Şimdi Ara

Ford Focus'umda Hararet Sorunu Var...!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
3
Favori
96.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Focus'umda Hararet Sorunu Var...!
    Arac Calıstırdıkdan sonra 7 8 km gittikden sonra hararet göstergesi cok hızlı bir sekilde kırmızıya vuruyor ibre bir kac sn ye kırmızıda bekledıkden sonra tekrar normale dönüyor Bu sorun uzun zamandır devam ediyor ve cözüm bulamadım bir bilen arkadas varsa yardımcı olursa seviniriz
    Ayrıca , motor kapagını actıgımda su bidonunun ıcındekı suyun cok asırı derecede ısınmış oldugunu kapagı hafif gevsetince icindeki hava bosalıyor hararet ibresi normale dönüyor

    Bilgi verilirse seviniriz....



  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    REZERVE ARKADAŞ LÜTFEN GÖRÜYORSAN YARDIMCI OL SORUN ORTAK ARABA YÜKTE VE DÜZDE YÜKSEK SURATTE HARARET İBRESİ SONA VURUYO ARABAYI GEVŞETİNCE DÜŞÜYO.BU SORUN ANTİFİRİZİ DEĞİŞTİRDİKTEN SONRA OLDU..
    YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZZZZZ.

    Alıntıları Göster
    rezerve Bilgi paylaşmıyacaksan bu forumda boş yere durma

    Burası bilgi paylaşım yeri, Şu ustanın bu ustanın reklam yeri değil.
  • Motorunuzun soğutma sisteminde hava var bu nedenle motor içi su çevrimi yeterince olmadığı için kısa sürede hararet yükselmekte motor çabuk ısınmaktadır.

    Uzman bir kişi tarafından hava alma operasyonu yapıldıktan sonra hararet normale dönecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeakin

    Motorunuzun soğutma sisteminde hava var bu nedenle motor içi su çevrimi yeterince olmadığı için kısa sürede hararet yükselmekte motor çabuk ısınmaktadır.

    Uzman bir kişi tarafından hava alma operasyonu yapıldıktan sonra hararet normale dönecektir.
    Evet galiba hava var aracınızda..Aman dikkat en yakın servise,ustaya..Conta monta yakarsınız mazallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pazardaki Artist

    Evet galiba hava var aracınızda..Aman dikkat en yakın servise,ustaya..Conta monta yakarsınız mazallah

    Alıntıları Göster
    sorununuzun teknik açıklaması linkleki forumda daha önce yazmıştım .

    http://forum.donanimhaber.com/m_22681882/mpage_1/key_//tm.htm#22965645




  • ARKADAŞLAR ... SERVİSLERİN FOCUS LARIN KRONİK SORUNU DEDİĞİ HARARET İBRESİNİN BİRDEN SONA VURMA PROBLEMİNİN NEDENİNİ BULDUK...GERÇİ YENİ TANIŞ TIĞIM BİR USTA SAYESİNDE TABİİKİİ.SERVİSİN HAVASINI ALIRIZ FAKAT BİRDAHA YAPMIYACAK GARANTİSİ VEREMEDİKLERİ İÇİN BENDE BU İŞİN UZMANI BİR USTA İLE TANIŞTIM...1 SAATTE BENİM SORUNUMU ÇÖZDÜ...
    ARABAMDAKİ SORUN ŞU İDİ:ARABAMA TÜP TAKTIRDIKTAN SONRA SERVİSTE RADYATÖRÜ BİR SEBEPTEN DOLAYI SÖKÜP ANTİFİRİZİNİ BOŞALTMAK ZORUNDA KALMIŞLAR,RADYATÖR SORUNU ÇÖZÜLÜNCE TEKRAR ANTİFİRİZ KONUP ARABAYI SERVİSTEN ALDIM.AMA SONRA PROBLEM BAŞLADI.YOKUŞ YUKARI VE AŞAĞI GİDERKEN İBRE SONA VURUYOR.BİRAZ SONRA NORMALE DÖNÜYOR, SERVİSE BU SEBEPTEN DOLAYI 2-3 SEFER GİTTİM.ALDIĞIM CEVAP HAVA VAR AMA HAVASINI ALDIKTAN SONRA BİRDAHA HAVA YAPMIYACAĞINA GARANTİ VEREMİYORUZ DİYORLAR.ŞAŞIRDIĞIM NOKTA 2 AYRI SERVİSDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR.ARKADAŞ BU NASIL SERVİS ANLAYIŞI,AYRICA HATA BENİMMİŞ GİBİ HAVA ALMAK İÇİN ÜCRET İSTİYORLAR.AYIP AYIP AYIP BU İŞ AHLAKINA SIHMIYOR .TABİ ASLINDA SORUNUN ÇÖZÜMÜ ÇOK KOLAYMIŞ.SERVİSİN GARANTİ VEREMEDİĞİ SORUNU BUGÜN USTAM 1 SAATTE ÇÖZDÜ.BEN ANKARA SİNCAN DAYIM,YAKIN ARKADAŞLAR VARSA AYNI SORUNDAN DERT YANAN, TAVSİYE EDERİM USTAMA GİTSİNLER.... ÇÖZÜMÜ YAZAMAM KIZMAYIN USTAMA AYIP OLUR...İLGİLENENLER BURAYA YAZSINLAR ONA GÖRE USTAYA SORUP TELEFON NUMARASINI VEREYİM.SELAMLAR




