Bildirim
RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]
Kono USB Şarj Portlu Seyahat Dizüstü Bilgisayar Sırt Çantası Suya Dayanıklı İş Bilgisayar Çantası Okul Çantası Kadın Erkek Günlük Sırt Çantası 15,6 İnç Dizüstü Bilgisayara Uygun, gri, M : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B07ZVLPKZ7
4 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
renault Megane III 'üwww.renault.com adresinde geniş fotoğraf ve videolar ile tanıtmaya başlamış. Oldukça
fazla iç ve dış görünüş fotoğrafları ve kısada olsa araç hakkında bazı bilgiler var.iyilikler dilerim. -
netten megane3 ile ilgili bazı fotolar
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/3120470/8/megane-3-sedan.jpg?width=560&height=350
-
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/10474955.asp?gid=229
arkadaşlar Nisan'da çıkıyomuş, bi de fiyat bilgileri gelse azcık. Yaw ben çok sevdim bu arabayı ama pahalı çıkacak diye düşnüüyorum
Tabi Hyundai de alabiliriz yerine
geçen de bi Palio kullanıcısı beğenmemişti, bomba yaa
-
ncap de aracı testlere sokmuşlar bılmıyenler ıcın lınkı
http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2008/337.aspx -
quote:
Orjinalden alıntı: YmE17
ncap de aracı testlere sokmuşlar bılmıyenler ıcın lınkı
http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2008/337.aspx
renault ne kadar güvenli olduğunu bir kere daha kanıtlamış erişkin korumasında onun kadar fazla puan alan var mı bilmiyorum(37) bi ara bakmıştım çoğuna en iyi 36 görmüştüm o da laguna ydı ama gözümden kaçmış olabilir megane bu kasayla uçuk bi fiyatı olmazsa çok satar -
quote:
Orjinalden alıntı: dartanyan5
Bak senle eskiden epey tartıştık bu konu hakkında sana birkaç tiyo vereyim belkide biliyosundur bunları bende senin gibi düşünüyordum ilk aldığımda.
- Aracı ilk çalıstırdığında 1 veya 1,5 dak hiç gaza basmadan rolantide bekle yaz kış farl etmiyor kış olursa(- derecelerde) istersen süreyi uzatabilirsin 3-5 dak kadar. Stop ederken yaz kış farketmeksizin ben 45-60 sn kadar bekliyorum yine rolantide ve sonra stop ediyorum. Bunun yapmanın nedeni turbonun sabahları yalanması ve motorun yalanması. aracı park ederken yani stop etmeden önce bekleme nedeni turbodaki yağ nın boşalması eyer gelir gelmez stop edersen sonra çalıstırırsan veya sevyesini kotrol edersen yağ da eksilme görürsün.
- aracını ilk 3000 km kadar 2500 devri geçmemeye çalış ve suyun 4 çizgisi yana kadar mototra abanma yavaş yavaş kullan rodaji geçsen bile.
- 10000 km den sonra şimdi 15000 km olmuş yani kısacası ilk bakımdan sonra aracın 1 lt yakıtan mazıt sarfiyatından düşecektir mesela bende şehir içi 100km/6 litre iken 5 lt düştü.
- uzun yolda 90-100 km/h kullanırsan 4,0 lt yaktığına şahit oldum ben 3,7 kadar düşürdüm ama 80-90 kullanmıştım.
- sürat yaparsan ben otobanda 150-170 arası 200km non stop bastım yalıtım ortalamamda 6,5 idi hesap makinesi ile hesapladığımda 6,5 - 7 litre civarı idi 130 ile gidersen 5-5,5 yakmakta.
- Kış günleri - derecelere bağlı olarak mazotun 0,5-1 ltre kadar artmakta ama 1 lt olduğunu açıkçası daha hiç görmedim genelde 0,5 oluyor.
