Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (1723. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43.727
Cevap
132
Favori
4.505.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17211722172317241725
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: meke
    yuvarlanma çapında azalma ha bu sanki biraz önemli gibi, 215'liğin 50.000 km gittiği yerde, 205'lik 45.000'de bitecek, doğru mu anladım


    Eyvallah, sağolasın...


    eskisi 50.000 giderken %1,71 fazla döndüğü için 50.855 km gidecek.
    Kısaca 50.000 de 1000 km fazla gitmiş olacak, yine ihmal edilebilecek bir değer.

    Ama taksimetre takarsan şayet %1,7 fazla kazanırsın, hatta direkt 185 lik taktır, ciro artar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerdaR^73

    passat ımı alalı 1 hafta olmadan park sensörü takıldı..çarşıya gittim geldim,garaja girerken sensör takıldı devamlı kesiksiz ötüyor..ufaktan bir servis ziyareti yolları gözüktü:(


    Bende de arada oluyor. Yağmurlu havalarda sensör bölgelerinde damla vs kaldıysa bilhassa durmadan ötüyor. Park sensörü düğmesini kapatıp açıyorum bazen düzeliyor. Düzelmezse inip bezle siliyorum, kesin düzeliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    [
    İyi bir noktayı yakalamışsın,
      Lastik tabanı küçüldükçe avantajlar;
    • yol sesinde azalma
    • yakıt tüketiminde azalma
    • yağışlı havada ve karda tutunma oranında artma

      Lastik tabanı küçüldükçe dezavantajlar;
    • yol tutuşta azalma
    • yanak boyutunda azalma
    • yuvarlanma çapında azalma
    • hız göstergesinde fark


    215/55 lastikte yanak yüksekliği 118,5 mm, 205/55 de yanak yüksekliği 112,75 mm dir. Bu 6 mm civarı yanak kısalığı çapı R16 olan her iki lastikte yuvarlanma uzunluğunu farkettirir.
    Hesaba göre %1,71 daha kısalacak.
    Böylece km'de yaklaşık 495 kere dönen eski lastik yerine km'de 503 kere dönen bir lastiğin olacak. Bu ise hız göstergeni yine yaklaşık %1,71 fark ettirecek ve daha hızlı gittiğini sanacak.

    Tabiki bu yazdıklarım merkezden uzaklaştıkça farkedilir boyuta çıkar. Mesela 215 tabandan 175 tabana düşersen dramatik ölçümler yaparsın ama 215'den 205'e düştüğünde belki de hiç farketmezsin.

    Ayrıca mevcut lastik W kodlu olup max.270 km/s süratte sağlıklı kullanılabilirken,
    H kodlu olan yeni adaylar max.210 km/s,
    V kodlu olan adaylar ise max.240 km/s süratte sağlıklı kullanılabilir. Sanırım bu süratlerde uzun süre kullanma durumun olmadığından bu da ihmal edilebilir.


    215'den 205'e düştüğünde arabanın yere tutunması toplamda 860 mm'den 820 mm'ye düşecek, yani toplamda 4 cm daha az basacak araban ama halen 82 cm basmaya devam edecek.%5 azalmaya tekabul ediyor, fiyat farkına nazaran ihmal edilebilecek bir detay bence


    Sn Meke,
    Faydalı bilgiler için teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerdaR^73

    passat ımı alalı 1 hafta olmadan park sensörü takıldı..çarşıya gittim geldim,garaja girerken sensör takıldı devamlı kesiksiz ötüyor..ufaktan bir servis ziyareti yolları gözüktü:(


    Bende de arada oluyor. Yağmurlu havalarda sensör bölgelerinde damla vs kaldıysa bilhassa durmadan ötüyor. Park sensörü düğmesini kapatıp açıyorum bazen düzeliyor. Düzelmezse inip bezle siliyorum, kesin düzeliyor.