  • hocam ford focus ve mondeo larda radyatorun hava yaptıgını herkes anlayamaz havasınıda her usta alamaz yedek su bidonu sokulerek iyice yukarı kaldırılır bu esnada antifriz su karışımı konularak tamamlanır.havasını fordları tanıyan birine aldırırsanız termostatınıda saglamsa daha omru billah hararet yaptıramazsınız.gecmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rezerve

    ARKADAŞLAR ... SERVİSLERİN FOCUS LARIN KRONİK SORUNU DEDİĞİ HARARET İBRESİNİN BİRDEN SONA VURMA PROBLEMİNİN NEDENİNİ BULDUK...GERÇİ YENİ TANIŞ TIĞIM BİR USTA SAYESİNDE TABİİKİİ.SERVİSİN HAVASINI ALIRIZ FAKAT BİRDAHA YAPMIYACAK GARANTİSİ VEREMEDİKLERİ İÇİN BENDE BU İŞİN UZMANI BİR USTA İLE TANIŞTIM...1 SAATTE BENİM SORUNUMU ÇÖZDÜ...
    ARABAMDAKİ SORUN ŞU İDİ:ARABAMA TÜP TAKTIRDIKTAN SONRA SERVİSTE RADYATÖRÜ BİR SEBEPTEN DOLAYI SÖKÜP ANTİFİRİZİNİ BOŞALTMAK ZORUNDA KALMIŞLAR,RADYATÖR SORUNU ÇÖZÜLÜNCE TEKRAR ANTİFİRİZ KONUP ARABAYI SERVİSTEN ALDIM.AMA SONRA PROBLEM BAŞLADI.YOKUŞ YUKARI VE AŞAĞI GİDERKEN İBRE SONA VURUYOR.BİRAZ SONRA NORMALE DÖNÜYOR, SERVİSE BU SEBEPTEN DOLAYI 2-3 SEFER GİTTİM.ALDIĞIM CEVAP HAVA VAR AMA HAVASINI ALDIKTAN SONRA BİRDAHA HAVA YAPMIYACAĞINA GARANTİ VEREMİYORUZ DİYORLAR.ŞAŞIRDIĞIM NOKTA 2 AYRI SERVİSDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR.ARKADAŞ BU NASIL SERVİS ANLAYIŞI,AYRICA HATA BENİMMİŞ GİBİ HAVA ALMAK İÇİN ÜCRET İSTİYORLAR.AYIP AYIP AYIP BU İŞ AHLAKINA SIHMIYOR .TABİ ASLINDA SORUNUN ÇÖZÜMÜ ÇOK KOLAYMIŞ.SERVİSİN GARANTİ VEREMEDİĞİ SORUNU BUGÜN USTAM 1 SAATTE ÇÖZDÜ.BEN ANKARA SİNCAN DAYIM,YAKIN ARKADAŞLAR VARSA AYNI SORUNDAN DERT YANAN, TAVSİYE EDERİM USTAMA GİTSİNLER.... ÇÖZÜMÜ YAZAMAM KIZMAYIN USTAMA AYIP OLUR...İLGİLENENLER BURAYA YAZSINLAR ONA GÖRE USTAYA SORUP TELEFON NUMARASINI VEREYİM.SELAMLAR
    arkadaşım merhaba ben malatyada yaşıyorum 1999 model focusum var 2 hafta önce antifiriz değiştirdim ve arab sapıttı. araba rampada yüke binince hararet göstergesi aniden kırmızıya çıkıyor. yükten inince tekrar hızlıca eski yerine dönüyor. değiştirmediğim yeri kalmadı(termostad, term kapağı, devirdaim....) ama sorun gitmedi. dünya para harcadım. benim ankaraya gelmem imkansız. burdada usta yok buna serviste dahil. çok zor durumdayım çözümü bana yazarsan yada ustanın numarasını verirsen ben derdimi anlatayım. çok zor durumda kaldım lütfen yardım et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fero1

    arkadaşım merhaba ben malatyada yaşıyorum 1999 model focusum var 2 hafta önce antifiriz değiştirdim ve arab sapıttı. araba rampada yüke binince hararet göstergesi aniden kırmızıya çıkıyor. yükten inince tekrar hızlıca eski yerine dönüyor. değiştirmediğim yeri kalmadı(termostad, term kapağı, devirdaim....) ama sorun gitmedi. dünya para harcadım. benim ankaraya gelmem imkansız. burdada usta yok buna serviste dahil. çok zor durumdayım çözümü bana yazarsan yada ustanın numarasını verirsen ben derdimi anlatayım. çok zor durumda kaldım lütfen yardım et

