Şimdi Ara

FİAT EFSANE MOTORLAR(1.4 FİRE-1.3-1.9 MULTİJET-1.9 JTD) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
2
Favori
85.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2009 Yılının Ticari Aracı seçildi!
    Kuruluşunun 40. yılını kutlayan Tofaş’ın Bursa’daki fabrikasında üretilen ve 80 ülkeye ihraç edilen Fiat Fiorino, uluslararası çapta ticari araç sınıfının “Oscar”ı olarak kabul edilen “Yılın Ticari Aracı” ödülüne layık görüldü.
    Ticari araçlar konusunda uzman, 20 Avrupalı gazeteciden oluşan “Van of the Year” jürisi tarafından “2009 Yılının Ticari Aracı” olarak seçilen Fiat Fiorino, İtalyan üreticinin Fiat Doblo ve Scudo’nun ardından aynı ödülü kazanan 3. modeli unvanını da kazandı.

    Ticari araç endüstrisinin en prestijli ödüllerinin başında yer alan ve uzman 20 Avrupalı gazeteciden oluşan jürinin oylarıyla yılın en iyi ticari aracının seçildiği yarışmanın 2009 yılı sonuçları, 24 Eylül’de 62. Hannover Ticari Araçlar ve Yan Sanayi Fuarı kapsamında açıklandı. 2006 yılı için Fiat Doblo; 2008 yılı için ise Fiat Scudo ile “Yılın Ticari Aracı” (Van of the Year) ödülünü kazanan Fiat Auto, bu defa Türkiye’de Tofaş tesislerinde üretilen Fiat Fiorino ile “ 2009 Yılının Ticari Aracı” unvanına layık görüldü. Geçtiğimiz yıl dünya çapında 400 bin adetten fazla araç satışı gerçekleştiren Fiat Ticari Araçlar’ın yeni ürün stratejisindeki doğru atılımları taçlandıran “2009 Yılının Ticari Aracı” ödülü, aynı zamanda Fiat Auto ile PSA Grubu’nun sektörel ortaklığının gücünü de yansıtıyor.
    Fikri mülkiyet haklarının tamamı Tofaş’a ait olan ve yapılan 390 milyon Euro’luk yatırımla tamamen Türk mühendis ve işçilerinin imzasıyla hayata geçirilen Minicargo projesinin Fiat yüzünü temsil eden Fiorino, kompakt hafif ticari araç sınıfının yükselişini simgeliyor. Fiat Fiorino, Avrupa pazarlarında satışa sunulduğu Aralık 2007’den Ağustos 2008 dönemine kadar olan süreçte 28 bin adet sipariş alarak 9 ay gibi kısa bir sürede hızlı bir başarı grafiği çizmesiyle de dikkat çekiyor. Modern ve estetik tasarımıyla olduğu kadar metropol hayatına uyum sağlayan kompakt boyutlarıyla da ön plana çıkan Fiat Fiorino, ekonomik motor yelpazesi, dinamik yürüyen aksamı ve fonksiyonel yüklemelere imkan veren iç mekan özellikleriyle farkını ortaya koymayı başarıyor.
    Tofaş çatısı altında yer alan Fiat Ticari Araçlar İş Birimi Direktörü Okan Baş, Hannover Fuarı’nda açıklanan “2009 Yılın
    Ticari Aracı” ödülüyle ilgili olarak, “ Türkiye’de Tofaş Bursa Fabrikası’nda üretilip dünyanın birçok ülkesine ihraç edilen Fiat Fiorino’nun 2009 yılının ticari aracı unvanına layık görülmesi, Fiat ticari araç yelpazesinin artık ne derece güçlü olduğunun önemli bir kanıtıdır. Zira bu önemli organizasyonunun 2006 ayağında yine Bursa’da Tofaş tarafından üretilen Fiat Doblo ve 2008 ayağında ise Fiat Scudo ile aynı ödülün kazanılması, Fiat’ın ticari araç segmentinde doğru ürün yapılandırmasındaki başarıyı göstermektedir. Ülkemizde de Ocak-Ağustos 2008 döneminde Fiat Ticari Araçlar olarak 8500 adete yaklaşan Fiat Fiorino satışının gerçekleşmesi de tüm dünyada olduğu hafif ve kompakt niteliklere sahip ticari van pazarının Türkiye’de de büyük bir potansiyele sahip olduğunu göstermektedir” açıklamasını yaptı.
    Ticaretin Yakışıklısı Fiat Fiorino!
    Ülkemizde Cargo, Combimix ve Combi model versiyonlarıyla 19 bin 240 YTL ile 28 bin 550 YTL arasında değişen başlangıç anahtar teslim fiyatlarıyla satışına devam edilen Fiat Fiorino ailesi, 1.4 litre 73 HP benzinli ve 1.3 litre Multijet 75 HP’lik turbo dizel motor seçenekleriyle tüketicilerin ilgisine sunuluyor. Tüm motor versiyonlarında standart olarak 5 ileri manuel şanzımanla donatılan Fiat Fiorino, Multijet turbo dizel motor seçeneğinde isteğe bağlı olarak 6 ileri vitesli otomatik şanzımanla da satın alınabiliyor.