    bende damladan diye düşündüm ön sensörleri elimle sildim ama arkaları silemedim..açıp kapatıım,arabayı stop ettim birkaç sefer ama düzelmedi..sabah bakarım artık tekrar..çok hassas yapmışlar sanırım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat

    Acik Kalp Operasyonu bitmis, Passat´in heryerini tekrar takmislar, eksik yok, hersey tamam. Babamin eski Ustasi özellikle ilgilendi, kendi bir daha göz atti araca ve 1 saat disarida konustuk. Adam bana detaylica Kalp Operasyonunu anlatti, ilk basta aracimi Tamir eden birini cagirdi oda Genc bir (25 - 30 Yaslarinda) ve ne yaptiklarini anlatti kisaca. Ilk basta Sabah Aracim zor calismis, bunu tutanak tutmus. Daha sonra Termostati sökmüsler bunun icin Sabahtan aksama kadar ugrasmislar. Termostat Motorun arkasinda altina dogru bir yerdeymis. Ustamin dedigi gibi Kalp Sistemi gibi düsünecekmisiz bunu . Bunu sökmek icin Tamponu, Motora baglanan Damarlari (tüm Hortum ve Borular), vs. baya sey sökmüsler yani. Neyse taktiktan sonra Calistirma sorunununa bakmislar ve Arac düsük Voltajla calistigini Tespit etmisler. Yani Belli bir saat sonra Akünün Voltaji azaliyormus nedense. Adam bunu Doldurma Cihazina baglamis Sabaha kadar Akü dolmus yani. Ve Sabah araba sorunsuz birsekilde calismis. Termostat ilede Tur atmislar bir sorun Tespit edememisler ve Aracin icini süpürüp daha sonra Yikamaya sokmuslar (Passerati yeni dogan Bebek gibi Parliyor). Babamin Ustasi Türkiye Sever operasyonu ve Termostat calisma seklini detaylica anlatti. Göstergedeki Derece 90°C derecede iken bizim Aracin sicakligi yaklasik 105 derece oluyormus. Bu zamaninda sikayet üzerine (Müsteriler aracim cok isiniyor diye) bilinerek 90°C derece gösterecegi sekilde ayarlanmis yani. Adamlar sorunun Termostat´ta oldugunu bilmiyorlar ama Ustam cok rica etti beni 1 Hafta sonra durumu bildir lütfen dedi. Benim sayemde onlarda deneyim kazanacaklarmis ve bir dahaki Müsteri buna benzer sikayet sayesinde onunda Termostati degisecekmis . Eger araci calistirirken yine zor calisirsa arac 1 gün onlarda kalacak ve Kacak Elektrik veya Standby´a girmeyen ünite varmi diye bakacaklar ölcüm cihazi ile.

    Adam ne kadar yeni Araba cikarsa o kadar daha cabuk bozuluyor dedi. 48 Aylik Garantim var bittimi ne olacak dedigimde her Tamir pahaliya patlayacak dedi, bende yeni araba alirim daha iyi dedigimde "en mantiklisi o" dedi. Genelde 50.000km´ye kadar Araba bozulmaz ise diger KM´lerdede sorun cikarmaz dedi ama benim durumda ariza cikarmis . Bir dahaki aracim ne olsun, Skoda, VW yada AUDI ´mi sorusuna bana AUDI al daha iyi dedi . Audi A4 kücük Audi A6 Büyük ama Pahali dedim oda bana Audi A6 senin aractan büyük ve Audi A4 aracindan cok cok kücük dedi. Bana Q5 iyi gidermis, yani benim icin en iyisi Audi Q5 mis . Dedim 34 Ay sonra o zaman yanindayim dedi, kendisi bana o zaman kadar belki Türkiye´de geminin icinde seyahat yaparim diyor. Bir dahaki sene kendisini Memlekette misafir edecegim sözlestik simdiden . Adam bize "siz delisiniz" diyor. Güzelim yerde yasiyorsunuz burada ne isiniz var diyor, adam hakli ama yaw .