    Alıntıları Göster
    2003 focus gia var bendede en son 15 ocakta arkadaş sorun yaşamış.
    bende 1 aydır var bu sorun düzde 140-150 giderken hararet kırmızıya vuruyo sonra boşa alıp yavaşlayınca hararet normale geliyo.
    bu durum antifirizi değiştirdikten sonra oldu.kafayı yedim 1 aydır 15 lt antifiriz harcadılar havasını almak için ama sorun yine aynı yol yapamaz oldum hararete bakmaktan hatta bu gün kaza yapıyodum arkadaş ustasını bulmuş ama açıklamamış bari ustanın telefonunu ver biz sizin gibi ankarada dğiliz taa bitliste görev yapıyorum burda bırak bu arızayuı havasını alamıyolar aracın ben aldım emin olun ama çok zor olduğunu sölüyolar gerçekten işi bilen lazım
    LÜTFEN YARDIMCI OLUN ARABA ELİMDE KALACAK DİYE KORKUYORUM.
    YANIT BEKLEYEN BİR ARKADAŞ DAHA VAR.....:(:(:(:(:(:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    2003 focus gia var bendede en son 15 ocakta arkadaş sorun yaşamış.
    bende 1 aydır var bu sorun düzde 140-150 giderken hararet kırmızıya vuruyo sonra boşa alıp yavaşlayınca hararet normale geliyo.
    bu durum antifirizi değiştirdikten sonra oldu.kafayı yedim 1 aydır 15 lt antifiriz harcadılar havasını almak için ama sorun yine aynı yol yapamaz oldum hararete bakmaktan hatta bu gün kaza yapıyodum arkadaş ustasını bulmuş ama açıklamamış bari ustanın telefonunu ver biz sizin gibi ankarada dğiliz taa bitliste görev yapıyorum burda bırak bu arızayuı havasını alamıyolar aracın ben aldım emin olun ama çok zor olduğunu sölüyolar gerçekten işi bilen lazım
    LÜTFEN YARDIMCI OLUN ARABA ELİMDE KALACAK DİYE KORKUYORUM.
    YANIT BEKLEYEN BİR ARKADAŞ DAHA VAR.....:(:(:(:(:(:

    Alıntıları Göster
    REZERVE ARKADAŞ LÜTFEN GÖRÜYORSAN YARDIMCI OL SORUN ORTAK ARABA YÜKTE VE DÜZDE YÜKSEK SURATTE HARARET İBRESİ SONA VURUYO ARABAYI GEVŞETİNCE DÜŞÜYO.BU SORUN ANTİFİRİZİ DEĞİŞTİRDİKTEN SONRA OLDU..
    YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZZZZZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    REZERVE ARKADAŞ LÜTFEN GÖRÜYORSAN YARDIMCI OL SORUN ORTAK ARABA YÜKTE VE DÜZDE YÜKSEK SURATTE HARARET İBRESİ SONA VURUYO ARABAYI GEVŞETİNCE DÜŞÜYO.BU SORUN ANTİFİRİZİ DEĞİŞTİRDİKTEN SONRA OLDU..
    YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZZZZZ.

    Alıntıları Göster
    rezerve Bilgi paylaşmıyacaksan bu forumda boş yere durma

    Burası bilgi paylaşım yeri, Şu ustanın bu ustanın reklam yeri değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rezerve

    ARKADAŞLAR ... SERVİSLERİN FOCUS LARIN KRONİK SORUNU DEDİĞİ HARARET İBRESİNİN BİRDEN SONA VURMA PROBLEMİNİN NEDENİNİ BULDUK...GERÇİ YENİ TANIŞ TIĞIM BİR USTA SAYESİNDE TABİİKİİ.SERVİSİN HAVASINI ALIRIZ FAKAT BİRDAHA YAPMIYACAK GARANTİSİ VEREMEDİKLERİ İÇİN BENDE BU İŞİN UZMANI BİR USTA İLE TANIŞTIM...1 SAATTE BENİM SORUNUMU ÇÖZDÜ...
    ARABAMDAKİ SORUN ŞU İDİ:ARABAMA TÜP TAKTIRDIKTAN SONRA SERVİSTE RADYATÖRÜ BİR SEBEPTEN DOLAYI SÖKÜP ANTİFİRİZİNİ BOŞALTMAK ZORUNDA KALMIŞLAR,RADYATÖR SORUNU ÇÖZÜLÜNCE TEKRAR ANTİFİRİZ KONUP ARABAYI SERVİSTEN ALDIM.AMA SONRA PROBLEM BAŞLADI.YOKUŞ YUKARI VE AŞAĞI GİDERKEN İBRE SONA VURUYOR.BİRAZ SONRA NORMALE DÖNÜYOR, SERVİSE BU SEBEPTEN DOLAYI 2-3 SEFER GİTTİM.ALDIĞIM CEVAP HAVA VAR AMA HAVASINI ALDIKTAN SONRA BİRDAHA HAVA YAPMIYACAĞINA GARANTİ VEREMİYORUZ DİYORLAR.ŞAŞIRDIĞIM NOKTA 2 AYRI SERVİSDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR.ARKADAŞ BU NASIL SERVİS ANLAYIŞI,AYRICA HATA BENİMMİŞ GİBİ HAVA ALMAK İÇİN ÜCRET İSTİYORLAR.AYIP AYIP AYIP BU İŞ AHLAKINA SIHMIYOR .TABİ ASLINDA SORUNUN ÇÖZÜMÜ ÇOK KOLAYMIŞ.SERVİSİN GARANTİ VEREMEDİĞİ SORUNU BUGÜN USTAM 1 SAATTE ÇÖZDÜ.BEN ANKARA SİNCAN DAYIM,YAKIN ARKADAŞLAR VARSA AYNI SORUNDAN DERT YANAN, TAVSİYE EDERİM USTAMA GİTSİNLER.... ÇÖZÜMÜ YAZAMAM KIZMAYIN USTAMA AYIP OLUR...İLGİLENENLER BURAYA YAZSINLAR ONA GÖRE USTAYA SORUP TELEFON NUMARASINI VEREYİM.SELAMLAR
    rezerve arkadaşım bu sorun hepimizin ortak sorunu gördüğün gibi. şahsıma gerçekten arabadan nefret ettim artık. lütfen rica ediyorum bilgilerini paylaş bizimle yada ustanın tel numarasını ver bizde bir arayalım. bizler emeğe saygısız insanlar değiliz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fero1