  • zaten fiorinodan böyle bi ödül beklenirdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    zaten fiorinodan böyle bi ödül beklenirdi

    beklentileri boşa çıkarmamış.
  • motoru donanımı tipi fiyatı uygun çok erkenden popüler oldu zaten türkiyede
    zaten diğer kardeşlerine görede satış miktarı çok fazla.
    benim gibi sadece aile kullanımı için alacaklara ideal ama hem aile hemde yüklü ticaret için doblo kaçınılmaz.
  • fio'ya bu yakışırdı zaten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    fio'ya bu yakışırdı zaten


    kısaltmayı koymuş hemen fio
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    fio'ya bu yakışırdı zaten


    kısaltmayı koymuş hemen fio







    fio 1.3mjetle çok kaçıyor az yakıyor çok marifetli yakışıklı ticaretin göz bebeği fio :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    fio'ya bu yakışırdı zaten


    kısaltmayı koymuş hemen fio







    fio 1.3mjetle çok kaçıyor az yakıyor çok marifetli yakışıklı ticaretin göz bebeği fio :)




    katıLıyorum kısatLmada iyi oLmuş Fİo..!!




  • KADİR GECENİZ MUBAREK OLSUN.
    arefe günü bi Ankara yapıp geleceğim. şimdiden hayırlı bayramlar.
  • arkadaşlar bi sorum olacaktı 95 starjet ile 77fire arasında teknik olarak ne gibi değişiklikler var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasefa -- 28 Eylül 2008; 18:15:28 >
  • Arkadaşlar 99 palio 1.4 el sahibiyim Tecrübelerinize dayanarak sorum olacak. model yükseltecek olursam yakıt ekonomisi ve dayanıklılık yönünden hangi motoru tavsiye edersiniz? yıl ve model belirtirseniz daha da iyi olur. Teşekkürler.
  • 2005 model yeni kasa multijet albea alırsan ömürlük kullanırsın.yakıt yönünden en hesaplı motorumuz bu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yüksel75

    Arkadaşlar 99 palio 1.4 el sahibiyim Tecrübelerinize dayanarak sorum olacak. model yükseltecek olursam yakıt ekonomisi ve dayanıklılık yönünden hangi motoru tavsiye edersiniz? yıl ve model belirtirseniz daha da iyi olur. Teşekkürler.


    eski palio lar biraz fazla yakıyor gibi.
    1.3 multijetli(motoru az km yapmış ve bakımlı olmak şartı ile) palio sizin işinizi fazlası ile görür
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    arkadaşlar bi sorum olacaktı 95 starjet ile 77fire arasında teknik olarak ne gibi değişiklikler var



  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa

    arkadaşlar bi sorum olacaktı 95 starjet ile 77fire arasında teknik olarak ne gibi değişiklikler var