    Teslimati Usta ile beraber yaptik, heryerini inceledik, hersey takilmis, Yagi ve Antifiriz suyu hersey tam. Hasar yok, isciler iyi bakmis Passeratiye, aldigimda parliyordu aracim. Pazartesi günü bu sorunu tekrar bakacagim hem Antifiriz hemde gec calisiyormu diye.

    Passerati Tamirden sonra hepinize sonsuz Tesekkür ederi

    Saygilar Yasin

    Yasin sorunun çözüldüğüne sevindim
    Güle güle kullan kardeşim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerdaR^73


    quote:

    Orijinalden alıntı: meke


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerdaR^73

    passat ımı alalı 1 hafta olmadan park sensörü takıldı..çarşıya gittim geldim,garaja girerken sensör takıldı devamlı kesiksiz ötüyor..ufaktan bir servis ziyareti yolları gözüktü:(


    Bende de arada oluyor. Yağmurlu havalarda sensör bölgelerinde damla vs kaldıysa bilhassa durmadan ötüyor. Park sensörü düğmesini kapatıp açıyorum bazen düzeliyor. Düzelmezse inip bezle siliyorum, kesin düzeliyor.

    bende damladan diye düşündüm ön sensörleri elimle sildim ama arkaları silemedim..açıp kapatıım,arabayı stop ettim birkaç sefer ama düzelmedi..sabah bakarım artık tekrar..çok hassas yapmışlar sanırım..


    Aynı sorun özellikle ön sağ iç sensörde benim de sık sık başıma geliyor.
    ama en önemlisi bu sorunu yaptığı tek zaman yağmurlu havalar.
    kuruduğunda yada çamurları ve suyu sildiğinizde geçiyor.
    aracınız kapalı bir park alanındaysa sabah geçmiş olduğunu göreceksiniz.
    (tabi başka bir sorun yoksa.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    Yasin Kardeşim


    Almanya piyasasında passat ın hangi motor versiyonu ne kadar satıyor? Alman oto dergilerinde bu yönde bir liste varmı?

    saygılar


    Aratma yaptim biraz ama birseyler bulamadim.

    Sanirim Passat´taki en cok satilan Motor ekonomik yönünden (Genelde Sirket Filo Araclarinda kullandigi) 2.0 TDI 140HP veya 170HP cok satiliyordur. Benzinlide ise 1.4 TSI ile 1.8 TSI cok satiliyor. R36 yani 3.6 veya 3.2 Motorlu araclari cok nadirende olsa görülüyor burada. Ama tam siralama yapamam.

    Auto Mobil Magazin Programinda söylediler sene sonuna kadar Petrol Fiyatlari Almanya´da 2.00 €uro´yu gececekmis yani Türkiye ile esit olacagiz . Buda su anlama geliyorki artik ne Benzin nede Dizel karli oluyor, yakinda VW Elektro Motorlu arac cikaracakmis 1 Doldurus ile 150km yapiyormus. Artik ögle bir araba alma vakti geldigini düsünüyorum bir yandan.