    rezerve arkadaşım bu sorun hepimizin ortak sorunu gördüğün gibi. şahsıma gerçekten arabadan nefret ettim artık. lütfen rica ediyorum bilgilerini paylaş bizimle yada ustanın tel numarasını ver bizde bir arayalım. bizler emeğe saygısız insanlar değiliz.

    Alıntıları Göster
    fero 1 sorun ne durumda bende devam ediyo buldun mu bir çözüm ayrıca hangi parçaları değiştirdilerde sorun hala devam ediyo bilgilendirirsen sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    fero 1 sorun ne durumda bende devam ediyo buldun mu bir çözüm ayrıca hangi parçaları değiştirdilerde sorun hala devam ediyo bilgilendirirsen sevinirim...

    Alıntıları Göster
    admm24 merhaba benim arabada termostad termos. kapağı ve antifiriz yeniden değişti. fakat sorun düzelmedi. bizim arabadaki sorun kesinlikle hava yapmış olması. bunu bilen ustalar bu işi kolayca hallediyorlarmış. fakat gördüğün gibi bizimle paylaşmıyorlar. ben hala çözüm arıyorum. bulursam mutlaka paylaşacağım. sana tavsiyem sakın hiçbir parça değiştirme dediğim gibi sorun soğutma suyunun hava yapması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fero1

    admm24 merhaba benim arabada termostad termos. kapağı ve antifiriz yeniden değişti. fakat sorun düzelmedi. bizim arabadaki sorun kesinlikle hava yapmış olması. bunu bilen ustalar bu işi kolayca hallediyorlarmış. fakat gördüğün gibi bizimle paylaşmıyorlar. ben hala çözüm arıyorum. bulursam mutlaka paylaşacağım. sana tavsiyem sakın hiçbir parça değiştirme dediğim gibi sorun soğutma suyunun hava yapması

    Alıntıları Göster
    FERO 1 MRB MALASEF MÜŞÜRÜ İTELEDİLER O KADAR DEDİM DEĞİL DİE LANET OLSUN SOĞUDUM GİTTİ VESSELAM.ADAM YENİ MÜŞÜRÜ TAKTI DENEDİ YİNE YAPTI BAK USTA MÜŞÜRDE SORUN YOK DEDİM MÜŞÜR ŞİŞMİŞ DEDİ.AMA FERO 1 ŞÖLE OLDU ARABAYI ÇOK SAĞLAM SIKIŞTIRDI 108 DERECEYE KADAR HAVASINI 1 KEZ ALDI.SONRA ÇIKTIK TEKRAR SIKIŞTIRDI GEE YAPTI AMA DÖNÜP HAVASINI GİNE ALINCA YAPMAADI SERVİSTEN ŞİMDİ GELDİM.HİZAN TATVAN ARASI 45 KM GİDERKEN 3 KEZ YAPTI DÖNÜŞTE 4 KİŞİYDİK SIKIŞTIRDIM MAXSİMUM 100 DERECE DEDİ VE O OLAYIDA YAPMADI.GERÇİ HALA İÇİM RAHAT DEĞİL ÇÜNKÜ TERMOSTAT ÇOK HANTAL GEÇENLERDE YANİ 10 GÜN ÖNCE TERMOSTAT GÖVDESİNİN JONTASINI DEĞİŞTİRDİM TERMOSTADI GÖRDÜM 82 LİK.ADAMA DEDİM USTA AÇMIŞKEN DEĞİŞTİR ŞUNU TERMOSTADIN DA BİŞE YOK DEDİ KAPADI TERMOSTAT HANTAL ÇALIŞIYO 82 LİK TERMOSTAT TESTTE 95 DE AÇTI

    TABİKİ BUNDA ANTİFİRİZ ORANIN %100 ETKİSİ VAR ZATEN NORMAL ÇALIŞAN TERMOSTADIN 5-6 DERECE HATA PAYI VAR BİDE ANTİFİRİZ OLUNCA BU ARTIYO.