Aklıma gelenler bunlar ama sakın kendine alışkanlık etme shumaher gibi kullanma dizel o tip kullanışa uygun değil şahsi fikrim ellinde kalabilir daha görmedim ama bu benim fikrim uzun yolda istediğin kadar bas bişey olmaz.
bahsettiğin bilgileri uyguluyorum şu an.http://forum.donanimhaber.com/m_22026445/mpage_1/key_/tm.htm adresindeki başlıkta baya baya bi bilgi var. Benim hızla falan pek işim olmaz, hem tarzım değil, hem de bizim burdaki yollar müsait değil, her ne kadar yeni olsalarda, benim aralığım 90-110dur.
geçen pazar Trabzon-Görele arası gittik, 73km'ydi sanırım, 5 kişi ile. O yol açok uzun yol diyemiyorum, şehiriçinden geçiyosun, kırmızı ışıklar falan filan. 4.3lt/100km ortalama ile gittim. 90-100 aralığında kullandım. Bilgisayardaki ortalama hız ise 82km/h idi, biliyosun ışıkta falan durunca düşüyo hız değeri. Yani o değer bile hoşuma gitmedi değil. Çünkü benim asıl kullanmayı hedeflediğim Trabzon-Rize yolu, daha boş, daha düze yakın ve ışıksız bi yol.
yukarda linkini verdiğim başlıktaki kişi ilk 5000. Km'de motor yağını değiştirin diye tavsiye ediyor. İlk seferinde motor sağlığı açısından öneriyor? sen ne dersin?
bide bizim bakımlar senin de dediğin gibi 15000km'ye çıkmış, için rahat mı o konuda?
-
bahsettiğin bilgileri uyguluyorum şu an.http://forum.donanimhaber.com/m_22026445/mpage_1/key_/tm.htm adresindeki başlıkta baya baya bi bilgi var. Benim hızla falan pek işim olmaz, hem tarzım değil, hem de bizim burdaki yollar müsait değil, her ne kadar yeni olsalarda, benim aralığım 90-110dur.
geçen pazar Trabzon-Görele arası gittik, 73km'ydi sanırım, 5 kişi ile. O yol açok uzun yol diyemiyorum, şehiriçinden geçiyosun, kırmızı ışıklar falan filan. 4.3lt/100km ortalama ile gittim. 90-100 aralığında kullandım. Bilgisayardaki ortalama hız ise 82km/h idi, biliyosun ışıkta falan durunca düşüyo hız değeri. Yani o değer bile hoşuma gitmedi değil. Çünkü benim asıl kullanmayı hedeflediğim Trabzon-Rize yolu, daha boş, daha düze yakın ve ışıksız bi yol.
yukarda linkini verdiğim başlıktaki kişi ilk 5000. Km'de motor yağını değiştirin diye tavsiye ediyor. İlk seferinde motor sağlığı açısından öneriyor? sen ne dersin?
bide bizim bakımlar senin de dediğin gibi 15000km'ye çıkmış, için rahat mı o konuda?
Aslında ilk yağ ne kadar erken değişirse o kadar daha ii diye düşünüyorum + yağ filtresi tabii.
İlk motor çalıştığında yani sıfır motorda parçalar bir birine alışanakadar küçük parçalar düşmekte yağ ile bunlar bir yeri tıkamasın diye soylenir. benzin veya dizel fark etmez bencek değiştir derim eyer istersen mecbur değilsin. Bana soracak olursan ben değiştirmedim ben 9300 de ilk bakımı yaptım ve dediğim gibi 1 lt kadar mazot sarfiyatı düştü yalnız ilk bakıma kadar motorun yağ eksiltecel bende 3 çizgiye kadar düşütü ondan sonra bu tip bir eksilme olmadı motor alıştığı için yakıyormuş bunu biraz önce eklemeye unutum.
-
http://www.youtube.com/watch?v=87g6VQBRWJ0
http://www.youtube.com/watch?v=LJOHu7dtuWU
http://www.youtube.com/watch?v=lDlPhPbpbMk
http://www.youtube.com/watch?v=gRWL9Gmu3ms
Megane 3 videoları..