    Saygilar Yasin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat

    Acik Kalp Operasyonu bitmis, Passat´in heryerini tekrar takmislar, eksik yok, hersey tamam. Babamin eski Ustasi özellikle ilgilendi, kendi bir daha göz atti araca ve 1 saat disarida konustuk. Adam bana detaylica Kalp Operasyonunu anlatti, ilk basta aracimi Tamir eden birini cagirdi oda Genc bir (25 - 30 Yaslarinda) ve ne yaptiklarini anlatti kisaca. Ilk basta Sabah Aracim zor calismis, bunu tutanak tutmus. Daha sonra Termostati sökmüsler bunun icin Sabahtan aksama kadar ugrasmislar. Termostat Motorun arkasinda altina dogru bir yerdeymis. Ustamin dedigi gibi Kalp Sistemi gibi düsünecekmisiz bunu . Bunu sökmek icin Tamponu, Motora baglanan Damarlari (tüm Hortum ve Borular), vs. baya sey sökmüsler yani. Neyse taktiktan sonra Calistirma sorunununa bakmislar ve Arac düsük Voltajla calistigini Tespit etmisler. Yani Belli bir saat sonra Akünün Voltaji azaliyormus nedense. Adam bunu Doldurma Cihazina baglamis Sabaha kadar Akü dolmus yani. Ve Sabah araba sorunsuz birsekilde calismis. Termostat ilede Tur atmislar bir sorun Tespit edememisler ve Aracin icini süpürüp daha sonra Yikamaya sokmuslar (Passerati yeni dogan Bebek gibi Parliyor). Babamin Ustasi Türkiye Sever operasyonu ve Termostat calisma seklini detaylica anlatti. Göstergedeki Derece 90°C derecede iken bizim Aracin sicakligi yaklasik 105 derece oluyormus. Bu zamaninda sikayet üzerine (Müsteriler aracim cok isiniyor diye) bilinerek 90°C derece gösterecegi sekilde ayarlanmis yani. Adamlar sorunun Termostat´ta oldugunu bilmiyorlar ama Ustam cok rica etti beni 1 Hafta sonra durumu bildir lütfen dedi. Benim sayemde onlarda deneyim kazanacaklarmis ve bir dahaki Müsteri buna benzer sikayet sayesinde onunda Termostati degisecekmis . Eger araci calistirirken yine zor calisirsa arac 1 gün onlarda kalacak ve Kacak Elektrik veya Standby´a girmeyen ünite varmi diye bakacaklar ölcüm cihazi ile.

    Adam ne kadar yeni Araba cikarsa o kadar daha cabuk bozuluyor dedi. 48 Aylik Garantim var bittimi ne olacak dedigimde her Tamir pahaliya patlayacak dedi, bende yeni araba alirim daha iyi dedigimde "en mantiklisi o" dedi. Genelde 50.000km´ye kadar Araba bozulmaz ise diger KM´lerdede sorun cikarmaz dedi ama benim durumda ariza cikarmis . Bir dahaki aracim ne olsun, Skoda, VW yada AUDI ´mi sorusuna bana AUDI al daha iyi dedi . Audi A4 kücük Audi A6 Büyük ama Pahali dedim oda bana Audi A6 senin aractan büyük ve Audi A4 aracindan cok cok kücük dedi. Bana Q5 iyi gidermis, yani benim icin en iyisi Audi Q5 mis . Dedim 34 Ay sonra o zaman yanindayim dedi, kendisi bana o zaman kadar belki Türkiye´de geminin icinde seyahat yaparim diyor. Bir dahaki sene kendisini Memlekette misafir edecegim sözlestik simdiden . Adam bize "siz delisiniz" diyor. Güzelim yerde yasiyorsunuz burada ne isiniz var diyor, adam hakli ama yaw .

    Teslimati Usta ile beraber yaptik, heryerini inceledik, hersey takilmis, Yagi ve Antifiriz suyu hersey tam. Hasar yok, isciler iyi bakmis Passeratiye, aldigimda parliyordu aracim. Pazartesi günü bu sorunu tekrar bakacagim hem Antifiriz hemde gec calisiyormu diye.

    Passerati Tamirden sonra hepinize sonsuz Tesekkür ederi

    Saygilar Yasin

    Yasin sorunun çözüldüğüne sevindim
    Güle güle kullan kardeşim.


    Sorun daha cözülmedi. Araci su 2 Gündür dogru düzgün sürmedim Garajda yatiyor. Yarin belli olacak oldumu olmadimi diye. VW Servisimde bir Cevap bekliyor. Olmadiysa Korperatif davranip Sorunlari arastiracaklar tekrar. Hem calisma icin hemde isitma sistemi icin .