  • Arkadaşlar 1.4 fire motor kullanıcılarına bir sorum olacak,

    Geçen kıştan bu yana başıma gelmemişti, havalar tekrar soğumaya başlayınca geçen gün yine oldu. Şöyle, Aracı yaklaşık 24 saat aradan sonra tekrar çalıştırmak için kontağı ilk bir kademe çevirdiğimde gösterge ışıkları yanıyor. (hararet, benzin, yağ vs.) Aynı anda hararet ibresi sonuna kadar dayanıyor hararet ışığı sönmesiyle birlikte ibre sıfır çizgisine iniyor. Normalde her kontağı çevirişimde bu olayı yapmıyor. Kafama takıldı nedir diye... Acaba soğuklarla mı ilgisi var yoksa müşürle ilgili bir problemin habercisi midir? Aynı problemle karşılaşan var mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: killerbull

    Arkadaşlar 1.4 fire motor kullanıcılarına bir sorum olacak,

    Geçen kıştan bu yana başıma gelmemişti, havalar tekrar soğumaya başlayınca geçen gün yine oldu. Şöyle, Aracı yaklaşık 24 saat aradan sonra tekrar çalıştırmak için kontağı ilk bir kademe çevirdiğimde gösterge ışıkları yanıyor. (hararet, benzin, yağ vs.) Aynı anda hararet ibresi sonuna kadar dayanıyor hararet ışığı sönmesiyle birlikte ibre sıfır çizgisine iniyor. Normalde her kontağı çevirişimde bu olayı yapmıyor. Kafama takıldı nedir diye... Acaba soğuklarla mı ilgisi var yoksa müşürle ilgili bir problemin habercisi midir? Aynı problemle karşılaşan var mı arkadaşlar?




    geçen kış mustafasefa arkadaşımızda buna benzer bir problem vardı belki yardımcı olur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: killerbull

    Arkadaşlar 1.4 fire motor kullanıcılarına bir sorum olacak,

    Geçen kıştan bu yana başıma gelmemişti, havalar tekrar soğumaya başlayınca geçen gün yine oldu. Şöyle, Aracı yaklaşık 24 saat aradan sonra tekrar çalıştırmak için kontağı ilk bir kademe çevirdiğimde gösterge ışıkları yanıyor. (hararet, benzin, yağ vs.) Aynı anda hararet ibresi sonuna kadar dayanıyor hararet ışığı sönmesiyle birlikte ibre sıfır çizgisine iniyor. Normalde her kontağı çevirişimde bu olayı yapmıyor. Kafama takıldı nedir diye... Acaba soğuklarla mı ilgisi var yoksa müşürle ilgili bir problemin habercisi midir? Aynı problemle karşılaşan var mı arkadaşlar?



    hocam aynı olay benim başıma geçen kış geldi müşüre baktırdım sağlam dendi bakalım bu kışta olacak mı bilmiyorum ama bence sorun teşkil etmiyor




  • Teşekkürler. Umarım bir problem çıkarmaz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafasefa


    quote:

    Orjinalden alıntı: killerbull

    Arkadaşlar 1.4 fire motor kullanıcılarına bir sorum olacak,

    Geçen kıştan bu yana başıma gelmemişti, havalar tekrar soğumaya başlayınca geçen gün yine oldu. Şöyle, Aracı yaklaşık 24 saat aradan sonra tekrar çalıştırmak için kontağı ilk bir kademe çevirdiğimde gösterge ışıkları yanıyor. (hararet, benzin, yağ vs.) Aynı anda hararet ibresi sonuna kadar dayanıyor hararet ışığı sönmesiyle birlikte ibre sıfır çizgisine iniyor. Normalde her kontağı çevirişimde bu olayı yapmıyor. Kafama takıldı nedir diye... Acaba soğuklarla mı ilgisi var yoksa müşürle ilgili bir problemin habercisi midir? Aynı problemle karşılaşan var mı arkadaşlar?



    hocam aynı olay benim başıma geçen kış geldi müşüre baktırdım sağlam dendi bakalım bu kışta olacak mı bilmiyorum ama bence sorun teşkil etmiyor




  • siz yinede müşüri filan kontrol ettirin fan doğru zamanda açıyormu bir bakın.hararet işi şakaya gelmez.
    masraf açabilir.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.