Radyonun ekranını çok güzel yapmışlar
Son linkteki videoda değişik marka/model araç kullanıcılarına megane 3 test ettirilmiş ve yorumları alınmış
-
Ya arkadaşım. Kusura bakma da, Youtube sitesi bizde açılmıyor. Başka nereden bakabiliriz bu videolara?????
quote:
Orjinalden alıntı: xradiancex
http://www.youtube.com/watch?v=87g6VQBRWJ0
http://www.youtube.com/watch?v=LJOHu7dtuWU
http://www.youtube.com/watch?v=lDlPhPbpbMk
http://www.youtube.com/watch?v=gRWL9Gmu3ms
Megane 3 videoları..
Radyonun ekranını çok güzel yapmışlar
Son linkteki videoda değişik marka/model araç kullanıcılarına megane 3 test ettirilmiş ve yorumları alınmış
-
Arkadaşım, kusura bakma. Başka yollarla bakılabiliyormuş. Videolar güzeldi. Yeni videolar olursa ekleyelim....
quote:
Orjinalden alıntı: xradiancex
http://www.youtube.com/watch?v=87g6VQBRWJ0
http://www.youtube.com/watch?v=LJOHu7dtuWU
http://www.youtube.com/watch?v=lDlPhPbpbMk
http://www.youtube.com/watch?v=gRWL9Gmu3ms
Megane 3 videoları..
Radyonun ekranını çok güzel yapmışlar
Son linkteki videoda değişik marka/model araç kullanıcılarına megane 3 test ettirilmiş ve yorumları alınmış
-
http://www.youtube.com/watch?v=rdB8UvjNbAU >>>Megane Coupe Test(ingilizce)
http://www.youtube.com/watch?v=lUAy8dKoKDY >>>Megane Hatchback testi(dilini çözemedim)
http://www.youtube.com/watch?v=8ObIvfkFjao&feature=related Megane Coupe & Scirocco Karşılaştırması(Fransızca)
http://www.youtube.com/watch?v=aVkvdJwqZ6o&feature=related >>>Megane iç ışıkların,gösterge paneli ve radyonun gece görünümü
http://www.youtube.com/watch?v=a59SuEzD7e8&feature=related Dinamik versiyonun içi(donanımlar ülkelere göre farklılık gösterebilir)
-
quote:
Orjinalden alıntı: xradiancex
http://www.youtube.com/watch?v=rdB8UvjNbAU >>>Megane Coupe Test(ingilizce)
http://www.youtube.com/watch?v=lUAy8dKoKDY >>>Megane Hatchback testi(dilini çözemedim)
http://www.youtube.com/watch?v=8ObIvfkFjao&feature=related Megane Coupe & Scirocco Karşılaştırması(Fransızca)
http://www.youtube.com/watch?v=aVkvdJwqZ6o&feature=related >>>Megane iç ışıkların,gösterge paneli ve radyonun gece görünümü
http://www.youtube.com/watch?v=a59SuEzD7e8&feature=related Dinamik versiyonun içi(donanımlar ülkelere göre farklılık gösterebilir)
Videolar için çok teşekkür ederim. Ellerinize ve emeğinize sağlık........
-
Ben teşekkür ederim,internette keşke daha fazla daha çok döküman olsa da hepsini paylaşabilsek
Fakat en çok 1.4 TCe motoru merak ediyorum,tork ve güç eğrisi var fakat megane ile birlikte ne performans verir,ne yakar bunları da öğrenebilsek çok iyi olacaktı.
1.4 TCe ve 1.4 TSI karşılaştırması,bir fikir olması açısından.
http://www.youtube.com/watch?v=shl4CakO2mA >>>1.4 TCe motorla ilgili video.
-
http://www.youtube.com/watch?v=g4kkBnG4ulA&feature=related >>>Spor paketli Megane HB,bakmaya doyamadım
http://www.youtube.com/watch?v=xjnzJz0q1S8&feature=related >>>Yol bilgisayarı ekranı,lastik basınçlarını bar cinsinden ayrı ayrı gösteriyor artık
http://www.youtube.com/watch?v=MRRV25j3Kgw&feature=related >>>5th Gear'da Megane HB
-
http://www.youtube.com/watch?v=dLVxjDM0rTQ
bu linkte de sayın megane III ün tasarım aşamasından başşlayarak ilk yavruların sokulduğu çeşitli testler var çarpışma testine sokulan bordo bebeye acıdım -
www.auto.cz testinden.