    Tesekkür ederim Drozia ustam, yarin iyi Haberleri verecem insallah.
  • @Ercüment Abicim

    Thomas Cevap yazmis, Direksyon degistirmek icin tüm Malzemeler varmis onda ve istiyorsan 30 ila 50 €uro´ya degistirecek Direksyonunu ! Sana sadece Direksyon yaninda yeni Lenksäulensteuergerät ve yeni Silgec kolu gerekiyormus yani takmasi ile birlikte yaklasik max. bir 200 €uro gözden cikarman gerekiyor. Istiyorsan Thomasa geri yazacagim ve senin icin Randevu alacagim.


    Saygilar Yasin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasinDE -- 20 Şubat 2011; 19:44:57 >
  • arkadaşlar yol uğultusunu araca en az verecek olan lastik hangisidir?araçta gerçkten rahatsız edici bir uğultu var,lastiklerden olduğunu düşünüyorum..çözüm için lastik araştırıyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerdaR^73

    arkadaşlar yol uğultusunu araca en az verecek olan lastik hangisidir?araçta gerçkten rahatsız edici bir uğultu var,lastiklerden olduğunu düşünüyorum..çözüm için lastik araştırıyorum..


    Daha öncede hep önerdim,yine öneriyorum.
    Michelin Primacy Hp.

    Vectramızda fabrikasyon olarak Turanza ER300 vardı.Ondada uğultu şikayetimiz vardı.Bu lastiği önerdiler,aldık gerçekten inanılmaz fark vardı.
    Üstelik kar performansı Turanzaya fark atar.
    Yol tutuşta ne ıslak ne kuru zeminde hiçbir dezavantajı olmadı.Tek problem Turanzaları 50.000de değiştirmek gerekiyorsa,onları 40-45.000de değiştirirsiniz.
    Onun dışında Michelin hakkında yok yarılır,yok balon yapar vs aldırmayın.Vectranın sol ön amortisörünü patlatacak kadar derin bir çukurda bile lastikte en ufak sorun yoktu.

    Bizde zamanı gelince direkt Primacy almak istiyoruz.

    Şuanda Turanza ER300 var,tek sorun uğultu.
  • Ah du meine Fresse, werde verrückt wahnsinn !!!

    Yaw ben kafayi yiyecem, bu nasil bir sistem böyle

    ATT-Sükrü abim al sana iste sorunun cevabi.

    Passat B7 Park Yerinden nasil cikiyor,

    Park yerinde Araci calistirin Cikmak istediginiz yöne Sinyal verin ve ParkAssist Dügmesine basin ve MFA+ nediyorsa onu yapin . Islem bu kadar

    1:09 Dakikadan sonra adam Araci ParkAssist ile Park yerinden cikariyor.




    Bu Passat ParkAssist 3. Generasyon icin arastirma yapiyorum simdi. Bende 2. Generasyon ParkAssist mevcut, yani Kontrol ünite degistimi bunu Park yerinde cikarma özelligi calisabilir diye düsünüyorum. Yeni Ünite problem degil, yaklasik 100 €uro civarinda yenisi.

    2014 Model Passat´i bekliyorum, gelisini iple cekiyorum............

    Saygilar Yasin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasinDE -- 20 Şubat 2011; 20:24:06 >
  • eyvallah yasinim şimdi sırf denemek için dışarı çıkacağım bakalım yapabilekmiyiz çok teşekkür ederim

    bu arada passattan bir resim daha hastasıyım

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATT-SUKRU

    eyvallah yasinim şimdi sırf denemek için dışarı çıkacağım bakalım yapabilekmiyiz çok teşekkür ederim

    bu arada passattan bir resim daha hastasıyım

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    Cik dene ve Haber ver hatta Video´ya cek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    Hali hazırda, şu anda üzerindeki lastikler Bridgestone 215/55 R16 Turanza ER300 97W - araç da 55.000 km'de. Her ne kadar bir 5.000-10.000 km gidecek kadar diş derinliği var gibi görünse de ben gene de tedbir adına bilgilenmek, uygun bulursam da almak istiyorum. Ön lastikler biraz yıpranmıştı, ben ön-arka yaptım, buna rağmen gene de çok da uzun ömürlü olmaz gibime geliyor.

