onlar biraz daha ürünlerinin ve isimlerinin arkasında duruyorlar bu yüzden o isimler dunya capında ürün şöhretine sahipler.sonucta bizler daha bilincli olmalıyız aksi takdirde bu sorunları kabullenmiş oluyoruz nasılsa şikayet yok sorun yok zihniyetiyle calısan servislerde bir üre sonra ya bayilikleri iptal edilecktir yada uyarı alıcaklardır.
saygılar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 26 Kasım 2008; 11:27:24 >
-
Cevap geldi, sonuç olumsuz
bunun niye olduğunu bile bilmiyorum, çünkü önemli değil, araştıran, inceleyen yok, panel akmış, değişmesi gerek ve cihazın garantisi bitmiş
dediğiniz gibi 3 yılda cihazın ömrü bitmemesi lazım ama bitti, şimdi alıp çöpe atacam bunu, ya da paneli çıkartıp tv cilik oynasınlar diye çocuklara vereceğim
bundan çıkacak sonuç şu:
bu cihazların kalitesi çok önemli, garantisi bittiği gün böyle bir arıza verirse, cihazın kendi bedelinden fazla tamir ücreti çıkabiliyor, almadan önce çok iyi araştırıp, fiyatın ucuzluğuna bakmayıp, hele hele yerli malı diye değişik duygulara kapılıp hiç karar vermemek lazımmış.
Saygılar, -
Vestel servisi sağolsun garantisi bitmeden optik okuyucusu bozulan DVD Player'im için 80 YTL istemişti. Bende sinirlendim Vestel'i rafa kaldırıp 79 YTL'ye yeni DVD Player almıştım...
Benzer içerikler
- yönlendirici bağlantınız onaylanmadı
- televizyonda yeşil çizgi neden olur
- lg webos apk yükleme
- kumandasız televizyon nasıl açılır
- 65 inç tv askı aparatı tavsiye
- tv box nedir
- samsung 2024 tv
- miracast iphone
- webos işletim sistemi
- hdr nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X