    FERO 1 USTA HAVASINI ALIRKEN -39 DERECE OLAN ANTİFİRİZİDE -25 DEECE YE KADAR SEYRELTTİ BUNU 2. KEZ HAVVA ALIRKEN YAPTI VE HAAVASINI ALDI BÖLECE ŞİMDİLİK YAPMADI. 4 KİŞİYLE 40 DERECE RAMPADA ZORLADIM MAXİMUM 100 DEDİ.

    ZATEN BU ARACIN NORMAL ÇALIŞMA ISISI 90-95 DERECE BUNU NORMAL SEYİRDE SENDE FARKEDERSİN.
    FAN AÇMA DERECEİ TAM 104 DÜR EĞER DİJİTALTE 104 TE TAM AÇIYOSA MÜŞÜRDE SORUN YOK ARKADAŞIM BAKMA BANA İTELEDİLER AMA EL MAKUM TARTIŞTIM ZATEN İŞÇİLİKTE VERMEDİM.

    HAVASINI ALIRKENDE ÇOK ZOR KESİNLİKLE DÖNÜŞÜM HORTUMUNDAN HAVA BASMALILAR BASTI BUGÜN KOMPRASÖRLE.HER İKİ SEFERDEDE. BİLMİYORUM ARACIN NE KADAR SIKIŞIYOR.BUNU YAPARKEN ARAÇ ÇALIŞYO AMAÇ HEM SİİLİNDİR KAPAK JONTASINI TEST ETMEK BU DURUMDA SIKINTI VAR SA YEDEK SU DEPOSUNA DİREK YAĞ BASARMIŞ YAĞADA SU İNDİRİRMİŞ.

    NEYSEKİ BİŞE ÇIKMADI BİZİMKİDE ŞİMDİLİK SORUN YOK GİBİ YİNE YARIN BİTLİSTE SEMİNERE GİDERKEN YAPACAM BU YOLU BAKALIM.
    TÜM BUNLARAA RAĞMEN CANIM YİNE SIKKIN ÇÜNKÜ TAM SERVİSTEN ÇIKARKEN MARŞ SIKIŞTI YIKAMACIDADA SİLECEĞİ KIRDILAR.
    NE DİYİM BİLMİEM Kİ ARABAN VAR DERDİN VAR...

    İNŞALLAH SENİNKİDE HALLOLUR ÇOK SİNİR BOZUCU LANETT ŞEY.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    FERO 1 MRB MALASEF MÜŞÜRÜ İTELEDİLER O KADAR DEDİM DEĞİL DİE LANET OLSUN SOĞUDUM GİTTİ VESSELAM.ADAM YENİ MÜŞÜRÜ TAKTI DENEDİ YİNE YAPTI BAK USTA MÜŞÜRDE SORUN YOK DEDİM MÜŞÜR ŞİŞMİŞ DEDİ.AMA FERO 1 ŞÖLE OLDU ARABAYI ÇOK SAĞLAM SIKIŞTIRDI 108 DERECEYE KADAR HAVASINI 1 KEZ ALDI.SONRA ÇIKTIK TEKRAR SIKIŞTIRDI GEE YAPTI AMA DÖNÜP HAVASINI GİNE ALINCA YAPMAADI SERVİSTEN ŞİMDİ GELDİM.HİZAN TATVAN ARASI 45 KM GİDERKEN 3 KEZ YAPTI DÖNÜŞTE 4 KİŞİYDİK SIKIŞTIRDIM MAXSİMUM 100 DERECE DEDİ VE O OLAYIDA YAPMADI.GERÇİ HALA İÇİM RAHAT DEĞİL ÇÜNKÜ TERMOSTAT ÇOK HANTAL GEÇENLERDE YANİ 10 GÜN ÖNCE TERMOSTAT GÖVDESİNİN JONTASINI DEĞİŞTİRDİM TERMOSTADI GÖRDÜM 82 LİK.ADAMA DEDİM USTA AÇMIŞKEN DEĞİŞTİR ŞUNU TERMOSTADIN DA BİŞE YOK DEDİ KAPADI TERMOSTAT HANTAL ÇALIŞIYO 82 LİK TERMOSTAT TESTTE 95 DE AÇTI

    TABİKİ BUNDA ANTİFİRİZ ORANIN %100 ETKİSİ VAR ZATEN NORMAL ÇALIŞAN TERMOSTADIN 5-6 DERECE HATA PAYI VAR BİDE ANTİFİRİZ OLUNCA BU ARTIYO.