    Aslında 215'den 205'liğe düşmemin bir sebebi de duygusal (!). Şöyle ki;

    (Hepsiburada.com, internetten araştırdığım kadarıyla en ucuz fiyatları veriyor. Bu sitedeki peşin fiyatlara göre;)

    Mevcut lastik 215'lik, aynı kalsın, değişiklik olmasın dersek;
    Bridgestone 215/55 R16 Turanza ER300 97W - 333 TL. X 4 = 1.332 TL
    http://www.hepsiburada.com/Liste/bridgestone-21555-r16-turanza-er300-97w/ProductDetails.aspx?productId=otysf777272&categoryId=259720


    205'liklerden benim tercih ettiklerim;
    Nokian 205 55 R 16 91 H Nokian i3 (Eur) - 157 TL X 4 = 628 TL
    http://www.hepsiburada.com/Liste/nokian-205-55-r-16-91-h-nokian-i3-eur-lastik/ProductDetails.aspx?productId=otkmt414559&categoryId=259720

    Lassa 205/55 R16 Impetus Revo 91V - 180 TL X 4 = 720 TL
    http://www.hepsiburada.com/Liste/lassa-20555-r16-impetus-revo-91v/ProductDetails.aspx?productId=otysf777105&categoryId=259720

    Michelin 205/55 R16 Pilot Prımacy Hp 91V - 185 TL X 4 = 740 TL
    http://www.hepsiburada.com/Liste/michelin-20555-r16-pilot-primacy-hp-91v-istanbul-ici-ucretsiz-montaj-/ProductDetails.aspx?productId=otysf777190&categoryId=259720



    Bridgestone'dan vazgeçip mesela Nokian alacak olsam, kazancım 704 TL. Neredeyse yarı yarıya kârdayım. Michelin de olabilir mesela. Marka ve model işi sonraki konu. Bu durumda, Bridgestone'dan vazgeçip 205'lik almakla edeceğim 600 - 700 TL'lik kârın yanında zararım ne olur? Araba zaten 1.6 cc. Yani uçup kaçmasına, patinaj çekmesine gerek yok, adamakıllı gitsin, sessiz ve konforlu gitsin, ama mutlaka gene uzun ömürlü olsun yeter, işte şu yukardaki lastikler benim ihtiyacımı karşılar mı, başka zararım olur mu, pişman olur muyum? Benim merak ettiğim konu bu. Sizlerin yorumlarından sonra, pek kaybım olmayacağı izlenimine vardım zaten, ama başkaca yorumu ya da görüşü olan var mı?



    İyi bir noktayı yakalamışsın,
      Lastik tabanı küçüldükçe avantajlar;
    • yol sesinde azalma
    • yakıt tüketiminde azalma
    • yağışlı havada ve karda tutunma oranında artma

      Lastik tabanı küçüldükçe dezavantajlar;
    • yol tutuşta azalma
    • yanak boyutunda azalma
    • yuvarlanma çapında azalma
    • hız göstergesinde fark


    215/55 lastikte yanak yüksekliği 118,5 mm, 205/55 de yanak yüksekliği 112,75 mm dir. Bu 6 mm civarı yanak kısalığı çapı R16 olan her iki lastikte yuvarlanma uzunluğunu farkettirir.
    Hesaba göre %1,71 daha kısalacak.
    Böylece km'de yaklaşık 495 kere dönen eski lastik yerine km'de 503 kere dönen bir lastiğin olacak. Bu ise hız göstergeni yine yaklaşık %1,71 fark ettirecek ve daha hızlı gittiğini sanacak.

    Tabiki bu yazdıklarım merkezden uzaklaştıkça farkedilir boyuta çıkar. Mesela 215 tabandan 175 tabana düşersen dramatik ölçümler yaparsın ama 215'den 205'e düştüğünde belki de hiç farketmezsin.