-
Az önce İngiltere Renault sitesini inceliyordum. Gördüğüm kadarıyla en üst sınıf privilege donanımlı. Ama Privilege sadece 1.9 ve 2.0 motor seçenekleri için var. 1.5 dci'nin ise en üst versiyonu Dynamic. Tabii ki Dynamic'in donanımı, Privilege'den düşük. Acaba ülkemize privilege donanımlı 1,5 dci gelir mi? Gerçi fiyatlar 1,5 dci'den çok da fazla olmazsa, 1,9 dci bile alırım. Ayrıca vereceğim linke bir bakın bakalım. Donanımlar nasıl? Ülkemize sizce bunun gibi gelir mi? Yoksa eskiden olduğu gibi özellikleri tırtıklayacaklar mı?
http://www.renault.co.uk/cars/model/newmeganecoupe/pricesandspecs.aspx
-
-
şimdi videosuna biraz baktım da RS de iç tasarım yine sportiflikten uzak gibi
devir saati sarı renkli ayrıca makyajlı clio rs de sarı renkli devir saatine sahip yine megane rs gibi clio rs de siyah renkli ön tampon bulunuyor
ayrıca renault uzun süredir çalışmaların yürütüldüğü alpine projesini kriz nedeni ile iptal etmiş
kaynak:pictures.topspeed.com
Ardarda iki aracım dCi EDC Megane oldu, 2012 Privilege ve 2014 Touch Plus model... Nasipse Salı günü severek kullandığım Megane'ımı satıyorum. Pazarlık yapıldı, kaparo alındı... Çarşamba günü ise yeni aracımı teslim alacağım inşallah... Megane'ı satıp başka bir araç alma kararı segment değişikliği ve daha geniş araç ihtiyacı ile ilgili.. Yoksa Megane'dan hiçbir sıkıntım olmadı kullandığım süre boyunca... Bu sürede forumda çok yararlı bilgi paylaşımları oldu, kendi adıma çok yararlandım, işten dolayı çok fırsat bulamasam da ben de bildiklerimi paylaşmaya çalıştım... Allah herkesin gönlüne göre versin... Sevgiler, saygılar... |
Arkadaslar kapi kolu sensör problemini çözdüm sanirim video çektim sorunu yaşayanlar denesin bende işe yaradi
https://youtu.be/QlG43FBgOq4 |
Yeni EGR Valfi degistirdim.Arac 2012 Megane 3 1.5 DCİ 90BG 5V
Eger ekranda Enjektorleri kontrol ettiriniz uyarısı varsa %99 EGR Valfidir.Sizin arac Dizel mi degil mi bilmiyorum.Dizelde bu uyarı cıkarsa EGR Valfi kesin gibi... İptal edilebilir belki ama Dizel icin konusuyorum hep onun da bir gorevi var diye biliyorum.Yanmamıs yakıtı tekrar geri verip kurumların temizlenmesine yardımcı oluyor. İptali bilmemekle birlikte DPF tıkanması ve TUrboya zarar verebilir diye dusunuyorum. Megane ve Fluence nerdeyse birebir aynı parcaları kullanıyor.Bizdeki EGR Valfi Orjinali Pierburg idi.Temizledik,mekanigi saglam ama elektronik kısmı Renolarda hassasmıs.Fiat larda sorun pek olmuyormus.Pierburg ve Mais 550-950 arasına satılıyor.Kale Marka 400 ile 550 arasına satılıyor.Ben 390 TL ye YEDPA dan Kale den aldım. Eger EGR Valfi ise Bilg. Baglandıgında DTC0488 Egzoz gazı devirdaim sistemi kontrol,pozisyon kontrol DTC1525 Sabit hız kontrolu/Hız sınırlandırıcı icin tutarlı multi-pleks sinyal gibi hata kodları cıkıyor. Sildirseniz bile 2 dakika sonra tekrar enjeksiyon hatası uyarısı veriyor.Bendeki gordugum EGR Valfi arızalı iken kesinlikle daha fazla yakıt