    FERO 1 USTA HAVASINI ALIRKEN -39 DERECE OLAN ANTİFİRİZİDE -25 DEECE YE KADAR SEYRELTTİ BUNU 2. KEZ HAVVA ALIRKEN YAPTI VE HAAVASINI ALDI BÖLECE ŞİMDİLİK YAPMADI. 4 KİŞİYLE 40 DERECE RAMPADA ZORLADIM MAXİMUM 100 DEDİ.

    ZATEN BU ARACIN NORMAL ÇALIŞMA ISISI 90-95 DERECE BUNU NORMAL SEYİRDE SENDE FARKEDERSİN.
    FAN AÇMA DERECEİ TAM 104 DÜR EĞER DİJİTALTE 104 TE TAM AÇIYOSA MÜŞÜRDE SORUN YOK ARKADAŞIM BAKMA BANA İTELEDİLER AMA EL MAKUM TARTIŞTIM ZATEN İŞÇİLİKTE VERMEDİM.

    HAVASINI ALIRKENDE ÇOK ZOR KESİNLİKLE DÖNÜŞÜM HORTUMUNDAN HAVA BASMALILAR BASTI BUGÜN KOMPRASÖRLE.HER İKİ SEFERDEDE. BİLMİYORUM ARACIN NE KADAR SIKIŞIYOR.BUNU YAPARKEN ARAÇ ÇALIŞYO AMAÇ HEM SİİLİNDİR KAPAK JONTASINI TEST ETMEK BU DURUMDA SIKINTI VAR SA YEDEK SU DEPOSUNA DİREK YAĞ BASARMIŞ YAĞADA SU İNDİRİRMİŞ.

    NEYSEKİ BİŞE ÇIKMADI BİZİMKİDE ŞİMDİLİK SORUN YOK GİBİ YİNE YARIN BİTLİSTE SEMİNERE GİDERKEN YAPACAM BU YOLU BAKALIM.
    TÜM BUNLARAA RAĞMEN CANIM YİNE SIKKIN ÇÜNKÜ TAM SERVİSTEN ÇIKARKEN MARŞ SIKIŞTI YIKAMACIDADA SİLECEĞİ KIRDILAR.
    NE DİYİM BİLMİEM Kİ ARABAN VAR DERDİN VAR...

    İNŞALLAH SENİNKİDE HALLOLUR ÇOK SİNİR BOZUCU LANETT ŞEY.

    Alıntıları Göster
    admm24 merhaba rabanın tamir olduğuna sevindim. keşke müşürü değiştirmeselerdi fakat sağlık olsun. benim arabada sorun hala devam ediyor. şehir içi trafikte sorun oluşturmadığı için biniyorum böyle. tahmin ettiğim ve araştırmam üzere 1999-2005 model focuslarda üretimden kaynaklanan soğutma suyu hava yapması olayı mevcutmuş. bununla ilgili fordun teknik bülteni varmış. sağlam bir usta bulup havasının alınması gerekiyor. hatta bazı servislerde vakumla su verip havası alınıyormuş. ben malatyadaki servisi aradım öyle bir cihaz yok kim söyledi size diyor ve gelin biz hallederiz diyor.(fiyat 50 tl) parça filan ihtiyacı olmazsa diyor. fakat benim inancım kalmadı. dedğim gibi sağlam bir usta bulursam havasını aladıracağım. bu arada komrasörle ne kadar hava bastılar. boruları filan patlatmıyormu?? yani kuvvetli bir basınçlamı veriyorlar?? birde dönüş hattındanmı yoksa motora gidiş hattındanmı hava verdiler. görüşmek üzere tekrar geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fero1

    admm24 merhaba rabanın tamir olduğuna sevindim. keşke müşürü değiştirmeselerdi fakat sağlık olsun. benim arabada sorun hala devam ediyor. şehir içi trafikte sorun oluşturmadığı için biniyorum böyle. tahmin ettiğim ve araştırmam üzere 1999-2005 model focuslarda üretimden kaynaklanan soğutma suyu hava yapması olayı mevcutmuş. bununla ilgili fordun teknik bülteni varmış. sağlam bir usta bulup havasının alınması gerekiyor. hatta bazı servislerde vakumla su verip havası alınıyormuş. ben malatyadaki servisi aradım öyle bir cihaz yok kim söyledi size diyor ve gelin biz hallederiz diyor.(fiyat 50 tl) parça filan ihtiyacı olmazsa diyor. fakat benim inancım kalmadı. dedğim gibi sağlam bir usta bulursam havasını aladıracağım. bu arada komrasörle ne kadar hava bastılar. boruları filan patlatmıyormu?? yani kuvvetli bir basınçlamı veriyorlar?? birde dönüş hattındanmı yoksa motora gidiş hattındanmı hava verdiler. görüşmek üzere tekrar geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    quote:

    BEN ANKARA SİNCAN DAYIM,YAKIN ARKADAŞLAR VARSA AYNI SORUNDAN DERT YANAN, TAVSİYE EDERİM USTAMA GİTSİNLER.... ÇÖZÜMÜ YAZAMAM KIZMAYIN USTAMA AYIP OLUR...İLGİLENENLER BURAYA YAZSINLAR ONA GÖRE USTAYA SORUP TELEFON NUMARASINI VEREYİM.SELAMLAR

    Kusura bakmasın ama bunun yaptığı ..refsizlikten başka bişey değil.Madem bilgi vermicen neden insanları umutlandırıyorsun.Ustana götürdüğün her müşteri için komisyonmu alıyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa44romeo -- 25 Ocak 2011; 15:12:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa44romeo

    quote:

    BEN ANKARA SİNCAN DAYIM,YAKIN ARKADAŞLAR VARSA AYNI SORUNDAN DERT YANAN, TAVSİYE EDERİM USTAMA GİTSİNLER.... ÇÖZÜMÜ YAZAMAM KIZMAYIN USTAMA AYIP OLUR...İLGİLENENLER BURAYA YAZSINLAR ONA GÖRE USTAYA SORUP TELEFON NUMARASINI VEREYİM.SELAMLAR

    Kusura bakmasın ama bunun yaptığı ..refsizlikten başka bişey değil.Madem bilgi vermicen neden insanları umutlandırıyorsun.Ustana götürdüğün her müşteri için komisyonmu alıyorsun?

    Alıntıları Göster
    KESİN ÇÖZÜM
    ARKADAŞLAR FOCUSLARDAKİ YALANCI HARARET DEDİĞİNİZ OLAY YALANCI DEĞİLDİR, GERÇEKTEN MOTOR KISA DÖNEM HARARET YAPMAKTADIR VE BUNUN FABRİKASYON HATASI OLMADIĞI KESİNDİR. BUNUN ÇÖZÜMÜNÜ GARANTİLİ OLARAK YAPMAKTAYIM BAŞKALARI GİBİ ŞARLATANLIK YOK HERŞEY GERÇEK

    KÜTAHYALI NEDİM USTA TELEFON 0533 556 18 24




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nedimbate43

    KESİN ÇÖZÜM
    ARKADAŞLAR FOCUSLARDAKİ YALANCI HARARET DEDİĞİNİZ OLAY YALANCI DEĞİLDİR, GERÇEKTEN MOTOR KISA DÖNEM HARARET YAPMAKTADIR VE BUNUN FABRİKASYON HATASI OLMADIĞI KESİNDİR. BUNUN ÇÖZÜMÜNÜ GARANTİLİ OLARAK YAPMAKTAYIM BAŞKALARI GİBİ ŞARLATANLIK YOK HERŞEY GERÇEK

    KÜTAHYALI NEDİM USTA TELEFON 0533 556 18 24

    Alıntıları Göster
    *** Yüce atalarımız ne güzel söylemiş; "BİLİYORSAN KONUŞ BİŞEY KAPAYIM, BİLMİYORSAN SUS ADAM SANAYIM"... bu söz üstüne tanımam.


    Neyse, GELELİM FORUMUN AMACINA,

    Arkadaşlar sakın ama sakın öyle pul koyma, sensörle oynama gibi sanayi mantığı nasrettin hoca işi olaylara bulaşmayın.
    Zaten o göstergenin oraya konma nedeni, çalışma ortamının istenen ayarlar dışında çalıştığını gözlemciye belirtmek içindir.

    Duyduğuma göre ısı sensörü fordlarda piston bölgesinin üstündeymiş ve ısı bölgesinde yanmadan dolayı oluşan sıcaklık artışını daha hızlı olarak algılıyor ve gösterge birden pat diye yükseliyor. Benim başıma bu bir çok kez geldi. Yetkili servise götürdüğümde söyledikleri tek şey ağız birliği etmişçesine LPG'li arabalarda yapar bu. Kimiside fan müşürü, devir daim gibi vs. vs. vs. sıralayıp gidiyor.