    Ayrıca mevcut lastik W kodlu olup max.270 km/s süratte sağlıklı kullanılabilirken,
    H kodlu olan yeni adaylar max.210 km/s,
    V kodlu olan adaylar ise max.240 km/s süratte sağlıklı kullanılabilir. Sanırım bu süratlerde uzun süre kullanma durumun olmadığından bu da ihmal edilebilir.


    215'den 205'e düştüğünde arabanın yere tutunması toplamda 860 mm'den 820 mm'ye düşecek, yani toplamda 4 cm daha az basacak araban ama halen 82 cm basmaya devam edecek.%5 azalmaya tekabul ediyor, fiyat farkına nazaran ihmal edilebilecek bir detay bence


    Meke abim,

    Avantajlari bilmiyorum ama 235´lileri takinca Passatin sürme keyifi degisiyor. Tek dezavantaji Direksyon Sertlesiyor ve Lastik yenilerken cebinden cikan para kendini hissetiriyor. Yakit tüketimi biraz daha fazla oluyor ama aradaki Yakit farki 1 Litre bile degil.

    Vergi Param geriye ödensin Yazliklari siparis ediyorum önümüzdeki Ayda. LeManslarimi özledm ya, Passeratiyi Passerati yapan o Jantlar .

    Meke abim, sen nediyorsun peki 235 / 45 R17 icin Dunlop SportMaxx TT´mi (veya GT arasindaki farki bulamadim), Bridgestone Potenza mi yada Pirelli P7 mi alayim ?

    Saygilar Yasin
  • Slm. Bende passat sevenler kulubüne katilsam iyi olur diye düsündüm. Konuyu acan arkadas umarim bizide ekler.
    Aracimin özellikleri
    Passat variant Comfortline 2007
    B6 kasa 3C5 BLS 1.9 td 77 kw 105
    Rusdieselpartikelfilter.
    Rengi reflexsilber metalic
    5 ileri manuel vites.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakiri -- 20 Şubat 2011; 21:04:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: meke
    yuvarlanma çapında azalma ha bu sanki biraz önemli gibi, 215'liğin 50.000 km gittiği yerde, 205'lik 45.000'de bitecek, doğru mu anladım


    Eyvallah, sağolasın...


    eskisi 50.000 giderken %1,71 fazla döndüğü için 50.855 km gidecek.
    Kısaca 50.000 de 1000 km fazla gitmiş olacak, yine ihmal edilebilecek bir değer.

    Ama taksimetre takarsan şayet %1,7 fazla kazanırsın, hatta direkt 185 lik taktır, ciro artar



    Aman aman, eksik kalsın taksimetre de. Verdiğin bilgiler altın değerinde, tekrar teşekkür ederim...

    Üstad, peki yukarda verdiğim linklerden, sen olsan hangisini tercih edersin, Nokian mı, Lassa mı, Michelin mi?
  • dün çektiğim resimlere (aşağıda) bakarken birşey dikkatimi çekti. benim variantta (comfortline) arka koltuk havalandırmasının olduğu yerde elektrik çıkışına benzer birşey varken, serviste teslim edilmeyi bekleyen ve confortline olduğunu sandığım (yanlarda krom şeritlerden dolayı) sedanda ise bu zımbırtı görülmüyor. nedenini bilen var mı?

  • bu da variant






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 20 Şubat 2011; 22:11:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakiri

    Slm. Bende passat sevenler kulubüne katilsam iyi olur diye düsündüm. Konuyu acan arkadas umarim bizide ekler.
    Aracimin özellikleri
    Passat variant Comfortline
    B6 kasa 3C5 BLS 1.9 td 77 kw 105
    Rusdieselpartikelfilter.
    Rengi reflexsilber metalic


    Sakiri sanirim Yurt Disindan katiliyorsun, aramiza Wilkommen diyorum o zaman . Almanya´da kaliyorsan nereden katiliyorsun ?

    Passat Aracin hayirli olsun, aramiza ilk 1.9 TDI 105HP Motor ile katilan ilk üyesin sanirim
  • 
Sayfa: önceki 17211722172317241725
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.