yakıyordu.7-9 LT iken Valf degistikten sonra 5-7 arasına dondu. Bir kaynak buldum..t.arızasi EGR Valfi İptal Edilirse Ne Olur Egr Valfi iptal edilir ise aracın çalışması ve birçok sistem üzerinde belirgin değişikliklere neden olacaktır. Bu değişimler arasında en belirgin olanları ise; Önemli İpucu : Öncelikle EGR Vanasının araçta tam olarak ne işe yaradığını öğrenmeniz gerekir. Bu sayede iptal edilip edilmemesi gerektiğini ve ne derece araca fayda sağladığını kendiniz de tespit edebilirsiniz. EGR valfi nedir ne işe yarar sayfasına burayı tıklayara göz atmanızı tavsiye ederim. 1 – Araçta Yakıt Sarfiyatı Artar : Egr Vanası, yakıt yanmasını düzenler. Özellikle de düşük devirlerde ısıyı ve yanma miktarını düşürerek maksimum tasarruf sağlar. Söz konusu sistemin iptali halinde yakıt sarfiyatı belirgin derecede artacaktır 2 -Performans Düşer : Yakıtın düzenli olarak yakılamaması, aracın çekişten düşmesine neden olacaktır. Bu düşüş araç sahibinin hissedeceği oranda artar. 3 – Rölanti ve Tekleme Sorunları Başlayabilir : Konu yakıt yanma sistemi olunca ve bu sistem gelişigüzel değiştirilmeye kalkıldığı zaman tekleme, gaz yememe rölantide bozulmalar ve motorun sarsıntılı çalışması gibi birçok ek sorun ortaya çıkabilmektedir. 4 – Duman Atma Görülür : Yakıt miktarının artması ile çiğ yakıt atımı da artabilir. Bu da egzozdan siyah duman çıkmasına neden olabilecek bir durumdur. Kimi zaman duman atma egr valfi iptali sonrasında gözlemlenebilecek bir hadisedir. 5 – Araç Zor Çalışır / Hiç Çalışmaz : EGR valfi iptali durumunda araç çalışmakta zorlanabilir. Kimi durumlarda hiç çalışmayabilir. Araçlarda tek tip EGR valfi bulunmaz bu nedenle EGR Valfi İptal Edilirse Ne Olur sorusuna tek bir cevap vermek çok güçtür. Aracınızda bulunan egr valfinin türüne göre etkileri de farklı olacaktır. Aracınızda var olan EGR vanasının hangi tip olduğunu bilmiyor iseniz EGR valfi ile ilgili detaylı bilgiler bulunan sayfamıza burayı tıklayarak göz atmanızı öneririz. Sonuç Olarak; EGR valfi İptali Yapılırsa Yakıt tüketimi konusunda yaşanacak sorunlar ve motorun çalışmasındaki stabilizenin bozulabileceği gerçeğini göze alıp kabul etmeniz gerekecektir. Fabrikasyon bir sistemin bozulması hiçbir şekilde önerilmez, fakat sıklıkla da yapılan bir işlemdir. Bu nedenle iptal edip etmemeniz gerektiği ile ilgili yorumda bulunmamız söz konusu değildir. Artıları ve eksileri ile tüm olasılıkları değerlendirip karar vermenizi tavsiye ederiz. |
bu kadar saçma salak bir sorun olur mu ya? bende aylardır bu aptal sorun ile uğraşıyorum.koskaca renosun böyle bir sorunun var çağıracaksın arabalrı halledeceksin.
teşekkürler bu arada bende deniyicem bakalım olacak mı? |
Benzer içerikler
- megane 2 direksiyon sertleşmesi
- megane 4 1.2 tce kronik sorunlar
- megane 4 tesla ekran resetleme
- fluence otomatik vites yorum
- megane 3 paket sıralaması
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X