    Ama ilk yapılması gereken olay şudur. Bunuda BRC firması uygulama yapan bayilerine iletmiştir.
    Ford focuslarda radyatör suyunun koyulduğu kapaktan otomatik olarak hava atılır. Hani radyatör hava yapmış dedikleri olayın önüne bu şekilde geçilmiş. Fakat o kapak görevini iyi yapamıyor.
    Bizlerin yapabileceği şey ise, araba çalıştırıldığında boştayken 3000-3500 dev/dak aralığında sürekli olarak gaz verilir. Soldaki su kabına giren hortumlardan bir süre sonra radyatör suyunun devir daim yaptığını göreceksiniz. Zaten antifirizli su olduğu için renginden belli oluyor. Halen araca gaz verilirken devir daim esnasında kapak hafifçe gevşetilerek ara ara "pıssss" yapacak şekilde aracın havası alınır.
    Nezamana kadar derseniz, mesela bende şöyle bir olay olmuştu. Bir süre bu şekilde hava alınırken havanın alındığı kapta taşarcasına bir seviye yükselmesi görüldü ve orada bıraktım.
    O zamandan sonra şeytan kulağına kurşun hararet sorunum tarih oldu.
    Umarım sizlerinde sorunu bu şekilde çözülür, herkese hayırlı sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    ....Bizlerin yapabileceği şey ise, araba çalıştırıldığında boştayken 3000-3500 dev/dak aralığında sürekli olarak gaz verilir. Soldaki su kabına giren hortumlardan bir süre sonra radyatör suyunun devir daim yaptığını göreceksiniz. Zaten antifirizli su olduğu için renginden belli oluyor. Halen araca gaz verilirken devir daim esnasında kapak hafifçe gevşetilerek ara ara "pıssss" yapacak şekilde aracın havası alınır.
    Nezamana kadar derseniz, mesela bende şöyle bir olay olmuştu. Bir süre bu şekilde hava alınırken havanın alındığı kapta taşarcasına bir seviye yükselmesi görüldü ve orada bıraktım.
    O zamandan sonra şeytan kulağına kurşun hararet sorunum tarih oldu.
    Umarım sizlerinde sorunu bu şekilde çözülür, herkese hayırlı sürüşler.




    sizin bu anlattıklarınızı ben bir çok defa yaptım. ancak tekrarladı her seferde. benim ustam termostat üzerine küçük bir delik açtı bu şekilde sorunu çözdü. ama bu suni bir çözüm bence.
    karşılaştığım bir kişi bunun termostat contasından olduğunu söyledi. araba yüksek devirlerde suyu yetiştiremeyince contanın zayıf bulduğu yerinden hava çekmeye başlıyormuş. bir tarafında küçük bir çıkıntısı olan conta. contayı değiştirince sorunu çözülmüş. ama bende bu da çözmedi sorunu. başka birinden de duyduğum bir baypas diye birşey varmış. hortumlara birşeyler ekleyerek yapılıyormuş ama nasıl yapıldığını bir türlü öğrenemedim. bu baypas işi kafama yattı. ne yapıp edip yaptırıyım diyorum. kesin çözüm bu olur gibime geliyor.
    şimdilik delik termostatla sorunsuz gidiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekirekici

    quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    ....Bizlerin yapabileceği şey ise, araba çalıştırıldığında boştayken 3000-3500 dev/dak aralığında sürekli olarak gaz verilir. Soldaki su kabına giren hortumlardan bir süre sonra radyatör suyunun devir daim yaptığını göreceksiniz. Zaten antifirizli su olduğu için renginden belli oluyor. Halen araca gaz verilirken devir daim esnasında kapak hafifçe gevşetilerek ara ara "pıssss" yapacak şekilde aracın havası alınır.
    Nezamana kadar derseniz, mesela bende şöyle bir olay olmuştu. Bir süre bu şekilde hava alınırken havanın alındığı kapta taşarcasına bir seviye yükselmesi görüldü ve orada bıraktım.
    O zamandan sonra şeytan kulağına kurşun hararet sorunum tarih oldu.
    Umarım sizlerinde sorunu bu şekilde çözülür, herkese hayırlı sürüşler.




    sizin bu anlattıklarınızı ben bir çok defa yaptım. ancak tekrarladı her seferde. benim ustam termostat üzerine küçük bir delik açtı bu şekilde sorunu çözdü. ama bu suni bir çözüm bence.
    karşılaştığım bir kişi bunun termostat contasından olduğunu söyledi. araba yüksek devirlerde suyu yetiştiremeyince contanın zayıf bulduğu yerinden hava çekmeye başlıyormuş. bir tarafında küçük bir çıkıntısı olan conta. contayı değiştirince sorunu çözülmüş. ama bende bu da çözmedi sorunu. başka birinden de duyduğum bir baypas diye birşey varmış. hortumlara birşeyler ekleyerek yapılıyormuş ama nasıl yapıldığını bir türlü öğrenemedim. bu baypas işi kafama yattı. ne yapıp edip yaptırıyım diyorum. kesin çözüm bu olur gibime geliyor.
    şimdilik delik termostatla sorunsuz gidiyorum.

    Alıntıları Göster
    başka bir forumda gördüm bu anlatılan baypas denilen uygulama olabilir. aynen aktarıyorum.

    "sevgili arkadaşım benim 2001 focus var aynı promlem bende vardı düzelttim,nasıl düzeltğime gelince lpg sisteminin tüpü buharlaştıran kısmına (tüpün beyni dedikleri)su girişi ve çıkışı var, benim araçta bu su girişini sadece bir hortumdan yapmışlar yani hortumu kesmiş beyne gimiş ve tekrar çıkmışlardı işte bu bağlantı sorun çıkarıyor ama o kestikleri hortuma bir t (üç ağzı olan metal malzeme) bağlayıp giriş aldılar ve çıkışını ise yine dönüş hortumunu kesip araya bir t bağladılar ve çıkışıda oraya verdiler bu şekilde promlem düzeldi."




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.